Wat islam heeft gedaan als bijdrage aan onze beschaving.

Hans v d Mortel sr

Wat islam heeft gedaan als bijdrage aan onze beschaving.

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Nov 24, 2012 6:04 pm

De complete titel van het boek luidt:

Wat de islam voor ons heeft gedaan als bijdrage aan onze beschaving – De bijdrage aan de westerse beschaving door Tim Wallace-Murphy.

Oorspronkelijke titel: What Islam Did For Us, uitgegeven door Watkins Publishing, Londen. 2006.

Uiteraard was ik direct geprikkeld door deze indirect provocerende titel van het boek dat ik in een islamitische winkel in de etalage zag liggen.

Laten we maar meteen beginnen met de letterlijke tekst uit het boek, voorzien van mijn en alle andere toekomstige commentaren hierop.

Het boek begint voorin met een wel heel simpele opdracht als volgt: Dit boek is met veel respect opgedragen aan mijn spirituele broeder Rashied K Sharrief-al-Bey in New York, een baken van tolerantie en begrip van wie ik veel heb geleerd.

Tolerantie? Hebben we het hier nu nog steeds over de islam, of vinden we simpelweg de buurman met een baard zo aardig? Welnu, een goed verstaanbaar heeft maar een half woord nodig. En ondergetekende als hoog gekwalificeerde godsdienstwaanzinoloog, theoloog tot in het absurde, filosoof en diepdenker de luxe, kan u direct al meedelen dat dit begin ingegeven is door misselijk makende onderdanigheid aan een verderfelijk systeem dat veel te dominant aanwezig is in de wereld en daarom de schrijver van dit boek tot hielenlikkerij heeft aangezet vanuit het centrale Gutmensch denkende zenuwgestel.

Alles is bespreekbaar vanuit onze vrije meningsuiting, dus ook de inhoud van dit boek dat moslims als geroepen zullen beschouwen. Voor alle duidelijkheid, dit boek is niet geschreven door ‘allah’, net zo min als de koran, maar door een eenvoudig kalibertje mens met waarschijnlijk onschuldig goede bedoelingen in zijn achterzak die door een positieve ervaring met zijn buurman zijn ontstaan en zonder verder kritisch na te denken voortaan alle moslims in het licht van de vooruitgang meent te moeten plaatsen. Enfin, leest u zelf maar mee.

Wat de islam voor ons heeft gedaan (deel 1)
Inleiding

Er bestaat een oude Chinese vervloeking die als volgt luidt: Moge je interessante tijden meemaken, en met interessante tijden werden roerige tijden bedoeld. In zo’n tijd bevinden we ons vandaag beslist, nu het Westen in oorlog lijkt te zijn met de islam, en islamitische fundamentalisten reageren met onvoorspelbare golven van terreur: de aanval op de Twin Towers in New York, een zelfmoordaanslag met bommen op een nachtclub in Bali, de bomaanslagen in treinen in Madrid en de aanvallen op de Londense ondergrondse op 7 juli 2005

Je snapt niet dat zo’n man na deze eigen inleiding niet direct is gestopt met schrijven. Want, wat moet je hierna nog verwachten? Dat het allemaal wel meevalt? Omdat er nog zoveel andere moslims zijn die uit een ander vaatje tappen? Ja, haal je de koekoek. Die parasiterende ratten op onze kennisbeschaving zullen het wel uit hun hoofd laten demonstratief hun stem te verheffen. Dat kan alleen maar als je in de uitkering zit. Dan maakt het niet uit. Maar op de werkvloer, met je normale menselijke collega’s, hoef je dit niet te flikken. En toch gebeurt het. Het wordt met nadruk in de hand gewerkt door die vuile ss-ers van de PvdA Gutmensch partij.

Op alle mogelijke manieren wordt ongevraagd tegemoet getreden aan de ideeën van de achterlijkheid die de islam zo ondemocratisch en pervers sadistisch op de onderste ladder van de beschaving heeft geplaatst. Speciale ruimtes worden ingericht voor biddende moslims die niet schromen ‘allah akbar’ te roepen waarmee indirect uiting wordt gegeven aan de enige echte kenners van de koran: Hamas en het huichelachtige homo ontkennende jurken tuig van Saoedi-Arabië.

Maar genoeg nu. Ik ben nu meer aan het woord dan de met de islam behepte goed bedoelende schrijver van het boek dat mogelijk de ogen zal openen van een ieder die al goed kan zien. Het boek dient dan ook bezien te worden als het hart onder de riem steken van de post idioten uit de Arabische middeleeuwen tot nu toe. Want voor wat moslims betreft is er nog helemaal niets veranderd. Behalve dan het volop genieten van de inspanningen door het logisch denken van atheïsten, joden en christenen. Want zoals we weten zijn de meeste moslims tot niets anders in staat dan behalve om te schreeuwen om het gelijk van de perverse smerige analfabete sadist en walgelijke kinderverkrachter Mohammed, om de vernietiging van alle joden in de democratische staat Israël met 20% Arabieren in de uitverkoop.

Wordt morgen al vervolgd
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op Zo Nov 25, 2012 2:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Ali Yas

Re: Wat islam heeft gedaan als bijdrage aan onze beschaving.

Berichtdoor Ali Yas » Za Nov 24, 2012 8:36 pm

Ik ga deze feuilleton volgen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Hans v d Mortel sr

Correctie

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Nov 25, 2012 2:42 am

Sorry! Foute weergave in mijn tekst. Ik had het woordje niet moeten plaatsen. Ik heb dat nu gecorrigeerd en met rood aangegeven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Wat islam heeft gedaan als bijdrage aan onze beschaving (2)

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Nov 25, 2012 11:16 am

Tim Wallace-Murphy.

Hij is historicus en de schrijver of medeauteur van diverse bestsellers zoals: De Vrijmetselaars, De verborgen boodschap in christelijke renaissancekunst, RTex Dens, Het Teken van het Beest en Rosslyn: Guardian of the Secrets of the Holy Grail, dat een van de bronnen was voor Dan Browns Da Vincy Code.

Deze Tim Wallace verkeert graag in hogere sferen naar het schijnt. Het mystieke heeft zijn voorkeur. Voor wie er in geïnteresseerd is, en nog tijd over heeft, verwijs ik graag naar de volgende site:

http://occultofpersonality.net/tim-wallace-murphy/

ginger on November 17, 2010 at 10:54 AM said: Wow — what a wise man. Thanks so much for this interview with Mr Wallace-Murphy.

Tim Wallace is er blijkbaar van overtuigd dat de islam iets voor ons gedaan heeft, getuige de titel van zijn boek Wat de Islam voor ons heeft gedaan. Ik denk dat wij hem daarin gelijk moeten geven. Dankzij Islam zitten we nu met de gebakken peren – zeg maar met een hoop onverwerkbare berg stront van een blijkbaar onverwoestbare achterlijkheid die de moslim in de loop der eeuwen op het lijf is geschreven.

Het begin van zijn inleiding (er komt zo direct nog meer, zijn inleiding is nog lang niet af) geeft duidelijk aan wat islam voor ons heeft gedaan in zijn ontwikkeling en meegroeien met onze kennisbeschaving die niet van de ene op de andere dag tot stand is gekomen. Resultaat 0,0. De islam heeft zich dankzij de vasthoudende leerstellingen van zijn geestelijke leiders, die per saldo altijd al de baas waren over het geestelijk bekrompen welzijn van de moslims, uiteindelijk gevormd tot een meer dan krankzinnige terroristische organisatie op basis van de leringen en de oorzaak van alle islamitische hersenrot, de historische perverse onaangename psychopaat Mohammed. Op geen enkele manier draagt onze kennisbeschaving de vruchten van het gedachtegoed van de aan de miserabele weerzinwekkende onmenselijke psychopaat Mohammed gerelateerde wijsheid. Of wordt ook terrorisme, discriminatie, ongevraagd amputeren, stenigen, in de fik steken, het scheiden van vrouwen en mannen, het verplicht onthouden van voedsel, haat tegenover onze kennisbeschaving in het algemeen en en joden in het bijzonder, op de balans van onze kennisbeschaving geplaatst als PM post onder de boekhoudkundige benaming ISLAMITISCHE WINST?

Nu zijn niet alle moslims terroristen en overtuigd van de minderwaardigheid van de vrouw, dat klopt. Maar wie kan er tussen de oren kijken van de moslim? Ik! Want ik heb daar voldoende ervaring mee. En wie een klein beetje in staat is op basis van de geschiedenis zijn gezonde kritische verstand los te laten op de islam en daarmee al zijn aanhangers, weet dat de mohammedaan in zijn manier van denken slechts beschikt over het eenrichtingsverkeer syndroom van Mohammed. Niet zo verwonderlijk. Want het handboek voor de moslim is goddelijk: KORAN. En als er een boek is dat uitgaat van eenrichtingsverkeer dan is het wel de koran. Dat boek leidt regelrecht tot de ondergang van het positief kunnen denken van de moslim. Je kunt het ze wel of niet kwalijk nemen, want de mens heeft geen vrije wil. Als dit ergens duidelijk naar voren komt dan is het wel in het leven van de moslim. Maar ook van de gelovige jood en christen. Eigenlijk binnen elke religie.

Maar daar gaat het hier niet om. Wat geweest is geweest. Onder christenen, joden en atheïsten is het vandaag-de-dag goed vertoeven. Als God bestaat, dan graag op een vriendelijke manier en niet op de verschrikkelijke weerzinwekkende bekrompen door een boek vol angst psychose ingegeven leerstellingen van het historische sadistische Arabische zwijn Mohammed.

Wat de schrijver ook moge aanvoeren in zijn boek over de competenties van de islam in de ver weg geschiedenis, ondergetekende, Mercator, Numan en vele andere kritische vrije denkers van logica, zullen in staat zijn de islam en zijn bezopen volgelingen van de kinderverkrachter Mohammed op zijn juiste merites te beoordelen. Want het kan niet zo zijn dat ik door mijn contact met een paar aardige moslims van mening ga veranderen en de islam in de geschiedenis een plaats ga toekennen die net zo misleidend is als wat we weten van wetenschappers waarvan bekend is geworden dat ze door de mand zijn gevallen.

Inleiding (vervolg)

Om te kunnen begrijpen hoe de verhouding tussen het christendom, het jodendom gedegenereerd is tot het huidige niveau van onverdraagzaamheid en wantrouwen (HvdM: er bestaat geen onverdraagzaamheid tussen christenen, joden en atheïsten. Behalve wanneer zij linkse fascistische ideeën er op nahouden zoals de islam) moeten we teruggaan in de tijd om de gemeenschappelijke oorsprong, geschiedenis en ontwikkeling van deze drie grote godsdiensten en de veranderde relaties ertussen te onderzoeken. In de heilige Koran worden christenen en joden beschreven als ‘het volk van het Boek’ en ze zijn gedurende de lange geschiedenis van de wereld van de islam met respect en verdraagzaamheid behandeld. (HvdM: en bij deze ene leugen zal het niet blijven. Met zo’n aardige buurman als moslim ga je als historicus toch zeker geen kwaadaardig boekje opendoen over de geschiedenis van de islam? Nee! Je gaat daarentegen de islam in het ‘zonnetje van de geschiedenis’ plaatsen, alsof dat de redding betekent voor onze kennisbeschaving). De mensen van het Boek zijn de gelovigen, zoals het christendom en jodendom, die net als de islam zelf berusten op een geschreven bron met een geestelijke openbaring. Verder heeft de islam, zoals we zullen ontdekken, een geweldige bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de Europese cultuur. (HvdM: nou, ik ben benieuwd . . . nooit gek genoeg om te leren)

Deze inleiding is overgenomen uit het boek van Tim Wallace is nog niet af en wordt vervolgd.

(Uit: Wat de Islam voor ons heeft gedaan. door historicus Tim Wallace-Murphy. Oorspronkelijke titel: What Islam Did For Us, Londen 2006.)

Danube

Berichtdoor Danube » Zo Nov 25, 2012 11:34 am

Dat de moslims in de eerste eeuwen van de jaartelling een beslissend aandeel hadden in de vorming van de westerse cultuur is een feit. Dat ga je toch niet ontkennen?

Hallo Tokyo

Berichtdoor Hallo Tokyo » Zo Nov 25, 2012 12:06 pm

Bestaan de moslims nu ineens wel?

:emm2:

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Nov 25, 2012 12:12 pm

Hoe zeer ik dhr H vd Mortel ook hoog schat als godsdienstoloog, ik ga dat fueilletonnetje niet lezen. Islam is helemaal niks, domme fabels voor woestijndebielen anno nul. Hoe dat zo komt? Islam is een slap afkooksel van de vorige 2 monotheïstische obsessies, waar ook al veel op te zeggen viel. Bijzonder slappe thee van theebuiltjes die op zich al niet zo lekker waren zeg maar.
Islam is totaal oninteressant. Van moslims hebben we last, van de onzin in hun boekje niet.

Islam is het virus. Moslims zijn de dragers.
Zoals eertijds ratten de pest bij zich droegen.

Zolang we het virus zelf niet kunnen neutraliseren moeten we de ratten buiten de deur houden, kwestie van hygiene en geen voedsel( uitkeringen) te laten rondslingeren. Wij zijn nog dommer dan de middeleeuwers. Wij gaan de ratten nog voederen buiten onze eigen grenzen, ontwikkelingshulp heet dat dan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Zo Nov 25, 2012 12:31 pm

Danube schreef:Dat de moslims in de eerste eeuwen van de jaartelling een beslissend aandeel hadden in de vorming van de westerse cultuur is een feit. Dat ga je toch niet ontkennen?

Ik had met zo'n titel eigenlijk een leeg boek verwacht. Als een notitieboek bijvoorbeeld.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Nov 25, 2012 1:06 pm

Danube schreef:Dat de moslims in de eerste eeuwen van de jaartelling een beslissend aandeel hadden in de vorming van de westerse cultuur is een feit. Dat ga je toch niet ontkennen?

Absoluut. een beslissend aandeel in veroveren en annexeren van andere landen.

Spoiler! :
634-644 n.C. - Het kalifaat van Oemar ibn al-Chattaab, dat beschouwd wordt als bijzonder wreed.

635 n.C. - Moslimkruisvaarders belegeren en veroveren Damascus.

636 n.C. - Moslimkruisvaarders verslaan de Byzantijnen totaal in de slag van Jarmoek.

637 n.C. - Moslimkruisvaarders veroveren Irak in de slag van al-Qadisia (Sommigen dateren het in 635 of 636)

638 n.C. - Moslimkruisvaarders veroveren en annexeren Jeruzalem, namen het af van de Byzantijnen.

638-650 n.C. - Moslimkruisvaarders veroveren Iran, met uitzondering van het deel langs de Kaspische zee.

639-642 n.C. - Moslimkruisvaarders veroveren Egypte.

641 n.C. - Moslims beheersen Syrië en Palestina

643-707 n.C. - Moslimkruisvaarders veroveren Noord Afrika

644 n.C. - Kalief Oemar wordt vermoord door een Perzische krijgsgevangene; Oethmaan ibn Affaan, die door veel moslims werd gezien als gematigder dan Oemar wordt gekozen als derde kalief.

644-650 n.C. - Moslimkruisvaarders veroveren Cyprus, Tripoli in Noord Afrika en vestigen de islamitische wetgeving in Iran, Afghanistan en Sind.

656 n.C. - Kalief Oethmaan wordt vermoord door ontevreden moslimsoldaten; Ali ibn Abi Talib, schoonzoon en neef van Mohammed, die Fatima trouwde, de dochter van de profeet uit zijn eerste huwelijk met zijn vrouw Chadiedja, wordt geïnstalleerd als kalief.

656 n.C. - De slag van de Kameel waarin Aïsja, Mohammeds vrouw een opstand leidt tegen Ali voor het niet wreken van de moord op Oethmaan. De partizanen van Ali winnen.

657 n.C. - De slag om Siffin tussen Ali en de moslimgouverneur van Jeruzalem, de bemiddeling gaat tegen Ali.

661 n.C. - De moord op Ali door een extremist; De aanhangers van Ali roepen zijn zoon Hasan uit als volgende kalief, maar hij komt tot een overeenkomst met Moe’awija I en trekt zich terug naar Medina.

661-680 n.C. - Het kalifaat van Moe’awija I. Hij sticht de dynastie van Omajjaden en verhuist de hoofdstad van Medina naar Damascus.

673-678 n.C. - De Arabieren belegeren Constantinopel, de hoofdstad van het Byzantijnse rijk.

680 n.C. - De slachting van Hoessein (Mohammeds kleinzoon), zijn familie en aanhangers in Karbala, Irak

691 n.C. - De Rots Koepel wordt afgemaakt in Jeruzalem, slechts zes decennia na Mohammeds dood.

705 n.C. - Abd al-Malik herstelt de regering van de Omajjaden.

710-713 n.C. - Moslimkruisvaarders veroveren de Lage Indus Vallei.

711-713 n.C. - Moslimkruisvaarders veroveren Spanje en dwingen het koninkrijk van Andalusië af. Dit artikel verhaalt hoe moslims hun verdrijving nog steeds berouwen 700 jaar later. Ze lijken te geloven dat het land hen in de eerste plaats toebehoorde.

719 n.C. - Cordoba, Spanje, wordt de zetel van het Arabische gouverneurschap.

732 n.C. - De moslimkruisvaarders worden gestopt bij de slag van Poitiers; de Franken (Frankrijk) stoppen de Arabische expansie.

749 n.C. - De Abbasiden veroveren Koefah en werpen de Omajjaden dynastie omver.

756 n.C. - De stichting van het Omajjaden-emiraat van Cordoba, Spanje, een onafhankelijk koninkrijk ten opzichte van de Abbasiden.

762 n.C. - De stichting van Bagdad.

785 n.C. - Oprichting van de Grote Moskee van Cordoba.

789 n.C. - De opkomst van de Idrisid emirs (moslimkruisvaarders) in Marokko; stichting van Fez; Christoforos, een moslim die zich bekeerde tot het christendom, wordt geëxecuteerd.

800 n.C. - De autonome dynastie van de Aghlabieden (moslimkruisvaarders) in Tunesië.

807 n.C. - Kalief Haroen al-Rashid beveelt de vernietiging van niet-islamitische gebedshuizen en van de kerk van Maria Magdalena in Jeruzalem.

809 n.C. - Aghlabieden (moslimkruisvaarders) veroveren Sardinië in Italië.

813 n.C. - Christenen in Palestina worden aangevallen; velen ontvluchten het land.

831 n.C. - Moslimkruisvaarders veroveren Palermo in Italië; verder invallen in Zuid Italië.

850 n.C. - Kalief al-Matawakkil beveelt de vernietiging van niet-islamitische gebedshuizen

855 n.C. - Opstand van de christenen in Hims (Syrië)

837-901 n.C. - Aghlabieden (moslim kruisvaarders) veroveren Sicilië, vallen Corsica, Italië en Frankrijk binnen.

869-883 n.C. - Opstand van slaven in Irak.

909 n.C. - Opkomst van het Fatimid kalifaat in Tunesië; deze moslimkruisvaarders bezetten Sicilië en Sardinië.

928-969 n.C. - Byzantijnse militaire opleving, ze heroveren oude territoria zoals Cyprus (964) en Tarsus (969).

937 n.C. - De Ikhshid, een bijzonder wrede moslimheerser, schrijft keizer Romanus, pochend over zijn controle over de heilige plaatsen.

937 n.C. - De kerk van het Heilig Graf wordt platgebrand door moslims; meer kerken in Jeruzalem worden aangevallen.

960 n.C. - De bekering van de Qarakhanid-turken tot de islam.

966 n.C. - Antichristelijke rellen in Jeruzalem.

969 n.C. - De Fatimiden (moslimkruisvaarders) veroveren Egypte en stichtten Cairo.

970 n.C. - De Seltsjoeken betreden veroverde islamitische gebieden vanuit het oosten

973 n.C. - Israël en het zuiden van Syrië worden opnieuw veroverd door de Fatimiden.

1003 n.C. - De eerste vervolgingen door al-Hakim; de kerk van St. Marcus in Fustat, Egypte, wordt vernietigd.

1009 n.C. - De vernietiging van de kerk van Het Heilig Graf door al-Hakim (zie 937)

1012 n.C. - Het begin van al-Hakims onderdrukkende decreten tegen joden en christenen.

1015 n.C. - Aardbeving in Palestina; de Rots Koepel stort in.

1031 n.C. - De val van het kalifaat van Omajjaden en de totstandkoming van 15 kleine onafhankelijke dynastieën door geheel moslim-Andalusië.

1048 n.C. - De restauratie van de kerk van het Heilig Graf voltooit.

1050 n.C. - De oprichting van de Almoraviden (moslimkruisvaarders) beweging in Mauritanië; Almoraviden, (ook wel bekend als Moerabitoen) zijn een coalitie van west-Saharische Berbers; volgelingen van islam, gefocust op de koran, de hadith en de Malikitische wet.

1055 n.C. - Seldsjoek prins Toeghroel betreedt Bagdad, consolidatie van het Seldsjoek sultanaat.

1055 n.C. - Het in beslag nemen van het eigendom van de kerk van Het Heilig Graf.

1071 n.C. - De slag bij Manzikert, Seldsjoeks turken (moslimkruisvaarders) verslaan de Byzantijnen en bezetten een groot deel van Anatolië.

1071 n.C. - Turken (moslimkruisvaarders) dringen Palestina binnen.

1073 n.C. - Verovering van Jeruzalem door de turken (moslimkruisvaarders)

1075 n.C. - Seldsjoeks (moslimkruisvaarders) veroveren Nicea ( Iznik) en maken het tot hun hoofdstad in Anatolië.

1076 n.C. - De Almoraviden (moslimkruisvaarders) (zie 1050) veroveren west Ghana.

1085 n.C. - Toledo wordt terug genomen door christelijke legers.

1086 n.C. - De Almoraviden (moslimkruisvaarders) (zie 1050) zenden hulp naar Andalus, de slag van Zallaca.

1090-1091 n.C. - De Almoraviden (moslimkruisvaarders) bezetten geheel Andalus, behalve Saragossa en de Balearen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Nov 25, 2012 1:08 pm

het enige dat moslims ooit hebben gepresteerd is het temmen van de kameel.
En zelfs daar ben ik niet zeker van.

Danube

Berichtdoor Danube » Zo Nov 25, 2012 1:10 pm

mercator schreef:Hoe zeer ik dhr H vd Mortel ook hoog schat als godsdienstoloog, ik ga dat fueilletonnetje niet lezen. Islam is helemaal niks, domme fabels voor woestijndebielen anno nul. Hoe dat zo komt? Islam is een slap afkooksel van de vorige 2 monotheïstische obsessies, waar ook al veel op te zeggen viel. Bijzonder slappe thee van theebuiltjes die op zich al niet zo lekker waren zeg maar.
Islam is totaal oninteressant. Van moslims hebben we last, van de onzin in hun boekje niet.

Islam is het virus. Moslims zijn de dragers.
Zoals eertijds ratten de pest bij zich droegen.

Zolang we het virus zelf niet kunnen neutraliseren moeten we de ratten buiten de deur houden, kwestie van hygiene en geen voedsel( uitkeringen) te laten rondslingeren. Wij zijn nog dommer dan de middeleeuwers. Wij gaan de ratten nog voederen buiten onze eigen grenzen, ontwikkelingshulp heet dat dan.

Dit deed me denken aan de nazifilm Der Ewige Jude. Wikepedia:
De opkomst van de Joden in Oost-Europa wordt vergeleken met de opkomst van ratten. Daarnaast worden selectief getallen genoemd van hoeveel Joden in welke sectoren werkzaam zijn.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Nov 25, 2012 1:14 pm

Danube schreef: Dit deed me denken aan de nazifilm Der Ewige Jude. Wikepedia:

De opkomst van de Joden in Oost-Europa wordt vergeleken met de opkomst van ratten. Daarnaast worden selectief getallen genoemd van hoeveel Joden in welke sectoren werkzaam zijn.

De Joden waren dan nog tenminste werkzaam. Onze moslims zitten te luieren in theehuis, gevangenis of moskee.

Hallo Tokyo

Berichtdoor Hallo Tokyo » Zo Nov 25, 2012 1:15 pm

mercator schreef:het enige dat moslims ooit hebben gepresteerd is het temmen van de kameel.
En zelfs daar ben ik niet zeker van.

Vergeet het met de linkerhand afvegen van de reet en het vreten met de rechterhand niet.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Nov 25, 2012 1:17 pm

Hallo Tokyo schreef:Vergeet het met de linkerhand afvegen van de reet en het vreten met de rechterhand niet.

Oh ja. Linkshandige moslims zijn dus gedoemd om met bevuild ondergoed rond te lopen.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Zo Nov 25, 2012 1:35 pm

Jazeker. Gedurende de eerste eeuwen van de jaartelling (welke precies, de westerse?) bestond het mohammedanisme nog niet.
Op z'n best begon het mohammedanisme invloed te hebben ongeveer rond het eerste millennium. :smartass:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Hallo Tokyo

Berichtdoor Hallo Tokyo » Zo Nov 25, 2012 1:38 pm

H.Numan schreef:

Jazeker. Gedurende de eerste eeuwen van de jaartelling (welke precies, de westerse?) bestond het mohammedanisme nog niet.
Op z'n best begon het mohammedanisme invloed te hebben ongeveer rond het eerste millennium. :smartass:

En dan ook alleen nog maar gebaseerd op hetgeen zij hier en daar bij elkaar geroofd hadden.

Danube

Berichtdoor Danube » Zo Nov 25, 2012 1:45 pm

H.Numan schreef:

Ja, dat is juist. Ik formuleerde het niet correct.

Hans v d Mortel sr

Met dank aan islam. En nu wegwezen!

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Nov 25, 2012 2:22 pm

Danube schreef:
H.Numan schreef:

Ja, dat is juist. Ik formuleerde het niet correct.

O ja? Zouden we nu nog niet weten dat je maar wat uit je nek lult vanwege onwetendheid van de eerste categorie? Neem dan de tijd om het even op te zoeken in de koran! Die staat immers vol met kreten die nog nader geformuleerd moeten worden, maar waarvan de tijd inmiddels is verstreken. Want mohammedanen gedragen zich nog altijd ernstig ongeformuleerd in onze kennisbeschaving.
:sheik:

Danube

Re: Met dank aan islam. En nu wegwezen!

Berichtdoor Danube » Zo Nov 25, 2012 3:24 pm

'Hans van de Mortel' schreef:
Danube schreef:O ja? Zouden we nu nog niet weten dat je maar wat uit je nek lult vanwege onwetendheid van de eerste categorie? Neem dan de tijd om het even op te zoeken in de koran! Die staat immers vol met kreten die nog nader geformuleerd moeten worden, maar waarvan de tijd inmiddels is verstreken. Want mohammedanen gedragen zich nog altijd ernstig ongeformuleerd in onze kennisbeschaving.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat je niet spoort. Je gaat onder de negeerknop, dus reageren heeft geen zin.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Nov 25, 2012 3:33 pm

De negeerknop is uitgevonden door de Mohammedanen dus daarom wordt die rijkelijk gebruikt door Wim !

mercator

Re: Met dank aan islam. En nu wegwezen!

Berichtdoor mercator » Zo Nov 25, 2012 3:39 pm

'Hans van de Mortel' schreef:Die staat immers vol met kreten die nog nader geformuleerd moeten worden, maar waarvan de tijd inmiddels is verstreken. Want mohammedanen gedragen zich nog altijd ernstig ongeformuleerd in onze kennisbeschaving.

Ik vergelijk Islam/moslims wel s met een product waarvan de houdbaarheidsdatum al lang verstreken is maar dat door malafide handelaars toch in de rekken wordt gezet. De moslims zijn dan het bedorven product zelf en de naievelingen die niet naar het etiket kijken zijn de linksmensen zoals Wim Danube. Van het risico op darmkrampen en pisbuien zijn ze dus niet op de hoogte.
Dat vind ik aardig geformuleerd, al zeg ik het zelf.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Nov 25, 2012 3:45 pm

Ik ben bang dat we pas van Danube verlost, zijn als we allemaal onder zijn negeerknop verdwenen zijn. Dat is wordt dan wel een hele opgave voor de resterende drie moderators.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Danube

Berichtdoor Danube » Zo Nov 25, 2012 4:01 pm

Dhana schreef:Ik ben bang dat we pas van Danube verlost, zijn als we allemaal onder zijn negeerknop verdwenen zijn. Dat is wordt dan wel een hele opgave voor de resterende drie moderators.

Niemand heeft er last van. Ik reageer alleen niet meer op formumleden die ik moreel of intellectueel onder de maat acht.

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Zo Nov 25, 2012 4:16 pm

Danube schreef:
Dhana schreef:Ik ben bang dat we pas van Danube verlost, zijn als we allemaal onder zijn negeerknop verdwenen zijn. Dat is wordt dan wel een hele opgave voor de resterende drie moderators.

Niemand heeft er last van. Ik reageer alleen niet meer op formumleden die ik moreel of intellectueel onder de maat acht.

Realiseer je je dat je van geluk mag spreken dat mensen op dit forum jou niet net zo behandelen?
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Nov 25, 2012 4:20 pm

Danube schreef:

Waarmee je wilt stellen dat jouw standaards de enige ware zijn? Je lijkt wel een moslim. Geen wonder dat je zo op hun hand bent. Je herkent te veel van jezelf in hun arrogantie.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Terug naar “Islam in het nieuws”