Bosnië en Herzegovina

Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ozes schreef: De gehele Westerse wereld ontkent een genocide op niet-Moslims in de ummah, een stuk erger.
Ik niet.
Overigens is het een "tu quoque"drogreden.
De Serven deden wat ze moesten doen,
Niet echt. Ze waren bezig met het zo groot mogelijk maken van het eigen land en met ethnic cleansing. Niet alleen anti moslim dus. En de oorlogshandelingen van de Serven gingen gepaard met extreme en onnodige wreedheden.
en als Amerika uit Europa was gebleven hadden ze dat mujahideen tuig op een andere manier kunnen lozen, wellicht door beter uit te kiezen welke het geweld alleen passief steunden en welke actief meededen; Want kennelijk is dat belangrijk.
Dat kan je wel zeggen. Bij deze massa-executie was de keuze: Gewoon alle moslimmannen uit de stad en omgeving doodschieten.
Zoals Hamas vanuit ziekenhuisjes en schooltje schhiet zodat een tegenaanval van Israel uitgemolken kan worden door goedgelovige figuren als Teva Teff,
Alweer een tu quoque drogreden gevolgd door een schaamteloze leugen.
Als je meent dat ik goedgelovig ben, zoek zinnige argumenten die dat onderbouwen.
zo schoten de jihadis vanuit de kampen waar ze zaten.
Hallo!!!!!!!!!!!! Drogreden!!!!!!!
Vandaag de dag worden Serven nog steeds geterroriseerd, maar niemand die erover spreekt.
Het rommelt nog na in de Balkan. Of je kan zeggen de naweeën van een verschrikkelijke burgeroorlog.
In de nieuwe staatjes zijn de etnische minderheden, alle etnische minderheden!, in een moeilijke tot onmogelijke situatie geraakt.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Dus wanneer je vanuit een kamp constant beschoten word, is het een drogreden om deze vijand uit te schakelen?

Afbeelding
Military mastermind!

Drogreden betekent niet: iets waar ik het niet mee eens ben.
Ik niet.
Overigens is het een "tu quoque"drogreden.
Dit is wel een drogreden binnen de logica, maar aangezien het de hypocrisie van de westerse wereld aantoont, en daardoor men moet twijfelen aan wat de Westerse media aan propaganda prepareert niets te maken heeft met werkelijke slachtoffers van genocide maar met politieke preferenties is duidelijk alles wat jij hebt geleerd over de Serven hoogstwaarschijnlijk fout.

En ik durf te vertellen dat jij niets weet over het lijden van de Serven voor en na de oorlog, oftewel, je hebt een eenzijdig beeld en je bent niet capabel genoeg om het algemne conflict te beoordelen. En laat dus staan een zogenaamde genocide waarvan de je werkelijke cijfers niet eens wist.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Dat kan je wel zeggen. Bij deze massa-executie was de keuze: Gewoon alle moslimmannen uit de stad en omgeving doodschieten.
Tussen de 400 en 2000 mannen waren alle Moslim mannen uit die omgeving?

----------gedesillusioneerd.
Ik zal even kijken of er iets op recept is om je uit deze waanvoorstelling te halen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ozes schreef:Dus wanneer je vanuit een kamp constant beschoten word, is het een drogreden om deze vijand uit te schakelen?

Afbeelding
Military mastermind!

Drogreden betekent niet: iets waar ik het niet mee eens ben.
Je begrijpt het wel.
Heb je geen vragen over mijn andere constateringen?
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ozes schreef:
Dat kan je wel zeggen. Bij deze massa-executie was de keuze: Gewoon alle moslimmannen uit de stad en omgeving doodschieten.
Tussen de 400 en 2000 mannen waren alle Moslim mannen uit die omgeving?

----------gedesillusioneerd.
Ik zal even kijken of er iets op recept is om je uit deze waanvoorstelling te halen.
Wiki hanteert een andere schatting.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Teva Teff schreef:
Ozes schreef:
Dat kan je wel zeggen. Bij deze massa-executie was de keuze: Gewoon alle moslimmannen uit de stad en omgeving doodschieten.
Tussen de 400 en 2000 mannen waren alle Moslim mannen uit die omgeving?

----------gedesillusioneerd.
Ik zal even kijken of er iets op recept is om je uit deze waanvoorstelling te halen.
Wiki hanteert een andere schatting.

Wiki, die bron moet ik onthouden als ik mijn thesis schrijf.
Even weg hoor, deze briljante bron even met mijn mede studenten delen. Dat we hier nooit aan gedacht hadden !

Zal ik er geld voor vragen?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ozes schreef:
Teva Teff schreef:
Ozes schreef: Tussen de 400 en 2000 mannen waren alle Moslim mannen uit die omgeving?

----------gedesillusioneerd.
Ik zal even kijken of er iets op recept is om je uit deze waanvoorstelling te halen.
Wiki hanteert een andere schatting.

Wiki, die bron moet ik onthouden als ik mijn thesis schrijf.
Even weg hoor, deze briljante bron even met mijn mede studenten delen. Dat we hier nooit aan gedacht hadden !

Zal ik er geld voor vragen?
Stop maar met je praatjes.
Geef gewoon je eigen bron waarin jouw schatting van 400 tot 2000 vermeld wordt.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Die staat al in dit topic. Heb je weleens paaseieren gezocht als kind? Misschien dat die vaardigheden je vooruit helpen. Ik probeer maar even op het niveau van iemand te denken die frontaal in de aanval gaat in een topic als deze maar niet eens de moeite heeft genomen om andere toch zeer bekende cijfers op te zoeken. Weet je wel het aantal burgerslachtoffers aan Servische zijde uit je hoofd of heb je geen idee wat je in een debat over dit topic doet?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ozes schreef:Die staat al in dit topic. Heb je weleens paaseieren gezocht als kind? Misschien dat die vaardigheden je vooruit helpen. Ik probeer maar even op het niveau van iemand te denken die frontaal in de aanval gaat in een topic als deze maar niet eens de moeite heeft genomen om andere toch zeer bekende cijfers op te zoeken. Weet je wel het aantal burgerslachtoffers aan Servische zijde uit je hoofd of heb je geen idee wat je in een debat over dit topic doet?
Ik ga echt niet op dit gebabbel reageren.
Er zijn in dit topic meerdere links geplaatst.
Geef gewoon jouw bron waarin jouw schatting van 400 tot 2000 vermeld wordt.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Teva Teff schreef:
Ozes schreef:Die staat al in dit topic. Heb je weleens paaseieren gezocht als kind? Misschien dat die vaardigheden je vooruit helpen. Ik probeer maar even op het niveau van iemand te denken die frontaal in de aanval gaat in een topic als deze maar niet eens de moeite heeft genomen om andere toch zeer bekende cijfers op te zoeken. Weet je wel het aantal burgerslachtoffers aan Servische zijde uit je hoofd of heb je geen idee wat je in een debat over dit topic doet?
Ik ga echt niet op dit gebabbel reageren.
Geef gewoon jouw bron waarin jouw schatting van 400 tot 2000 vermeld wordt.
Het zijn twee pagina's. Waarom zou ik je assisteren, je luistert duidelijk niet naar andere reageerders hun bijdragen op dit topic. Erg onbeleefd.
Als je mijn woorden gebrabbel vind, stel ik voor dat je gewoon lekker duidelijk maakt dat je niet al te veel van dit onderwerp weet en het houd bij vragen ipv te doen alsof je enig inzicht in het conflict hebt welke je niet direct van de publieke omroep hebt overgenomen.

Logisch toch?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ozes schreef:
Teva Teff schreef:
Ozes schreef:Die staat al in dit topic. Heb je weleens paaseieren gezocht als kind? Misschien dat die vaardigheden je vooruit helpen. Ik probeer maar even op het niveau van iemand te denken die frontaal in de aanval gaat in een topic als deze maar niet eens de moeite heeft genomen om andere toch zeer bekende cijfers op te zoeken. Weet je wel het aantal burgerslachtoffers aan Servische zijde uit je hoofd of heb je geen idee wat je in een debat over dit topic doet?
Ik ga echt niet op dit gebabbel reageren.
Geef gewoon jouw bron waarin jouw schatting van 400 tot 2000 vermeld wordt.
Het zijn twee pagina's. Waarom zou ik je assisteren, je luistert duidelijk niet naar andere reageerders hun bijdragen op dit topic. Erg onbeleefd.
Als je mijn woorden gebrabbel vind, stel ik voor dat je gewoon lekker duidelijk maakt dat je niet al te veel van dit onderwerp weet en het houd bij vragen ipv te doen alsof je enig inzicht in het conflict hebt welke je niet direct van de publieke omroep hebt overgenomen.

Logisch toch?
Vervelend om elke keer als je feitelijke info vraagt je leugenachtig kinderachtig fantasiegebabbel over paaseitjes en zo van een dommig arrogant studentje krijgt.
Dit zal niet beter worden.
Ik laat het voorlopig maar verder zo.
Voor de duidelijkheid, de getallen van Ozes, voorlopig wijst het in deze richting: Deze komen ook uit zijn dikke duim.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Dit hele theater is er slechts om aan te tonen dat je NIETS weet van dit conflict, maar je toch presenteert alsof je iedereen in dit topic de waarheid kan vertellen. Maar je weet dus niets van de werkelijke cijfers van de genocide, die nota bene korter dan een uur geleden nog aan je gepresenteerd zijn.

Het is duidelijk dat als je niet eens weet van de herziende cijfers van de Moslim-slachtoffers, laat staan dat je een beeld hebt (nog niet laten zien iedergeval) van wat de Serven is aangedaan. Toch claim je te kunnen bewijzen dat de Serven disproportionele oorlogstactieken hebben toegepast. Heel dubbel.

Dank je dat ik het kaf van het koren mocht scheiden voordat ik echt volle argumenten presenteerde.
Je hebt geen idee waarover je het hebt, en dan is net zoiets als debatteren met een tiener, erg onbevredigend ongeacht het verloop.

Lees eens wat meer over het conflict en zorg dat je persoonlijke berichten op je e-mail arriveren, ben nog niet klaar met je. Ga je eerst maar eens inlezen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Op een forum info presenteren, weigeren deze feitelijk te maken met harde argumenten en daarbij je bron geheimhouden is dodelijk voor je geloofwaardigheid.
Deze harde werkelijkheid zal waarschijnlijk bij iemand met jouw karakter niet doordringen.
Maar de meeste meelezers hebben wel degelijk in de gaten wie hier fout zit.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Teva Teff schreef:Op een forum info presenteren, weigeren deze feitelijk te maken met harde argumenten en daarbij je bron geheimhouden is dodelijk voor je geloofwaardigheid.
Deze harde werkelijkheid zal waarschijnlijk bij iemand met jouw karakter niet doordringen.
Maar de meeste meelezers hebben wel degelijk in de gaten wie hier fout zit.
Geheim houden?
Kan je niet lezen, ik geef meerdere keren aan dat deze dag nog de bronnen jouw aangereikt zijn.
Schort er ook wat aan je korte termijn geheugen wellicht :lol:

En het is voor 'de meelezers' duidelijk dat je hier zeer arrogant komt terwijl je niet eens één kant van het verhaal volledig kent. Hoe je het voor elkaar krijgt om heel gepassioneerd gedateerde gegevens komt verdedigen weet ik ook niet.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Echt bizar dit, hoe dan ook, als je eindelijk van je wikipedia verslaving afstapt en FFI doorzoekt naar de 'mysterieuze bron" zoals jij als enige lezer in dit topic het zou noemen, dan wil ik graag nog eens een geïnformeerd debat met je aangaan waar ik ten eerste je zal herinneren aan het feit dat jij nu volledig verkeerd geïnformeerd bent en geen idee hebt van de getallen in het werkelijke conflict en waarom de Serven zich zeker niet slechter hebben gedragen dan de Moslims.

Of je kan natuurlijk 8000 Moslim doden blijven roepen, je zal eens wat leren :roll:
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Maar de meeste meelezers hebben wel degelijk in de gaten wie hier fout zit.
Absoluut. Ik ben van mening dat Ozes het goed doet. Maar wie zit er hier dan wel fout. Dat is de vraag. :???:

De lijst van 6606 geïdentificeerde Srebrenica-slachtoffers die de Internationale Commissie voor Vermiste Personen (ICMP) eerder deze week vertrouwelijk presenteerde aan het Joegoslavië-Tribunaal, moet worden gepubliceerd.

Dit eist Radovan Karadzic vrijdag in een verzoekschrift aan de rechters in zijn genocidezaak.

Volgens de ex-president van Republika Srpska ''is er een sterk openbaar belang om de namen te kennen van de mensen waarvan de ICMP claimt dat zij zijn geïdentificeerd als slachtoffers van de Srebrenica-gebeurtenis, zodat fouten kunnen worden opgespoord''.


Over het aantal Srebrenica-doden woedt al jaren een discussie. Zo zijn enkele 'vermisten' betrapt die zich als kiezers lieten registreren. Ook doen er verhalen de ronde over mannen die door hun 'weduwe' als vermist zijn opgegeven, terwijl zij elders met een andere vrouw een nieuw leven zijn begonnen.

De ICMP wil de lijst niet publiceren om te voorkomen dat een nabestaande door de publicatie het bericht krijgt van de identificatie van het lijk van een naaste.

http://www.nu.nl/buitenland/2771114/kar ... nbaar.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

Gesteggel over aantal doden in Srebrenica

Een oude moslimvrouw inspecteert een diepe kuil tussen de witte grafstenen op de begraafplaats van Potocari. Op de achtergrond delft een kleine graafmachine verder aan de meer dan 700 nieuwe graven die klaar worden gemaakt voor de 15-jarige herdenking, morgen, van de volkerenmoord in Srebrenica.

Terwijl deze voorbereidingen worden getroffen, laat de regering van Republika Srpska – de Servische deelstaat van Bosnië-Herzegovina, waarin Srebrenica ligt – een nieuw onderzoek doen naar het aantal slachtoffers in Srebrenica. Dat moet aantonen dat de genocide nooit heeft plaatsgevonden.

Milorad Dodik, premier van Republika Srpska, wil herziening van een Bosnisch-Servisch regeringsrapport uit 2004, waarin staat dat in de moslimenclave 7806 doden zijn gevallen. De Bosnisch-Servische autoriteiten hebben destijds hun excuses aangeboden voor de dood van duizenden moslims. Maar Dodik, die toen in de oppositie zat, stelt dat dit rapport onder internationale druk is gemaakt en dat die cijfers niet kloppen.

Het centrum voor Oorlogsmisdaden in Banja Luka, een Bosnisch–Servisch regeringsinstituut, is druk bezig de persoonsgegevens te controleren van de officieel geregistreerde moslimslachtoffers. Directeur Janko Velimirovic zegt de eerste fouten al ontdekt te hebben. „Veel soldaten zijn meegeteld als burgerslachtoffers. Lichamen zijn opzettelijk verplaatst naar Srebrenica, en mensen die als vermist zijn opgegeven leven nog.”

Ook de voormalige Bosnisch-Servische leider Radovan Karadzic, die wordt verdacht van genocide, verdedigt zich met deze argumenten voor het Joegoslavië-Tribunaal in Den Haag. Hij noemt de genocide ’een mythe’.

Velimirovic baseert zijn analyse mede op onderzoek van het centrum voor oorlogsdocumentatie in Sarajevo. Dit internationaal gefinancierde en gerespecteerde onderzoekscentrum ontdekte dit jaar dat bijna vijfhonderd doodverklaarde mensen nog in leven zijn, en dat zeventig mensen die bij het herdenkingscentrum in Potocari begraven zijn in juli 1995 niet in Srebrenica waren.



„We hebben ontdekt dat vermiste en vermoorde personen soms drie keer waren aangegeven bij verschillende instanties, en zonder navraag waren opgeteld”, vertelt directeur Mirsad Tokaca. Zijn instituut telde in totaal 6636 Srebrenica-slachtoffers. „Maar bij genocide gaat het niet om aantallen, het gaat om de intentie die achter de moordpartijen schuilt.”

Tokaca zegt dat hij samenwerking met het Bosnisch-Servische centrum in Banja Luka niet ziet zitten, zolang dat als een ’politieke en mono-etnische organisatie’ opereert en bij voorbaat ’genocide betwist’. Overigens is Tokaca’s centrum ook onder sommige Bosnische moslims omstreden, omdat het in 2005 het totale aantal slachtoffers van de Bosnische oorlog (1992-1995) voor de helft lager inschatte dan het algemeen aangenomen aantal van 200.000.

Het Internationale Gerechtshof en het Joegoslavië-Tribunaal hebben beide geoordeeld dat in Srebrenica sprake was van genocide. Dodik ziet dat helemaal anders, en veel Bosnische Serviërs met hem. Hij hamert erop dat ook moslims oorlogsmisdaden hebben gepleegd. „De massamoord in Srebrenica is een misdaad zoals alle andere, waaraan te veel historische relevantie wordt toegeschreven”, meent hij. Dodik klaagt dat de Bosnisch-Servische entiteit waar hij de baas van is, wordt gedemoniseerd, en dreigt deze af te scheiden van de rest van Bosnië.

De families van de Srebrenica-slachtoffers hebben met afschuw en woede op Dodiks ’onderzoek’ gereageerd. Velen zien het als zieke campagnepraat: in oktober moet Bosnië naar de stembus, en het is gebruikelijk dat politici – van alle etnische groepen – nationalistische retoriek gebruiken.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/a ... nica.dhtml

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »



Volgens mij staat in dit filmpje ook hoe buitenlandse Jihadis burger zijn geworden.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

WIST U DAT?
Naser Oric, een monster, oorlogsmisdadiger en de moordenaar van Srebrenica.
Tussen 1992 en 1995 werden tussen 1300 en 2000 burgers geliquideerd rond Srebrenica door islamitische troepen in Srebrenica, en dit was de voorloper van de beruchte juli 1995 Servische offensief tegen die stad.
Op kerstochtend, 7 januari 1993, vielen 3.000 islamitische strijders onder leiding van 'Het Beest' Naser Oric het dorp Kravica aan en doodden 114 mensen waaronder ook kinderen, vrouwen en ouderen. Niemand wordt gespaard. Ook honden en katten werden doodgeschoten terwijl alle huizen in het dorp, 700 in getal, werden geplunderd en in brand gestoken.

Grafzerken op de orthodoxe begraafplaats werden vernield en ontheiligd, en zelfs de organen van de overledenen werden niet gespaard van plunderingen en ontheiliging. Zelfs dit was niet genoeg voor Oric en zijn moordenaars: Op 16 januari 1993 vielen ze de dorpen Cosici, Kostolomci en Kusici aan.
Op die dag werden in totaal 48 personen gedood. Oric en zijn eenheden slachtten 87 personen af met behulp van messen, hooivorken, stompe voorwerpen, door kruisiging, castratie, in brand steken en marteling.

Mirsad Sulejmanovic (moslim) "Skejo" herinnert zich dat na de aanval op het dorp Kravica, de soldaten van Naser vijf of zes Serviërs in het dorp Kajici gevangen namen en ze hun keel doorsneden. Naser Oric over de moord op de rechter van Srebrenica, Slobodan Ilic: "Ik klom op zijn borst. Hij had een baard en was harig als een dier. Hij keek me aan zonder een woord te zeggen. Ik pakte de bajonet en stak het meteen in een oog en dan draaide ik het heen en weer. Hij maakte geen enkel geluid.
Daarna stak ik het mes in het andere oog … ik kon het niet geloven dat hij niet reageerde.
Eerlijk gezegd werd ik toen voor de eerste keer bang; dus sneed zijn keel direct door."


In zijn boek "Srebrenica was a "Planned Chaos" beschrijft Ibran Mustafic:

""When we took that group captured in Zalazje from [Srebrenica] prison to take them back toward Zalazje, and when the slaying begun, Slobodan Ilic came into my hands. I climbed on his chest. He was bearded and hairy like an animal. He looked at me without saying a word. I took out the bayonet and jabbed it straight into one eye, and then turned it back and forth. He didn't let the single sound out. Then I hit him with the knife in the other eye… I couldn't believe he's not reacting. Frankly, that's when I got scared for the first time, so I cut his throat right after that", Oric described his 'feat' to Mustafic word-for-word during one evening Mustafic visited him.

Oric's admission is followed by the testimony of Mustafic's uncle Ibrahim, who witnessed the same slaughter.

"Naser came over and told me to get ready at once and go with the flag in front of Srebrenica prison. I dressed up and went over. When I came in front of the prison, they took out all those captured in Zalazje and ordered me to drive them towards Zalazje. When we reached the depot, they ordered me to stop and park the truck. I moved to a safe distance. But, when I saw their savagery and when the slaying begun, I felt all the blood drain from my head. When Zulfo (Tursunovic) ripped the knife down the chest of the nurse Rada, while asking her where is her radio-station, I couldn't watch any longer. I came back to Srebrenica on foot from the depot, and they drove the truck over afterwards, which I took from Srebrenica to go home to Potocare. The inside was all bloodied up", Mustafic cites the testimony of his uncle.

The above mentioned medical nurse Rada Milanovic stayed in Srebrenica even after her family moved away. Srebrenica territorial defense headquarters assigned her to medical field group and to a local hospital.
"The Whole Bridge was Floating in Serbian Blood"

Mustafic also recounted other crimes against the Serbs from the town of Srebrenica which were more or less well known. He mentioned that, after the assault against the village Jezestica "Kemo from Pale [near Sarajevo] was carrying a severed head around with him, scaring people".

The murder of the Stjepanovic family is also described. Stjepanovic family members were taken out of their apartment in the Srebrenica Battalion Street by Oric's butchers in July 1992, and taken to nearby Potocare.

"Andjelija Stjepanovic (74) and her son Mihajlo (50) were among those brutally slain then. One Bosnian Muslim from Potocari described afterwards how the whole bridge where these poor people were slaughtered was literally swimming in blood. The killer of Stjepanovic family is Kemo Mehmedovic from Pale, Naser's loyal follower in atrocities. The executioner today lives in Austria, and there are tons of similar examples from Srebrenica. It is a shame that not one of these monsters in the human form have faced responsibility for their crimes, and their main organizer and the one who ordered them to kill, Naser Oric, is today parading in freedom," commented one of a handful of Bosnian Serb civilians who survived the hell of Srebrenica imprisonment."[1]


WIST U DAT?
Volgens de Internationale Commissie voor Vermiste Personen, een totaal van 2.070 mensen zijn aangewezen als Srebrenica slachtoffers.
De lijken die men heeft gevonden zijn lijken van beide kanten (van Serviers ook: tot 300) die tijdens de strijd zijn gesneuveld maar een deel van die mensen stierf een natuurlijke dood voor en na de val van Srebrenica en een deel van moslimoorlogsmisdadigers werd geexecuteerd ( 442 in aantal en niet 8000!).

Moordenaars van de Servische kinderen, vrouwen, oude mensen zijn nooit slachtoffers!!!! Servische soldaten, de meesten afkomstig uit de streek zelf, hadden bij hun inval in juli lijsten bij zich met honderden namen van moslims die van oorlogsmisdaden werden verdacht. Arrestaties van moslimmannen hadden in elk geval voor een deel een selectief karakter.

'De Serviërs kenden de mannen', volgens een Nederlandse chauffeur. 'Ze hadden hele lijsten bij zich en foto's. Ze werden er zo uitgepikt. Nu wordt het verteld alsof de inval zonder enige reden is gedaan en alleen maar om onschuldige burgers te vermoorden.
Op het monument in Potocari (Srebrenica) zie je de namen van meer dan 8.000 moslimmannen.
De lijst omvat niet alleen mannen uit Srebrenica maar uit zeven of acht andere dorpen en gemeenschappen in de regio.
De lijsten van de van juli 1995 bevat ook een groot aantal personen (914) ingeschreven in de stemlijsten in de gemeente van Srebrenica voor de volgende verkiezingen in 1996. De stemlijsten zelf werden goedgekeurd en gecontroleerd door de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa.
3.000 soldaten die overleefden (nu slachtoffers) werd ook bevestigd door de islamitische Gen Enver Hadzihasanovic, die getuigde in Den Haag.

Volgens (moslim Bosnische) Nesib Buric, een voormalig lid van de 28e Divisie verdediging van Srebrenica: "Niemand kan ontkennen dat er in de gemeente Srebrenica 2000 strijders begraven liggen."
Nicholas Burns van het State Department verklaarde dat 800 Srebrenica-gevangenen in kampen in Servië waren vastgehouden en dat de VS er 214 als vluchteling asiel zou geven.
Er zijn vele mensen die in het buitenland wonen en, zoals door verschillende andere organisaties vastgesteld, als vermist zijn opgegeven.
Er zijn andere massagraven ontdekt met de lichamen van mensen die zijn omgekomen bij incidenten die niets met Srebrenica te maken hadden.

Waar zijn dan nog de duizenden ontbrekende moslimse soldaten na 15 jaar?


WIST U DAT?
Waarom is forensisch bewijsmateriaal gebonden aan "Bloedbad van Srebrenica" beschuldigingen? BEWAARD GEHEIM?!
Dr Ljubisa Simic, patholoog en forensisch deskundige, die de volledige toegang had tot forensisch bewijsmateriaal bij de Haagse Openbaar Ministerie met betrekking tot de vermeende "massamoord in Srebrenica", vond de wetenschappelijke bewijzen van de Srebrenica een hoax: het totale aantal slachtoffers, het aantal slachtoffers van de uitgevoerde, het tijdstip van overlijden en de oorzaken van de dood vertellen een verhaal dat volledig anders is dan de officiële mythe.[2]
Het wordt hoog tijd dat vermoedelijke massagraven door een onpartijdige instantie worden onderzocht.


WIST U DAT?
Er is bewijs dat het Bosnische leiderschap onder president Alija Izetbegovic, wilde dat Srebrenica
in Servische handen zou vallen om tot een politieke overwinning te komen.
Zeker, de beschuldigingen van bloedbaden en genocide na de val van Srebrenica hebben enorm geholpen in hun zaak. Het werd ook bevestigd door niemand minder dan Hakija Meholjic (Bosnisch moslim), hoofd van de politie in Srebrenica:"Onze delegatie was samengesteld
uit negen mensen, al de anderen van de delegatie leven en kunnen dit bevestigen."
Dus, Miholjic staat niet alleen met dit verhaal. Volgens (Bosnische moslim) Nesib Buric, een voormalig lid van de 28e Divisie verdediging van Srebrenica, werden ze overgelaten om te worden afgeslacht:
"U kunt schrijven dat ik de verklaring van Hakija Meholjic dat we verraden zijn absoluut steun", zegt Nesin Buric..

http://www.amsterdampost.nl/de-mythe-va ... rebrenica/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

De werkelijke genocide. Deze link bevat veel zeer schokkende beelden:
http://www.israpundit.com/2008/?p=232
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Volgens mercator niet.
Ik ben benieuwd naar de volgende mening.
Dit is mijn volgende mening. Deze 2 wisten hoe ze die Bosnische moslim smeerlappen moesten aanpakken: Karadzic en Arkan. Mladic wist dat ook, die staat niet op de foto.
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

De bombardementen op Servië in 1999 waren het absolute dieptepunt in de recente Europese geschiedenis. Een hoofdstad in het hart van Europa werd met bommen bestookt om de moslims-die altijd uit zijn geweest op het plunderen van Europa vermits ze zelf niets kunnen presteren- terwille te zijn. Bijna alle W Europese landen deden daar naar hartelust aan mee.
We hebben toen de verkeerde kant aangevallen. Wat we hadden moeten doen was een invasieleger sturen om Kosovo en Bosnië te ZUIVEREN van de moslims ipv ze daar in het zadel te helpen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Arkan (Željko Ražnatović / Жељко Ражнатовић) is begin 2000 in zijn linkeroog geschoten en kort daarna overleden.
Sommigen vinden dat hij zijn verdiende loon heeft gekregen.
Ik niet.
Ik vind dat hij met de kogel in zijn oog 1/100 van zijn verdiende loon heeft gekregen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Arkan (Željko Ražnatović / Жељко Ражнатовић) is begin 2000 in zijn linkeroog geschoten en kort daarna overleden.
Sommigen vinden dat hij zijn verdiende loon heeft gekregen.
Ik niet.
Ik vind dat hij met de kogel in zijn oog 1/100 van zijn verdiende loon heeft gekregen.
Das mooi Teva. Is er nog een klein kansje dat jij de andere 99 kogels in zijn dooie bast kan schieten ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie