Beschouwingen over de islamisering

Pilgrim

Re: Beschouwingen over de islamisering

Berichtdoor Pilgrim » Do Jan 17, 2019 10:27 pm

Een echte Mohammedaan gaat niet zonder mes op pad, zo is het nu eenmaal!

Geplaatst op 17 januari 2019

Afbeelding

Ik maak me eigenlijk er niet eens meer boos om, maar ik merk elke keer opnieuw dat de grenzen worden overschreden. Ik, die vroeger dacht dat “vluchtelingen” mensen waren die hulp en steun zochten. Elke dag weer hoor ik dat wij ze met duizenden opnemen, we hen voedsel geven, onderdak verlenen, hen de taal leren, dikwijls behulpzaam zijn, een baantje voor hen proberen te vinden EN dat de staat hen uitkeringen geeft. Oké, dat is waar. Die goedkope formule! Hotels zijn geen Hilton en het voedsel niet “Chateaubriand” of “Paté Foie Gras”, maar we doen wat we kunnen.

Maar goed, waarom moeten die lui, die wij hier zo goed mogelijk ontvangen, de stad ingaan met messen op zak? Wat ik in m’n zak heb? Ja, daar heb ik mijn huissleutels en in mijn tas papieren, mobieltje en dat soort dingen. In Duitsland is het al zo dat sommige soorten messen worden beschouwd als wapen, die alleen in huis of op de werkplaats mogen worden gehouden, maar die je niet bij je mag hebben op straat.

In Frankrijk is het openlijk bij je hebben van een mes strafbaar, behalve als er een goede reden voor is. Voor professioneel gebruik en in een auto moet het goed zijn opgeborgen, een afgesloten compartiment alleen toegankelijk voor de gebruiker van de auto.

Maar ondanks al deze verordeningen en wetten was een Afghaan in staat om een jongeman, die hem vroeg niet in de trein op de grond te spuwen, ernstig met een mes te verwonden. Ach, de zieligerd, de Afghaan, hij kende de westerse codes niet. Maar hij had wel een bedrieglijk iets op zak, een mes, net als zoveel van zijn soortgenoten. Hij vluchtte, maar kon worden aangehouden dankzij een bewakingscamera. Het slachtoffer werd ernstig gewond naar een ziekenhuis vervoerd en moet chirurgische ingrepen ondergaan. De “vluchteling” had een paar keer op de grond gespuugd en het slachtoffer had hem gevraagd er mee op te houden. Als antwoord kreeg hij een klap in het gezicht en een messteek in de maagstreek.

Ik weet niet waar ik dit eerder gelezen heb: over niet al te lang moeten wij autochtonen op de grond gaan liggen zodat zij over ons heen kunnen lopen om zich niet te bevuilen. VOETVEEG! Wij dienen als vloerkleed, hoe zou U reageren? Ik helemaal niet. En waarom niet? Ik durf het niet meer.

Een poosje geleden wilde ik oversteken op een nogal drukke weg. Er kwam een auto aan. De automobilist zag me, maar in plaats van snelheid te verminderen trapte hij nog eens op ’t gaspedaal. Ik pakte m’n mobieltje om het nummerbord te fotograferen toen een ander riep: “Pas op, het kan wel een moslim zijn!”... Niet doen. Ik stopte het ding weer in m’n zak. JAMMER.

Waarom gaan zij altijd de straat op met een mes op zak? Waarom gedragen zij zich altijd als wilde beesten? En dat terwijl wij hen toch onderdak geven en ze beter behandeld worden dan het merendeel van onze Franse armen? Dikwijls zie je de daklozen op straat liggen. Ik moet denken aan die video van een Duitse journalist, die zag hoe die zogenaamde vluchtelingen voedsel weggooiden en flessen water ongeopend neer smeten. Dit alles had niets weg van de officiële video´s die men laat zien. Wat hij liet zien was de realiteit, deze INVASIE. Je zag mensen die totaal niet leden aan honger noch getraumatiseerd waren, genoeg geld om taxi´s te betalen, de duurste Smartphones op zak en zonder problemen het eten dat zij kregen weggooiden. Een enorme bende achterlatend:

Als je in een land woont dat in oorlog is, dan zou je als eerste je vrouw en kinderen naar veiliger plaatsen proberen te brengen. En zelf?? Je zou de wapens op moeten nemen en voor je land opkomen. Maar als men zegt dat 95% van de zogenaamde vluchtelingen jonge kerels zijn in de bloei van hun leven, dan word je door sommigen voor racist uitgemaakt. Maar die kerels zouden er beter aan doen om voor de vrijheid van hun land te vechten. Het merendeel, dat helemaal niet in nood verkeert, vermaakt zich met hun Smartphones die soms meer dan € 400,- kosten, bellen de hele dag door met ’t thuisfront! Die verbindingen zijn toch niet gratis, voor zover ik weet? Of is dat ook al racistisch?

Deze stortvloed van immigratie is krankjorum, Europese zelfmoord. Europa zal veranderen in een reusachtig Gotham City, maar dan zonder Batman om ons te redden. Mijn partner en ik voelen ons niet langer veilig in eigen land. Op straat hoor je vreemde talen, Arabisch... en overal sluiers. Moslims respecteren geen enkele regel, helemaal niets. Er is geen wil tot integratie, het enige dat zij wel willen is sociale uitkeringen. Ik ben echt wanhopig en heb geen enkel vertrouwen meer in de mensheid en ik kots op al die verenigingen en mensen die pro-migrant zijn en antiracisme verkondigen. Zij verkwanselen hun land. Wij zijn Fransen, waren het land van cultuur en Verlichting met een rijke geschiedenis. En wat worden wij nu? Een vuilnisvat. Stop er eens mee me racist te noemen. Ik ben bang voor mezelf en voor mijn kleinkinderen, die aardig en hartelijk zijn, maar die ook zeer zeker weten dat migranten “best-aardige-mensen” zijn.

Bron: https://ripostelaique.com

Door: Anne Schubert

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2019/01/17 ... u-eenmaal/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Hans v d Mortel sr

Re: Beschouwingen over de islamisering

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Jan 18, 2019 1:30 am

Zo hoort een islamitisch slachtmes met bloed er uit te zien in de strijd tegen andersdenkenden volgens het strategisch islamitisch handboek Koran. Dus niet met licht getinte limonadesiroop en frambosensmaak.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Terug naar “Islam in het nieuws”