"Aardbevingen door losbandige kleding"

Monique

Re: "Aardbevingen door losbandige kleding"

Berichtdoor Monique » Ma Mei 03, 2010 3:02 pm

PPPPFFFFFFFFFFF
Amorele atheistische nitwit

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Mei 03, 2010 4:24 pm

Tukker schreef:Oh ja, dat de Koran een slap aftreksel van de Bijbel is, daar ben ik het niet mee eens.

Het is eerder een revisionistische imitatie.
Voor die tijd was het OT ook een redelijk betrouwbaar geschiedenisboek.
Revisionisme van geschiedenis toont gebrek aan goede bedoelingen.

Tukker schreef:Het ontbrak Allah aan creatio.

Dit is het kenmerk van de duivel. Gebrek aan creatieve kracht.
De duivel bouwt op imitatie.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Tukker

Berichtdoor Tukker » Wo Mei 05, 2010 9:21 pm

BFA,

Historisch revisionisme is juist goed. Alleen hebben de schrijvers van de Koran (Uthmaan en diens trawanten) dat niet goed uitgevoerd. Moslims zeggen altijd dat de koran een herziening is van de Bijbel. Je zou dan denken; oh, er is veel onderzoek gedaan naar de geschiedschrijving. Maar zoals wij hier weten is niks minder waar. Er was ook niemand die Uthman redigeerde, er waren geen priesters, theologen en rabbijnen aanwezig wat eigenlijk wel moest, hoe kan je anders correct voortborduren op de Thora en Bijbel? Dus die Koran is niet zo betrouwbaar en accuraat als vele moslims ons doen lijken. Probleem is dat dissidenten hun leven vrezen, waardoor ze na een tijd het maar opgeven ( zo mag ik van mijn ouders niet meer discussieren op marokkaanse feestjes, want mijn ouders irriteren zich rot aan mijn sterke drang naar discussies over de islam met Marokkaanse moslims in Marokko) en dat islamwetenschap nooit van de grond gekomen is, anders was niemand moslim meer. :crying:

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Mei 05, 2010 9:42 pm

Tukker schreef:Historisch revisionisme is juist goed.

Revisionisme is herinterpretatie/herschrijven van de geschiedenis. Dit kan gebeuren op grond van nieuwe archeologische vondsten en bronnen. Dan is er niets verkeerd aan. Dit is het uitzuiveringsproces dat elke wetenschap kent. Dit proces kan alleen naar betere inzichten leiden.

Dit is niet het soort revisonisme dat Mohammed gebruikte om zijn religie vorm te geven.

Tukker schreef:Moslims zeggen altijd dat de koran een herziening is van de Bijbel.

De Koran heeft stukken Bijbel gedeeltelijk overgenomen. Aangezien het maar gedeeltelijk is geeft dit een andere interpretatie. Deze andere interpretatie wordt nog versterkt door de Paganistische elementen die er aan toe gevoegd zijn. Het zijn juist deze paganistische elementen die maken dat de Koran een negatie van de bijbel wordt. Een negatie waar niet meer kan van afgeweken.

Tukker schreef: zo mag ik van mijn ouders niet meer discussieren op marokkaanse feestjes, want mijn ouders irriteren zich rot aan mijn sterke drang voor discussies over de islam met Marokkaanse moslims in Marokko

Misschien hebben je ouders niet graag dat hun dochter iets overkomt en denken ze aan je veiligheid. Ik geef ze daar groot gelijk in. (Ik zou ook niet graag hebben dat het mooiste meisje van deze internetstad iets overkomt)

Tukker schreef:anders was niemand moslim meer.

Zou dit de wereld niet een klein beetje mooier maken?

Ben het eens met alles wat ik niet gequoted heb.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

bijwoner

Berichtdoor bijwoner » Do Mei 06, 2010 6:40 pm

Deze bijdrage werd geweigerd om 18.35 uur bij proef plaatsing. Ik moest me opnieuw inloggen.
Daar komt het dan weer (handig, zo'n kopieer functie) [hypocrite.gif]

Tukker,

Het is een soort vergelijkend waren onderzoek, maar dan op literair gebied. Met De ParallelKoran doe ik feitelijk net zo iets als bij de ParallelBijbel. De ParallelBijbel in ons land, verscheen nadat de Staten Vertaling uit 1618 in de jaren 1980 enzovoorts door een steeds kleinere groep lezers gebruikt bleek. Toch wordt de vertaling van de SV nog wel als norm genomen bij twijfel.
De nadien uitgekomen vertalingen, bleken nog wel eens een heel andere zinsbouw en daarmee uitleg te hebben. In 1988 kwam de vertaling van HET BOEK op de NL markt en daar moest ik nog aan wennen, terwijl ik opgegroeid was met de NBV vertaling uit 1951. Om nu het verschil tussen die twee vertalingen te laten zien, kwam de ParallelBijbel op de markt. Links de SV, rechts HET BOEK bij hetzelfde hoofdstuk.

Mij heeft het over de brug geholpen om HET BOEK te gaan gebruiken- want ook NGK jongeren haakten af bij de vertaling van het NBG uit 1951. De Bijbel zal toch eerst gelezen moeten zijn, voor je gaat begrijpen waarom de genade van God niet exclusief voor Joden en Christenen bedoelt is. Dat generatie gericht denken en geloven, kan alleen op Bijbellezen en - gebruiken geoptimaliseerd worden.
Met De ParallelKoran doe ik feitelijk net zo iets als bij de ParallelBijbel.

Het grote verschil is dan, dat Moslims stelselmatig weerhouden worden De Bijbel te lezen. In 56 Islamitische landen kan je daarvoor de bak indraaien of zelfs vermoord worden! In De ParallelKoran staan links De Koranverzen en rechts alle Bijbelverzen, waaruit mijns inziens De Koranverzen gejat zijn en na fraude geplaatst. Alleen al in de eerste 4 Soera's kwam ik 150 onweerlegbare fouten tegen! Zoiets mocht nimmer bekend gemaakt worden- dat is wel duidelijk.

In Soera 002:002 "Dit is een volmaakt Boek, daaraan is geen twijfel, een richtsnoer voor de godvrezenden. "
De Koran spreekt zichzelf stelselmatig tegen, vaak nog in het zelfde hoofdstuk!

Zo valt het je op, dat er in De Koran 20x meer reclame voor de Hel of het Hiernamaals gemaakt wordt, dan in De Bijbel die 65 meer verschillend boeken bevat!

Kortom: einde geloofwaardigheid uitspraken over De Heilige Koran!
Mahmoud Ahmadinnejad heeft in 2005 voor draaiende TV camera's zelfs verklaart, dat De Bijbel overgeschreven is uit De Koran.
Steeds meer Islamitische gebruikers van De Koran , vallen stil nadat ze De Bijbel en Koran wel gelezen hebben in een taal die ze nog kunnen volgen ook. Daarom ben ik zo blij met de aparte afdeling alhier: Getuigenissen van ex-Moslims .

De ParallelKoran is vooral een brug voor Westerlingen, die De Bijbel dicht laten en ondertussen maar niet snappen waarom je op Moslims geen jacht moet maken. Je kunt volstaan met ze De ParallelKoran in handen te geven. Hun 400 geestelijke leiders in NL in 2007-05 begrepen maar al te goed, wat hier het gevolg voor hen van kan zijn. Ontmaskert te worden en daar op aangesproken te raken.... :turban:

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Jun 01, 2015 6:57 pm

Kijk eens wat een aardige haatbaard (het zou bijna Sinterklaas kunnen zijn):

Afbeelding

Hij praat men zijn handen alsof die een Jood is, zo zei mijn oude moeder. (=vooroordeel en over 1 kam scheren, ik weet het).
Welk voortreffelijk inzicht weet hij de wereld in te schoppen?
Women wearing jeans responsible for earthquake, says Pakistan's politician Maulana Fazlur Rehman
The religious leader recently during a press conference reportedly said that women in jeans are responsible for the earthquakes taking place around the world.

Not only that, he also blamed these 'immodest women' for economic crisis and other natural disasters.

Rahman did not stop here. He requested the Pakistan armed forces to launch a military operation against the women wearing jeans in Pakistan.
http://www.dnaindia.com/world/report-women-wearing-jeans-responsible-for-earthquake-says-pakistan-s-politician-maulana-fazlur-rehman-2091131
En 'meer Taliban is minder aardbevingen', zo weet hij.
“The Taliban are our brothers and their angst against the state is justified. As brother Ansar Abbasi has so eloquently put in the past: TTP’s suicide bombings are just Allah’s wrath upon us. And so there is a need to earmark and eliminate the real enemy of Pakistan: every woman who wears jeans," a daily quoted him.

Als het dragen van broeken door vrouwen genetisch bepaald is, dan heeft hij Darwinistisch gelijk. Maar dat is niet zo.
Zie hier een Pakistaanse veroorzaakster van aardbevingen:
Afbeelding
Maar een paar ogenblikken later is ze dat niet meer.
Afbeelding
Wat nu , elimineren of toch maar niet bij nadere beschouwing?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Terug naar “Islam in het nieuws”