Triest

waarnemer

Triest

Berichtdoor waarnemer » Do Apr 02, 2009 5:24 pm

Deze week werd in tegenlicht een reportage uitgezonden over een aantal fundamentalistische Moslims.

http://player.omroep.nl/?aflID=9213453& ... vopjepc.nl

Een aantal min of meer sympathiek overkomende Moslims en Moslima's pogen terug te keren naar de 'zuivere' Islam, nou ja, ze zijn nog op zoektocht zullen we maar zeggen.

Abdul jabar van der Ven is niet meer op zoektocht, hij weet het zeker. Hij weet zeker dat zijn Schepper heeft verordineert dat de helft van Zijn schepselen de wereld alleen nog maar mogen zien door een spleetje en vanuit een zwarte tent.

Wat in en in triest is dat.

Ariel

Re: Triest

Berichtdoor Ariel » Do Apr 02, 2009 6:04 pm

Je hebt gelijk waarnemer. Je zou zo moslim worden na het bekijken van dit programma.
In dit topic hebben we deze reportage al een beetje besproken.

viewtopic.php?f=22&t=14017&start=75
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Do Apr 02, 2009 8:44 pm

'jaa ik wil het zèlf barf: :evil:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

SDX

Berichtdoor SDX » Do Apr 02, 2009 9:05 pm

waarnemer schreef:...

Een aantal min of meer sympathiek overkomende Moslims en Moslima's pogen terug te keren naar de 'zuivere' Islam, nou ja, ze zijn nog op zoektocht zullen we maar zeggen
...

Ik wil zo graag die 'sympathiek overkomende moslims en moslima's' helpen bij hun zoektocht en terugkeer naar de zuivere islam, liefst naar de 'oorsprong' van die zuivere islam maw. waar die zuivere islam is ontstaan...hup allemaal...naar jullie zandbak! :evil: Ga ginds maar moslimpje en moslimake spelen in soepjurken en boerkas!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Do Apr 02, 2009 9:28 pm

De zuivere islam? VERNIETIGEN! Nu meteen! Voordat deze dodelijke ziekte kans maakt zich verder te verspreiden.

Op fascistische, sadistische, mensonterende coördinaten van een walgelijke oerprimitieve heidense afgoderij-religie zit geen beschaafd mens te wachten. Dit soort mensen die deze verderfelijke mensonterende religie aanhangt, hoort hier niet thuis. Nederlands paspoort? Dan is de bestemming linea recta naar de gevangenis. Of in een psychiatrische inrichting met TBS. Het beste is terug te sturen naar het heilige land in de woestijnen van Allah, de nutteloze infantiele volslagen psychopatische god van de moslims. :twisted:
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Zo Apr 05, 2009 10:58 am

hans van de mortel schreef: Of in een psychiatrische inrichting met TBS

Stel dat de islam niet bestaat en dat er een man is die van nature islamitische denkbeelden heeft. Ik denk dat ie snel in een inrichting zou verdwijnen…
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Apr 05, 2009 11:03 am

Uiteraard.

Mohammed anno 2009 zou

a) een hersenoperatie krijgen in de veronderstelling dat men zijn tumor operatief kan verwijderen
b) de nodige medicatie krijgen om die acromyegalie te onderdrukken
c) indien niks helpt : TBS wegens gevaar voor de maatschappij.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Zo Apr 05, 2009 11:28 am

Zwartmeer schreef:
hans van de mortel schreef: Of in een psychiatrische inrichting met TBS

Stel dat de islam niet bestaat en dat er een man is die van nature islamitische denkbeelden heeft. Ik denk dat ie snel in een inrichting zou verdwijnen…

Of men laat hem begaan en aanvankelijk enkelen, maar gaandeweg steeds meer, lopen achter hem aan.

Dan zit de wereld zich over 1400 jaar (de kans dat de mensheid die datum haalt is in deze setting aanzienlijk groter) af te vragen hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren.

Les jeux sont faits..
RTFM

anna

Berichtdoor anna » Wo Apr 08, 2009 10:32 pm

Probleem is dat juist de fundamenten van de Koran/Mohammed helemaal niet deugen en gevaarlijk zijn.

Een van de moslims zei: 'kijk als mensen mijn baard zien denken zij dat ik zoals Ben Laden ben':

Aha! waarmee hij zijn gevoelens bloot gaf:

* Een baard dragen zet hem apart als 'moslim'
* Hij 'lijkt op Ben Laden'- wat hem de kick geeft omdat mensen 'bang voor mij zijn';
* Hij behoort tot een 'groep' - moslims
* Dit verschaft hem het veilige gevoel 'groepsverband'
* Ergens bij te horen - gezellig kuddegevoel
* Ergens voor te streven - het paradijs - zich belangrijk voelen.
* Er wordt iets van hem gevraagd - discipline - en o.a. 'muziek opgeven
* Hij ziet zichzelf als een soort held in een 'strijd naar en voor god' -
* en tenminste: 'flink want ik kan het - hoe moeilijk het ook is'
* Hij voelt zich niet (meer?) alleen op de wereld
* Heeft een specifieke en zichtbare fysieke identiteit verworven ook door die oosterse kleding.

De meeste teenagers zijn opzoek naar een eigen identiteit (weg van hun ouders) zoeken hun eigen weg, zoeken en vinden een eigen groep waarin zij zich thuisvoelen - b.v. 'punks'.

Maar met religies gaat dit verder want zoals de moslima (onbewust daarvan :redface: ) bekent is het voor haar een vlucht uit het leven:
'ik hoef verder niets te doen want ik heb de sleutel tot het paradijs gevonden'.

Koran/Mohammed is uiterst gewiekst want die verbinden de lichamen van moslims steeds weer, opzettelijk, met 'Allah' door 5 x per dag te moeten bidden, 5 x per dag wasrituelen vervullen, schaamharen verwijderen (een hele klus tot in de puntjes) een maand vasten ..... [b]steeds weer worden moslims aan hun EGO-SELF lichaam herninnert maar alleen zoals dit in verbinding staat met de Koran/Mohammed. waardoor zij uiteindelijk voelen 'onafscheidelijk onderdeel van de Koran te zijn'. [/b] - en waar zij niet meer van af kunnen. :evil: precies de bedoeling van de Islam. :evil:

en wat Afvalligen van de Islam ook zeggen: 'het was heel moeilijk om 'de gewoonten' te verbreken - 20 jaar later en een Afvallige kan nog steeds suras uit zijn/haar hoofd opdreunen.

Dat steeds opnieuw en verplicht verbinden van het moslimlichaam met 'Allah' geeft opzich een religieuse kick 'belangrijk voelen', 'beter dan anderen voelen', 'zediger dan anderen voelen'; en zeker dat 5 x per dag bidden - zoals meditatie is - een kalmerende invloed heeft; en doe je meditatie heel lang, en regelmatig, dan zeggen Buddhisten 'verlicht' - en ik denk dat zij een sex kick krijt door dat lichte gevoel in haar hoofd na het bidden, en dat ervaart als 'sleutel naar het paradijs'. 'Religieuse' ervaringen (waar die ook vandaan komen) kunnen een enorme, onbreekbare greep krijgen op mensen - niet alleen 'opium voor the people' - maar volledige overgave als in opiumdromen de realiteit niet meer bestaat - en de opiumverslaafde steeds weer opium wil om in de opiumdroom/onwerkelijk te geraken.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Do Apr 09, 2009 8:13 am

De geschiedenis over Mohammed kent twee versies, de werkelijke en de van-horen-zeggen.

Zolang mohammedanen niet willen inzien dat de werkelijke versie over Mohammed de alfabete westerse kennisbeschaving toebehoort, en de van-horen-zeggen versie de analfabete primitieve achterlijke islam wanorde, zullen zij altijd tot de onwezenlijken behoren die de klok hebben horen luiden, maar nooit weten waar de klepel hangt. :twisted: :rongue:

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Do Apr 09, 2009 2:30 pm

waarnemer schreef:[...]
Een aantal min of meer sympathiek overkomende Moslims en Moslima's pogen terug te keren naar de 'zuivere' Islam, nou ja, ze zijn nog op zoektocht zullen we maar zeggen.
[...]
Wat in en in triest is dat.

Als mensen gaan denken in termen van 'zuiver' dan lopen mij de rillingen over de rug. Het komt altijd neer op 'wegzuiveren' van anderen. De geschiedenis van de mensheid is vol met dergelijke zoekers naar zuiverheid.
Neem een recent voorbeeld: de GIA in Algerije. Die hadden ook een hangup met 'zuiver'.
Na 10.000-en gekeeld te hebben waren ze nog steeds geen stap verder. Hun Allah stond aantoonbaar niet aan hun kant, terwijl dat wel zo zou moeten zijn. Dus gingen ze in de eigen gelederen kijken wie er niet zuiver genoeg waren. Als eerste werd iedereen die nog een spoor van rationeel denken vertoonde, gekeeld. Daarna begonnen ze een wedstrijdje onderling wie meer zuiver was dan de anderen.
Er zijn nu nog maar heel weinig GIA sympatisanten over. En die overlevenden zijn zo gek dat iedereen ze mijdt als waren ze dolle honden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Vr Apr 10, 2009 12:09 pm

anna schreef: Koran/Mohammed is uiterst gewiekst want die verbinden de lichamen van moslims steeds weer, opzettelijk, met 'Allah' door 5 x per dag te moeten bidden, 5 x per dag wasrituelen vervullen, schaamharen verwijderen (een hele klus tot in de puntjes) een maand vasten ..... [b]steeds weer worden moslims aan hun EGO-SELF lichaam herninnert maar alleen zoals dit in verbinding staat met de Koran/Mohammed. waardoor zij uiteindelijk voelen 'onafscheidelijk onderdeel van de Koran te zijn'. [/b] - en waar zij niet meer van af kunnen. :evil: precies de bedoeling van de Islam. :evil:

Als lagere schoolleerlingen de opdracht krijgen een boek van god te schrijven en eén komt met de koran aan kwam zetten dan krijgt dat kind een dikke onvoldoende. Hij zou erop gewezen worden dat het dronkenmanspraat is wat daar staat. Dat er nauwelijks een samenhangend verhaal in te ontdekken valt. Dat de god van de koran zichzelf voortdurend tegenspreekt.

Ik ben ooit zo naïef geweest te denken dat als er fouten in een heilig boek zitten deze wel heel goed verborgen moeten zijn. Niets is minder waar dus.

De islam gaat waar het maar kan tegen de logica in. Het verhaal van de volmaakte god deugt niks van. En van zijn boodschapper deugt nog minder. Een perfecte koran vol fouten.

Geheel tegen wat je zou verwachten zijn al die onvolkomenheden blijkbaar het juiste recept. En ook vaagheid van teksten lijkt een voorwaarde. Dat geeft eeuwig interpretatie plezier.

Ik wil Mohammed best een compliment voor dit alles geven.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Vr Apr 10, 2009 3:38 pm

Zwartmeer schreef:...
Geheel tegen wat je zou verwachten zijn al die onvolkomenheden blijkbaar het juiste recept. En ook vaagheid van teksten lijkt een voorwaarde. Dat geeft eeuwig interpretatie plezier.

Ik wil Mohammed best een compliment voor dit alles geven.

De vergelijking met een 'kunstenaar' die zijn nieuwste creatie op een voetstuk aan de verzamelde kunstwereld presenteert, dringt zich op.
Inclusief de kenners die interessanterig met de hand aan de kin de versgedraaide drol (want dat was het) staan te duiden..
RTFM

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Vr Apr 10, 2009 8:43 pm

Stel nu eens dat je een boek in je handen gedrukt krijgt waarvan je niet weet dat het de koran is.

Ik sla het open. En wat leest dan een van de weinige moslims die lezen kan? Niks geen indrukwekkend verhaal zoals de bijbel die zich majestueus presenteert als een machtig indrukwekkend boekwerk van vijftig keer (50x) zo dik als de koran. Mijn koran heeft roman papier zoals dit heet, een stevig papier in tegenstelling tot het vloeipapier van de bijbel. Verder is de koran in een groot lettertype weergegeven in vergelijking met mijn bijbel. De koran die ik in mijn handen heb is ongeveer 4 cm dik. Hoe dik moet dan wel niet de bijbel zijn met gebruik van hetzelfde soort papier en lettertype? Die bijbel past dan niet in uw boekenkast. Het is een regelrecht wereldwonder van beschaving en geletterdheid. Die bijbel is dan twee meter dik! TWEE METER DIK! Ik heb nog niet één moslim meegemaakt die mij hierover tegensprak. Een moslimcommentaar? Het gaat niet om de hoeveelheid, maar om wat er in staat dat waar is. :redface:

Nu weer even terug naar het boek waarvan ik niet weet dat het de koran betreft.

Ik begin erin te lezen:

In de naam van Allah, de Barmachtige Erbarmer.

Hallo! Waar gaat dit over? Geen inleiding niks? Zou de schrijver (schrijvers) van dat boek zich niet eerst even kunnen voorstellen? Wat een onbeschoftheid en desinformatie! Allah betekent ’De God’. OK, maar om welke god gaat het hier dan? Er bestaan tientallen goden bij naam. Dus vertel tenminste hoe die god heet. Om zo maar zonder enige aanleiding te beginnen met: ’In de naam van de God (Allah), de Barmachtige Erbarmer’, is natuurlijk je reinste bedrog en self full filling prophecy. Laten wij hier nu maar hard om lachen. Wij hebben tenminste gevoel voor humor. Moslims hebben alleen maar angst voor het onhandzame ’allahtje’ van Mohammed. Maar eigenlijk is het in en in triest dat moslims of wat voor achterlijke mensen dan ook, die waarschijnlijk nauwelijks lezen kunnen, nog enig geloof van waarde hechten aan de bijdrage van de koran voor het economisch welzijn van de mens. Te seniel voor woorden. De achterlijkheid ten top!

Hoe zou een intelligent mens of een intelligente god zoiets dan aanpakken? Ten eerste hebben we al vastgesteld dat het altijd een goede gewoonte is om je eerst even voor te stellen aan je publiek voordat je onaangekondigd van wal steekt met een boel onzin. Het is alsof de deur van je woning wordt open gedaan die je vergeten bent dicht te doen en daar een voor u onbekend persoon in de deuropening verschijnt met een strak emotieloze uitdrukking op zijn gelaat die in een keer begint te oreren met: ”In de naam van koningin en het vaderland! Lof aan de koningin!”

Wat krijgen we nou, denkt u dan. Er wordt hier iets door iemand aangekondigd. Maar door wie dan in godsnaam? Waarom? Waar gaat het om? Een collecte? Wie kondigt nu wat aan? In het geval van de ’Koninginnen-versie’ zult u aan de deur vragen ’Waar gaat het om en wie bent u? En waarom komt u ONAANGEKONDIGD aan mijn deur?

Zou in het geval van die achterlijke Mohammed-aanhangers niet veel logischer zijn geweest dat hun gebrekkige ’allahtje’ met veel tromgeroffel, donder en bliksem van zich liet horen om vervolgens - net zoals Jehovah’s Getuigen tegenwoordig doen - van deur tot deur te gaan? In het geval van de arabische Mohammed-freak, van tent tot tent te gaan in de woestijn? Om zichzelf als ’allah’ de verschrikkelijke of barmachtige, aan de seniele analfabetische arabische man te presenteren?

Een god die pretendeert God te zijn, zal op zijn minst indruk moeten maken wil hij enigszins geloofwaardig overkomen. Een enkel wetenschappelijk aangetoond bewijs door die god is ook nooit weg! Er zijn veel zaken die de mens niet begrijpt. Maar legt God deze zaken dan uit aan de mens? In het geheel nieet. De mens zelf doet onderzoek en ontrafelt wat binnen zijn macht ligt. En God? Die is afzijdig als nooit in beeld geweest zijnde. Want dat is de keiharde waarheid van het leven.

De mens - wil hij overleven - zal het zonder God moeten stellen. Wij begrijpen dat met onze moderne kennis-economie. Maar de moslim die zo graag achterlijk is en alleen maar van ons paspoort en onze welvaart wil profiteren zonder toe te geven dat hij met zijn islam een achterelijke idioot was, is de luis in de pels van onze samenleving.

Wat zien we in het geval van de Mohammed-aanbidder? NIETS! TOTAAL NIETS dat ons ook maar op enigerlei wijze kan imponeren! Moslims zijn totaal van de pot gerukt. Achterlijk! DOM! Slechte educatie! Geen fatsoenlijke ontwikkeling. Analfabetisme. NOOIT EENS EEN GOED BOEK GELEZEN! Moslims, los van het feit dat de meesten analfabeet zijn, zijn toch per definitie heel erg domme mensen die de koran niet willen zien als het meest debiele achterlijke miserabele boekwerkje dat ooit in elkaar geknutseld is. ACHTERLIJKER BESTAAT TOCH NIET in onze menselijke geschiedenis?

Maar ik wil nog wel even verder gaan met dat volslagen debiele zielige primitieve aftreksel van wat moslims tot volslagen randdebielen van onze wereldse beschaving heeft gereduceerd dankzij hun over het paard van Mohammed getilde koran! Ik ga gewoon verder met regel 2 van het lachwekkende epistel dat men in islamitische kringen de koran noemt.

”Lof aan Allah, de Heer der wereldwezens.”

Het is haast niet te geloven. Maar dit staat werkelijk zo in dat lullige boekje van de moslims! Het betreft de tweede tekstregel! Maar nog steeds wordt ons niet duidelijk gemaakt wie dat heerschap die zich voor God uitgeeft nu werkelijk is. Iedereen kan dit wel van en over zichzelf beweren. Maar hoe zit het met de legitimatie? Het persoons- of godsbewijs? Moeten wij alles maar als idiote moslims klakkeloos geloven zonder een spoor van na te denken en ons geen zorgen maken om de waarheid van al die niet te controleren onzin?

Rijst de vraag, wat wil en verlangt die figuur ’allah’ nu eigenlijk van arabische onnozele halzen? Duidelijkheid is blijkbaar niet het sterkste wapen in islam van de arabische mens die ons eerder knollen voor citroenen wil verkopen, dan met ons in een goed gesprek en discussie wil geraken. Tot zover niets dan onduidelijkheid in dat achterlijke koranboekie dat door wie weet ik veel in elkaar is geknutseld. Tot nu toe ben ik nog steeds niet onder de indruk. U WEL? Niet dus! Maar anderhalf miljard, nauwelijks tot de beschaving doorgedrongen onnadenkende volgelingen van de analafabeet en pedofiel Mohammed wel! Hoe verklaart u nou in godsnaam dat moslims die in Nederland wonen en dagelijks met onze dynamische vooruitstrevende technologische beschaving worden geconfronteerd iedere dag met hun reet omhoog - liefst vijf keer per dag - richting ’allah’ communiceren, terwijl ’allah’ nooit een antwoord geeft? Aan een arrogante waardeloze god hecht de mohammedaan blijkbaar meer dan de waarheid omtrent het gebruik van zijn mobiele telefoon als uitvinding van de ongelooflijke maatschappij die islam een achterlijke klerezooi vindt.

Begrijpt u nu waarom ik zeg ’Weg ermee met dat soort mensen die op de Nederlandse cultuurbeschaving trappen met hun achterlijke waanzinnige mensonterende islam-ideeën?’ Dat soort mensen wil ik hier niet zien, tegenkomen in de straat of altijd maar negatief ervaren in het nieuws. Wie moslim is heeft een probleem met mij. Hij is aanhanger van islam en daarmee een afkeurenswaardige kwijlebabbel van Mohammed. Laat de vrolijke acceptabel integrerende goedwillende Marokkaan zich Nederlander bewijzen en eindelijk eens gevoel voor humor ontwikkelen. Met slechts één paspoort, het Nederlandse! En laat die aardige vrolijke goedgemutste humorvolle relativerend kunnende Marokkaan die mensonwaardige hysterische onnodig angstaanjagende hysterie van islam, aangezwengeld door het analfabete arabische fenomeen Mohammed links liggen. STEM dus voor Wilders! PVV!

Moslims verstoren keer op keer, op keer - en dagelijks - onophoudelijk irritant, ons rustgevende op de moderne kennis-economie gebaseerde rustgevendheid. Moslims proberen niet aflatend onze beschaving te tekkelen met hun achterlijke niet te beredeneren agressieve onmenselijke verwachtingen van het heil van de islam. Wie is er nu gek? De moslim of wij?

ISLAM! DAT WOORD WIL IK HIER IN NEDERLAND NOOIT MEER HOREN! ZIJN WIJ DAN GEEN BESCHAAFD LAND MEER DAT WIJ DE VIEZE SMERIGE ONMENSELIJKE PRAKTIJKEN VAN WAT MOSLIMS AANHANGEN NOG LANGER WILLEN GEDOGEN EN AANHOREN? :twisted:

Regel vier uit de koran, het achterlijke meest debiele bijeenraapsel van de achterlijkheid in de geschiedenis van de mensheid!
De Heerser op de Dag des Gerichts.

Alweer geen informatie! De Heerser op de Dag des Gerichts. NIETS, maar dan ook niets is verteld over ene dag des gerichts. Bestaat er dan zoiets en waarom? En welke wetenschapper weet dit uit te leggen? Geen uitleg. Geen begrijpende tekst. Nog even een korte tijd te gaan en de alom bekende onbetrouwbare moslim zal beweren dat Einstein geen jood maar moslim was!

DE KORAN IS UITSLUITEND SLAP GELUL VOOR MENSEN DIE DAAR BEHOEFTE AAN HEBBEN. ARMOEDIGE BEKLAGENSWAARDIGE ONGELETTERDE ZIELEPOTEN ZONDER EEN ENKELE VORM VAN GEZOND VERSTAND OMDAT ZIJ HALSTARRIG WEIGEREN BOEKEN TE LEZEN!

Ik ga niet verder met het reciteren van de koran. Los van het feit dat ik kotsmisselijk word van het armetierige niveau van de geschreven inhoudelijke informatie van de koran. Nog nooit in mijn leven ben ik zulke achterlijke non-informatieve informatie en domheid tegen gekomen dan in de belevingswereld van de moslim.

PIM FORTUYN had het bij het rechte eind tot schrik van de heersende orde:

ISLAM IS EEN ACHTERLIJKE RELIGIE!

Waarom? Omdat sprookjes geloofwaardiger, aangenamer, educatiever en beter leesbaar zijn. Achterlijkheid stamt nu eenmaal vanuit de islam! :twisted:

Terug naar “Islam in het nieuws”