Ramadan door de jaren heen. 2020

Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door xplosive »

Wat Ariel bedoelt, Hans, is dat het wel vreemd zou zijn dat Ramadanrellen die er vorig jaar waren er dit jaar niet zouden zijn. Blijkens reacties op Twitter zijn er ook dit jaar wel degelijk Ramadanrellen, maar wordt daar in alle mainstream-media-kanalen niet over bericht. Mogelijk dat het AVG-spook wat dat betreft een verlammende werking heeft op al die media-kanalen daar waar ze eerder toch al niet zo scheutig waren met dat soort berichtgevingen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 20)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 21)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:Wat Ariel bedoelt, Hans, is dat het wel vreemd zou zijn dat Ramadanrellen die er vorig jaar waren er dit jaar niet zouden zijn. Blijkens reacties op Twitter zijn er ook dit jaar wel degelijk Ramadanrellen, maar wordt daar in alle mainstream-media-kanalen niet over bericht. Mogelijk dat het AVG-spook wat dat betreft een verlammende werking heeft op al die media-kanalen daar waar ze eerder toch al niet zo scheutig waren met dat soort berichtgevingen.
Duidelijk.

Trouwens ook logisch. Waarom zal de moslimmeute zich plotsklaps gaan bekeren? De enige manier om van hun ongewenste religieuze uitspattingen af te komen is hen uit het land te plaatsen. Hoe? Laten we tenminste een begin maken met daarover te praten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Mahalingam »

Ik zie dat autobranden en containerbranden alleen nog maar in de lokale pers worden vermeld.
En over de daders wordt niet gespeculeerd. Daders die ook nooit worden gevonden.
Neem nu Noordwijk:
Bestelbussen branden uit in Noordwijk
Twee bestelbussen zijn in de nacht van dinsdag op woensdag uitgebrand in Noordwijk. Het is de vierde nacht dat er brand is aan het Rederijkersplein.
Een derde bus raakte flink beschadigd. Alle busjes zijn eigendom van een school voor kinderen met een beperking.
De politie onderzoekt of sprake is van brandstichting bij de bestelbussen.

Bij vorige branden, zoals in de nacht van zondag op maandag aan het Rederijkersplein, wordt er wel van uitgegaan dat de brand is aangestoken.

De politie surveilleert extra in de buurt. Ze meldt dat er de afgelopen nachten sprake was van brandstichtingen, aanbrengen van graffiti en vernielingen op en rond het Rederijkersplein.
https://www.leidschdagblad.nl/duin-en-b ... -noordwijk
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

HET GALGENMAAL...

Geplaatst op 6 juni 2018

Afbeelding

Voor het eerst in de geschiedenis is er een Nationale Iftar gehouden. Aan deze maaltijd, die georganiseerd werd door het Contactorgaan Moslims en Overheid (waar halen ze toch al die contactorganen vandaan), deden ook Joden en christenen mee. Het is gewoon niet te verkroppen, dat die politionele labbekakken hebben deelgenomen aan zo’n achterlijke schranspartij van een barbaarse sekte. Het dringt nog steeds niet tot onze overheidsdienaren door dat de islam een verderfelijke veroveringsideologie is die met moord en doodslag ons allen tot onderwerping dwingt. Joden en ongelovigen en andersdenkenden zijn straks het haasje. Reken maar!

Zijn die genodigden nou werkelijk zo naïef? Mijn hemel, wat een droevig gezicht. Zij proeven van al dat voedsel doch het is hun galgenmaal dat hun straks zuur zal opbreken. Ik ben werkelijk verbijsterd dat ons hoogste gezag zich verlaagd tot zulk een barbaars festijn. Als ik zo die vreetgiganten zie zitten met al die schalen voedsel – ik krijg er bijkans oprispingen van – wellen toch de herinneringen aan de oorlogsjaren bij mij naar boven. Want ook toen namen de volgelingen van een foute ideologie deel aan zulke verbroederingsfeesten. Alleen waren er toen geen Joden bij aanwezig. Nu wel! En dat stoort mij!

Ach, ik kan hier wel blijven waarschuwen, doch ik blijf een roepende in den woestijn. Want de vrijheid je religie te beleven geldt nog altijd niet voor Joden. Want een Loofhut bouwen lokt antisemitisme uit. Doch, let wel, spitse lezer van “E.J. Bron”, islam is antisemitisme in zijn puurste vorm. De koran bevat meer Jodenhaat dan het Mein Kampf van Adolf Hitler. Edoch, als een Joods gebedshuisje antisemitisme uitlokt, dan lokt een moskee ook afkeer van de islam uit en zouden we die haatpaleizen dan niet direct moeten sluiten als we consequent zijn?

Ik begin nu toch steeds meer overtuigd te raken dat Lucifer uit de hel is nedergedaald om ons aan hem te onderwerpen. Ongemerkt is het Grote Kwaad in ons midden getreden en miljoenen mensen hebben naar zijn Leugens geluisterd en hebben ervoor gekozen hem te volgen. Een weg terug is er niet.

Ik wens U allen nog een gezegende dag.

Door: “Driek”

https://ejbron.wordpress.com/2018/06/06/het-galgenmaal/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 22)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Mahalingam »

De landelijke pers bericht nu over de toestanden in Noordwijk. Het wat lastig dat niet te doen en de noodverordening dood te zwijgen.
Noodverordening in Noordwijk door branden en onrust
In Noordwijk is vanaf vanavond een noodverordening van kracht om de openbare orde te herstellen. De burgemeester wil met de maatregel de onrust in de wijk Boerenburg bestrijden. De noodverdordening is vanaf 22.00 uur tot 06.00 uur in de ochtend van kracht en duurt tot 17 juni.

Noordwijk heeft last van meerdere branden. Twee busjes van een school voor speciaal onderwijs gingen in vlammen op en ook een vuilcontainer en een bouwkeet moesten het ontgelden.

Samenscholingsverbod
Door de noodverordening mogen alleen hulpverleners en buurtbewoners de wijk in en uit, op vertoon van een legitimatiebewijs. In de bewust wijk is tevens een samenscholingsverbod van kracht. Verdachte personen mogen preventief worden gefouilleerd en voertuigen worden doorzocht.

Volgens de burgemeester zijn er signalen dat bewoners het recht in eigen hand willen nemen. Die vrees voor wanordelijkheden moet worden ingeperkt met de maatregelen.
De inzet is dus niet het verhinderen van schade aan eigendommen van burgers maar het verhinderen van een volksoproer.

https://www.ad.nl/binnenland/noodverord ... ~a26deef5/

In de plaatselijke krant:
De afgelopen dagen werden drie auto’s in brand gestoken en straatmeubilair. Daarnaast zouden onruststokers in de wijk zich provocerend en beledigend opstellen richting de politie en intimiderend richting bewoners. Bewoners zouden bang zijn voor represailles als ze melding van overlast maken. De overlast bestaat onder meer uit geluidsoverlast en het rondrijden met hoge snelheid. De gemeente heeft ook opgevangen dat sommige mensen overwegen het recht in eigen handen te nemen en de verdachten aan te willen pakken.
https://www.leidschdagblad.nl/duin-en-b ... jkersplein
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

Turkije: Tienduizenden Syriërs keren naar huis terug om het Suikerfeest te vieren...
Geplaatst op 6 juni 2018 - RT Deutsch - Gepubliceerd op 5 jun. 2018



Duizenden Syrische “vluchtelingen” en “migranten” zijn de Turkse grens naar Syrië overgestoken om het einde van de heilige maand ramadan te vieren, zoals de in de buurt van de grens in de zuidelijke Turkse provincie Kilis gemaakte opnames van maandag laten zien. Volgens informatie van de Turkse autoriteiten hebben meer dan 74.000 Syriërs zich speciaal online laten registreren om de Turkse grens naar Syrië te kunnen oversteken, waarbij het alleen maandagmorgen al om 30.000 Syriërs ging.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 23)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Turkije: Tienduizenden Syriërs keren naar huis terug om het Suikerfeest te vieren...
Vorig jaar gebeurde dat precies het zelfde. Ik vraag me af waarom ze steeds weer terug gaan naar dat kamp in Turkije .
Is dat misschien omdat ze nog steeds hopen op een plekje in Europa ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ariel »

Noodverordening in Noordwijk. In de enige ‘multiculturele’ buurt aldaar.
Noodverordening loopt af aan het eind van de ramadan.

Trek zelf je conclusie.
Rustige nacht in Noordwijk na noodverordening

Op en rond het Rederijkersplein in Noordwijk is het in de nacht van donderdag op vrijdag rustig gebleven. Dat meldt een woordvoerder van de politie. Voor het gebied is sinds donderdagavond een noodverordening van kracht, omdat het er volgens de gemeente al een paar dagen zeer onrustig is.

Op en rondom het plein veroorzaken hangjongeren volgens de gemeente al jaren overlast, maar sinds vorige week woensdag loopt het uit de hand. Zo zijn er een bouwkeet, prullenbak, een plastic container, twee bestelbussen en een bestelwagen in brand gestoken. De daders zouden vooral in de nacht actief zijn. Ondertussen zouden mensen op sociale media hebben aangegeven de daders zelf te willen aanpakken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:Turkije: Tienduizenden Syriërs keren naar huis terug om het Suikerfeest te vieren...
Vorig jaar gebeurde dat precies het zelfde. Ik vraag me af waarom ze steeds weer terug gaan naar dat kamp in Turkije .
Is dat misschien omdat ze nog steeds hopen op een plekje in Europa ?
Grappig dat die godsdienstwaanzinnigen, die hun ziel verkocht hebben aan satan de profeet Mohammed, het kamp in en uit mogen lopen. Ik vergelijk zoiets dwaas als deze islamitische gang naar Canossa met een TBS-verlof in Nederland. Daar komt altijd rottigheid van. De ziekte van de crimineel of moslim zit diep verankerd in de ziel, of zoals u wilt in de hersenen, waar geen mens de vinger op de zere hersencel kan leggen. Maar . . . met chemische middelen lukt het doorgaans de psychopaat tot rust te brengen.

De EU zou dan ook alle chemische (bestrijdings)middelen moeten aanwenden om moslims in hun hersenen tot rust en bezinning te brengen. Want wie nog steeds niet begrijpt dat moslims staan voor de mislukte mensensoort 'moslims', heeft waarschijnlijk nog geen tijd gehad zijn hoofd uit het zand te trekken. Blijkbaar gaat het dan om drijfzand. Dat overigens niet verwonderlijk is, gelet op het smerige karakter van de vooral linkse politiek die de achterban keer op keer in die richting aanmoedigt: Kop in het linkse politieke drijfzand te steken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ariel »

Ariel schreef:Noodverordening in Noordwijk. In de enige ‘multiculturele’ buurt aldaar.
Noodverordening loopt af aan het eind van de ramadan.

Trek zelf je conclusie.
Leuk filmpje over de problemen in Noordwijk op de Telegraaf site. Niet iedereen durft de waarheid te spreken, maar een paar oudere Noordwijkers nemen geen blad voor de mond.
Noordwijk beeft voor reljeugd: ‘Ik durf niet meer over straat’

Hangjeugd zorgt al jaren voor problemen rond het Rederijkersplein in Noordwijk. Sinds gisteravond is er zelfs een noodverordening ingesteld. Volgens buurtbewoners gaat het om Marokkanen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 24)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Hans v d Mortel sr »

RESPECT VOOR PROFEET MOHAMMED!

Geen seks tijdens Ramadan.

DAG 25

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Mahalingam »

En de NRC gaat door met zich wentelen in het warme bad van rammadannen en iftarren.
Nu komen ze met dit:
Voor bekeerlingen kan de ramadan een eenzame maand zijn
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/06/07/vo ... n-a1605807

Heel zielig allemaal voor die verse bekeerden: geen familie om mee te iftarren.
Geen lid van een clan, alleen maar lid van de Ummah.
Zelfs de kindjes van de bekeerden zijn vreemde eenden in de bijt.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ariel »

Zielig hoor... :no1:
Danopoulos, half Grieks, half Nederlands bekeerde zich negentien jaar geleden tot de islam, een jaar nadat haar partner Jacob Blom (40) dat deed. Hij was er zo serieus mee bezig, dat zij zich er ook meer in ging verdiepen. Hun eerste ramadan maakten ze samen mee. „We hadden toen een
patatkraam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ariel »

Ariel schreef:Zielig hoor... :no1:
Danopoulos, half Grieks, half Nederlands bekeerde zich negentien jaar geleden tot de islam, een jaar nadat haar partner Jacob Blom (40) dat deed. Hij was er zo serieus mee bezig, dat zij zich er ook meer in ging verdiepen. Hun eerste ramadan maakten ze samen mee. „We hadden toen een snackbar patatkraam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Sinds gisteravond is er zelfs een noodverordening ingesteld. Volgens buurtbewoners gaat het om Marokkanen.
Ja, maar die noodverordening is pas ingesteld nadat burgers zich gingen verenigen om het probleem zelf aan te pakken. De politiek, kortom, komt in actie op het verkeerde moment.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Ariel schreef:
Sinds gisteravond is er zelfs een noodverordening ingesteld. Volgens buurtbewoners gaat het om Marokkanen.
Ja, maar die noodverordening is pas ingesteld nadat burgers zich gingen verenigen om het probleem zelf aan te pakken. De politiek, kortom, komt in actie op het verkeerde moment.
Juist ja verdomme! Het is al jaren hetzelfde liedje met uitsluitend valse tonen. Dat maakt mij razend. Het is mij elke keer muzikale doorn in de oren. Het zal ongetwijfeld te maken hebben met mijn leeftijd. Mazzel voor de overheid. Want zou ik nu twintig lentes tellen, ik zou als de grote boze, zeer ontevreden, teleurgestelde, gefrustreerde, zich in de maling en achtergestelde belasting betalende burger, mezelf tot super terrorist hebben verklaard en zoveel mogelijk burgemeesters met hun probleem om in het reine te komen met onze beschaving en het nationale gevoel voor rechtvaardigheid en verantwoordelijkheid, ombrengen. Ik was ooit scherpschutter in mijn zes weken durende militaire dienstverplichting. En nog steeds heb ik een vaste hand die van geen trillen wil weten waar het aankomt op ontspoorde geesten terecht te stellen. De burgemeesters zullen niet hoeven vrezen. Ik verlos hen met één gericht schot uit hun lijden. Zo niet, dan volgt er onmiddellijk een tweede schot. Ik ga net zo lang door tot de miserabele miskleunende corrupte regering besluit tot . . .

GEKOZEN BURGEMEESTERS!


Waarmee Aboutaleb - Allah hebbe zijn lul! - als eerste aan de beurt is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Verdachte moord Duitse Susanna (14) gepakt in Irak

Afbeelding

8 juni 2018

Bashar zou tegenover een 13-jarige jongen in het vluchtelingenkamp waar hij verbleef hebben opgeschept over zijn daad. Haar lichaam zou hij begraven hebben langs een spoorlijn. Maar op zaterdag - dus nog voordat het lichaam van Susanna was gevonden - ontvluchtte hij met zeven familieleden Duitsland, hals over kop via Turkije richting Irak.

Moslim Bashar vluchtte met zeven familieleden? Ach maar natuurlijk. Het einde van de Ramadan nadert en dat vieren moslims het liefst in een veilig islamitisch land.
Hij wordt ook verdacht van het verkrachten van een elfjarig meisje in het vluchtelingenverblijf in maart 2018. De Irakees zat sinds 2015 in de Duitse asielprocedure.
Door te parasiteren op de zak van de Duitse domme belastingbetaler kon hij genoeg geld sparen om de reis naar Irak voor zijn aankomend Suikerfeest te bekostigen. Als het meezit komt hij binnenkort terug. Hij is met zijn tijdelijke papieren door Turkije mogen reizen, en kan dit straks ook weer op de terugweg doen. Het verkrachten van niet-moslim vrouwen zit moslims nu eenmaal in het bloed. Daar kan Duitsland dus op wachten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 25)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Pilgrim »

De Ramadan Bombathon 2018 (dag 26)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ramadan door de jaren heen 2014/15/16/17/18

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Theatervoorstelling Ramadan duurt nog 4 dagen.

DAG 27.

Afbeelding
De theatervoorstelling van de exclusieve mislukte mensensoort ‘moslims’ duurt nog vier dagen. Daarop aansluitend volgt het rituele Suikerfeest van de Arabische heidenen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie