Ramadan door de jaren heen. 2020

Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Mahalingam »

In Mosul gingen 145 jihadisten aan de iftar. En er moet goed gegeten worden tijdens het vasten.
De volgende ochtend waren er 45 dood.
Of het waar is, is niet zeker. En als het waar is, is het dan door vriendje Allah of door de vijand gekomen?
Report: 45 ISIS fighters die after eating 'poisoned' iftar meal
Iraqi media reported on Tuesday that 45 Islamic State fighters died after eating a Ramadan fast-breaking meal in the city of Mosul in Iraq.

Citing the spokesman of the Kurdish Democratic Party, reports said that it was unclear if it was a case of deliberate poisoning or food poisoning.
http://www.haaretz.com/news/middle-east/1.664853
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef: Het kan me niet heet genoeg zijn tijdens de ramadan. Dat moeten moslim voor allah over hebben.
We hebben een paar bloedhete zomerdagen achter de rug. Zelfs in Friesland! Ik kom toch doorlopend moslims op straat en in winkels tegen. In iedergeval zie ik net zoveel hoofddoekjes als anders, maar misschien wat minder baarden. Ik geloof er geen donder van dat de moslims die ik op straat tegenkom, met dit bloedhete weer, van zonsopkomst tot ondergang niet drinken. Met dit weer zweet je als een otter en zul je elke inspanning mijden als je de hele dag niet drinkt. Dan ga je zeker niet door de stad lopen of winkelen. Boodschappen doe je op het koelste moment van de dag en dat is wanneer de winkels opengaan. Ik vraag me wel af hoe ze de dag doorkomen in landen als Saudi Arabië waar 40 graden en hoger geen uitzondering zijn. Uiteindelijk hebben ze het daar bedacht. Misschien kun je wel een paar liter water van te voren drinken maar dat pis je meteen toch weer uit?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Pilgrim »

Parijs: “Het is ramadan!”

Geplaatst op 9 juli 2015



Ook al gelooft het gezagsgetrouwe goedmenschenvolk maar al te graag wat islamofiele politici en Taqiyya-denkers hen voorkauwen – namelijk dat de ramadan de maand van de inkeer, van de vergeving, van de vrede en van de barmhartigheid zou zijn – kunnen de moslims zelf helemaal niet anders dan onze zienswijze op deze periode bevestigen. De ramadan is de maand van het geweld, van de oorlog en van de door een tekort aan vloeistof nog meer geheel ontdane woedende moslims.

De jonge ware gelovige in bovenstaande video gaat volledig door het lint, omdat alle anderen eten en plezier kunnen maken, terwijl hij, het 1400 jaar oude dictaat van een psychopaat volgend, vermoedelijk al het nodige vocht is verloren en daarbij nadrukkelijk iedereen moet haten die niet aan deze onzin meedoet. De islam maakt ziek.

Bron: www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/07/09 ... more-92566
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Mahalingam »

Vanwege het naderende einde van de ramadan is het in Bangla Desh een gewoonte van rijke mensen om kleding te schenken aan armen.
Daar lopen die dan voor te hoop. Dat is ieder jaar een ongeregelde bende met tientallen doden tot gevolg. Ook nu weer.
22 Doden in Bangladesh bij uitdelen kleding
Een liefdadigheidsactie in Bangladesh is vrijdag volledig uit de hand gelopen. Bij het huis van een zakenman in het noordelijke Mymensingh, werd in de vroege uren kleding weggegeven om het einde van de ramadan te vieren, maar daarbij ontstond grote paniek. In het gedrang kwamen volgens de politie zeker 22 personen om het leven, terwijl vijftig personen gewond raakten.

Meer dan 1.500 mensen hadden zich voor de smalle poort van het huis verzameld.
http://www.volkskrant.nl/buitenland/22- ... ~a4098408/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Marieke »

Moslimjongeren schenken voedselbank 450 Ramadan-pakketjes

Het Islamitisch Centrum Imam Malik in Leiden toont zich uiterst gul tijdens deze mooie maand.
De jongeren van de moskee hebben 450 voedselpakketjes geschonken aan de voedselbank van Leiden. Op Facebook zegt ICIM dat de moskee een steentje bij wil dragen aan de maatschappij. 'Immers is dit de maand van de gunsten, dankbaarheid en barmhartigheid', zegt het centrum. 'Een speciaal samengesteld pakket met een aantal producten die een idee geven hoe de vastende moslims hun vasten verbreken', legt initiatiefnemer Abdel Bouzzit uit.

'We willen in deze vastenmaand waarin we onszelf trainen zelfbewust en gedisciplineerd te leven iets bijzonders doen voor de armen en behoeftigen', zegt Bouzzit tegen Omroepwest. Bij de voedselbank in Leiden reageerde men uiteraard enthousiast.

Bron: www.nujij.nl

Ik kan me helemaal vergissen, maar volgens mij is het dus wel allemaal halal eten! Dus ik wil niet negatief zijn, maar eigenlijk is het dan opdringen van halal eten, en dus de islam! :ohmy2: :sly7:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Schepsel! »

Ik vind het wel tof van ze.
(^v^)
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Marieke »

Schepsel! schreef:Ik vind het wel tof van ze.
Ja, misschien toch wel, misschien ben ik te negatief, sorry. :redface2: Maar ik denk dat het hier dus gaat over 'suikermoslims', zoals wij die hier altijd noemen, toch? Dus mensen die de échte islam niet volgen! Ik denk dat we het daar wel allemaal over eens zijn, toch?
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Zwartmeer »

Marieke schreef:Dus mensen die de échte islam niet volgen! Ik denk dat we het daar wel allemaal over eens zijn, toch?
Ik denk dat je het als een vorm van al-taqiya moet zien...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ramadan 2014/2015. Tijd voor doden en gewonden.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Vanwege het naderende einde van de ramadan is het in Bangla Desh een gewoonte van rijke mensen om kleding te schenken aan armen.
Daar lopen die dan voor te hoop. Dat is ieder jaar een ongeregelde bende met tientallen doden tot gevolg. Ook nu weer.
Het is niet alleen Ramadan die traditiegetrouw binnen de perverse heidense achterlijke achterstandsreligie islam voor doden en gewonden zorgt. Er bestaat ook nog zoiets als het jaarlijkse feestelijke blokje om lopen rond de heilige heidense kubus in Mekka dat meestal uitmondt in het vertrappen van de islamitische medemens dat kan oplopen tot een paar honderd doden. Geluk bij een traditioneel ritueel opzettelijk ongeluk. De dood getrapte achterlijke islamitische klojo's maken kans op onmiddellijke toegang tot het hoerenparadijs van Allah, de pooier van Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Mahalingam »

Hoe wordt het einde van de ramadan in Thailand gevierd?
Met moord en doodslag.
Doden bij aanslagen in zuiden van Thailand
Een aanslag en brandstichting in Zuid-Thailand hebben aan zes mensen het leven gekost. Drie vrouwen kwamen gisteravond om nadat vanaf een motor een bom was gegooid naar een karaokebar in de stad Padang Besar, op de grens met Maleisië. Bij een aangestoken brand in een andere grensstad kwamen nog drie mensen om, schrijft persbureau AP.

In heel de Thaise regio vonden verschillende aanvallen plaats, waarvan de Thaise politie vermoedt dat ze zijn gepleegd door islamitische separatisten. Restaurants werden bekogeld met zwaar vuurwerk, bij een hotel ging een bom af en twee winkels gingen in vlammen op. Elf mensen raakten gewond.
http://www.nrc.nl/nieuws/2015/07/11/dod ... -thailand/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door King George »

Ariel schreef:Je zal nu maar tijdens ramadan in de buurt van een moskeet wonen. Dat is niet leuk. Moslims gaan erg vroeg naar hun gebedshuis om te bidden. Een bewoner die die het ongeluk heeft dat er een moskeet bij hem in de buurt staat, heeft dit briefje voor zijn raam gehangen.

Afbeelding
Het ziet er als een vriendelijk verzoek uit. Maar reken maar niet dat de respect eisers wederzijds respect zullen gaan betuigen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Manon »

Schepsel! schreef:Ik vind het wel tof van ze.
Ik vind het even tof als dat wij een speenvarkentje gaan schenken aan de islamitische voedselbank(*) ter gelegenheid van Kerstmis.

(*) bestaat dat wel?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Marieke »

Zwartmeer schreef: Ik denk dat je het als een vorm van al-taqiya moet zien...
Ja, daar zit ook wel wat in... :emm2:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Mahalingam »

In mijn gratis Stadskrant legt Emine Güney uit over ramadan (is innerlijke verrijking).
Hij wil af van de naam 'suikerfeest'. Dat legt teveel de nadruk op vreten. Materialistisch.
En wat heeft hij te zeggen over de oorsprong van het suikerfeest?
Lekkernijen met veel suiker vinden zijn oorsprong uit de tijd van de nomaden. Er waren toen vaak periodes van voedselschaarste, waarbij de behoefte aan pure suikers groot en noodzakelijk was, zeker na een periode van schaarste.
Die suiker kwam voor Mohammed zeker gewoon uit de lucht vallen?
Ter illustratie is er een foto van een zaal vol Turkse mannen die zitten te suikerfeesten. Waar zijn de vrouwen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Manon »

En wat heeft hij te zeggen over de oorsprong van het suikerfeest?
Vergeten dat het de herinnering is aan de overval op een karavaan met suikerproducten?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Badr
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Ariel »

"IS heeft tijdens ramadan 94 overtreders vastenverbod gekruisigd"

De terreurmilitie Islamitische Staat (IS) heeft tijdens de ramadan-vastenmaand 94 mensen gekruisigd en gegeseld omdat zij het vastenverbod hadden overtreden. Dat hebben activisten aan de oppositiesite Syrisch Observatorium voor de Mensenrechten (SOHR) gemeld.
De slachtoffers werden daarvoor op pleinen en in hoofdstraten in ijzeren kooien geplaatst. Steeds volgens de uit Londen opererende anti-Assadsite waren onder de slachtoffers ook vijf minderjarigen. IS had de bevolking van de door haar beheerste gebieden in Oost- en Noord-Syrië gewaarschuwd dat overtredingen van de vastenwetten gestraft zouden worden met 70 zweepslagen en een kruisiging.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Ariel »

Het zit er weer op voor de moslims. Ramadan is voorbij. Jammer.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door xplosive »

:sheik: :muslima:
Laatst gewijzigd door xplosive op ma jul 20, 2015 9:24 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Suikerfeest 2015

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ook op mijn Facebook pagina te zien.

Afbeelding

SUIKERFEEST. BELONING OP WALGING OVER JEZELF

Een leuk persoon, vindt dit leuk. Maar wie in zijn broek schijt voor de verjaarde woestijn praatjes van de ziekelijke pedofiele oorlogsprofeet Mohammed, ergert zich hieraan. Alsof hij daarmee zijn garantie certificaat voor het hoerenparadijs van Allah veilig kan stellen. Moslims zijn de godsdienstwaanzinnige krakkemikkige bijwagens van onze kennisbeschaving. Daar kan ik ook niks aan doen. Geen mens is verplicht zich moslim te noemen. Behalve dan in de fascistische territoria van de islam.

Afbeelding

Wat de Muhammed in de VS betreft, die heeft een dag te vroeg gemoord. Vandaag is het Suikerfeest en de vrijdag van het middaggebed waarbij als vaste traditiegetrouwe gewoonte rellen en schietpartijen pas mogen uitbreken NA het middaggebed op vrijdag. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Pilgrim »

FOTO/VIDEO-SERIE: Moslimmassa´s vierden het einde van de ramadan

Geplaatst op 18 juli 2015

Afbeelding

Bij het einde van de ramadan krijg je een indruk van de moslimmassa´s die de westerse wereld koloniseren. Hierboven een foto uit Moskou. Hieronder andere foto´s en video´s:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In Birmingham kwamen 70.000 moslims bij elkaar:



Een drone-video uit Moskou:



Deze video toont de islamitische seksescheiding in New York zien:



Bron: www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/07/18 ... more-93127
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Ali Yas »

Dat zijn hele manifestaties! Applaus voor de kracht van het politieke statement.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Ariel »

Wat mij verbaast is dat er dit jaar hierin Nederland geen ellende gebeurd is tijdens het Suikerfeest. Normaal dan hoor je hoe de mohammedaanse jeugd de bioscopen afbreekt, maar dit jaar hoor ik niks.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Wat mij verbaast is dat er dit jaar hierin Nederland geen ellende gebeurd is tijdens het Suikerfeest. Normaal dan hoor je hoe de mohammedaanse jeugd de bioscopen afbreekt, maar dit jaar hoor ik niks.
bioscopen hebben hun deuren gesloten?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ramadan 2014/2015. Toont aan hoe ongeschikt moslims zijn voor onze samenleving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Manon schreef:
Ariel schreef:Wat mij verbaast is dat er dit jaar hierin Nederland geen ellende gebeurd is tijdens het Suikerfeest. Normaal dan hoor je hoe de mohammedaanse jeugd de bioscopen afbreekt, maar dit jaar hoor ik niks.
bioscopen hebben hun deuren gesloten?
Meer begrip voor moslims en hun onverdraagzame achterstandsreligie islam?
Andere optie. De rel moslims zijn dood of worstelen nog met hun overtuiging op het slagveld van IS. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ramadan 2014/2015

Bericht door Mahalingam »

Ik lees hier hoe een dokter een verkeerde diagnose stelde omdat ze dacht 'dat het door de ramadan kwam'.
Man met herseninfarct weggestuurd bij huisarts
De arts dacht op basis van de leeftijd van de man en zijn medische voorgeschiedenis niet direct aan een herseninfarct. Het wazige zicht in zijn linkeroog, waar de man pas aan het einde van het consult over praatte, wijtte de arts aan het feit dat de man deelnam aan de Ramadan.
http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTER ... arts.dhtml
Het infarct was hoogstwaarschijnlijk niet te voorkomen geweest, zegt het medisch tuchtcollege. Toch vindt de tuchtrechter dat de huisarts de man zelf had moeten onderzoeken. De co-assistent, die op haar laatste dag van haar stage zelf een spreekuur draaide, was wel goed, maar de arts blijft verantwoordelijk, aldus de tuchtrechter.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie