Dierenmishandeling

Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Eliabe »

mercator schreef: Dat valt mij ook op. Gisteren was het weer hun bloedfeest maar je hoorde er amper iets over. Ik denk dat je gelijk hebt Ariel, onze media hebben afgesproken om geen nare dingen over moslims te vertellen om ze niet voor het hoofd te stroten.
Is allemaal angst, want stel je voor zeg, straks komen er allemaal islamitische ebola zelfmoordterroristen naar Europa.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Ariel »

Dood door vallende geit

Over Islamitische dierenbeulerij gesproken. In het Oost-Turkse Diyarbakir is een 13-jarig kind omgekomen toen een geit uit de lucht kwam vallen. Het dier was door de vader van de jongen op het dak van een flatgebouw van zes verdiepingen gestald in afwachting van de slacht voor het offerfeest. Maar de geit sprong over de afrastering op de rand van het dak heen en stortte zo aan de voorkant van het pand neer op het spelende kind, meldde zondag het Turkse persbureau Dogan.

De jongen werd zwaar gewond naar een ziekenhuis gebracht, maar overleed aan zijn verwondingen. De plaatselijke justitie onderzoekt het incident.

Hoe het met de geit is afgelopen vermeld het artikel niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door King George »

Wat zou het toch mooi zijn als de geit z'n vluchtweg kon vervolgen doordat zijn val werd gebroken. Het is misschien iets te ijdele hoop. In ieder geval is er één Muzelmannetje gestopt met meedoen aan de jaarlijkse schapenmoorden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Mahalingam »

Speelpleintje in het Bornstraatje in de wijk Klein-Begijnhof-Heembeemd, Mechelen. Zondag ochtend: 5 schapenkoppen gedumpt.

Afbeelding
http://www.gva.be/cnt/dmf20141006_01305 ... speelplein
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Mahalingam »

De halal slachter van Leiderdorp heeft enorme toeloop vanwege dat slachtfeest.
Dus leek het hem een goed idee om dan maar de uitdeling op de parkeerplaats van het zwembad te doen.
In het zwembad was zaterdagmiddag een feestje aan de gang. Honderden kinderen kwamen afzwemmen voor hun diploma en zagen slagers in bebloede witte jassen en stukken vlees die in achterbakken verdwenen.
http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/ ... f=mostread
Gelukkig stonden ze niet in de aanloop maar in een hoekje van het plein.
Volgens de politie is er geen overleg geweest. ,,De vrouw van de slager belde de wijkagent, dat ze alle klanten hadden aangeschreven dat ze naar het Amaliaplein moesten komen’’, zegt een woordvoerder van de politie. ,,Dat was een uur van tevoren. Wij hebben ze geïnstrueerd om in ieder geval in de hoek van de parkeerplaats te gaan staan.’’
Helemaal zonder gevolgen blijft het niet:
De politie greep niet in, omdat dat tot een ’nog grotere chaos’ zou hebben geleid. Er is wel proces-verbaal opgemaakt en de gemeente heeft de voedsel- en warenautoriteit ingelicht. ,,Het is aan deze autoriteit om te bepalen of de volksgezondheid in het geding was.’’[...]
De Facebookpagina van De Does ontplofte zaterdag zowat. De directie van het zwembad schreef geschrokken, verbaasd en verontwaardigd te zijn. De slager had ’zonder overleg, zonder vergunning en zonder nadenken gehandeld’, meldde De Does. Daaronder volgde een trits reacties, waarin zowel de gemeente en de politie als de slager het moesten ontgelden. ,,Zoiets doe je niet’’, was nog een van de mildste reacties.
http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/ ... f=mostread
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Mahalingam »

Langzaam aan zullen we moeten wennen aan het veranderde straatbeeld.
De slager van de toekomst :
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Ariel »

Bah.....Nog een paar jaar, en dan worden de dieren in het openbaar geslacht. Net zoals in islamitische landen. En de politie grijpt dan ook niet in, omdat dat tot een ’nog grotere chaos’ zal leiden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:De halal slachter van Leiderdorp heeft enorme toeloop vanwege dat slachtfeest.
Dus leek het hem een goed idee om dan maar de uitdeling op de parkeerplaats van het zwembad te doen.
We hebben beeld. 4 october...Dierendag.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door xplosive »

Nu snap je misschien waarom veganisten zo ongeveer de ergste islamhaters zijn. Bravo voor Pim Fortuyn, want hij had het goed gezien! De islam is een achterlijke cultuur! Volkert van der G. heeft een ernstige stommiteit begaan! Hopelijk snapt hij dat zelf ook ooit nog eens.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Ariel »

Klootzakken. Bah. Men moet stoppen met het halal slachten. Ook al doet men het op een goede manier, de slacht is en blijft gruwelijk.
Schapen mishandeld en getreiterd in Brits slachthuis

Een Brits slachthuis in Thirsk, North Yorkshire, schond de regels rond het halal slachten van schapen op gruwelijke wijze. Vier werknemers verloren hun vergunning, nadat verborgen camera's beelden maakten waarop te zien is hoe de dieren werden mishandeld.

De opnames tonen beelden van schapen die tegen de kop worden geschopt, werknemers die op en neer springen op de hals van een schaap en medewerkers die een doodbloedend schaap uitlachen. Stuk voor stuk handelingen die in strijd zijn met het ritueel slachten.

Ritueel slachten
Volgens de halalregels, waarbij dieren onverdoofd om het leven worden gebracht, moeten de beesten op een snelle manier worden gedood. Daarnaast zien zij het mes niet en kunnen de dieren niet zien hoe hun lotgenoten worden omgebracht. Regels waar het Britse slachthuis zich niet aan hield, zoals te zien is op de opnames.

Werknemers gooiden de schapen op de grond, waarna de dieren niet meer in staat waren om te staan. Volgens de Britse wetgeving moeten dieren, nadat hun kelen zijn doorgesneden, nog zeker twintig seconden rechtop blijven staan om het verlies van hun bewustzijn te verzekeren. Hier was geen sprake van bij bijna alle omgebrachte schapen in het slachthuis.

Keuringsdienst
De dierenrechtenorganisatie Animal Aid gebruikte een verborgen camera om de wanpraktijken in het slachthuis te filmen. De Britste keuringsdienst (FSA) is een onderzoek gestart naar aanleiding van deze beelden.

,,Er is geen excuus voor de manier waarop de schapen worden behandeld op de beelden'', vertelt de FSA aan Mirror. Volgens de keuringsdienst is het goed mogelijk dat de vier werknemers voor hun daden worden vervolgd.

In een verklaring laat de keuringsdienst weten dat zij het welzijn van dieren zeer serieus neemt. ,,Om die reden hebben wij per direct de licenties van de betrokken slachters ingetrokken.''

Reactie
William Woodward, een van de bestuurders van de slachterij, laat in een reactie aan Mirror weten dat hij geen commetaar heeft op de beschuldigingen.

Een petitie tegen het ritueel slachten heeft al meer dan 100.000 handtekeningen verzameld in Engeland. De Britse regering had vorige week echter nog geen aanleiding voor het verbieden van ritueel slachten. Nu eisen de mensen die de petitie hebben getekend een nieuw debat over deze kwestie.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Ariel »

Gemekker om schapen

„Dit betekent een financiële strop”, zucht slachter Willem Hooijmans uit Kerkdriel. Zijn slachterij kreeg een dwangsom van 100.000 euro opgelegd omdat zijn schapen te hard mekkeren.

De gemeente Maasdriel wil dat Hooijmans over de brug komt, omdat zijn schapen in oktober vorig jaar een aantal dagen de geluidsnorm overschreden. Gemekker, vindt de Gelderse slachter. „Al dertig jaar slacht ik schapen voor het islamitisch Offerfeest. Dat is een keer per jaar een paar dagen en dan lopen hier meer schapen rond die inderdaad wat meer geluid maken.”

De omgevingsdienst van de gemeente Maasdriel deed de metingen juist in die drukke periode. Op dat moment liepen er tussen de 400 en 500 schapen rond en er werd inderdaad een overschrijding van de norm gemeten, geeft Hooijmans toe. Hoewel de gemeente een vergunning verstrekte die een uitzondering op de normale geluidsnormen voor twaalf dagen per jaar mogelijk maakt, is de vastgestelde norm in die periode niet aangepast ten opzichte van de normale geluidsnorm.
Uitzoeken

„Het Offerfeest is een belangrijke inkomstenbron voor ons. Mensen komen hier een dier uitzoeken voor de rituele slacht. Als ik dat niet meer mag doen, betekent dat een zware financiële strop. Welk bedrijf kan er nou zomaar 100.000 euro missen?” vraagt Hooijmans zich hardop af.

Woensdag ging de slachter met zijn advocaat in gesprek met de gemeente Maasdriel. Een bezwaar tegen de dwangsom werd ingediend.

„De bezwarencommissie van de gemeente gaat nu opnieuw naar de zaak kijken, maar als de dwangsom dan alsnog standhoudt, zal een rechter zich over de zaak moeten buigen.” Tot die tijd wil de gemeente geen uitspraak doen over de kwestie.
Als ik een schaap op de boerderij van deze geldwolf was, dan zou ik ook heel hard mekkeren. En het interesseert me geen klap als zijn bedrijf kapot gaat. Laat die schapenhalsdoorsnijder maar lekker die dwangsom betalen. Volgens mij heeft deze boer geen liefde voor zijn dieren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door King George »

Barmhartigheid voor ritueel slachten is onrecht aan de schapen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Marieke »

King George schreef:Barmhartigheid voor ritueel slachten is onrecht aan de schapen.
Daarom is het ook superbelangrijk om bewust te stemmen, de eerstvolgende keer dat we weer mogen stemmen! (Ja, dat hoef ik u eigenlijk niet te vertellen. Dat weet u natuurlijk ook wel. Maar ik kon het toch niet laten om het te zeggen). Ik hoop dat onverdoofd ritueel slachten zo snel mogelijk verboden wordt! Dieren hebben het al zo zwaar in deze wereld! (Ja, ook in Nederland)!
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Schepsel! »

Marieke schreef:
King George schreef:Barmhartigheid voor ritueel slachten is onrecht aan de schapen.
Daarom is het ook superbelangrijk om bewust te stemmen, de eerstvolgende keer dat we weer mogen stemmen! (Ja, dat hoef ik u eigenlijk niet te vertellen. Dat weet u natuurlijk ook wel. Maar ik kon het toch niet laten om het te zeggen). Ik hoop dat onverdoofd ritueel slachten zo snel mogelijk verboden wordt! Dieren hebben het al zo zwaar in deze wereld! (Ja, ook in Nederland)!
*Zeker* in Nederland; veel mensen bedotten zichzelf graag alleen dat het wel meevalt. Wat dat betreft is halal-slacht voor hen een geliefd doelwit: zó laag zinken ze niet! (oftewel: wat wij eten is tenminste minder erg dan halal. Toch? Toch.....?)
(^v^)
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Marieke »

Schepsel! schreef: *Zeker* in Nederland; veel mensen bedotten zichzelf graag alleen dat het wel meevalt. Wat dat betreft is halal-slacht voor hen een geliefd doelwit: zó laag zinken ze niet! (oftewel: wat wij eten is tenminste minder erg dan halal. Toch? Toch.....?)
Inderdaad! Dankzij die stomme Eerste Kamer, werd die motie voor een verbod op onverdoofd ritueel slachten verworpen! :veryangry:
Nou heb je gelukkig wel het 'Convenant onbedwelmd slachten' (zie hier: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... riten.html ), en daarin staat o.a. dat er iemand van de NVWA moet meekijken als zo'n dier onverdoofd geslacht wordt. Ik hoop met heel mijn hart dat die mensen ook echt goed opletten! Maar ja, dat is natuurlijk niet echt een goede oplossing! De enige echte oplossing is gewoon helemaal stoppen met het onverdoofd slachten van dieren in Nederland! En misschien is het dan ook heel slim om te voorkomen dat zulk vlees naar Nederland wordt geïmporteerd, want anders wordt dat weer massaal gedaan... :emm2:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Schepsel! »

De NVWA is een wegbezuinigd schijninstituut. Wat we hebben in Nederland is dat er op papier wat wetten en regels staan wat betreft dierenwelzijn, zorg voor zieke dieren enzovoorts maar dat dat compleet waardeloos is. Uit onderzoek blijkt steeds:

-er wordt niet gecontroleerd want er zijn weinig controleurs, geen geld voor en eigenlijk zinloos
-je kan niet controleren, moet je nagaan wat voor werk het is om *1* transport kippen of varkens te controleren op ziekten en gebreken voor de slacht, laat staan weet ik hoeveel van die transporten elke dag en tientallen miljoenen individuele dieren. Door de massaliteit is het per definitie al gewoon niet te doen, het is domweg niet mogelijk. Net als controleren in een kippenstal van weet ik hoeveel duizenden dieren, hoe ga je zien of Hennie987464785 misselijk is of een scheve veer heeft?
-áls er dan eens een overtreding wordt gespot, is de consequentie nihil. Boetes zijn er ook nauwelijks
-in slachthuizen en vleesverwerkingsbedrijven gaat ook van alles mis, ook op het vlak van hygiëne en voedselveiligheid

En dan zou er, als er weer eens massaal beesten ge-Allah-hakbard moeten worden, bij elk dier een meneer staan met een afvinklijst? Ik geloof dat niet.

Import van vlees kunnen we denk ik niet stoppen al lijkt het me nu ook geen fris idee, van dat vage vlees uit vage landen. (mét toegevoegde vliegen, THT 5 dagen geleden) Maar op zich heb ik dat soort argumenten nooit een reden gevonden om hier de boel niet aan te willen pakken. Het is een soort rare gemakzucht, van ''laten we de boel maar niet verbeteren, kost toch geld en moeite en ze halen het wel elders'', ja, maar zo hou je het ook in stand natuurlijk.

Daarnaast vind ik ook dat je als land een soort 'fatsoen' na kunt streven, dat je zegt ''deze praktijken willen we niet op ons grondgebied tolereren'', dat gaat eigenlijk op voor heel veel dingen. Net als dat bepaalde dingen misschien wel 'mogen', maar dat je die gewoon niet in je huis wilt. Ik kan me nu zo gauw niks bedenken omdat ik niet echt van die dingen heb, maar zat mensen hebben zoiets van 'leuk dat het mag, maar niet in mijn ruimte'. Dat principe, maar dan voor een land. Als je als land zegt ''je kunt het eventueel importeren als je het per se zo wil, maar hier doen we niet aan die praktijken'' ga je op een soort morele manier vooruit.
(^v^)
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Dierenpartij wil verbod op rituele slachting

Bericht door Marieke »

Opnieuw wordt er een wetsvoorstel ingediend door De Partij voor de Dieren om een verbod in te stellen op rituele slachtingen. Dit meldt de nieuwe PvdD-senator Christine Teunissen zaterdag in het AD.
Offerritueel

De partij kwam eerder in 2012 al met een plan, maar deze sneuvelde in de Eerste Kamer. . Het zou de vrijheid van godsdienst te veel inperken.

Deze keer kan het wetsvoorstel het wel halen, denkt Teunissen op basis van de gewijzigde stemverhoudingen in de Eerste Kamer. Om aan de bezwaren van destijds tegemoet te komen, wordt het plan iets aangepast.

Bron: www.metronieuws.nl

Oh, wat geweldig dat ze er zo snel op terugkomen!! Ik hoop echt met heel mijn hart dat het dit keer wél gaat lukken..!!..
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dierenpartij wil verbod op rituele slachting

Bericht door Ariel »

Marieke schreef:
Oh, wat geweldig dat ze er zo snel op terugkomen!! Ik hoop echt met heel mijn hart dat het dit keer wél gaat lukken..!!..
Dat hoop ik ook. Fingers crossed. Maar maak je niet te snel blij Marieke. Er zal veel tegenstand zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Dierenpartij wil verbod op rituele slachting

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Dat hoop ik ook. Fingers crossed. Maar maak je niet te snel blij Marieke. Er zal veel tegenstand zijn.
Ook van Joden dus.En wie die "gediscrimineerde groep" iets in de weg legt is antisemiet/nazi/racist en vul de rest zelf maar in.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Dierenpartij wil verbod op rituele slachting

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
Ariel schreef: Dat hoop ik ook. Fingers crossed. Maar maak je niet te snel blij Marieke. Er zal veel tegenstand zijn.
Ook van Joden dus.En wie die "gediscrimineerde groep" iets in de weg legt is antisemiet/nazi/racist en vul de rest zelf maar in.
Uiteraard. Ook de Joden moeten begrijpen dat onverdoofd slachten achterlijk is. Ik kan me voorstellen dat het onverdoofd slachten met het doorsnijden van de halsslagader humaan was in de tijd van Mozes en zelfs in de tijd van Mohammed, want een dier de kop in slaan was ook niet leuk voor het dier om mee te maken, maar tegenwoordig hoeft slachten op deze manier niet meer.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Dierenpartij wil verbod op rituele slachting

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:
Dat hoop ik ook. Fingers crossed. Maar maak je niet te snel blij Marieke. Er zal veel tegenstand zijn.
Ja, dat weet ik. Maar volgens mij is de meerderheid van de Nederlanders toch echt tegen onverdoofd ritueel slachten, dus zou het wel heel ondemocratisch zijn als ze het niet zouden verbieden! Toch? Maar ja, dit kabinet is nou eenmaal onredelijk, vind ik. Poeh, we moeten respect hebben voor hun tradities?! Nou, voor de islam hoef je geen respect te hebben, daar hebben wij het op dit forum vaak zat over..!.. En Turkije is toch echt een islamitisch land, waar onverdoofd halal slachten toch verboden is!! Dus het is onzin dat het niet samen kan gaan! En ja, Joden doen weliswaar soms ook aan onverdoofd slachten. En ik heb natuurlijk niks tegen Joden ofzo, maar met het onverdoofd slachten van dieren en het besnijden van hun zoontjes ben ik het niet eens.
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Marieke »

Effe een vraagje tussendoor: zijn er eigenlijk supermarkten in Nederland die helemaal geen halalspul verkopen? En zo ja, welke zijn dat? (Ja, ik eet sowieso geen vlees. Maar ik was daar gewoon nieuwsgierig naar. Is misschien een ingewikkelde vraag, maar misschien weet iemand het)?
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Ariel »

Ik denk dat het ligt aan waar de winkel is Marieke. In de grote steden zal je veel halal vinden, maar op het platteland is er geen behoefte aan de halal onzin.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:Ik denk dat het ligt aan waar de winkel is Marieke. In de grote steden zal je veel halal vinden, maar op het platteland is er geen behoefte aan de halal onzin.
Dat denk ik inderdaad ook. Alhoewel, soms eten mensen het immers onbewust! :ohmy2: Zoals iedereen hier vast wel weet, ligt onverdoofd ritueel geslacht vlees ook nogal eens tussen het gewone vlees, zonder dat dit aangegeven is! : nono3: Onverdoofd slachten is namelijk ook goedkoper...
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamitische dierenbeulerij

Bericht door Ariel »

Marieke schreef: Onverdoofd slachten is namelijk ook goedkoper...
Ja, dat is het probleem. Islamitische slagers zijn goedkoper dan de gewone slagers, en vandaar dat heel veel onnozele nederlanders daar hun vlees gaan kopen wegens zo lekker goedkoop.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie