A E L en abou jah jah (debat philippe de winter)

AREND

A E L en abou jah jah (debat philippe de winter)

Berichtdoor AREND » Zo Mei 18, 2003 6:15 pm

In de vooravond van de verkiezingen heeft nova een debat georganizeert tussen phillip de winter en abou jah jah .
In tegenstelling met het filmpje over de wijk van phillip de winter
(prachtige linkse nova progammamakerij) waarin de persoon phillip de winter iets wat in het kwade daglicht geprobeert is te zetten, vond ik hem wel uitblinken in zijn debat...Hij is helder.....En dat al jaren.

Let eens goed op wat abou jah jah voor antwoord heeft op bijvoorbeeld de vraag van phillip de winter,dat abou jah jah bij de hesbollah en hamas gezeten heeft..... De heer de winter neemt een formulier ter hand en verwijst naar een ondertekend stuk waarin abou jah jah dit verklaart heeft.,,,,,en....ONDERTEKEND!!!

*De heer abou jah jah lacht wat en roept oppeens dat het niet over inhoudelijken stukken gaat hier. En wenst hier niet op te antwoorden.
Het gaat niet over politiek zegt hij.

Net bij aanvang van de ruimte ter debat word gevraagd waarom er zoveelk politie op de been is.. Antwoord phillip de winter.
Dat komt doordat de partij van abou jah jah keer op keer bedreigingen uit naar anderen....Partijgenoten en bodyguards hebben wapens op zak...
Zij kwamen niet door de detector heen enz.......en wijst naar abou jah jah .,....
"lieg ik mijnheer?"
*abou jah jah lacht wat en begint opeens over iets anders te brallen..
Sterker nog. Hij geeft nog niet eens antwoord.

Wat mij opviel is dat jeroen pauw en die haringdoos die naast hem zat
De discussie niet konden bijeenvloeden,zoals zij in nederland gewent waren.(OP EEN SLINKSE MANIER)
Zij werden allebei met hun neus op feiten gedrukt.
Zij moesten door een cordon politie heen om het gebouw binnen te gaan.... Allemaal omdat de partij "resist" figuranten heeft rondlopen die het nodig achten om andere politici te bedreigen.

Leve de a ,e,l,... en zijn hesbollastrijder en hamaslid "ABOU JAH JAH "

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... :53:11.975

Slaap lekker verder links nederland!!
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
mijn homepage
Afbeelding

de vlaamse leeuw

Berichtdoor de vlaamse leeuw » Zo Jun 01, 2003 11:32 am

Heb het nog al eens uitgelegd. Wij vlamingen zijn tolerant maar trop is te veel. De geschiedenis zal zich wel herhalen.
Een paar duizend jaar geleden hadden we last van een bende Italjanen, Jules en zijn kornuiten, iemand uit Tongeren (AMBIORIX) heeft ze der uitgeknikkerd.
Spanjolen in de middeleeuwen weggejaagd, enkele mochten blijven om in de mijnen te werken.
Fransosen op hunne kop geklopt met ne goeidag tijdens de guldensporenslag.
Nederlanders hebben we duidelijk gemaakt dat we liever zelf een koningshuis hadden.
De duitsers hebben we de eerste keer verzopen in de vlaanders, ene sluiswachter was genoeg, en de tweede keer with a llittle help from my friends afgeslacht zodat ze nog wel een tijdje rustig zullen zijn.
Wat die moslims betreft zal dat niet anders zijn, het is aanpassen of ophoepelen, desnoods met geweld zoals al uw voorgangers, dus i.p.v alle dagen in uw koranneke te lezen, lees eens onze geschiedenis van de lage landen en u zal merken dat allah niet de grootste is maar een plaatselijke bevolking die uw gedrag spuugzat is en eersdags gaat reageren, en dan zal u wel duidelijk worden wie den dikste heeft!!!

Dan Cannon

Berichtdoor Dan Cannon » Zo Jun 01, 2003 11:02 pm

de vlaamse leeuw schreef:Wat die moslims betreft zal dat niet anders zijn, het is aanpassen of ophoepelen, desnoods met geweld zoals al uw voorgangers, dus i.p.v alle dagen in uw koranneke te lezen, lees eens onze geschiedenis van de lage landen en u zal merken dat allah niet de grootste is maar een plaatselijke bevolking die uw gedrag spuugzat is en eersdags gaat reageren, en dan zal u wel duidelijk worden wie den dikste heeft!!!

Ik denk dat dit soort oproepen tot geweld geen plaats heeft op dit Forum. Dit is geen forum voor racisten, maar voor mensen die de Islam oprecht als "verkeerde" religie zien met behulp van argumenten. En geen generaliserende afkeer tegen alles wat "niet Belgisch" is.

de vlaamse leeuw

Berichtdoor de vlaamse leeuw » Do Jun 05, 2003 9:30 pm

U bent niet in beeld meneer!

De geschiedenis is iets wat zich herhaalt !

Racisme is nooit goed te keuren, want dat is voor mij een voorkeur naar kleur of haat naar een persoon of groep mensen die niet eigen zijn aan de eigen bevolking. Totaal fout ! ! !

realisme is iets wat zegt....... een cultuur verenigen met een cultuur die wat honderden jaren achter lopen, lukt nooit !

Ben je een beetje op de hoogte hoe men zich gedraagt tegenover de vrouwelijke medemens, ik mag het hopen voor u !

Pedofilie is voor ons strafbaar, terecht zal u zeggen, meisjes uithuwelijken die amper 12/13/14 oud zijn, hoe noemt u dat mijnheer?????

U bent hoogswaarschijnlijk jaren meer naar school geweest dan ik mijnheer, ik ben bijna 50 jaar en bijna geen scholing, maar ik heb levenservaring, ik heb dus van u geen enkele vorm van .....te ontvangen.

Mijnheer huppeldepup, u kan wat mij betreft de boom in als je mij racist noemt, ik ben dan ook maar een dom belgje, u heeft een volksmens gehad onder de noemer pimmetje, vermoord als ne hond, pim droeg het gedachtegoed uit van heel veel van uw medelanders, wie anders kreeg zo'n begrafenis.

Maar Pim is vermoord maar het gedachtegoed heel zeker niet!!!!!!
Laat dat voor u duidelijk zijn !!!!!!!!

Dan Cannon

Berichtdoor Dan Cannon » Vr Jun 06, 2003 1:14 am

de vlaamse leeuw schreef:U bent niet in beeld meneer!

De geschiedenis is iets wat zich herhaalt !

Racisme is nooit goed te keuren, want dat is voor mij een voorkeur naar kleur of haat naar een persoon of groep mensen die niet eigen zijn aan de eigen bevolking. Totaal fout ! ! !

realisme is iets wat zegt....... een cultuur verenigen met een cultuur die wat honderden jaren achter lopen, lukt nooit !

Ben je een beetje op de hoogte hoe men zich gedraagt tegenover de vrouwelijke medemens, ik mag het hopen voor u !

Pedofilie is voor ons strafbaar, terecht zal u zeggen, meisjes uithuwelijken die amper 12/13/14 oud zijn, hoe noemt u dat mijnheer?????

U bent hoogswaarschijnlijk jaren meer naar school geweest dan ik mijnheer, ik ben bijna 50 jaar en bijna geen scholing, maar ik heb levenservaring, ik heb dus van u geen enkele vorm van .....te ontvangen.

Mijnheer huppeldepup, u kan wat mij betreft de boom in als je mij racist noemt, ik ben dan ook maar een dom belgje, u heeft een volksmens gehad onder de noemer pimmetje, vermoord als ne hond, pim droeg het gedachtegoed uit van heel veel van uw medelanders, wie anders kreeg zo'n begrafenis.

Maar Pim is vermoord maar het gedachtegoed heel zeker niet!!!!!!
Laat dat voor u duidelijk zijn !!!!!!!!

Laat ik vooropstellen dat ik geen voorstander van de Islam ben, integendeel. En ik ben dus volledig op de hoogte van wat het veroorzaakt.

Maar u, meneer, komt eerst met een tirade over zo'n beetje half Europa die Belgie uitgeflikkert is, trekt vervolgens de lijn door naar de Islam, om er aan toe te voegen dat ze "desnoods maar met geweld moeten oprotten".

Dit soort uitspraken neigt niet naar humanisme en mensen uit de problemen helpen, inclusief Moslims die vaak niet eens goed weten wat voor onheerlijks de Koran en Hadith te vermelden hebben, maar neigt naar nationalisme. En dat is heel wat anders. De Islam moet opgedoekt worden om wereldwijd leed te stoppen, niet alleen omdat ze de sfeer in Belgie of Nederland verziekt. Wat dat betreft hebben ze het in het Midden-oosten een stuk zwaarder.

Bovendien moet u zich realiseren dat met teksten zoals u die heeft gebezigd, objectieve lezers afschrikt en mogelijk meehelpt het etiket "extreem-rechtse" webforum op te plakken. De bedoeling is dat hier een discussie over de Islam gaat worden gevoerd tussen pro- en anti-Islam bezoekers inclusief Moslims, en dat zal zeker niet gebeuren met leuzen als: "als het je niet bevalt rot je maar op".

Over "mijn" Pim Fortuijn hoeft u het al helemaal niet te hebben, want die sprak nooit over "verwijderen met geweld".

Met vriendelijke groet,

Dan Cannon.

filosoof

Berichtdoor filosoof » Di Jun 10, 2003 9:08 pm

de vlaamse leeuw schreef:Heb het nog al eens uitgelegd. Wij vlamingen zijn tolerant maar trop is te veel. De geschiedenis zal zich wel herhalen.
Een paar duizend jaar geleden hadden we last van een bende Italjanen, Jules en zijn kornuiten, iemand uit Tongeren (AMBIORIX) heeft ze der uitgeknikkerd.
Spanjolen in de middeleeuwen weggejaagd, enkele mochten blijven om in de mijnen te werken.
Fransosen op hunne kop geklopt met ne goeidag tijdens de guldensporenslag.
Nederlanders hebben we duidelijk gemaakt dat we liever zelf een koningshuis hadden.
De duitsers hebben we de eerste keer verzopen in de vlaanders, ene sluiswachter was genoeg, en de tweede keer with a llittle help from my friends afgeslacht zodat ze nog wel een tijdje rustig zullen zijn.
Wat die moslims betreft zal dat niet anders zijn, het is aanpassen of ophoepelen, desnoods met geweld zoals al uw voorgangers, dus i.p.v alle dagen in uw koranneke te lezen, lees eens onze geschiedenis van de lage landen en u zal merken dat allah niet de grootste is maar een plaatselijke bevolking die uw gedrag spuugzat is en eersdags gaat reageren, en dan zal u wel duidelijk worden wie den dikste heeft!!!

In tegenstelling tot de Romeinen, Duitsers, Spanjaarden en Fransen, zijn moslims hier niet militair binnengevallen: dat maakt toch wel een zeer groot verschil! (of niet?) (dat die vlaamse leeuw den dikste (nek!) heeft wisten we al. Hierbij werd dat nog eens bevestigd...)

Patrick

Berichtdoor Patrick » Di Jun 10, 2003 11:13 pm

filosoof schreef:In tegenstelling tot de Romeinen, Duitsers, Spanjaarden en Fransen, zijn moslims hier niet militair binnengevallen: dat maakt toch wel een zeer groot verschil! (of niet?) (dat die vlaamse leeuw den dikste (nek!) heeft wisten we al. Hierbij werd dat nog eens bevestigd...)

Hoe zijn Moslims dan in tot in de balkan, Wenen en Midden Frankrijk doorgedrongen? Verdwaald misschien?

Terug naar “Islam in het nieuws”