Vrouwen niet meer wijdbeens achterop de motor

Eliabe

Vrouwen niet meer wijdbeens achterop de motor

Berichtdoor Eliabe » Di Jan 08, 2013 5:05 pm

AMSTERDAM -

Vrouwen in de in de Indonesische provincie Atjeh mogen niet meer wijdbeens achterop de motor plaatsnemen.
De autoriteiten aldaar zetten een wet door, die het vrouwelijke passagiers van een motorfiets onmogelijk maakt om met hun benen aan weerskanten achter op een motor plaats te nemen. De vrouwen mogen voortaan alleen nog maar in een amazonezit vervoerd worden.

Amazonezit

Deze islamitische wet komt er, ondanks fel verzet van de centrale Indonesische regering.

Sinds 2009 geldt er in Atjeh een variant op de sharia, de zeer strenge op de koran gebaseerde wetgeving.

In de nieuwe wet staan regels voor de kleding van vrouwen en voor de openbare zeden. De handhavind is in handen van speciale ambtenaren. Wie een overtreding begaat kan worden bestraft met een pak slaag in het openbaar. Sinds deze week geldt dus ook de nieuwe wet met betrekking tot het meerijden op een motor.

Vrouwenlichaam

Slechts in noodgevallen mag een vrouw wijdbeens plaatsnemen achterop de motor. Het verbod is nodig omdat 'de rondingen van een vrouwenlichaam' meer zichtbaar zijn als een vrouw met haar benen aan weerszijden op de motor zit, dan wanneer ze in amazonezit achterop zit.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/2 ... tor__.html
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Ariel

Re: Vrouwen niet meer wijdbeens achterop de motor

Berichtdoor Ariel » Wo Jan 09, 2013 12:47 am

Moslimleider Indonesië achter 'zitverbod'

Een invloedrijke moslimleider in Indonesië juicht het toe als vrouwen alleen nog maar overdwars achterop een motor mogen zitten. Ma'ruf Amin liet dat dinsdag weten dat naar aanleiding van een verbod om schrijlings te zitten in de stad Lhokseumawe in de provincie Atjeh.

Ma'ruf Amin, leider de Indonesische Ulama Raad (MUI), zegt dat het verbod goed is voor vrouwen. Vrouwen die achterop plaatsnemen met één been aan beide zijden van de motor vertonen volgens hem ongepast gedrag. Volgens hem is het voor vrouwen sowieso niet veilig achterop een motorfiets, het favoriete vervoermiddel in Indonesië.

Het verbod in Lhokseumawe heeft tot ophef geleid onder gematigde moslims in Indonesië. Ook de regering in Jakarta is tegen. De stad is echter onvermurwbaar. „We willen vrouwen redden van dingen die ervoor zullen zorgen dat ze de shariah (islamitische wet) overtreden”, aldus burgemeester Suaidi Yahya. „We willen vrouwen eren met dit verbod, omdat het delicate wezens zijn”.

Het verbod op wijdbeens achterop zitten is niet de enige opvallende nieuwe regel in Lhokseumawe. Zo mogen mannen en vrouwen niet meer knuffelen of elkaars hand vasthouden als ze op de motor zitten.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2120 ... od___.html
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Vrouwen geven aanleiding tot verkrachting achterop de motor

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Jan 09, 2013 1:32 am

Ariel schreef:
Een invloedrijke moslimleider in Indonesië juicht het toe als vrouwen alleen nog maar overdwars achterop een motor mogen zitten.

Dit is nog maar het begin. Binnenkort mogen ze ook alleen nog maar overdwars seks hebben.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Wo Jan 09, 2013 7:42 am

Dat zegt meer over de perverse gedachtengang van de islamitische theologen aldaar dan over de betreffende houding van de vrouwen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Wo Jan 09, 2013 8:36 am

Ik heb altijd sterke twijfels wanneer mannen extra beschermend zijn tav vrouwen. In de meeste gevallen willen ze die zielige bescherming bieden achter de aanrecht.
- -
Hans:
Dat mag allang. De halal boer moet zelf weten hoe hij zijn akkertjes ploegt. Overdwars of recht-toe-recht-aan: Allah (TM) weet het 't beste!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Hans v d Mortel sr

Vrouwen hebben geen geschikte benen voor wijdbeens

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Jan 09, 2013 9:41 am

H.Numan schreef:- -
Hans:
Dat mag allang. De halal boer moet zelf weten hoe hij zijn akkertjes ploegt. Overdwars of recht-toe-recht-aan: Allah (TM) weet het 't beste!

Kunnen wij ons voorstellen in islam dat de vrouw tegen haar man zegt hoe zij het graag hebben wil? Bijvoorbeeld: "ga op je rug liggen schat, dan ga ik boven op je zitten." Toen mij dat overkwam begreep ik dat je voor de lekkerste seks direct moet toegeven aan je partner. Want seks doe je met z'n tweeën. En leg dat nu maar eens uit aan de eerste de beste gekwalificeerde ayatolla, moefti, imam, kalief, mahdi of mollah.

De mens in islam heeft niet alleen een handicap met seks. Hij is zelf de handicap.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

H.Numan

Re: Vrouwen hebben geen geschikte benen voor wijdbeens

Berichtdoor H.Numan » Wo Jan 09, 2013 11:10 am

'Hans van de Mortel' schreef:Kunnen wij ons voorstellen in islam dat de vrouw tegen haar man zegt hoe zij het graag hebben wil?

Kan jij je een boer voorstellen die vraagt aan zijn akkers hoe ze geploegd willen worden? :greeting2:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Wo Jan 09, 2013 11:43 am

Dit bericht laat wederom zien dat de moslim alleen maar aan neuken denkt.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Jan 09, 2013 12:25 pm

„We willen vrouwen eren met dit verbod, omdat het delicate wezens zijn”.

mijn hart smelt bij zoveel goedertierendheid!
officieel zeggen ze dat ze het willen verbieden omwille van de rondingen van de vrouw die voorbijraast en de mannelijke omstaanders met erecties achter zou kunnen laten, maar in feite gaat het over iets anders.
Het gaat over het "delicate" wezentje dat met haar vagina floeps op de trillende moto gaat zitten en uiteraard zèlf met brommer en al orgasmerend door de straten snelt. Zoiets willen ze die vrouwkes toch niet aandoen natuurlijk.
Tijdens de middeleeuwen was het ook zo dat vrouwen te paard constant een orgasme kregen, vandaar dat ook zij een amazonezit moesten aanwenden.

Liefst van al zouden ze daarom heel die clitoris willen verwijderen want in Egypte krijgen vrouwen met hun reusachtige clitoris (daarom knippen ze hem op voorhand af) ook al orgasmerend op de trillende tram zitten....
Heel dat islamitische gedoe is één en al sexuele opwinding blijkbaar.

Alleen moeten de mannetjes er blijkbaar voor zorgen dat die "delicate wezentjes" daar niet te veel last van krijgen.

Mogen ze wijdbeens zelf achter het stuur ? of moet dat ook in amazone-zit?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Hans v d Mortel sr

Wijdbeense vrouwen wekt verkrachtingslust op bij de moslimma

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Jan 09, 2013 5:54 pm

Manon schreef:Mogen ze wijdbeens zelf achter het stuur ? of moet dat ook in amazone-zit?

Ik weet bijna wel zeker dat daarom in Saoedi-Arabië vrouwen alleen achter het stuur mogen zitten in een automaat. Zo'n automaat houdt de benen bij elkaar en het ontbreken van een versnellingspook zal de vrouw niet op verkeerde gedachten brengen. Dat voorkomt dat ze mogelijk nat van onderen wordt.

Het moge alom duidelijk zijn, de man in islam is een eenzame zorgzame droogkloot!

Eliabe

Re: Wijdbeense vrouwen wekt verkrachtingslust op bij de mosl

Berichtdoor Eliabe » Wo Jan 09, 2013 6:07 pm

'Hans van de Mortel' schreef:Ik weet bijna wel zeker dat daarom in Saoedi-Arabië vrouwen alleen achter het stuur mogen zitten in een automaat. Zo'n automaat houdt de benen bij elkaar en het ontbreken van een versnellingspook zal de vrouw niet op verkeerde gedachten brengen. Dat voorkomt dat ze mogelijk nat van onderen wordt.

Een motorfiets met een versnellingspook dat is nieuw voor mij.

Een oude trillende vrachtauto met een dikke versnellingspook waarmee je dubbel moet klutsen heb ik wel beeld en geluid mij.

Hans v d Mortel sr

Wijdbeense vrouwen wekt verkrachtingslust op bij de mosl

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Jan 09, 2013 9:14 pm

Eliabe schreef:
Een motorfiets met een versnellingspook dat is nieuw voor mij.

Zo'n motorfiets was van vlak na de oorlog. Ik was niet duidelijk in mijn tekst en bedoelde een luxe automobiel.

Terug naar “Islam in het nieuws”