Er is een probleem, dat ik jullie wil voorleggen, vanwege
vrijdag-bomdag.
Tot nu toe, komt er in Pakistan extra geweld binnen 48 uur nadat ik gerefereerd heb aan DPK. Dat geweld keert zich dan tegen degenen, die met hun verstand de dialoog aan willen gaan. Zoals jullie weten, doet minder dan 10% van de mondiale Moslim populatie dat, de resterende
5% is puur crimineel, demonisch en rijk voorzien aan wapens verkregen via de VML en wapenindustrie en wat overblijft leest De Heilige Koran maar helemaal niet. Op een voor mij onnavolgbare manier, kan je als Moslim je eerbied voor Allah uitdrukken, door permanent zijn Boekje te negeren.
In De Bijbel wordt de relatie tussen God en de gelovige in Hem, wel vergeleken met 'verkering hebben' en nadien een geestelijk huwelijk. Wat tot gevolg heeft, dat het in de christelijke traditie vrij normaal is De Bijbel volledig, secuur van kaft tot kaft te lezen. Daar kan je in groepsverband en estafette 72 uur overdoen, thuis kan je dat ook in 2 jaar doen (iedere dag 20 minuten lezen) en via kerken kan je daar ook stelselmatig tijd voor inruimen. Verreweg alle christenen kunnen daarom ook lezen en schrijven!
Vrijdag-bomdag laat nu net het manco zien, waardoor Moslims geen tijd overhouden De Heilige Koran serieus door te lezen. Momenteel is de traditie zo, dat je minimaal 1 gezin per generatie in een stad opblaast. Zulke figuren maken vooraf een video boodschap, waarin ze hun demonisch voornemen overgieten met een Arabisch sausje- alsof de video boodschap kijker net zo gek is als zij! *
In feite helpen zij de (aandelen)beurzen elders op de planeet omhoog, waar men De Koran niet serieus neemt maar het graaien naar muntjes bloedserieus. Men 'stimuleert zo de vervangingsvraag' en schakeld meteen het Islamitische productie potentieel uit. De bloedwinsten gaan dan van broekzak naar vestzak. Uiteindelijk romen dat soort ondernemers het leed van De Moslims dan af via zo'n 'zwitsersleven-pensioen'-dat ken je wel van de TV. Gebaseerd op roofkapitaal neem je het er goed van. Zwitserland's banken draaien goeddeels nog op roofkapitaal uit de 2e WO, dus daaraan wil men graag blijven refereren, dat 'ligt goed' in de Islamitische wereld.
*De trauma's die je hiermee de generatie aandoent, voorkomen dat ze De Heilige Koran alsnog wel gaan lezen en de inhoud daarvan gaan vergelijken me wat er in de gebedshuizen over beweerd wordt.
De islamitische aanpak is daarbij onnavolgbaar: de ware onderworpenheid aan Allah zorgt ervoor, dat ze zo min mogelijk in De Koran lezen - stel je voor, dat ze er achter komen dat hun huidige geestelijke leiders er finaal naast zitten! Wat tot gevolg heeft, dat de bestaande onderrichtvormen in de Islamitische cultuur, de Moslims stelmatig afhouden van een werkelijke relatie in geloof met Allah en De Koran.
Het karakter en wezen van 'Moslim' staat gelijk aan 'onderworpen zijn' en gemakshalve onderwerpt men zich naar lichaam, ziel en geest aan iedereen - je zult eens op een serieuze manier met je hersens omgaan! Zo'n trendbreuk is er tot op heden niet van gekomen. Het scheelt natuurlijk enorm, dat er in veel Islamitische landen een traditie bestaat, dat de imam bepaald wie er naar school mag en wie niet.
Zoals we al eerder zagen bij Pakistan, waar het gemiddelde jaarsalaris minder bedraagt dan een dagsalaris hier in Europa, zijn de gevolgen van zo'n samenleving desastreus voor iedereen.
-----
Gisteren reageerde ik op het draadje 'Moslimuitgever drukt protestbijbel' , waarin ik uitlegde dat er in ons land al sinds 2005 een Koranuitgave is, die in Egypte juist verboden is. Daarbij heb ik alle informatie gegeven, die op het schudblad van die Koran uitgave staat.
------
Mijn pc / jullie scherm, staan niet toe dat ik deze opneningszin bovenaan kan zetten. Het wachten is nu op het terroristische offerfeest in Pakistan, dat mondiaal door Moslims amper veroordeelt wordt; men houdt graag aan demonische tradities vast, zo lijkt het!
Aangezien de NL/EU/G20 overheden haar verantwoordelijkheid nog niet durft te nemen om al dit soort moordpartijen via een literair verweer (DPK is beschikbaar! ) te stoppen, zal het Koran gerelateerde geweld nog wel wat doorzetten.
(2010-12-03)
PK blz. 179 1 Corinthiërs 10:13
Soera 002:155. En wij zullen u een weinig beproeven door vrees, honger, verlies van bezittingen, levens en vruchten; maar verkondigen blijde tijdingen aan de geduldigen,