Rot Marokkanen

stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Rot Marokkanen

Bericht door stropke »

Staat niet in het nieuws, niet in de krant. Vandaag op de koffie bij vriendin van mijne Sjoe. Kennen mekaar al 32 jaar en zijn ex collega's uit zelfde bedrijf.
Haar pleegzoon nu met kapot oog en hersenschudding thuis sinds zaterdag.
Is door 9 kutmarokkaanse nieuwe medelanders in mekaar getrapt om NIKS, voor de lol.
Hij liep met vriend door stad en botste tegen een paar van die kokosmakronen op, door hun in de hand gewerkt. Woorden, discussie en paar klappen.
Gesust en verder gelopen tot om de hoek, daar stonden er negen stuks van die tuiglanders te wachte. Tuurlijk opgebeld door de aanstichters.
Dit zover verhaal van die vriendin.
Zo laf zijn ze wel met 9 man. Wat als er eentje alleen was, zou die dan ook ruzie uitlokken?
:mad: Ik stem volgende keer VET op PVV.
Laatst gewijzigd door stropke op za dec 18, 2010 1:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Ariel »

Ik vermoed dat heel veel van dit soort berichten niet in de krant komt. Als men alle mishandelingen die Marokkanen verrichten in de krant zou zetten, dan moet men extra pagina's drukken, en dat is te duur.
En….Dan zullen er nog meer mensen in Nederland komen die de pest aan Marokkanen krijgen, en dat wil men voorkomen.

Wens de pleegzoon van je vriendin sterkte en beterschap toe.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Rot Marokkanen

Bericht door stropke »

vr 17 dec 2010

Meisjes mishandeld en beroofd Utrecht -

Twee 16-jarige meisjes zijn donderdagavond mishandeld en beroofd door drie jongens in Utrecht, nadat ze weigerden een sigaret te geven aan één van de jongens....
De meisjes zaten aan de Johan Wagenaarkade toen de jongens met Noord-Afrikaans uiterlijk om de sigaret vroegen. Na hun weigering begonnen de jongens te treiteren. Een van de hen begon een van de meisjes te slaan, waardoor haar telefoon op de grond viel.

De drie gingen er met deze telefoon vandoor richting de Lessinglaan. De slachtoffers hebben nog geprobeerd de dieven te volgen, maar raakten hen kwijt.

De politie is op zoek naar getuigen. De jongens zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, van Noord-Afrikaanse afkomst, en allen tussen de 1,70 en 1,75 lang. Kijk hier voor een uitgebreider signalement.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8527 ... html?p=2,2" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier weer zo een stel kokosmakronen!!!
Tijd dat we onze meiden leren strafschoppen geven. En zo hard dat deze tuiglanders zich niet meer voortplanten als konijnen.
En dan is er op politics.be een draad die spreekt over rascisme in de Lage Landen. Helemaal vd pot gerukt zo iets.
Wie is hier de rascist?
Geeeeeeeeeeeert actie man !!!!
Al die linkse landverraders ook buiten flikkeren, Cohen als eerste.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Ruth »

Oo, Strop, bekend verhaal. Een ex-collega van me is een paar maanden geleden samen met een vriend compleet in elkaar geslagen door..... jawel marokkanen de nieuwe joden.
Stoer he, een stuk of 6 man tegen 2. Een jongen is compleet het ziekenhuis in geslagen, de ander had een zware hersenschudding etc. Inmiddels is het gajes aangeklaagd voor poging tot doodslag.
Maarja of ze ook echt de bak indraaien, dat is natuurlijk afwachten.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Amazigh »

stropke schreef:Staat niet in het nieuws, niet in de krant. Vandaag op de koffie bij vriendin van mijne Sjoe. Kennen mekaar al 32 jaar en zijn ex collega's uit zelfde bedrijf.
Haar pleegzoon nu met kapot oog en hersenschudding thuis sinds zaterdag.
Is door 9 kutmarokkaanse nieuwe medelanders in mekaar getrapt om NIKS, voor de lol.
Hij liep met vriend door stad en botste tegen een paar van die kokosmakronen op, door hun in de hand gewerkt. Woorden, discussie en paar klappen.
Gesust en verder gelopen tot om de hoek, daar stonden er negen stuks van die tuiglanders te wachte. Tuurlijk opgebeld door de aanstichters.
Dit zover verhaal van die vriendin.
Zo laf zijn ze wel met 9 man. Wat als er eentje alleen was, zou die dan ook ruzie uitlokken?
:mad: Ik stem volgende keer VET op PVV.
Is dit Nederlands? Ga nou maar een eigen taal ontwikkelen voordat je je bek opentrekt.
A proud amazigh!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Rot Marokkanen

Bericht door mercator »

Amazigh schreef: Is dit Nederlands? Ga nou maar een eigen taal ontwikkelen voordat je je bek opentrekt.
Jij kan als minderwaardige Berber hier wel je bek opentrekken, in het zalige thuisland Marokko kan dat niet. Tuurlijk dat je Marokkaans geboefte verdedigt, hou je je ook bezig met aanrandingen en diefstallen ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Rot Marokkanen

Bericht door stropke »

Amazigh schreef:
stropke schreef:Staat niet in het nieuws, niet in de krant. Vandaag op de koffie bij vriendin van mijne Sjoe. Kennen mekaar al 32 jaar en zijn ex collega's uit zelfde bedrijf.
Haar pleegzoon nu met kapot oog en hersenschudding thuis sinds zaterdag.
Is door 9 kutmarokkaanse nieuwe medelanders in mekaar getrapt om NIKS, voor de lol.
Hij liep met vriend door stad en botste tegen een paar van die kokosmakronen op, door hun in de hand gewerkt. Woorden, discussie en paar klappen.
Gesust en verder gelopen tot om de hoek, daar stonden er negen stuks van die tuiglanders te wachte. Tuurlijk opgebeld door de aanstichters.
Dit zover verhaal van die vriendin.
Zo laf zijn ze wel met 9 man. Wat als er eentje alleen was, zou die dan ook ruzie uitlokken?
:mad: Ik stem volgende keer VET op PVV.
Is dit Nederlands? Ga nou maar een eigen taal ontwikkelen voordat je je bek opentrekt.
Ga eerst maar eens nederlands leren en aanpassen, dan verstaat ge miss wat er staat. En anders zeg ik het wel voortaan in het Limburgs tegen jou, boerepummel.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Tukkerin »

Gossie Stropke toch, omdat Amazigh jou haast niet verstaat dient hij het Nederlands maar weer opnieuw te moet bestuderen en is hij niet geintegreerd genoeg? Zeg je dat ook tegen Hollanders die jou haast niet verstaan? Bo joa, giehe ie dah oak angoan? Das is ierg saampsiedelijk, ie vearken!

En elk Hollander die het bovenstaande, geschreven door mij, niet verstaat kan geen Nederlands, moet alles weer opnieuw lezen en is niet geintegreerd. :) Amazigh staat qua talenkennis volgens de leer van de taalwetenschap, nog altijd ver boven jou op de talenladder, beste Stropke. Jij kan dus maar beter gewoon je vieze muil houden en oprotten.

Was getekend, iemand die als nog een van de weinige in Nederland het Nedersaksisch kan spreken. :turban: En het is nog altijd boereNpummel. Yallah, kouwed!
Umm Rania
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Ruth »

Tukkerin schreef:Gossie Stropke toch, omdat Amazigh jou haast niet verstaat dient hij het Nederlands maar weer opnieuw te moet bestuderen en is hij niet geintegreerd genoeg? Zeg je dat ook tegen Hollanders die jou haast niet verstaan? Bo joa, giehe ie dah oak angoan? Das is ierg saampsiedelijk, ie vearken!

En elk Hollander die het bovenstaande, geschreven door mij, niet verstaat kan geen Nederlands, moet alles weer opnieuw lezen en is niet geintegreerd. :) Amazigh staat qua talenkennis volgens de leer van de taalwetenschap, nog altijd ver boven jou op de talenladder, beste Stropke. Jij kan dus maar beter gewoon je vieze muil houden en oprotten.

Was getekend, iemand die als nog een van de weinige in Nederland het Nedersaksisch kan spreken. :turban: En het is nog altijd boereNpummel. Yallah, kouwed!

Volgens mij heeft er iemand helemaal niets geleerd van haar laatste ban. Schelden en grove taal uitslaan, zeer onbeschoft en zwak bovendien. Blijkbaar weet ze geen andere manier om mensen van repliek te dienen of het op te nemen voor een andere trol op dit forum.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Amazigh »

Tukkerin schreef:Gossie Stropke toch, omdat Amazigh jou haast niet verstaat dient hij het Nederlands maar weer opnieuw te moet bestuderen en is hij niet geintegreerd genoeg? Zeg je dat ook tegen Hollanders die jou haast niet verstaan? Bo joa, giehe ie dah oak angoan? Das is ierg saampsiedelijk, ie vearken!

En elk Hollander die het bovenstaande, geschreven door mij, niet verstaat kan geen Nederlands, moet alles weer opnieuw lezen en is niet geintegreerd. :) Amazigh staat qua talenkennis volgens de leer van de taalwetenschap, nog altijd ver boven jou op de talenladder, beste Stropke. Jij kan dus maar beter gewoon je vieze muil houden en oprotten.

Was getekend, iemand die als nog een van de weinige in Nederland het Nedersaksisch kan spreken. :turban: En het is nog altijd boereNpummel. Yallah, kouwed!
Hahah wahed zamel weha:P
A proud amazigh!
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Tukkerin »

Hahah Amazigh, wollahila... heseblou maniehraf senouwa. Maar ik heb hem flink de oren gewassen.. met zijn achterlijkheid. Jij staat ruim boven hem qua talenkennis. Hij komt niet verder dan Nederlands, dat hij overigens niet perfect beheerst... jij kan Nederlands, Amazigh en Arabischen bent dus duizend keer beter.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Tukkerin »

Ruth schreef:
Tukkerin schreef:Gossie Stropke toch, omdat Amazigh jou haast niet verstaat dient hij het Nederlands maar weer opnieuw te moet bestuderen en is hij niet geintegreerd genoeg? Zeg je dat ook tegen Hollanders die jou haast niet verstaan? Bo joa, giehe ie dah oak angoan? Das is ierg saampsiedelijk, ie vearken!

En elk Hollander die het bovenstaande, geschreven door mij, niet verstaat kan geen Nederlands, moet alles weer opnieuw lezen en is niet geintegreerd. :) Amazigh staat qua talenkennis volgens de leer van de taalwetenschap, nog altijd ver boven jou op de talenladder, beste Stropke. Jij kan dus maar beter gewoon je vieze muil houden en oprotten.

Was getekend, iemand die als nog een van de weinige in Nederland het Nedersaksisch kan spreken. :turban: En het is nog altijd boereNpummel. Yallah, kouwed!

Volgens mij heeft er iemand helemaal niets geleerd van haar laatste ban. Schelden en grove taal uitslaan, zeer onbeschoft en zwak bovendien. Blijkbaar weet ze geen andere manier om mensen van repliek te dienen of het op te nemen voor een andere trol op dit forum.
Aaaah, de waarheid staat je natuurlijk niet aan en wederom blijkt maar weer eens dat jullie het niet kunnen hebben als een Marokkaanse het gewoon beter doet. En stropke die Amazigh zomaar beschuldigd van het niet kunnen van Nederlands en hem uitmaakt van boerenpummel mag natuurlijk wel? Opgerot jij, jij bent niet zo een triest gevalletje als Stropke. Komt ook niks zinnigs uit je toetsenbord.. omdat je kennis gewoon veels te laag is en slechts mensen kan napraten.
Umm Rania
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Amazigh »

Tukkerin schreef:Hahah Amazigh, wollahila... heseblou maniehraf senouwa. Maar ik heb hem flink de oren gewassen.. met zijn achterlijkheid. Jij staat ruim boven hem qua talenkennis. Hij komt niet verder dan Nederlands, dat hij overigens niet perfect beheerst... jij kan Nederlands, Amazigh en Arabischen bent dus duizend keer beter.
Ja dat vergeten die hollanders ook dat Marokkanen altijd tweetalig zijn:P
A proud amazigh!
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Tukkerin »

Amazigh schreef:
Tukkerin schreef:Hahah Amazigh, wollahila... heseblou maniehraf senouwa. Maar ik heb hem flink de oren gewassen.. met zijn achterlijkheid. Jij staat ruim boven hem qua talenkennis. Hij komt niet verder dan Nederlands, dat hij overigens niet perfect beheerst... jij kan Nederlands, Amazigh en Arabischen bent dus duizend keer beter.
Ja dat vergeten die hollanders ook dat Marokkanen altijd tweetalig zijn:P
Jaa, wat erg goed is. Houd je vast aan die tweetaligheid en koester dat. Zou eigenlijk het mooist zijn als Marokkanen hier in Nederland drietalig waren en elk Marokkaan ( of je nou wel of niet berber/arabisch bent) en Nederlands kan, en Arabisch en Berbers. Vind het jammer dat ik niet heel goed Berbers ken..Maar Ghair, ben al blij dat ik arabisch kan en dus tweetalig ben. :)
Umm Rania
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Ruth »

Tukkerin schreef:
Ruth schreef:
Tukkerin schreef:Gossie Stropke toch, omdat Amazigh jou haast niet verstaat dient hij het Nederlands maar weer opnieuw te moet bestuderen en is hij niet geintegreerd genoeg? Zeg je dat ook tegen Hollanders die jou haast niet verstaan? Bo joa, giehe ie dah oak angoan? Das is ierg saampsiedelijk, ie vearken!

En elk Hollander die het bovenstaande, geschreven door mij, niet verstaat kan geen Nederlands, moet alles weer opnieuw lezen en is niet geintegreerd. :) Amazigh staat qua talenkennis volgens de leer van de taalwetenschap, nog altijd ver boven jou op de talenladder, beste Stropke. Jij kan dus maar beter gewoon je vieze muil houden en oprotten.

Was getekend, iemand die als nog een van de weinige in Nederland het Nedersaksisch kan spreken. :turban: En het is nog altijd boereNpummel. Yallah, kouwed!

Volgens mij heeft er iemand helemaal niets geleerd van haar laatste ban. Schelden en grove taal uitslaan, zeer onbeschoft en zwak bovendien. Blijkbaar weet ze geen andere manier om mensen van repliek te dienen of het op te nemen voor een andere trol op dit forum.
Aaaah, de waarheid staat je natuurlijk niet aan en wederom blijkt maar weer eens dat jullie het niet kunnen hebben als een Marokkaanse het gewoon beter doet. En stropke die Amazigh zomaar beschuldigd van het niet kunnen van Nederlands en hem uitmaakt van boerenpummel mag natuurlijk wel? Opgerot jij, jij bent niet zo een triest gevalletje als Stropke. Komt ook niks zinnigs uit je toetsenbord.. omdat je kennis gewoon veels te laag is en slechts mensen kan napraten.
Mijn kennis is niet "veels" te laag maar ik hoopte dat je het je zou aantrekken en je niet meer als het eerste het beste viswijf zou gedragen. En nee, ik rot niet op omdat een triestig gevalletje uit tukkerland mij dat beveelt. Het gedrag van jou en Amazigh bevestigd helaas weer de titel van dit draadje... rotmarokkanen. Ik kan jullie gedrag niet anders typeren.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Tukkerin »

Zwak gevalletje toch, enige waar jij het op kan gooien is rotmarokkaan. Ja, als jij Yassin en ik rotmarokkaantjes vind, dan ben ik daar verdom trots op. Liever een rotmarokkaan dan een irritante Hollandse vrouw die hier als een halve mongool maar wat loopt te typen.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Rot Marokkanen

Bericht door mercator »

Het probleem met Marokkanen is dat ze hun geschiedenis niet (willen) kennen. Na de Islamisering van de Noord Afrikaanse kusten dienden de moslims zich te voeden door roof, diefstal en bedelarij. Het heette dan ook de Barbarijse Staten. Die neiging tot achterlijkheid en parasitisme is ahw genetisch tot de standaarduitrusting van dat volkje beginnen te horen, maakt niet uit hoe lang ze reeds in en gecivliseerde omgeving verblijven. Ze zijn hardleers. Een Marokkaan zal nooit beschaafd worden zolang hij moslim en dus achterlijk blijft.Er zit niets anders op dan alle ingevoerde Marokkanen op boten te zetten en die te laten stranden op de Barbarijse kusten. Gelukkig denken de meeste W Europeanen er tegenwoordig zo over.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Rot Marokkanen

Bericht door silkyboxershortXL »

2 Chinese wijsheden; Ook een klein varken heeft de varkensaard in zich.
En; Om te weten hoe iemand is hoeft men maar te kijken waar die zich mee voedt.

Het dualistische karakter van de islam is desastreus voor intellectuele prestaties en enige ethische verheffing is daarmee zowat uitgesloten.
We lezen het verhaal van Stropke :shock: en de reactie van amazing stupid is iets over taalgebruik.
Tukkerin sluit zich daarbij aan. :yuk:
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:Het probleem met Marokkanen is dat ze hun geschiedenis niet (willen) kennen. Na de Islamisering van de Noord Afrikaanse kusten dienden de moslims zich te voeden door roof, diefstal en bedelarij. Het heette dan ook de Barbarijse Staten. Die neiging tot achterlijkheid en parasitisme is ahw genetisch tot de standaarduitrusting van dat volkje beginnen te horen, maakt niet uit hoe lang ze reeds in en gecivliseerde omgeving verblijven. Ze zijn hardleers. Een Marokkaan zal nooit beschaafd worden zolang hij moslim en dus achterlijk blijft.Er zit niets anders op dan alle ingevoerde Marokkanen op boten te zetten en die te laten stranden op de Barbarijse kusten. Gelukkig denken de meeste W Europeanen er tegenwoordig zo over.
:cool: ben een Marokkaanse met een Marokkaans paspoort. :turban:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Tukkerin »

silkyboxershortXL schreef:2 Chinese wijsheden; Ook een klein varken heeft de varkensaard in zich.
En; Om te weten hoe iemand is hoeft men maar te kijken waar die zich mee voedt.

Het dualistische karakter van de islam is desastreus voor intellectuele prestaties en enige ethische verheffing is daarmee zowat uitgesloten.
We lezen het verhaal van Stropke :shock: en de reactie van amazing stupid is iets over taalgebruik.
Tukkerin sluit zich daarbij aan. :yuk:
Doe je oogkleppen af en wees eens objectief. Het is Stropke die achterlijk doet tegen Amazigh, zegt dat hij het Nederlands weer moet herbestuderen en een boereNpummel is.
Umm Rania
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Rot Marokkanen

Bericht door silkyboxershortXL »

Tukkerin schreef:Doe je oogkleppen af en wees eens objectief. Het is Stropke die achterlijk doet tegen Amazigh, zegt dat hij het Nederlands weer moet herbestuderen en een boereNpummel is.
Dat boeit me in het geheel niet, mijn opmerking betreft een verklaring over het afwezig zijn van een inhoudelijke reactie op Stropke's verhaal door middel van Chinese wijsheden. Marokkanen die laf daden verrichten waar wat mij betreft opsluiting
en daarna uitzetting op moet volgen wegens gebleken onbekwaam Nederlanderschap en het afwijzen daarvan. Een gemiste kans.
Waarschijnlijk ken je Cecar Milan de hondenfluisteraar niet. Die weet moeilijk opvoedbare bijtgrage honden nog in het gareel te krijgen. Hij redt op die manier honderden honden van het humane inslapen. Eén miljoen honden worden er desondanks afgemaakt in de VS.
Ik gun iedere islamiet zijn Cecar Milan om zich van het vergif islam te ontdoen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Tukkerin »

silkyboxershortXL schreef:
Tukkerin schreef:Doe je oogkleppen af en wees eens objectief. Het is Stropke die achterlijk doet tegen Amazigh, zegt dat hij het Nederlands weer moet herbestuderen en een boereNpummel is.
Dat boeit me in het geheel niet, mijn opmerking betreft een verklaring over het afwezig zijn van een inhoudelijke reactie op Stropke's verhaal door middel van Chinese wijsheden. Marokkanen die laf daden verrichten waar wat mij betreft opsluiting
en daarna uitzetting op moet volgen wegens gebleken onbekwaam Nederlanderschap en het afwijzen daarvan. Een gemiste kans.
Waarschijnlijk ken je Cecar Milan de hondenfluisteraar niet. Die weet moeilijk opvoedbare bijtgrage honden nog in het gareel te krijgen. Hij redt op die manier honderden honden van het humane inslapen. Eén miljoen honden worden er desondanks afgemaakt in de VS.
Ik gun iedere islamiet zijn Cecar Milan om zich van het vergif islam te ontdoen
.
Ik wil niet stom doen, maar overschat jezelf nou niet. Volgens mij ben jij degene die Cesar Millan niet kent.. het is namelijk Millan met dubbel L. Had je moeten weten als je zijn programma's volgde... :roll2: :nono1:
Umm Rania
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Rot Marokkanen

Bericht door silkyboxershortXL »

Tukkerin schreef:Ik wil niet stom doen, maar overschat jezelf nou niet. Volgens mij ben jij degene die Cesar Millan niet kent.. het is namelijk Millan met dubbel L. Had je moeten weten als je zijn programmes volgde...
Oeps, komisch
Maar het gaat er nu om dat er iemand mogelijk een oog kwijt is, een hersenschudding heeft en getraumatiseerd is door infantiel Mohammedaans gedrag van zogenaamde kutmarokkanen.In dit draadje beschaafd rot Marokkanen genoemd. Gevoelsmatig zie ik wel wat overtreffend in "rot" En dan leid jij af door het gesprek naar je toe te trekken door op taalfouten te wijzen. Tukkerin ik heb 4/5 klassen LO, proberen indruk te maken met genoten onderwijs is bij mij totaal vergeefs, een glimlach krijg ik ervan. Ik heb geen niveau.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Monique »

Kan er voor dat marokkel niet een eigen forumpje aangemaakt worden?
Dat is dan het enige forumpje waar ze in mag posten.
Noem het maar "loos marokgebral" of zo.

Ieder topic komt dat marokkel enkel met gescheld en om zichzelf op te hemelen.
Meer heeft het niet te melden.
Het wordt tijd dat daar een eind aan komt.
Amorele atheistische nitwit
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Rot Marokkanen

Bericht door Dutch »

Wat is er nu zo speciaal aan 2-taligheid??? Hier in België is de grote meerderheid dat sowieso (Nederlands-Frans) en zijn de meesten nog meertaliger (doe er maar Engels en Duits bij)...

Dat de Marokkanen wel eens "rotmarokkanen" worden genoemd is uiteindelijk geheel aan henzelf te wijten. De afstammelingen van eertijds geïmporteerden zijn allebehalve fraai te noemen voor de grote meerderheid. Ze vertonen gedrag dat wel degelijk als "rot" benoemd kan worden.

Tukkerin heeft, bij gebrek aan beter, zich dan maar op de marokkaanse identiteit als valoriserend middel geworpen, dat kan ik wel begrijpen, het leven voor een marokkaanse met enige herseninhoud is niet rooskleurig, wegens aan zeer strenge banden gelinkt door de islam... Tukkerin zal zich hoogstwaarschijnlijk nooit volledig kunnen ontplooien in haar persoonlijkheid, vandaar niet alleen sexueel gefrustreerd, maar ook op alle gebieden met nutteloze hersencellen opgescheept...je zou van minder dolgedraaid worden!
Plaats reactie