Verzet tegen de islamisering

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door King George »

Natuurlijk is het goed om de Islam kritisch te volgen. Door hun eigen geëtaleerde ongewenste gedragingen vragen de volgelingen van de in hun perceptie onfeilbare Pedofeet Mohammed er zelf bij voortduring om om kritisch gevolgd te worden. Wie zich in de kijker werpt, wordt gespot.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

AfD, Pegida & Identitaire Beweging – Groeit nu eindelijk naar elkaar toe wat nog nooit gescheiden was?

Geplaatst op 2 mei 2017

Afbeelding

Een politieke beweging, als ze zich tenminste met succes wil nestelen in het systeem van de tegenstanders, heeft meerdere armen nodig. Ten eerste een parlementaire arm, die op “officieel” niveau werkzaam is, dan de arm die de terecht woedende burgers op straat verzamelt en tot slot een listige afdeling, die met vreedzame en spectaculaire acties de media in adem houdt.

Met de AfD, Pegida en de Identitaire Beweging beschikt de enige echte oppositie in Duitsland over deze drie armen, ook al wordt dat om verkiezing-tactische redenen door enkele topmensen betwist. De “MDR” heeft dat nu in ieder geval meegekregen:

Lange tijd heeft de AfD in Sachsen geaarzeld, nu zal er blijkbaar voor het eerst een gemeenschappelijke manifestatie met het islam-vijandige Pegida-bondgenootschap plaatsvinden. Dat duidde Egbert Emer, bestuurslid van het AfD-district Sächsische Schweiz-Osterzgebirge op de Pegida-manifestatie ter gelegenheid van de 1e mei aan. AfD en Pegida hebben voor maandag aanstaande tegelijkertijd manifestaties voor de Frauenkirche in Dresden aangemeld. “Dus laat jullie verrassen”, zei Ermer en beloofde een “wellicht historische dag”...

...Daarvoor had AfD-man Ermer de verdiensten van de Pegida-aanhangers geprezen. De AfD zou “dan de arm erbij zijn”, zei de politicus en haalde ook de Identitaire Beweging in de boot. Alleen gezamenlijk zou men het doel kunnen bereiken: “De Berlijnse Rijksdag, dat is ons doel. En daartoe behoort de AfD, daartoe behoort Pegida, daartoe behoort de Identitaire Beweging”.


Natuurlijk vergeet de “MDR” in zijn bericht niet om de als politiek wapen gebruikte binnenlandse veiligheidsdienst te noemen om bepaalde burgers onder algemene verdenking te plaatsen:

De laatste (Identitaire Beweging) wordt door de binnenlandse veiligheidsdienst als rechts-extreem ingeschat en geobserveerd.

Dat is in deze woelige tijden al bijna een eer. Men zou zich daardoor niet in de war moeten laten brengen en desnoods advocaten inschakelen.

Het is nu de hoogste tijd dit bondgenootschap te consolideren om voorbereid te zijn op de verkiezingsstrijd, want hoe luidt de spreuk ook maar weer zo mooi: Alle wegen leiden naar Berlijn, rechtstreeks het parlement binnen.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/02 ... eiden-was/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Van emotie naar actie

Geplaatst op 6 mei 2017

Afbeelding

Beste lezers van “E.J. Bron”,

Vorige week heb ik veel reacties gehad op mijn artikel: “Wat nu, revolutie?” Ik was erg onzeker over dit artikel, omdat het niet zozeer een intellectuele analyse was, maar vooral een uiting van emotie. Ik wil iedereen die er op heeft gereageerd hartelijk bedanken. Het was aan de ene kant fijn om te merken dat mijn emoties door meer mensen worden ervaren en dat ik er niet alleen in sta. Aan de andere kant is het juist ook een punt van zorg dat veel mensen er mee rondlopen, zonder uitzicht op verbetering.


Ik deel de huiver voor revoluties die sommigen ter sprake hebben gebracht, maar er zal toch iets moeten gebeuren om de catastrofale ontwikkelingen van het huidig tijdsgewricht te keren. Actie ondernemen begint met een goede analyse en een juiste terminologie. En hier gelijk al schiet het huidige debat ernstig tekort. Er is geen enkele overeenstemming over de terminologie. Links hanteert nog steeds ijverig de term “vluchtelingen” en als dat niet gepikt wordt, maakt zij er “arbeidsmigranten” van die nodig zijn om “onze pensioenen te betalen”. Leugens! Kijk maar naar de arbeidsparticipatie van deze vluchtelingen in West-Europa; er wordt door hen nauwelijks gewerkt. Cynisch worden deze mensen door de andere kant dan “kansenparels” of “cultuurverrijkers” genoemd, dit naar aanleiding van de Resolutie van Straatsburg en het wollige linkse taalgebruik. Maar met deze begrippen schieten we ook weinig op. Het is duidelijk dat de meeste recente migranten helemaal niet van plan zijn om te werken of ook maar iets aan onze samenleving bij te dragen. Deze immigranten zijn bijna uitsluitend mannen en veelal in de soldatenleeftijd (20-40 jaar). Een heel klein percentage komt uit oorlogsgebieden, de rest komt uit landen variërend van het hele gebied tussen Gambia en Bangladesh en het zijn ook inderdaad overwegend moslims die komen. In plaats van hun eigen landen op te bouwen, komen ze hier om zonder ook maar iets bij te dragen schaamteloos van onze welvaartsstaat te profiteren. Dus het is volstrekt duidelijk waarom het hier gaat: het zijn profiteurs. Het is deze invasie van profiteurs die onze landen onveilig, overbelast en arm maakt. Het zijn levenslange parasieten, ik kan er geen ander woord voor vinden. Vanuit de biologie weten we dat gezonde dieren minder last hebben van parasieten dan zieke dieren. Parasiteren is trouwens een strategie binnen de islam, het heet de Jihad van het geld. Het is bedoeld om het gastland uit te putten, zodat het daarna gemakkelijker kan worden overgenomen. Dat het een invasie is, staat vast, want waarom zijn het bijna uitsluitend mannelijke moslims in de soldatenleeftijd? Dit is een recept voor ellende, dat kan iedereen zien.

Een tweede term uit het debat is dat men elkaar aanspreekt met termen als: xenofoob, islamofoob, extreemrechts of Nazi-zwijn. Daartegenover staan dan de Gutmenschen die als “nuttige idioten” hun idealen verkwanselen aan een stelletje islamo-fascisten. Maar ik ben helemaal geen xenofoob! Ik heb mijn leven lang veel gereisd. En ik ben ook niet extreemrechts. Maar ik houd van mijn land. Ik ben een patriot en daar ben ik trots op!

Als zo´n Rikko Voorberg denkt onze 4 mei herdenking te kunnen kapen door een stelletje verdronken gelukszoekers die niets ooit voor ons land hebben gedaan gelijk te schakelen met onze voorouders, die geleden hebben onder de Duitse bezetting en ons land hebben opgebouwd, dan kunnen we daar, net als met de Kerstviering op onze scholen, beter gelijk mee stoppen. Laat ik er niet achter komen dat hij er subsidie voor heeft gehad! Nee, zulke Gutmenschen zijn niet anders dan landverraders. Ik zou ze willen bestempelen als “collaborateurs na de oorlog”.

Dus nu we de terminologie helder hebben, moeten we terug naar het probleem. Er was een aantal mensen dat reageerde op het begrip “Revolutie” en dat om diverse redenen een slechte strategie vinden. Deze mensen wil ik uitnodigen voor een klein reisje naar het verleden. Ten eerste: hoe zou de Spaanse Reconquista ooit zijn verlopen als mensen zich niet hadden te weer gesteld? Spanje werd vanaf het jaar 711 in no time door de moslims onder de voet gelopen. De Spaanse tegenstand begon al in 722 in de slag bij Codavonga door Don Pelayo, die met 300 medestrijders in een vallei van het Noord-Spaanse Asturië een macht van meer dan tienduizend moslims wist te verslaan. En in Midden-Europa was er de Slag bij Wenen in 1683 onder leiding van de Pool Jan Sobieski, die er de Ottomanen versloeg. Een Pool, geen wonder misschien, want in Polen is patriottisme een deugd en geen “extreemrechts” gedachtegoed. Denk verder aan Israël, dat zich sinds 1948 staande houdt te midden van een grote, vijandige Arabische wereld.

Maar goed, revolutie is misschien inderdaad niet het juiste woord voor de huidige situatie. Desalniettemin is een verandering in het denken absoluut noodzakelijk om de huidige desastreuze ontwikkelingen te keren. Er zal iets moeten gebeuren, en wel iets meer dan over de situatie schrijven. Om er even wat uit te gooien: Ken uw vijand; een probleem is pas een probleem als het als een probleem wordt gezien; je kunt de strijd alleen winnen als je hem aangaat.

Ik wil hiervoor een aantal suggesties doen die gemakkelijk zijn en niet veel hoeven te kosten. Ik denk dat namelijk veel mensen de massa-invasie van parasieten, de criminaliteit, de aanslagen en het eindeloze gezeur van zich door alles gediscrimineerd voelende moslims wel beu zijn, maar het inzicht en het extra zetje missen om het te zien en er ook daadwerkelijk voor uit te komen. De suggesties zijn: bewustwording, activisme, instituties en een tribunaal.

1. Bewustwording van de bevolking. Dat kan door informatievoorziening op diverse niveaus van toegankelijkheid, door blogs zoals deze, met flyeren en lezingen organiseren. Wat misschien zou helpen, is een studiecentrum en het zou goed zijn als veel schrijvers en cartoonisten zich er bij zouden aansluiten. Ik zou deze fase met geduld willen oppakken, want het is een bewustwordingsproces met vele fasen. C’est le ton qui fait la musique. Sommige mensen kijken namelijk niet veel verder dan hun neusje lang is. Bovendien is er continu het hypnotische politiek correcte geluid van de MSM waar je tegenin moet roeien. En je ziet toch ook al een omslag? Vroeger was links intelligent en grappig. Maar die tijden zijn helemaal voorbij. Hun idealen en grappen zijn tot op het bot versleten. Tegenwoordig komen slimme en grappige mensen voorzichtig naar de rechterkant van het spectrum, ondanks de sancties. Alhoewel ik de indeling rechts links net zo versleten vind. Laat ik het zo zeggen, slimme en grappige mensen gaan tegenwoordig meer aan de pro-Nederlandse kant zitten. En terecht. @ Pilgrim: Je merkte op dat deze aanpak tot verdeeldheid zal leiden. Maar onze samenleving is al verdeeld. Verdeeldheid in het gastland veroorzaken is ook een islamitische strategie, dawa genaamd. Hirsi Ali schreef er onlangs een boek over. Die verdeeldheid zal zeker nog erger worden en daarom is het van groot belang om de meerderheid van de mensen die in Nederland kan nadenken aan onze kant te krijgen.
2. Politiek activisme. Het organiseren van protesten en demonstraties, het houden van ludieke acties en rechtszaken beginnen. Het ontwikkelen van een klaagcultuur. Daarvoor zou het goed zijn om veel juristen aan te spreken die dit op zich willen nemen. Kijk eens naar de fraaie actie van de Telegraaf afgelopen week over de politie via de Wet Openbaarheid Bestuur. De politie zegt eerst: we houden die gegevens niet bij. Dan: we kunnen de gegevens niet vrijgeven in verband met de nationale veiligheid, en vervolgens vanwege het opsporingsbelang. Leugen op leugen volgt en als je niet de juridische vasthoudendheid hebt om dit boven tafel te krijgen, verdwijnen deze overheidsleugens als sneeuw voor de zon en hoor je er nooit meer over. Andere dingen die gedaan kunnen worden zijn: lid worden van (alle) politieke partijen en continu deze zaken aankaarten. Stichtingen in het leven roepen of gaan gebruiken die dit soort zaken aankaarten. Actie voeren vanuit je eigen buurt of bedrijf. Een meldpunt opzetten tegen discriminatie van Nederlanders, actie voeren tegen misbruik door moslims en migranten etc.
3. Links hanteert een term die bekend staat als “de lange mars door de instituties”. Deze term, afkomstig van de Italiaanse communist Gramsci, houdt in dat het gedachtegoed veel beter tot zijn recht kan komen als mensen die dit gedachtegoed hebben ook belangrijke posities hebben in de hele keten van uitvoering. Dus met betrekking tot onderwijs bijvoorbeeld dat je niet enkel een enkele docent hebt die dit gedachtegoed aanhangt, maar meerdere docenten, en ook een conciërge en ook een directeur en ook een personeelsfunctionaris etc. Het betekent dat je lang zult moeten werken in een omgeving die haaks staat op je eigen leefwereld en gedachten, maar op zekere dag komt er een moment waarin je besluiten kunt nemen of mee kunt helpen dat het patriottisch gedachtegoed weer meer belangrijk wordt. Het vraagt geduld.
4. Een tribunaal voor collaborateurs. Zowel machtigen als minder machtigen zijn altijd bang voor de toekomst en als er aan het einde van een rit een kans is op veroordeling en straf, dan zal men toch eerder op zijn tellen passen. Er is al zo´n initiatief voor een EU-tribunaal. Zoiets zou ik me ook kunnen voorstellen voor Nederland. Ik doe alvast een voorzetje voor wie er op de lijst mag. Ik houd het kort: Frans Timmermans. Frans Timmermans hoeft geen 72 maagden in de hemel, want om Nederland en Europa naar de kloten te helpen heeft hij liever de centjes van de extreemlinkse speculant Soros handje contantje, zoals afgelopen week in Brussel weer eens duidelijk bleek. Het is ronduit schandalig, dit figuur.

Door: Petra de Geus (mei 2017)

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/06 ... aar-actie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Samenwerkingsverband Nederlanders

Geplaatst op 12 mei 2017

Afbeelding

Hitler had zijn vingers afgelikt bij wat vandaag wereldwijd plaatsvindt. Moordcommando’s worden bij bosjes binnengelaten, worden bejubeld en door Europese verraders die op de loonlijst staan van Soros, de VN, de EU en de NWO geholpen hun weg naar en binnen Europa te vinden. Wij kijken toe en doen niets. Wij laten ons langzaam richting muur duwen en zeggen ‘nou, nou’. We laten ons richting afgrond duwen en zeggen ‘moet dat’.

Op zich heel logisch want wij zijn door D66 en aanhang tot individualisten gemaakt. Wij houden er niet van om ons in collectieven te verenigen als het om iets anders dan voetbal gaat. Wij zijn politiek stekeblind, wij zijn tolerant, velen zo tolerant dat ze zichzelf wegcijferen. We hebben slappe knieën, zijn gewend dat anderen het vuil opruimen, daar kunnen wij onze poezelige handjes toch niet aan besmeuren.

Ons bestuur heult met de vijand en doet dat al decennia lang. De journalistiek stinkt als een open riool dat al jaren niet is doorgespoeld. De weinigen binnen de intelligentsia die nog normaal denken, worden een hoek ingejaagd door een agressieve meute betweters die enkel openstaan voor hun multicultureel denken dat gaat leiden tot een bloedbad en een islamitische monocultuur.

Bijna een jaar geleden heb ik al eens eerder in een open brief aan Wilders de mogelijkheid van het oprichten van een Samenwerkingsverband Nederlanders geopperd. Iets dat zonder dat dit door zelf benoemd links wordt weggezet als racistisch of discriminerend moet kunnen, omdat ook een Samenwerkingsverband Marokkaanse Nederlanders bestaat waar dit ‘links’ geen bezwaar tegen heeft.

Waarom zouden Nederlanders minder rechten hebben dan welke andere in Nederland wonende bevolkingsgroep ook? Tot nu toe is dit laatste gewoon de praktijk in Nederland en daar dient een eind aan te komen. Aan het opkomen voor eigen belang is niets verkeerds. Als Marokkanen het mogen, waarom mogen Nederlanders het dan niet?

Het wordt hoognodig tijd dat Nederlanders zich niet langer laten domineren door ‘links’, dat niets anders doet dan schreeuwen dat iedereen die voor zichzelf opkomt racist, fascist of neonazi is. Uit naam van internationale mensenrechtenverdragen eis ik als Nederlander het recht op om voor mijzelf als mens en voor mijn rechten, mening en manier van leven te mogen opkomen.

Ik zie geen enkel bezwaar tegen het oprichten van een Samenwerkingsverband Nederlanders of wellicht zelfs een Samenwerkingsverband Niet Islamitische Nederlanders. Ik weiger om mij nog langer te laten domineren door al die gif spuitende salon-linkse politieke dominees die vinden dat enkel hun mening de ware mening is en dat ieder zich vrijwillig moet wegcijferen omdat zij ‘weten’ correct bezig te zijn.

Ik weiger om uit vrije wil mijn eigen graf te graven en op commando van landverraders uit Brussel en Den Haag er zelfs in te gaan liggen. Wij moeten ons organiseren als we nog een kans willen maken tegen de moordcommando’s die door Europese verraders waarschijnlijk al zijn binnengehaald. Als we op onze kont blijven zitten en enkel boze berichten schrijven, kunnen we net zo goed wel ons graf gaan graven.

Niet wij zijn oorlogszuchtig, dat is de partij die binnenkomt, dat is Soros, dat is de VN, dat is de EU, dat is de NWO en alle door hen gekochte lakeien. Wij verdedigen de democratie tegen een nieuwe Joodsche Raad, eens een laffe bende die vele Joden de dood heeft ingestuurd om zichzelf, de intelligentsia, te redden. Dat is wat opnieuw speelt, de intelligentsia hoopt te worden gespaard door haar landen en volkeren zonder enige vorm van verdediging uit te leveren aan de grillen van barbaren. Het is al ver over twaalf. We moeten ons organiseren!

Door: “De Boze Ouwe Man”

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/12 ... erlanders/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Mahalingam »

Als een staatssecretaris publiekelijk roept en toezegt "geen subsidie! " , mag dat dan wel? Nee.
Subsidie islamitische school voorbarig geweigerd
Staatssecretaris van Onderwijs Sander Dekker had de subsidie voor een nieuwe islamitische school in Amsterdam niet bij voorbaat mogen weigeren.
Dat heeft de bestuursrechter vrijdag bepaald.

De staatssecretaris had die geweigerd omdat een bestuurslid van de Stichting Islamitisch Onderwijs Amsterdam - de scholengemeenschap die een islamtische school wil opzetten - in juni 2014 steun aan IS betuigde op zijn Facebookpagina.
Daarna kwam de stichting onder een vergrootglas. Omdat de stichting onvoldoende afstand nam van deze uitspraak, besloot de staatssecretaris de subsidieaanvraag te weigeren.

Voorbarig
Maar nu blijkt dat de stichting nog helemaal geen subsidieaanvraag bij de staatssecretaris ingediend. Een subsidieaanvraag was wel nodig, voordat die geweigerd kon worden, oordeelt de rechter.
De staatssecretaris had niet over de eventuele subsidie mogen beslissen zonder dat de stichting de mogelijkheid had om aan te tonen dat zij aan de subsidievoorwaarden voldeed.
Omdat de stichting de school in augustus 2017 wil starten, heeft de staatssecretaris toegezegd dat indien de stichting een subsidieaanvraag doet hij die zo spoedig mogelijk behandelt.
http://www.parool.nl/amsterdam/subsidie ... ~a4494341/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:
Een subsidieaanvraag was wel nodig, voordat die geweigerd kon worden, oordeelt de rechter.
Dat lijkt me wel ja. De staatssecretaris heeft de goede zaak nu geen goed gedaan. Ik hoop dat dat geen opzetje was.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Poolse premier over moslimterreur: Europa, sta op, of jullie kinderen zullen dagelijks worden vermoord

Xander, 27-05-2017

Afbeelding
In Polen en Hongarije weet men na tientallen jaren door de Sovjets te zijn overheerst nog heel goed wat onderdrukking en armoede is. Daarom zijn ze mordicus tegen het door de EU verplichte binnenhalen van grote aantallen moslimmigranten.

‘Wij doen niet mee met de krankzinnigheid van de Brusselse elite’ – Huidige Europese politici, die niets doen om hun volken te beschermen, ‘staan hand in hand met degenen die nu hun wapens op ons allemaal richten’ – Duitse minister Financiën: ‘Islam is onderdeel van Europa, iedereen die dit ontkent zou geen politicus moeten zijn’

De premier van Polen, Beata Szydlo (foto), is keihard uitgevallen tegen haar collega politieke leiders van de Europese Unie. Als die niet snel van hun gebogen knieën opstaan en de dreiging van het islamitische terrorisme écht aanpakken, zullen wij ‘iedere dag over onze (dode) kinderen moeten huilen.’

Szydlo reageerde in het Poolse parlement op het drama in Manchester, de zoveelste moslim terreuraanslag in Europa, waarbij ook een Pools echtpaar om het leven kwam. Hun twee dochters blijven als wezen achter.

‘Wij doen niet mee met de krankzinnige Brusselse elite’
‘Wij zullen niet meedoen met de krankzinnigheid van de Brusselse elite,’ ging ze tekeer. ‘Wij willen de mensen helpen, niet de politieke elite. Welke kant ga je op, Europa? Sta op van jullie gebogen knieën en van jullie lethargie, of jullie zullen dagelijks over jullie kinderen huilen.’

‘Als jullie dit niet kunnen inzien, als jullie niet inzien dat het terrorisme op dit moment de mogelijkheid heeft om ieder land in Europa pijn te doen, en jullie vinden dat Polen zich daar niet tegen zou moeten verdedigen, staan jullie hand in hand met degenen die dit wapen op Europa, op ons allemaal, richten.’

‘Het moet duidelijk en rechtstreeks worden gezegd: dit is een aanval op Europa, onze cultuur, onze tradities. Willen wij politici die zeggen dat we maar moeten wennen aan deze aanvallen (o.a. de Franse president Macron, de burgemeester van Londen)? Die de aanvallen van terroristen omschrijven als ‘incidenten’? Of willen we krachtige politici die het gevaar onder ogen zien, en er efficiënt tegen kunnen vechten?’

Duitsland: Wij kunnen van de moslims en hun menselijke waarden leren
Van de Duitse buren hebben de Polen in dit opzicht helemaal niets te verwachten. De reactie van de Duitse minister van Financiën Wolfgang Schäuble op de aanslag in Manchester sprak boekdelen: ‘Alle grote religies prediken dat we anderen als onze broeders en zusters moeten zien... Islam is onderdeel van Duitsland, dat is een feit. Iedereen die dit ontkent, ontkent de realiteit, en is daarom niet geschikt als politicus... Wij kunnen van de moslims leren. Veel menselijke waarden worden zeer sterk gerealiseerd in de islam.’ (2)

Daarbij zal Schäuble ongetwijfeld gedacht hebben aan zaken zoals eerwraak, vrouwendiscriminatie en –onderdrukking, vervolging van minderheden en niet-moslims, Joden- en christenhaat, het verplicht opleggen van de racistische halal- en Sharia wetten, het ophangen of van daken afgooien van homo’s, de misdaad- en verkrachtingsexplosie in Europa die vrijwel geheel wordt veroorzaakt door moslimmigranten, politieke en etnische zuiveringen in de landen waar ze de baas (proberen te) worden, massa slachtingen... allemaal erkende verworvenheden van de islam.

Brussel wil Polen en Hongarije straffen voor beschermen eigen volk
De Poolse regering strijdt al geruime tijd met Brussel over de eis van de Europese Commissie om het kader van het verplichte verdeelplan moslimmigranten op te nemen. Polen ging er in 2015 mee akkoord om een beperkt aantal van maximaal 5000 migranten op te nemen, wat onde druk van de EU werd verhoogd tot 6200. Na aantreden draaide Szydlo’s kabinet dat besluit weer terug, en beloofde in plaats daarvan om de mensen in vluchtelingenkampen in het Midden Oosten te helpen.

Dat was zeer tegen de zin van Brussel, dat de versnelde massa immigratie en islamisering van ons werelddeel desnoods met harde maatregelen wil afdwingen. Naast Polen dreigt ook Hongarije te worden gestraft voor het sluiten van de grenzen en daarmee beschermen van het eigen volk en de eigen cultuur.

De Europese Commissie heeft de aard van de sancties nog niet nader omschreven, maar diverse lidstaten en politici –waaronder ook ‘onze’ vicepresident Frans Timmermans- willen dat deze landen financieel worden gestraft totdat ze akkoord gaan met het programma.

De Poolse minister van Binnenlandse Zaken Mariusz Blaszczak is echter niet onder indruk, en stelt dat het binnenlaten van duizenden migranten ‘veel erger’ is dan wat voor EU sanctie dan ook. ‘We moeten de terreuraanslagen in West Europa niet vergeten, en dat deze in de grotere EU-landen helaas onderdeel van het dagelijkse leven zijn geworden.’

Nederland dreigt tegengestelde richting van Polen op te gaan
In ons eigen land dreigt het exact de andere kant op te gaan dan in Polen, nu de VVD en zelfs het CDA –ongetwijfeld tot vreugde van D66- toch weer willen praten over een coalitie met GroenLinks, dat onze grenzen wil openen voor onbeperkte aantallen moslims uit Noord Afrika en het Midden Oosten -en ze zelfs met vliegtuigen wil gaan ophalen-, en ons land daarmee binnen luttele jaren tijd volledig zal prijsgeven aan islam en de daaraan verbonden discriminatie, racisme, onderdrukking, armoede, criminaliteit en terreuraanslagen.

GL-leider Yasser Feras Jesse Klaver houdt vol dat hij op het punt van massa immigratie –dat hem immers honderdduizenden geïmporteerde potentiële kiezers zal opleveren- geen enkele concessie meer wil doen. ‘Rubberen Rutte’ zal hem vermoedelijk uiteindelijk grotendeels zijn zin willen geven. Mits hij vasthoudt aan zijn principes en verkiezingsbeloftes is CDA-leider Buma daarom de aangewezen persoon om zo’n groenrechts schrikkabinet te voorkomen.

Xander

(1) Breitbart
(2) Breitbart

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... n-vermoord
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ariel »

NOODZAAK: DE WOEDE VAN WESTERSE JONGEREN

Door Joost Niemöller

Ik ken veel, en steeds meer, mensen, die in opstand komen tegen de dictatuur van de open grenzen, de multicultuur en het verval van de westerse waarden. Ook onder de babyboomers. Ook onder de mensen van de oorlogsgeneratie. Ook onder mijn eigen, zogeheten ‘verloren generatie.’

Maar het mooie van de Alt Right beweging, voor zover je dit een beweging kunt noemen, is dat het gedragen wordt door veel opstandige jongen mensen, die vaak welbespraakt, fel, met gevoel voor humor, de moed hebben om in opstand te komen tegen de dreigende ondergang.

Zoals deze Lauren Southern uit Canada, met haar eigen, veelbekeken YouTube kanaal, en schrijfster van How Baby Boomers, Immigrants, and Islam Screwed My Generation. Na de meest recente moslimaanslagen in Londen, heeft zij de guts om niet mee te gaan in het koor van de melancholieke, georkestreerde overgave, maar om oprecht uiting te geven aan haar woede. Want we zitten niet meer te wachten op nog meer berustende rouw. Het is tijd om de woede vrijuit te laten. Alleen woede zal de neergang kunnen stuiten. En ja, vooral de woede van jonge mensen. Woede die het bedrukkende gordijn van de censuur openscheurt.

Luister en kijk naar haar energieke verhaal.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Islamitische jihad in Londen: ik heb het gehad

Door: Sam van Rooy, 6 juni 2017

Afbeelding

Sam van Rooy heeft er genoeg van...

Ik heb het gehad met de islamitische leer die ons als minderwaardig bestempelt en moslims opdraagt en aanspoort om niet-moslims te bestrijden, te onderwerpen, te doden.

Ik heb het gehad met de moslims en niet-moslims die de vrouwenonderdrukkende, discriminerende, intolerante, inhumane, hatelijke, gewelddadige, oorlogszuchtig-jihadistische en totalitaire fundamenten van de islam - die gewoon kunnen worden gevonden in de Koran, ahadith en sharia - blijven ontkennen of relativeren.

Ik heb het gehad met de politici en journalisten die ons blijven wijsmaken dat het wel goed zal komen, zolang we maar gewoon voortgaan met ons leven, zolang we ‘verbinden’ en bruggen blijven bouwen.

Ik heb het gehad met de politici en journalisten die ons blijven vertellen dat we niet mogen ‘toegeven’ aan oprechte en begrijpelijke emoties zoals angst, frustratie en woede.

Ik heb het gehad met de politici en journalisten die ons blijven sommeren dat we niet mogen ‘polariseren’, terwijl ze wanneer het over bijvoorbeeld de katholieke kerk en ‘extreemrechts’ gaat zélf polariseren.

Ik heb het gehad met het estabishment dat blijft liegen dat het probleem ‘het extremisme’ is omdat de islam vrede is of niets met geweld en terreur te maken heeft.

Ik heb het gehad met de academici die beweren dat alleen ‘het islamisme’ (‘de politieke islam’) of ‘de radicale islam’ het probleem is, wat slechts tot gevolg heeft dat de ‘gewone’ of ‘mainstream’ islam, die inherent politiek en radicaal is, buiten schot blijft.

Ik heb het gehad met de ‘opiniemakers’ die columpjes en tweetjes blijven produceren waarin ze de islam, in wezen een totalitair stelsel zoals communisme en nationaalsocialisme, op lichtzinnige wijze gelijkstellen met andere religies zoals jodendom en christendom.

Ik heb het gehad met de ‘opiniemakers’ die schrijfsels blijven publiceren waarin ze beweren dat dé islam niet bestaat (behalve wanneer ze dé islam in een positief daglicht stellen), terwijl ze wel (domme) zinnetjes debiteren over hét nationalisme, hét christendom, hét populisme of zogenaamd ‘extreemrechts’.

Ik heb het gehad met de ‘experts’ die ‘geruststellende’ statistiekjes blijven propageren die moeten laten zien dat de kans om van de trap te vallen groter is dan de kans om slachtoffer te worden van een ‘terroristische aanslag’.

Ik heb het gehad met de politici en journalisten die enthousiast tweets en stukjes tekst de wereld insturen naar aanleiding van islamitische tradities zoals de aantoonbaar ongezonde en totalitaire Ramadan, terwijl ze nauwelijks aandacht besteden aan tradities van andere religieuze groepen.

Ik heb het gehad met de steeds terugkerende eisen van moslims inzake hoofddoek, halal, Koranscholen, bidruimten, moskeeën enzovoort en de debatten die daarover steeds opnieuw (moeten) worden gevoerd.

Ik heb het gehad met het establishment, dat containerbegrippen als ‘allochtonen’ of ‘mensen met migratieachtergrond’ gebruikt, terwijl het steeds opnieuw moslims betreft en niet gaat over Chinezen, hindoes, sikhs, boeddhisten, Polen, Assyrische christenen, Italianen, Armeniërs, atheïstische Perzen, bahai, zoroasters, joden enzovoort.

Ik heb het gehad met het establishment, dat termen als ‘multiculturaliteit’, ‘diversiteit’ en ‘superdiversiteit’ hanteert, terwijl niet-islamitische minderheden, zeker wanneer ze islamkritisch zijn, worden genegeerd, het al halal is wat de klok slaat en in steeds meer van onze wijken een islamitische monocultuur heerst.

Ik heb het gehad met hen die bij een (online)scheet richting een moslim verontwaardigd in de pen kruipen, maar nooit felle woorden van afkeuring uiten over het supremacisme, het (antiblanke) racisme en de virulente Jodenhaat van de islam en binnen de moslimgemeenschap.

Ik heb het gehad met het establishment, dat de term ‘radicalisering’ blijft gebruiken, alsof we evengoed een probleem hebben of zouden kunnen hebben met radicaliserende boeddhisten.

Ik heb het gehad met hen die de term ‘islamisering’ afdoen als een hersenschim of complottheorie, terwijl het aantal voorbeelden legio is.

Ik heb het gehad met hen die voor de talloze soldaten van Allah de term ‘lone wolf’ blijven gebruiken, stellen dat er ‘geen verband’ is tussen dezelfde jihad-aanslagen geïnspireerd door dezelfde islamitische ideologie, en bovendien Islamitische Staat, Al Qaida, Al-Shahaab, Sharia4UK, Hizb ut Tahrir enzovoort afschilderen als fremdkörpers binnen de islam.

Ik heb het gehad met de journalisten die steeds de term ‘jongeren’ blijven gebruiken terwijl het gaat om jonge moslims die hun ‘kleine jihad’ voeren en zich uitleven op de ‘kafir’ (‘ongelovige’).

Ik heb het gehad met de activistische media die op een bepaalde manier foto’s nemen en televisiebeelden schieten en monteren met als doel de moslimgemeenschap in een goed daglicht te stellen.

Ik heb het gehad met de naïeve journalisten die steeds dezelfde ‘gematigde moslims’ en knuffelmoslims blijven opvoeren die, bewust of onbewust, blijven liegen en misleiden over de ware aard van de islam en slechts de belangen dienen van de oemma, islamitische superclan.

Ik heb het gehad met de gemakzuchtige journalisten die in elke moslim die ‘het terrorisme’ afzweert of veroordeelt een ‘gematigde moslim’ en ‘bondgenoot’ zien, terwijl één simpele Google-zoekopdracht vaak leert dat de moslim in kwestie banden heeft met sharia-adepten of Moslimbroederschap-achtigen of sinistere islamitische denkbeelden vergoelijkt, verheerlijkt of propageert.

Ik heb het gehad met de domme journalisten die ex-moslims, moslims die de islam zouden willen verlaten en oprechte islamhervormers in de steek laten door islamitische charlatans en taqiyya-belijders met een islamiseringsagenda te blijven geloven, goedpraten en propageren.

Ik heb het gehad met de gekleurde media die hoofddoekjes en islamitische studenten tot ‘opiniemaker’ bombarderen louter omdat ze moslim zijn, terwijl mensen met een andere religieuze achtergrond die wél denk- en schrijftalent hebben worden vergeten.

Ik heb het gehad met de islamofiele media die onderdelen van de inhumane sharia, zoals hoofddoek en halal, hypen en voortdurend door de strot van de westerling te rammen.

Ik heb het gehad met de bedrijven die in de moslim een nieuwe lucratieve consument zien en middels barbiepoppen met hoofddoek, sporthijabs (Nike) en halal-producten totalitaire islamitische symboliek salonfähig maken.

Ik heb het gehad met de moslimorganisaties die de islamisering van onze samenleving en het slurpen van zoveel mogelijk belastinggeldsubsidies als doel hebben.

Ik heb het gehad met de moslims die zichzelf standaard als slachtoffer presenteren en bij elke scheet richting de moslimgemeenschap moord en brand schreeuwen over ‘islamofobie’, en dat dan gelijkstellen met antisemitisme en racisme.

Ik heb het gehad met de imams en moslimorganisaties die zich na de zoveelste jihad-aanslag vooral zorgen maken om ‘islamofobie’, de zogenaamde ‘backlash’ en de ‘goede naam’ van de islam en de moslimgemeenschap.

Ik heb het gehad met de moslims die liegen over de bloedige veroverings- en onderwerpingsgeschiedenis van de islam en tegelijkertijd felle kritiek leveren op het ‘kolonialistische’ of ‘racistische’ Westen.

Ik heb het gehad met de moslims die de in de islamitische wereld heersende drie a’s, analfabetisme, achterlijkheid en armoede, blijven wijten aan het Westen en niet aan de daar heersende achterlijke en barbaarse islamitische principes.

Ik heb het gehad met de moslims die structureel zwijgen over hoe meisjes en vrouwen, niet-islamitische minderheden, anders geaarden, andere religies, afvalligen en vrijdenkers in hun moslimland van herkomst of in de moslimgemeenschap worden behandeld, en tegelijkertijd beweren dat het Westen moslims ‘onderdrukt’, dat onze samenleving ‘discrimineert’ en niet hoog van de toren moet blazen inzake rechten voor vrouwen, holebi’s en minderheden.

Ik heb het gehad met de moslims en moslimorganisaties die klachten indienen en juridische processen aanspannen met als doel de ‘kafir’ (‘ongelovige’) te pakken of islamkritiek te bestraffen (‘juridische jihad’).

Ik heb het gehad met de moslims die desgevraagd wel afstand nemen van ‘terreur’ (een middel of strategie), maar nooit van het concept ‘kalifaat’ en de islamitische wet of sharia (het doel).

Ik heb het gehad met de politici die geloven dat via cursussen en onderwijs een 1400 jaar oude cultuur en mentaliteit fundamenteel kan worden veranderd, terwijl het controleren van onze grenzen als belachelijk voorstel of onmogelijke opdracht wordt afgeschilderd.

Ik heb het gehad met de politici die neerbuigende kritiek leveren op landen als Hongarije, Tsjechië en Polen, terwijl daar massa-aanrandingen noch jihad-aanslagen plaatsvinden.

Ik heb het gehad met onze regering, die niet wil inzien dat een duurzame oplossing er enkel en alleen in bestaat onze grenzen te controleren zodat (moslim)immigratie de uitzondering en een zeldzaamheid wordt in plaats van de regel.

Ik heb het gehad met onze regering, die niet wil snappen dat een serieuze oplossing er enkel en alleen in bestaat de islam te gaan beschouwen als een ongewenst totalitair systeem, zoals communisme en nationaalsocialisme, dat haaks staat op de democratische rechtsstaat en individuele vrijheid.

Ik heb het gehad met onze regering, die te laf is om te de-islamiseren, wat o.m. betekent dat de islam op geen enkele manier nog wordt gefaciliteerd en gesubsidieerd en dat moskeeën en Koranscholen waar de Koran wordt gepropageerd en gereciteerd worden behandeld als zouden het nazi-tempels zijn waar Mein Kampf als heilig boek centraal staat.

Ik heb het gehad met de regering, die tonnen van ons belastinggeld blijft geven aan imams, moskeeën en allerhande islamevenementen en moslimorganisaties waaronder de Moslimexecutieve, terwijl ex-moslims, moslims die de islam zouden willen verlaten en oprechte islamhervormers - zelfs! - in onze ‘vrije’ samenleving bang zijn en voor hun fysieke integriteit of leven moeten vrezen.

Ik heb het, tot slot, gehad met de lieden die niet (willen) inzien dat het verwerpen en bestrijden van de totalitaire en gewelddadige essentie van de islam (wat dit artikel doet) geen ‘islamofobie’, racisme of moslimhaat is, maar juist impliceert dat je óók geeft om elk individu binnen de islam wiens vrijheid en ontplooiingskansen als gevolg van islamitische principes beknot wordt.

De auteur is medewerker van Vlaams Belang Studiecentrum en co-auteur van o.a. De islam. Kritische essays over een politieke religie.

Afbeelding

http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/islam ... -het-gehad
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Polen: Minister van Binnenlandse Zaken eist EU-inreisverbod voor moslims

Geplaatst op 9 juni 2017

Afbeelding
“We staan niet toe dat ons land zichzelf infecteert met de West-Europese epidemie van de islamitische terreur”.

De Poolse minister van Binnenlandse Zaken Mariusz Błaszczak (foto) eist een inreisverbod in de EU voor personen uit islamitische landen. Polen zou zijn grenzen moeten beschermen. “We staan niet toe dat ons land zichzelf infecteert met de West-Europese epidemie van de islamitische terreur”, aldus Błaszczak, die de liberaal-conservatieve vorige regering er van beschuldigt met haar toezegging aan de EU om 6.200 zogenaamde “vluchtelingen” over te nemen “rekruteringsbases voor terroristen” in Polen gecreëerd te hebben.

De aanleiding voor zijn duidelijke formuleringen was een door de oppositie en de asiellobby scherp bekritiseerde antiterreurwet, op basis waarvan personen gemakkelijker uitgezet kunnen worden. Błaszczak vindt dat nu echter juist zinvol – mensen al bij de “verdenking van betrekkingen met terroristische organisaties, islamitisch georiënteerde organisaties, gevaarlijke organisaties”, zoals hij zegt, onmiddellijk het land uit te zetten.

Afkeer van multiculti
“Het gevaar door terreuraanslagen, die gepleegd worden door islamitische terroristen, is een feit. Dat zijn niet alleen maar gewoon incidenten”, aldus de minister van Binnenlandse Zaken. Hij eist van de EU om “christelijke waarden” tot prioriteit te maken en eist een einde aan de “multiculti”-politiek ten nadele van het christendom.

“West-Europa beleeft een identiteitscrisis, een afkeer van de wortels van de Europese beschaving en daarmee van het christendom”. Dat en de politieke correctheid zouden tragische gevolgen hebben. Dat zou ook een reden zijn waarom Polen niet aan de “vluchtelingenpolitiek” van de EU zou deelnemen, verduidelijkte hij zijn standpunt en verwees daarbij naar de door Merkel doorgedrukte quotaregeling, die na 2015 werd vastgelegd, om 120.000 binnendringers uit de EU-periferie over de lidstaten te verdelen. Błaszczak noemde dat “onacceptabel”.

Hij eiste consequente maatregelen om het terrorisme uit te roeien. Eén aspect daarvan zou zijn om een einde te maken aan de politiek van de open grenzen voor de toestroom van islamitische immigranten uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten.

Brussel overweegt sancties
Ook Hongarije weigerde mee te doen aan Merkel´s uitnodiging om de ellende van de wereld mee te dragen. Het “Europese Centrale Comité” dreigt beide landen met sancties als ze niet bereid zouden zijn zich aan de quotaregeling te houden (inmiddels ook het derde land: Tsjechië).

In het geval van Hongarije wil het Europees Parlement zelfs de regering-Orbán onder observatie plaatsen en controleren of het land wel voldoet aan de eisen van een rechtsstaat. Het Hongaarse parlement had begin maart besloten om alle binnendringers tot de beëindiging van de asielprocedure vast te houden, in ieder geval wat betreft de bewegingsvrijheid in het land. Iedereen die dit echter niet wil, mag ook onmiddellijk vertrekken. Brussel ziet hierin een schending van de mensenrechten van de illegalen en keurt het bovendien af en vindt dit, uitgerekend in tijden waarin de vrijheid van meningsuiting van alle burgers niet alleen in Duitsland, maar ook van de kant van de EU enorm beperkt moet worden, een ondermijning van de vrijheid van meningsuiting, uiteraard alleen met betrekking tot de VIP-gasten.

De Poolse minister van Binnenlandse Zaken voelt zich echter, vooral met het oog op de jongste terreuraanslagen, niet verplicht om zich te houden aan de onverantwoordelijke concessies van de vorige Poolse regering.

Bron: www.pi-news.net

Door: L.S. Gabriel

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/06/09 ... r-moslims/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door sjun »

Niet enkel in Polen maar ook in Nederland zijn er wel mensen die goed in de gaten hebben waar het maar zo op uit kan draaien.
La ilaha illa allah

In Washington verklaarden Iraanse studenten dat het de hoogste tijd werd voor de dood van de Amerikaanse president.

In Londen verklaarden Iraanse studenten dat ze klaar stonden om Britse bedrijven en schepen op te blazen. Ook voor de dood van de Engelse regering was het de hoogste tijd.

In Berlijn vroegen de autoriteiten zich af of ze Iraakse terroristen vrij zouden laten, 'om de Irakezen gunstig te stemmen'.

Het Nederlandse bedrijfsleven liet via niet-officiële kanalen aan de regering weten dat een eventueel besluit om de ambassade in Jeruzalem aan te houden zeer onaangename gevolgen zou hebben. 'Achter de schermen heerste grote nervositeit, met name bij die bedrijven die in landen als Saoedi-Arabië en Irak grote opdrachten hebben.'

In Rome en Stockholm verklaarden Iraanse studenten de dood aan de Italiaanse en Zweedse regering.

Al deze krantenberichten maken het duidelijk: de heilige oorlog is begonnen. De Turken zullen ditmaal niet voor Wenen blijven staan. De westerse wereld zal als een rijpe vrucht in de schoot van het mohammedanisme vallen. Als een beurse, sidderende vrucht.

'Europa is op het verkeerde pad,' horen we van de Libische volksidioot Gaddaffi, 'binnenkort zal het christendom nergens meer te vinden zijn.'

Toen deze Gaddaffi vijf jaar geleden de vrouwen in zijn land verbood spijkerbroeken te dragen, haalde hij nog met moeite, en dat midden in de komkommertijd, de rubriek 'Man Bijt Hond' in de krant. Nu bijten regeringsleiders en industriëlen voor hem in het stof: ze wéten dat het christendom binnenkort nergens meer te vinden zal zijn, om de eenvoudige reden dat het plaats heeft gemaakt voor de leer van de profeet. Ze kunnen niet serviel genoeg zijn, naar links en naar rechts, want de mohammedaanse golf is in volle aantocht. Europa islamiseert. De Kohmeinys en Gaddafis en al de Arabische prinsen zullen pas rusten als alle Europese vrouwen muzelvrouwen zijn en alle mannen muzelmannen. Ook de Nieuwe Muzelmens is in de maak.

Kroonprins Fahd bin Abdel Aziz van Saoedi-Arabië riep zijn vrienden al daadwerkelijk op tot een djihad, een heilige oorlog. 'Is een langdurige djihad niet ons enige antwoord geworden?'

Daarmee krijgt het Westen een koekje van eigen deeg. Eeuwenlang hebben de Europeanen het christendom van west naar oost geëxporteerd. Al in de middeleeuwen bezaten de christenen tot in China en Malakka een netwerk van kerken. Kolonisatie en militair geweld gingen hand in hand met missie en zending. Met hun kanonnen zonden de regeringen hun religie mee. In de slagschepen lagen de zakbijbels naast de geweren. Het was een broederlijk verbond tussen machtsuitoefening en kerstening. Je kon de kogel of Jezus krijgen.

Nu komt de omgekeerde beweging op gang, de terugslag van de golf. De zending gaat nu van oost naar west. Met hun olie exporteren de oosterlingen hun religie mee. Nu is het hún beurt om van hun godsdienst een wereldgodsdienst te maken. In de tankers liggen de zakkorans naast de olie. Het is een broederlijk verbond tussen machtsuitoefening en mohammedanisering. Je kan kiezen tussen een crisis en Allah.

Hun geloofspropaganda gaat, misschien wel tot hun eigen verbazing, van een leien dakje. Europese ondernemers bezoeken nu al heimelijk de moskee in plaats van de kerk. Bij de aanvaarding van een nieuw commissariaat krijgen ex-politici een horloge aangeboden dat naar Mekka wijst. Er is een Teleac-cursus Arabisch in de maak, 'de nieuwe wereldtaal'. Op de wekelijkse zitting van het Nederlands kabinet proberen de ministers van buitenlandse zaken en economie wie het snelst en met de meest bevallige draai zijn Yasser Arafat-hoofdtooi omgooit. Ze oefenen elke week een uur.

Europa is rijp voor de islam. Ze hebben er, door de overmacht van de olie, elk verzet al bij voorbaat opgegeven. Toen de film De dood van een prinses op de Nederlandse treurbuis vertoond zou worden, konden we het in zijn meest hypocriete naaktheid merken. Volgens Terre des Hommes worden dagelijks honderden jonge Arabische vrouwen verbrand, onthoofd, vergiftigd of de keel afgesneden, 'omdat ze de familie-eer hebben bezoedeld'. Dit gebeurt dan door hun eigen vader of broer. In De dood van een prinses ging het om de dochter van een oliepotentaat uit Saoedi-Arabië. Wat riep ineens een lid van het parlement voor de radio? 'Het past ons niet een oordeel te vellen over de cultuur van een ander land.' En wat schrééuwde de voorzitter van de Nederlandse vereniging van ondernemers voor de radio? 'We zouden wat meer respect moeten opbrengen voor de cultuur van een ander land.'

Eigenaardig, hoogst eigenaardig. Ik luister al tientallen jaren naar de radio, en gedurende al die tijd las ik ook geduldig de kranten, maar nooit, nog nooit heb ik de indruk gekregen dat een parlementslid of een ondernemer blijk gaf zelfs maar enig idee te heben van wat de cultuur van hun eigen land inhield. Ik nam ze dat niet kwalijk, ze waren nu eenmaal Nederlanders. Als een Nederlander het over cultuur heeft bedoelt hij de suiker-. rubber- en bananencultuur.

Maar nu waren ze ineens tot aan hun voetzolen met vreemde cultuur doordrenkt en islamitischer dan de islamieten. IJlings is cultuur in die kringen iets geworden om respect voor te hebben.

De voorzitter van de vereniging van Nederlandse ondernemers legde voor alle zekerheid alvast de gedichten van Hafiz naast zijn bed. In de industriële club worden alleen nog alcoholvrije dranken gedronken en op het Frederiksplein oefent de president van de Nederlandse Bank op de bovenste verdieping van zijn vesting, die binnenkort als minaret zal worden ingewijd, vijfmaal daags het la ilaha illa allah. Zijn vice-president wordt omgeschoold tot hulp-moeëzzin.

Duizenden kleine berichtjes, duizenden kleine feiten kondigen de totale ommekeer aan. Van oost naar west, van oost naar west. Zo langzamerhand zijn we allemaal al vertrouwder geworden met de twaalfde imam dan met de onbevlekte ontvangenis, de ramadan zegt ons al meer dan Pinksteren en we zijn oneindig veel nieuwsgieriger naar de uitspraken van de conferentie van de sunnitische ulema in Islamabad dan naar die van de conferentie van de katholieke bisschoppen in Noordwijkerhout. Op een ochtend zullen we wakker worden en allemaal Ali heten.
Gerrit Komrij, Dit helse moeras, 1983.

Spijtig dat zulke mensen nu nog geen regeringsmacht hebben. DAAROM is het zaak dat ieder de mensen om zich heen gaat voorlichten over de rol van de huidige politiek en media bij de bewerking van submissie van ons eigen belastinggeld.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ali Yas »

sjun schreef:
Het was een broederlijk verbond tussen machtsuitoefening en kerstening. Je kon de kogel of Jezus krijgen.

Nu komt de omgekeerde beweging op gang, de terugslag van de golf. De zending gaat nu van oost naar west.
Gerrit Komrij, Dit helse moeras, 1983.
Ja sorry, maar hier doet Gerrit toch wel aan een valse voorstelling van zaken én aan selectieve weglating. De mohammedaanse veroveringen begonnen al 1400 jaar terug en maakten een einde aan christelijk Midden-Oosten, Noord-Afrika en zelfs Zuid-Europa. Het zou eeuwen duren voor daar in de vorm van de "kruistochten" een soort van antwoord op kwam. Noord-Afrika en het Midden-Oosten zijn nooit meer christelijk geworden, al hebben die gebieden enkele decennia van Westerse overheersing gekend. Die overheersing bracht overigens geen verwoestingen maar juist positieve dingen zoals scholing en welvaart. Zulke dingen kunnen van de islamisering niet worden gezegd.

De "zending" waar Komrij het over heeft is het transport van ongeletterden, maar die jongens zijn hier niet met geweld gekomen en gebleven: we hebben ze zelf gehaald. Zelfs die islamisering doen we zelf. De mohammedanen zijn zielig en dáárom krijgen ze zo veel voor elkaar. De werkelijke vijanden zijn de cultuurmarxisten, maar ook zij krijgen zonder wapengekletter hun zin.

De ontwikkelingen in de VS zijn interessant, omdat ze de vraag beantwoorden of deze culturele revolutie nog terug kan worden gedraaid en hoe. Op de media hoeven we niet te rekenen, maar het Internet maakt alle verschil. Dáár gebeurt het.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:
De "zending" waar Komrij het over heeft is het transport van ongeletterden, maar die jongens zijn hier niet met geweld gekomen en gebleven: we hebben ze zelf gehaald. Zelfs die islamisering doen we zelf. De mohammedanen zijn zielig en dáárom krijgen ze zo veel voor elkaar. De werkelijke vijanden zijn de cultuurmarxisten, maar ook zij krijgen zonder wapengekletter hun zin.

.
Zeker weten Ali Yas. En dit is waarom ze gehaald worden. :huh: Voor evolutie. Zwarten komen Europa redden, en dat ze hun achterlijke religie meenemen maakt even niet uit. Welke idioot heeft dit verzonnen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Zwarten komen Europa redden, en dat ze hun achterlijke religie meenemen maakt even niet uit. Welke idioot heeft dit verzonnen.
Als het toch om 'noodzakelijke' rassenvermenging gaat (de eugenetici hebben het nazisme overleefd blijkbaar), waarom zien we dan alleen zwarte jongens (zoals hierboven) en geen zwarte meisjes? Of gaat het stiekem toch om cultuurverdringing?

Wat dat laatste betreft: de mohammedaanse cultuur en veel Afrikaanse culturen werken al nauwelijks daar en al helemaal niet hier. Het 'werkt' hier alleen maar omdat onze cultuur hen voedt. En daar is het weinig beter: in Saoedi-Arabië zou minder dan 5% van de mensen leven die er nu leven als wij ze niet zouden betalen voor de olie waar zij niks mee kunnen. In Afrika zou de bevolking tien keer kleiner zijn als wij ze niet hadden bevrijd van de pokken en (wat minder goed geslaagd) de malaria.

Het ophemelen van andere culturen behalve die van onszelf is zó ver de rede voorbij dat ik moedeloos word bij de gedachte de achterstand in denken te moeten helpen inlopen. Enfin. Uiteindelijk zal het wel duidelijk worden. In het zuidoosten van Australië heeft men uiteindelijk ook pas het licht gezien toen het steeds uitging (ik doel op de uit de hand gelopen groenestroommanie daar), het zal hier met betrekking tot de cultuur niet anders zijn. De vraag is alleen hoe veel er nog te redden valt en hoe lang dat gaat duren. De Europese reconquista gaat in elk geval niet binnen een generatie lukken, daarvoor hebben we onze cultuur te veel verslonsd. Douglas Murray zegt het wel goed: het is een leerproces. We komen er wel.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ariel »

Het kan wel. Ons verzetten tegen de islamisering. Als we maar willen.

Manchester today. Ongeveer 3,500 deelnemers.

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Mahalingam »

@ Ali Yas:
"Het ophemelen van andere culturen behalve die van onszelf is zó ver de rede voorbij dat ik moedeloos word bij de gedachte de achterstand in denken te moeten helpen inlopen."

Een voorbeeld hiervan kan je in Trouw lezen:
'De westerse filosofie loopt al eeuwen achter'
De toonaangevende Nigeriaanse filosoof Sophie Oluwole (82) was even in Nederland om iedereen kennis te laten maken met volslagen onbekende filosofische tradities.
[...]
Maar Oluwole ontdekte dat Orunmila een mens van vlees en bloed was, een onderbelichte tijdgenoot en vakbroeder van Socrates. Een filosoof. En in het Ifa ontdekte ze een uitgekiend systeem voor wijsbegeerte. Toch kreeg ze nog steeds te horen dat Afrikaanse filosofie niet bestaat omdat orale overlevering niet telt in de filosofie.

"Toen bedacht ik dat Socrates zelf ook nooit een letter heeft geschreven, maar zijn gedachten aan zijn volgelingen, zoals Plato, doorgaf. Orunmila gaf ook alles door aan zijn leerlingen. Het enige verschil is dat zij het niet opschreven, zoals Plato, maar onthielden. Socrates is wereldwijd bekend als de grondlegger van de zogeheten westerse filosofie. Orunmila kent bijna niemand. Ook niet in Nigeria, zelfs onder de Yoruba is hij onbekend!", zegt Oluwole geërgerd.

Daarom besloot ze over haar twee favoriete filosofen een vergelijkende studie te schrijven: het pas in het Nederlands vertaalde 'Socrates en Orunmila', met de Nederlandse ondertitel 'Wat we van Afrikaanse filosofie kunnen leren.'
https://www.trouw.nl/religie-en-filosof ... ~a92ab8e9/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:Een voorbeeld hiervan kan je in Trouw lezen:
Westerse filosofen komen er nu pas achter dat alles met elkaar in verbinding staat, terwijl Orunmila dat al 500 jaar voor Christus heeft gezegd. Hij is eigenlijk de grondlegger van quantumfysica.
Die Oluwole ontbreekt het in elk geval niet aan (groeps-) zelfoverschatting en de bijbehorende minachting voor Westerse filosofen. Het is wel goed met haar. Laat ze maar gauw die 95% van de universiteiten in Nigeria sluiten, zoals zij wil, veel goeds komt daar zo te zien toch niet uit voort.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Mahalingam »

In de USA werd in zeker 20 grote steden een "March against Sharia" gehouden.
De hele antifa club kwam erop af. Behalve in Texas waar de bewoners als echte cowboys met echte revolvers de veiligheid bewaken.
Op een paar plaatsen kwam het tot lichte schermutselingen.
CAIR kwam wat olie op het vuur gooien met de mededeling dat de Moslims dit weekend extra waakzaam moeten zijn voor geweld.
Seatlle video met pepperspray:
http://uk.reuters.com/video/2017/06/11/ ... nel=117763
Ik zag ook video van feministes die te keer gingen tegen de mensen die geen sharia wensen.
San Bernardino, California,:
Afbeelding
'Anti-Sharia' Marchers Met With Counter-Protests Around The Country
Afbeelding
A few miles away, other Atlantans held a counter-protest and food drive. Asma Elhuni, of the Georgia chapter of the Council on American-Islamic Relations, criticized the "anti-sharia" protesters. "If they're against sharia, are you against feeding the poor? Are you against being friendly, showing love? Because essentially that is Sharia," she told Bandlamudi.
[...]
"It's like the Ten Commandments for Muslims. It's nothing to be enforced upon anyone. It's a moral code that I follow for myself as an individual," Muslim youth leader Mansoor Shams explained to NPR earlier this year.
[...]
According to the Pew Research Center, the U.S. has a population that is only 0.9 percent Muslim; and Liyakat Takim, a professor of Islamic studies at McMaster University, told the AP that the vast majority of U.S. Muslims oppose implementing sharia in the U.S.
http://www.npr.org/sections/thetwo-way/ ... he-country
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Mahalingam »

Over die demonstratie van afgelopen zondag in Manchester met 3500 burgers tegen Islam terreur:
de regenten vinden dat heel slecht. Polarisatie enzo.
En ook de politie klaagt. Dat ze zich de typhus werken, overwerken, slapeloze nachten hebben met al dat gedoe en dan komt de EDL ze nog eens extra werk geven (op zondag rustdag).
Dat het de antifa was die veel politie nodig maakte wordt niet gezegd.
Mayor condemns Manchester far-right protest against 'Islamist terrorism'
Mayor of Greater Manchester Andy Burnham has hit out at protesters who descended on central Manchester to oppose 'Islamist terrorism'. [...]
Greater Manchester Police (GMP) said 400 officers were deployed to police the protest and officers had made eight arrests for public order offences.
Mr Burnham said police "deserve better" as the force handles one of its largest ever investigations into the terrorist atrocity.
Mr Burnham tweeted: "@gmpolice are stretched to limit & in middle of on-going investigation. These EDL-types who came today need to have a look at themselves. [...]
"I care about our Police being unnecessarily distracted when they are worn out & still working hard to investigate a major incident."
http://www.asianimage.co.uk/news/15341935.-/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:En ook de politie klaagt. Dat ze zich de typhus werken, overwerken, slapeloze nachten hebben ...
En waarmee zijn ze dan zo druk? Met het achterstallige onderdrukken van radikaal-islamitisch gedachtengoed? Nee dus. Wel probeert men de voorheen makke schapen weer in hun hok te krijgen door burgerbeschermende activiteit te veinzen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

64,2% van de Duitsers is van mening dat de islam niet bij Duitsland hoort

Geplaatst op 15 juni 2017

Afbeelding
“De islam hoort niet bij Duitsland”

Anders dan de bijna volledig uit het reële leven weg gerukte politici van de oude partijen, die zich begeleid door bodyguards in gepantserde limousines door de steden laten rijden en in uitstekend beveiligde woongebieden leven, registreren de meeste mensen hier de verandering die het land sinds enige tijd, uiterlijk sinds die drie noodlottige dagen in september 2015, doormaakt. Vooral de sluipende beïnvloeding van het dagelijks leven door de invoering van steeds meer islamitische regels stoot de duidelijke meerderheid van de burgers van het land voor het hoofd.

Keukens op scholen en crèches passen hun menu´s volledig aan de islam aan; boerka, nikab en hidjab doen daar en in andere officiële gebouwen (ziekenhuizen, overheidskantoren, enz.) hun intrede, terwijl christelijke symbolen verbannen worden; aan de mensen in het land dienen nieuwe gedragsregels opgelegd te worden, om ruimte te geven aan de religieuze rituelen van de islam, bijvoorbeeld tijdens de ramadan – deze opsomming zou nog uitgebreid kunnen worden. en de politici van de Duitse gevestigde partijen bevorderen dit gedoe. En wel tegen de wil van de bevolking.

De internetsite “Cicero” heeft bij het opinieonderzoeksinstituut INSA een peiling in opdracht gegeven en de mensen geënquêteerd of volgens hen de islam bij Duitsland zou horen. Het resultaat is een knallende draai om de oren voor Merkel en consorten. Slechts 17,9% van de geënquêteerden sluiten zich aan bij de woorden van de voormalige Duitse president Christian Wulf. Daartegenover geeft 64,2% van de geënquêteerden echter heel duidelijk aan dat de islam NIET bij Duitsland zou horen.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/06/15 ... and-hoort/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Woedende Spaanse Katholieken organiseren massaal ‘gebedsprotest’ na grootschalige Moslim-gebedsbijeenkomst aan Mariabeeld

16 juni 2017

Katholieken in de Spaanse stad Granada sloegen terug naar wat zij omschreven als een “provocerende” beslissing om een Ramandan-vastenonderbreking te houden vóór een beeld van de Maagd Maria, door een grootschalige publieke gebedsbijeenkomst te organiseren op dezelfde plaats.

“We zijn hier omdat we niet kunnen toestaan dat dit gebeurt. Ze kunnen dit niet doen in Granada. Ze kunnen dat doen in hun plaats, maar niet in de Jardines del Triunfo, dat zo lang van ons is geweest,” zo vertelde een Katholiek op de bijeenkomst aan het Ruptly videoagentschap van RT.



De hedendaagse ‘Jardines del Triunfo’ kende zijn oorsprong als een 13de-eeuwse Moslim-begraafplaats tijdens de Islamitische bezetting van Spanje, maar het wordt nu gedomineerd door een 17de-eeuws beeld van de Onbevlekte Ontvangenis, staande op de top van een hoge zuil.

Afbeelding

De beslissing om een gebedsbijeenkomst te organiseren om de Ramadan te onderbreken op 10 juni, werd gezamenlijk genomen door het socialistische stadsbestuur en een Islamitische groep, de Euroarab Foundation. De socialistische burgemeester zei dat de ceremonie bewees dat “Granade een stad van samenleven en tolerantie” was en dat de “mensen van alle geloofsovertuigingen uitgenodigd waren om deel te nemen” in een ritueel dat zou dienen als “een uitnodiging tot een andere cultuur”. Een andere socialistische stadsambtenaar benadrukte dat “multiculturalisme nooit een bedreiging kan zijn, het is een toegevoegde waarde.”

Diegenen die traditionele Katholieke gebeden zongen in de tuinen deze week, geleid door een gebedsleider met een megafoon, waren niet akkoord. “Het was een gebrek aan respect tegenover Katholieken. Ik hou van iedereen: Arabieren en Boeddhisten evenzeer. Het was een provocatie, en mede door het stadsbestuur van Granada”, zo zei een vrouw van middelbare leeftijd.



Diegenen die achter het idee van de publieke Ramadanviering stonden, hebben de opwerpingen van de Katholieken afgewezen. “In mijn opinie, zouden we niet mogen veralgemenen. Het was een kleine groep zonder de steun van de hoge beambten van de Katholieke Kerk. Het toont dat er een lange weg te gaan is om te komen tot de volheid van het samen bestaan”, zo zei een vertegenwoordiger van het organiserend comité, die haar naam niet wenste bekend te maken.

Ze wees ook de geschiedkundige ondertoon af, die door de protesterenden werd aangehaald. Origineel een Romeins en dan een Joodse nederzetting, was Granada een thuisstad voor het langst overlevende Moslim-Emiraat in Spanje, voor de verovering in 1492. Tot 2003 had de stad, bekend voor z’n Alhambra-paleis, zelfs niet eens een moskee.

“We willen niemand wreken met de keuze van de plaats voor het gebed. We kozen deze site omdat het een centraal park in Granada is, en een zeer grote plaats om met alle mensen te delen die onze uitnodiging aanvaarden om mee te doen,”, zo vertelde de organisator van de Ramadanbijeenkomst nog aan Ruptly.

Bron: RT

http://www.katholiekforum.net/2017/06/1 ... ariabeeld/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Vergoeden kosten koran-lessen door gemeente Amsterdam uit armoedepot is een schande

21 juni 2017

Afbeelding

Hans de Vries bekritiseert SP-wethouder Arjan Vliegenthart van Amsterdam. Het vergoeden van de kosten die ouders maken om hun kinderen geloofslessen te laten volgen uit de pot van het armoedebeleid draagt niet bij aan de participatie in de samenleving.

Armoedebeleid moet gericht zijn op deelname aan de samenleving. Het is daarom een slechte zaak als de overheidsbekostiging zich richt op het terugtrekken in de eigen afgeschermde groep, of in een geloof waarin mensen zich afkeren van die samenleving. De toenemende verschillen tussen arm en rijk, niet-werkenden en werkenden en etnische groepen onderling verdienen een andere benadering. Deze benadering moet gericht zijn op de gemeenschappelijke seculiere waarden van de samenleving, waarden die uitgaan van een religieus neutrale invulling van de samenleving. Zulke waarden dienen voor de overheid als uitgangspunt te gelden.

Het is stuitend dat de SP-wethouder Vliegenthart van Amsterdam doet alsof de Amsterdamse samenleving een gelovige samenleving is. Welke oogkleppen heeft deze wethouder op? Kent hij de cijfers van het CBS niet? Meer dan 62% van de Amsterdammers heeft niets meer met een geloof. Slechts 12% gaat regelmatig naar de kerk, de synagoge of de moskee. Het vergoeden van de kosten die ouders maken om hun kinderen geloofslessen te laten volgen uit de pot van het armoedebeleid draagt niet bij aan de participatie in de samenleving. Dit staat zelfs haaks op de seculiere samenleving. In onze maatschappij gaan we immers uit van de scheiding van staat en religie. Geen bekostiging door de overheid van godsdienstlessen dus!

Hoe kunnen islamlessen die buiten het reguliere onderwijs worden gegeven onder de noemer van ‘scholierenvergoeding’ worden aangemerkt? Hiermee subsidieer en faciliteer je als gemeentelijke overheid indirect de islamitische gebedshuizen. Het is oneigenlijk gebruik van de scholierenvergoedingen. De bekostiging van kerkelijke, religieuze en spirituele instellingen mag nooit een taak zijn van een religieus neutrale overheid. Religieuzen die geloofsdogma’s willen onderrichten moeten zelf voor hun eigen kosten opdraaien.

Armoedebestrijding dient gericht te zijn op individuele ontplooiing, ontwikkeling, kwalificatie en burgerschapsvorming. Dit om daadwerkelijk te kunnen deelnemen aan de samenleving. De overheid is verantwoordelijk voor de toegankelijkheid en beschikbaarheid van voorzieningen die open staan voor iedereen.

Hans de Vries,
voorzitter van de Atheïstisch Seculiere Partij.

http://www.stopdebankiers.com/vergoeden ... s-schande/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie