Bosnië en Herzegovina

Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Mahalingam »

We staan bij de leidinggevende denkers van Freethinker in een slecht daglicht.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 6&start=90
Een zekere Cluny heeft een 'bee in his bonnet'.
Het FFI is een griezelig extreem rechts forum geworden, een speelplein voor vuil rechts in alle soorten en maten. Waar de vrijheid van meningsuiting totaal verdwenen lijkt.
En waar elke vorm van kritiek door de moderator Ariel zelf genadeloos de kop in wordt gedrukt.
En over wat hier in deze draad gezegd wordt,:
De grootste massa-excecutie van Europa na 1945 volgens FFI
Deze vond ik gisteren op het FFI forum.
Huiveringwekkend!
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Schepsel »

Komt omdat het nogal een gevoelig onderwerp is denk ik. Ik volg het topic wel, maar ik heb er verder allemaal geen mening over. Met dit soort dingen verzand je snel in ''horen zeggen'' waarna 5000 lijken 3 wordt ofzo, of dat deze of gene dit of dat zei, of juist vroeger of later iets deed enzo. Het lijkt me niet dat ze zo van de pot gerukt zijn dat ze een onterecht tribunaal maken?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:We staan bij de leidinggevende denkers van Freethinker in een slecht daglicht.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 6&start=90
Een zekere Cluny heeft een 'bee in his bonnet'.
Ach goshie...Wat schattig. :-P Is het weer zo ver? Komkommertijd bij de buren. Waarschijnlijk valt er weinig te beleven op hun eigen forum...En toch goed om te weten dat de freethinkers ons forum lezen om bij te blijven.

Kom er maar weer in lieve mensen van Freethinker. De koffie met taart staat klaar.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Schepsel schreef: Het lijkt me niet dat ze zo van de pot gerukt zijn dat ze een onterecht tribunaal maken?
Oh jawel hoor. Dat zogezegd "humanitair" tribunaal in Scheveningen is gewoon een propaganda instrument om de multicul erin te rammen. Amerikaanse staatsburgers en militairen zijn uitgezonderd bijv., die kunnen daar niet berecht worden. Het is puur en simpel een politiek tribunaal zoals tijdens de Franse revolutie, de Stalin tijd en de Nazi tribunalen. Wie daar rechtertje of aanklager mag spelen moet gewoon even zijn of haar mei 68 geloofsbrieven laten zien.
Milosevic-helemaal geen domoor- had gelijk toen ie zei in 2002: ik word hier verdorie berecht door lui met een intelligentie niveau van de lagere school!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Kom er maar weer in lieve mensen van Freethinker.
Kunnen de wereldverbeterende GroenLinks mensjes eindelijk Mercator de dodelijke injectie geven die ze hem toewensen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: De Servische "schurken"

Bericht door H.Numan »

Voor een vrijdenkers forum zijn ze alles behalve vrijdenkers... Je mag daar best iets anders denken, zolang je het maar niet onder woorden brengt. :lol:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Arkan (Željko Ražnatović / Жељко Ражнатовић) is begin 2000 in zijn linkeroog geschoten en kort daarna overleden.
Sommigen vinden dat hij zijn verdiende loon heeft gekregen.
Ik niet.
Ik vind dat hij met de kogel in zijn oog 1/100 van zijn verdiende loon heeft gekregen.
Das mooi Teva. Is er nog een klein kansje dat jij de andere 99 kogels in zijn dooie bast kan schieten ?
Er staat;
Ik vind dat hij met de kogel in zijn oog 1/100 van zijn verdiende loon heeft gekregen.
Het is dan de bedoeling dat je probeert te begrijpen wat er staat en dan vorm je je eigen mening en dan pas bedenk je of jouw mening het waard is om te plaatsen als je tenminste in staat bent deze fatsoenlijk te formuleren.
Dit is de reactie.
Das mooi Teva. Is er nog een klein kansje dat jij de andere 99 kogels in zijn dooie bast kan schieten ?
Ik concludeer dat de schrijfster niet heeft begrepen wat er staat.
En ik mis haar mening over deze servische schoft, de oorlogsmisdadiger Arkan die als held vereerd wordt in Servië, die ook op dit forum in ieder geval door 1 persoon ongestoord op handen gedragen kan worden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Das mooi Teva. Is er nog een klein kansje dat jij de andere 99 kogels in zijn dooie bast kan schieten ?
Ik concludeer dat de schrijfster niet heeft begrepen wat er staat.
En ik mis haar mening over deze servische schoft, de oorlogsmisdadiger Arkan die als held vereerd wordt in Servië, die ook op dit forum in ieder geval door 1 persoon ongestoord op handen gedragen kan worden.
Kuch en zucht. Geloof me maar dat ik je volkomen begrepen heb, maar dat ik niet meer van plan ben om serieus met je in gesprek te gaan. Ik heb het al een tijd met je gehad Teva/ Cluny . Ga lekker janken op het freethinkers forum. Daar begint tenminste één persoon een beetje meer respect voor je te tonen omdat jij FFI en zijn leden afbrandt.
Ik heb zelfs geen nanodeeltje respect voor je. Nog nooit gehad ook trouwens.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:
Das mooi Teva. Is er nog een klein kansje dat jij de andere 99 kogels in zijn dooie bast kan schieten ?
Ik concludeer dat de schrijfster niet heeft begrepen wat er staat.
En ik mis haar mening over deze servische schoft, de oorlogsmisdadiger Arkan die als held vereerd wordt in Servië, die ook op dit forum in ieder geval door 1 persoon ongestoord op handen gedragen kan worden.
Kuch en zucht. Geloof me maar dat ik je volkomen begrepen heb, maar dat ik niet meer van plan ben om serieus met je in gesprek te gaan. Ik heb het al een tijd met je gehad Teva/ Cluny . Ga lekker janken op het freethinkers forum. Daar begint tenminste één persoon een beetje meer respect voor je te tonen omdat jij FFI en zijn leden afbrandt.
Ik heb zelfs geen nanodeeltje respect voor je. Nog nooit gehad ook trouwens.
Ik had een andere reactie verwacht.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Ik had een andere reactie verwacht.
Vertel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Ik had een andere reactie verwacht.
Vertel.
Lees mijn bijdragen goed door alsof iemand anders die geschreven heeft en probeer het nog een keer.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Lees mijn bijdragen goed door alsof iemand anders die geschreven heeft en probeer het nog een keer.
Doen we. Prettige dag verder.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Dhana »

Re: Waarom zijn er zo weinig moslims zonder geloof

door biemer » 20 aug 2012 09:02

KKKK als je graag over onderwijs wil discussieren, lees je eerst in, ga dan door op een bestaand topic of maak er zelf 1 aan. Trouwens binnen een zeer korte tijd heb je al meerde keren de aandacht op je weten te vestigen !
De strenge schoolmeesters daar priemen wel vaker met het vingertje daar richting vervelend leerlingetje. De kleuters daar mogen ook niet in rood schrijven want dat is de kleur van de meesters. En dan word jij Ariel, beticht van autoritiar gedrag!!! Ik kom werkelijk niet meer bij. :lol:

Je mag daar free thinken zo lang je wilt zolang het maar overeen komt met daar geldende mening. Zoniet word je meteen afgebrand door minne persoonlijke aanvallen.

En stel je voor dat je de aandacht op jezelf richt. Dat is boven het maaiveld uitkomen en dient op belerend calvinistische wijze accuut de kop ingedrukt te worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Graag on topic blijven a.u.b..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Graag on topic blijven a.u.b..
Doen we knul. Carry on.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Dhana »

Teva Teff schreef:Graag on topic blijven a.u.b..

Ik reageerde slechts op de link in dit draadje geplaatst
Dit neem ik terug.
Het FFI is een griezelig extreem rechts forum geworden, een speelplein voor vuil rechts in alle soorten en maten. Waar de vrijheid van meningsuiting totaal verdwenen lijkt.
En waar elke vorm van kritiek door de moderator Ariel zelf genadeloos de kop in wordt gedrukt.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 6&start=90

Ooit opgevallen dat daar nooit ook maar enige vrijheid van meningsuiting gerespecteerd wordt van niet-atheïsten of welke andersdenkende dan ook?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Mahalingam »

Veel deelnemers daar hebben, laat ik het zeggen, kaas gegeten van het christendom. En hebben een appeltje te schillen met die religie.
Voor velen sluit dit aan bij hun linkse wereldbeeld: anti-geloof te zijn.
De kennis van andere geloven dan Christendam is niet nodig. Om met Saul Bellow te spreken:
"Er kan veel intelligentie geïnvesteerd worden in onwetendheid als de noodzaak voor illusie groot is."
Maar op de een of andere manier is anti-islam zijn niet als links maar als rechts geduid. En rechts moet bestreden worden want is een gevaar dus anti-islam zijn is fout. Dat noemt men logisch denken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Dhana »

Volgens mij hebben ze wel kaas gegeten van de bijbel en slaan christenen met allerlei quotes daarmee om de oren en minder van het christendom. Inderdaad omdat het gros daar een appeltje mee te schillen heeft. Ik vind het nogal eigenaardig om een mening, in dit geval de islam, af te laten hangen van het feit of dat een links of rechts kleurtje heeft ipv van zelf na te denken en een onafhankelijke mening te vormen.

Maar misschien ben ik te vrij in mijn denken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:
Maar misschien ben ik te vrij in mijn denken.
Ik vermoed dat jij te wijs en te intelligent voor die mensen bent Dhana. Het moeilijk voor ze om op jouw niveau te denken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
Dhana schreef:
Maar misschien ben ik te vrij in mijn denken.
Ik vermoed dat jij te wijs en te intelligent voor die mensen bent Dhana. Het moeilijk voor ze om op jouw niveau te denken.
Het is daar net als met moslims. Zodra ze in de gaten krijgen dat je ze door hebt, gaan ze onder de gordel trapppen en/of beginnen met etiketjes plakken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: En ik mis haar mening over deze servische schoft, de oorlogsmisdadiger Arkan die als held vereerd wordt in Servië, die ook op dit forum in ieder geval door 1 persoon ongestoord op handen gedragen kan worden.
Wees nu s duidelijk zeg en noem man en paard: ja MERCATOR heeft alle begrip en waardering voor mensen als Karadzic, Mladic en Arkan. Die deden wat ze moesten doen, nl. hun eigen beschaafde mensen beschermen tegen de onderbeschaafde Islam kanker. Iets waar jij je multicul neusje voor ophaalt in je door belachelijke mei 68 waanbeelden verziekte brein. Moslim zijn is nl. géén kwestie van geloof, maar een lidkaartje van een wereldwijde criminele organisatie. Maar zo had je het nog niet bekeken ongetwijfeld, is dat even pech zeg.
Slaap maar lekker in je bedje onder de poster van Che Guevara, de grote Linkse Held :lol:
Laatst gewijzigd door mercator op di aug 21, 2012 9:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Het is daar net als met moslims. Zodra ze in de gaten krijgen dat je ze door hebt, gaan ze onder de gordel trapppen en/of beginnen met etiketjes plakken.
Zo is dat. Hun freethinkers etiketje is helemaal ironisch bedoeld :-P . Nergens wordt zo dogmatisch gedacht als in Groen Links en pseudo intellectuele D 66 kringen. Ik vroeg het in mei nog vlakaf aan Jan Marijnissen mr Marijnissen , zijn moslims nou links of rechts? De anders altijd zo welbespraakte kaviaar en champagne communist schrok zich een hoedje en wilde niet antwoorden op zulk een "domme" vraag.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Even terugkomend op de openingspost.
xplosive schreef:In Karadzic wil president Griekenland dagvaarden staat:
Papoulias zou het VN-hof in Den Haag kunnen vertellen dat Karadzic meewerkte aan een oplossing voor het bloedige etnische conflict in het Balkanland, dat aan meer dan 100.000 mensen het leven heeft gekost.

Ook zou Papoulias hebben gemaand tot voorzichtigheid bij het toewijzen van de schuld aan de Serven wat betreft de beschieting van een markt in Sarajevo.

Volgens een Servische complottheorie hebben de moslims op hun eigen mensen geschoten om meer steun te verwerven bij de internationale gemeenschap. Rechters van het tribunaal bleken eerder verdeeld over de vraag of bewezen is dat de Serven het hebben gedaan.
Wat denken jullie: hebben de Serven werkelijk genocide op 7000 moslims gepleegd (zoals onophoudelijk in de media wordt beweerd, alsof het al een feit is) ? Dit "feit" wordt ook onophoudelijk door moslims aangevoerd als argument om aan te tonen dat moslims onschuldig geslachtofferd zullen worden door "westerse barbaren" als kritiek op de islam wordt getolereerd.
.
Het gehele artikel.
Karadzic wil president Griekenland dagvaarden

DEN HAAG - Het Joegoslavië-Tribunaal moet president Karolos Papoulias van Griekenland dagvaarden om te komen getuigen in het proces tegen Radovan Karadzic.

Dit stelde althans de voormalige Bosnisch-Servische president zelf vrijdag in een verzoekschrift aan de rechters.

Volgens Karadzic was Papoulias als minister van Buitenlandse Zaken van Griekenland in 1994 intensief betrokken bij pogingen om vrede te stichten in Bosnië.

Oplossing
Papoulias zou het VN-hof in Den Haag kunnen vertellen dat Karadzic meewerkte aan een oplossing voor het bloedige etnische conflict in het Balkanland, dat aan meer dan 100.000 mensen het leven heeft gekost.

Ook zou Papoulias hebben gemaand tot voorzichtigheid bij het toewijzen van de schuld aan de Serven wat betreft de beschieting van een markt in Sarajevo.

Volgens een Servische complottheorie hebben de moslims op hun eigen mensen geschoten om meer steun te verwerven bij de internationale gemeenschap. Rechters van het tribunaal bleken eerder verdeeld over de vraag of bewezen is dat de Serven het hebben gedaan.

Dreigen
Volgens Karadzic heeft Athene tot nu toe niet meegewerkt aan pogingen van de verdediging om met Papoulias in contact te komen. Daarom wil de genocideverdachte dat de rechters het staatshoofd dreigen met een straf voor het geval dat hij niet naar Den Haag komt.

Als Papoulias blijft weigeren, kan hij volgens de procedureregels van het tribunaal worden veroordeeld tot een lange celstraf wegens minachting van het hof, ongeacht zijn positie als staatshoofd.

Frankrijk
Als Griekenland de eigen president in zo'n geval niet uitlevert aan Den Haag, gebeurt er naar verwachting ook niet veel. Zo kwam Frankrijk ermee weg dat het een oud-woordvoerster van ex-hoofdaanklaagster Carla Del Ponte niet uitleverde om in Scheveningen haar straf uit te zitten.

Parijs zei dat het alleen met het tribunaal samenwerkt inzake oorlogsmisdaden, genocide en misdaden tegen de mensheid.
Het beleg van Serajevo.
Hiermee is het begonnen.

Suada Dilberović (24 May 1968 – 5 April 1992) vermoord door servische sluipschutters.
Olga Sučić (1958 – April 5, 1992) vermoord door servische sluipschutters.
En na duizenden Servische sluipschutter- en Servische artilleriebeschietingsslachtoffers komt een FFI-forummer in 2012 met dit verhaaltje.
Ook zou Papoulias hebben gemaand tot voorzichtigheid bij het toewijzen van de schuld aan de Serven wat betreft de beschieting van een markt in Sarajevo.
Volgens een Servische complottheorie hebben de moslims op hun eigen mensen geschoten om meer steun te verwerven bij de internationale gemeenschap. Rechters van het tribunaal bleken eerder verdeeld over de vraag of bewezen is dat de Serven het hebben gedaan.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

Ook interessant om te lezen. Je weet tegenwoordig niet meer wat je geloven moet.
NATO tied to Muslim slaughter at Srebrenica
One of the most brutal incidents in recent history is the massacre at Srebrenica in 1995 by a paramilitary group known as "the Scorpions." We now have a top level witness and reams of official documents that categorically prove that it was NATO ordered, not only the Dutch "stand down" that led to the killings, but recruited, paid and controlled the Scorpions as well.

http://www.presstv.ir/detail/2012/07/03 ... rebrenica/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Ook interessant om te lezen. Je weet tegenwoordig niet meer wat je geloven moet.
In mijn laatste reactie op dit topic heb ik duidelijk proberen te maken dat de topicstarter zich heeft vergist.
Ik snap ook niet wat precies zijn bedoeling is geweest voor het openen van dit topic.
Dat gedoe met het oproepen tot getuigen ging over de servische mortieraanvallen op de markt van Serajevo, de Markale Market Massacres.
Ik wacht graag de eerste reactie hierop van de topicopener af. Die verwacht ik binnenkort.
Plaats reactie