Studie naar zwembad-overlast Marokkanen

Vrijdenker
Berichten: 1746
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Studie naar zwembad-overlast Marokkanen

Bericht door Vrijdenker »

Studie naar overlast Marokkanen
Bron: Dagblad De Limburger, 2 juli 2005

Weert - De politie is een grootscheeps onderzoek gestart naar overlast die met name Marokkaanse jongeren zouden veroorzaken in en rond het zwembad De IJzeren Man in Weert. Aanleiding is een voorval van afgelopen weekend, toen een negentienjarige vrouw uit de regio Roermond bij het zwembad werd betast en geslagen.

Onder meer wordt gekeken of er een relatie bestaat tussen deze gebeurtenis en een voorval begin vorige maand. Toen werd een 42-jarige man uit het Belgische Bocholt aangevallen door een groep van twintig jongeren. Ook in dit geval zouden de belagers vooral van Marokkaanse afkomst zijn. Over de aanleiding van deze zaak is nog altijd geen helderheid.

Naast deze twee concrete aangiftes zegt de politie 'signalen' te hebben dat de allochtone jongeren vaker voor overlast zorgen op en bij het zwembad. ,,Het gaat om een groter aantal Marokkaanse jongens die vooral vrouwen lastigvallen'', verzekert een woordvoerster. ,,Via een grootscheeps onderzoek met onder meer getuigenverhoren proberen we te achterhalen of er een verband is tussen de twee aangiften en zo ja, waar de groep jongeren dan vandaan komt.''

De woordvoerster uit vooral haar zorgen over de agressie waarmee de overlast gepaard gaat. Zo werd de negentienjarige vrouw vorig weekend in haar gezicht geslagen omdat ze tegensputterde toen ze betast werd. Ook haar vriend, die te hulp schoot, kreeg klappen. De vrouw heeft aangifte van mishandeling gedaan.

In de zaak met de Bocholtse man moest er een buitenstaander aan te pas komen om het slachtoffer te ontzetten. De Belg kon zodoende naar zijn auto vluchten.

,,Het is geen nieuw en ook geen typisch Weerts probleem dat allochtone jongeren vrouwen lastigvallen in zwembaden'', stelt de politiewoordvoerster. ,,Maar dit jaar valt het ons in Weert wel op dat ze daarbij steeds agressiever te werk gaan.''

Zwembaddirecteur L.Steegs vertelt dat de politie dagelijks een rondje over het terrein wandelt. Ook het eigen personeel is alert op overlast, voegt hij daaraan toe.

Toch ontkent Steegs dat er sprake is van structurele overlast door Marokkaanse jongeren in De IJzeren Man. ,,Deze maatregelen zijn juist getroffen om problemen te voorkomen. Als de politie zegt dat die overlastjongeren vaak bij ons zijn, wil ik dat graag weten. We zijn immers afhankelijk van politiegegevens als we iemand een zwembadverbod voor De IJzeren Man willen geven.'' Slechts één persoon heeft momenteel zo'n verbod.
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Re: Studie naar zwembad-overlast Marokkanen

Bericht door Maroc_21 »

Toen een negentienjarige vrouw uit de regio Roermond bij het zwembad werd bla bla bla.
Ik zou pleiten om een onderzoek in te stellen naar het gedrag van vrouwen in zwembaden wanneer ze een marokka(a)n(en) zien.

Deze problemen zouden om zeep worden geholpen als in zwembaden en in alle openbare instellingen scheiding van man en vrouw wordt toegepast. 8)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Het is de omgekeerde wereld met de moslims.

in plaats van kinderen goed op voeden, zodat zij andere meisjes en vrouwen niet lastig vallen, wordt er gelijk geroepen om mannen en vrouwen te scheiden. dat is wat de islam wil, opvoeden hoeft niet. met mohammed was het ook zo. hij geilde op vrouwen, kinderen en schoondochters zodat het hoofddoek werd geintroduceerd.

ja maroc, wederom bewijs JIJ dat de islam een achterlijke geloof is.

vind je het niet prettiger als iedereen mekaar met rust liet, ook bij de zwembaden?

jouw suggestie is wel kinderachtig: het gedrag moet niet aangepakt worden. maar stel, als nederlanders marokaanse meisjes hadden lastiggevallen? dan had jij geroepen: gebrek aan opvoeding (zie jouw eigen topic). bovendien als het gedrag van de meisjes niet correct zijn, dan hoef je als jongen (marokaan) niet op in te gaan.

Oke, wil je dat de meisjes niet meer door marokanen lastig wordt gevallen, dan is er maar een oplossing. MAROKANEN HET LAND UIT.

snap je wat ik bedoel?

Groet,
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

weda schreef:ja maroc, wederom bewijs JIJ dat de islam een achterlijke geloof is.
Zie je wat ik bedoel met ongelovigen zijn gevoelloze robots. Het enige wat ze doen is napraten net als een papegaai! Een papegaai is mooi om te zien 8)
Je moet gevoelens ontwikkelen meid. Gevoel voor humor. Als jij de Islam achterlijk vindt wat kan mij dat schelen. Als je in mijn grapje het jouw waarheid ziet...dan kan ik alleen maar concluderen dat je heel erg zielig bent!

Tip: een grapje herken je aan een smile- of cool emoticons !
weda schreef:vind je het niet prettiger als iedereen mekaar met rust liet, ook bij de zwembaden?
Heb ik ooit anders beweerd? Blijkbaar vind jij het prettiger om mij continu te blijven lastig vallen!
weda schreef:Oke, wil je dat de meisjes niet meer door marokanen lastig wordt gevallen, dan is er maar een oplossing. MAROKANEN HET LAND UIT.
Zouden meisjes dat een goed idee vinden? 8)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Zie je wat ik bedoel met ongelovigen zijn gevoelloze robots.

wat zijn de moslimterroristen dan, een gevoelig robot.


Het enige wat ze doen is napraten net als een papegaai! Een papegaai is mooi om te zien

waar doe ik napraten. had je geen argumenten om dat te bewijzen.

Je moet gevoelens ontwikkelen meid. Gevoel voor humor. Als jij de Islam achterlijk vindt wat kan mij dat schelen.

het kan jouw niet schelen, dat ik de islam een achterlijke geloof vind. dat lieg je. Theo van Gogh is ook om die reden vermoord, omdat hij jullie geitenneukers etc vond. jij hebt geen weerwoord en daarom reageer je: het kan mij niks schelen.


Als je in mijn grapje het jouw waarheid ziet...dan kan ik alleen maar concluderen dat je heel erg zielig bent!


de pot verwijt de ketel, want jij en je islam zijn echt zielig.

Heb ik ooit anders beweerd? Blijkbaar vind jij het prettiger om mij continu te blijven lastig vallen!

lastig vallen? waar? mag ik niet reageren. ik vind het zeker prettig om kritiek te geven, maar lastig vallen: nee.

Zouden meisjes dat een goed idee vinden?

Zeer zeker, geef maar zelf het goede voorbeeld.
_________________
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Maroc_21 schreef: Zie je wat ik bedoel met ongelovigen zijn gevoelloze robots.
Pardon?
Volgens mij zij het moslims die hun gevoelens dienen af te sluiten. Staat er niet in de koran dat het slecht is om je door gevoelens te laten leiden?

Het enige wat ze doen is napraten net als een papegaai!
Pardon?
Volgens mij zij het moslims die de koran en de "geleerden" napraten?
Wanneer een moslim een wind moet laten wordt eerst de koran geraadpleegd en wanneer daar niet letterlijk in staat wat er met een wind moet gebeuren worden er "geleerden" geraadpleegd om te kijken of zij weten waar ergens iets in de koran staat over een "interpretatie" van een wind.
Zelf op het idee komen om die wind gewoon te laten vliegen komen ze niet.
Over "napraten" gesproken... 8)
Amorele atheistische nitwit
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Studie naar zwembad-overlast Marokkanen

Bericht door Iznogoodh »

Maroc_21 schreef:
Toen een negentienjarige vrouw uit de regio Roermond bij het zwembad werd bla bla bla.
Ik zou pleiten om een onderzoek in te stellen naar het gedrag van vrouwen in zwembaden wanneer ze een marokka(a)n(en) zien.

Deze problemen zouden om zeep worden geholpen als in zwembaden en in alle openbare instellingen scheiding van man en vrouw wordt toegepast. 8)
Is er wellicht iets structureels mis met je zowel je geslachtsorgaan als je hersens, beste Maroc21, zodat je meent dat jouw problemen slechts kunnen worden opgelost door restricties op te leggen aan anderen?

Iznogoodh
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Re: Studie naar zwembad-overlast Marokkanen

Bericht door unholy »

Maroc_21 schreef:
Toen een negentienjarige vrouw uit de regio Roermond bij het zwembad werd bla bla bla.
Ik zou pleiten om een onderzoek in te stellen naar het gedrag van vrouwen in zwembaden wanneer ze een marokka(a)n(en) zien.

Deze problemen zouden om zeep worden geholpen als in zwembaden en in alle openbare instellingen scheiding van man en vrouw wordt toegepast. 8)
Het probleem zo ook structureel opgelost kunnen worden door Marokaanse mannen voor hun puberteit te castreren...

Wat wil je nu eigenlijk Maroc, eerst zit je te zeuren over discriminatie om dit vervolgens op te lossen door segregatie, je spreekt jezelf zo tegen, maar ach dat zijn we wel gewend van je......
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Re: Studie naar zwembad-overlast Marokkanen

Bericht door nina »

Maroc_21 schreef: Deze problemen zouden om zeep worden geholpen als in zwembaden en in alle openbare instellingen scheiding van man en vrouw wordt toegepast. 8)
Sorry, maar dit is echt de omgekeerde wereld. Vanaf mijn zevende tot voorbij mijn twintigste heb ik bijna dagelijks zwembaden bezocht (behalve als het in de winter was gesloten) en nog nooit, maar dan ook nog nooit heb ik er last van gehad dat jongens en meisjes gemengd zwemmen. Integendeel, het was altijd heel erg leuk.

Nu komt hier een godsdienst het land binnenstromen die apartheid tussen mannen en vrouwen propageert, en om dit af te dwingen voeden ze jongens zo op dat ze vrouwen molesteren. En als de vrouwen dan klagen over de overlast, zeggen ze: voer apartheid in, dan ben je van het probleem af.

Het probleem is niet dat jongens en meisjes samen zwemmen!! Dat is nooit een probleem geweest!! Alleen de islam heeft een probleem, en daarmee wordt onze cultuur vergald. Sorry Maroc, maar ik begrijp niet hoe je kan zeggen dat het probleem is opgelost door mannen en vrouwen uit elkaar te halen!! Het probleem is juist veroorzaakt door een godsdienst die mannen en vrouwen uit elkaar haalt.!!!

Maroc, waarom denk je dat ik twintig jaar lang in zwembaden heb kunnen zwemmen zonder ooit maar een enkelk probleem te hebben gehad, maar ontstaan er nu opeens problemen nu de islam bezit heeft genomen van de zwembaden? Je moet het probleem echt in de islam zoeken, die mannen en vrouwen uit elkaar haalt, en niet in een cultuur waar mannen en vrouwen in samenleven.

Ik herhaal: NOOIT heb ik dit soort problemen meegemaakt. En als iemand er weet van heeft, ben ik het, omdat ik van mijn zevende tot na mijn twintigste een dagelijkse zwembad- of strandbezoekster was.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Ik hen een licht vermoeden dat Maroc ons eens af en toe op stang probeert te jagen ...
Maar 'tis soms moeilijk te achterhalen of hij het nu meent of net soms niet ... :)
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
stormblast
Berichten: 82
Lid geworden op: do jun 23, 2005 11:29 am

Re: Studie naar zwembad-overlast Marokkanen

Bericht door stormblast »

Maroc_21 schreef:
Toen een negentienjarige vrouw uit de regio Roermond bij het zwembad werd bla bla bla.
Ik zou pleiten om een onderzoek in te stellen naar het gedrag van vrouwen in zwembaden wanneer ze een marokka(a)n(en) zien.

Deze problemen zouden om zeep worden geholpen als in zwembaden en in alle openbare instellingen scheiding van man en vrouw wordt toegepast. 8)
wat dacht je ervan dat jij gewoon verdomme uit het land word geschopt tering aap

vind je het raar dat mensen pissen op jouw hoofd als je dit soort dingen zeg

racisme is hetzelfde als seksisme schandknaap die je bent

wat dacht je ervan dat die gore marokkanen gewoon kapot worden geslagen omdat ze zo laf en laag zijn om een vrouw te betasten en te slaan!

IK BEN JULLIE ZAT! FLIKKER TOCH EENS OP MET JULLIE ONZIN!

LAGER DAN LAAG STRONT DINGEN!
For a tolerant religion I never see any tolerance.
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

weda schreef:Het is de omgekeerde wereld met de moslims.

in plaats van kinderen goed op voeden, zodat zij andere meisjes en vrouwen niet lastig vallen, wordt er gelijk geroepen om mannen en vrouwen te scheiden. dat is wat de islam wil, opvoeden hoeft niet.
nee, er staat nergens in de Koran dat opvoeden niet hoeft.
En een Marokaan hoeft overigens niet altijd een Moslim te zijn.

En weet je wat je over het hoofd ziet? mannen en vrouwen gescheiden houden, heeft een positieve nadeel: Die mannen hebben geen kans om de vrouwen lastig te vallen! Voila, simpelweg een goede bedenkbare oplossing!

TheBrains.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

TheBrains schreef:En weet je wat je over het hoofd ziet? mannen en vrouwen gescheiden houden, heeft een positieve nadeel: Die mannen hebben geen kans om de vrouwen lastig te vallen! Voila, simpelweg een goede bedenkbare oplossing!

TheBrains.
Ik weet een veel betere oplossig:
jongens vanaf de geboorte respect bijbrengen voor meisjes en ze VERBIEDEN om meisjes/vrouwen op wat voor manier dan ook "lastig te vallen".
Denk je niet dat dat werkt? Bij mijn mannelijke familieleden en vrienden in ieder geval wel.
Amorele atheistische nitwit
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

TheBrains schreef:
weda schreef:Het is de omgekeerde wereld met de moslims.

in plaats van kinderen goed op voeden, zodat zij andere meisjes en vrouwen niet lastig vallen, wordt er gelijk geroepen om mannen en vrouwen te scheiden. dat is wat de islam wil, opvoeden hoeft niet.
nee, er staat nergens in de Koran dat opvoeden niet hoeft.
En een Marokaan hoeft overigens niet altijd een Moslim te zijn.

En weet je wat je over het hoofd ziet? mannen en vrouwen gescheiden houden, heeft een positieve nadeel: Die mannen hebben geen kans om de vrouwen lastig te vallen! Voila, simpelweg een goede bedenkbare oplossing!

TheBrains.

Het feit dat vrouwen gescheiden van mannen moeten zodat de heren hun jatte thuis houden getuigt van een slechte opvoeding, en welke religie propageert dit, voila de Islam....
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Monique schreef:Ik weet een veel betere oplossig:
jongens vanaf de geboorte respect bijbrengen voor meisjes en ze VERBIEDEN om meisjes/vrouwen op wat voor manier dan ook "lastig te vallen"..
Je moet meisjes eerst leren respect voor jongens in zwembaden en ze niet verleiden met hun gedrag. Het zit in de natuure van een dame om (...) bij een gentleman te gedragen. Je kan zoveel respect bijbrengen als je wilt het zal niet helpen...Het enige wat je zal bereiken is (kijk naar je mannelijke familieleden) eenzaamheid en gevoelloosheid.
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Maroc_21 schreef:
Monique schreef:Ik weet een veel betere oplossig:
jongens vanaf de geboorte respect bijbrengen voor meisjes en ze VERBIEDEN om meisjes/vrouwen op wat voor manier dan ook "lastig te vallen"..
Je moet meisjes eerst leren respect voor jongens in zwembaden en ze niet verleiden met hun gedrag.
Waarom meisjes eerst respect voor jongens? Kan dat niet tegelijkertijd?
Hat zou natuurlijk ook kunnen dat jongens moeten leren zich niet te LATEN verleiden?
Het zit in de natuure van een dame om (...) bij een gentleman te gedragen.
Wat staat hier?
Je kan zoveel respect bijbrengen als je wilt het zal niet helpen...
Respect bijbrengen helpt niet?
Waarom niet?
Het enige wat je zal bereiken is (kijk naar je mannelijke familieleden) eenzaamheid en gevoelloosheid.
Over welke mannelijke familieleden heb je het precies?
Namen aub....kan ik het even navragen.

Trouwens....weet je eigenlijk wel wat je zegt?
Je zegt dat mannen die met hun tengels van vrouwen afblijven "eenzaam en gevoelloos" zijn....LOL.... 8)
Amorele atheistische nitwit
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Je moet meisjes eerst leren respect voor jongens in zwembaden en ze niet verleiden met hun gedrag.
Welk gedrag? Bedoel je zwemmen?
Je kan zoveel respect bijbrengen als je wilt het zal niet helpen...
Het heeft altijd geholpen. Ik zei al dat er vroeger nooit problemen waren in zwembaden, jongens en meisjes zwommen met elkaar en dat is gewoon heel erg leuk. De problemen worden veroorzaakt omdat de islam een wig drijft tussen mannen en vrouwen vanwege de haat tegen seksualiteit. Seks wordt gevangen in het huwelijk, en alle andere seks is strafbaar en gevaarlijk. Daardoor ontstaat een verkrampte houding.

Dit probleem wordt nog versterkt door het uit elkaar houden van mannen en vrouwen. Hierdoor krijgen de geslachten de gekste ideeën over elkaar, en er ontstaan grote seksuele spanningen.

Er is niets is met seks, er is niets mis als mensen elkaars grenzen verkennen. Er is pas iets mis als je niet begrijpt hoe andere mensen hun grenzen stellen. En er is iets mis als je vrouwen of meisjes die interesse tonen voor seks demoniseert.

Dus accepteer nooit apartheid, want dat is de grootste bron van alle ellende tussen mannen en vrouwen.
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Maroc_21 schreef:
Monique schreef:Ik weet een veel betere oplossig:
jongens vanaf de geboorte respect bijbrengen voor meisjes en ze VERBIEDEN om meisjes/vrouwen op wat voor manier dan ook "lastig te vallen"..
Je moet meisjes eerst leren respect voor jongens in zwembaden en ze niet verleiden met hun gedrag. Het zit in de natuure van een dame om (...) bij een gentleman te gedragen. Je kan zoveel respect bijbrengen als je wilt het zal niet helpen...Het enige wat je zal bereiken is (kijk naar je mannelijke familieleden) eenzaamheid en gevoelloosheid.
Alsof de dames een stelletje zielige Marokaanse mannetjes willen verleiden, wat ben je toch een arrogant narcistisch ventje Maroc.

De enige oplossing die jij uiteindelijk aandraagt is segregatie, prima, sandniggers naar Marokko !
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

Maroc_21 schreef:
Monique schreef:Ik weet een veel betere oplossig:
jongens vanaf de geboorte respect bijbrengen voor meisjes en ze VERBIEDEN om meisjes/vrouwen op wat voor manier dan ook "lastig te vallen"..
Je moet meisjes eerst leren respect voor jongens in zwembaden en ze niet verleiden met hun gedrag. Het zit in de nature van een dame om (...) bij een gentleman te gedragen. Je kan zoveel respect bijbrengen als je wilt het zal niet helpen...Het enige wat je zal bereiken is (kijk naar je mannelijke familieleden) eenzaamheid en gevoelloosheid.
:lol:
Precies wat je zegt!
:twisted:

TheBrains.
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

unholy schreef:
Maroc_21 schreef:
Monique schreef:Ik weet een veel betere oplossig:
jongens vanaf de geboorte respect bijbrengen voor meisjes en ze VERBIEDEN om meisjes/vrouwen op wat voor manier dan ook "lastig te vallen"..
Je moet meisjes eerst leren respect voor jongens in zwembaden en ze niet verleiden met hun gedrag. Het zit in de natuure van een dame om (...) bij een gentleman te gedragen. Je kan zoveel respect bijbrengen als je wilt het zal niet helpen...Het enige wat je zal bereiken is (kijk naar je mannelijke familieleden) eenzaamheid en gevoelloosheid.
Alsof de dames een stelletje zielige Marokaanse mannetjes willen verleiden, wat ben je toch een arrogant narcistisch ventje Maroc.

De enige oplossing die jij uiteindelijk aandraagt is segregatie, prima, sandniggers naar Marokko !
Geloof het of niet, het is een keiharde feit.
Maar waar gaat dit toch naar toe? Dit gaat toch wel echter de richting van discriminatie op...


TheBrains.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

TheBrain..zou een Islamitische zwembad een optie zijn? In Amsterdam worden soms zwembaden gehuurd voor alleen moslims jongeren...Toen ik jong was zwom ik vaak mee...helemaal meisjesvrij 8)
Ik weet niet of ze al gestart zijn met het huren van zwambaden voor moslimjongeren! Ik ben zelf geen zwembad-gek maar wel strand gek....Een Islamitisch strand zou wel een leuk idee zijn :lol:
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
TheBrains
Berichten: 110
Lid geworden op: za jul 09, 2005 2:52 pm
Locatie: Nederland

Bericht door TheBrains »

Maroc_21 schreef:TheBrain..zou een Islamitische zwembad een optie zijn? In Amsterdam worden soms zwembaden gehuurd voor alleen moslims jongeren...Toen ik jong was zwom ik vaak mee...helemaal meisjesvrij 8)
Ik weet niet of ze al gestart zijn met het huren van zwambaden voor moslimjongeren! Ik ben zelf geen zwembad-gek maar wel strand gek....Een Islamitisch strand zou wel een leuk idee zijn :lol:
Ja, een geweldige optie! ik hoop echt van harte dat ze zwembaden gaan huren voor moslimjongeren! Lekker gescheiden, dus ook nergens om je zorgen over te maken.

TheBrians.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

TheBrains schreef:
Maroc_21 schreef:TheBrain..zou een Islamitische zwembad een optie zijn? In Amsterdam worden soms zwembaden gehuurd voor alleen moslims jongeren...Toen ik jong was zwom ik vaak mee...helemaal meisjesvrij 8)
Ik weet niet of ze al gestart zijn met het huren van zwambaden voor moslimjongeren! Ik ben zelf geen zwembad-gek maar wel strand gek....Een Islamitisch strand zou wel een leuk idee zijn :lol:
Ja, een geweldige optie! ik hoop echt van harte dat ze zwembaden gaan huren voor moslimjongeren! Lekker gescheiden, dus ook nergens om je zorgen over te maken.

TheBrians.
Ik ben het een keer met je eens brain.....apartheid... 8)
Amorele atheistische nitwit
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Maroc_21 schreef:Je moet meisjes eerst leren respect voor jongens in zwembaden en ze niet verleiden met hun gedrag. Het zit in de natuure van een dame om (...) bij een gentleman te gedragen. Je kan zoveel respect bijbrengen als je wilt het zal niet helpen...Het enige wat je zal bereiken is (kijk naar je mannelijke familieleden) eenzaamheid en gevoelloosheid.
Het duurt nooit lang voor je Maroc21 zijn verachting voor vrouwen duidelijk onder woorden ziet brengen. Hij ziet ze als potentiele hoeren en zichzelf als slachtoffer. Tssss.


Iznogoodh
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

TheBrains schreef: Ja, een geweldige optie! ik hoop echt van harte dat ze zwembaden gaan huren voor moslimjongeren! Lekker gescheiden, dus ook nergens om je zorgen over te maken.

TheBrians.
Inderdaad Brain, de moslimjongeren kosten nog niet genoeg aan allerlei buurtprojectjes en uitkeringen, laten we nu ook nog maar eens voor ze bevestigen dat de vrouw minder is, lang leve de integratie, oh nee, segregatie, welnu als ik volgens jouw een rascist ben is dat een groot compliment dat ik niet zo dom als jij ben.

Om in de woorden van Heraclitus te spreken :
Het zoude beter voor U zijn als gij zich zou ophangen en het bestuur aan de kinderen zou overlaten !
Plaats reactie