Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Persian_revenge »

Het is wetenschappelijk vastgesteld dat moslims in Nederland lager op IQ-testen scoren dan niet-moslims
Diezelfde "wetenschappers" hebben ook vastgesteld dat Europeanen per definitie bloeddorstig zijn. Daarom heeft men in Europa meer vermoord en meer oorlogen gevochten dan de rest van de wereld en daarom zie je ook meer seriemoordenaren bij Europeanen (of mensen van Europese afkomst) dan bij andere rassen. Deze wetenschappers zijn van oordeel dat de Europeaan wellicht duivels is.

Bron: dezelfde bron als die van jou
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Pilgrim »

Persian_revenge schreef:Bron: dezelfde bron als die van jou
Lijkt me van niet. Overigens zijn de grootste massamoordenaars moslims. Mogelijk heeft de Islam 500 miljoen doden veroorzaakt. Vooral in het Verre Oosten, met name India, hebben de moslims gruwelijk huisgehouden en gedurende een paar eeuwen (na het jaar 1000) ca. 90 miljoen Hindoes vermoord. :crying:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door SDX »

Persian_revenge schreef:... ... Deze wetenschappers zijn van oordeel dat de Europeaan wellicht duivels is.
Ik breek mijn hoofd steeds weer over de vraag...wat de reden dan wel is waarom ze uit die achterlijke landen allemaal zo graag naar dat barbaarse Europa willen met die onverdraagzame duivelse genen in dat Europese bloed.

Persian, heb jij daar - met al je superintelligentie - misschien een antwoord op?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Persian_revenge »

Ariel schreef:We vinden deze zaak allemaal vreselijk Persian_revenge . De meeste leden hier hebben kinderen en kleinkinderen, en we begrijpen wat de ouders door maken, en leven met ze mee.
Maar deze zaak heeft niks met Islam te maken. Het is een eenmans actie van een gek. Een gek die nooit meer op deze aarde vrij rond mag lopen.
Deze man zal zijn straf niet ontgaan.
Ik vind het ook vreselijk maar ik zou toch niet zeggen dat het een eenmans actie is.
Jullie doen er ook alles aan om de oosterling te dehumaniseren. Waarom kan ik deze daad niet toeschrijven aan jullie genen of ras? Hoe komt dat over 90% van de seriemoordenaars in de V.S. van Europese afkomst zijn? Hoe verklaar je dat? Hoe komt dat jullie Europeanen de oorzaak zijn van zoveel ellende en bloedvergieten in de wereld? Holocaust, 2 wereldoorlogen, kolonisatie en alle oorlogen en bloedvergieten die ermee gepaard ging, Irak, Afghanistan, Vietnam enz.
Kunnen wij dan beweren dat bijvoorbeeld jullie Germanen van aard barbaars zijn?

Stellen jullie zich zulke vragen? Kunnen jullie soms in de spiegel kijken en zich bekritiseren of zijn jullie zo arrogant dat zoiets nooit bij jullie te binnen schiet?
Laatst gewijzigd door Persian_revenge op zo jan 25, 2009 3:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Persian_revenge »

@SDX

Ik zie dat je je goed vermaakt in Spanje.

Por que mudaste a Espana, si tu pais es tan fantastico? Veo que te gusta mas vivir en un pais Europeo con caracter oriental.

(sorry voor de accenten maar ik kan er geen toevoegen met mijn klavier)
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Pilgrim »

Persian_revenge schreef:Stellen jullie zich zulke vragen? Kunnen jullie soms in de spiegel kijken en zich bekritiseren of zijn jullie zo arrogant dat zoiets nooit bij jullie te binnen schiet?
Wat een kletspraat, alsof Europeanen de meeste oorlogen voeren. Het is al lange tijd vrede in de landen van de EU hoor. Dat de laatste Europse oorlogen zo veel doden veroorzaakte kwam vooral door de technische vooruitgang. Op dit moment worden de meeste oorllogen en terreurdaden begaan door moslims.

Volgens het International Institute of Strategic Studies waren bij 2/3 van de 32 gewapende conflicten in het jaar 2000 moslims betrokken, terwijl ze maar slechts 1/5 van de wereldbevolking zijn. Een meerderheid van alle vluchtelingen ter wereld komt uit islamitische landen, omdat de meeste (burger)oorlogen door moslims tegen moslims worden gevoerd. In de afgelopen 10 jaar hebben moslims honderduizenden Algerijnen afgeslacht. Van 1975 tot 1990 kostte de Libanese burgeroorlog minstens 150.000 levens. voornamelijk Palestijnse. Dat is meer dan 10 keer zoveel doden als Israel in 50 jaar strijd heeft veroorzaakt. Dan hebben wij nog de Koerden, Darfur, etc. Waarom komen de moslims allemaal naar het Westen, terwijl ze het Westen tegelijkertijd veroordelen.

Ieder jaar worden er door moslimterroristen meer mensen vermoordt dan de hele Spaanse Inquisitie bij elkaar gedurende zijn 350 jarig bestaan.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door SDX »

Pobrecito, ¿Está roto el teclado?
Nunca he dicho que mi país fue tan fantástico, porque todavía estaba ahí!
Y claro que me gusta España más que Belgicá, ¡No hay tanto musulmanes en mi pueblo!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door SDX »

¡Donde yo vivo no hay carácter oriental, ni cultura Oriental!

No lo diga a los Españoles, te matan, la barbarie de genes Europeos, ¿Sabes?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Persian_revenge »

Pobrecito, ¿Está roto el teclado?
Nunca he dicho que mi país fue tan fantástico, porque todavía estaba ahí!
Y claro que me gusta España más que Belgicá,
Jongens toch. Ik bedoel mijn klavier is Engels en ik kan er geen accentjes mee toevoegen.
Natuurlijk heb je liever Spanje. Weer een Vlaming met minderwaardigheidsgevoel.
¡No hay tanto musulmanes en mi pueblo
Loool wat een kortzichtige uitspraak. Het hoeft ook niet. Het zit in hun bloed. Spanje is een beetje zoals Turkije. Het zit in Europa maar eigenlijk zit het ergens in tussen.
Donde yo vivo no hay carácter oriental, ni cultura Oriental!
Alleen het noorden of liever Espana Verde is zo wat eigenlijk een klein deel van Spanje is.
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door SDX »

Het zit helemaal niet in hun bloed, ik woon in Cataluña (dat noem jij waarschijnlijk España verde) en Catalanen zijn erg nationalistisch en racistisch, hier kunnen ze het bloed van moros wel drinken...en ik ben volledig geïntegreerd, ik heb me aangepast aan die mentaliteit :rongue:

Wat de rest van Spanje betreft, jij vergeet waarschijnlijk dat Spanje nog voor 99% katholiek is! De weinige moskeeten die ik hier gezien heb...staat een mooi groot kruis op! :D

Nog wat; ga geen dingen aannemen waar je niks van afweet, ga geen dingen insinueren, jij weet totaal niks van mij, jij hebt totaal geen idee waarom ik in Spanje woon of wat er allemaal in mijn leven gebeurd is. dat doe ik ook niet met jou!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Pilgrim »

Persian_revenge schreef:Jullie doen er ook alles aan om de oosterling te dehumaniseren.
Je reactie is kleingeestig. We hebben het hier alleen over de Islam en moslims. Dat heeft niets te maken met de etnische achtergrond van de moslims en de Islam is ook geen ras.
Persian_revenge schreef:Waarom kan ik deze daad niet toeschrijven aan jullie genen of ras?
Een gruwelijk moord wordt hier gebruikt om racistische taal uit te slaan! Ariel wordt het niet tijd om Persian_revenge een ban te geven? :yuk: :angry:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door H.Numan »

Persian_revenge schreef:Jongens toch. Ik bedoel mijn klavier is Engels en ik kan er geen accentjes mee toevoegen.
Natuurlijk heb je liever Spanje. Weer een Vlaming met minderwaardigheidsgevoel.
Als ik het me goed herinner bleven de Vlamingen trouw aan de koning. (Die Willem altijd *kuch* ge-eeeeert heeft) :evil:

Als je naar Start > Programs > Accsesories zoek even naar de Character Map. Zit in Systeem, dacht ik. Alle tekens van de meeste talen. Zou me niet verbazen als Perzich er ook bij zit. Spaans in ieder geval.
Ψ ﺝ ☻ ™ Ҳ θ ﴿ 識 휜 햅 ㊘ ☶ﻷ
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door SDX »

Tuurlijk kan dat, met elke computer, met elk TB...

Ŝ Ů à ã î ħ æ ø ş š
zelfs Grieks:
Γ Δ Θ Σ ϖ
en braille:
⠁ ⠎ ⠬ ⠿ ⡽ ⢧ ⣭
Japans.
一 三 肆 柒 陌
Katakana:
カ ギ ゼ デ ポ
Cyrillisch:
Б Ж Й ф ю я

en nog zoveel meer
(Nu weet ik wel niet of anderen deze tekens kunnen zien op hun PC)
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door H.Numan »

Het kan met elke PC. Maar niet elke PC gebruiker weet dat. Vandaar mijn instructie aan Persian.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Persian_revenge »

"Het zit helemaal niet in hun bloed, ik woon in Cataluña (dat noem jij waarschijnlijk España verde) en Catalanen zijn erg nationalistisch en racistisch, hier kunnen ze het bloed van moros wel drinken...en ik ben volledig geïntegreerd, ik heb me aangepast aan die mentaliteit"
Ach man. Je woont in Spanje en toch weet je er bitter weining over dat land. Catalonie ZIT niet in Groen Spanje. Dat is les nummer 1 en het behoorde tot Al-Andalucia.
Les nummer 2: Catalonie was ook veroverd door Moren. Later werd het na de nederlaag van Emir Abdul Rahman Al Ghafiqi in Tours in 732 herovererd door de Franken samen met andere staten van de Visigoten die door moslims veroverd waren en eigenlijk bondgenoten van moslims waren.

Wat de rest van Spanje betreft, jij vergeet waarschijnlijk dat Spanje nog voor 99% katholiek is! De weinige moskeeten die ik hier gezien heb...staat een mooi groot kruis op! :D
En nu hebben ze er spijt van. Kun je je voorstellen hoeveel meer toeristen ze met die moskieen hadden kunnen aantrekken? Ze ruineerden moskeeen om erop kerken op te bouwen om hun bevolking te forceren opnieuw katoliek te worden en om joden het land uit te zetten. Dat is zeker niet iets om trots op te zijn. Daarom proberen de Spaanse intellectuelen zich nu te verzoenen met hun Islamitisch verleden want het was zeker een van hun bloeiperiodes. Spanjaarden van vandaag beweren dat Renaissance eigenlijk bij hen begon en niet in Italie. Zeker 'food for thought' maar dat gaat natuurlijk je verstand te boven en ik ga er niet dieper ingaan. Je gaat me toch niet kunnen volgen.
Nog wat; ga geen dingen aannemen waar je niks van afweet, ga geen dingen insinueren, jij weet totaal niks van mij, jij hebt totaal geen idee waarom ik in Spanje woon of wat er allemaal in mijn leven gebeurd is. dat doe ik ook niet met jou
Neen, jullie doen dat wel. Ik ben hier van alles genoemd geweest. Dus, ik wil hetzelfde recht me toeeigenen.
Wat is dan? Belastingen onderduiken in Spanje?
Je gaat me toch niet zeggen dat Vlamingen geen minderwaardigheidsgevoel hebben. He?
Wat bedoel je met zich integreren? Je haar zwart geverfd?

Ik vond het altijd eigenaaridg hoe ik makkelijker bij Spanjarden vrienden maakte in Spanje dan mijn Vlaamse maten. Het moet iets met het uiterlijk te maken hebben.
In Spanje moest ik niet eens proberen (in tegenstelling tot in Belgie). Ze namen me toch meestal voor Spanjaard dan iets anders.
Laatst gewijzigd door Persian_revenge op zo jan 25, 2009 8:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Manon »

Je gaat me toch niet zeggen dat Vlamingen geen minderwaardigheidsgevoel hebben. He?
iets waar jij alvast geen last van hebt.

Hoe ben je erin geslaagd om asiel te verkrijgen? Welk armzielig verhaaltje heb jij uit je duim gezogen om toch maar in dat onnozel Vlaanderland aan de vetpotten te gaan zitten? Of kwam je uit liefde voor de inheemse bevolking naar hier?

Raar toch. Ik ken een aantal Perzische asielzoekers. Zeer aangename en zéér intelligente mensen. Echter: ze noemen zichzelf ASSYRIERS om zeker aan te duiden dat ze niks met moslims hebben... erg hoor!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door SDX »

Weet je wat jij moet doen, maak een eigen topic over hoe je het allerbest alles en iedereen kan afzeiken, woorden verdraaien, anderen woorden in de mond leggen die nooit gezegd/geschreven zijn etc etc...maar ja, jij behoort natuurlijk tot de 'intelligentsia' en wij/ik, boertige Vlaamse zal dat toch niet kunnen volgen, dus doe geen moeite meer. Ik ben nu eenmaal te dom en jij veel en veel te intelligent, jij bent zelfs te intelligent voor dit forum, voor deze wereld, wat doe je hier nog?
Achja, forgot, JIJ bent degene die moest vluchten uit zijn geboorteland, niet IK!
IK kan teruggaan naar België waneer ik maar wil. :smile:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Persian_revenge »

Hoe ben je erin geslaagd om asiel te verkrijgen? Welk armzielig verhaaltje heb jij uit je duim gezogen om toch maar in dat onnozel Vlaanderland aan de vetpotten te gaan zitten? Of kwam je uit liefde voor de inheemse bevolking naar hier?
Ik weet hoe hopeloos je en je kameraden hier op zoek zijn naar een zwak punt om me aan te vallen maar ik moet je weer teleurstellen, beste vriend (maar ik ben er wel van bewust dat je er de laatste 24 uur hard over had moet peinzen om met deze zwakke aantijging op de proppen te kunnen komen). Ik heb nooit Belgie als bestemming verkozen (dus, don't flatter yourself, boerke) en ik heb er nooit asiel aangevraagd. Ik heb wel de Belgische staat, de politie en vreemdelingen zaken in verscheidene projecten geholpen (meer details kan ik je helaas niet geven). In andere woorden, ik heb mijn steentje toe bijgedragen aan een samenleving die zijn nieuwe leden ondankbaar was en nog steeds IS.

Ga nu maar in den hoek zitten. Je hebt het weer verknoeid.
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door SDX »

Toppie circe :razz:
In Spanje moest ik niet eens proberen (in tegenstelling tot in Belgie)
Wát moest je in Spanje niet eens proberen?
Spoiler! :
Weet jij dan niet dat Spanjaarden gek zijn van vrouwen met lang blond haar, op die zwart(harig)en zijn ze al lang uitgekeken :smile:
Moros zijn trouwens nóg erger, als ik over straat loop, zie ik niks anders dan moros die me achterna lopen en "Guapa - Guapissima - Bella Rubia - que pelo larga, que bonito, que linda eres, quieres estar conmigo blablabla..." roepen. Vandaag zelfs nog, terwijl ik rondloop met een sjaal met de Israëlische vlag, hoe idioot kan iemand dan zijn?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Persian_revenge »

SDX

Doet het pijn, jonge? Kijk ik kan er ook niets aan doen als je geen benul weet over het land waar je in woont en dat je te lui bent om er iets over te lezen. Je moet dus niet kwaad op mij worden.
Ik heb je niet gevraagd om met beiden benen in mijn val te stappen. Je had het eigenlijk kunnen vermijden als je niet zo arrogant was. Maa ja... jullie zijn te arrogant om iets van een allochtoon te leren en dus verdienen vernederd te worden.

Ik kan je eigenlijk een goed boek over Spanje in het Nls aanraden. Je moet het maar vragen.
Wát moest je in Spanje niet eens proberen?
Nieuwe mensen leren kennen. Ik vond Spanjarden zo "normaal" in tegenstelling tot die asociale noord-Europeanen. Zij hadden blijkbaar dezelfde indruk van mij.
SDX, Ik zou zeggen: geniet van je ghetto-leven in Spanje. :razz:
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Manon »

Ik vond Spanjarden zo "normaal" in tegenstelling tot die asociale noord-Europeanen.
Waarom zijt ge dan naar Canada vertrokken? (ik herinner me zoiets flauwkes). Ge weet toch dat de helft van Canada uitgeweken Vlamingen en Nederlanders zijn? Geïntegreerd weliswaar, maar dat behoort tot ons natuurlijk cultureel gedrag.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door SDX »

Persian_revenge schreef:SDX

Doet het pijn, jonge? Kijk ik kan er ook niets aan doen als je geen benul weet over het land waar je in woont en dat je te lui bent om er iets over te lezen. Je moet dus niet kwaad op mij worden.
Ik heb je niet gevraagd om met beiden benen in mijn val te stappen. Je had het eigenlijk kunnen vermijden als je niet zo arrogant was. Maa ja... jullie zijn te arrogant om iets van een allochtoon te leren en dus verdienen vernederd te worden.

Ik kan je eigenlijk een goed boek over Spanje in het Nls aanraden. Je moet het maar vragen.
Wát moest je in Spanje niet eens proberen?
Nieuwe mensen leren kennen.
Kwaad? Nee hoor, pech voor je, ik amuseer me kostelijk met jou postings :D

Maar allé, je neemt dan toch aan dat ik Nl. kan lezen :P
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Persian_revenge »

Weet jij dan niet dat Spanjaarden gek zijn van vrouwen met lang blond haar, op die zwart(harig)en zijn ze al lang uitgekeken
Als ze die domme toeristen met enkele mooie zinnen de bed in kunnen krijgen, waarom niet? :rongue: die zijn toch veel makkelijker dan hun stijlvolle Spaanse meisjes die meer energie vergen.
Die blonde toeristen zijn toch gek op hun mannen en dromen al van hoe ze in bed kunnen kruipen met echte zuiderse mannen. Pas op, ik verwijt die Hollandse en Vlaamse vrouwen niets, vooral als je hun patatte mannen ziet. Amaai...
Ge weet toch dat de helft van Canada uitgeweken Vlamingen en Nederlanders zijn
Nu ben je zwaar aan het overdrijven? De helft? :roll2: Canada is geen Kongo of Indonesie. Weet je eens waar Canada ligt? Oh jaa in je klein wereldje, heeft Belgie de helft van de wereld gekoloniseerd. Ik snap het nu.
Laatst gewijzigd door Persian_revenge op zo jan 25, 2009 9:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door SDX »

Persian_revenge schreef:
Weet jij dan niet dat Spanjaarden gek zijn van vrouwen met lang blond haar, op die zwart(harig)en zijn ze al lang uitgekeken
Als ze die domme toeristen met enkele mooie zinnen de bed in kunnen krijgen, waarom niet? :rongue: die zijn toch veel makkelijker dan hun stijlvolle Spaanse meisjes die meer energie vergen.
Die blonde toeristen zijn toch gek op hun mannen en dromen al van hoe ze in bed kunnen kruipen met echte zuiderse mannen. Pas op, ik verwijt die Hollandse en Vlaamse vrouwen niets, vooral als je hun patatte mannen ziet. Amaai...
Wat ben jij toch een klein kind, typisch voor jouw :censored: :turban:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Barack Hussain Obama, geboren als moslim.

Bericht door Persian_revenge »

Kwaad? Nee hoor, pech voor je, ik amuseer me kostelijk met jou postings
:roll2: Dan heb je geen flauw idee hoe je me vermaakt. Iedere keer dat ik met je spreek, doe je me vallen van mijn stoel me je intelligentie en je bovenmenselijke uitspraken.
Je beseft niet eens wanneer je vernederd bent geweest.

Vertel eens opa, hoe groen is je omgeving in de zomer in je GROEN Catalonie, gezien je in Groen Spanje woont? :roll2:
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Plaats reactie