Studie naar zwembad-overlast Marokkanen

TheBrains

Berichtdoor TheBrains » Do Jul 28, 2005 9:03 pm

Monique schreef:Bovenstaand stuk is mijn reactie op:

Het gaat dus over dat de nazaten van een slaaf OOK eigendom zijn van een "meester".
Waar jij nu ineens vandaan haalt dat het niets met de islam te maken heeft mag je mij eens uitleggen.

Als een slaaf in de tijd van Mohammed, werd vrijgekocht door een moslim, dan was die slaaf vrij. Als hij/zij later kinderen/nakomelingen kregen dan waren ze echt geen eigendom van de "meester" meer. Capiche?

TheBrains.

stropke

Re: Studie naar zwembad-overlast Marokkanen

Berichtdoor stropke » Vr Nov 11, 2005 10:56 pm

Maroc_21 schreef:
Toen een negentienjarige vrouw uit de regio Roermond bij het zwembad werd bla bla bla.

Ik zou pleiten om een onderzoek in te stellen naar het gedrag van vrouwen in zwembaden wanneer ze een marokka(a)n(en) zien.

Deze problemen zouden om zeep worden geholpen als in zwembaden en in alle openbare instellingen scheiding van man en vrouw wordt toegepast. 8)

Zeg wilt ge u grote kwebbel eens dicht houden. Wie denkt ge wel dat ge zijt om vrouwen te beschuldigen van uitlokking? :x
Ik zou eerder pleiten voor een onderzoek naar u topic"ik ben boos" waarin staat dat ge aanslag wil plegen. Dit is strafbaar meneertje. Goed verstaan , ja.
Wel nu ben ik eens boos :x :x :x :x :x
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Terug naar “Islam in het nieuws”