Islamitische kinderboeken.

Ariel

Re: Islamitische kinderboeken.

Berichtdoor Ariel » Zo Sep 23, 2012 9:44 pm

Afbeelding

O moslims, de joden komen eraan.

Een analyse van het gedachtengoed en de strategieën van enkele Israëlische intellectuelen. Allereerst behandelt de auteur de Israëlische premier en voormalig terrorist Menachem Begin, aan wie de ergste bloedbaden in een halve eeuw geschiedenisb van Palestina worden toegeschreven. Daarna behandelt hij Ben Gurion en het boek van Yael Dayan (de dochter van Moshe Dayan), New face in the mirror (1960). Hij besluit zijn exposé met een hoofdstuk over de positie van de Talmoed bij de joden

De auteur roept op tot het hijsen van het vaandel van de ğihād, de ‘heilige oorlog’, en heeft zijn boek opgedragen ‘aan de helden die de vlag van de islam zullen hijsen boven de Rotskoepel en de Aqsa moskee’.

En Hans maar zeggen dat moslims geen boeken geschreven hebben. icon_e_confused.gif
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Zo Sep 23, 2012 9:45 pm

Dhana schreef:Neem nog een lekkere ouwe klare, Eliabe. Als het kan met een lekkere salami erbij. Daar krijg je in ieder geval geen stemmen van.

Ik ga eerst met de hond wandelen en ik krijg me toch zin in speklappen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Sep 23, 2012 9:48 pm

Daar is toch geen kruid tegen gewassen, Ariel? En moslims maar beweren dat onze sprookjes het werk van de duivel zijn.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

King George

Berichtdoor King George » Zo Sep 23, 2012 11:36 pm

Slaat de titelnaam De Duivelsverzen soms op de Koran? Dat het een (haat-)epistel van duivelse verzen is?
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

King George

Berichtdoor King George » Zo Sep 23, 2012 11:53 pm

Voorlezen! Incestprostitutie bij bieb 020
Afbeelding
Hallo kindertjes! Wat gezellig dat jullie er weer zijn. Vandaag gaan we eens fijn terugcartoonkwetsen. Want wat de kafirs kunnen, kunnen wij ook. Hier een mooi prentenboekje, te leen bij de Openbare Bibliotheek van Amsterdam en in nog 7 andere biebs in het land. Hersengif voor de allerkleinsten. (via) Je nichtje neuken is a-okay en als die hoerrr niet wil dan toch: vroeg of laat moet ze wat van je en dan is het voor 120 dinar kat in t bakkie. Best duur trouwens, maargoed. Ook de allerkleinsten kunnen maar beter snel leren hoe het werkt in de wereld, met de educatieve pareltjes van uitgeverij Sheijma. Keurig netjes vertaald en door de quality check van de bieb gerold, want multicultuur is ook cultuur. Als het tenminste geen hoax is want sommige antifa-gekkies beschuldigen lieve twittermeisjes gewoon van keihard guurrechts racismefotoshoppen (spiegel) als iets niet binnen hun tralalabloementuin wereldbeeld past. Ontkennen is soms je enige optie, als dingen zo smerig in your face niet in de haak zijn. Binnenkort bij Sesamstraat: Dikkie Dik en de Vlagverbranding. Met Ieniemienie als dooie ambassadeur. Ook zo genoten van deze doldwaze avonturen? Schrijf een recensie!

GeenStijl
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Sep 24, 2012 1:56 am

Weer een klein beetje inzicht in de kuise leefwereld van onze mohammedaanse mede ... mensen.
Het is dus compleet geen probleem om open en bloot tegen kleine kinderen te vertellen dat het prima is om sex tegen betaling te hebben met je nicht.

Zouden ze iets beter naar voren hebben kunnen brengen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Sep 24, 2012 2:46 pm

Ik vind het ergens raar om de boeken te zien die ik plaatste. Het spreekt voor zich dat het nogal pathologische dingen zijn, vooral die laatste ook, rampen die ongelovige volkeren uitroeiden als straf van Allah analyseren, allemaal geschift. En die boeken staan niet op een obscure uitgeverssite uit Verweggistan maar op een gewone Nederlandse site. Ik vraag me nu echt af hoe het zit met hun psyche! icon_e_biggrin.gif ze lézen ook gewoon graag over narigheid en straffen. En al die andere rare shit.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Do Sep 27, 2012 4:05 am

Om politiek correct te zijn is het handig als je gelovig bent. (In wat dan ook.) Want dat voorkomt dat je moet nadenken over onmogelijk spagaten:

Aan de ene kant moeten inmiddels +75 jaar oude (!!) Kuifje albums verwijderd worden uit bibliotheken (gebeurt al in Zweden) omdat die 'niet politiek correct' zijn. Aan de andere kant is het geen probleem om kleine kinderen te informeren dat prostitutie en incest doodnormale zaken zijn. Voor sommige religies.
dan dooft het licht….
Anoniem

Dhana

Berichtdoor Dhana » Do Sep 27, 2012 11:01 am

H.Numan schreef:Om politiek correct te zijn is het handig als je gelovig bent. (In wat dan ook.) Want dat voorkomt dat je moet nadenken over onmogelijk spagaten:

Aan de ene kant moeten inmiddels +75 jaar oude (!!) Kuifje albums verwijderd worden uit bibliotheken (gebeurt al in Zweden) omdat die 'niet politiek correct' zijn. Aan de andere kant is het geen probleem om kleine kinderen te informeren dat prostitutie en incest doodnormale zaken zijn. Voor sommige religies.

Wel weer niet echt consequebt dan dat de film Life of Brian kennelijk niet in die categorie valt. Niet dat ik daar een voorstander voor zou zijn, want ik moet nog steeds tot tranens toe lachen als die zie.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Okt 01, 2012 2:42 am

Die film is gemaakt in een tijd waarin dat nog kon. De mohammedanen hadden nog niet echt ontdekt wat hun mogelijkheden met olie waren. Nu dus wel. Zou die film vandaag gemaakt worden, dan denk ik dat ze die film direct als een argument gebruiken om blasfemie te verbieden.

Dat brengt me gelijk op een ludiek probleem, aangekaart door professor Jansen:

Mohammedanen wereldwijd willen een verbod op heiligschennis en blasfemie van alle religies. Helaas voor hun is er maar een religie - die van henzelf - die op grote schaal en in de heilige teksten andere religies tot op het bot vervloekt. Als ze dat heiligschennis verbod er door weten te drukken zijn ze zelf het eerste slachtoffer.
dan dooft het licht….
Anoniem

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Ma Okt 01, 2012 7:04 am

H.Numan schreef:Helaas voor hun is er maar een religie - die van henzelf - die op grote schaal en in de heilige teksten andere religies tot op het bot vervloekt. Als ze dat heiligschennis verbod er door weten te drukken zijn ze zelf het eerste slachtoffer.

In een consequente en rationele wereld zou dat inderdaad moeten gebeuren ja. Maar iets zegt me dat het zo niet zal werken. Misschien omdat het nu ook niet zo werkt? Hoeveel moslims zijn er in Nederland al in staat van beschuldiging gesteld vanwege het overtreden van wetten op het gebied van haat zaaien en groepsbelediging?

Edit: ... waar ook ter wereld?
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Okt 01, 2012 12:09 pm

Ali Yas schreef:
H.Numan schreef:Helaas voor hun is er maar een religie - die van henzelf - die op grote schaal en in de heilige teksten andere religies tot op het bot vervloekt. Als ze dat heiligschennis verbod er door weten te drukken zijn ze zelf het eerste slachtoffer.

In een consequente en rationele wereld zou dat inderdaad moeten gebeuren ja. Maar iets zegt me dat het zo niet zal werken. Misschien omdat het nu ook niet zo werkt? Hoeveel moslims zijn er in Nederland al in staat van beschuldiging gesteld vanwege het overtreden van wetten op het gebied van haat zaaien en groepsbelediging?

Zaaien, inderdaad. Maar wat als niet al die zaadjes opgemerkt zijn, en die kans is heel groot. Dan kunnen we de borst nat maken als er hier ook eens geoogst gaat worden en het niet de vraag of het gebeurt maar wanneer het gebeurt.

Of ht moet natuurlijk zo zijn dat het gewoon een kestie is van de Mohammdaanse enclaves hier uit te laten breiden.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Di Okt 02, 2012 3:08 am

Ali Yas schreef:In een consequente en rationele wereld zou dat inderdaad moeten gebeuren ja. Maar iets zegt me dat het zo niet zal werken. Misschien omdat het nu ook niet zo werkt? Hoeveel moslims zijn er in Nederland al in staat van beschuldiging gesteld vanwege het overtreden van wetten op het gebied van haat zaaien en groepsbelediging?

Ik weet het. <zucht> <hele diepe zucht>
Zelfde destijds en nog steeds met verstokte communisten. Neem die drugsdealers van FARC, waar die domme Truus zich laat neu... vecht. Er is geen enkel excuus voor die bende criminelen. Qua moraliteit staan gelijk aan de Taliban in een hele diepe grot. Hun doel heiligde de middelen nooit, en vandaag de dag heiligen die middelen hun doel. Even zo vrolijk krijgen deze psychopaten volledige ondersteuning van links Nederland. Kunnen zonder enig probleem domme gansjes rekruteren op onze universiteiten.

Ik weet dat het mohammedanisme al eeuwen de hoofdprijs heeft voor 'maar dat is bij ons anders' en 'voor ons geldt dat niet'. Even zo goed is het een waarheid als een koe varken.

Ik ben zo bedroefd dat net als het communisme destijds het mohammedanisme er alles aan doet om te laten zien dat ze voor geen cent te vertrouwen zijn. En onze linkse idioten nemen het als zoete koek nog aan ook.
dan dooft het licht….
Anoniem

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Wo Okt 03, 2012 7:31 pm

H.Numan schreef:Ik ben zo bedroefd dat net als het communisme destijds het mohammedanisme er alles aan doet om te laten zien dat ze voor geen cent te vertrouwen zijn. En onze linkse idioten nemen het als zoete koek nog aan ook.

En het ergste is nog dat we straks (en eigenlijk nu al) niet eens meer mogen zeggen wat er in de Koran gewoon staat.

Stel je voor dat in de tijd van Kennedy de openbaarmaking van de foto's van de kernraketten op Cuba niet had gemogen. Cuba was natuurlijk niet blij met die publicatie, maar de rest van de wereld realiseerde zich tenminste dat het belangrijk was zulke dingen toch wel te weten. Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk dat niet-mohammedaanse politici vandaag meewerken aan het demoniseren/verbieden van de publicaties die ons moeten behoeden voor de komst van de sharia. Ik vind dat bijna landverraad.

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Wo Okt 03, 2012 7:58 pm

Ali Yas schreef:
H.Numan schreef:Ik ben zo bedroefd dat net als het communisme destijds het mohammedanisme er alles aan doet om te laten zien dat ze voor geen cent te vertrouwen zijn. En onze linkse idioten nemen het als zoete koek nog aan ook.

En het ergste is nog dat we straks (en eigenlijk nu al) niet eens meer mogen zeggen wat er in de Koran gewoon staat.

Stel je voor dat in de tijd van Kennedy de openbaarmaking van de foto's van de kernraketten op Cuba niet had gemogen. Cuba was natuurlijk niet blij met die publicatie, maar de rest van de wereld realiseerde zich tenminste dat het belangrijk was zulke dingen toch wel te weten. Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk dat niet-mohammedaanse politici vandaag meewerken aan het demoniseren/verbieden van de publicaties die ons moeten behoeden voor de komst van de sharia. Ik vind dat bijna landverraad.

Mensen kun je wel voor de kop kijken maar niet in de kop. Misschien is het wel beter dat we niet weten waarom en waarvoor. Ik vertrouw volledig op het volgende: "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel" en "No lie can live forever".

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Zo Okt 14, 2012 7:17 pm

Helemaal van het padje af.

Afbeelding

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Zo Okt 14, 2012 7:48 pm

Eliabe schreef:Helemaal van het padje af.

Veel gekker kan inderdaad niet.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Okt 14, 2012 7:54 pm

Ahhhhh. Dit boek is geschreven door een bekeerling. Door een ex-christen die sinds zijn jonge jeugd al wist dat er iets niet klopte aan het Christendom :lol:

Beschrijving:

Mijn geweten zei me dat er iets vreemds was in wat ik geleerd had in de Kerk en het christendom.

Terwijl ik op een dag de boekjes doorliep die ze mij in de moskee hadden gegeven, las ik twee lijnen die mijn hart vulden met vreugde en geluk. De tranen begonnen uit mijn ogen te vloeien en ik riep uit:'' Mijn god, het is de waarheid, het antwoord dat ik nooit had kunnen vinden! '' Ik las het volgende over Jezus Christus: ( en ze zeiden: '' Wij hebben de Messias 'Isa, zoon van Maryam, Boodschapper van Allah, gedood.'' Maar zij doodden hem niet en zij kruisigden hem niet. )

Mijn held, de goede van de film, mijn geliefde Profeet, Jezis van Nazareth, tot wie ik thuis bij mijn kleine altaar tweemaal per dag bad, was niet gekruisigd!

Voor mij is het gewicht van het kruis dat zogezegd door Jezus naar de Calvarieberg gedragen werd, verdwenen en uiteengespat op dezelfde manier als een immense berg verpulverd wordt door dynamiet.

Ik dacht na en zei tegen mezelf : '' Als het de waarheid is, dan is deze religie de echte.'' Twintig jaar lang werd mij gezegd dat Jezus vermoord was. Ik was meegenomen in een reis zonder enige andere weg. Voortaan was een andere toegang open, die logischer antwoorden aanbiedt. Voortaan werden de ideeën helderder in mijn geest en het laatste stuk van de puzzel was vervolledigd.

Nogmaals, ik dacht na. Ik heb eruit besloten dat ik tot deze religie wou behoren. Ik wou moslim zijn!

Schrijver: Simon Alfredo Caraballo, en het boek kost maar 6.90
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Okt 14, 2012 8:02 pm

Ariel schreef:Ahhhhh. Dit boek is geschreven door een bekeerling. Door een ex-christen die sinds zijn jonge jeugd al wist dat er iets niet klopte aan het Christendom :lol:

Beschrijving:

Mijn geweten zei me dat er iets vreemds was in wat ik geleerd had in de Kerk en het christendom.

Terwijl ik op een dag de boekjes doorliep die ze mij in de moskee hadden gegeven, las ik twee lijnen die mijn hart vulden met vreugde en geluk. De tranen begonnen uit mijn ogen te vloeien en ik riep uit:'' Mijn god, het is de waarheid, het antwoord dat ik nooit had kunnen vinden! '' Ik las het volgende over Jezus Christus: ( en ze zeiden: '' Wij hebben de Messias 'Isa, zoon van Maryam, Boodschapper van Allah, gedood.'' Maar zij doodden hem niet en zij kruisigden hem niet. )

Mijn held, de goede van de film, mijn geliefde Profeet, Jezis van Nazareth, tot wie ik thuis bij mijn kleine altaar tweemaal per dag bad, was niet gekruisigd!

Voor mij is het gewicht van het kruis dat zogezegd door Jezus naar de Calvarieberg gedragen werd, verdwenen en uiteengespat op dezelfde manier als een immense berg verpulverd wordt door dynamiet.

Ik dacht na en zei tegen mezelf : '' Als het de waarheid is, dan is deze religie de echte.'' Twintig jaar lang werd mij gezegd dat Jezus vermoord was. Ik was meegenomen in een reis zonder enige andere weg. Voortaan was een andere toegang open, die logischer antwoorden aanbiedt. Voortaan werden de ideeën helderder in mijn geest en het laatste stuk van de puzzel was vervolledigd.

Nogmaals, ik dacht na. Ik heb eruit besloten dat ik tot deze religie wou behoren. Ik wou moslim zijn!

Schrijver: Simon Alfredo Caraballo, en het boek kost maar 6.90

Ik ga hard aan het sparen om deze parel van religueze waarheid zo spoedig mogelijk aan te kunnen schaffen

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Zo Okt 14, 2012 9:21 pm

Ik las het volgende over Jezus Christus: ( en ze zeiden: '' Wij hebben de Messias 'Isa, zoon van Maryam, Boodschapper van Allah, gedood.'' Maar zij doodden hem niet en zij kruisigden hem niet. )

Jammer voor die dame. Christus is wel degelijk vermoord. Hij is alleen zoals de kerken beweren, niet voor onze zonden gestorven. Die moeten wij zelf goed maken. Karma, oorzaak en gevolg.

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Zo Okt 14, 2012 10:21 pm

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Okt 14, 2012 10:46 pm

Eliabe schreef:
Ik las het volgende over Jezus Christus: ( en ze zeiden: '' Wij hebben de Messias 'Isa, zoon van Maryam, Boodschapper van Allah, gedood.'' Maar zij doodden hem niet en zij kruisigden hem niet. )

Jammer voor die dame. Christus is wel degelijk vermoord. Hij is alleen zoals de kerken beweren, niet voor onze zonden gestorven. Die moeten wij zelf goed maken. Karma, oorzaak en gevolg.

Als je er goed over nadenkt is het een hele slimme zet om de koran dat te laten beweren. Dat haalt de essentie van het Christendom volkomen onderuit. Net zoals de boel om te draaien door te stellen dat Ismaël de eerst geborene was en niet Isaak. Daarmee het hele Joodse geloof onderuit halend. Je reinste propaganda en dat in die dagen. Werkelijk heel slim gespeeld.

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Zo Okt 14, 2012 11:17 pm

Dhana schreef:
Eliabe schreef:

Als je er goed over nadenkt is het een hele slimme zet om de koran dat te laten beweren. Dat haalt de essentie van het Christendom volkomen onderuit. Net zoals de boel om te draaien door te stellen dat Ismaël de eerst geborene was en niet Isaak. Daarmee het hele Joodse geloof onderuit halend. Je reinste propaganda en dat in die dagen. Werkelijk heel slim gespeeld.

De heersers in het kwaad zaten toen niet stil en nu nog niet.

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Zo Okt 14, 2012 11:23 pm

Dhana schreef:Als je er goed over nadenkt is het een hele slimme zet om de koran dat te laten beweren. Dat haalt de essentie van het Christendom volkomen onderuit. Net zoals de boel om te draaien door te stellen dat Ismaël de eerst geborene was en niet Isaak. Daarmee het hele Joodse geloof onderuit halend. Je reinste propaganda en dat in die dagen. Werkelijk heel slim gespeeld.

Slim noch origineel. Dit heeft alleen gewerkt doordat de moslims in de Koran een vrijbrief kregen om alles wat niet-islamitisch was uit te roeien of een tijdelijke vergunning te geven tegen hoge belastingen in leven te mogen blijven (dat laatste was wel heel slim: het systeem van 'beschermingsgeld' werkt nu ook nog in bepaalde delen van de wereld).

Ozes

Berichtdoor Ozes » Zo Okt 14, 2012 11:51 pm

Het lijkt mij dat Mohammed de kruisiging en resurrectie van Jezus ontkende omdat hij zo gefrustreerd was dat iedereen hem vroeg mirakelen te verrichten en hij dit uiteraard niet kon. In de koran zie je meerdere boze berichten over Mohammeds probleem met mensen die hem dit vroegen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Terug naar “Islam in het nieuws”