Ramadan door de jaren heen. 2020

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

Theo Hiddema over de politie-iftar
Gerard - Gepubliceerd op 21 mei 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

Politie-iftar...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 6)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Mahalingam »

Karachi, Pakistan, hittegolf, 44 in de schaduw. En vanwege te weinig stroom doen de airco's het niet voortdurend.
Hier zie je bewoners op koele steen liggen.
Afbeelding

Er zijn al 65 doden en gezien het rammadannen kunnen dat wel meer dan 1000 worden.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2066257 ... n-65-doden
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Karachi, Pakistan, hittegolf, 44 in de schaduw.

Er zijn al 65 doden en gezien het rammadannen kunnen dat wel meer dan 1000 worden.

Wel een voordeel dat ze tijdens de ramadan dood gaan. De overledene gaan gelijk door naar de hemel.
De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: “Wanneer de Ramadan aanbreekt, worden de poorten van het Paradijs geopend en de poorten van de Hel gesloten en de duivels worden dan vastgeketend.”

(al-Boekhaarie en Moeslim)
Alhoewel... :shock: Volgens de wijze mannen van al-yaqeen....Je moet het een moslim niet te gemakkelijk maken.

Betekent dit dat degene die overlijdt in de maand Ramadan het Paradijs zal binnentreden zonder Rekenschap?

Antwoord:
Alle lof zij Allah.

Dat is niet het geval. Dit betekent eerder dat de poorten van het Paradijs geopend worden om de mensen aan te moedigen om hard te streven, zodat zij het Paradijs kunnen betreden. En dat de poorten van de Hel gesloten zijn, om zo de gelovigen te stimuleren zich te onthouden van zonden, zodat zij deze poorten niet hoeven te betreden. Het betekent dus niet dat degene die in de maand Ramadan sterft het Paradijs zal betreden zonder Rekenschap.

Degenen die het Paradijs zullen binnentreden zonder rekenschap af te hoeven leggen, zijn degenen die de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) beschreef toen hij zei: “Zij zijn degenen die geen Roeqyah van anderen vragen, noch geloven zij in (goede of slechte) voortekenen, noch laten zij zich brandmerken, en zij leggen hun vertrouw in hun Heer.” En dit in aanvulling ophet verrichten van goede daden die hen worden opgedragen.

Sheikh Mohammed ibnoe Saalih al-cOethaymien
(Fataawa Islaamiyyah, boekdeel 2, blz. 162)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islamitische dieren.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ariel »

Ook het Holland Festival houdt rekening met de ramadan. Het concert Metropole Orkest and soloist of the Syrian Big Band op 8 en 9 juni in Carré wordt vervroegd. En nadat de laatste noot heeft geklonken staat personeel van het theater klaar met dadels en andere hapjes.
Het festival wil zo de bezoekers en orkestleden die deelnemen aan de ramadan de kans geven direct wat te eten en drinken na het concert. Het optreden zou eerst beginnen om 20.30 uur, maar is nu een halfuur vervroegd naar 20.00 uur.

Op 8 en 9 juni speelt het Metropole Orkest samen met muzikanten van een Syrische bigband. De meeste van deze solisten zijn Syrië al ontvlucht. Tijdens het concert is er tradionele muziek en eigen werk te horen. Muzikanten die optreden zijn Moslem Rahal, die in 2016 al eens op het Holland Festival speelde, zangeres Dima Orsho en zanger Ibrahim Keivo.
:nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

Ramadan manie

Geplaatst op 23 mei 2018

Afbeelding

Tijdens de islamitische vastenmaand ramadan neemt de, sowieso het hele jaar door plaatsvindende, dweperij van veel “links-liberale” opiniemakers voor de islam de vorm aan van een regelrechte ramadan manie. Talrijke journalisten voelen zich geroepen om hun niet-islamitische lezers tips te geven hoe zij zich in hun, uiteraard geenszins geïslamiseerde, Duitse vaderland uit piëteit met de moslims te gedragen hebben.

De “Bayerische Rundfunk” publiceert op internet zelfs een “vasten etiquette”. Daarin geeft een redacteur adviezen hoe men zijn islamitische vrienden tijdens de ramadan zou kunnen helpen.
Je zou graag aan de dame willen vragen hoeveel islamitische vrienden ze eigenlijk heeft. Het aandeel moslims in haar vriendenkring zou wel eens proefondervindelijk, zoals bij de meeste zich nadrukkelijk multiculti-vriendelijk te kennen gevende mediamakers, in de promille kunnen liggen. Mag je in de ramadan eigenlijk van promille spreken?

“Ramadan Mubarak” in plaats van Hallo
Maar zelfs wanneer de vriendenkring alleen maar gerekruteerd zou zijn uit de plaatselijke moskee: waarom zou men islamitische vrienden bij het ongezonde vasten moeten helpen? Je adviseert toch ook niemand om een bevriende kettingroker of alcoholist te ondersteunen door regelmatig sigaretten voor hem te halen of goedkope drank.

Wie zichzelf de pijnigingen van een zomers afzien van eten en drinken wil aandoen, ga je gang. Maar masochisme en zelfvernietiging zijn nu eenmaal, net zoals religie, privézaken. Deze zinnen schenden echter vermoedelijk al de eerste regel van de “vasten etiquette”, waarin staat: “De juiste woorden vinden.”

Wanneer men indruk wil maken op zijn islamitische vrienden, dan zou je gewoon een keer “Ramadan Mubarak” of “Ramadan Kareem” ter begroeting moeten zeggen en daarbij – “heel belangrijk” – moeten bedenken: “Moslims vasten vrijwillig, en doen dat graag. Niemand wordt gedwongen, velen verheugen zich zelfs op de ramadan.” Daarom zou men er best een paar aardige woorden over kunnen zeggen. “Commentaren zoals ´Hé, ben je net door een vrachtwagen overreden?! Je ziet er allerbelabberdst uit. Ik zou maar een beetje kalm aan doen´”, zijn daarbij niet behulpzaam.

Ramadan – “een oud Duits gebruik”?
Maar toch: in de kantine mogen we met toestemming van de redactie van de “Bayerische Rundfunk” ook tijdens de ramadan en in aanwezigheid van islamitische collega´s “zoals gebruikelijk toetasten”. We zouden “het echter niet moeten overdrijven”. Een advies dat altijd zinvol is. Teveel eten en drinken is per slot van rekening ook niet gezond.

Wie nu denkt dat zulke gedragscodes een islamisering of zelfs een onderwerping zouden vormen, wordt door de “Deutschlandfunk Kultur” uit de droom geholpen. De ramadan is “een oud Duits gebruik”, zegt men daar. Waarom wordt niet nader uitgelegd. Misschien was de journalist, Eren Güvercin, al iets verzwakt toen hij de bijdrage schreef.

De ramadan manie is deze dagen alomtegenwoordig. Politici van bijna alle partijen feliciteren de moslims, Twitter heeft speciale ramadan emoticons vrijgegeven, en in de scholen zijn steeds meer vastende kinderen en jongeren.

Kerken in manie
Ook de kerken willen niet achter de tijdgeest aanhobbelen. Vijf katholieke bisschoppen en vertegenwoordigers van drie Evangelische Landskerken in de deelstaat Nordrhein-Westfalen bijvoorbeeld roepen naar aanleiding van de ramadan in een gezamenlijk schrijven op tot solidariteit. Ook zij groeten gewoon een keer met “Ramadan Mubarak” en schrijven bovendien: “Onze religies bieden ons de kans ons erop te bezinnen wat echt belangrijk is. Moge God ons de innerlijke vrede schenken om zijn roep in ons geweten te herkennen en hem op de weg van de vrede te volgen! En moge God ons er bij helpen van elkaar te leren en elkaar wederzijds te ondersteunen!”

Ondertussen nam de priester Wolfgang Sedlmeier uit Aalen de solidariteit wel heel erg letterlijk. Hij kwam namelijk op het lumineuze idee om tijdens de Pinkster-mis uit protest tegen de AfD een hoofddoek te dragen. De verantwoordelijke bisschop van zijn bisdom heeft zich van de actie gedistantieerd en een verhelderend gesprek aangekondigd. Of de reden van het gesprek is dat de kerk zich toch nog niet definitief wil verlagen tot een carnavalsvereniging, of dat ze eerder bang is voor zich gekwetst voelende moslims, is niet bekend.

Bron: https://jungefreiheit.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/23/ramadan-manie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 8)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door King George »

Waar staat dat sterretje voor? En in ieder geval spreken de bovenste cijfers weer boekdelen. En we zijn nog maar acht dagen "gevorderd" in de Ramadan manie. Ben overigens ook benieuwd naar hoeveel slachtoffers van misdrijven bij aangifte willen doen worden geconfronteerd met te druk met de Iftar te bezoeken. Geen aangiften opnemen i.v.m. te druk met de Iftar te bezoeken drukt dan natuurlijk wel weer de criminaliteitscijfers...


Ik heb het echt helemaal gehad met heel die Islam opgedrongen te krijgen en daarom:


FUCK ISLAM!


Ik heb gegeten en gedronken van die Islam. Ik ben er klaar mee.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Het concert Metropole Orkest and soloist of the Syrian Big Band op 8 en 9 juni in Carré wordt vervroegd. En nadat de laatste noot heeft geklonken staat personeel van het theater klaar met dadels en andere hapjes.
Ik hoorde onlangs ook zoiets afschuwelijks, delen uit de Mattheus passie van Bach maar dan gezongen in het Arabisch, erbarme dich Allah etc. En een stormachtig applaus dat op die onzin volgde ! Uitgevoerd dan nog door het Nederlands Bach Genootschap die ook een stukje van de politiek correcte waan wilde meepikken.
Terwijl de teksten in de Bach cantates er geen twijfel over laten bestaan: de Christen ziel heeft 3 vijanden. De Turk, De Paus en de Satan . In die volgorde.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Ik hoorde onlangs ook zoiets afschuwelijks, delen uit de Mattheus passie van Bach maar dan gezongen in het Arabisch, erbarme dich Allah etc. En een stormachtig applaus dat op die onzin volgde
:shock: Wat vreselijk. Bach wordt hier op een gruwelijke manier verkracht. En normaal wordt er NOOIT tijdens een uitvoering van de Matthäus-Passion geapplaudisseerd. Ik heb dat nog nooit meegemaakt.

Maar ja, goedvolk wil graag laten horen dat ze goedvolk zijn.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door mercator »

Ariel schreef: :shock: Wat vreselijk. Bach wordt hier op een gruwelijke manier verkracht. En normaal wordt er NOOIT tijdens een uitvoering van de Matthäus-Passion geapplaudisseerd. Ik heb dat nog nooit meegemaakt.
Oh jij hebt dat ook gehoord. Ik wist niet wat ik hoorde, hoe ver kan het dhimmie gedrag nog doorslaan eigenlijk. Zelfs de klassieke muziek moet aangepast worden aan de waan van de dag. Spijtig genoeg is zowat heel de culturele sector verziekt door het cultuur Marxisme en dan krijgen we zulke gedrochten.
Dringend tijd om de Toverfluit en Die Entfuhrung aus dem Serail van Mozart aan te passen want daar worden moslims negatief voorgesteld.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Oh jij hebt dat ook gehoord. Ik wist niet wat ik hoorde, hoe ver kan het dhimmie gedrag nog doorslaan eigenlijk. .
Ik heb het opgezocht nadat ik jouw post las.

Ik ben benieuwd wanneer ze de Messiah van Handel gaan verkrachten.
I know that my Redeemer liveth, and that He shall stand at the latter day upon the earth. And though worms destroy this body, yet in my flesh shall I see God. For now is Christ risen from the dead, the first fruits of them that sleep.
Deze tekst kan dan zo vertaald worden

I know that my Prophet liveth, and that He shall stand at the latter day upon the earth.
And though worms destroy this body, ( Ai, :shock: dat kan natuurlijk niet ) yet in my flesh shall I see Allah. For now is Mohammed risen from the dead, the first fruits of them that sleep.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Ik ben benieuwd wanneer ze de Messiah van Handel gaan verkrachten.
Er bestaat een opera van Christoph Willibald von Gluck La Rencontre Imprevue ou les pelerins de la Mecque uit ca 1770 waarin de draak wordt gestoken met moslims als achterlijke boerenpummels en hun imams en Islamitische "geleerden" als geslepen bedriegers. Deze opera wordt nog maar zeer zelden uitgevoerd [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 9)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 10)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 11)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Hans v d Mortel sr »

RESPECT VOOR DE HEIDENEN!

Maand van god Ramadan.


DAG 12.

Afbeelding

Om moslims te pesten en extra hongerig en dorstig naar goeie seks te maken, heb ik een filmpje voor hen in petto. Afspelen is op eigen risico. Want Allah kijkt mee. De link vindt u onderin. Ik moest van Allah beloven dat moslims dit filmpje niet mochten zien. Ik zei: “Maar natuurlijk Allah. U kent mij toch? Als er eentje in staat is om aan te tonen hoe achterlijk de volgelingen zijn van de door het woestijnvirus aangestoken woestijnrat Mohammed, die de profeet onder de beunhazen was, dan ben ik het wel."

En nog wat Allah! Dat Egyptische alleraardigste leuk succesvol voetballende ventje Mohamed Salah bij Liverpool werd al snel door niet-moslim Ramos, de gesel van de Ramadan en speler van het christelijke Real Madrid, uitgeschakeld in de Champions League Finale van zaterdagavond. Ramos die zijn dorst aan de overwinningsdrank Allah bestaat niet had gelest, schakelde lieve gevaarlijk goed voetballende Mohamed direct in het begin van de wedstrijd al uit. Logisch toch als je vanaf ’s morgens niet gegeten en gedronken hebt. Dan kun je nauwelijks nog op je benen staan. Wie op Allah rekent, rekent zich ziek en arm. Hij zal door niet na te denken zijn hoofd moeten missen. Voor aanvang van de wedstrijd lag Mohamed nog eerst even op de grasmat te bidden. Mogelijk tekort. Maar de wedstrijd moest op tijd beginnen.

https://tinyurl.com/Hot-Ramadan
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo mei 30, 2018 11:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

Lesbos: Moslims slaan met ijzeren stangen Koerden en christenen in elkaar – omdat ze niet wilden vasten. Koerden melden 4 doden

Geplaatst op 27 mei 2018

Afbeelding

Vreselijke en ongelooflijke beelden uit Griekenland: Moslims slaan mensen in elkaar, omdat zij niet vasten! Een meute van ongeveer 100 fundamentalistische Arabieren, overwegend uit Deir ez-Zor in Syrië, heeft gistermiddag met messen en ijzeren stangen jacht gemaakt op Koerden, Jezidi en christenen.

Terwijl de zender “Koerdistan24” spreekt van 4 doden en meer dan 50 deels zwaargewonden, spreken Duitse media daarentegen van “slechts” zeven gewonden. De moorden werden mogelijk niet genoemd om niet tegen moslims op te stoken, die op dit moment op grond van de ramadan gelden als bijzonder gevoelig en prikkelbaar. Niet voor niets doen gedragsaanbevelingen voor niet-moslims in de media de ronde en de oproep om vooral nu speciaal rekening met ze te houden, ja, zelfs af te zien van eten in hun aanwezigheid. Islamisering? Gaat lekker...

Want de onverbiddelijke islamitische discipelen op het Griekse eiland motiveren hun brute aanslagen met de weigering van de Kafirs (“ongelovigen”) om eveneens van zonsopkomst tot zonsondergang niets te eten en te drinken, waaruit zij dan het recht op hun “strafexpeditie” afleidden.

Moro Tarbush, een Syrische Koerd, die in het kamp in het oosten van Lesbos leeft, bevestigt dat vier van zijn landgenoten bij de botsing om het leven kwamen: “Syriërs en Irakese Arabieren vielen Koerdische gezinnen aan – aangedreven door religieuze en etnische haat. Onder de doden bevinden zich mijn neven Izzat Tarbush en Kaniwar Tarbush evenals Ahmad en Kaniwar uit Afrin.” De Griekse autoriteiten in het kamp zouden niet ingegrepen hebben toen de aanvallers met ijzeren stangen zelfs een 60-jarige man zijn benen en voeten braken.

Of de NGO´s met deze “temperamentvolle” ramadani´s aan boord van hun afhaaltaxi´s vrijwillig gevast zouden hebben om niet de ervaring te hoeven opdoen van een gelijksoortige bloedrode dramadan, is niet bekend. En ook in de officiële nieuwsberichten geen woord over het aantal gewonden en al helemaal niet over de doden, laat staan over de oorzaak van deze brute, gewelddadige overval. Als reden voor de massale vechtpartij van de “beschermingzoekers” wordt alleen maar het overvolle kamp genoemd – en de agressors kunnen zeker zijn van een nieuw rondje sympathie.

Bron: www.compact-online.de

Door: Iris N. Masson

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/27 ... n-4-doden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 12)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ariel »

Zaterdagmiddag
’Twee doden in België nadat trucker op voormalig politiekantoor in rijdt’
En wat zegt zijn niet zo slimme vrouw nu?

“Was het de hitte, lag het aan de ramadan? Ik kan dit niet vatten”
Mounir botste in het Belgische Machelen met zijn Aldi-vrachtwagen tegen een personenauto en reed daarna vol in op een leegstaand gebouw van de politie.

De 39-jarige chauffeur en zijn 48-jarige bijrijder overleefden de klap niet.

Zware baan
Mounir was 11 jaar actief als soldaat in het Marokkaanse leger en begon drie weken geleden als chauffeur bij Aldi. „Het was een zware baan, maar hij was er dolblij mee”, zegt zijn vrouw Véronique. Zijn opleiding zat er bijna op en hij zou binnenkort alleen mogen rijden”.

„Ik belde me nog omstreeks 11.30 uur voor een praatje. Hij was kerngezond. Dit ongeluk doet dan ook veel vragen rijzen. Was hij onwel geworden? Speelden de hitte of de ramadan een rol? Ik kan dit niet vatten. Mounir was mijn wereld en hij deed alles voor mij, zijn zoontje en mijn twee andere kinderen. Hij was een fantastische man en vader,” aldus de vrouw in Het Nieuwsblad.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het grote probleem dat zich voordeed lag gelegen in het feit dat hij moslim was.

Het is bij mij al lang bekend dat Allah een hekel heeft aan 'goede' moslims. Moslims bijvoorbeeld die zich aan de Ramadan houden om gedrogeerd te worden met het Islamvirus van heb ik jou daar. :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon (dag 13)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie