Islam en slavernij

BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

dus niet zoals de slaven die de westen gebruikte die afrikanen
Verhandelt door Moslims.
In de Islamterritoria wordt op het ogenblik nog geijverd voor de terug invoering van slavernij.
Het door ons doorgedrukte verbod is in tegenstrijd met de Koran.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

BFA schreef:
dus niet zoals de slaven die de westen gebruikte die afrikanen
Verhandelt door Moslims.
In de Islamterritoria wordt op het ogenblik nog geijverd voor de terug invoering van slavernij.
Het door ons doorgedrukte verbod is in tegenstrijd met de Koran.
De Koran is tegen slavernij en niet voor!
2:177, 5:89, 4:92, 24:33, 3:79, 6:114
A proud amazigh!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Moslims zijn de grootste slavenhandelaars en slavenhalers uit de geschiedenis.

Slavernij heeft meer dan een eeuw langer bestaan in de Islamterritoria dan in de rest van de wereld.

SLavernij is in de Islamterritoria nog steeds niet volledig uitgeroeid. bestaat er in veel landen nog steeds. Min of meer verdoken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

BFA schreef:Moslims zijn de grootste slavenhandelaars en slavenhalers uit de geschiedenis.

Slavernij heeft meer dan een eeuw langer bestaan in de Islamterritoria dan in de rest van de wereld.

SLavernij is in de Islamterritoria nog steeds niet volledig uitgeroeid. bestaat er in veel landen nog steeds. Min of meer verdoken.
Nee ze handelen voor geld dus niet Moslims maar arabieren maar wat was daar de reden voor?
Van de westen weten we het al omdat ze zwart zijn :?
A proud amazigh!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

wat was daar de reden voor?
Lust en luiheid.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

BFA schreef:
wat was daar de reden voor?
Lust en luiheid.
Geen andere redenen?
Misschien racistisch, zoals in Amerika?
A proud amazigh!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Misschien racistisch,
ALs je religieus een andere belijdenis volgen rascisme noemt, ja.
zoals in Amerika?
Van alle Afrikanen hebben de in Amerika wonende het, het best.
Een van hun spreekpersonen noemdde het zo onlangs in de Washinton Post:
Dank God, dat mijn voorouders afgevoerd zijn.

De slaven uit de Moslimterritoria hebben, wegens castratie, geen nakomelingen die hetzelfde kunnen zeggen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

ajax schreef: Nee ze handelen voor geld dus niet Moslims maar arabieren maar wat was daar de reden voor?
Ken je de "No True Scotsman", "Geen echte Schot" drogredenering?

http://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

ajax schreef:Geen andere redenen?
Misschien racistisch, zoals in Amerika?
Was het niet Mohammed die donkere mensen, rozijnenkoppen noemde? Waren het niet zijn aanhangers, die dood en verderf zaaiden in Noord-Afrika en daar vele vrouwen ontvoerden om te verkopen als slavin?

De donkere slaven in het Midden-Oosten, die konden zichzelf niet voortplanten, vanwege de onmenselijke behandeling waardoor ze stierven en castratie. In de VS werden ze ook onmenselijk behandeld, waardoor er mensen stierven, maar daar zijn hun nazaten nog steeds springlevend.

Dat de slavenhandel rascistisch was, hoef je mij niet te vertellen, dat wist ik al lang. Maar dat alleen op de westerse wereld te schrijven, is het ontkennen van de feiten.

Over rascisme gesproken. Hoe zit het met Sudan? De Janjaweed en de regering, ook nog geholpen door Libiërs, die proberen de christenen in het zuiden uit te roeien. Zou dat komen omdat deze mensen christen zijn, of ook omdat ze zwart zijn en niet arabisch?

Bovendien, de meeste moslims, in ieder geval die ik ken, zijn zelf zeer rascistisch. Ze vinden donkere mensen minderwaardig volk. Een meisje uit een islamitisch gezin, hoeft het al niet in haar hoofd te halen, om met een zwarte man thuis te komen, ook al zou die man moslim zijn.
Laatst gewijzigd door Freya op wo mei 09, 2007 11:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

BFA schreef:
Misschien racistisch,
ALs je religieus een andere belijdenis volgen rascisme noemt, ja.
zoals in Amerika?
Van alle Afrikanen hebben de in Amerika wonende het, het best.
Een van hun spreekpersonen noemdde het zo onlangs in de Washinton Post:
Dank God, dat mijn voorouders afgevoerd zijn.

De slaven uit de Moslimterritoria hebben, wegens castratie, geen nakomelingen die hetzelfde kunnen zeggen.
Dit zijn ze dankbaar voor dus?

Afbeelding
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

En wat probeer je nu hiermee te bewijzen, Ajax? Trouwens, deze hele topic, speciaal voor Moslima, raakt ontzettend vervuild. Ik heb nu pas in de gaten, dat het haar topic is.

Tijd voor een afsplitsing!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

KKK, of Ku Klux Klan.

Ik kan dit niet verdedigen of goedkeuren.
Ik kan dit wel erkennen als waar gebeurd.

In tegenstelling tot Moslims, die alle atrociteiten van hun voorouders met klem ontkennen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

BFA schreef:KKK, of Ku Klux Klan.

Ik kan dit niet verdedigen of goedkeuren.
Ik kan dit wel erkennen als waar gebeurd.

In tegenstelling tot Moslims, die alle atrociteiten van hun voorouders met klem ontkennen.
Dat zijn de lokale amerikanen niet KKK zoniet waar is je bewijs?
Ik ontken niet dat arabieren slaven hadden maar ik zeg alleen dat het niet op racisme ging.

Afbeelding

Dan nog een smile dit werd gebruikt als postzegel
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Misselijke idioten

Afbeelding
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Ok, nu al een aantal foto's, terwijl wij weten wat zich daar heeft afgespeeld. Mij heb je al gehoord, dat het hier zeker gaat om rascisme. Maar ik bestrijd ten stelligste, dat alleen westerse slavenhandelaars en wat daarna gebeurde, rascistisch zijn. Dat is namelijk wat je probeert ons wijs te maken.

Ik stel je voor, mijn vorige post nogmaals te lezen. En ook ga ik een pm sturen naar de moderator om deze posten af te splitsen.
Laatst gewijzigd door Freya op wo mei 09, 2007 12:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Freya schreef:Ok, nu al een aantal foto's, terwijl wij weten wat zich daar heeft afgespeeld. Mij heb je al gehoord, dat het hier zeker gaat om rascisme. Maar ik bestrijd ten stelligste, dat alleen westerse slavenhandelaars en wat daarna gebeurde, rascistisch zijn.

Ik stel je voor, mijn vorige post nogmaals te lezen.

BFA stelt dat het niet de amerikanen waren maar de KKK
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

De KKK en hun sympathisanten waren wel degelijk de aanstichters van deze verschrikkelijke moordpartijen. En dan werden deze nog gedaan in bepaalde zuidelijke staten.

Op dit moment is de KKK nog steeds actief, maar zijn veel minder invloedrijk. Er is daar toch veel veranderd, sinds de laatste pakweg 40 jaar.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

De Koran verbiedt nergens slavernij. Sterker nog, dit boek institutionaliseerd slavernij op allerlei manieren. Het bloedgeld voor vrije mannen, slaven en vrouwen is bijvoorbeeld niet hetzelfde. Je kan als boetedoening voor een zonde een slaaf vrijlaten. Er staat echter nergens dat je dan geen nieuwe slaven mag bijkopen of bijvangen.

Mohammed en zijn gezellen hadden zelf slaven waaronder slaven van Afrikaanse afkomst. Mohammed heeft nooit stappen ondernomen om de slavernij af te schaffen. Dit in tegenstelling tot koning Cyrus van Perzië die meer dan 1000 jaar eerder leefde. Die heeft gewoon in zijn gehele rijk de slavernij afgeschaft en godsdienstvrijheid ingesteld.

De Moslim veroveraars van Spanje hebben de Zwarte slavenhandel ingevoerd in Europa. Dat maakt de toenmalige Europese slavenhandelaars niet minder verantwoordelijk. De Arabisch Islamitische cultuur is op die manier echter wel medeverantwoordelijk voor de handel van Afrikaanse slaven naar Amerika.

Ajax kan een grote mond naar ons hebben. Ik betwijfel echter of hij het zou toejuichen als een zus of een dochter van hem met een Zwarte man zou willen trouwen. Ik weet hoe veel Berbers en Arabieren over Zwarten denken. Autochtone Nederlanders zijn over het algemeen veel ruimdenkender wat betreft interetnische huwelijken dan de gemiddelde Nederlandse Marokkaan.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op vr aug 17, 2007 5:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

BFA stelt dat het niet de amerikanen waren maar de KKK
Hier rij je, je band lek, Ajax. KKK zijn nooit andere nationaliteiten bij geweest dan Amerikanen.

KKK was een minderheid in de Amerikaanse Zuidelijke Staten.
Anachronistisch genoeg wilden zij de terugkeer van de vroegere zuidelijke droom.
Het recht op Latijns-Amerika, zodat elke Zuid-Amerikaanse burger via grond, slaven: rijkdom kon verwerven zonder ervoor te werken.
Dit was hun Goddelijk recht.

Alhoewel je heden ten dage van genoeg Zuiderlingen, als de Whiskey in de man is en vlak voor het stuiken, te horen zal krijgen: The South will return, is het nog verkeerd dit fotogebeuren tot alle Amerikanen uit te breiden.

Zelfs in de hoogdagen van de Slavernij was een Zuiderling met zijn slaven niet welkom in de Noordelijke Staten. Deze Noordelijke staten ijverden al 60 j voor de werkelijke afschaffing, hiervoor.

De Zuidelijke droom van: grond, slaven en rijkdom voor elke Zuid-Amerikaanse burger was rechstreeks geinspireerd op de droom van Mohammed: Grond, slaven en rijdom zonder ervoor te werken voor elke Moslim.
Mohammeds droom is even anachronistisch geworden als de Zuid-Amerikaanse.
Van alle slavenhouders ter wereld, zijn diegenen die het meest rijkdom verdiend hebben met houden van en handel in slaven: de Moslims.

Onder Moslims versta ik niet enkel Arabieren, maar allemaal. De afrikaanse Moslims die hun animistische Afrikaanse broeders verkochten.
De Ottomaanse Moslims die hun voorraden uit Centraal-Europa en Centraal-Asie haalden + de Middellandse Zee pirateerden voor hetzelfde doel.
De Noord-Afrikaanse Moslims die de Middellandse Zee, de Europese kusten en de Afrikaanse pirateerden voor de slaven.

Moslims hebben enkel in Europa evenveel slaven weggehaald als er naar Amerika zijn afgevoerd.

Weet je dat: bij de afschaffing van de slavenhandel in het Britse Imperium er Afrikaanse Moslimhandelaars in London kwamen vragen om dit ongedaan te maken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

BFA schreef: De afrikaanse Moslims die hun animistische Afrikaanse broeders verkochten.
De "normale" benaming voor een zwarte afrikaan was tot begin vorige eeuw "kaffer"... zo geleerd van de arabische moslimslavenhandelaars.

Enig belletje dat rinkelt? kaffer.. kaffr...kuffar...?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Linda Danvers schreef:De Koran verbiedt nergens slavernij. Sterker nog, dit boek institutionaliseerd slavernij op allerlei manieren. Het bloedgeld voor vrije mannen, slaven en vrouwen is bijvoorbeeld niet hetzelfde. Je kan als boetedoening voor een zonde een slaaf vrijlaten. Er staat echter nergens dat je dan geen nieuwe slaven mag bijkopen of bijvangen.

Mohammed en zijn gezellen hadden zelf slaven waaronder slaven van Afrikaanse afkomst. Mohammed heeft nooit stappen ondernomen om de slavernij af te schaffen. Dit in tegenstelling tot koning Cyrus van Perzië die meer dan 100 jaar eerder leefde. Die heeft gewoon in zijn gehele rijk de slavernij afgeschaft en godsdienstvrijheid ingesteld.

De Moslim veroveraars van Spanje hebben de Zwarte slavenhandel ingevoerd in Europa. Dat maakt de toenmalige Europese slavenhandelaars niet minder verantwoordelijk. De Arabisch Islamitische cultuur is op die manier echter wel medeverantwoordelijk voor de handel van Afrikaanse slaven naar Amerika.

Ajax kan een grote mond naar ons hebben. Ik betwijfel echter of hij het zou toejuichen als een zus of een dochter van hem met een Zwarte man zou willen trouwen. Ik weet hoe veel Berbers en Arabieren over Zwarten denken. Autochtone Nederlanders zijn over het algemeen veel ruimdenkender wat betreft interetnische huwelijken dan de gemiddelde Nederlandse Marokkaan.
Tegen slavernij

2:177, 5:89, 4:92, 24:33, 3:79, 6:114

Marokko ligt zelf in afrika dus je hoeft ook niet te lullen over dat ze daar problemen mee hebben moslims mogen met moslims trouwen en in afrika zijn er genoeg zwarte moslims zelfs de meerderheid.

Mohammed s.a.w zei nog in een hadith dat een blanke man niet superieurder is dan een zwarte man en de zwarte man niet over de blanke man en niet-arabier over een arabier en een arabier over een niet-arabier.


13. O, mensdom! Wij hebben u uit man en vrouw geschapen en Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt, opdat gij elkander moogt kennen. Voorzeker, de godvruchtigste onder u is de eerwaardigste bij Allah. Voorwaar, Allah is Alwetend, Alkennend.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Het is algemeen bekend dat Mohammed vele slaven had. Ik heb er al op gewezen dat van de overwonnen stammen de vrouwen en kinderen in slavernij werden gevoerd. Je kan er alles over lezen in de Hadiths (Sahih muslim 19: 4292; 19: 4364; 19: 4370; etc.). Hij zei dat Allah hem en zijn moslimvolgelingen toestond om sex te hebben met hun vrouwelijke slaven wanneer de mannen dat wilden. Verwijzingen in de koran zijn: Soera 33:50, 52, 23:5, en 70:30. Slaven werden beschouwd als “buit” voor moslims wanneer zij gevangen genomen werden in strooptochten, dus waren zij moslimbezit. Mohammed voelde zich trots en keurde het tot slaaf maken van duizenden mensen goed. Boechari (Hadith) beschrijft ook dat Mohammed veel slaven bezat - deel 5: 541 en deel 7: 344. Mohammed had Negroïde, Arabische, Egyptische, mannelijke, vrouwelijke, joodse, christelijke en heidense Arabische slaven. Mohammed stond ook toe dat slaven hard werden geslagen. Toen zijn vrouw werd onderzocht of zij wel of niet overspel had gepleegd, sloeg Mohammeds schoonzoon, Ali, brutaal Aïsja’s slaaf in nabijheid van Mohammed om zich er van te verzekeren dat zij de waarheid over Aïsja vertelde. Overal was in die tijd slavernij, maar die was niet raciaal. De raciale slavernij begon toen moslimveroveraars in kontakt kwamen met de Bantoes!! De veroveraars discrimineerden niet alleen ongelovigen maar ook inlandse bekeerlingen waardoor je al gauw de tegenstelling blank (Arabisch) en zwart kreeg. De Europeanen hebben deze raciale slavenhandel later overgenomen, maar ook toen zaten de Arabieren in de tussenhandel. De beroemde arabist Bernard Lewis wijst in zijn boek Race and Slavery in the Middle East op het enorme bewijsmateriaal dat de raciale slavernij haar oorsprong vindt in de middeleeuwse islamitische samenlevingen. De Arabieren (en niet de Europeanen) zijn dus als grootste slavendrijvers de geschiedenis in gegaan. Ze behandelden hun slaven ook slechter dan de Europeanen. Dat blijkt uit het feit dat ze hun slavernij vaak niet overleefden. De helft van de bevolking van Irak bestond ooit uit zwarte slaven en daar is niets meer van over! De mannen werden ook vaak gecastreerd; een ingreep die ze vaak niet overleefden. Weliswaar had Mohammed alle discriminatie tussen Arabier en niet-Arabier verboden maar toch had hij geen hoge dunk van die zwarten; hij noemde ze “rozijnenkoppen”. Hier nog een citaat uit een Hadith: Abu Darda reported that the Holy Prophet (Muhammed) said: Allah created Adam when he created him. Then He stroke his right shoulder and took out a white race as if they were seeds, and He stroke his left shoulder and took out a black race as if they were coals. Then He said to those who were in his right side: Towards paradise and I don't care. He said to those who were on his left shoulder: Towards Hell and I don't care." (Hadith, Mishkat ul-Masabih 5: 3). Mohammed was dus een echte racist. :P
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Pilgrim schreef:Het is algemeen bekend dat Mohammed vele slaven had. Ik heb er al op gewezen dat van de overwonnen stammen de vrouwen en kinderen in slavernij werden gevoerd. Je kan er alles over lezen in de Hadiths (Sahih muslim 19: 4292; 19: 4364; 19: 4370; etc.). Hij zei dat Allah hem en zijn moslimvolgelingen toestond om sex te hebben met hun vrouwelijke slaven wanneer de mannen dat wilden. Verwijzingen in de koran zijn: Soera 33:50, 52, 23:5, en 70:30. Slaven werden beschouwd als “buit” voor moslims wanneer zij gevangen genomen werden in strooptochten, dus waren zij moslimbezit. Mohammed voelde zich trots en keurde het tot slaaf maken van duizenden mensen goed. Boechari (Hadith) beschrijft ook dat Mohammed veel slaven bezat - deel 5: 541 en deel 7: 344. Mohammed had Negroïde, Arabische, Egyptische, mannelijke, vrouwelijke, joodse, christelijke en heidense Arabische slaven. Mohammed stond ook toe dat slaven hard werden geslagen. Toen zijn vrouw werd onderzocht of zij wel of niet overspel had gepleegd, sloeg Mohammeds schoonzoon, Ali, brutaal Aïsja’s slaaf in nabijheid van Mohammed om zich er van te verzekeren dat zij de waarheid over Aïsja vertelde. Overal was in die tijd slavernij, maar die was niet raciaal. De raciale slavernij begon toen moslimveroveraars in kontakt kwamen met de Bantoes!! De veroveraars discrimineerden niet alleen ongelovigen maar ook inlandse bekeerlingen waardoor je al gauw de tegenstelling blank (Arabisch) en zwart kreeg. De Europeanen hebben deze raciale slavenhandel later overgenomen, maar ook toen zaten de Arabieren in de tussenhandel. De beroemde arabist Bernard Lewis wijst in zijn boek Race and Slavery in the Middle East op het enorme bewijsmateriaal dat de raciale slavernij haar oorsprong vindt in de middeleeuwse islamitische samenlevingen. De Arabieren (en niet de Europeanen) zijn dus als grootste slavendrijvers de geschiedenis in gegaan. Ze behandelden hun slaven ook slechter dan de Europeanen. Dat blijkt uit het feit dat ze hun slavernij vaak niet overleefden. De helft van de bevolking van Irak bestond ooit uit zwarte slaven en daar is niets meer van over! De mannen werden ook vaak gecastreerd; een ingreep die ze vaak niet overleefden. Weliswaar had Mohammed alle discriminatie tussen Arabier en niet-Arabier verboden maar toch had hij geen hoge dunk van die zwarten; hij noemde ze “rozijnenkoppen”. Hier nog een citaat uit een Hadith: Abu Darda reported that the Holy Prophet (Muhammed) said: Allah created Adam when he created him. Then He stroke his right shoulder and took out a white race as if they were seeds, and He stroke his left shoulder and took out a black race as if they were coals. Then He said to those who were in his right side: Towards paradise and I don't care. He said to those who were on his left shoulder: Towards Hell and I don't care." (Hadith, Mishkat ul-Masabih 5: 3). Mohammed was dus een echte racist. :P
Zijn beste vriend Bilal is een zwarte man en die kreeg hele belangerijke taken maar goed gaat weer in tegenstrijd met dit

13. O, mensdom! Wij hebben u uit man en vrouw geschapen en Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt, opdat gij elkander moogt kennen. Voorzeker, de godvruchtigste onder u is de eerwaardigste bij Allah. Voorwaar, Allah is Alwetend, Alkennend.

Mensdom daar horen de zwarten ook bij en zoals je weet zijn er meer dan genoeg zwarte moslims dus godvruchtig zie de vers


p.s die quotje van je bestaat niet eens

The above doesn't in anyway suggest that black people are destined for hell, nor they come from the trustful Sayings of our beloved Prophet in "Sahih Bukhari", "Sahih Muslim" and "Sunan Abu Dawud" volumes! The quotes don't at all come from reliable Islamic resources. I'd like to see this quote existing in any of the volumes that I mentioned. Anyone can come up with a book and make up a lie against our Prophet peace be upon him.


Maar hoe noemde Jezus jullie(nietjoden):HONDEN
A proud amazigh!
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Linda Danvers schreef: [...]
Ajax kan een grote mond naar ons hebben. Ik betwijfel echter of hij het zou toejuichen als een zus of een dochter van hem met een Zwarte man zou willen trouwen. [...]
Ik denk dat Ajax het ook niet zal pikken als zijn dochter met een Turk aan zou komen. Dat maak ik op uit uit het feit dat als een allahtoon in een 'discussie' met mij de racisme kaart trekt en zegt: "... 'zeker omdat ik Marokkaan ben!" ik altijd antwoord: "Oh, sorry, ik dacht dat dat je een Turk was" (en omgekeerd) wat dan werkt als olie op het vuur.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Marokko ligt zelf in afrika dus je hoeft ook niet te heer over dat ze daar problemen mee hebben moslims mogen met moslims trouwen en in afrika zijn er genoeg zwarte moslims zelfs de meerderheid.
Beste Ajax,

Dus als je zus of je dochter thuiskomt met een Creoolse Surinamer of Nigeriaan die Moslim is, dan heeft ze je zegen?

Ik weet dat er heel veel Berbers en Arabieren zijn die geen Afrikanen van onder de Sahara moeten. Racisme komt zeker voor onder Autochtone Nederlanders, maar interetnische huwelijken zijn een stuk normaler onder Nederlanders dan onder Marokkanen.

Hoe vaak trouwen Arabische en Berberse Marokkanen eigenlijk onderling? Zelfs dat is niet zo gewoon zover ik weet. Het komt zeker veel minder voor dan Friezen met andere Nederlanders in ieder geval.

Je negeert ook vrolijk het feit dat de Moslimveroveraars de Zwarte slavernij in Europa hebben geïntroduceerd.

Islamitische landen hebben bovendien onder dwang van de Westerse Wereld de slavernij afgeschaft in de 19e en 20 e eeuw. Dat is niet vrijwillig gebeurd.
13. O, mensdom! Wij hebben u uit man en vrouw geschapen en Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt, opdat gij elkander moogt kennen. Voorzeker, de godvruchtigste onder u is de eerwaardigste bij Allah. Voorwaar, Allah is Alwetend, Alkennend.
Mannen en vrouwen komen ook van een mensenpaar volgens de Islam. Mannen en vrouwen zijn echter ook niet gelijkwaardig volgens de Islam. Ze hebben namelijk niet dezelfde rechten. Dit vers verbiedt helemaal geen racisme. Elkaar leren kennen betekent nog niet dat je gelijke rechten hebt.

Met vriendelijke groet,
Plaats reactie