Antwerpen: een ex moslim getuigt

Plaats reactie
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door PollyCorrect »

Iemand hierheen geweest? Was op 12 februari...

http://joodsactueel.be/2009/02/12/lezin ... antwerpen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jodenhaat in Antwerpse moskeeën? Ex-moslim getuigt vanavond12 februari 2009 Ga naar reacties Reageer Vanavond getuigt Vlaamse ex-moslim P. over het extremisme binnen de moslimgemeenschap.

De man is eerder al op TerZake geweest (april 2008) en beweert een informant te zijn geweest voor de Belgische staatsveiligheid. Hij lag ook aan de basis van het ophefmakend artikel in Knack over moslimextremisme in ons land. Lees hoofdpunten ervan hier.

Aan Joods Actueel vertelde P. over het ophitsen tegen Joden door verschillende moslimgroepen en over verboden literatuur verspreid in Antwerpse moskeeën. Beluister hier

Wat is er van waar? Oordeel zelf, vanavond om 20.00uur in een zaal bij Café Rubenshof, gelegen op de Groenplaats te Antwerpen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door Manon »

nee, ik had het te laat gezien.

Maar ik heb wel een verslagje van janice Laureyssens (ok, gemeenteraadslid van Borgerhout voor de verkeerde partij) die wèl is geweest:
Jammer dat mensen zoals Dirk zich nooit de moeite getroosten om eens te gaan luisteren naar ex-moslims die zeggen dat er in de meeste moskeeën, vooral dan in de Pakistaanse moskee in Antwerpen haat wordt gepredikt tegenover ons. En dat kleine kinderen vanuit de islamitische scholen (madrasscholen) wordt geleerd dat wij niet waardig zijn en ze niet met onze kinderen mogen omgaan en ze niet moeten praten tegen ons. De haat wordt erin gepompt van kleins af aan. Vooral ook tegen de joden, waarvan ze er steevast van overtuigd zijn dat ze nakomelingen zijn van varkens en apen. Het wordt hen zo geleerd. Zowel in de islamschool als via hun schotelantennes waarmee ze vooral de haatprograma's uit Syrië kunnen volgen. Vooral 'jongeren voor de islam' en AEL zijn de gevaarlijkste groepen die ook regelmatig in Wallonië Jihadopleidingen geven aan kinderen, waar hen wordt geleerd hoe ze iemand moeten vermoorden. Hoe ze geweren in en uit elkaar moeten halen en hoe ze moeten schieten.
De geheime politie uit Marokko komt hier een oogje in het zeil houden omdat onze diensten niets doen, en ze pakken regelmatig gasten op wanneer ze vermoeden dat ze ook in Marokko betrokken zijn bij gevaarlijke groepen. De meest gevaarlijke zitten bij ons, omdat ze hier vrij spel krijgen. De meest extreme imams ronselen voor de Jihad in gevangenissen en in de moskee. En hun streven is om met zoveel mogelijk belangrijke politieke posten te bezetten.
Het CGKR weet het, maar niemand doet iets omdat ze ervan uitgaan dat enkel een meerderheid gevaarlijk en racistisch kan zijn. Blanken dus...de geheime dienst weet het, maar kunnen enkel aanslagen verhinderen wanneer ze het te weten komen via hun infiltranten. Als die dan ontdekt worden door die gasten zelf, dan verwijnen ze plots op een onverklaarbare wijze... En iemand die de islam de rug toekeert mag worden geliquideerd. Die gast loopt dus nooit meer in Antwerpen Noord of Borgerhout rond uit angst dat ze hem zouden herkennen.

't Was de moeite waard om te gaan luisteren.

En voor diegenen die denken dat het enkel om een VB-publiek ging wil ik er even bijzeggen dat het publiek bestond uit diverse kleuren, van zwart en geel naar wit.
Maar toen het publiek hoorde hoe erg het in ons land is, sloeg iedereen wit uit...

Janice13-02-2009, 17:34:50
http://janice-laureyssens-visie.skynetb ... n#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door PollyCorrect »

Fantastisch.

Jammer dat ze in België woont waar haar mening weg-gesanitaird wordt.
Ik zat net nog te denken: eigenlijk treedt België de democratie met de voeten en moet het maar eens afgelopen zijn met dit "land".
(op DIT moment hoor ik bv wéér eens, zoals elke zaterdag, de Staatsradio aan Israelbashing doen: Brigitte Herremans over de zielige Gazaantjes op .. KLARA!)

Kijk, in NL zijn niet alle politici fan van Wilders, maar zijn collega's parlementariërs hebben wél een ethiek en staan achter hem wanneer hij de toegang wordt ontzegd tot Engeland, en hij met de dood bedreigd wordt. Er bestaat daar nog een zekere democratische "ethiek" die in België met de invoer van het cordon sanitair volledig verdwenen is.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door Manon »

Er bestaat daar nog een zekere democratische "ethiek" die in België met de invoer van het cordon sanitair volledig verdwenen is.
kan je wel zeggen. Ze zullen nooit of te nimmer hier een vertegenwoordiger van VB bijstaan. Ook niet als de heer Morel, die één van de meest prominente zakenpartners was met de chinezen uiteraard wèl meemocht op een promotietour in gezelschap van ons aller Prince Flup De Taaie, maar ineens OFFICIEEL minstens 50 meter van le Prince moest uit de buurt blijven toen bleek dat Mijnheer Morel een rolstoelgebruiker was en zou gestuurd worden door zijn dochter... jawel Marie-Rose Morel, van de Partie Inacceptable! :cool:
In feite een hilarisch verhaal moest het niet zo schandaleus zijn.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door PollyCorrect »

circe schreef:
Er bestaat daar nog een zekere democratische "ethiek" die in België met de invoer van het cordon sanitair volledig verdwenen is.
kan je wel zeggen. Ze zullen nooit of te nimmer hier een vertegenwoordiger van VB bijstaan. Ook niet als de heer Morel, die één van de meest prominente zakenpartners was met de chinezen uiteraard wèl meemocht op een promotietour in gezelschap van ons aller Prince Flup De Taaie, maar ineens OFFICIEEL minstens 50 meter van le Prince moest uit de buurt blijven toen bleek dat Mijnheer Morel een rolstoelgebruiker was en zou gestuurd worden door zijn dochter... jawel Marie-Rose Morel, van de Partie Inacceptable! :cool:
In feite een hilarisch verhaal moest het niet zo schandaleus zijn.
België is één grote schaamlap geworden.
Afbeelding
PS: NU zegt Prof Colsaet op antisemitische VRT zender KLARA dat men de Hamas maar moet betrekken bij de discussies.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door Ariel »

PollyCorrect schreef: PS: NU zegt Prof Colsaet op antisemitische VRT zender KLARA dat men de Hamas maar moet betrekken bij de discussies.
Lekker toegeven aan de agressor.
En dan ? Als je met ze in gesprek gaat en te horen krijgt dat Israel geen recht van bestaan heeft en dat de Joden in de zee gedreven moeten worden ? Zelfs als de linkse rakkers dat horen gaat het licht nog niet bij ze aan. “Dat bedoelen ze niet zo , ze zijn zo gefrustreerd “ is dan waarschijnlijk hun reactie.

Ik vraag me af of die lui op de VRT dit filmpje wel eens bekeken hebben. Als men zo hun "broeders in geloof " behandeld, hoe zullen ze dan met Joden omgaan.


Stuur dit filmpje op naar Prof Colsaet Polly.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door PollyCorrect »

ik stuur het eerst naar klara - hier is het mail adres [email protected]
Word zelf niet goed als ik ernaar kijk - dan is mijn hele dag weer naar de Filistijnen.

En dan naar op naar professor Pollewop.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door PollyCorrect »

Ik heb gemaild naar Professor Pollewop (Rik Coolsaet lijkt wel een Parodie door Kees van Kooten!)
via zijn site http://www.rikcoolsaet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
en naar [email protected].
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:Als men zo hun "broeders in geloof " behandeld, hoe zullen ze dan met Joden omgaan?
Ach wat maakt het onze regering uit. ”Hamas, Hamas, joden aan het gas.” We moeten vriendelijk blijven tegen Hamas en vooral tegen moslims. Heel erg vriendelijk. Misschien moeten wij wel in koor meeroepen met de moslims ”Hamas, Hamas, joden aan het gas.” Want wie zo tegemoet komt aan dit soort moslims houdt er blijkbaar rekening mee dat zoiets ooit hier aan de macht kan komen. En dan is het goed te weten dat wij hier zeer tolerant staan tegenover moslims in het algemeen en Hamas in het bijzonder. Dus, joden aan het gas, regering! Maar ik pas. Ik doe niet mee. Ik ben anti-moslim. Want ik ben anti-islam. Want ik ben anti-koran. Want ik ben anti-Mohammed, anti sadisme en anti-discriminatie, dus anti-’allah’. Omdat ik tolerant ben. En voor een tolerant persoon is de intolerantie van de moslim, de islam, de koran en ’allah’ nu eenmaal onacceptabel en niet te verteren. Laat staan te pruimen! Daar wil hij niets mee te maken hebben. Daarbij past alleen het gebruik van stoffer en blik naar islam en vervolgens de container in. Laten wij de intolerantie die islam eigen is beschouwen als een wettig gedeponeerd wegwerpartikel. Dus, Gestapo, niet moeilijk doen. Ik kwets ze niet, ik sla ze niet met stokslagen zoals dat in islamitische landen gebruikelijk is. Ik wil gewoon niets met ze te maken hebben, ik werp ze van me af met zachte hand zoals dat voor een tolerant persoon betamelijk is die intolerantie afwijst! :knorrie:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door Scarlatti »

hans van de mortel schreef:
Ariel schreef:Als men zo hun "broeders in geloof " behandeld, hoe zullen ze dan met Joden omgaan?
Ach wat maakt het onze regering uit. ”Hamas, Hamas, joden aan het gas.” We moeten vriendelijk blijven tegen Hamas en vooral tegen moslims. Heel erg vriendelijk. Misschien moeten wij wel in koor meeroepen met de moslims ”Hamas, Hamas, joden aan het gas.” Want wie zo tegemoet komt aan dit soort moslims houdt er blijkbaar rekening mee dat zoiets ooit hier aan de macht kan komen. En dan is het goed te weten dat wij hier zeer tolerant staan tegenover moslims in het algemeen en Hamas in het bijzonder. Dus, joden aan het gas, regering! Maar ik pas. Ik doe niet mee. Ik ben anti-moslim. Want ik ben anti-islam. Want ik ben anti-koran. Want ik ben anti-Mohammed, anti sadisme en anti-discriminatie, dus anti-’allah’. Omdat ik tolerant ben. En voor een tolerant persoon is de intolerantie van de moslim, de islam, de koran en ’allah’ nu eenmaal onacceptabel en niet te verteren. Laat staan te pruimen! Daar wil hij niets mee te maken hebben. Daarbij past alleen het gebruik van stoffer en blik naar islam en vervolgens de container in. Laten wij de intolerantie die islam eigen is beschouwen als een wettig gedeponeerd wegwerpartikel. Dus, Gestapo, niet moeilijk doen. Ik kwets ze niet, ik sla ze niet met stokslagen zoals dat in islamitische landen gebruikelijk is. Ik wil gewoon niets met ze te maken hebben, ik werp ze van me af met zachte hand zoals dat voor een tolerant persoon betamelijk is die intolerantie afwijst! :knorrie:
Volledig met je eens Hans! Goed verwoord, zo is het en niet anders :knorrie:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door PollyCorrect »

Ariel schreef:
PollyCorrect schreef: PS: NU zegt Prof Colsaet op antisemitische VRT zender KLARA dat men de Hamas maar moet betrekken bij de discussies.
Lekker toegeven aan de agressor.
En dan ? Als je met ze in gesprek gaat en te horen krijgt dat Israel geen recht van bestaan heeft en dat de Joden in de zee gedreven moeten worden ? Zelfs als de linkse rakkers dat horen gaat het licht nog niet bij ze aan. “Dat bedoelen ze niet zo , ze zijn zo gefrustreerd “ is dan waarschijnlijk hun reactie.

Ik vraag me af of die lui op de VRT dit filmpje wel eens bekeken hebben. Als men zo hun "broeders in geloof " behandeld, hoe zullen ze dan met Joden omgaan.


Stuur dit filmpje op naar Prof Colsaet Polly.
Ik heb het filmpje naar Coolsaet én de joernalist van de VRT gezonden. Van de VRT (walter trio) heb ik een leugenachtig mailtje gekregen, waarna ik hem om bewijzen vroeg - hij beweerde dat het de Israelische soldaten waren die tijdens Inti 1 zo de Pallies behandelden. Verder: géén antwoord meer.

Van Coolsaet helemààl geen reactie.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door Manon »

hij durfde toch niet beweren dat in het getoonde filmpje zèlf het Israeliers die zich verkleed hadden met Anciaux sjallekes waren die op die mens zijn benen zaten te kloppen? en dat het nadien nog een israelische meute was die de mens nog wat verder kwamen sjotten?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door Ariel »

Dat is omdat ze geen bewijzen hebben.
Ik heb nog nooit ergens gelezen dat IDF soldaten knieen en benen braken. En geloof me, als ze dat wel gedaan hadden, dan had het internet er van vol gestaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door PollyCorrect »

circe schreef:hij durfde toch niet beweren dat in het getoonde filmpje zèlf het Israeliers die zich verkleed hadden met Anciaux sjallekes waren die op die mens zijn benen zaten te kloppen? en dat het nadien nog een israelische meute was die de mens nog wat verder kwamen sjotten?
Walter Trio, die een triootje had met Brigitte Herremans (Broederlijk Delen) en Prof Coolsaet, die schreef me dit:
Beste,

Ik zie niet in op welke manier de Palestijnen zijn op^ghemeld. En knieën breken deden tijdens de eerste intifada Israëlische doldaten.

Laten we met zijn allen genuanceerd blijven!

Mvg
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door Manon »

amai! wat een brutaal antwoord zeg!

dus hij heeft geeneens naar het filmpje gekeken? met al zijn nuances erbij!
bah! weet ik weer waarom ik zo dikwijls met walging wegzap van die programma's. De hypocrisie is me er teveel aan bij die programma's van het Ministerie van Voorlichting.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door PollyCorrect »

circe schreef:amai! wat een brutaal antwoord zeg!

dus hij heeft geeneens naar het filmpje gekeken? met al zijn nuances erbij!
bah! weet ik weer waarom ik zo dikwijls met walging wegzap van die programma's. De hypocrisie is me er teveel aan bij die programma's van het Ministerie van Voorlichting.
Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord gekregen.
Het was dus duidelijk laster.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door mercator »

circe schreef:amai! wat een brutaal antwoord zeg!

dus hij heeft geeneens naar het filmpje gekeken? met al zijn nuances erbij!
bah! weet ik weer waarom ik zo dikwijls met walging wegzap van die programma's. De hypocrisie is me er teveel aan bij die programma's van het Ministerie van Voorlichting.
Ik ben destijds van het Klara-forum geflikkerd omdat ik vragen stelde bij hun constant links progressistisch gewauwel. Bijna elke dag werd er opgeroepen om muziekinstrumenten te schenken aan de arme Palestijntjes etc., alles wat homo/moslim/anti-Vlaams was(genre Tom Lanoye) wordt er verafgood etc., ik moest dus wel een "Vlaams Blokker" zijn volgens Mark Janssens en Werner Trio.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antwerpen: een ex moslim getuigt

Bericht door mercator »

PollyCorrect schreef: Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord gekregen.
Het was dus duidelijk laster.
Zo gaat dat daar bij Klara, zie mijn vorige post. Als je iets zegt of schrijft bij die o zo breeddenkende progressieven wordt je in nacht und nebel monddood gemaakt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie