Plagiaat plegende islamofascist ontvangt prijs

TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

unholy schreef:Het lullige is dat je iemand kan doodslaan zonder dat er afdrukken als een blauwe plek worden achtergelaten....

Slaan om je gelijk te krijgen is barbaars, en al helemaal als de vrouw het lijdend voorwerp wordt, yech.....
Als je een zachte tik geeft, mag het geen afdruk achterlaten, of een blauwe plek.. zou iemand doodslaan dan toegestaan zijn??
laat ik jou even verrassen: NEE.

Dat is ook barbaars, dat is ook niet islamitisch.

TheBrains.
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

Monique schreef:Dat is uiteraard ook de regel voor vrouwen die hun man willen "corrigeren"?
Maar natuurlijk, Monique. Wie heeft jou iets anders wijsgemaakt?

TheBrians.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

TheBrains schreef:Als je een zachte tik geeft, mag het geen afdruk achterlaten, of een blauwe plek.. zou iemand doodslaan dan toegestaan zijn??
laat ik jou even verrassen: NEE.

Dat is ook barbaars, dat is ook niet islamitisch.

TheBrains.
Ik ben blij dat je het ermee bent dat een vrouw een "zachte tik" geven "barbaars" is.

Ik begrijp alleen niet dat die "zachet tik" NIET islamitisch is?
Het staat toch in de koran?

Ik wacht nog op het antwoord op de vraag of de regel: "Een tik dat geen afdruk mag achterlaten. En al helemaal geen blauwe plek. Dat is de zachte tik, volgens de Islam. Noem het een zachte corrigeerende tik, mss dat het beter overkomt."... ook geldt voor vrouwen die hun man willen "corrigeren".?
Amorele atheistische nitwit
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

Iznogoodh schreef:Hoe kom je er bij?! Houd je dan helemaal geen rekening met de gevoelens van mannen????
Kijk, een vrouw is er gewend (hips) aan dat ze geslagen wordt. Die weet (burps) zogezegd niet beter. En laten we eerlijk zijn: ze hebben gewoon (boer) leiding nodig van ons mannen. Daar zijn wij het in het cafe allemaal met elkaar (brof) mee over eens.

Is het je al eens opgevallen dat veel Islamitische haantjes zich alleen onderscheiden van het zuipende en boerende klootjesvolk door het feit dat ze geen alcohol drinken en dat zich onder hun dampende hersenpan dezelfde kortsluitingen voordoen?


Iznogoodh
Mijn Iznogoodhtje toch, Je bent een meester in het praten van wartaal.
Kun je ook iets ander zeggen, op een hoger niveau ?

TheBrains.
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

Monique schreef:Ik ben blij dat je het ermee bent dat een vrouw een "zachte tik" geven "barbaars" is.

Ik begrijp alleen niet dat die "zachet tik" NIET islamitisch is?
Het staat toch in de koran?
Mijn lieve schat, mijn post;

"Dat is ook barbaars, dat is ook niet islamitisch."

Was een antwoord op deze post:

"Slaan om je gelijk te krijgen is barbaars, en al helemaal als de vrouw het lijdend voorwerp wordt, yech....."


TheBrians.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

TheBrains schreef:
Monique schreef:Ik ben blij dat je het ermee bent dat een vrouw een "zachte tik" geven "barbaars" is.

Ik begrijp alleen niet dat die "zachet tik" NIET islamitisch is?
Het staat toch in de koran?
Mijn lieve schat, mijn post;

"Dat is ook barbaars, dat is ook niet islamitisch."

Was een antwoord op deze post:

"Slaan om je gelijk te krijgen is barbaars, en al helemaal als de vrouw het lijdend voorwerp wordt, yech....."


TheBrians.
lieve jongen, volgens mij was het een antwoord op "doodslaan"....?
Zie:
Als je een zachte tik geeft, mag het geen afdruk achterlaten, of een blauwe plek.. zou iemand doodslaan dan toegestaan zijn??
laat ik jou even verrassen: NEE.

Dat is ook barbaars, dat is ook niet islamitisch.
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

TheBrains schreef:
Monique schreef:Dat is uiteraard ook de regel voor vrouwen die hun man willen "corrigeren"?
Maar natuurlijk, Monique. Wie heeft jou iets anders wijsgemaakt?

TheBrians.
Waar zeg ik dat iemand mij iets anders heeft wijsgemaakt?
Ik stel die vraag omdat er in de koran geen woord gerept wordt over een "corrigerende tik" uitgedeeld door vrouwen aan mannen.

Lijkt kij dus geen vreemde vraag.
Amorele atheistische nitwit
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

TheBrains schreef:
unholy schreef:Het lullige is dat je iemand kan doodslaan zonder dat er afdrukken als een blauwe plek worden achtergelaten....

Slaan om je gelijk te krijgen is barbaars, en al helemaal als de vrouw het lijdend voorwerp wordt, yech.....
Als je een zachte tik geeft, mag het geen afdruk achterlaten, of een blauwe plek.. zou iemand doodslaan dan toegestaan zijn??
laat ik jou even verrassen: NEE.

Dat is ook barbaars, dat is ook niet islamitisch.

TheBrains.
Wel beste islamofiel van me, hoe komt het toch dat in de hele islamitische wereld vrouwen onder het mom van de islam mishandelt worden, vaak nog erger als slachtvee, haal die stront toch uit je ogen, je bent gewoon middeleeuws barbarisme aan het verdedigen !!
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

Monique schreef: lieve jongen, volgens mij was het een antwoord op "doodslaan"....?
Zie:
Als je een zachte tik geeft, mag het geen afdruk achterlaten, of een blauwe plek.. zou iemand doodslaan dan toegestaan zijn??
laat ik jou even verrassen: NEE.

Dat is ook barbaars, dat is ook niet islamitisch.
Zie je niet dat die laatste regel ondergescheidt is door een alinea?
Dat betekend dus dat het een antwoord was op een andere alinea.


TheBrains.
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

unholy schreef: Wel beste islamofiel van me, hoe komt het toch dat in de hele islamitische wereld vrouwen onder het mom van de islam mishandelt worden, vaak nog erger als slachtvee, haal die stront toch uit je ogen, je bent gewoon middeleeuws barbarisme aan het verdedigen !!
Nee hoor, niet de hele islamitische wereld. Maar er zijn wel mensen die de cultuur hoger opstellen dan hen godsdienst. Maar ja, dat betekend niet dat de vrouw in de Islam minderwaardig is. Want zoals ik al eerder aangaf: Het is VERBODEN om een afdruk achter te laten of een blauwe plek. En al helemaaaal niet doodslaan, want dan heb je de intentie om iemand te vermoorden. En moord is afgekeurt in de islam, VERBODEN.


TheBrians.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

TheBrains schreef:Nee hoor, niet de hele islamitische wereld. Maar er zijn wel mensen die de cultuur hoger opstellen dan hen godsdienst. Maar ja, dat betekend niet dat de vrouw in de Islam minderwaardig is. Want zoals ik al eerder aangaf: Het is VERBODEN om een afdruk achter te laten of een blauwe plek. En al helemaaaal niet doodslaan, want dan heb je de intentie om iemand te vermoorden. En moord is afgekeurt in de islam, VERBODEN.
Mooie, fantastische en prachtige woorden. Een moslims die zegt moord is verboden....krijgt duizend reakties!!!! wel raar! In plaats er achter te schuilen en het verbod te prijzen wordt degene die zegt moord is verboden aangevallen en bijna dood gemaakt! Wat zijn jullie voor moordenaars?
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

TheBrains schreef:Nee hoor, niet de hele islamitische wereld. Maar er zijn wel mensen die de cultuur hoger opstellen dan hen godsdienst.
Klopt want religie volgt altijd de cultuur. Er is niet zoiets als de ware Islam. Dat is maar een drogbeeld, een soort van ideaal waar je altijd naar kunt wijzen.
We moeten ons bepalen tot de praktijk en wat men er in de naam van de Islam van maakt.
Mooi voorbeeld uit een discussie die ik eens had met een tot de Islam bekeerde Nederlander. Hij kende soera 4:34 over de gehoorzaamheid van vrouwen en het recht van de mannen ze te vermanen en zelfs te tuchtigen. We namen de tekst onder ogen en toen ik hem vroeg wat hij daarvan vond zei hij in alle onschuld: "Ik lees hieruit dat mannen en vrouwen aan elkaar gelijkwaardig zijn".

Knap, nietwaar? Niets in soera 4:34 suggereert enige gelijkwaardigheid maar hij kon vanuit zijn persoonlijke situatie (hij was gelukkig getrouwd) niet anders concluderen dat er gelijkwaardigheid MOEST staan.
Dit is dus wat cultuur doet: het buigt de religie naar zijn wensen.


Iznogoodh
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

Iznogoodh schreef:Klopt want religie volgt altijd de cultuur. Er is niet zoiets als de ware Islam. Dat is maar een drogbeeld, een soort van ideaal waar je altijd naar kunt wijzen.
We moeten ons bepalen tot de praktijk en wat men er in de naam van de Islam van maakt.
Mooi voorbeeld uit een discussie die ik eens had met een tot de Islam bekeerde Nederlander. Hij kende soera 4:34 over de gehoorzaamheid van vrouwen en het recht van de mannen ze te vermanen en zelfs te tuchtigen. We namen de tekst onder ogen en toen ik hem vroeg wat hij daarvan vond zei hij in alle onschuld: "Ik lees hieruit dat mannen en vrouwen aan elkaar gelijkwaardig zijn".

Knap, nietwaar? Niets in soera 4:34 suggereert enige gelijkwaardigheid maar hij kon vanuit zijn persoonlijke situatie (hij was gelukkig getrouwd) niet anders concluderen dat er gelijkwaardigheid MOEST staan.
Dit is dus wat cultuur doet: het buigt de religie naar zijn wensen.


Iznogoodh
Religie staat los van cultuur. En je bevestigd dat door te vertellen dat een Nederlander moslim is geworden.

En over die vers, er staat : "Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten (...) "
Dat betekend dat de man en de vrouw niet gelijk zijn. Omdat de man andere(grotere) verantwoordelijkheden heeft dan de vrouw. De man is lichamelijk ook heel anders dan een vrouw -een man is dan ook een stuk sterker dan een vrouw. Zo heeft de vrouw ook bepaalde eigenschappen dat een man niet heeft (of weinig heeft).


Mannen en vrouwen zijn in de islam wél gelijkwaardig.
Daarom dat die Nederlander zei: "Ik lees hieruit dat mannen en vrouwen aan elkaar gelijkwaardig zijn". Hij had het natuurlijk beter uit moeten leggen.


TheBrians.
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

@Meneer geen Hersens:

Kan je nog harder liegen ?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

TheBrains schreef:En over die vers, er staat : "Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten (...) "
Dat betekend dat de man en de vrouw niet gelijk zijn. Omdat de man andere(grotere) verantwoordelijkheden heeft dan de vrouw.
Het gaat erom dat die venatwoordelijkheden 'opgelegd" zijn.
Men heeft toch geen keus?
of...kan een vrouw kiezen?

De man is lichamelijk ook heel anders dan een vrouw -een man is dan ook een stuk sterker dan een vrouw. Zo heeft de vrouw ook bepaalde eigenschappen dat een man niet heeft (of weinig heeft).
Nou en?
Lichaamskracht is tegenwoordig niet meer belangrijk. Vroeger wel. tegenwoordig heb je overal machines voor die vrouwen ook bedienen. Dat "sterker dan de vrouw" is dus niet meer relevant.
Dus...het feit dat man en vrouw niet even sterk zijn is de reden dat de man de "voogd" van de vrouw is?

Mannen en vrouwen zijn in de islam wél gelijkwaardig.
Daarom dat die Nederlander zei: "Ik lees hieruit dat mannen en vrouwen aan elkaar gelijkwaardig zijn". Hij had het natuurlijk beter uit moeten leggen.
Nee hoor. Mannen hebben veel meer vrijheden dan vrouwen.

Gelijkwaardig = gelijke rechten en plichten.
Is dat het geval binnen de islam?
Amorele atheistische nitwit
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

unholy schreef:@Meneer geen Hersens:

Kan je nog harder liegen ?
Het is voor jou nog altijd: TheBrians.

Nee, dat kan ik niet.. aangezien ik gewoon de waarheid vertel.

TheBrains
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Monique schreef: Nou en?
Lichaamskracht is tegenwoordig niet meer belangrijk. Vroeger wel. tegenwoordig heb je overal machines voor die vrouwen ook bedienen. Dat "sterker dan de vrouw" is dus niet meer relevant.
Dus...het feit dat man en vrouw niet even sterk zijn is de reden dat de man de "voogd" van de vrouw is?
De Islam doet niet aan evolutie en stelt de man gelijk aan een dominante zilverrug die niets anders kan bladeren kauwen en af en toe op z'n borstkast slaan en de lagere gorilla's de stuipen op het lijf jagen !
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

Monique schreef:Het gaat erom dat die venatwoordelijkheden 'opgelegd" zijn.
Men heeft toch geen keus?
of...kan een vrouw kiezen?
De man heeft in de Islam een grote verantwoordelijkheid dan de vrouw.

Nou en?
Lichaamskracht is tegenwoordig niet meer belangrijk. Vroeger wel. tegenwoordig heb je overal machines voor die vrouwen ook bedienen. Dat "sterker dan de vrouw" is dus niet meer relevant.
Dus...het feit dat man en vrouw niet even sterk zijn is de reden dat de man de "voogd" van de vrouw is?
Nee, tuurlijk niet -vrijwel meerdere redenen dat de man een Voogd is van de vrouw. De man heeft in de Islam gewoon een grotere verantwoordelijkheid dan de vrouw. Zo heeft de vrouw ook haar eigen verantwoordelijkheden.
Nee hoor. Mannen hebben veel meer vrijheden dan vrouwen.
Welke vrijheden -die de man meer heeft dan de vrouw - ?
Gelijkwaardig = gelijke rechten en plichten.
Is dat het geval binnen de islam?
Gelijk= Gelijke rechten en plichten. Dat is dus niet de betekenis van gelijkwaardigheid.
Zoals ik al eerder aangaf, heeft ieder zijn eigen plichten en verantwoordelijkheden.

TheBrians.
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

unholy schreef: De Islam doet niet aan evolutie en stelt de man gelijk aan een dominante zilverrug die niets anders kan bladeren kauwen en af en toe op z'n borstkast slaan en de lagere gorilla's de stuipen op het lijf jagen !
Ik moet toegeven dat ik de slappe lach van jou krijg.

De atheisten geloven wel in de Evolutietheorie van Darwin. Dus de enige wat jij nog kan zeggen is: "OE OE, ik ben een voortvloeiing van een aap." :twisted:

TheBrians.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

TheBrains schreef:
Monique schreef:Het gaat erom dat die venatwoordelijkheden 'opgelegd" zijn.
Men heeft toch geen keus?
of...kan een vrouw kiezen?
De man heeft in de Islam een grote verantwoordelijkheid dan de vrouw.
Waarom?
En hoe zit dat met de keuze?

Nou en?
Lichaamskracht is tegenwoordig niet meer belangrijk. Vroeger wel. tegenwoordig heb je overal machines voor die vrouwen ook bedienen. Dat "sterker dan de vrouw" is dus niet meer relevant.
Dus...het feit dat man en vrouw niet even sterk zijn is de reden dat de man de "voogd" van de vrouw is?
Nee, tuurlijk niet -vrijwel meerdere redenen dat de man een Voogd is van de vrouw. De man heeft in de Islam gewoon een grotere verantwoordelijkheid dan de vrouw. Zo heeft de vrouw ook haar eigen verantwoordelijkheden.
Waarom heeft de man een grotere verantwoordelijkheid dan de vrouw?

Nee hoor. Mannen hebben veel meer vrijheden dan vrouwen.
Welke vrijheden -die de man meer heeft dan de vrouw - ?
Alleen over straat gaan.
De kroeg in.
Mag meerdere vrouwen hebben.
Hoeft niet in een tent over straat.
Hoeft geen maagd te zijn.
Zelf beslissingen nemen.
Werken wanneer en waar hij wil.
Heeft nergens toestemming voor nodig.
Heeft geen "voogd".!!!!
etc


Gelijkwaardig = gelijke rechten en plichten.
Is dat het geval binnen de islam?
Gelijk= Gelijke rechten en plichten. Dat is dus niet de betekenis van gelijkwaardigheid.
Wat is dan wel de betekenis van gelijkwaardigheid binnen de islam?
Zijn man en vrouw dan "gelijk" of "gelijkwaardig" binnen de islam?
Zoals ik al eerder aangaf, heeft ieder zijn eigen plichten en verantwoordelijkheden.
Zoals ik al eerder gevraagd heb: Waarom?
Amorele atheistische nitwit
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

TheBrains schreef:Nee hoor, niet de hele islamitische wereld. Maar er zijn wel mensen die de cultuur hoger opstellen dan hen godsdienst.
De cultuur IS de religie. Een cultuur zal altijd uit de boeken halen wat het eruit wil halen en dat vervolgens als de onvervalste Islam presenteren. En jij doet wezenlijk niks anders.

Iznogoodh
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Verbluffend, dat cynisme van de islam. Je neemt een vrouw haar paspoort af, haar gezicht, haar stem en haar rechten, haar bewegingsvrijheid, haar geld en haar autoriteit, je dwingt haar zich ondergeschikt te maken aan mannen, en dan zeg je: in de islam heeft de man meer verantwoordelijkheid dan de vrouw, daarom is de man haar voogd. Dan geef je de vrouw ook een paar rechtjes, zoals het recht op 'onderhoud' (eten en kleding, mits ze gehoorzaam is, welteverstaan), en je zegt: de islam heeft de vrouw rechten gegeven. De omgedraaide wereld.

Zo is het maar net. Een slavendrijver heeft meer verantwoordelijkheden dan de slaaf. 'Verantwoordelijkheid' als het flutsmoesje van iemand die zichzelf alle macht en rijkdom wil toeëigenen, en daar anderen het vuile werk voor wil laten opknappen. De enigen die er nog invliegen zijn de profiteurs zelf. En de enige slachtoffers die erin vliegen zijn de islamitische vrouwen, die hierin al vanaf hun babytijd zijn gehersenspoeld.

Wat dat betreft is de islam een doeltreffende godsdienst, ik kan niet anders zeggen. Van jongsafaan worden mensen gehersenspoeld met discriminerende ideeën. En wie desondanks nog niet in de hersenspoeling is getrapt, kan wrede straffen zoals verstoting, mishandeling, lichaamsstraffen zoals zweepslagen en moord of doodstraf tegemoet zien.
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

Iznogoodh schreef:
TheBrains schreef:Nee hoor, niet de hele islamitische wereld. Maar er zijn wel mensen die de cultuur hoger opstellen dan hen godsdienst.
De cultuur IS de religie. Een cultuur zal altijd uit de boeken halen wat het eruit wil halen en dat vervolgens als de onvervalste Islam presenteren. En jij doet wezenlijk niks anders.

Iznogoodh
De cultuur heeft jammer genoeg niets met religie te maken. Je kunt hoog of laag springen, maar het veranderd er niets aan. Mijn cultuur haalt niets uit de boeken. Dat doe ik zelf, als ik iets wil weten doe ik dat op eigen houtje.

Als er leugens over mijn geloof wordt verspreidt, voel ik me verplicht jullie te corrigeren.

TheBrains.
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

TheBrains schreef: De cultuur heeft jammer genoeg niets met religie te maken. Je kunt hoog of laag springen, maar het veranderd er niets aan. Mijn cultuur haalt niets uit de boeken. Dat doe ik zelf, als ik iets wil weten doe ik dat op eigen houtje.

Als er leugens over mijn geloof wordt verspreidt, voel ik me verplicht jullie te corrigeren.

TheBrains.
Apart zeg, de eerste cultuur in het universum waar geloof en cultuur geen wisselwerking op elkaar hebben, zeg maar een dode cultuur en een dode religie dus.....
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

TheBrains schreef:
Iznogoodh schreef:
TheBrains schreef:Nee hoor, niet de hele islamitische wereld. Maar er zijn wel mensen die de cultuur hoger opstellen dan hen godsdienst.
De cultuur IS de religie. Een cultuur zal altijd uit de boeken halen wat het eruit wil halen en dat vervolgens als de onvervalste Islam presenteren. En jij doet wezenlijk niks anders.

Iznogoodh
De cultuur heeft jammer genoeg niets met religie te maken. Je kunt hoog of laag springen, maar het veranderd er niets aan. Mijn cultuur haalt niets uit de boeken. Dat doe ik zelf, als ik iets wil weten doe ik dat op eigen houtje.

Als er leugens over mijn geloof wordt verspreidt, voel ik me verplicht jullie te corrigeren.

TheBrains.
Volgens Islamitisch recht mag je een afvallige Moslim doden of in elk geval straffen. Dat is dus Islam in de praktijk.
Wat is jouw persoonlijke Islamitische gedachte over de maatregelen die genomen moeten worden m.b.t. afvalligen?


Iznogoodh
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Plaats reactie