Bosnië en Herzegovina

Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Servische sluipschutters.
De Servische sluipschutters vormden een belangrijk onderdeel van de oorlog in de jaren negentig in Bosnië. Zij namen onschuldige burgers onder vuur terwijl die in de tram zaten of in de rij stonden voor brood of water.

Volgens aanklager Groome zal de getuige verklaren dat hij en zijn collega-sluipschutters opdracht kregen van Mladic' leger om meedogenloos te zijn en te schieten op alles wat bewoog. Ook zouden zij er soms een sport van maken uit een groep moslimmeisjes het mooiste meisje uit te kiezen om op een afstand neer te schieten.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Ook zouden zij er soms een sport van maken uit een groep moslimmeisjes het mooiste meisje uit te kiezen om op een afstand neer te schieten.
Deze mss ? :

Afbeelding

Man, jij bent écht geobsedeerd door sex!
Laatst gewijzigd door mercator op wo sep 05, 2012 5:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Heb je al een beetje ingelezen over de andere kant van de oorlog of weet je nog niets meer dan de gemiddelde Nederlander met een afstandsbediening die ze naar de NOS helpt te zappen?

Wat voor "officiële getallen" had je ook alweer? :lol:
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Jij gebruikt het woord "zouden" Teva. Ik heb een link in dit topic geplaatst waar foto's en werkelijk bewijs staat van het onthoofden en martelen van Serven. Het woord "zouden' heb ik niet nodig. Ik heb video's geplaatst waaruit blijkt dat buitenlandse jihadi's puur om het doden zelf Serven het leven ontnamen. Dat komt uit hun eigen woorden, dat zijn geen leugens die voortkomen uit politieke belangen zoals zaken die volgens hen "zouden' gebeurd zijn.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Romeo en Julia in Sarajevo.
Ik herinner mij dit verhaal nog.
Tegenwoordig kan je bijna elke herinnering van oude nieuwsfeiten wel terugvinden op het internet.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:
De Servische sluipschutters vormden een belangrijk onderdeel van de oorlog in de jaren negentig in Bosnië. Zij namen onschuldige burgers onder vuur terwijl die in de tram zaten of in de rij stonden voor brood of water.

Volgens aanklager Groome zal de getuige verklaren dat hij en zijn collega-sluipschutters opdracht kregen van Mladic' leger om meedogenloos te zijn en te schieten op alles wat bewoog. Ook zouden zij er soms een sport van maken uit een groep moslimmeisjes het mooiste meisje uit te kiezen om op een afstand neer te schieten.
Welwelwel Teva, wat een slordigheden in je tekstje weer, een echte pedante Freethinker onwaardig hoor!

Die tram, stond die stil of was die aan het rijden? Al s geprobeerd om op een bewegend doel te schieten? 999 van de 1000 x lukt dat niet.
Hoe kan je zo maar aannemen dat die burgers "onschuldig" waren? En aten ze in Bosnië niks anders dan water en brood?

Stilstaande moslim meisjes werden dus niet neergeschoten, hoe sexy ze ook waren?

En ze maakten er "soms" een sport van, niet altijd dus?

En je schiet altijd iemand "van op een afstand " neer, slimme, waarom heb je anders een geweer?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Teva Teff schreef:Romeo en Julia in Sarajevo.
Ik herinner mij dit verhaal nog.
Tegenwoordig kan je bijna elke herinnering van oude nieuwsfeiten wel terugvinden op het internet.
Jammer dat je geen flikker geeft om het lijden van Serven, wellicht als je lang genoeg zoekt, want dat moet je als een onderwerp politiek ongewenst is, zie je dat de werkelijkheid heel anders is. Het bewijs is er al in dit topic, en nogmaals wij gebruiken geen "zouden".
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:
Tegenwoordig kan je bijna elke herinnering van oude nieuwsfeiten wel terugvinden op het internet.
Nu je t zegt, dat wisten we hier nog niet!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

We hebben hier te maken met een groot denker, een groot denker die geestelijk te beperkt is om een oorlog van twee kanten te beoordelen, maar who cares. Ieder geval iemand die weet hoe hij goegel moet gebruiken. Ik zelf kan het niet spellen en kom steeds op de verkeerde website. Erg lastig.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Ozes schreef:We hebben hier te maken met een groot denker, een groot denker die geestelijk te beperkt is om een oorlog van twee kanten te beoordelen, maar who cares. Ieder geval iemand die weet hoe hij goegel moet gebruiken. Ik zelf kan het niet spellen en kom steeds op de verkeerde website. Erg lastig.
Ik kan Teva wel begrijpen hoor, als puber was ik net zo. Ik slikte al die linkse propaganda met verschillende overvolle paplepels tegelijk . Ik geloofde ook dat Che Guevara een held was en de kolonisatie een schande en een hoop andere linkse onzin.Als de ene lepel leeg was kreeg ik er gewoon gelijk een andere door de strot geduwd. Alleen door eigen ondervinding en analyse kon ik uiteindelijk die lepels van me wegduwen. Maar ja, dat is niet iedereen gegeven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ik herken oorlogsmisdadigers.
In dit topic zou je de indruk krijgen dat dit een uniek talent is.
Hoewel ik daardoor in dit topic een buitenbeentje ben en zo te zien ook blijf, ben ik er toch blij mee.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Ik herken oorlogsmisdadigers.
Hoe dan ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Teva Teff schreef:Ik herken oorlogsmisdadigers.
In dit topic zou je de indruk krijgen dat dit een uniek talent is.
Hoewel ik daardoor in dit topic een buitenbeentje ben en zo te zien ook blijf, ben ik er toch blij mee.
Ik zie enorm veel zelfvertrouwen wanneer je het NATO verhaaltje voor de zoveelste maal herkauwt, maar van de werkelijke oorzaak en het lijden van de Serven zie ik geen enkele interesse. Vind ik erg vreemd. Geef je om mensenlevens of om politiek?

Het is duidelijk dat het politieke verhaal je vooral aantrekt, dit verhaal welke duidelijk vele belangrijke mijlpunten binnen de oorlog niet meeneemt, of dit nou is om gezichtsverlies te voorkomen of vanwege geopolitieke belangen is op zich niet belangrijk. Het is wel enigszins angstaanjagend te zien dat een volwassen individu,welke de Nederlandse waarden en normen dient te vertegenwoordigen letterlijk de helft van een tragedie compleet ontkent en weigert te erkennen.

Vind je het niet erg als het blijkt dat onze Westerse media stelselmatig één etnische groep compleet in de vergetelheid heeft laten raken?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Ik herken oorlogsmisdadigers.
Kom, zeg het ons eens. Herken je in deze man een oorlogsmisdadiger? Je hebt daar toch een neus voor?

Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Ook geen enkele reactie van van Teva Teff over mijn opmerking hier dat Kroatië de oorlog begon en niet Servië. Daarmee geeft Teva Teff er andermaal geen blijk van niet te zwelgen in het vasthouden aan een eenzijdige kijk.

Je kunt dan uiteraard nog als kritiek op de Serven hebben dat ze zich al te overijverig verdedigden, maar dat neemt de schuld aan de andere kant niet weg. Je kunt je dan afvragen waarom er in de media vooral aandacht is voor wat de Serven misdaan hebben en dat de misdaden van andere groeperingen in verhouding onderbelicht blijven.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:Ook geen enkele reactie van van Teva Teff over mijn opmerking hier dat Kroatië de oorlog begon en niet Servië. Daarmee geeft Teva Teff er andermaal geen blijk van niet te zwelgen in het vasthouden aan een eenzijdige kijk.

Je kunt dan uiteraard nog als kritiek op de Serven hebben dat ze zich al te overijverig verdedigden, maar dat neemt de schuld aan de andere kant niet weg. Je kunt je dan afvragen waarom er in de media vooral aandacht is voor wat de Serven misdaan hebben en dat de misdaden van andere groeperingen in verhouding onderbelicht blijven.
^Dit hierboven maal twee
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Duidelijk toch?
De Russen en Serven zijn bondgenoten. Toen en nu.
Met zoveel boter op je eigen pro-servische hoofd zou ik het maar voortaan laten om anderen van eenzijdigheid te beschuldigen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Dhana »

Teva Teff schreef:
Duidelijk toch?
De Russen en Serven zijn bondgenoten. Toen en nu.
Met zoveel boter op je eigen pro-servische hoofd zou ik het maar voortaan laten om anderen van eenzijdigheid te beschuldigen.

Het moet me even van het hart Tova, dat ik echt zonde vind dat je soms zo lang wegblijft. Ik kan niet ophouden met drinken van jouw neutrale, onbevooroordeelde en nimmer uitgeputte bron van kennis, zowel als ouw beschaving van een peil dat ik hier nog nooit aanschouwd. Weet je wel zeker dat je maar een gewoon mens bent? Ik twijfel er echt aan, hoor.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Duidelijk toch?
Ja dat is duidelijk. Ik kende dat deconstruct.net niet. Bedankt voor de tip. Eindelijk s iets dat afwijkt van de gebruikelijke NATO en EU propaganda bestemd voor het linkse meeloperspubliek.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:
Duidelijk toch?
De Russen en Serven zijn bondgenoten. Toen en nu.
Met zoveel boter op je eigen pro-servische hoofd zou ik het maar voortaan laten om anderen van eenzijdigheid te beschuldigen.
Kijk nou eens naar deze informatie en wordt wijzer. Zelfs het Haagse Tribunaal is overtuigd van de Kroatische misdaden. Het verschil is alleen dat die Kroatische misdaden niet zo breed uit in de reguliere media worden uitgemeten.

Een citaat uit de link:
Franjo Tudjman's book from 1989

At the end of the 80s of the 20th century a book titled as "Wastelands - Historic Truth" by Franjo Tudjman showed up in Croatia. Franjo Tudjman wrote in this book that genocide can be considered as a legitimate means only if it serves the interests of the chosen people. According to him the Croats are the chosen, since they confess the true faith, the Roman-Catholic faith. Tudjman is basing such statements on the old testament by referring to the expulsion of the Cananites from the promised land. So, genocide is a legal cause only if it serves the interests of the chosen people claims the bible, according to Tudjman's standpoint. In addition, he claims in that book that the Jewish holocaust is an exaggeration and that Jews run the Croatian death camp of Jasenovac, where besides Serbs, also Jews were to be exterminated.
Duidelijk toch?
Laatst gewijzigd door xplosive op do sep 06, 2012 10:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Teva Teff schreef:
Duidelijk toch?
De Russen en Serven zijn bondgenoten. Toen en nu.
Met zoveel boter op je eigen pro-servische hoofd zou ik het maar voortaan laten om anderen van eenzijdigheid te beschuldigen.
Kijk nou eens naar deze informatie en wordt wijzer. Zelfs het Haagse Tribunaal is overtuigd van de Kroatische misdaden. Het verschil is alleen dat die Kroatische misdaden niet zo breed uit in de reguliere media worden uitgemeten.
Jij bent bekend met de tu quoquedrogreden?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:Jij bent bekend met de tu quoquedrogreden?
Uiteraard. Maar ik zie niet in hoe deze hier van toepassing kan zijn, aangezien het hier ging om de rol van Kroatië. Hiermee beweer ik trouwens geenszins dat de Serven allemaal lieverdjes zijn geweest, maar er zitten wèl meerdere kanten aan het verhaal.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Jij bent bekend met de tu quoquedrogreden?
Uiteraard. Maar ik zie niet in hoe deze hier van toepassing kan zijn, aangezien het hier ging om de rol van Kroatië. Hiermee beweer ik trouwens geenszins dat de Serven allemaal lieverdjes zijn geweest, maar er zitten wèl meerdere kanten aan het verhaal.
Nee, het gaat nog steeds om de omvang van de oorlogsmisdaden van de Serviërs. Volgens mij is dat ook terug te lezen in de onsamenhangende opening van dit topic.
Vandaar dat ik zo weinig mogelijk aandacht schenk aan tu quoque gedoe.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Teva Teff schreef:
xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Jij bent bekend met de tu quoquedrogreden?
Uiteraard. Maar ik zie niet in hoe deze hier van toepassing kan zijn, aangezien het hier ging om de rol van Kroatië. Hiermee beweer ik trouwens geenszins dat de Serven allemaal lieverdjes zijn geweest, maar er zitten wèl meerdere kanten aan het verhaal.
Nee, het gaat nog steeds om de omvang van de oorlogsmisdaden van de Serviërs. Volgens mij is dat ook terug te lezen in de onsamenhangende opening van dit topic.
Vandaar dat ik zo weinig mogelijk aandacht schenk aan tu quoque gedoe.
Heb je al gekeken naar de werkelijke genocide** waar zelfs het opgedirkte cijfer van 7.000 Moslim slachtoffers bij in het niet valt?
Hopelijk gaan we met dit door totdat je door hebt dat oorlog iets complexer is dan wat de NOS je vertelt. Kijk trouwens eens naar het bewijs voor de 7.000 slachtoffers in het officiele rapport, die kan je dan even serieus nemen als de initiële schatting van de haiti aardbeving destijds(200.000+).

Ik had het er laatst ook al over, je kan je wellicht nog herinneren dat vorig jaar Russische bommenwerpers boven Nederland vlogen en een gezet manneke op SBS 6 kwam vertellen dat dit alleen maar "spelletjes" waren. Het publiek was gerustgesteld en de media had zijn werk gedaan. Uiteraard heeft het binnendringen van soeverein luchtruim niets te maken met lollige spelletjes, maar is het een standaard intimidatie tactiek van de Russen. Ik garandeer je dat de volgende keer dat Europa of Nederland weer een grote beslissing moet maken aangaande energienetwerken het weer gebeurt. Wellicht dat het niet op TV kom, vraag het dan aan iemand die bij de luchtverkeersleiding werkt of bij de luchtmacht (altijd goede connecties om te weten wat er speelt in de wereld). Zo vlogen er ook Russische bommenwerpers over Brussel in geloof ik 2006 toen de EU een belangrijke beslissing moest maken waar men de brandstofcontracten zou uitdelen.

Hier nog een gevalletje (general interest)
De laatste jaren stuurt Rusland veel missies van bommenwerpers uit vanaf de Barentszee langs Noorwegen tot over de Atlantische oceaan, Soms wordt zo'n missie onderschept. In oktober 2007 was er een NAVO-top in Noordwijk. Russische bommenwerpers vlogen daar toen heen; pas op 190 km afstand (10 minuten vliegen) keerden ze weer om.

http://hvv.amsterdampost.nl/HVV/www.het ... agina=6723
Overal waar geopolitieke belangen spelen moet je er rekening meehouden dat je halve waarheden word verteld. Als je niet bewust bent van de veel grotere genocide op de Serven welke hen dwong tot een tegenaanval ben je hier dus niet mee bezig.

Twee leestips:Iemand die opkomt voor mensenrechten vraagt zich dan af waarom Srebrenica zo vaak in het nieuws is maar dit Nooit.
Serpska Vojna Krajina
Bosanska Krajina
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Serbs of Croatia
Serbs of Croatia (or Croatian Serbs) constitute the largest national minority in Croatia. According to the 2001 census there were 201,631 ethnic Serbs living in Croatia, 4.5% of the total population. Their number was reduced by almost two thirds in the aftermath of the 1991–95 War in Croatia as the 1991 pre-war census had reported 581,663 Serbs living in Croatia, 12.2% of the total population. From 1991 to 1995, there existed a de facto independent state Republic of Serbian Krajina which included various territories where Serbs were the majority population in Croatia.
Kun je het doden van honderdduizenden Serviërs tussen 1991 en 1995 óók genocide noemen?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie