Dierenmishandeling

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re:

Bericht door mercator »

KevinB schreef:De veiligheidsproblemen die moslims met zich meebrengen lijken mij toch nog altijd heel wat omvangrijker en van groter belang dan de milieuproblemen, Mercator.
Dat weet ik nog zo niet. Ik moet vaak uren doorbrengen in hopeloze files in en rond Brussel, als ik zo s rond me kijk zie ik héél veel bruine smoelen in de andere auto's zitten, wss op weg van theehuis naar moskee. De dagelijkse ecologische, sociale en economische belasting die het allochtonen-gezwel Brussel met zich meebrengt is nauwelijks te becijferen. De volgende jaren wordt er maar eventjes een bevolkingsexplosie in Brussel verwacht, dank zij de moslims, op die manier wordt heel die regio een rampgebied waar veel terroristische aanslagen bij in het niet verzinken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Ariel »

Nog meer dieren leed. Prof. Drs. G.B.J. VanFrikschoten ging op onderzoek uit naar de achtergrond van deze "jongeren"
“Wij gaan sjchaap neuken!”

Wij namen eens contact op met de beheerder van dat dierenparkje omdat we wat vraagjes hadden. Op de vraag "Wat waren dit voor jongeren? Nederlandse jongeren?", leek hij niet erg geneigd concreet te worden. Maar uiteindelijk bleek het te gaan om "Nederlandse jongeren met een buitenlands accent". In Drunen is inmiddels zo'n 10% van de inwoners van niet-westerse afkomst. En deze waren licht getint. Een stuk of vijf à zes tussen de 15 en 17 jaar die daar hun hangplek hebben om te blowen en te drinken. Ze staan daar met fietsen en/of scooters. Kijk, dat bedoelen we dus!

Volgens de beheerder waren er al enkele "jongeren" verhoord inmiddels. Nou laat ons raden: Die verklaren stuk voor stuk dat ze het niet gedaan hebben of geven anderen de schuld. We zullen de politie en Omroep Brabant daarom dan maar even voordoen hoe je een daderprofiel van zulke zieke gasten online zet.

We zoeken lichtgetinte Marokkanen en/of Turken in de leeftijd tussen 15 en 17 jaar die zeggen dat ze "schapen gaan neuken" en dat kennelijk ook nog daadwerkelijk hebben gedaan. Laat men met zijn allen potverdomme eens goed in de oren knopen dat dit tuig met dieren begint en dat het met mensen eindigen zal. Zeg gewoon eens de waarheid! 10 Jaar na de moord op Fortuyn wordt die achterlijke cultuur nog steeds selectief ontkend. Zelfs het zogenaamde recht-voor-zijn-raap Pownews doet hier klakkeloos aan mee door als een stel luie flikkers maar dom dat stukje over te tiepen zonder zelf onderzoek te doen. Pik het gewoon niet meer!

Als ik dit soort berichten lees, dan komt het laagste van een mens in mij boven. Wie dit ook gedaan heeft, Hollanders of Marokkanen, ik zou deze gasten helemaal verrot willen slaan, zodat ook al hun tanden uit de bek lagen.
Lammetje uit dierenpark in Drunen doodgemarteld, beheerder is woedend

DRUNEN - Frans Knippels, beheerder van het dierenparkje aan de Prins Hendrikstraat in Drunen is er kapot van. Een lammetje van twee weken oud is waarschijnlijk vrijdagavond zo ernstig mishandeld dat het is overleden.

Vrijdagavond deed Knippels zijn laatste ronde en zag een groep jongeren.

'Zij hebben het gedaan'
"Daar heb ik nog een praatje mee gemaakt. Een ervan riep dat ze schapen gingen neuken. Ik zei: 'Als je aan de dieren komt, kom je aan mij'. Ze waren er nog toen ik weer wegging, dus ik vermoed dat zij het hebben gedaan."

Volgens Knippels is het beestje bewerkt met een PVC buis. "Ik vond die PVC buis in het park. Later vond ik het dode dier en toen dacht ik, één en één is twee. De onderkaak van het jonge schaapje lag eraf. Daar stak het bot zo uit. Ook was de anus van het beestje helemaal kapot. En zijn er tanden uit de bek geslagen. Het diertje dreef dood in de vijver. Ik heb het uit het water gehaald."

Dierenpolitie is onderzoek gestart
Frans heeft meteen de dierenpolitie op de hoogte gesteld. "De politie heeft gezegd onderzoek te gaan doen en er ook al over getwitterd." Ook via Facebook probeert de familie van Frans getuigen van de mishandeling te vinden. Hoewel op Facebook staat dat er een geitje is mishandeld, verzekert Frans dat het om een lammetje gaat.

De beheerder zegt dat het groepje jongeren dat hij vrijdag zag wel vaker in het park rondhangt. Hij is ervan overtuigd dat zij erachter zitten en is woedend. "Als ik ze tegenkom sta ik niet voor mijzelf in. Dat heb ik de politie ook al verteld."

Niet de eerste keer
Frans is al 35 jaar beheerder van het parkje en het is derde keer in die 35 jaar dat hij zoiets meemaakt.

"Ongeveer dertien jaar geleden is een kangoeroe ernstig mishandeld en die heeft het niet overleefd. Ook is er een keer een struisvogel doodgeschoten. Het raakt je toch iedere keer. Vanochtend heb ik weer mijn ronde gedaan door het parkje en op zo'n moment heb ik echt een rotgevoel. Maar dan zie je een moeder en haar kinderen genieten van een bezoek aan het parkje en voel ik me wat beter. Daar doe je het uiteindelijk toch voor."

Politie onderzoekt de zaak
De politie neemt de zaak hoog op. De aangifte is reeds afgenomen en het onderzoek is gestart. Ook burgemeester Hamming maakt zich druk over de zaak en roept via Twitter getuigen en daders op zich te melden bij de politie.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/19446 ... edend.aspx
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Marieke »

Aaaaah gatsie!!!! Ik zal het filmpje maar niet kijken, anders slaap ik niet rustig! Maar alleen al de titel zegt genoeg!!! En als dit op andere sites te zien gaat worden, dan zullen er altijd nog die naïeve mensen zijn die zeggen: 'Nou dat zijn geen echte moslims, die dat doen.' Echter, volgens mij staat er wel degelijk in de Koran dat dieren als honden en varkens onrein zijn. Dus heeft het er wel degelijk iets mee te maken. Ik vraag me af hoeveel ellende die mensen van moslims moeten lezen voordat die eindelijk eens gaan inzien dat er 'iets mis is!!!!!!'
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Marieke »

Scarlatti schreef:Heeft iemand een idee of dit ook in het Engels te vinden is? Dit moet de wereld rond en naar alle R overheden gestuurd worden....
Ja, sorry dat ik het zeg, maar soms is het zo hopeloos dat mensen blijven geloven dat dit niks met de islam te maken heeft, toch?
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:Nog meer dieren leed. Prof. Drs. G.B.J. VanFrikschoten ging op onderzoek uit naar de achtergrond van deze "jongeren"
“Wij gaan sjchaap neuken!”

Wij namen eens contact op met de beheerder van dat dierenparkje omdat we wat vraagjes hadden. Op de vraag "Wat waren dit voor jongeren? Nederlandse jongeren?", leek hij niet erg geneigd concreet te worden. Maar uiteindelijk bleek het te gaan om "Nederlandse jongeren met een buitenlands accent". In Drunen is inmiddels zo'n 10% van de inwoners van niet-westerse afkomst. En deze waren licht getint. Een stuk of vijf à zes tussen de 15 en 17 jaar die daar hun hangplek hebben om te blowen en te drinken. Ze staan daar met fietsen en/of scooters. Kijk, dat bedoelen we dus!

Volgens de beheerder waren er al enkele "jongeren" verhoord inmiddels. Nou laat ons raden: Die verklaren stuk voor stuk dat ze het niet gedaan hebben of geven anderen de schuld. We zullen de politie en Omroep Brabant daarom dan maar even voordoen hoe je een daderprofiel van zulke zieke gasten online zet.

We zoeken lichtgetinte Marokkanen en/of Turken in de leeftijd tussen 15 en 17 jaar die zeggen dat ze "schapen gaan neuken" en dat kennelijk ook nog daadwerkelijk hebben gedaan. Laat men met zijn allen potverdomme eens goed in de oren knopen dat dit tuig met dieren begint en dat het met mensen eindigen zal. Zeg gewoon eens de waarheid! 10 Jaar na de moord op Fortuyn wordt die achterlijke cultuur nog steeds selectief ontkend. Zelfs het zogenaamde recht-voor-zijn-raap Pownews doet hier klakkeloos aan mee door als een stel luie flikkers maar dom dat stukje over te tiepen zonder zelf onderzoek te doen. Pik het gewoon niet meer!

Als ik dit soort berichten lees, dan komt het laagste van een mens in mij boven. Wie dit ook gedaan heeft, Hollanders of Marokkanen, ik zou deze gasten helemaal verrot willen slaan, zodat ook al hun tanden uit de bek lagen.
Lammetje uit dierenpark in Drunen doodgemarteld, beheerder is woedend

DRUNEN - Frans Knippels, beheerder van het dierenparkje aan de Prins Hendrikstraat in Drunen is er kapot van. Een lammetje van twee weken oud is waarschijnlijk vrijdagavond zo ernstig mishandeld dat het is overleden.

Vrijdagavond deed Knippels zijn laatste ronde en zag een groep jongeren.

'Zij hebben het gedaan'
"Daar heb ik nog een praatje mee gemaakt. Een ervan riep dat ze schapen gingen neuken. Ik zei: 'Als je aan de dieren komt, kom je aan mij'. Ze waren er nog toen ik weer wegging, dus ik vermoed dat zij het hebben gedaan."

Volgens Knippels is het beestje bewerkt met een PVC buis. "Ik vond die PVC buis in het park. Later vond ik het dode dier en toen dacht ik, één en één is twee. De onderkaak van het jonge schaapje lag eraf. Daar stak het bot zo uit. Ook was de anus van het beestje helemaal kapot. En zijn er tanden uit de bek geslagen. Het diertje dreef dood in de vijver. Ik heb het uit het water gehaald."

Dierenpolitie is onderzoek gestart
Frans heeft meteen de dierenpolitie op de hoogte gesteld. "De politie heeft gezegd onderzoek te gaan doen en er ook al over getwitterd." Ook via Facebook probeert de familie van Frans getuigen van de mishandeling te vinden. Hoewel op Facebook staat dat er een geitje is mishandeld, verzekert Frans dat het om een lammetje gaat.

De beheerder zegt dat het groepje jongeren dat hij vrijdag zag wel vaker in het park rondhangt. Hij is ervan overtuigd dat zij erachter zitten en is woedend. "Als ik ze tegenkom sta ik niet voor mijzelf in. Dat heb ik de politie ook al verteld."

Niet de eerste keer
Frans is al 35 jaar beheerder van het parkje en het is derde keer in die 35 jaar dat hij zoiets meemaakt.

"Ongeveer dertien jaar geleden is een kangoeroe ernstig mishandeld en die heeft het niet overleefd. Ook is er een keer een struisvogel doodgeschoten. Het raakt je toch iedere keer. Vanochtend heb ik weer mijn ronde gedaan door het parkje en op zo'n moment heb ik echt een rotgevoel. Maar dan zie je een moeder en haar kinderen genieten van een bezoek aan het parkje en voel ik me wat beter. Daar doe je het uiteindelijk toch voor."

Politie onderzoekt de zaak
De politie neemt de zaak hoog op. De aangifte is reeds afgenomen en het onderzoek is gestart. Ook burgemeester Hamming maakt zich druk over de zaak en roept via Twitter getuigen en daders op zich te melden bij de politie.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/19446 ... edend.aspx
Het is een hele domme en rare vraag, maar waarom worden moslims eigenlijk altijd geitenn**kers genoemd?
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Ariel »

Marieke schreef: Het is een hele domme en rare vraag, maar waarom worden moslims eigenlijk altijd geitenn**kers genoemd?
Omdat mannen in islamitische landen pas seks mogen hebben na hun huwelijk doen ze het soms wel eens met een schaap of geit.

Ayatollah Khomeini heeft wel eens gezegd: Of hij dit werkelijk gezegd heeft weet ik niet, maar deze quote gaat wel over het gehele internet.
(Een man mag seks hebben met dieren zoals schapen, koeien, kamelen enzo.. Maar hij moet het dier doden nadat hij een orgasme heeft gehad. Hij mag het vlees niet verkopen aan de mensen in zijn eigen dorp, maar het vlees verkopen in het volgende dorp mag wel.)

A man can have sex with animals such as sheeps, cows, camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the next door village should be fine.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door H.Numan »

Marieke schreef:Het is een hele domme en rare vraag, maar waarom worden moslims eigenlijk altijd geiten-aaiers genoemd?
Even logisch nadenken:
1- Mohammedanen mogen meerdere vrouwen hebben.
Voor elke man met 4 te beploegen akkertjes zijn er dus 3 zonder.
2- Mohammedanen mogen onder geen beding zelfs maar kijken naar mohammedaanse vrouwen.
Doe je het toch loop je grote kans op bloedwraak van de eigenaar.
3- Mohammedanen hebben een fobie voor homo's.
Bouwkranen en homo's gaan vaak samen.
4- Wat blijft er dan over voor jongens met veel hormonen?
a) handwerk, hetgeen een matige vervanging is
b) Het aaien van geiten, schapen, ezels en andere zoogdieren

Dat laatste wordt getolereerd, omdat het minder erg is dan de eerste 3 punten. Uiteraard vanuit mohammedaanse optiek.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: a) handwerk, hetgeen een matige vervanging is
b) Het aaien van geiten, schapen, ezels en andere zoogdieren
a) mag ook niet zoals Dutchie ons vertelde. Schiet dus alleen b) over.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door H.Numan »

Laten we we beleefd bijven n n. Ze n n n aaien graag geiten. :hypocrite:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door King George »

Ariel schreef:Ik ga niet naar deze video kijken. Ik ga al bijna over mijn nek als ik er aan denk. Wat een onmensen zijn bepaalde moslims. :yuk:

En ach, als moslims er niet voor terug deinzen om een mens in brand te steken, dan is het martelen van een hond een appeltje eitje.
Die rot jongens kunnen oefenen op een hond voor dat ze op een mens los gelaten worden.
Ik wens dit soort achterlijke sadisten een kort en ziek leven toe.
Ik denk er geheel hetzelfde over. De Moslims zijn bij mij andermaal in aanzien gedaald. Ik dacht dat het eigenlijk niet meer kon, maar ze presteren het nog iedere keer weer hun eigen aanzien te grabbel te gooien.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Mahalingam »

Een citaat uit het boek "De ondergang van Nederland:
Toen ik een jaar of twaalf was, kocht mijn vader, een echte He-Man, het luchtdrukpistool voor me waarom ik al zo lang vroeg. Ik ging ermee oefenen en na een ritje door de omliggende dorpen, waar de kinderen met me meeliepen, kwam ik thuis met een hele tros mussen, kraaien, eekhoorns en hagedissen aan een touw achter mijn fiets aan. Mijn pistool was beter dan dat van mijn vriendjes, maar toch niet krachtig genoeg om wilde katten en honden te doden.
Wel kon je zo'n kat een hoge luchtsprong laten maken of de hond hard laten janken, tot vermaak van de buurt die lachend stond toe te kijken. Daarna kreeg ik van mijn vader een compliment voor mijn trefzekerheid,
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Marieke »

Heeft dit er misschien ook mee te maken???

Politie hoort getuigen doodgemartelde Kameroengeitje Drunen

REGIO | 12 juni 2013 | 8 | Door Caroline Lichtenberg, dichtbijredacteur
DEN BOSCH - De politie is bezig met het horen van getuigen die meer weten van de afschuwelijke marteling van het Kameroengeitje (Cameroon sheep) in Drunen. In eerdere berichtgeving zou het om een lammetje gaan, maar het is een baby-geitje. Dit laat de politie weten aan Den Bosch Dichtbij. "We nemen de zaak hoog op, ook het OM is erbij betrokken. Het wordt hier wel degelijk als een serieuze zaak gezien. Op dit moment worden getuigen verhoord en wanneer er een aanhouding is, zullen wij dit ook publiceren op de website van de politie."


"Het diertje wordt nog steeds onderzocht en we hebben nog geen uitslag over wat er nu precies is gebeurd met het dier. Als er autopsie wordt uitgevoerd op een stoffelijk overschot, geldt zowel voor mens als ook voor een dier dat dat weken kan duren," aldus de woordvoerder.

Hoogoplopende emoties
Vrijdagavond 31 mei werd het diertje in een parkje aan de Prins Hendrikstraat toegetakeld. Met een PVC buis is het geitje mogelijk bewerkt. De beheerder van het parkje vond het dier dood in het water, de onderkaak lag eraf. Ook de anus van het beestje was helemaal kapot. Verderop lag de PVC buis.

De zaak zorgde ervoor dat de emoties van de burgers hoog opliepen. Zo worden beloningen uitgeloofd aan hen die tips hebben die kunnen leiden naar de dader(s). De wijkagent stuurde een tweet met een dader en getuigenoproep en zelfs burgemeester Jan Hamming van Drunen heeft zich de zaak aangetrokken, zo is te lezen in zijn tweet. De politie laat verder weten dat ze heeft begrepen dat de emoties intussen behoorlijk zijn opgelopen maar geeft aan dat het onderzoek tijd kost.

En deze:

15-jarige jongen opgepakt wegens betrokkenheid doodgemartelde geitje Uden

UDEN - De politie heeft dinsdag een 15-jarige jongen uit Veghel aangehouden die verdacht wordt van mogelijke betrokkenheid bij de dood van een kameroengeitje in het dierenpark aan de Prins Hendrikstraat. Omdat de stand van het onderzoek donderdag geen verdere aanleiding gaf hem nog langer vast te houden, werd hij in opdracht van de officier van justitie weer vrijgelaten. Hij blijft echter wel verdachte in deze zaak.

De jongen werd voor verder verhoor overgebracht naar het politiebureau en ingesloten. Uit gecombineerd onderzoek van de dierenpolitie en het team Heusden kwam naar voren dat de jongen mogelijk betrokken is bij de dood van het diertje. De politie laat weten dat het onderzoek onverminderd doorgaat.

Hoogoplopende emoties
Vrijdagavond 31 mei werd het diertje in een parkje aan de Prins Hendrikstraat toegetakeld. Met een PVC buis is het geitje mogelijk bewerkt. De beheerder van het parkje vond het dier dood in het water, de onderkaak lag eraf. Ook de anus van het beestje was helemaal kapot. Verderop lag de PVC buis.

De zaak zorgde ervoor dat de emoties van de burgers hoog opliepen. Zo worden beloningen uitgeloofd aan hen die tips hebben die kunnen leiden naar de dader(s). De wijkagent stuurde een tweet met een dader en getuigenoproep en zelfs burgemeester Jan Hamming van Drunen heeft zich de zaak aangetrokken, zo is te lezen in zijn tweet.
Bron: http://www.nujij.nl
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Ariel »

Marieke schreef:Heeft dit er misschien ook mee te maken???
Ja. Het was al snel bekend dat het allochtonen jochies waren die dit gedaan hebben. Geen respect voor dierlijk leven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:
Marieke schreef:Heeft dit er misschien ook mee te maken???
Ja. Het was al snel bekend dat het allochtonen jochies waren die dit gedaan hebben. Geen respect voor dierlijk leven.
Oh ja, dat is misschien heel dom dat ik dat nog niet had begrepen, maar ik ben gewoon heel traag van begrip. :smile4:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Ariel »

Nog meer dieren mishandeling. Ik haat dit jochie met een diepe haat, en zou hem met zijn kop tegen een muur willen slaan.
'Kattenterrorist' opgepakt na oproep op sociale media
Afbeelding
Een 25-jarige jongeman, die meerdere malen gefilmd werd terwijl hij een kat tegen een betonnen muur slingerde, is onder toezicht geplaatst door de Franse politiediensten. Die werden gealarmeerd nadat video's van de mishandeling op Facebook heel wat commotie hadden veroorzaakt.
Afbeelding
De beelden werden op 22 januari op Facebook gepubliceerd door 'Farid de la Morlette' alias Farid Ghilas, een man uit Marseille. De schokkende fimpjes lieten zien hoe de jongeman een kat telkens zo hoog en zo ver mogelijk trachtte te gooien. En alsof dat nog niet erg genoeg was, werd het arme diertje ook nog tegen een betonnen muur gesmeten.

Petities
De video's trokken al snel de aandacht van dierenrechtenactivisten die Facebookgroepen oprichtten en petities startten om de mishandeling aan te klagen en een optreden van de politie te eisen. De coördinaten van de 'kattenterrorist' werden openbaar gemaakt. Gealarmeerde agenten pakten de man op en plaatsen hem onder toezicht. De politie is nog op zoek naar diegene die de mishandeling met een mobieltje filmde.

Klacht
De stichting Brigitte Bardot die ijvert voor dierenrechten, heeft ondertussen een klacht ingediend tegen Farid Ghilas. De organisatie eist dat de dader streng wordt bestraft zodat er een voorbeeld wordt gesteld.

Breuken
Het katje overleefde de mishandeling en wordt verzorgd in een dierenkliniek in Marseille. 'Oscar' liep verschillende breuken op en verkeert nog in shock. De rechtmatige eigenaar van het katje werd opgespoord en heeft de toestemming gegeven om het dier te opereren.

Spoorloos
De eigenaar had de kat cadeau gegeven aan zijn kinderen maar het dier was al zo'n twaalf dagen spoorloos. Getuigen hadden gezien hoe een passant het poesje had meegenomen. Daarop lanceerde de eigenaar een oproep om het dier terug te vinden. De eigenaar kon toen niet vermoeden welke vreselijke mishandelingen Oscar al die tijd heeft moeten doorstaan.

http://www.ad.nl/ad/nl/5596/Planet/arti ... edia.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door mercator »

Moslims zijn van kop tot teen doordrongen van geweld en terrorisme, als ze niet kunnen gaan vechten en koppen snellen in Syrië beginnen ze hier te stelen en te verkrachten, of dieren te martelen. Want Allah ziet dat het goed is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Mahalingam »

De katgooier is opgepakt, voor de rechter gesleept en heeft 1 jaar gevang gekregen.
Wie weet komt die in de gevangenis wel lieden tegen die graag zijn botten willen breken.
Vrijdag werd hij opgepakt: Farid G., 24 jaar oud.[...]
Bijna 200 dierenbeschermers waren vandaag voor de rechtbank verzameld met hun honden, de aanklager noemde de actie “pervers”, “sadistisch” en noemde G. iemand “zonder enige morele grenzen”. Een gebeurtenis die “de hele wereld heeft verafschuwd”.
Goed nieuws: het katje heeft het licht beschadigd overleefd. Maar is wel een aantal van zijn 7 levens kwijt.
Hij liep een buikwond en een gebroken pootje op, moet geopereerd worden, maar lijkt het te gaan redden. De Franse dierenbescherming (SPA) in Marseille zegt in deze beelden dat ze niet hadden verwacht het katje nog levend terug te vinden, maar iemand uit de buurt heeft hem gevonden en naar de SPA gebracht. De eigenaar, anoniem in beeld, is ook erg blij om zijn Oscar terug te hebben:
Video katje:
http://www.nrc.nl/nieuws/2014/02/03/fra ... -jaar-cel/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
M85
Berichten: 5
Lid geworden op: do feb 06, 2014 4:17 am

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door M85 »

Hallo mensen, ik spreek geen Nederlands, dus ik aplogize als de vertaling overkomt slecht (ik gebruik google translate - http://translate.google.com/)

Ik wilde een artikel uit en Engels sprekende website te delen. Animal martelingen en moorden zijn meer en meer prevalant steeds in islamitische contries.

2014/02/05
"Moslims in Malta kruisigen katten en honden en hang ze op christelijke kathedralen"
Let op: op de bodem van het artikel, zijn er veel meer links over misbruik van dieren door islamitische beesten.
http://www.barenakedislam.com/2014/02/0 ... athedrals/
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Ariel »

Hi M85. Welcome. Are you the M85 from FFI international?

Thanks for the article, and how horrible those pictures, and what a pain those animals must have suffered. Some Muslims are worse than the devil. I can't imagine that people can torture animals.

BTW. The translation is ok.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
M85
Berichten: 5
Lid geworden op: do feb 06, 2014 4:17 am

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door M85 »

Hoi Ariel, en bedankt voor het welkom! Ik ben blij dat google translate redelijk goed gewerkt :). Ja, ik ben M85 van de internationale FFI forum. Ik wil springen hier regelmatig om te lezen over wat er gebeurt in Nederland, zoals ik zeer waarderen het perspectief van mensen die leven in deze regio, omdat slechts nieuwsartikelen echt niet alles wat men zou moeten weten uit te drukken. Mijn familie is ook oorspronkelijk uit het noorden van Duitsland dicht bij Holland, en ik moet echt even mijn talenkennis voor als ik naar dat gebied te vernieuwen en te versterken :)


Ja, deze draad echt trok mijn aandacht omdat ik van dieren houd. Ik heb echt spijt van het kijken naar de eerste video in deze thread, als die niet kan worden uit het geheugen gewist. Islam en wat zijn volgelingen doen blijft me schokken, of het feit dat Westerse landen blijven deze walgelijke "religie" vertroetelen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Ariel »

You are very welcome M85. :razz: Good to see you here, and drop in as often as you like. Be one of our Dutch family
Germany is beautiful btw. We often go there on holiday. Have you ever been in Germany? and do you still have family there?
The problem in Germany is that they are even more political correct then here in Holland. I think they still suffer from a war trauma, so they do not dare to say they do not want more Islam in Germany. Germany is flooded with Mohammedans. There are more than 3 million Turks in Germany, and lots of Muslims from other countries. A shame...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
M85
Berichten: 5
Lid geworden op: do feb 06, 2014 4:17 am

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door M85 »

Thanks Ariel! Ik heb niet naar Duitsland of zelfs Europa helaas geweest. Ik heb altijd te druk met werk geweest, maar ik moet zeker om dat te veranderen :)

Ja, ik heb wel een aantal familie (2 neven) in Duitsland, en ik zou helemaal gek om daar te bezoeken. Ik ben eigenlijk een deel Zweedse en hebben uitnodigingen van familie daar ook. Twee landen die helaas zichzelf verslaan met politieke correctheid.

Dat is wel logisch met betrekking tot Duitsland en WII, met betrekking tot thier houding. Ik heb gewerkt met twee goede Duitse vrienden en thier houding was Duitsers zijn overdreven politiek correct vanwege dat.

Ik heb nog steeds hoop dat de westerse landen wakker worden voordat het te laat is. Helaas het langer wachten ze, hoe erger het geweld wordt. Ik hoop ook dat Ali Sina zijn Mohammed film binnenkort zal krijgen op de markt, hoewel ik twijfels die werkelijkheid zal worden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door Ariel »

M85 schreef: Ik hoop ook dat Ali Sina zijn Mohammed film binnenkort zal krijgen op de markt, hoewel ik twijfels die werkelijkheid zal worden.
So do I M85. I am also afraid the site will be much more under attack if his film comes out, and it is a good thing no one knows the real name of Ali.

I hope you ones shall find the time to visit Europa, and you must not forget Holland if you do. My door will be open to you.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
M85
Berichten: 5
Lid geworden op: do feb 06, 2014 4:17 am

Re: Sadistische moslims martelen dieren

Bericht door M85 »

Dank je lieve Ariel, en ik waardeer uw vriendelijkheid! Ik zal zeker niet vergeten Holland toen ik Europa bezoeken, want het is een fraai land met een rijke geschiedenis en cultuur.

Ja inderdaad, Ali is erg slim om zijn naam verborgen houden. Ik weet dat je recht op het FFI website en alisina.org hard geraakt als de film wordt uitgebracht, maar ik geloof dat het krijgen van de film eruit zou de moeite waard zijn :)
Plaats reactie