Dierenmishandeling

Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Dierenmishandeling

Bericht door sprot »

Konijnen voor lol doodgeknuppeld

AMSTERDAM - Allochtone jongeren knuppelen in het Amsterdamse Sloterdijk voor de lol konijnen dood. Buschauffeurs en trambestuurders die in het bedrijvengebied rijden, zeggen geregeld te zien dat de jongeren de diertjes met katapulten en stokken belagen.

"Er iets van zeggen? Tja, dat zou je eigenlijk moeten doen", reageert een chauffeur van busbedrijf Connexxion. "Maar ik ben eerlijk gezegd bang dat ik dan zelf het slachtoffer word."

Trambestuurster Winnie weet alles van de gruweldaden van de jongeren. "Het is hier schering en inslag", zegt zij. "Laatst nog stond een groep Marokkaanse jongeren die beestjes te mishandelen. Mijn collega op lijn 12 zag het gebeuren. Een van die jongens tilde nog treiterend een konijn aan zijn oren omhoog om het aan de bestuurder te laten zien. Mijn collega was volledig over de zeik."

Schoonmakers in het gebied weten ook te melden dat zij wel eens konijnen tegenkomen die niet meer kunnen lopen.

Bestuurster Winnie is woedend. "Er moet gewoon meer toezicht komen in dit gebied. Ze kunnen niet van ons verwachten dat wij er tegen optreden.

Het is toch schandalig. Wij krijgen van onze dienstleiding juist de opdracht voorzichtig door Sloterdijk te rijden omdat er veel konijntjes rondlopen en dan slachten die jongeren ze gewoon af", aldus de GVB'er die ook de politiek heeft ingeschakeld om dit probleem op te lossen.

Bij de politie weet men van niets. "In onze systemen staat niets over konijnen", zegt een woordvoerster. "Maar dat wil niet zeggen dat er niets gebeurt. Als wij een melding krijgen en we gaan kijken, maar iedereen is alweer gevlogen, dan wordt het niet genoteerd bij ons."

Berby van Teijlingen van de Dierenambulance in Amsterdam zegt dat het extra wrang is dat de konijnenziekte myxomatose heerst in het gebied van Sloterdijk. "Het is een heel vervelende, zware en pijnlijke ziekte. De dieren zijn daardoor heel sloom en makkelijk te vangen. Maar de beesten dan af te beulen, is wel heel erg min en laf. Als mensen konijnen zien waarvan men denkt dat ze ziek zijn, laten ze ons dan alsjeblieft bellen. Wij zorgen dan dat ze bij de dierenarts terechtkomen die ze op een waardige wijze uit hun lijden verlost, en niet ten prooi vallen aan dierenbeulen."
Bron: Telegraaf.nl
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Konijnen voor lol doodgeknuppeld

Bericht door naar boven »

sprot schreef:AMSTERDAM - Allochtone jongeren knuppelen in het Amsterdamse Sloterdijk voor de lol konijnen dood.
Berby van Teijlingen van de Dierenambulance in Amsterdam zegt dat het extra wrang is dat de konijnenziekte myxomatose heerst in het gebied van Sloterdijk. "Het is een heel vervelende, zware en pijnlijke ziekte. De dieren zijn daardoor heel sloom en makkelijk te vangen.
Zouden de konijnen inderdaad die ziekte hebben? Of zijn ze gewoon Politiek Correct?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Schandalig. Terwijl het in de Islam niet toegestaan is dieren te mishandelen. Elk dier dat je mishandelt zal voor je getuigen op De Dag des Oordeels en daar zal je voor boeten.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:Schandalig. Terwijl het in de Islam niet toegestaan is dieren te mishandelen. Elk dier dat je mishandelt zal voor je getuigen op De Dag des Oordeels en daar zal je voor boeten.
De Profeet (vzmh) als dierenliefhebber

Bukhari, Deel 4, boek 54, nummer 525:

Verteld door Aisha:
De Profeet (vzmh) noemde de salamander een kwaadzaaier. Ik heb niet gehoord dat hij opdracht heeft gegeven dat ze moeten worden gedood. Sad bin Waqqas beweert dat de Profeet (vzmh) bevel gaf dat salamanders gedood moeten worden.

Bukhari, Deel 4, boek 54, nummer 526:

Verteld door Um Sharik:
De Profeet (vzmh) gaf haar opdracht om salamanders te doden.

Muslim, boek 010, nummer 3811:

Abdullah (b. Umar) (moge Allah behagen in hem scheppen) heeft overgeleverd: Allah's Boodschapper (vzmh) gaf opdracht tot het doden van honden en we stuurden mannen naar Medina en we hebben geen enkele hond gespaard die we niet hebben gedood, zelfs zodanig dat we de hond hebben gedood die een drachtige kamelin van de woestijnmensen bewaakte.

Muslim, boek 010, nummer 3812:

Ibn Umar (moge Allah behagen in hem scheppen) meldde dat Allah's Boodschapper (vzmh) de opdracht gaf om alle honden te doden uitgezonderd jachthonden, herdershonden en honden die schapen of andere tamme dieren bewaakten.
Aan Ibn Umar (moge Allah behagen in hem scheppen) werd gezegd dat Abu Huraira (moge Allah behagen in hem scheppen) vroeg om een uitzondering voor honden die een akker bewaakten omdat Abu Huraira (moge Allah behagen in hem scheppen), zo zei hij, land bezat.

Muslim, boek 026, nummer 5566:

Abu Huraira heeft overgeleverd dat de Boodschapper van Allah (vzmh) heeft gezegd (dat hij die een gekko doodt) met één slag, zeventig beloningen (vermoedelijk hasanat, zegeningen) krijgt.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Zouden de konijnen inderdaad die ziekte hebben? Of zijn ze gewoon Politiek Correct?
Waar de konijnenbevolking groot is, is er altijd mixomatose. DIt verdwijnt later op de zomer, als het natuurlijk evenwicht hersteld is.

De ziekte en de mishandeling zijn 2 verschillende zaken. Het is heel PC dit samen te vermelden. Zo onstaat de gewenste loskoppeling van het probleem.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

waren die konijn ook ongelovig ofzo. Tjonge jonge, niet normaal!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

BFA schreef:
Zouden de konijnen inderdaad die ziekte hebben? Of zijn ze gewoon Politiek Correct?
Waar de konijnenbevolking groot is, is er altijd mixomatose. DIt verdwijnt later op de zomer, als het natuurlijk evenwicht hersteld is.

De ziekte en de mishandeling zijn 2 verschillende zaken. Het is heel PC dit samen te vermelden. Zo onstaat de gewenste loskoppeling van het probleem.
Met "ze" bedoelde ik de konijnen..
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Chaimae schreef:Schandalig. Terwijl het in de Islam niet toegestaan is dieren te mishandelen. Elk dier dat je mishandelt zal voor je getuigen op De Dag des Oordeels en daar zal je voor boeten.
Het zijn gewoon jouw smerige geestverwanten. Zelfde rotmentaliteit. Zelfde gebrek aan geweten.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Iznogoodh schreef:
Chaimae schreef:Schandalig. Terwijl het in de Islam niet toegestaan is dieren te mishandelen. Elk dier dat je mishandelt zal voor je getuigen op De Dag des Oordeels en daar zal je voor boeten.
Het zijn gewoon jouw smerige geestverwanten. Zelfde rotmentaliteit. Zelfde gebrek aan geweten.
Goe da die gastjes mij nie tegenkomen. :twisted: Zoude direc weten hoe een konijn zich voelt.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Thomas schreef:
Chaimae schreef:Schandalig. Terwijl het in de Islam niet toegestaan is dieren te mishandelen. Elk dier dat je mishandelt zal voor je getuigen op De Dag des Oordeels en daar zal je voor boeten.
De Profeet (vzmh) als dierenliefhebber

Bukhari, Deel 4, boek 54, nummer 525:

Verteld door Aisha:
De Profeet (vzmh) noemde de salamander een kwaadzaaier. Ik heb niet gehoord dat hij opdracht heeft gegeven dat ze moeten worden gedood. Sad bin Waqqas beweert dat de Profeet (vzmh) bevel gaf dat salamanders gedood moeten worden.

Bukhari, Deel 4, boek 54, nummer 526:

Verteld door Um Sharik:
De Profeet (vzmh) gaf haar opdracht om salamanders te doden.

Muslim, boek 010, nummer 3811:

Abdullah (b. Umar) (moge Allah behagen in hem scheppen) heeft overgeleverd: Allah's Boodschapper (vzmh) gaf opdracht tot het doden van honden en we stuurden mannen naar Medina en we hebben geen enkele hond gespaard die we niet hebben gedood, zelfs zodanig dat we de hond hebben gedood die een drachtige kamelin van de woestijnmensen bewaakte.

Muslim, boek 010, nummer 3812:

Ibn Umar (moge Allah behagen in hem scheppen) meldde dat Allah's Boodschapper (vzmh) de opdracht gaf om alle honden te doden uitgezonderd jachthonden, herdershonden en honden die schapen of andere tamme dieren bewaakten.
Aan Ibn Umar (moge Allah behagen in hem scheppen) werd gezegd dat Abu Huraira (moge Allah behagen in hem scheppen) vroeg om een uitzondering voor honden die een akker bewaakten omdat Abu Huraira (moge Allah behagen in hem scheppen), zo zei hij, land bezat.

Muslim, boek 026, nummer 5566:

Abu Huraira heeft overgeleverd dat de Boodschapper van Allah (vzmh) heeft gezegd (dat hij die een gekko doodt) met één slag, zeventig beloningen (vermoedelijk hasanat, zegeningen) krijgt.
Voilá... en Chaimae hoe gaade u hier weer uitkletsen? :roll:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door xplosive »

Sadistische jongeren verbranden puppy levend (video)

Tot wat een walgelijke daden kunnen mensen onder invloed van de islam aangezet worden! Is dit de vredelievende invloed die er van de islam op jongeren zou moeten uitgaan? Stelletje vieze gore sadisten!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Ariel »

Ik ga niet naar deze video kijken. Ik ga al bijna over mijn nek als ik er aan denk. Wat een onmensen zijn bepaalde moslims. :yuk:

En ach, als moslims er niet voor terug deinzen om een mens in brand te steken, dan is het martelen van een hond een appeltje eitje.
Die rot jongens kunnen oefenen op een hond voor dat ze op een mens los gelaten worden.
Ik wens dit soort achterlijke sadisten een kort en ziek leven toe.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Mahalingam »

Een citaat uit: De Ondergang van Nederland:
  • Toen ik een jaar of twaalf was, kocht mijn vader, een echte He-Man, het luchtdrukpistool voor me waarom ik al zo lang vroeg. Ik ging ermee oefenen en na een ritje door de omliggende dorpen, waar de kinderen met me meeliepen, kwam ik thuis met een hele tros mussen, kraaien, eekhoorns en hagedissen aan een touw achter mijn fiets aan. Mijn pistool was beter dan dat van mijn vriendjes, maar toch niet krachtig genoeg om wilde katten en honden te doden. Wel kon je zo'n kat een hoge luchtsprong laten maken of de hond hard laten janken, tot vermaak van de buurt die lachend stond toe te kijken. Daarna kreeg ik van mijn vader een compliment voor mijn trefzekerheid, maar van mijn moeder een poedelprijs: een paar draaien om mijn oren omdat ik mijn kleren vuil had gemaakt. Ze had niet zo moeilijk hoeven doen, want we hadden een wasvrouw en die kreeg niet eens iedere dag met de stok als ze niet goed waste.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Scarlatti »

@Xplosive

'dank je' ik heb het aan Geert en IEDEREEN die ik ken doorgestuurd èn op mijn FB en Hyves gezet.... zowel mijn persoonlijke als mijn politieke...

doet me denken aan die muzelman die €1000,00 belooft als iemand ook maar EEB filmpje zou kunnen laten zien over 'wreedheden' vd islam...

Mensen ALSTUBLIEFT stuur dit gruwelijke bericht door!

UPDATE: na de vele reacties willen we graag even verduidelijken dat deze beelden verschrikkelijk zijn, dus bezint eer ge begint. Maar ze negeren, betekent het sluiten van de ogen voor de harde realiteit. Wij keuren elke vorm van dierenmishandeling af, dat is de reden waarom we er ook over berichten.

Geert....

DWING alsjeblieft die collega politici en al die lui die ontkennen en NIET WILLEN weten wat de islam inhoudt.... tot het bekijken van deze video... dan kunnen ze het niet langer ontkennen tot wat die lui in staat zijn omdat de koran hen daartoe aanzet... en weer gaat het hen om puur eigenbelang want:

"Volgens de islam mag je geen hond houden en zijn de trouwe mensenvrienden onrein. Wie toch een hond zou houden, riskeert dat 'zijn goede daden elke dag afnemen' en dat 'engelen zijn huis niet zullen betreden', volgens de islamitische profeten."


Sadistische jongeren verbranden puppy levend (video)

Gepost op 30 jul 2011, 11u34

Vanuit enkele dorpen en steden in Israel komen alarmerende berichten: jongeren scheppen er plezier in om levende honden in brand te steken. De politie grijpt niet in vanwege een "gebrek aan bewijs".

Salam al-Huzeil trok naar de politie om deze praktijken aan te geven, maar kreeg geen gehoor: er waren geen bewijzen van deze daden. Dus trok de jongeman zelf de straat op en zorgde voor bewijs: hij filmde hoe een jonge hond overgoten werd met brandversnellers waarna het beestje een gruwelijk einde stierf. Met dit materiaal ging hij terug naar de politie, maar tot dusver deden de instanties niets om het fenomeen te stoppen.

De jongeren gaan bijzonder ver: een andere variant is het ophangen van honden of ze een poot af te snijden zodat ze kreupel zijn.

Volgens de islam mag je geen hond houden en zijn de trouwe mensenvrienden onrein. Wie toch een hond zou houden, riskeert dat 'zijn goede daden elke dag afnemen' en dat 'engelen zijn huis niet zullen betreden', volgens de islamitische profeten.

De video die Salam al-Huzeil kon maken, is beschikbaar op het internet, maar gevoelige zielen denken best twee keer na vooraleer de beelden te bekijken. (KA)

UPDATE: na de vele reacties willen we graag even verduidelijken dat deze beelden verschrikkelijk zijn, dus bezint eer ge begint. Maar ze negeren, betekent het sluiten van de ogen voor de harde realiteit. Wij keuren elke vorm van dierenmishandeling af, dat is de reden waarom we er ook over berichten.

http://www.clint.be/actua/bizar/sadisti ... n=zaterdag" onclick="window.open(this.href);return false;
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Scarlatti »

Heeft iemand een idee of dit ook in het Engels te vinden is? Dit moet de wereld rond en naar alle R overheden gestuurd worden....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Ariel »

Via Google Scar.
http://www.haaretz.com/news/rahat-man-v ... e-1.271677" onclick="window.open(this.href);return false;

En volgens mij is het de wereld al over.
http://en-gb.facebook.com/pages/Show-yo ... 8606341353" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Scarlatti »

http://www.youtube.com/watch?v=Grl4glv9 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Pilgrim »

Het is griezelig. Het is bijvoorbeeld bekend van seriemoordenaars in de VS dat ze, voordat ze met hun moorden begonnen, een spoor van dierenkadavers achter lieten. Het begon dus met het mishandelen en doden van dieren. Het verbaast me ook helemaal niet dat de islam tot dit soort daden stimuleert. Misschien is het een soort oefening voor de massamoorden en gruwelijkheden die ze later zullen plegen op kaffirs! Het is de zoveelste aanwijzing dat de Islam een duistere kracht is.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Eliabe »

Ik ga niet kijken. Laat m'n weekend niet verpesten.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Schepsel »

Misschien gaat een vergelijking met seriemoordenaars te ver, in de geschiedenis keken wij toch ook nietzo wat een beest fijn vindt? Doen we nu ook alleen bij honden. Bijv, koeien hebben intens leed in het abattoir omdat ze stervende soortgenoten horen enz. Kuikens worden levend versnipperd, en kippen worden vaak onverdoofd geslacht. Die mensen kan het echt geen phuck schelen hoe ze zich voelen, maar zij zijn geen seriemoordenaars, terwijl ze dieren soms ronduit mishandelen.

Aan de andere kant doet het bewust ernstig pijnigen van dieren me wel denken aan de gestoorde kinderen die mijn moeder tijdens haar werk ziet: kinderen met een hechtingsstoornis die jonge poesjes levend begraven oid.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Het is griezelig. Het is bijvoorbeeld bekend van seriemoordenaars in de VS dat ze, voordat ze met hun moorden begonnen, een spoor van dierenkadavers achter lieten. .
Dat was ook een sterk punt dat Dion Graus van de PVV maakte toen men hem belachelijk wilde maken met de Animal Cops. Waar dierenmisbruik is zie je haast altijd ook andere misdrijven. Het gaat hem dus niet ALLEEN om het dier. Met moslims zie je dat massaal: een schaap eigenhandig slachten is voor een moslim een opstapje naar een moord op een mens. In feite is dat schaap ook een surrogaat voor een mens.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Dhana »

Toen ik Gouda woonde, waren de kinderen nog zo jong dat ik ze regelmatig meenam naar de kinderboerderij. Mijn haren gingen toen overeind staan als ik Marokkaantjes met de dieren daar zag omgaan, alsof het objecten waren in plaats van levende wezens. De moeders zaten op z'n arabisch keuvelend op de bankjes te picknicken en geen hond die de kinderen corrigeerde. Die moeders hadden trouwens ook geen idee van afvalbakken en als ze weg waren leek het wel alsof er een bom ontploft was.

Er is binnen die cultuur ook geen greintje eerbied voor het leven of leefomgeving. Het verwondert me dan ook niets dat ze dieren zo mishandelen. Als je met 100 door de bebouwde kom scheurt en een fietster na aanrijding 30 meter verder laat landen en er vervolgens vandoor gaat, moet je inderdaad ooit ergens in het klein begonnen zijn.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door mercator »

Dhana schreef:Er is binnen die cultuur ook geen greintje eerbied voor het leven of leefomgeving..
Des te merkwaardiger is dat juist zogezegde "groene" partijen ervoor pleiten om heel het overbevolkte W Europa nog s extra vol te stampen met moslims. Moslims die zich geen zak aantrekken van welke ecologische bekommernissen ook. Als je onder groene invloed een kerncentrale stil legt maar je importeert tegelijk een paar duizend moslims is het -eventuele- ecologische effect van die ingreep onmiddellijk teniet gedaan.

De ecologische nadelen van de massa-immigratie is een effect dat veel te weinig aan bod komt, ook hier op FFI . De nadelen van moslim-terrorisme zijn verwaarloosbaar in vergelijking met de milieuvervuiling en overbevoking die die mensen met zich mee brengt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Dhana »

Ecologisch onbebul of wat het dan ook mag wezen heb ik in het klein al meegemaakt. In Gouda hadden we een kleine vijver in het parkje. Daar dumpte de hele daar omheen wonende moslimgemeenschap collectief het overgebleven brood. En niet in stukjes maar in nog nog helemaal in de vorm waarin het gekocht of gemaakt was. Zogenaamd voor de eendjes maar dan wel met gehoor gevend aan het islamitisch verbod om brood zo maar weg te gooien. Met als gevolg een niet te verdragen stank en eenden die in grote getalen het leven lieten vanwege het daarmee veroorzaakte botulisme.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

De veiligheidsproblemen die moslims met zich meebrengen lijken mij toch nog altijd heel wat omvangrijker en van groter belang dan de milieuproblemen, Mercator.

Maar je hebt wel gelijk dat die er zijn. Ik denk alleen al maar aan straat -en zwerfvuil. Veel van onze steden, zeker als je naar de wat 'mindere' buurten (alhoewel, lang niet altijd) kijkt zijn gewoon ronduit smerig. Er zullen nog wel zaken zijn.

Ik heb ook al verhalen gehoord trouwens over moslims die schapen slachten in hun badkamer of op hun terras, en vervolgens de resten (en bij een schaap zijn dat toch wel wat kilo's...) ergens dumpen.
Plaats reactie