Verzet tegen de islamisering

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Nederland moet de-islamiseren!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Het Trojaanse paard van Dresden

Geplaatst op 15 april 2018

Afbeelding

Dresden deed van zich spreken, toen het stadsbestuur in 2016 voor de Frauenkirche de drie schrootbussen van de Duitse Syriër Manaf Halbouni liet opstellen, die als waarschuwing tegen oorlog en terreur aan de in Aleppo als bescherming tegen sluipschutters opgestelde bussen moesten herinneren. Helaas hadden de voorstanders over het hoofd gezien dat er vlaggen op de originele bussen stonden. Het ging om de vlag van de “Ahrar-ash-Sham”, die door de Duitse binnenlandse veiligheidsdienst als terroristische vereniging werd gekwalificeerd en volgens de Stichting Wetenschap en Politiek tot het “islamistisch-salafistische spectrum” behoorde.

De kunstenaar wilde hier echter niets van geweten hebben, had er echter ook geen problemen mee toen hij hiervan in kennis werd gesteld. De stad betaalde niet alleen een onbekend geldbedrag voor het twijfelachtige monument, ze greep ook niet in toen er uit een van de bussen olie stroomde en de betonnen sokkel vervuilde. Kritiek van de kunstenaarsvereniging Atticus uit Dresden was destijds niet te horen.

Dat is met de nieuwe kunstinstallatie, die de stad Dresden geen cent kost, geen twijfelachtige achtergronden heeft en ook niets vervuilt, anders.

Het gaat hier om het “Trojaanse paard”, dat vrijdagavond voor het cultuurpaleis werd opgesteld. Het kunstwerk werd door de vereniging “ProMitsprache” en de Groep “Kunst is frei” geplaatst. De makers beschouwen het als toepasselijke waarschuwing “voor hetgeen ons bezighoudt en zorgen maakt”.

In de mythe trekken de Trojanen het door de Grieken op het strand achtergelaten paard tegen goddelijke waarschuwingen in de stad binnen en gaan daarna onbezorgd naar bed. ´s Nachts klauteren de verborgen Griekse soldaten uit het paard en verwoesten de stad.

De vereniging Atticus, die zich geen zorgen maakte over de aan het licht gekomen radicaalislamitische symboliek van de schrootbussen, ziet in het paard een “sluipende aanval op de fundamentele waarden van onze democratie onder de dekmantel van vaderlands- en vrijheidsliefde”. Opnieuw wordt er geen kritiek geoefend op hetgeen de initiatiefnemers hebben gezegd, maar op hetgeen men hen in de schoenen schuift.

De groep “Kunst ist frei” had geschreven: “Ons kunstwerk... willen we plaatsen in de rij van de door het stadsbestuur van Dresden geïnitieerde kunstinstallaties. Controversieel, tot nadenken aanzettend en met het hart voelend wat de burgers van Dresden echt bezighoudt. We willen een gelijkberechtigd deel zijn van de openbaar gevoerde discussie. Wij willen graag in vrede leven in deze stad, in dit land met al diegenen die onze cultuur en ons geloof waarderen.”

Ondanks de hevige regenval namen de inwoners van Dresden deel aan de inwijding van het 500 kilogram zware en 5 meter hoge kunstwerk. Dat het mag aanzetten tot de nodige discussie!

Afbeelding

Bron: http://vera-lengsfeld.de

Auteur: Vera Lengsfeld

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/15 ... n-dresden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Mahalingam »

In Houten voelen de beroepsmoslims en de notabelen zich op de teentjes getrapt.
Vanwege spandoekjes .
En wat zeggen de spandoekjes? "Geen moskee" en "Islam is terreur".
Het eerste mag je niet wensen en het tweede mag je niet zeggen.
Spandoeken bij gemeentehuis tegen bouw moskee in Houten
https://www.ad.nl/utrecht/spandoeken-bi ... ~a4aa0b40/

De beroepsmoslim van dienst:
Ahmed Haji, secretaris van het islamitisch Cultureel Centrum Houten, reageert kalm op de het protest. ,,Met de moskee willen we de relatie met onze Schepper en onze medemens versterken. Wij staan voor verbinding en verbroedering. Als mensen daartegen willen protesteren dan staat dat hun vrij.”
En de notabelen:
De burgemeester noemt de spandoeken flauw. ,,Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en om die te verkondigen. Maar om dat op deze manier te doen, met spandoeken, vind ik flauw.
[...]
Ook D66 Houten keurt het protest af en vindt het onterecht dat de Houtense islamitische gemeenschap wordt weggezet als terroristisch. ,,De initiatiefnemers van de moskee en hun geloofsgenoten worden nu zonder reden in een kwaad daglicht gezet. Dit past in onze ogen niet bij hoe wij in Houten met elkaar omgaan.”
https://www.ad.nl/utrecht/spandoeken-bi ... ~a4aa0b40/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:
hun geloofsgenoten worden nu zonder reden in een kwaad daglicht gezet
Dat is in feite laster. De boodschap is tegen de islam, niet per se tegen moslims.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Islamcriticus Hamed Abdel-Samad strijdt voor de vrijheid – ‘Alleen de integratie van de politieke islam is succesvol geweest’

Sietske Bergsma, 17-04-2018

Afbeelding
Sietske Bergsma en Hamed Abdel-Samad.

‘Ik ken de strategieën van de islam, want ik gebruikte ze in het verleden ook’

‘Men kan de realiteit negeren, maar men kan niet de gevolgen van de realiteit negeren’. Met dit citaat van de Russische schrijfster Ayn Rand begint de Egyptisch-Duitse politicoloog en schrijver Hamed Abdel-Samad (1972) zijn nieuwste boek ‘Integratie – Een mislukt protocol’, dat volgens hem ‘elke politicus in Duitsland zal lezen – en ik wil dat ze het geweten hebben.’

Het is een persoonlijk verslag van zijn komst naar Duitsland in 1995, als zoon van een soennitische imam, met hoge verwachtingen van Duitsland en van zichzelf. Maar vooral een diepgravende analyse van wat integratie betekent (“kiezen”) en wat er in Duitsland en Europa de afgelopen decennia is misgegaan op het gebied van integratie, met name van Arabische en Turkse moslims.

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

DE PATRIOTTEN: Ledenbrief april 2018

Geplaatst op 25 april 2018

Afbeelding

Beste Patriotten.

Het is een poosje stil geweest voor wat betreft algemene berichtgeving aan de leden. Persoonlijke omstandigheden van de waarnemend kerngroepsleden liggen daaraan ten grondslag. Onze excuses daarvoor. Er is dringend versterking nodig aan de leiding van de club. Aan eerdere oproepen voor hulp/versterking is helaas geen gehoor gegeven. Momenteel is er aanleiding om u aan te schrijven, want we bevinden ons op een keerpunt in onze samenleving. Er worden zaken onthuld die lange tijd angstvallig voor ons verborgen zijn gehouden. Als gevolg daarvan naderen we onmiskenbaar een BURGEROORLOG.


Er valt niet meer aan te ontkomen. Nederland begint te ontwaken uit een apathische droom. De maat is vol. Het Nederlandse volk is vanaf 1975 (Resolutie van Straatsburg) stelselmatig door REGERING en VOLKSVERTEGENWOORDIGERS belazerd. Er is vanaf de regeringszetels een schone schijn opgehouden. In werkelijkheid heeft de Haagse kliek alleen maar de belangen van de islam gediend. En dat dan ten koste van de belangen van de autochtone Nederlanders, die steeds verder achtergesteld werden en worden.

Kabinetten Rutte sinds 2010 op de hoogte van geldstromen Golfstaten naar Nederlandse moskeeën

In dit artikel wordt weergegeven hoe schandalig de achtereenvolgende kabinetten onder leiding van de grapjas, maar tevens VOLKSVERRADER, Rutte niet alleen essentiële informatie heeft achtergehouden, maar dat bewust de ondergang van Nederland is nagestreefd. Alles wat zich in de Tweede Kamer afspeelt, is volmaakt zinloos, omdat het achterliggende grote plan is om Nederland en eigenlijk heel Europa te islamiseren. Wat dat betekent, kan dagelijks gezien worden in tv-beelden betreffende het leven in het Midden-Oosten, Afrika en Azië, waar veel mensen rechteloos zijn en een mensenleven weinig waarde heeft. Met name in die landen waar de islam in de meerderheid is. Dat moet ook onze toekomst worden als het aan deze misdadige politici ligt. Wilders heeft gelijk: ons parlement is een NEP-parlement. En de regeerders zijn criminelen.

Lees het volledige artikel onder:

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/23 ... -moskeeen/

De islamisering heeft al in hoge mate invloed op ons dagelijks leven. En dat wordt met de dag meer. Pessimisten denken dat er al geen terug meer is. Het is hoog tijd dat de patriottische gedachte breder inslag vindt. We moeten onze voorbereidingen treffen voor de komende burgeroorlog.

Er is een aantal schrijvers, o.a. op de site “E.J. Bron”, dat het gevaar ziet en daar over bericht. Zo ook de boze oude man, die schrijft onder de naam “boze oude man”. De titel van zijn laatste inbreng was: Verraders en gekken

Ook hij ziet als begin van het verraad van het Nederlandse volk de Resolutie van Straatsburg (1975). Het besluit, genomen door circa 200 parlementariërs, waaronder ook prominente Nederlanders, heeft de deuren geopend voor het islamtuig dat ons nu overstroomt.

Lees het volledige artikel onder:

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/23 ... en-gekken/

Uit de commentaren die een flink aantal reageerders geeft, kan opgemaakt worden dat de kwestie bij velen hoog zit. En terecht, maar dat is niet voldoende. Er moet wat gebeuren. Het verzet moet groeien. Daarvoor moet onze organisatie groeien. Daarvoor moeten andere en meer bronnen aangeboord worden. We hebben tot nu toe in te kleine kring naar medestanders gezocht. Daar is ook al diep over nagedacht. Eén van de vaste artikelschrijfsters op de site “E.J. Bron”, nl. Petra de Geus, wijst de weg naar een enorme verbreding van ons aandachtsveld. Zij schrijft: WELKOM BIJ DE VIERDE ZUIL!

In haar artikel geeft ze aan dat er veel meer ontevreden Nederlanders zijn dan de kiezers op de partijen van Wilders (PVV) of Thiery Baudet (Forum voor Democratie). Vroeger leefden we in een zuilenmaatschappij. Die zuilen zijn er nog steeds, alleen zijn ze niet meer zichtbaar. Die zijn door het heersende establishment afgebroken en bij het oud vuil gezet. Daardoor zijn er ook geen verbanden binnen de groep die tot een bepaalde zuil behoort. Petra bakent deze zuilen haarscherp af en maakt duidelijk op wie wij onze pijlen moeten richten om onze groep, de Patriotten, aanzienlijk uit te breiden. Het is zaak om ons ook te presenteren als onderdeel van die vierde zuil. En... anderen oproepen dat ook te doen om tegengas te geven aan de partijen waar de verraders schuilen.

Lees het volledige artikel onder:

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/21 ... erde-zuil/

In onze contacten, die we allemaal hebben, kunnen we aangeven dat de vrienden van autochtoon Nederland overal te vinden zijn. Helaas zijn velen zich niet bewust dat zij zich ook in zouden kunnen zetten voor het behoud van Nederland. Velen van hen denken dat de nog steeds merendeels vredige, welvarende samenleving zonder hun inspanning wel voort zal duren. Tv, sportclub, (muziek-)festival, dansfestijn enz. enz. zijn de dingen waar ze zich mee bezig houden. Open hun ogen voor wat ons te wachten staat en adviseer ze om zich bij ons aan te sluiten.

REVOLUTIE BEGINT MET VERZET
De kiezers van de meeste partijen veronderstellen dat hun gekozen volksvertegenwoordigers het ‘goede’ voor Nederland en de Nederlanders nastreven. Zelfs de gekozenen zullen zich voor een deel niet bewust zijn hoe ze door hun voorgangers vanaf 1975 op het verkeerde been zijn gezet. Binnen die kringen is bewustwording nodig en dat kan alleen door goede voorlichting. En daar ligt voor ieder van ons een taak. Zwijg niet langer, maar spreek de waarheid uit tegenover het gezin, tegenover vrienden en kennissen en collega’s. Heel Nederland moet weten met welke louche figuren we te doen hebben in Den Haag. Uiteindelijk zullen ze hun straf niet mogen ontgaan. Daarvoor zal de volksmassa in beweging moeten komen. Er zullen vormen van verzet georganiseerd moeten worden.

Reacties op deze ledenbrief zijn welkom.

Aanspreekpunt: [email protected]

Website: http://depatriotten.weebly.com

Door: “M.A.L. Sion”

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/25 ... pril-2018/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Teken voor een cordon sanitaire rond DENK!

24 apr 2018

Afbeelding

In één klap breekt DENK in de Nederlandse gemeentepolitiek door.
  • In dertien gemeenten zet de Turks-islamitische partij zich op de kaart.
  • In Schiedam is het meteen de tweede partij. 11,5 procent van de stemmen!
  • DENK-leider Kuzu geurt met zijn overwinning... op de Turkse televisie. Als Nederlands parlementariër roept hij daar alle ‘Neder-Turken’ op kleur te bekennen. Voor Erdogan!
  • Kuzu neemt nu een time-out als fractievoorzitter om zich te concentreren op de opbouw van zijn partij, zodat de tentakels van DENK verder doordringen in Nederland.
Dit is zeer bedreigend. De politieke islam krijgt een steeds dikkere vinger in onze Hollandse pap.

Een halve eeuw van multiculturalisme en ondermijning van de Nederlandse soevereiniteit wordt voelbaar. Hoe lang blijven u en ik nog baas in eigen huis?

We moeten dit stoppen nu het nog kan. Islamieten moeten zich aan Nederland aanpassen in plaats van andersom.

Teken daarom vandaag nog onze petitie aan de fractieleiders van de dertien ‘DENK’-gemeenten. Vraag hun om NIET met DENK in zee te gaan.

[Teken petitie op de site.]

https://cultuurondervuur.nu/teken-voor- ... rond-denk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Over het bovenstaande kreeg ik deze mail...
Petitie tegen DENK

DENK strekt haar tentakels uit naar Duitsland.

Dat lees ik in Die Zeit. Partijleider Tunahan Kuzu zegt:

"In 2024 komen we naar Duitsland. Dat is ons doel."

We moeten deze partij stoppen voor het te laat is.

Ik ben recent begonnen met een petitie, zodat er een cordon sanitaire komt rondom DENK.

Het schokkende nieuws dat DENK internationaal gaat, noodzaakt dat ik deze petitie veel verder en grootschaliger verspreid.

Help mij met een gift, zodat ik deze petitie maximaal kan verspreiden. We moeten DENK kunnen stoppen voordat haar tentakels in heel Europa doordringen!

Onze petitie roept gemeentepolitici op om DENK nooit ofte nimmer aan de onderhandelingstafel te laten

Want DENK is als een olievlek die zich almaar uitbreidt.
  • In 2015 geleden was het nog een zielig clubje van twee uit de PvdA gezette Tweede Kamerleden.
  • In 2017 groeide de partij van twee naar drie Kamerzetels, geen geringe prestatie voor een startende partij.
  • In 2018 haalde DENK wel 24 zetels bij de gemeenteraadsverkiezingen. Nadien legde Kuzu zijn fractievoorzitterschap tijdelijk neer om te focussen op de uitbouw van zijn partij.
  • En in 2024 gaat de partij dus uitbreiden naar Duitsland!
Wat mij betreft is het glashelder. DENK wil een Europese beweging opbouwen.

Een beweging die gehoorzaam is aan Erdogan en andere islamitische potentaten.

Dat nooit!

Ik ga daarom op grote schaal actievoeren. Met uw hulp wil ik het volgende doen:
  • Ik ga zo veel mogelijk burgers aanschrijven om tot een brede burgerbeweging te komen. Elke maand melden zich al 1.000 tot 1.500 mensen aan, maar ik wil dat aantal laten stijgen.
  • Na het versturen van de eerste 20.000 is mijn doel 50.000 of zelfs 100.000 nieuwe adressen aan te schrijven en hen uit te nodigen deel te nemen aan deze actie van Cultuur onder Vuur.
  • Bijzonder intensief zal ik op internet actie voeren voor de petitie, zowel op de sociale netwerken (Facebook, Twitter enz.) als via e-mail campagnes. Zo kan ik miljoenen mensen bereiken.
  • Met uw financiële ondersteuning kan ik het internet vol zetten met advertenties en banners van deze actie, en op die manier een vastberaden tegenbeweging opwekken.
Voor een grootschalig offensief heb ik de kosten beraamd op €5.500,-.

Daarvan heb ik naar aanleiding van mijn vorige e-mail over onze petitie tegen DENK, reeds €1.545,- mogen ontvangen. Hartelijk dank als u hieraan bijgedragen heeft!

Ik moet echter nog €3.955,- om echt een massale beweging in gang te zetten. Help mij daarom met een gift, zodat we DENK kunnen stoppen!

Het is geen toeval dat Kuzu in 2024 aan de Europese Parlementsverkiezingen wil meedoen

De Europese Unie geeft flinke subsidie aan Turkije, voor absurde doelen als verbetering van de Turkse landbouw.

U en ik weten wel wat Kuzu's standpunt gaat zijn. Meer geld naar dit soort projecten!

Wat ik nog zorgwekkender vind: met een Europese DENK krijgen islamitische landen meer te zeggen in Nederland, ja zelfs heel Europa!

Het is evenmin toeval dat DENK naar Duitsland wil.

Daar staan de grenzen wagenwijd open. Miljoenen migranten stromen binnen.

Duitsland allochtoniseert in rap tempo, wat electorale kansen schept voor een allochtonenpartij.

En dat terwijl Duitsland de economische en politieke supermacht van Europa is.

Stelt u zich eens voor dat die macht in verkeerde handen valt...

We moeten de politieke islam stoppen nu het nog kan.

Overweegt u alstublieft een gift voor deze actie. Samen kunnen we een massale beweging opgang krijgen die de gemeentepolitici niet kunnen negeren!


Het is typisch dat de Nederlandse mainstream media dit nieuws negeren.

NOS, De Volkskrant, NRC Handelsblad: ze zwijgen over het gevaar van de politieke islam.

Ik niet.

Ik heb mijn ogen geopend.

Ik zie de moskeeën als paddestoelen uit de grond schieten, de hoofddoeken het straatbeeld vullen, de bestuurselite voor islamitische eisen capituleren.

Dit moet ophouden.

De islam is wezensvreemd aan onze Nederlandse cultuur en christelijke tradities.

Daarom moeten islamitische partijen als DENK buiten politieke coalities gehouden worden.

Daar ga ik voor. Hopelijk met uw hulp!

Met strijdbare groet,

Hugo Bos
Campagneleider Cultuur onder Vuur

P.S. DENK breidt haar tentakels uit. Partijleider Kuzu gaat in Duitsland meedoen met de verkiezingen.

We moeten DENK stoppen nu het nog kan. Daarom ben ik een petitie begonnen, die Nederlandse gemeentepolitici oproept nooit ofte nimmer met Kuzu's partij in zee te gaan.

Ik heb berekend dat ik €5.500,- nodig heb om deze petitie massaal te verspreiden. Help mij dit doel te bereiken en DENK een hak te zetten!

DONEER
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Noem me maar een hater als je wilt, maar... wanneer heb je voor het laatst een foto gezien van iemand, behalve een moslim, die het hoofd van een mens vasthoudt?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Jonge AfD Stuttgart: Vreedzame demonstratie tegen DITIB-moskee in Feuerbach

Geplaatst op 13 mei 2018

Afbeelding

Stuttgart – De Junge Alternatieve (JA, jongerenafdeling van de AfD) Stuttgart hield zaterdag haar manifestatie tegen de DITIB-moskee en de radicale islam in het Groene bolwerk Stuttgart. Het was de eerste demonstratie van de JA en de AfD in de links-groen gedomineerde stad, maar het zal niet de laatste geweest zijn: “We zijn gekomen om te blijven – nu ook in de straten van Stuttgart! Vandaag met ongeveer 120 deelnemers, weldra vast en zeker met duidelijk meer...”, aldus de JA vol vertrouwen.

Afbeelding

Zoals “Jouwatch” berichtte, had de stad Stuttgart geprobeerd de demonstratie in Stuttgart-Feuerbach te verbieden en in plaats daarvan een plek in Zuffenhausen aangewezen. De motivering: Men zou een afweging hebben moeten maken en “bij wijze van uitzondering” de godsdienstvrijheid voorrang hebben moeten geven boven de vrijheid van vergadering. De Junge Alternative had vrijdag via een kort geding bij de rechtbank kunnen afdwingen dat de demonstratie toch in Feurbach mocht plaatsvinden.

Onder het motto “DITIB stoppen – Duitsland redden” waren zaterdag vooraanstaande sprekers van de AfD bij de demonstratie aanwezig: de deelstaatparlementariër Dr. Christina Baum, de parlementariër Thomas Seitz en onze AfD-voorzitter van Baden-Württemberg Ralf Özkara en Reimond Hoffmann van de AfD als vertegenwoordiger van de Junge Alternative.

Afbeelding

Volgens informatie van de politie – bij wie de organisatoren zich bedankten voor haar uitstekende werk – kwamen er tot 350 anti-demonstranten bijeen. Twee personen uit het linkse spectrum werden opgepakt, omdat de politie messen bij hen vond, aldus de “Stuttgarter Zeitung”.

“De anti-demonstranten, opnieuw een armzalige mengeling van betermenschen en Antifa-relschoppers, werden goed in bedwang gehouden”, aldus de JA, die vaststelde: “We zijn nu in het straatbeeld aangekomen, ook buiten verkiezingstijd. En dat is goed!”

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/13 ... feuerbach/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Frans parlementslid: ‘Mes intifada in Parijs, radicale islam moet worden vernietigd’

Xander, 13-05-2018

Afbeelding
En wéér liet een volgeling in Parijs zien wat ‘vrede’ volgens zijn specifieke religie in werkelijkheid betekent. (Afbeelding: (3)).

300 Franse prominenten willen dat moslimgeestelijken antisemitische en gewelddadige Koranverzen schrappen – Turkse dictator Erdogan verkettert oproep met ‘wie zijn jullie om onze heilige teksten aan te vallen?’

Na de zoveelste –door ISIS opgeëiste- islamitische terreuraanslag in Parijs twitterde het Frans-Joodse parlementslid Meyer Habib dat er een waren messen intifada in Parijs plaatsvindt, en het ‘tijd is dat de radicale islam wordt vernietigd’ (lett. ‘afgemaakt’). Net als een week geleden in Den Haag stak een moslim gisterenavond in Parijs zomaar ineens op voorbijgangers in, en schreeuwde daar ‘Allahu Akbar’ bij (filmpje vluchtende mensen). Daarbij vielen één dode en acht gewonden. In tegenstelling tot de genadige Haagse politie schoot de Franse politie de 21 jarige Tsjetsjeense terrorist meteen dood.

Frankrijk, en met name Parijs, is zeker de afgelopen jaren het centrum van de islam in Europa geworden. Bij talloze door moslims gepleegde terreuraanslagen met bommen, vuurwapens, messen en auto’s kwamen sinds 2012 al enige honderden mensen om het leven. Daarbij zijn een ontelbaar aantal kleinere misdaden, zoals geweldplegingen, aanrandingen, verkrachtingen en moorden, niet eens meegerekend.

‘Mes intifada in het centrum van Parijs, bij de Opera,’ twitterde het Frans-Joodse parlementslid Meyer Habib, oud president van de overkoepelende CRIF van Joodse organisaties in Frankrijk. ‘Het is tijd om de radicale islam af te maken. Het is zij of wij.’ (1)

Hypocriete Macron, Franse prominenten willen Koranverzen schrappen
De Franse president Emanuel Macron verklaarde na de aanslag van gisteren dat ‘wij nooit zullen buigen voor de vijanden van de vrijheid’ - een tamelijk hypocriete uitspraak, want Macron is juist een groot voorstander van het binnenhalen van miljoenen volgelingen van een religieuze haatideologie die alles waar het Westen traditioneel voor staat, in het bijzonder de vrijheid van meningsuiting, wil vernietigen, en wil onderwerpen aan de eigen racistische en onderdrukkende wetten.

Op 22 april publiceerde ‘Le Parisien’ nog een manifest van 300 prominente Fransen, waaronder oud president Nicolas Sarkozy en drie voormalige premiers, waarin de hoogste moslimgeestelijken werden opgeroepen om de vele gewelddadige, antisemitische en haatdragende teksten in de Koran te schrappen.

Erdogan: Wie zijn jullie om onze heilige teksten aan te vallen?
Afgelopen dinsdag verketterde de islamistische Turkse dictator Recep Tayyip Erdogan deze oproep met de woorden ‘wie zijn jullie, dat jullie onze heilige geschriften aanvallen?’ Erdogan waagde het de bevelen van Allah in de Koran om de ongelovigen te bevechten en te vermoorden als ze zich weigeren te bekeren, en om alle Joden uit te roeien, te vergelijken met de Nieuw Testamentische teksten die oproepen tot naastenliefde. De Turkse despoot beweerde dat ‘als de ondertekenaars deze teksten hadden gelezen, ze die waarschijnlijk ook zouden willen verbieden.’

Inderdaad, want in de islam staan geweld, moord en onderdrukking klaarblijkelijk synoniem voor ‘(naasten)liefde’, een woord wat in de hele Koran niet één keer voorkomt.

Xander

(1) Arutz 7
(2) PI-News
(3) Zero Hedge

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... vernietigd
Zie ook hier: viewtopic.php?f=43&t=25118&start=25#p450193
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Mahalingam »

Het kan een kwestie zijn van ruzie tussen clans en/of een theologisch geschil dat op zijn Mohammedaans wordt uitgevochten. Het kan ook een blijk van verzet zijn tegen islamisering.
Mosque in southern Sweden target of arson attack

The Islamic Cultural Center of Hässleholm was destroyed in a fire on Saturday night.
Police are treating the fire as an arson attack, according to P4 Malmö.

According to officials, a person entered the Islamic Cultural Center’s prayer room to purposely set the fire. The fire had the potential to spread to connected apartments, Magnus Carlsson of the Hässleholm Rescue Service said.

“The mosque that was burned is located on the ground floor of a rental building,” he told P4 Malmö.

No one was injured in the fire and the building itself escaped major damage. However, everything inside of the mosque was completely destroyed. Five apartment residences were evacuated in connection with the fire.

As of Sunday, police had not identified a suspect.
https://www.thelocal.se/20180520/mosque ... son-attack
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Het kan een kwestie zijn van ruzie tussen clans en/of een theologisch geschil dat op zijn Mohammedaans wordt uitgevochten. Het kan ook een blijk van verzet zijn tegen islamisering.
Mosque in southern Sweden target of arson attack
Of een oververhitte frituurpan. Net zoals in Eskilstuna, Zweden op kerstavond 2014. Het is tenslotte ramadan. Lekkere hapjes laat in de avond, en daarna de pan vergeten uit te zetten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

“Het gaat om onze vrijheid of islamisering”

Geplaatst op 29 mei 2018

Afbeelding

De toespraak van de vicefractievoorzitter van de AfD in het Duitse parlement, Beatrix von Storch, bij de grote AfD-manifestatie afgelopen zondag in Berlijn.

Voordat Betatrix von Storch zich met haar meeslepende toespraak tot de duizenden aanwezige demonstratiedeelnemers kon richten, werd er eerst voor haar gezongen, omdat ze jarig was. Na zich eerst een beetje ingehouden te hebben, ging ze echter direct in het begin van haar toespraak voluit: We staan voor een kwestie die over het lot beslist; deze kwestie luidt: vrijheid of islamisering.

Het gaat om onze cultuur, om onze identiteit. Het gaat om ons zelfbesef als natie. Het gaat om onze vrijheid.

Een natie, aldus Beatrix von Storch, is een gemeenschap die traditie en historie deelt en zich tot een cultuur bekent; de een gemeenschappelijke taal spreekt en die de wil voor een gemeenschappelijke toekomst heeft. Wie er vrij en uit liefde voor beslist zijn land te dienen, is een patriot. Om patriot te zijn is een kwestie van het hart.

De integratie van vele in het land levende moslims is grandioos mislukt. Mesut Özil, die de Turkse alleenheerser Erdoğan “zijn” president noemde, zou een schoolvoorbeeld van dit mislukken zijn, aldus Beatrix von Storch. Dat zou daaraan liggen dat de loyaliteit van de moslims bij de koran zou liggen en niet bij de grondwet of bij Duitsland. Hun loyaliteit geldt de islam, een systeem dat in zijn meeste interpretaties een politieke heerschappij-orde vormt, een archaïsch rechtssysteem en een totalitair maatschappijmodel. De heerschappij van deze islam, die vrouwen tot slaaf maakt, Joden en christenen vervolgt en homoseksuelen vermoordt, is niets anders dan het Rijk van het Kwaad, zegt de vicefractievoorzittter van de AfD.

Waar de heerschappij van deze islam haar intrede doet, bestaat geen vrijheid meer. Duitsland´s toekomst is onze vrije en democratische natiestaat en niet het Rijk van het Kwaad.

In Duitsland bestaan drie groepen van islam-appeasers: de eerste groep ziet het gevaar van de voortschrijdende islam niet, omdat hij blind is. De tweede groep ziet het gevaar niet, omdat hij dom is. En de derde groep beliegt ons alleen maar. En de voorzitster van de derde groep zit daar in de Bondskanselarij en heet Angela Merkel.

Wat is er onder de regering van Angela Merkel van Duitsland geworden? In de moskeeën wordt tegen christenen en Joden opgehitst. Leerkrachten worden op de scholen door hun islamitische leerlingen aangevallen, onze kerstmarkten worden door Merkel-blokken beveiligd, Joden kunnen geen keppeltje meer dragen zonder aangevallen te worden.

Wij zijn niet aangetreden om de islamisering te dulden. Wij zijn niet aangetreden om ons aan te passen aan de islam. Wij zijn aangetreden om de islamisering een halt toe te roepen, om te draaien en de toekomst van Duitsland als vrij land en zelfbewuste natie veilig te stellen. We staan opnieuw op een tweesprong van onze geschiedenis. De keuze, waarvoor we voor onze toekomst staan, luidt: vrijheid of onderwerping. En om onze vrijheid te beschermen, moeten we onze grenzen beschermen.

Hier de video van de toespraak van Beatrix von Storch:



Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/29 ... amisering/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Geen gebedsruimte voor moslims op de Universiteit Trier

Geplaatst op 3 juni 2018

Afbeelding

TRIER – Het lijkt erop dat er nog de een of andere directie van een universiteit bestaat die een heldere kijk op de dingen heeft. De eis van de islamitische universiteitsgroep “MUSA” om een gebedsruimte op de Universiteit Trier werd afgewezen. De beslissing werd gemotiveerd met de wereldbeschouwelijke neutraliteit van de universiteit.

Het “Referaat voor antiracisme en antifascisme van de Universiteit Trier” vermeldt op de desbetreffende Facebook-pagina: “Geen islamitische gebedsruimte op de Universiteit Trier”. Daar staat te lezen dat aan de Senaat van de universiteit een verzoek van de universiteitsgroep ´Islamitische Studerenden en Academici Trier´ (MUSA) werd voorgelegd, waarin werd geëist een gebedsruimte voor moslims of eventueel een “stilteruimte” in te richten. Zogenaamd zou er sprake zijn van talrijke aanvragen voor een dergelijke ruimte.

Beide verzoeken werden in de vergadering van de Senaat afgewezen. De rector van de universiteit en voorzitter van de Senaat, professor Michael Jäckel, verklaarde dat men elders al slechte ervaringen met aan een bepaalde confessie gebonden gebedsruimte zou hebben opgedaan. Vooral echter zou het door de staat verordende neutraliteitsgebod een vermenging van universitaire aangelegenheden met religieuze verbieden. De universiteit zou weliswaar wereldbeschouwelijk open zijn, maar tegelijkertijd seculier. Bovendien werd opgemerkt dat er al een interreligieuze stilteruimte van de “Evangelische studentes- en studentengemeenschap” (ESG Trier) in de onmiddellijke nabijheid van de universiteit zou zijn. Uiteindelijk besloot de Senaat geen universitaire ruimtes voor religieuze doeleinden ter beschikking te stellen.

Het “Referaat voor antiracisme en antifascisme van de Universiteit Trier” feliciteerde volgens de Humanitaire Dienst de Senaat en de universiteit met deze beslissing, omdat religie privézaak zou zijn. Omdat het bij een gebedsruimte om een plek van “ideologische praktijk” zou gaan, zou deze door “ideologieën van de ongelijkheid ook gebruikt kunnen worden voor mens-vijandige praktijken – zoals bijvoorbeeld een strikte seksescheiding”, werd er verbazingwekkend genoeg vanuit het links politieke Referaat gezegd, dat op zijn Facebook-pagina trots de vlag van de Antifa presenteert. Bovendien zou gevreesd moeten worden dat zich uit zo´n gebedsruimte op de middellange termijn een plek van de politieke islam zou kunnen ontwikkelen. Daarom zou het Referaat des te meer feliciteren “met deze overwinning van de laïciteit op de hier onlangs ondernomen poging van een – islamitisch – klerikaal maken van de campus”, zei men.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/06/03 ... eit-trier/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Leeds: De mensen zijn de islamitische “grooming gangs” zat
Referee Quantity - Gepubliceerd op 25 jun. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Noorse bevelhebber: “Europa moet extremistische islam vernietigen als het wil overleven”

Door Wout Willemsen, 14 juli 2018

Afbeelding
Odin Johannessen, inspecteur-generaal van het Noorse leger.

Harde woorden zo op de zaterdagmiddag en uit onverwachte hoek ook nog! Bevelhebber Odin Johannessen waarschuwt Europese landen.

De man stelt dat Europese landen bereid moeten zijn om te vechten voor de normen en waarden die de veiligheid en vrijheid van dit continent mogelijk hebben gemaakt. Doen we dat niet, zo stelt hij, dan is er binnen een paar jaar niks meer over van het Europa zoals wij dat ooit hebben gekend.

Toen het in zijn speech over de terreuraanvallen in Parijs ging, zei hij hierop dat ‘Europa niet langer kan verwachten dat het in veiligheid en vrede kan blijven voortbestaan zonder deze geneugten te moeten verdedigen.’

De bevelhebber meent dat goed getrainde soldaten met voldoende uitrusting cruciaal zal worden. Hij heeft geleerd van de fouten van onder andere de Verenigde Staten en pleit voor ‘boots on the ground’ oftewel infanterie in plaats van alleen luchtsteun en andere afstandelijke middelen.

Johannessen krijgt bijval van Zweedse generaal Anders Brännström. Brännström is er namelijk bang voor dat strijders die in naam van de islam vechten nu ervaring aan het opdoen zijn en Europa hopeloos achter lijkt te raken als er niets wordt gedaan. In een intern document dat vorige week werd geopenbaard merkt de Zweedse generaal op dat de globale situatie zoals deze wordt gevormd door de besluiten van politici, kunnen leiden tot een oorlog binnen een paar jaar tijd.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/ ... overleven/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Mahalingam »

De bewoners van Kaufbüren hebben tegen een moskee gestemd.
De gemeente had grond beschikbaar gesteld voor een Erdogan-Turkse Staatsmoskee (DITB).
Waarom? Omdat ze de illusie hebben dat ze dan wat te zeggen hebben over die moskee. (dankbare Turken?)
Natuurlijk gaat er een moskee komen, maar dan op privé grond die ze moeten aankopen voor de marktwaarde.
Kaufbeuren: Bürger stimmen gegen Moscheebau
https://jungefreiheit.de/politik/deutsc ... oscheebau/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Mahalingam »

Op 25 km van Kaufbüiren ligt Mindelheim in de Beierse Allgäu .
Daar komt wel een DITIB pronkmoskee om die stad op te stuwen in de vaart der volkeren middels meer multikul.
Machteloze burgers hebben dit ding op het bouwland van de moskee gezet:

Afbeelding

De CSU burgemeester is hogelijk verbaasd dat er verzet leeft onder de kudde brave burgers die altijd trouw CSU stemmen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

SPD-gemeenteraadslid in Kaufbeuren huilt in de camera: “Geen moskeeeee”

Geplaatst op 24 juli 2018



Beieren/Kaufbeuren – Met meer dan 60% hebben de inwoners van Kaufbeuren tegen de bouw van een DITIB-moskee gestemd. Martina Wischhöfer, gemeenteraadslid van de SPD, is “geschokt” en vecht voor draaiende camera met de tranen.

Mevrouw Martina Wischhöfer zit voor de voormalige volkspartij SPD in de gemeenteraad van Kaufbeuren en is geschokt. Meer dan 60% van de burgers hebben beslist dat zij geen islam-tempel van de aan Erdoğan gelieerde DITIB in hun stad willen hebben. En de SPD-functionaris was er toch zo zeker van dat de burgers van Kaufbeuren “verstandig en rationeel” genoeg zijn om jubelend in te stemmen met de bouw van de moskee. Wischhöfer is er heel verdrietig over dat haar medeburgers haar islamisering-dromen niet delen. Uit pure teleurstelling jankt ze in de microfoon van de Moma-verslaggever.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/07/24 ... moskeeeee/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islam will dominate the World.

Wat er op dit ogenblik gebeurt in de Westerse Wereld is dat onze beschaving dient te integreren in die van Islam. De omgekeerde wereld dus. Maar dat is precies wat smerige linkse politici beogen. Liever geen geweld in eigen land. Maar wel helpen met rotzooi trappen in moslim landen. Wie tolerantie van moslims verwacht rekent niet meer op de leugens die Islam verspreidt.

Kent u deze reportage al die in Australië is gemaakt? Wie nu nog twijfelt aan de slechte bedoelingen van de volgers van de grootste historische Arabische viespeuk aller tijden, pedofiel psychopaat profeet, sadist, haat zaaier en oorlogsmisdadiger Mohammed, hoeft zich voortaan nergens meer voor te verzekeren.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

LONGREAD: DE-ISLAMISERING

Geplaatst op 4 augustus 2018

Afbeelding

De islamiseringsmachine draait op volle toeren. Volop neutraal verpakt geweld als in “een man” of “jongeren” deden dit of dat en altijd zijn dat moslims die iets tegen niet- moslims doen. Achter het bloed gaat de dagelijkse islamisering door in de vorm van de grote demografische transitie, van hogerhand gereguleerd door de Declaratie van Marakesh en hoge vruchtbaarheidscijfers. Spanje is de nieuwe gateway. Maar er is ook goed nieuws: Tommy is vrij! Salvini en Orbán houden stand. De haarscheurtjes van de EU worden groter. Als we er in zouden slagen de immigratiestromen enigszins in te dammen, komt de volgende vraag aan de orde, namelijk die van de de-islamisering.

In het jaar 622 migreerde Mohamed met zijn volgelingen van Mekka naar Yatrib (nu Medina). Deze migratie is in de islam zó belangrijk dat zij wordt gezien als het begin van de islamitische jaartelling. De hidjra of emigratie is een van de vele manieren waarop de islam zich verspreidt, en gegeven het feit dat het het begin van hun jaartelling aangeeft, een heel belangrijke. De islam is namelijk niet zo maar een religie, het gaat vooral om het verspreiden van zijn basiswaarden, te weten: verovering, uitbuiting, knechting en tot slaaf maken. In Medina woonden toen Joden en niet-islamitische Arabieren. Na de migratie duurt het niet lang voordat de strijd met Mohamed er los breekt.

In 2015 is er “plotseling” een “vluchtelingencrisis” in Europa. Is het een vluchtelingencrisis of is ook hier weer sprake van versluierend taalgebruik, zoals bij de No-Go-Zones en de parallelle samenlevingen? De “Syrische vluchtelingen” komen met tienduizenden binnen, bezetten min of meer het station in Boedapest en vanuit de chaos roept Merkel dat iedereen veilig naar Duitsland kan komen. Aan de grenzen worden ze met applaus verwelkomd.

Een aantal dingen viel hierbij op. Allereerst het straatbeeld. De “vluchtelingen” bleken voornamelijk te bestaan uit jonge mannen, gemiddeld zo tussen de 18 en 30 jaar. Het idee van weg vluchtende mensen met kinderen en oma’s op oude boerenkarren was totaal afwezig. Het tweede wat opviel, was dat het helemaal niet alleen om Syriërs ging. Hoewel de media steevast van Syriërs berichtten, bleek al snel uit interviews dat de mensen uit een hele brede geografische regio kwamen, eigenlijk van Gambia tot Bangladesh. Een derde ding dat opviel, en dat mij als zeer “on Duits” voorkwam, was dat de “vluchtelingen” hun paspoorten hadden weggegooid en ongeregistreerd werden toegelaten. Een vierde punt dat vreemd was, was dat ondanks deze observaties, die voor iedereen waarneembaar waren, de media het maar steeds over “Syrische vluchtelingen” bleven hebben. Een vijfde punt, dat daar mee samenhangt, is het gegeven dat deze mensen door zes of meer veilige landen waren getrokken, dus hoe waren ze nu als vluchteling te definieren? Ze waren door Turkije, Griekenland, Servië, Bosnië, Kroatië, Slovenië en Oostenrijk getokken, voordat ze in Duitsland aankwamen. Een ander punt, dat pas later duidelijk werd, was dat het eigenlijk steeds om islamitische mensen ging.

Afbeelding

Met andere woorden, er werd door de regering en de media een fake verhaal opgehouden over “Syrische vluchtelingen”, die met superlatieven werden beschreven, zoals apothekers uit Aleppo, waardevoller dan goud, kansenparels... In feite ging het om islamitische gelukzoekers uit Afrika en het Midden-Oosten, voornamelijk jonge mannen in de soldatenleeftijd. Maar het is nog veel erger. Deze massa-immigratie uit 2015 was niets anders dan een hidjra. Een islamitische veroveringsimmigratie om de islamitische waarden te vestigen van verovering, islamisering, knechting en tot slaaf maken. En deze hidjra wordt door onze elites blijkbaar gewenst en door hun media gefaciliteerd.

De immigratiestrategie is een bekend gegeven vanuit de islam. Zoals gezegd, Mohammed begon er al mee. Nu is Europa aan de beurt. Wie wil weten hoe de toekomst er uitziet, kan naar trends kijken. Twee belangrijke trends zijn de trends van mensen en van kapitaal. Als een land wordt binnengevallen door mensen die een invasie plegen op de sociale voorzieningen, dan weet je dat het daarmee snel zal zijn afgelopen. Want een massa-immigratie van behoeftigen en een sociaal voorzieningsstelsel zijn niet lang te combineren, dat is ideologische schizofrenie. Daarnaast vertrokken in Duitsland in 2015 1000 miljonairs. In 2016 vertrokken er 4000. De armen komen en de rijken gaan. In Frankrijk is het niet anders. Ook de Joden verlaten Frankrijk. BMW investeert in Hongarije, Toyota en Mercedes in Polen. Er lijkt sprake te zijn van een nieuwe Drang nach Osten.

Het aantal moslims in West-Europa is onbekend, omdat onze catastrofale leiders het verzamelen van gegevens in de weg staan. Maar laten we het percentage eens op 10% stellen. Volgens Ley, de bekende Oostenrijkse politicoloog, is het zo dat als een maatschappij zelf te weinig nakomelingen heeft en er is sprake van immigratie, dat die immigrantengroep zich dan elke tien jaar verdubbelt. Dat betekent in 2028: 20% moslims. Dat betekent in 2038: 40% moslims. In dit scenario zullen heel kort na 2038 de Europese landen vallen.

De vraag dient zich aan of we kunnen de-islamiseren en zo ja, hoe? Een bekend voorbeeld uit de geschiedenis is de Reconquista, letterlijk ”de herovering”. Spanje werd in de 8e eeuw binnen gevallen door moslims. In de bergen van het uiterste noordwesten, in Asturië, slaagt een groep bewoners er onder leiding van Don Pelayo in zich buiten de islamitische invloedssfeer te houden. Vanuit deze regio ontstaat in de loop van de komende eeuwen een vrijheidsstrijd die tot het einde van de 15e eeuw zal duren. Bijna 800 jaar dus duurde de herovering. Toen Spanje heroverd was, kregen de overgebleven moslims een meerkeuzevraag voorgelegd: je kunt je bekeren tot het christendom, je kunt remigreren of je kunt de doodstraf krijgen.

Veel moslims keerden terug naar Afrika, anderen, vooral de armen, bekeerden zich. In de islam is het toegestaan je te laten bekeren tot een andere religie als er geen andere opties open staan. Men zegt dan dat je in je hart moslim moet blijven. Natuurlijk merkten de Spanjaarden dat veel bekeerlingen zich enkel in naam hadden bekeerd. Men had ook de Inquisitie om dit soort praktijken te onderzoeken en soms werden crypto moslims betrapt. In die tijd speelde eveneens het argument van de goedkope arbeidskrachten. Vooral rond Valencia, het gebied van de sinaasappels, waren goedkope islamitische arbeidskrachten bij de grootgrondbezitters gewild. Uiteindelijk leidt dit tot problemen en is er in de 17e eeuw een nieuwe expulsie van moslims. De Spanjaarden geloven niet langer meer in de bekering en zetten alle moslims uit. Kortom: oplossingen zijn altijd mogelijk. Dat hadden ze niet zelf verzonnen, dat is een meerkeuze regel die door moslims was geïntroduceerd.

In het beleid van de Nederlandse overheid is er geen enkel signaal dat wijst op de-islamisering. Er is nog geen minister van Remigratie of Deportatie, geen nationale uitsmijter. Integendeel, zelfs zij die uitgewezen zouden moeten worden, misdadigers, uitgeprocedeerden, worden niet uitgewezen, maar blijven vrolijk zitten. Soms wordt er iemand uitgewezen, maar met de open grenzen van Schengen zijn die mensen in een paar dagen weer terug. Het immigratiebeleid is een lachertje.

Afbeelding

Om enkele scenario’s te schetsen. Allereerst zou de wet gehandhaafd kunnen worden en zouden criminelen en uitgeprocedeerden uitgezet kunnen worden. Dat is eigenlijk iets wat je van een rechtsstaat zou verwachten. Om met de Tsjechische president te spreken: “Als mensen wel beboet worden als ze geen visvergunning hebben, maar niet als ze zonder paspoort illegaal in een ander land verblijven, kun je rustig stellen dat je bestuurd wordt door een stel idioten”.

Een logische aanpak zou een actief immigratie- en integratiebeleid zijn. Een beleid van immigratie met een selectie die gericht is op mensen die een bijdrage aan Nederland kunnen leveren. Met werving van talent dat aansluit op de Nederlandse arbeidsmarkt kun je de positie van Nederland versterken. Voor mensen die niet willen integreren, kunnen sancties worden ingesteld. Een volgende stap is een actief ontmoedigingsbeleid van kanslozen en onwilligen. Faciliteiten kunnen worden versoberd en remigratie kan gestimuleerd worden, bijvoorbeeld met actieve uitzetting of met een “oprotpremie”.

Het Pact van Omar
Ook zou er een actief ontmoedigingsbeleid kunnen worden ingesteld. Dit zou kunnen bestaan uit verboden, of geboden, zoals extra lasten. De islamitische oplossing is dat niet-moslims een djizya belasting moeten betalen. Zoiets zou in Nederland ingevoerd kunnen worden voor moslims. Verder zijn er in islamitische landen tal van maatregelen van kracht tegen niet-moslims. Ook hieruit kan inspiratie worden geput. Een na-Koranisch document over de dhimmi-status is het Pact van Omar. Deze geeft bepalingen over wat dhimmi’s wel en niet mogen. Het pact is geschreven vanuit de dhimmi en dit zijn de bepalingen:

1. Wij zullen niet bouwen, in onze steden noch in de buurt daarvan, nieuwe mannenkloosters,

2. kerken,

3. vrouwenkloosters,

4. of kluizenaarshutten,

5. noch zullen wij ze repareren, bij dag of bij nacht, mocht een van hen instorten

6. of gelegen zijn in een moslimwijk.

7. Wij zullen onze poorten openhouden voor voorbijgangers en reizigers. We zullen voor drie dagen onderdak en leeftocht geven aan alle moslims die voorbij komen.

8. Wij zullen noch in onze kerken noch in onze woonhuizen enige spion onderdak geven,

9. noch hem voor de moslims verbergen. Wij zullen de Koran niet aan onze kinderen onderwijzen.

10. Wij zullen onze godsdienst niet in het openbaar beoefenen,

11. noch iemand ertoe bekeren.

12. Wij zullen niemand van onze familie verhinderen tot de islam over te gaan als zij dat wensen.

13. Wij zullen de moslims respect tonen, en

14. wij zullen van onze zitplaats opstaan als zij wensen te zitten.

15. Wij zullen niet proberen op de moslims te lijken door het imiteren van een van hun kledingstukken, hoofdsieraden, tulband, schoeisel, of de scheiding van hun haar.

16. Wij zullen niet spreken wanneer zij spreken,

17. noch zullen wij hun eervolle namen dragen.

18. Wij zullen niet rijden op een zadel,

19. noch zullen wij zwaarden aangorden, noch enig wapen in de hand houden of op ons lichaam dragen.

20. Wij zullen geen Arabische tekens in onze zegels graveren.

21. Wij zullen geen gefermenteerde dranken verkopen.

22. Wij zullen onze kruisen en boeken niet tonen op de straten of markten van de moslims.

23. Wij zullen in onze kerken alleen heel zachtjes klappen.

24. Wij zullen niet hard praten in onze kerkdiensten of in de nabijheid van moslims,

25. noch zullen wij onze stem verheffen wanneer wij in een rouwstoet lopen.

26. Wij zullen geen verlichting voeren op enige straat van de moslims of op hun markten.

27. Wij zullen onze doden niet dichtbij de moslims begraven.

28. Wij zullen geen slaven nemen die aan de moslims zijn toegewezen.

29. Wij zullen onze huizen niet hoger maken dan die van de moslims.

Dit is hoe moslims de relatie met niet-moslims zien en eeuwenlang hebben vormgegeven. Om te kijken hoe het klinkt met betrekking tot de de-islamisering heb ik in het Pact van Omar de bepalingen simpelweg omgedraaid en dat wat christenen ge- of verboden was op moslims betrokken. Voor christenen kan wat mij betreft ook atheïsten of gewoon Nederlanders worden gelezen. Dan ziet het er als volgt uit:

1. Wij zullen niet bouwen, in onze steden noch in de buurt daarvan, nieuwe moskeeën,

2. culturele centra,

3. of andere religieuze, culturele, of politieke gebouwen

4. noch zullen wij ze repareren, bij dag of bij nacht, mocht een van hen instorten

5. of gelegen zijn in een christelijke wijk.

6. Wij zullen onze poorten open houden voor voorbijgangers en reizigers. We zullen voor drie dagen onderdak en leeftocht geven aan alle christenen die voorbij komen.

7. Wij zullen noch in onze moskeeën noch in onze woonhuizen enige spion onderdak geven,

8. noch hem voor de christenen verbergen. Wij zullen de Bijbel niet aan onze kinderen onderwijzen.

9. Wij zullen onze godsdienst niet in het openbaar beoefenen,

10. noch iemand ertoe bekeren.

11. Wij zullen niemand van onze familie verhinderen tot het christendom over te gaan als zij dat wensen.

12. Wij zullen de christenen respect tonen, en

13. wij zullen van onze zitplaats opstaan als zij wensen te zitten.

14. Wij zullen niet proberen op de christenen te lijken door het imiteren van een van hun kledingstukken, hoofdsieraden, tulband, schoeisel, of de scheiding van hun haar.

15. Wij zullen niet spreken wanneer zij spreken,

16. noch zullen wij hun eervolle namen dragen.

17. Wij zullen niet rijden op een zadel,

18. noch zullen wij zwaarden aangorden, noch enig wapen in de hand houden of op ons lichaam dragen.

19. Wij zullen geen Nederlandse tekens in onze zegels graveren.

20. Wij zullen onze islamitische symbolen en boeken niet tonen op de straten of markten van de christenen.

21. Wij zullen in onze moskeeën alleen heel zachtjes klappen.

22. Wij zullen niet hard praten in onze religieuze diensten of in de nabijheid van christenen,

23. noch zullen wij onze stem verheffen wanneer wij in een rouwstoet lopen.

24. Wij zullen geen verlichting voeren op enige straat van de christenen of op hun markten.

25. Wij zullen onze doden niet dichtbij de christenen begraven.

26. Wij zullen onze huizen niet hoger maken dan die van de christenen.

Ik heb drie bepalingen weggelaten, omdat die niet op hun plaats lijken: de kluizenaarshutten, het verbod gefermenteerde drank te verkopen en over slaven. In plaats daarvan zouden drie andere bepalingen kunnen worden opgenomen. De islam biedt genoeg inspiratie om door middel van spiegelen het de-islamiseringsproces in te zetten.

Afbeelding

Mocht dit alles niet helpen, dan kunnen we te rade gaan bij D66. Bij D66? Jawel, bij D66. Hans Gruijters, die samen met Hans van Mierlo de partij had opgericht, was na zijn ministerschap burgemeester van Lelystad. Daar vond hij dat er problemen waren met Roma, ofwel zigeuners. Hij stelde hen voor de keus om goedschiks of kwaadschiks te vertrekken. Degenen die goedschiks wilden vertrekken, zou hij helpen. Hij gaf hen kledingadviezen en droeg de vrouwen op hun haar te blonderen. Daarna liet hij de politie illegale valse (Italiaanse) paspoorten regelen en zette hij ze op het vliegtuig naar de VS. Dit speelde zich af in de jaren ‘80 en gebeurde op zijn initiatief. Waar een wil is...

Leve een Vrij Nederland!

Door: Petra de Geus (augustus 2018)

https://ejbron.wordpress.com/2018/08/04 ... amisering/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Mahalingam »

het Hui-volk is een Mohammedaanse minderheid.

Ze lopen al dagen te hoop bij hun Grote Moskee in Weizhou.
Deze pronkmoskee kan niet op goedkeuring van de overheid rekenen.

Afbeelding
Het protest, dat al enkele dagen gaande is, bereikte een hoogtepunt rondom het traditionele vrijdaggebed. Op foto’s die via sociale media werden verspreid, is te zien hoe een menigte zich verzameld heeft voor de Grote Moskee.
[...]
Begin augustus kregen moslims te horen dat het gebouw te groot is, meldde een zegsman van een islamitische organisatie in de stad. Het gebouw zou gesloopt worden en op kleinere schaal mogen herrijzen in ‘Chinese stijl’, met pagodes in plaats van minaretten. ‘Dat kunnen we niet laten gebeuren’, zei een 68-jarige vrouw tegen het persbureau Reuters. ‘Hoe kunnen we toestaan dat een gebouw gesloopt wordt dat in goede staat verkeert?’, vroeg een andere inwoner van Weizhou zich af.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b9919f72/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Verordening van de Oostenrijkse regering: Geen illegale massaslachtingen van schapen meer

Geplaatst op 13 augustus 2018

Afbeelding

De Oostenrijkse regering wil nu een einde maken aan de massale illegale slachtingen van schapen, die ieder jaar het slachtoffer worden van bloeddorstige islamitische rituelen. Deskundigen gaan uit van ongeveer 25.000 gevallen jaarlijks. De schapen worden geslacht en bloeden bij volledig bewustzijn leeg. Meestal vinden de slachtingen op binnenplaatsen, ja, zelfs in privéwoningen plaats.

Dat is mogelijk, omdat de huidige controles gemakkelijk te omzeilen zijn. Een nieuwe verordening van het Oostenrijkse ministerie van Sociale Zaken, die vanaf woensdag aanstaande in werking treedt, maakt nu een eind aan deze praktijk.

Al sinds het voorjaar vonden er gesprekken met de deelstaten plaats, nu is de desbetreffende verordening klaar en treedt op 15 augustus in werking – net op tijd voor het volgende islamitische Offerfeest (Eid al-Adha).

De huidige regeling voorzag in uitzonderingen bij de controle. En wel dan wanneer het dier kort voor de slacht pro forma aan die persoon werd doorgegeven die ook het vlees zal krijgen. Volgens een officiële databank bestaat er een bedrijf dat in het jaar 2017 op deze manier 3000 schapen verkocht en zodoende de controleplicht omzeilde.

Dat is nu afgelopen. Alle bedrijven die verleden jaar meer dan 100 dieren in het kader van de uitzondering hebben verkocht, zullen in het vervolg haarscherp onder de loep genomen worden. Alleen bij de slachting voor eigen behoefte vindt er in het vervolg geen controle plaats.

FPÖ-vicepremier Strache benadrukte echter dat er niet zal worden ingegrepen in rituele, volgens de voorschriften uitgevoerde slachtingen in bijvoorbeeld koosjere slachtbedrijven.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/08/13 ... apen-meer/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Geen Zwitserse nationaliteit voor moslimkoppel dat hand weigert te schudden

17 augustus 2018, Bron: Belga

Afbeelding

Een comité in Lausanne verwerpt een aanvraag van een islamitisch echtpaar dat de Zwitserse nationaliteit wil aannemen. Het paar weigerde de hand te schudden en te antwoorden op vragen van personen van de andere sekse.

“Wanneer men de nationaliteit van een land wil, moet men zich toch inschrijven in de naleving van de juridische orde ervan en in de gelijkheid tussen man en vrouw”, zei Grégoire Junod, de burgemeester van deze stad aan de oever van het meer van Genève.

Het paar, waarvan de nationaliteit niet werd bekendgemaakt, werd in de lente verhoord, maar de beslissing is pas vrijdag bekendgemaakt. Volgens de leden van het naturalisatiecomité weigerden de man en zijn echtgenote de hand te geven aan mensen van de andere sekse en waren ze ook terughoudend in het beantwoorden van vragen van iemand van het andere geslacht.

“Kwezelarij”
Viceburgemeester Pierre-Antoine Hildbrand, die aanwezig was bij het verhoor van het paar, zei dat hij “uiterst tevreden” was over de beslissing. “Ik neem er de volle verantwoordelijkheid voor dat ik heb voorgesteld de naturalisatie te weigeren. De grondwet en de gelijkheid tussen man en vrouw primeren op kwezelarij”, voegde hij eraan toe.

Het echtpaar heeft veertig dagen de tijd om in beroep te gaan tegen de beslissing.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ge ... ent=Nieuws
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie