Bedreiger Southpark gepakt

Plaats reactie
Dhana

Bedreiger Southpark gepakt

Bericht door Dhana »

Bedreiger South Park-makers opgepakt
Do 22 juli 2010.

NEW YORK - Een 20-jarige man die de makers van de satirische tekenfilmserie South Park met de dood had bedreigd, is woensdag opgepakt toen hij met zijn zoontje op het vliegtuig naar Afrika wilde stappen.
Dat berichtte de Amerikaanse krant The New York Times donderdag.

De opgepakte man is echter aangeklaagd wegens steun aan de Somalische radicaalislamitische beweging al-Shabaab.

Mohammed in berenpak

De uit de staat Virginia afkomstige man, die bekeerd is tot de islam, zou in april dreigementen op internet hebben geuit tegen de South Park-makers. Die hadden in een aflevering de schijn gewekt dat de profeet Mohammed in berenpak rondliep. Het betrof echter de kerstman.

De verdachte toonde bij zijn dreigementen een foto uit 2004 van de door een moslim vermoorde Theo van Gogh en waarschuwde dat de South Park-producenten op dezelfde manier zouden eindigen. Die schrapten daarop in de bewuste aflevering alle verwijzingen naar Mohammed.
http://www.nu.nl/buitenland/2298032/bed ... epakt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Ariel

Re: Bedreiger Southpark gepakt

Bericht door Ariel »

Een foto van de jurkbaard..

Afbeelding

Het is de :shock: 20-jarige Amerikaan Zachary Chesser. En deze man heeft al een zoontje?
Aan de andere kant van het continent, in de afgelegen staat Alaska, heeft een andere Amerikaanse bekeerling tot de islam, Paul Rockwood (35), toegegeven een dodenlijst te hebben opgesteld van mensen die de islam hebben beledigd. Rockwood, tot 2006 net als Chesser woonachtig in Virginia, liet weten ook geïnspireerd te zijn door Al-Awlaki.
Men pakt er één op, en de volgende extremist staat al weer te popelen om actie te ondernemen. Islam is een pusgezwel. De zweer breekt langzaam open, en de pus begint stromen.

Op dit filmpje is hij ook te zien.

De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Scarlatti

Bericht door Scarlatti »

ja ja gisterenavond niet gezien die bekeerde nederlander van REEDS 20 jaar oud, door zijn slechte jeugd moeder die dronk etc heeft ie zich bekeerd tot de ieslaam en heeft TWEE dochtertjes en mòchten t in die meisjes hun hoofd Opkomen om een kort rokje of geen hoofddoek te willen dragen, op welke leeftijd dan ook, dan zou ie onmiddellijk naar een islamitisch land verhuizen zodat zij daar 'in vrijheid' zich konden bedenken en konden KIEZEN voor de bekleding en kopvod.... ik wìlde niet kijken maar kon t niet laten... ongelooflijk, oook een JONG duidelijk NL meisje is 'zich gaan verdiepen in ieslaam vanwege de negatieve berichten' en jaaaa overweegt nu zich te bekeren en jawèl kopvod te gaan dragen.... sommigen krijgen ook wat ze verdienen hoor... ik smacht naar het jaar 2012.... stèl je voor dat die voorspelling oook weer uitkomt van Celente!!! weerzinwekkende zielenpoten en àrme ouders vdie pubers!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Manon

Bericht door Manon »

Sorry, maar ik kan het niet laten::
Die hadden in een aflevering de schijn gewekt dat de profeet Mohammed in berenpak rondliep. Het betrof echter de kerstman.
nog even:
Die hadden in een aflevering de schijn gewekt dat de profeet Mohammed in berenpak rondliep. Het betrof echter de kerstman.

tijd voor een nieuw onderschrift!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
vadigran

Bericht door vadigran »

Ik heb die aflevering nog altijd niet gezien :shock: . Ik ben het altijd weer vergeten, toch maar eens een keertje opzoeken.
vadigran

Bericht door vadigran »

Ik ben op zoek naar de episode en ik heb dit gevonden:

http://www.tvsquad.com/2006/04/15/south ... ll-season/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mohammed wordt getoond in de intro .
Laatst gewijzigd door vadigran op do jul 22, 2010 11:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dhana

Bericht door Dhana »

Pas jij maar op, Vadigran. Voor je het weet, ben jij dubbel aan de beurt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
vadigran

Bericht door vadigran »

Dhana schreef:Pas jij maar op, Vadigran. Voor je het weet, ben jij dubbel aan de beurt.

Dubbel aan de beurt?
Dhana

Bericht door Dhana »

vadigran schreef:
Dhana schreef:Pas jij maar op, Vadigran. Voor je het weet, ben jij dubbel aan de beurt.

Dubbel aan de beurt?

Doordenkertje, Vadigran.
vadigran

Bericht door vadigran »

Dhana schreef:
vadigran schreef:

Dubbel aan de beurt?

Doordenkertje, Vadigran.

Ik denk dat je bedoeld dat ik net Mohammed heb getoond, toch? Daar stond ik bij het plaatsen niet echt bij stil . Ik zal het maar aanpassen.
Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

De rechtbank heeft gevonnist en dat is niet mis. Wat je noemt streng straffen. Bij ons zou het hoogstens op wat schoffelen en 2 weekjes voorwaardelijk neerkomen.
Bedreiger makers South Park krijgt 25 jaar
Een rechtbank in de Amerikaanse staat Virginia heeft een 21-jarige man veroordeeld tot 25 jaar gevangenisstraf omdat hij de makers van de tekenfilmserie South Park had bedreigd. Ook had hij samengespannen met radicaalislamitische terroristen.
Tegen Chesser was dertig jaar celstraf geëist. Zijn advocaat had voor een mildere straf gepleit, onder meer omdat hij spijt heeft betuigd. In een brief aan de rechtbank schreef hij dat hij zijn periode als moslimextremist beschouwde als ,,een ontbrekend puzzelstukje in mijn leven''.
De rechter was daar evenwel niet gevoelig voor. Hij noemde Chesser ,,een buitengewoon actief verrader'' van zijn eigen vaderland.
Ik kan mij niet indenken dat een rechter bij ons 'verrader' in de mond zou nemen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... jaar.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
H.Numan

Bericht door H.Numan »

Kijk, zo stop je terrorisme!
De meeste terroristen zijn tussen de 17 en 39 jaar. Tegen de tijd dat hij vrij komt is hij daar ruimschoots boven.
Kunnen we die rechter niet huren?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

De South Park bedreiging heeft nog een staartje:
Man sentenced for online 'South Park' threat
ALEXANDRIA, Va. – A Muslim convert from Brooklyn who pleaded guilty to posting online threats against the creators of the "South Park" television show has been sentenced to 11 ½ years in prison.

Jesse Curtis Morton, who founded the now-defunct Revolution Muslim website, was sentenced Friday in Alexandria. Earlier this year he admitted using the site as an outlet for al-Qaida propaganda. He also conspired with another man to deliver a thinly veiled threat to the creators of the "South Park" television show for perceived insults to the prophet Muhammad.

Defense attorneys had sought a prison term of less than five years.

The other defendant in the case, Zachary Chesser, received a 25-year sentence, but he also tried to travel to Somalia to join the al-Shabab terrorist group.
http://www.foxnews.com/us/2012/06/22/ma ... rk-threat/
Vijf jaar eisen en 11 1/2 jaar krijgen. Dat kan in de USA. Bij ons komt dat nagenoeg nooit voor: een hogere straf dan geëist.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie