Ammejihad draait door

Dhana

Ammejihad draait door

Bericht door Dhana »

Zo gek als een deur. Zou die ook een product van generaties lange inteelt?
Iraanse president veroorzaakt ophef bij VN-toespraak
Uitgegeven: 23 september 2010 22:42
Laatst gewijzigd: 23 september 2010 23:17

NEW YORK – De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft, zoals gewoonlijk, voor ophef gezorgd bij de Verenigde Naties.
Mahmoud AhmadinejadFotoserie Tijdens een toespraak voor de Algemene Vergadering in New York suggereerde hij dat de Verenigde Staten achter de terreuraanslagen van 11 september 2001 zouden zitten.

Daarop verlieten veel westerse diplomaten de zaal, ook die namens Nederland aanwezig waren.

Terreurnetwerk

Ahmadinejad stelde dat het vooral de Amerikaanse regering is die gelooft dat terreurnetwerk al-Qaeda de aanslagen uitvoerde. ''Een andere theorie stelt dat sommige onderdelen van de Amerikaanse regering de aanval in scene hebben gezet om de kwakkelende economie te stimuleren en de greep op het Midden-Oosten te vergroten, om zo het zionistische regime te redden’’, aldus Ahmadinejad.

Volgens hem zijn ''de meerderheid van de Amerikanen en de meeste landen en politici wereldwijd’’ het met die uitleg eens.

Samenzweringstheorieën

De Verenigde Staten hadden geen goed woord over voor Ahmadinejad. ''In plaats van de ambities en de goede wil van het Iraanse te vertegenwoordigen, heeft Ahmadinejad er weer eens voor gekozen om smerige samenzweringstheorieën en antisemitische beledigingen te spuwen. Die zijn net zo afgrijselijk en misleidend als voorspelbaar'', liet de Amerikaanse vertegenwoordiging bij de VN in een reactie weten.

Ook vorig jaar liep de zaal in New York leeg tijdens de rede van Ahmadinejad. Toen had de Iraanse leider het voorzien op Israël.

Weerloze vrouwen

Hij vroeg zich onder meer af hoe sommige regeringen ''de misdaden van bezetters tegen weerloze vrouwen en kinderen en de vernietiging van hun huizen, boerderijen, ziekenhuizen en scholen onvoorwaardelijk kunnen steunen''.

Ahmadinejad verwees daarmee onder meer naar de Israëlische invasie van de Gazastrook rond de jaarwisseling, ''een barbaarse aanval van het zionistische regime''. Een ontkenning van de Holocaust, waarvoor westerse diplomaten hadden gevreesd, bleef uit.

© ANP
Laatst gewijzigd door Dhana op vr sep 24, 2010 1:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ariel

Re: Ammejihad draait door

Bericht door Ariel »

Die kerel is inderdaad knettergek .
Iran's President Mahmoud Ahmadinejad den warned that an attack on his country's nuclear facilities could spark a war with "no limits". http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... imits.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik geloof hem. Gisteren zag ik een flimpje van hem waarin hij Israel op de hak nam. Als je zijn koude ogen ziet dan slaat de angst je om het hart. Deze vent is reuze gevaarlijk.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Bericht door BFA »

Ariel schreef:Die kerel is inderdaad knettergek .
De helft van de Iraanse bevolking heeft dit niet door.

Erdogan is nog zulk een gekke man die veel problemen gaat geven.
Amaninhijab wil een atoombom.
De gekke man Erdogan heeft veel atoombommen van de NATO in bewaring. Vraag mij af of hoe we dit speelgoed terug gaan zien.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Schepsel

Bericht door Schepsel »

Die bom gaat hij natuurlijk gooien. De atoombom had er nooit moeten zijn. Er zijn in de geschiedenis al meer dan genoeg machtige gekken geweest, die hadden geen van allen zo'n wapen moeten hebben. Nu is het wapen er, en krijgt hij het. Ik vraag me nu alleen af hoe Marokkanen reageren als hij hem op Israël gooit. Ik heb in mijn woonplaats ook al anti-Israëlleuzen gezien, ik ben benieuwd hoe ze zich voelen als het inderdaad een bom op de kop krijgt.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

BFA

Bericht door BFA »

Schepsel schreef:De atoombom had er nooit moeten zijn.
Is niet meer dan een punt in de evolutie van alsmaar opwinderder wapentuig.
Op het ogenblik dat de wapens die de atoombom verouderd maken uit de labo's van de gekke geleerden van DARPA komen zal Ahmanidjedad pas echt voor gek staan. Zijn atoomproject op de schroothoop voor het echt op punt staat.

De atoombom zelf, kan de herinnering in als gedragen onder de vleugels van de Engel der Vrede.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Schepsel schreef:Die bom gaat hij natuurlijk gooien. De atoombom had er nooit moeten zijn. Er zijn in de geschiedenis al meer dan genoeg machtige gekken geweest, die hadden geen van allen zo'n wapen moeten hebben. Nu is het wapen er, en krijgt hij het. Ik vraag me nu alleen af hoe Marokkanen reageren als hij hem op Israël gooit. Ik heb in mijn woonplaats ook al anti-Israëlleuzen gezien, ik ben benieuwd hoe ze zich voelen als het inderdaad een bom op de kop krijgt.
Hoe zou jij je voelen als de Isrealieten een bom op Palestijan zouden gooien? Jij zou weliswaar niet openlijk jouw blijheid verkondigen maar diep van binnen zou je toch wel blij zijn

Hij zal de bom niet gooien, nu niet, morgen niet, nooit niet. Als moslim weet hij dat hij moet wachten op de komst van de masih die volgens de overleveringen de laatste jood die zich achter een boom schuilt houdt vermoorden.

Ik zou in elk geval een heuse feest geven als Israel van de kaart geveegd zou zijn. Mijn god wat zou ik dan blij zijn. Jij en de ffi leden hier zouden weer blij zijn als Palestina of Iran van de kaart zou worden geveegd.. :wink:
Umm Rania

Rechtsliberaal

Bericht door Rechtsliberaal »

Voor mij is het terecht wanneer Israël Gaza bombardeert met atoombommen. In het bijzonder regerings- en bestuurscentra van Hamas. En Hamas plaatst haar doelwitten doelbewust tussen burgerdoelen om opzettelijk veel slachtoffers te veroorzaken. Israël heeft teveel raketaanvallen en zelfmoordaanslagen moeten doorstaan van Arabieren sinds 1948, Arabieren die maar een punt hebben en dat is het gebied tussen Jordaan en Middellandse zee jodenvrij maken. Het gebied was tijdens de periode dat de Turken de baas waren en dat was van de 15e tot de 19e eeuw, practisch leeg. En we praten over het gebied tussen Jordaan en Middellandse Zee waar nu een van de sterkste kennis economieën van de wereld, namelijk Israël, bloeit.

Van een atoomaanval wordt ik niet blij, maar elk compromis, elk vredesvoorstel m.b.t. Israël wezen de Arabieren af. Zolang de Arabieren geen Joodse of niet-islamitische staat accepteren in het Midden-Oosten komt er geen vrede. Het leger is de beste vredesbeweging en pacifisme is NSB-gedrag

BFA

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef: Hoe zou jij je voelen als de Isrealieten een bom op Palestijan zouden gooien?
Hoe pathetisch toch, al die valse emoties.
Tukkerin schreef:Hij zal de bom niet gooien, nu niet, morgen niet, nooit niet. Als moslim weet hij dat hij moet wachten op de komst van de masih die volgens de overleveringen de laatste jood die zich achter een boom schuilt houdt vermoorden.
Ahmanidjedad denkt dat hij de Mahdi zijn vriend is die op bezoek komt. In Teheran is al een autostrade aangelegd ter welkom.
De helft van Iran denkt dit met hem mee en geeft met gulle hand de dochter aan het moskeebordeel.

PS: Vergeet niet dat Ahamidjedad een vuile Shia is. Een apostaat, afgedwaald van de ware weg van Islam.

BFA

Bericht door BFA »

Rechtsliberaal schreef:Voor mij is het terecht wanneer Israël Gaza bombardeert met atoombommen
Kom, kom. Je gaat aan Israël toch geen Nucleaire zelfmoord vragen.
Conventioneel werkt ook prima.

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Ik ga geen oordeel velen over hem en zijn religie. Moge Allah hem leiden naar de weg van de ahla soena wjal djamaa..... meer kan ik niet doen. :wink:
Umm Rania

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Rechtsliberaal schreef:Voor mij is het terecht wanneer Israël Gaza bombardeert met atoombommen. In het bijzonder regerings- en bestuurscentra van Hamas. En Hamas plaatst haar doelwitten doelbewust tussen burgerdoelen om opzettelijk veel slachtoffers te veroorzaken. Israël heeft teveel raketaanvallen en zelfmoordaanslagen moeten doorstaan van Arabieren sinds 1948, Arabieren die maar een punt hebben en dat is het gebied tussen Jordaan en Middellandse zee jodenvrij maken. Het gebied was tijdens de periode dat de Turken de baas waren en dat was van de 15e tot de 19e eeuw, practisch leeg. En we praten over het gebied tussen Jordaan en Middellandse Zee waar nu een van de sterkste kennis economieën van de wereld, namelijk Israël, bloeit.

Van een atoomaanval wordt ik niet blij, maar elk compromis, elk vredesvoorstel m.b.t. Israël wezen de Arabieren af. Zolang de Arabieren geen Joodse of niet-islamitische staat accepteren in het Midden-Oosten komt er geen vrede. Het leger is de beste vredesbeweging en pacifisme is NSB-gedrag
Vieze hypocriet dat je er bent, als er iemand is die alles in de wind geslagen heeft dan is dat Israel wel. Het is Israel die palestija niet erkent als staat en dat weigert te doen.. het is Israel die geen heil ziet in een twee staten oplossing. Waarom lieg jij zoveel?
Umm Rania

mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:[Jij en de ffi leden hier zouden weer blij zijn als Palestina of Iran van de kaart zou worden geveegd.. :wink:
Van de andere FFI leden hier weet ik het niet, maar voor mijn part mogen ALLE moslim broedplaatsen van de kaart geveegd worden.
Dan komt daar lekker veel plaats vrij om de moslims die hier zitten daar te dumpen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Bericht door mercator »

BFA schreef:[ Zijn atoomproject op de schroothoop voor het echt op punt staat.
...als hij al na jaren splijtstof schooien in elkaar kan knutselen zal het eentje van het kaliber van Fat Boy zijn, iets dat de VS al hadden in 1945.

Manon

Bericht door Manon »

Hij zal de bom niet gooien, nu niet, morgen niet, nooit niet. Als moslim weet hij dat hij moet wachten op de komst van de masih die volgens de overleveringen de laatste jood die zich achter een boom schuilt houdt vermoorden.
De Mahdi komt alleen maar als de wereld in complete chaos is. En als het aan Achwatennogwat ligt zal hij daar liefst zelfs persoonlijk voor zorgen. Hij moet het alleen nog KUNNEN.... en laat het nu toch de joden zijn zeker die de kennis hebben? valt tegen hé.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

BFA

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:als er iemand is die alles in de wind geslagen heeft dan is dat Israel wel. Het is Israel die palestija niet erkent als staat en dat weigert te doen.. het is Israel die geen heil ziet in een twee staten oplossing.
Waarom draai je de dingen om.
mercator schreef:Tukkerin schreef:[Jij en de ffi leden hier zouden weer blij zijn als Palestina of Iran van de kaart zou worden geveegd.
Iran van de kaart geven is niet meer dan Khomeini's grootste wens.
'Let this Country burn, Let this country go up in smoke'
Verspil nooit een goede daad door iemand anders zijn wens te vervullen.

Palestijnen, Palestijnen hebben al lang laten merken dat ze voor collectieve zelfmoord verkiezen boven een leefbare staat.
Er zijn alleen maar enkelingen zo dapper dat ze het zelf durven doen. Dit is dan meer in de aard van de gijzelnemer die aan de politie vraagt hem neer te schieten.

Ik begrijp waarom iemand, mohammedaan of kafir zich druk zou maken over als alle Palestijnen collectief naar het paradijs gezonden worden.

silkyboxershortXL

Bericht door silkyboxershortXL »

Tukkerin schreef:Als moslim weet hij dat hij moet wachten op de komst van de masih
Als moslim.....
En daarom irrationeel, is deze freak tot alles in staat. Of het nu in het groot of klein is. Vergeet niet dat Mohammed zijn grote voorbeeld is. Je kent vast wel het verhaal van de zeer oude vrouw die het waagde niet eens te zijn met die krankzinnige veelpleger.´s avond stuurde hij wat mannen en vervolgens werd zij aan haar benen opgehangen tussen 2 kamelen en in 2
stukken uitééngereten. Tukkerin hoe kun je dit rijmen met de profeet als perfecte man? En dan vertrouwen hebben in ahmadinejad? Je studeerde journalistiek. Er is je toch wel wat realiteitszin bijgebracht daar?
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Schepsel

Bericht door Schepsel »

Hoe zou jij je voelen als de Isrealieten een bom op Palestijan zouden gooien? Jij zou weliswaar niet openlijk jouw blijheid verkondigen maar diep van binnen zou je toch wel blij zijn
Je moet duidelijk geen psychologe worden want van je voorspellingen klopt weinig.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Ariel

Bericht door Ariel »

Dit onderzoek moet er maar komen vind ik. Al was het alleen maar voor de gemoedrust van Mahmoud Ahmadinejad. :laugh1:
Of hij zich druk maar over het lot van de Irakezen. :sly:
Ahmadinejad wil VN-onderzoek 11 september

NEW YORK - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad blijft de gemoederen bezighouden op de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties. Hij riep de VN vrijdag op onderzoek doen naar de terreuraanslagen van 11 september 2001, waardoor vooral New York werd getroffen.

In zijn toespraak donderdag had Ahmadinejad al gesuggereerd dat de Amerikaanse regering achter de terreuraanslagen zat. Westerse diplomaten, onder wie de Nederlandse vertegenwoordigers, verlieten daarop de zaal.

Op een persconferentie een dag later herhaalde Ahmadinejad zijn beschuldiging. „Er is iets gebeurd, en onder het mom van die gebeurtenis werden twee landen binnengevallen. Als gevolg daarvan zijn tot nu toe honderdduizenden mensen omgekomen”, zei de Iraanse leider. Hij noemde het tijd „dat smoesje te herzien”.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7745 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Bericht door Dhana »

Dat is dan geheel in overstemming met de ontkenning van de holocaust. Eigenlijk allemaal zo voorspelbaar als je goed nagaat.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

BFA

Bericht door BFA »

Ariel schreef:Dit onderzoek moet er maar komen vind ik. Al was het alleen maar voor de gemoedrust van Mahmoud Ahmadinejad.
Er zijn al verschillende onderzoeken gebeurd, door verschillende instanties in samenwerking met universiteiten.
Mensen zoals Ahmanidjedad aanvaarden ondezoeken waarvan het resultaat hun niet aanstaat niet.
Mensen zoals Ahmanidjedaad zullen nieuwe onderzoeken blijven eisen tot er één is waarvan de uitslag hun wel aanstaat.

Ach ja, Ahmanidjedads bezorgdheid om die Irakezen,
Ariel schreef:„Er is iets gebeurd, en onder het mom van die gebeurtenis werden twee landen binnengevallen. Als gevolg daarvan zijn tot nu toe honderdduizenden mensen omgekomen”
In die 2 landen zijn die doden voornamelijk Mohammedanen, gemaakt door andere Mohammedanen.
Weet je wat. Voor de inval lag het aantal dode Mohammedanen, gemaakt door andere Mohammedanen veel hoger.
Allah is op dieet gesteld door die invallen in die 2 landen.
Daarom dat Iran aan de Mohammedanen in die 2 landen wapens en springstoffen levert, zodat ze andere Mohammedanen kunnen doden.
Met Allah gaat het slecht als die zijn volgelingen niet kan opeten.

mercator

Bericht door mercator »

BFA schreef: Ach ja, Ahmanidjedads bezorgdheid om die Irakezen,
Begon in 1980 niet die loopgravenoorlog tussen Iran en Irak die zowat 10 jaar duurde ? Weet iemand hoeveel moslimlevens die geëist heeft? Ik zou het op geen 10.000 na kunnen zeggen, maar t zullen er een pak meer zijn geweest dan de body-count van Irak en Afghanistan te zamen.
Nu de Westerse troepen aan het wegtrekken zijn uit die ellendige landen kan het moorden tussen moslims onderling terug op stoom komen na een pauze van een paar jaar.

Manon

Bericht door Manon »

Weet iemand hoeveel moslimlevens die geëist heeft?
anderhalf miljoen.
hebben circa 1,6 miljoen mensen in deze oorlog het leven verloren. Het was de bloedigste oorlog tussen twee landen sinds de Koreaanse Oorlog.
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=be" onclick="window.open(this.href);return false;

noteer dat in de huidige wiki-versie het item "4.slachtoffers" werd verwijderd...
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:
Rechtsliberaal schreef:Voor mij is het terecht wanneer Israël Gaza bombardeert met atoombommen. In het bijzonder regerings- en bestuurscentra van Hamas. En Hamas plaatst haar doelwitten doelbewust tussen burgerdoelen om opzettelijk veel slachtoffers te veroorzaken. Israël heeft teveel raketaanvallen en zelfmoordaanslagen moeten doorstaan van Arabieren sinds 1948, Arabieren die maar een punt hebben en dat is het gebied tussen Jordaan en Middellandse zee jodenvrij maken. Het gebied was tijdens de periode dat de Turken de baas waren en dat was van de 15e tot de 19e eeuw, practisch leeg. En we praten over het gebied tussen Jordaan en Middellandse Zee waar nu een van de sterkste kennis economieën van de wereld, namelijk Israël, bloeit.

Vieze hypocriet dat je er bent, als er iemand is die alles in de wind geslagen heeft dan is dat Israel wel. Het is Israel die palestija niet erkent als staat en dat weigert te doen.. het is Israel die geen heil ziet in een twee staten oplossing. Waarom lieg jij zoveel?
Wil je een spiegel? Meer dan de helft van wat jij hier post is complete onzin, voor de rest kunnen we de gebruikelijke vraagtekens zetten die gelden voor opmerkingen van opgewonde bakvisjes van 14 jaar. De ene keer loop je te gillen dat je je heerlijk (geil?) voelt in een burka. Het volgende moment laat je je volblaffen al dan niet yoghuren door een of andere Mo boy. Dan krijg je je weer last van je geweten, en wil je mohammedaanse dominee worden. En JIJ hebt het gore lef om iemand anders van hypocrisie te beschuldigen? :roll2:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

De theocraten van Iran zijn gelovers in de Eindtijd. We treffen die ook bij Christelijke sektes aan: Armageddon e.d. De Openbaringen als bron: er komt een moment dat God zijn laboratorium uitruimt en zijn experiment ten einde komt.
Wil je een indruk hebben van hoe zij naar de wereld kijken:

Het is 28 minuten lange agitprop bedoeld om meer aanhang te krijgen in de Mohammedaanse wereld.
Het haakt dan ook in op recente verwikkelingen in het M.O.
Meer uitleg over de gekte van deze merkwaardige groep :
http://atimetobetray.com/blog/iran-lead ... the-video/
Iran Leaders: The Coming is Upon Us – Israel Shall be Destroyed!
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Onze god van liefde staat op het punt om de hele mensheid uit te roeien. Jazeker, uit pure liefde! :roll2:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Plaats reactie