Verzet tegen de islamisering

Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door silkyboxershortXL »

Ariel schreef:Hoe kunnen we het kaf van het koren scheiden? Je kan ze niet in hun hoofd kijken.
Nou hier in Groningen pik je ze er in een eerste selectie zo uit.
Op de mooie nieuwe fietsen waar ze op rijden bij mooi weer tijdens kantooruren. Er is hier een weg met gescheiden fietspad, tijdens de spits is het niet ongebruikelijk pas na 2 of 3 keer voorbij het stoplicht te komen, 150 meter fiets-file in een rij van 3 breed. Een blanke optocht waarin kopvodden zeldzaam zijn en werkfietsen rammelend en piepend tot stilstand en vertrek komen. Maar ik stop nu deze generalisatie om de verdwaalde sneeuwvlokjes niet af te schrikken.


In een ver verleden hield ik me bezig met De I Tjing, voor sommige een wat zweverig Chinees orakelboek daterend van ver voor het begin van de jaartelling met belangrijke invloed van Confucius, een bijzondere methodische benadering die tot doel heeft tot edelheid te verheffen.
Wat edel is wordt gaandeweg lezend duidelijk en is onderliggend kern van het boek. Het leert primaire causale verbanden zien.
Zo in de trant van: Regendroppels vallen naar beneden, daar verzamelen ze zich tot plas en als er teveel zijn en dan loopt het over tot een stroom ...zo is de aard der dingen....enz. Je kunt op elk deel invloed uitoefenen om een gewenst eindresultaat te krijgen. Tegelijk geeft het een beweging aan die in veel dingen te onderscheiden en toepasbaar zijn. Ik zou de ITjing niet als simplistisch maar wel wegens de wortels in de geschiedenis moeilijk toegankelijk willen aanmerken.
I Tjing hexagram 27 'de voeding'.
Als je wilt weten wie iemand is kijk dan waar hij zich mee voedt. Er zijn dan twee delen; eetwaar als fysieke bouwstof en onstoffelijke voeding.

Distilleert iemand zijn convicties hoofdzakelijk uit staatstelevisie zoals NPO of CNN (MSM)dan is dat al een aanwijzing voor bv stemgedrag (want dat beïnvloeden is naast verstrooiing een belangrijke taakstelling van het soort instituties) dan is dat onstoffelijke voeding. (Onze 2 Trumpofoben zouden HRC of Obama) stemmen, Niet te onderschatten is de invloed van de media die gaandeweg en bijzonderlijk na het EU-verdrag van Barcelona -waarin de regeringen zich wederrechtelijk en stiekem verplichten om zorg te gaan dragen voor een 'moslim-vriendelijk' media-klimaat- om zogezegd de verstijfde opinies rond islam te masseren. Het doel daarvan is alleen in een groter verband te begrijpen , begrijp wel dat individualiteit en identiteit van natiestaat en individu ondergeschikt zijn. Manipulatie en censuur zijn zodoende gelegaliseerd en gemeengoed, de vrije mens is opgeofferd. 70 jaar na Goebbels, het universitaire kennisniveau van conditionering belangrijk opgevijzeld completeren de transitie naar wezenloze zombies en genereren bijgevolg maatschappelijke tweedeling en geestelijke stilstand, verval.
Maar inmiddels geeft internet ook alternatieve informatie die zonder staatsbemoeienis eerlijker en vollediger kan zijn. Diehards NPO en of CNN consumerende pik je er nu makkelijk uit. Werp bij wijze van proef een Politiek Incorrect balletje op en ad hominem reacties vallen je ten deel.
De I Tjing leert dan:
De bekwaamheid of tot niets deugen (Aangaande de edelheid als vrije mensen) wordt bepaald door de kwaliteit van de voeding.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ariel »

silkyboxershortXL schreef:n. Diehards NPO en of CNN consumerende pik je er nu makkelijk uit. Werp bij wijze van proef een Politiek Incorrect balletje op en ad hominem reacties vallen je ten deel.
De I Tjing leert dan:
De bekwaamheid of tot niets deugen (Aangaande de edelheid als vrije mensen) wordt bepaald door de kwaliteit van de voeding.
Say no more. Ik word hier in het appartement waar ik woon omringd door deugers. Afgelopen zaterdag heb ik een stortvloed van deugmensen over me heen gehad wat betreft Islam en Trump.

Ik moet volgens hun maar eens een veilige omgeving opzoeken, en dan verlies ik mijn verwerpelijke ideeen vast wel.

Ik heb net niet gezegd dat zodra ik mijn voordeur dicht doe, ik in een enorme veilige omgeving ben, en de omgeving waar ik me op dat moment van de aanval bevond voor mij het allerminst veilig aanvoelt.

Mijn gordijnen in de computerkamer zitten nu dus potdicht om me nog veiliger te voelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Tsjechische president waarschuwt Europa voor moslim ‘super-Holocaust’

Xander, 08-01-2017

Afbeelding

Tsjechisch ministerie van Binnenlandse Zaken wil burgers recht geven vuurwapens te gebruiken tegen terroristen – ‘Grieken kunnen schulden aan Europa afbetalen door economische migranten naar eilanden te deporteren’

De Tsjechische president Milos Zeman waarschuwt zijn land en Europa voor een ‘super-Holocaust’ door grote aantallen moslim terroristen die nu als ‘vluchtelingen’ onze landen worden binnengelaten. Het ministerie van Binnenlandse Zaken bereidt daarom een grondwetswijziging voor die het burgers mogelijk maakt zich met vuurwapens tegen terroristen te verdedigen.

De 71 jarige Zeman is één van de zeer weinige Europese politici die zijn eigen land en cultuur intact wil houden, en niet wil laten islamiseren. Om deze redenen wordt hij door de rest van het Europese establishment, en vooral door Brussel, gehaat.

Deportaties om ‘super-Holocaust’ te voorkomen
Vorig jaar stelde de flamboyante president voor om economische migranten naar ‘onbewoonde Griekse eilanden’ te deporteren, of naar ‘lege plekken in Noord Afrika’. Het plaatsen van mogelijk van honderdduizenden moslimmigranten op eilanden zou een goede manier zijn voor de Griekse overheid om de enorme schuldenlast aan Europa af te betalen.

Tsjechië heeft op een bevolking van 10,5 miljoen slechts een kleine 4000 moslims toegelaten – totaal, dus niet alleen het aantal vluchtelingen van de afgelopen 2 à 3 jaar. Toch vreest Zeman een ‘super-Holocaust’ door moslim terroristen, reden waarom hij zijn onderdanen oproept zich te bewapenen. Ook zouden er onmiddellijk metaaldetectors zijn geplaatst bij toeristische trekpleisters in Praag.

Tsjechen moeten zich met vuurwapens kunnen verdedigen
Dat het meer dan retoriek is wordt bevestigd door het ministerie van Binnenlandse Zaken, dat een grondwetswijziging voorbereidt die het mogelijk maakt dat Tsjechen zich legaal met vuurwapens tegen moslimterroristen mogen verdedigen. Nu al is het erg makkelijk om aan een wapen te komen. Je moet minimaal 21 jaar zijn, aantonen iets van de werking van wapens te weten, en geen strafblad hebben. Er zijn al zo’n 800.000 geregistreerde vuurwapens, en 300.000 mensen met een vergunning.

Ook hiermee gaat Tsjechië rechtstreeks tegen Brussel in, dat juist nog strengere wapenwetten aan het opleggen is, zodat de Europeanen in ieder land straks volkomen weerloos zullen zijn als de moslim ‘super-Holocaust’ ooit realiteit wordt.

Zeldzame sociaaldemocraat
Zemans anti-islam koers is extra opvallend als bedacht wordt dat hij een sociaaldemocraat (en voormalige communist) is, en dus geen ‘rechtse populist’ kan worden genoemd. Vooral in West en Noord Europa voeren sociaaldemocratische partijen juist een politiek die exact het tegenovergestelde doet, namelijk zoveel mogelijk moslims naar Europa halen, en onze samenleving dwingen om zich stap voor stap aan hun religieuze haatideologie, de islam, aan te passen.

Extremistische politicus wil vluchtelingen in Theresienstadt plaatsen
Sommige zaken gaan overigens ook de Tsjechen te ver, zoals de extremistische, antisemitische politicus Adam Bartos die op zijn Facebook opriep om vluchtelingen in het voormalige Nazi concentratiekamp Theresienstadt te plaatsen. De politie onderzoekt of zijn opmerkingen (‘Waarom tentenkampen bouwen voor vreemdelingen? We hebben de prachtige fortenstad Terezin waar we ze kunnen concentreren, voordat ze met treinen terug naar huis worden gebracht’) strafbaar zijn.

Theresienstadt was een Nazi doorvoerkamp van waaruit zo’n 144.000 Joden naar de vernietigingskampen in Polen werden doorgestuurd. Zo’n 33.000 Joden stierven in het doorvoerkamp zelf.

Bartos heeft een blog getiteld ‘Hall of Jewish Fame’, waarop hij een lijst met politici, journalisten en andere publieke figuren heeft gezet die van Joodse oorsprong zouden zijn. Gelukkig is hij niet bijster populair in Tsjechië: zijn partij slaagde er vorig jaar namelijk niet in om tijdens de Europese verkiezingen ook maar één zetel te behalen.

Xander

(1) Zero Hedge

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... -Holocaust
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Het einde van Europa

Geplaatst op 26 januari 2017

Afbeelding
“Wij zullen dit niet toestaan! Op Michael-Mannheimer-Blog zijn 4000 artikelen over dit thema verschenen.”

De geschiedenis van de islam-kritische blogs is een successtory in de strijd van de Duitsers tegen hun afschaffing.

Met ingang van vandaag heeft mijn blog het aantal van 4000 artikelen bereikt. Al sinds zeven jaar bericht ik dagelijks, zonder een onderbreking van ook maar één dag, over de noodlottige islamisering van Duitsland en de westerse wereld. Van mijn blog gingen, dat mag ik wel in alle bescheidenheid stellen, voor de Duitse tegenstand beslissende impulsen uit. Hier heb ik voor het eerst opgeroepen tot algemeen verzet tegen art.20 (4) van de Grondwet, waar van de kant der linkse pers op werd gereageerd met woedende scheldpartijen.


Ik heb hier als één van de eerste Duitse blogs onze regering beschuldigd van een geplande genocide op de Duitsers. Ook hier reageerde de linkse pers als dol geworden honden.

En van hieruit heb ik Merkel betiteld als de ergste kanselier van Duitsland sinds Adolf Hitler. Een aanmerking, die door de dpa werd opgepikt en het tot publicatie in honderden dagbladen “bracht.” Natuurlijk als afschrikwekkend voorbeeld van een zogenaamde rechtse querulant uit islam-kritische hoek. Inmiddels wordt Merkel door talloze buitenlandse media gezien als “krankzinnig”, als “gevaarlijkste politica uit de Europese geschiedenis” en al helemáál als “erger dan Hitler.”

Geen Duits verzet zonder islamkritische blogs
Zonder blogs zoals deze, PI, Journalistenwatch, Conservo, het opgeheven blog de groene pest en talrijke andere belangrijke alternatieve media zou er Pegida noch AfD geweest zijn. Zonder ons zou de macht van de media praktisch onbegrensd geweest zijn, en Merkel zou haar auto-genocidaire politiek zonder grote tegenstand kunnen doorvoeren, omdat deze politiek van de kant der MSM compleet zou worden genegeerd. Maar dankzij Internet konden wij het overwicht van de leugen-pers doorbreken en een steeds groter deel van de Duitsers de waarheid meedelen over de gevaarlijkste religie der wereldgeschiedenis, evenals over het schandalige verbond van de het politieke establishment met, eveneens, deze religie. Wij konden de kolossale leugens van de media blootleggen en wel zó grondig, dat het begrip leugen-pers gekozen werd tot “onwoord van het jaar” en wel door de pers zelf. Getroffen honden blaffen nu eenmaal.

De superieure rol van de blog-commentatoren
Een belangrijk deel van de voorlichting ging echter uit van de deels fantastische commentatoren van de betreffende blogs. In hun commentaren werd op de eerste plaats de inhoud van de daaraan ten grondslag liggende artikelen verdiept. Maar ook gingen er van deze commentaren zeer beslissende impulsen uit voor de betreffende blogs en hun auteurs. Totaal anders dan de MSM ons wil laten geloven, is een aanzienlijk deel van deze commentatoren hoogopgeleid en bezit één of meerdere universitaire kwalificaties. De commentaren waren dienovereenkomstig van academische kwaliteit in de beste zin van het woord.

Maar ook de gewone, over een gezond mensenverstand beschikkende, commentatoren waren en zijn onmisbaar voor onze blogs. Door hen verneemt men de stem van het volk, hun vertwijfeling over de onbeschrijfelijke toestanden die hen door hun eigen politici worden opgedrongen, en ook de dankbaarheid bij ons een forum gevonden te hebben om dit allemaal uit te drukken. Want terwijl de MSM zich steeds sterker gedwongen zagen bij heikele artikelen de mogelijkheid tot reageren te sluiten (omdat de commentaren de artikelen ontmaskerden als zijnde leugens) komen PI, dit blog en andere blogs regelmatig uit op een aantal commentaren op hoger niveau. Bij bijzonder belangrijke thema’s doorbreekt PI zelfs vaak de commentaar-grens van 1000. Een aantal waarvan de leugen-pers slechts kan drómen.

Nog hebben wij niet overwonnen
Toch hebben wij nog niet overwonnen. Het ‘Merkelse’ systeem is weliswaar aangeslagen, maar nog steeds oppermachtig. De komende Bondsdagverkiezing zal van historische betekenis zijn voor het lot van ons volk en van ons van roem en leed vervulde land. Als Merkel weer kanselier wordt, is Duitsland verloren. Wanneer zich althans niet, zoals te verwachten valt, onder het volk gewapend verzet vormt.

De Duitsers zullen hun land niet zonder tegenstand overgeven aan de vijand. De CIA heeft al 10 jaar geleden in Duitsland en Europa een burgeroorlog voorspeld vanwege de noodlottige islamiseringspolitiek. Of het zover zal komen, of dat door een enorme politieke interventie van de kant van de regering-Trump dit noodlot op het laatste ogenblik nog kan worden afgewend, weet nu niemand. Het is ook nog mogelijk dat dappere generaals uit het leger de kant van het volk kiezen en de regering afzetten.

Onze blogs zouden zonder het grote aantal lezers onbelangrijk zijn
Dit blog en de andere islam-kritische blogs zouden zonder onze lezers niets zijn. Alleen hun talrijke interesse in ons laat ons zien dat wij met onze onderwerpen góed zitten en dat onze alternatieve informatie bitter hard nodig is. 24 miljoen belangstellenden op mijn éénmans-blog spreken een duidelijke taal.

Het Duitse volk zal de oorlog, die het politieke establishment voert tegen het eigen volk, winnen. Als het maar nooit ophoudt te strijden voor de terugwinning van zijn verloren vrijheid en grondrechten. Deze strijd is een natuurlijk recht en behoeft ter legitimering op geen enkele manier het beroemde maar tandeloze Art20 GG. Deze verzetsparagraaf hebben wij echter nu eenmaal. Hij zal ons nog van groot nut zijn als het hard tegen hard gaat. Want grondwet-commentatoren hebben deze verzetsparagraaf dusdanig geïnterpreteerd dat Duitsers, die ter herinvoering van vrijheidslievende democratische grondrechten wetten (moeten) breken en zelfs (moeten) dóden, vrijgesproken kunnen worden. Want Art20 (4) GG heeft als verzetsmaatregel uitdrukkelijk en opzettelijk afgezien van een beperking van dergelijke tegenstand.

Het is zaak de islam uit Duitsland te verdrijven en weer naar zijn landen van herkomst terug te drijven Voor deze gewelds- en oorlogsreligie is bij ons geen plaats. En het is zaak dat allen die er voor gezorgd hebben dat wij ongevraagd overstroomd worden met miljoenen moslims, die reeds nu de Jihad tegen ons, Duitsers, zijn begonnen, worden afgezet.

Leve Duitsland, leve de vrijheid, leve de toekomst van onze kinderen!

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2017/01/26 ... an-europa/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
En van hieruit heb ik Merkel betiteld als de ergste kanselier van Duitsland sinds Adolf Hitler. Een aanmerking, die door de dpa werd opgepikt en het tot publicatie in honderden dagbladen “bracht.” Natuurlijk als afschrikwekkend voorbeeld van een zogenaamde rechtse querulant uit islam-kritische hoek. Inmiddels wordt Merkel door talloze buitenlandse media gezien als “krankzinnig”, als “gevaarlijkste politica uit de Europese geschiedenis” en al helemáál als “erger dan Hitler.”
Grappig! Lees ik hier nu mijn eigen commentaar dat ik al tijden lang verkondig?

Wat Hitler verkondigde werd klakkeloos aanvaard. Dat Frau Merkel net zoiets funest met succes uithaalt met gedempte stem en genoegzame zelfverzekerdheid maakt voor het Duitse volk blijkbaar niets uit. De mens heeft nu eenmaal iets in zich van een zelfvernietigingsdrang die volgens mij bepaald wordt door het mechanisme van de niet-vrije wil en te allen tijde eindigt bij de dood. In tijd maakt het eigenlijk niet zoveel uit. De een gaat wat eerder dood dan de ander en omgekeerd. Daar moet de mensheid het mee stellen. Ongeacht de brutale leugenperiode van het nepkabinet onder leiding van Rutte.

Wij zijn toch niet vergeten dat ooit de Koran werd aangeboden aan de Tweede Kamerleden, maar dat dit geweigerd werd. Ik vermoed dat dit om reden was dat men zich zodoende door het niet-lezen van de Koran niet verplicht achtte eventuele lastige vragen hierover te beantwoorden om daarmee Wilders niet in de kaart te spelen en te moeten toegeven dat moslims inderdaad dragers zijn van een vies smerig weerzinwekkend virus dat zijn tijd ver achteruit is en onder geen beding thuishoort in een moderne beschaving die zich op een hoger plan acht dan de Achterlijken die de parasietenreligie islam een warm hart toedragen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door silkyboxershortXL »

Prof. Sami Aldeeb - Letter to President Trump on Terrorism and Migration



Ik ben wat sceptisch. De prof maakt zich sterk voor een Mekka islam. Wat wij herkennen als suikerislam? De vroege Mekka verzen.
Dear Mr President,
Spoiler! :
Please let me address to you this message as a Christian with a Palestinian origin living in Switzerland. I am an expert on Arab and Islamic law, a field that I taught at various universities in Italy, France and Switzerland, and on which I published more than forty books, including an Arabic edition, an English translation and a French translation of the Koran in chronological order.

It is the duty of each of us to support the efforts of our leaders towards a better society and to wish them success in fulfilling their obligations.

The society, as a statue, has two legs: the public authority, and the scholars who have the knowledge. The public authority executes, and the scholars enlighten the public authority.

When an epidemic occurs, it is necessary that scholars are able to identify it … But still they must have been trained and are free to express themselves. Then the scholars must inform the public authority in order to take the necessary measures to counter this epidemic.

Your country, like Europe, the region where I come from, and the world are facing the rise of violence in particular by various Islamic terrorist groups. This violence is one of the causes of immigrant waves breaking on the shores of Europe, the US and other countries. In your statements, you highlighted these two issues.

You described “radical Islamic terrorism” as an “evil” unseen before, adding that it should be just “eradicated off the face of the earth”: “we gonna end it. It’s time. It’s time right now to end it”. But you have not said how you will achieve this goal. You also called Angela Merkel’s open door policy to refugees a “catastrophic mistake”, saying that Berlin, instead of hosting refugees, would have done better to advocate more for the creation of no-fly zones in Syria in order to protect the local population from the bombing. “The gulf states should have had to pay for them. After all, they have money like hardly anyone else has”.

Let me give you my humble opinion on these two issues.

Regarding radical Islamic terrorism, it is certainly necessary to fight it with weapons, but weapons alone will not suffice. It is also particularly important to eliminate the ideology on which radical Islamic terrorism is based, namely the Islamic ideology. To take adequate action we must call things by their name.

The radical Islamic terrorism is based on the Koran, the Sunnah of Muhammad and the teachings of Islam. Radical Islamic terrorist groups are only putting into practice what universities, Islamic centers, schools and mosques have been teaching for fourteen centuries in all Muslim countries, and even in Western countries, including yours. Egyptian journalists and intellectuals continue to denounce this teaching, which is the source of terrorism that destabilizes Egypt. This teaching is conveyed by mosques, schools and universities of Al-Azhar, the most important religious institution in the Sunni world. Without a radical change of this teaching, it is impossible to end the radical Islamic terrorism. But how to proceed?

The Sudanese thinker Mahmud Muhammad Taha, known as The African Ghandi, had proposed to Muslims to follow the Koran and Islam of the Meccan period, more or less peaceful, and to abandon the Koran and Islam of the Medinian period:

which advocates discrimination against women and non-Muslims;
which prescribes war against the disbelievers until the conversion of the whole humanity to Islam, giving the People of the Book the choice between conversion to Islam, payment of tribute, or killing and enslavement of their children and women. As for those who are not part of the People of the Book, they have only the choice between Islam or killing and enslavement of their children and women;
which prescribes cruel punishments violating human rights (amputation of a thief’s hand, stoning for adultery, killing of those who leave Islam, etc.). These punishments are also included in the unified Arab penal code signed by all Arab Ministers of Justice and published on the website of the Arab League, which I translated in French.
ISIS and other radical Islamic terrorist groups faithfully apply the teachings of Islam. Western leaders who claim that the practices of these terrorist groups have nothing to do with Islam are misled and are in turn misleading their citizens. This is why they fail to eradicate radical Islamic terrorism. A doctor who wrongly diagnoses a disease exposes the patient to fatal danger.

If the proposition of Mahmud Muhammad Taha had been accepted by Muslims, the current radical Islamic terrorism would not have appeared. But unfortunately Mahmud Muhammad Taha was hanged in 1985 on the instigation of Al-Azhar and other Islamic organizations such as the League of the Muslim world whose headquarters are in Saudi Arabia.

To end the radical Islamic terrorism, we must take the necessary steps to change its ideological basis.

We must therefore encourage the Muslim world to restrict the dissemination of the current Koran that mixes more or less peaceful Meccan chapters with the violent and discriminatory Medinian chapters, and impose new editions of the Koran in chronological order, separating the two parts, so that Muslims and the rest of humanity can distinguish between them. That’s what I did in my Arabic edition and my translations of the Koran.

We should also require from Muslim countries a radical change of their teachings in schools, universities and mosques, and impose respect for religious freedom as defined by Article 18 of the Universal Declaration of human Rights: “Everyone has the right to freedom of thought, conscience and religion; this right includes freedom to change his religion or belief, and freedom, either alone or in community with others and in public or private, to manifest his religion or belief in teaching, practice, worship and observance.”

The Arab countries must also formally withdraw the unified Arab penal code published on the website of the Arab League, which I translated in French.

Finally, universities and research centers in Western countries, including yours, must work for such a change to take place.

Regarding immigration, it is extremely likely that if Western countries open their doors, some hundred million Muslims will emigrate to escape the hell of the Arab and Muslim countries. Thousands of Muslims are trying to cross the borders risking their lives and finding themselves in inhuman situations. These Muslims carry the ideology that destroyed their own country, an ideology that will ultimately destroy the West too. On the other hand, many Muslims are incarcerated in Western prisons where they are further radicalized. It is estimated that 70% of prisoners in France are Muslims. When these prisoners will leave their prisons after they have completed their sentences, they will destroy the West. Terrorists who committed attacks in Europe and in your country went through these prisons, which are real terrorist nurseries.

Faced with this reality that nobody can deny, would it not be wiser to create a new state on half of the territory of Saudi Arabia, under international protection, which can accommodate at least one hundred million Muslims wishing to leave their countries of origin as well as the Muslim detainees in Western prisons? This “new country” should be placed under international protection, managed according to international standards of human rights, and funded by half of the oil revenues of Saudi Arabia, which is the main provider of funds to terrorist groups and the main country propagating radical Islamic ideology on which Islamic terrorist groups are based. In doing so, we give a chance to these Muslims to be rehabilitated and get a new life, which is both dignified and humane.

In short, Mr President, it is not enough to send planes to bomb Islamic terrorist groups in Syria, Iraq and elsewhere. We must also, and above all, dismantle the ideology that is the basis for these Islamic terrorist groups who are also active in Europe and in your country. To eliminate epidemics, it is not enough to treat the symptoms, it is also as imperative to address their causes and sources.

I wish you, dear Mr President, full success in your job for the good of your country and that of all humanity.
Dr Sami Aldeeb, University Professor
Director of the Centre of Arab and Islamic Law
Translator of the Koran into French and English, and author of numerous books
Prof. Sami Aldeep In de link meer informatie.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Ariel »

would it not be wiser to create a new state on half of the territory of Saudi Arabia, under international protection, which can accommodate at least one hundred million Muslims wishing to leave their countries of origin as well as the Muslim detainees in Western prisons? This “new country” should be placed under international protection, managed according to international standards of human rights, and funded by half of the oil revenues of Saudi Arabia,
Begrijp ik het goed? Wil deze man de helft van Saudi Arabia afstelen om daar een nieuwe moslim staat te stichten? :nietverstaan: Correct me if I am wrong please. Maar daarvoor moet hij niet bij Trump zijn, maar bij de regering van Saudi Arabia. En met een beetje geluk kan hij jaren lang rotten in een cel in de hoop niet zijn hoofd verliezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door sjun »

Wat denkt die man eigelijk? Zodra de opdracht van Mohammed: Wie van zijn geloof afvalt, doodt hem! wegvalt, begint de grote leegloop.De koran stelt duidelijk dat diegenen die de islam afvallig zijn, gestraft moeten worden met de dood: “En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.” Al-Nisa 4:89 Mohammed zei ook, zoals overgedragen door Boecharie: “Als iemand, een moslim, zijn religie afvalt, doodt hem.”

De koran geeft niet alleen het bevel diegenen te doden die de islam afvallig zijn, maar geeft ook opdracht aan zijn volgelingen alle natiën te bevechten totdat ze óf er in geloven, óf de djizja betalen óf de dood in ogen zien:
“Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.” Soera At-Tauba 9:29
In dezelfde soera, in vers 5, stelt de koran: “doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag…”

Kortom: pogingen tot witwassen werken niet bij wie zelf bekend is met koran, hadith en soenna. Maar ook wie daar niet mee bekend is doet er goed aan zich terzake te oriënteren om elke poging tot witwassen zeer vlot te kunnen ontmaskeren om familieleden, vrienden, bekenden en passanten ermee bekend te maken. Islam is naar mijn mening in de wortel al rot. Haar moraal is bevraaglijk, de leer schendt de mensenrechten, discrimineert op sekse en geloofsovertuiging en heeft bovendien niets bijgedragen aan de beschaving. Eerder kon er ondanks islam nog iets worden overgedragen vanuit door islam vernietigde culturele tradities en kennis.
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

MILO veegt de vloer aan met irritante moslima´s op de Universiteit van New Mexico
Gepubliceerd op 28 jan. 2017



Lees HIER meer over Milo Yiannopoulos.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

SGP presenteert islam-manifest en stelt 'duidelijke grens'

1 feb. 2017

Afbeelding

De SGP heeft een islam-manifest opgesteld met plannen om grenzen te stellen aan de aanwezigheid van de islam in Nederland. De partij noemt de groeiende zorgen van veel Nederlanders over de islam terecht en komt met maatregelen om onder meer Nederland te beschermen tegen "radicale uitwassen" van dit geloof.

Zo wil de partij radicale organisaties laten ontbinden, de asielinstroom beperken en geen gebedsoproepen met geloofsteksten meer toestaan. Ook mogen er geen islamitische feestdagen komen en verspelen asielzoekers hun recht op verblijf als zij zich schuldig maken aan haat en geweld in een opvangcentrum.

Liefdegebod
De SGP vindt dat er te krampachtig wordt vastgehouden aan de gelijkheid van godsdiensten. "Het is hoogst onverstandig om alle godsdiensten over één kam te scheren", zegt partijleider Van der Staaij. De partij stelt dat er een verschil van dag en nacht is tussen "het liefdegebod van Jezus Christus en het geweldmisbruik van Mohammed".

De partij vindt dat alle politieke partijen voor de Tweede Kamerverkiezingen duidelijk moeten zijn over hun visie op de islam. "Kiezers hebben daar recht op", zegt partijleider Van der Staaij.

Op het verkiezingscongres waarschuwde Van der Staaij ook al voor "dood en verderf zaaiende radicaal-islamitische fanatici in Europa" en de groeiende invloed van de islam.

De politieke partij Denk noemt het SGP-manifest "een knieval voor de xenofobie en islamofobie die de afgelopen tijd hoogtij vieren."

http://nos.nl/artikel/2155964-sgp-prese ... grens.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door sjun »

Milo Yiannopoulos On Muslims


De hoogste tijd dat iedereen inzicht verwerft en zich uitspreekt over de Mohammedaanse ideologie als opgetekend in koran, hadith en soenna en wat dit concreet betekent voor elke samenleving waarin het de agenda bepaalt. Daarnaast moet er licht op wie en wat -in weerwil van wat zo onderhand toch als bekend verondersteld mag worden- islam blijft faciliteren. Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Is de SGP nu een soort PVV-light?

Geplaatst op 1 februari 2017

Afbeelding

Kees van der Staaij lijkt de strijd aan te binden met de PVV van Geert Wilders. Hij gaat er prat op dat zijn partij al in 1983 in de Tweede Kamer zorgen uitte over de groeiende invloed van de islam en wil niet, uit vrees tot het PVV-kamp te worden gerekend, in politiek-correcte zoetsappigheid vervallen. Hoe zit het met het ‘Manifest-Islam in Nederland’ van de SGP? Schokkend, of toch politiek-correct zoetsappig?

Het manifest begint met de inleiding: “In Nederland groeien de zorgen van veel Nederlanders over de islam.” Geen fraaie openingszin. Het is ook een enorm understatement. De zorgen rijzen immers inmiddels de pan uit. Alle verdoezel-inspanningen van de multicul-adepten ten spijt. Vervolgens gaat het over “de behoefte van de islam aan dominantie”. Goed dat de SGP de islam in verband brengt met het begrip dominantie. Maar het gaat om meer dan een behoefte. De wil om te domineren is een wezenskenmerk van de islam.

Van der Staaij deelde eerder op een verkiezingsbijeenkomst een compliment uit aan Wilders: “Een vasthoudende waakhond die al jarenlang luidkeels van zich laat horen als hij op het Nederlandse erf onraad ruikt: immigratie, islam, veiligheid”, maar dat roept wel de vraag op waar de SGP al die jaren na 1983 (!) was.

Nu komt de SGP dan (eindelijk) met een manifest. Wil men potentiële SGP-kiezers weg houden bij de PVV? Het is de vraag of dat lukt met deze politieke koers die op vijf pijlers rust:

- Groeirem door asielbeperking
- Beschermen rechtsstaat en beschaving
- Aanpakken radicaalislamitische organisaties
- Beschermen politieke ruimte
- Aanpakken terroristen en geweldpredikers

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de SGP enig recht van spreken heeft. Ooit stemde de SGP met de PVV tegen de motie Halsema. En ook nu vinden we in het manifest veel maatregelen van het soort dat al jaren door de PVV bepleit wordt: instroom asielzoekers verlagen, uitstroom verhogen, opvang in de regio’s, geen mensen uitnodigen met ‘grote afstand tot onze cultuur’, geen gebedsoproepen, haatpredikers weren, jihadgangers Nederlandse nationaliteit afpakken etc.

Maar een algeheel boerkaverbod gaat de SGP te ver. En de passage “de islam mag niet onnodig groeien” roept de vraag op welke groei van de islam we dan wel nodig hebben. En waarom wil de SGP wel strenge straffen voor bekladding van synagogen en moskeeën en niet als het kerken betreft?

Daar komt bij dat veel van wat de SGP bepleit afhankelijk is van de EU-bonzen. Die weg loopt gewoon dood. Mede dankzij het halfslachtige EU-standpunt van de SGP. Pas nog heeft het partijbestuur een motie van de SGP-jongeren ontraden, een motie nota bene die behelsde dat het Europees Parlement minder macht en verantwoordelijkheid moet krijgen! Niet erg geloofwaardig om dan nu te schrijven “Europese regels mogen een voortvarend terugkeer niet langer belemmeren”.

Verreweg de interessantste passage uit het manifest is die over het wezen van de islam. Hoewel de islam alle trekken heeft van een totalitaire ideologie ziet de SGP de islam toch als godsdienst. Maar in het manifest staat: “Er is geen reden om krampachtig vast te houden aan de gelijkheid van alle godsdiensten”. En: “Het is hoogst onverstandig om alle godsdiensten over één kam te scheren.” De SGP wijst daarbij op het geweld zoals door Mohammed gepropageerd, de sharia als concurrent van de rechtsstaat en het degraderen van niet-moslims tot tweederangs burgers.

Daar heeft de SGP een punt. “Terwijl Hindoes, Sikhs, Christenen, Parsi en Joden samen met enkele miljoenen aanhangers allemaal met elkaar in relatieve harmonie konden co-existeren, was er een religie die geen compromissen kon sluiten en ver van de rest stond: de islam.” (Ghandi) Was Ghandi soms een islamofoob avant la lettre?’ (Wim van Rooy)

Precies hierover zou het debat moeten gaan. Maar iedere keer als Wilders zo’n debat probeert te entameren, wordt dat ontweken met taalspelletjes (bruggen slaan), humanitaire zoetsappigheid en kortzichtig humanisme (versus gezond verstand), en valse onderscheidingen (islam-islamisme enz.). En dan zien we het gebeuren: “Houd je het keurig en blijf je bij de algemene feiten, dan word je genegeerd. Maak je het persoonlijk en emotioneel dan word je gedemoniseerd. Dat is een zeer effectieve dubbelslag.” (Joost Niemöller)

Als het keurige manifest van de SGP ertoe leidt dat we het eindelijk eens worden over het wezen van de islam, dan is dat winst. Zolang daarvan nog wordt weg gekeken, zullen ook de vijf pijlers van de SGP ons land niet overeind houden.

De SGP is nog lang geen PVV-light. Het valt te vrezen dat het met de punten van dit manifest gaat zoals met het voorstel van grondwetswijziging van de SGP. Dat wordt door het systeem in de Eerste Kamer vakkundig getraineerd. Er is een radicalere aanpak nodig, waarbij de EU niet buiten schot kan blijven.

Het Westen moet gedeprogrammeerd worden. Het moet af van de eigen onnozele welwillendheid. Zoals we thans voor onze ogen zien afspelen in de Verenigde Staten hoe de patiënten die lijden aan multicul ziekte, weg-met-ons-syndroom en islamverslaving van hun morele voetstuk verwijderd worden. Dat is hoognodig. Want anders, om nog een keer Wim van Rooy te citeren: “Nog één of twee generaties en de hele wereld, en de Arabische wereld in de eerste plaats, zal rouwen om het Europa zoals het was.”

Door: Wim van Schaik

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/01 ... pvv-light/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Gelul!

Onze beschaving dient ALLE moslims aan te spreken.

Weg wezen moslims! Vertrek uit onze beschaving, die wordt geminacht door . . . moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Alleen Geert Wilders kan Albert Heijn en Jumbo verlossen

Geplaatst op 2 februari 2017

Afbeelding

Onze grootwinkelbedrijven zitten in de verstikkende wurggreep van de islamisering. Zij dragen daardoor in grote mate bij aan diezelfde islamisering. Hun handelwijze is helemaal gebaseerd op de verwachting die er van de toekomst bestaat: een islamitisch Europa. Dat is de trend. En geen van allen durft die trend ter discussie te stellen op straffe van dat ze de boot denken te missen. Wie te snel islamiseert, krijgt nog kritiek van de oorspronkelijke bevolking, wie te laat is, mist de moslimtoekomst. Alleen een klinkende overwinning van Geert Wilders kan die toekomstverwachting in de war schoppen. Want dan kan de trend ineens grondig veranderen.

De trend is: Europa wordt islamitisch

Er bestaat bij de directies van de grootwinkelbedrijven geen enkele twijfel aan de islamisering van Europa. Dat is de trend. Ze kennen het beleid van de EU en hun eigen nationale regeringen, voor wie de islamisering niet snel genoeg kan gaan. En niets lijkt die trend nog te kunnen stoppen.

Daar komt bij dat de mensen die deze bedrijven leiden van dezelfde links-geïndoctrineerde generaties zijn als waar onze politici uit zijn voortgekomen. Ze zien geen enkel gevaar in deze wereld die van goedheid aan elkaar hangt. Al vroeg moesten ze hun keuze maken voor de cijfertjes en dat is nu het belangrijkste in het leven. Daar verdienen ze de kost mee. In de Volkskrant en de NRC lezen ze wat hun vriendjes schrijven wat goed en slecht is (en de islamisering hoort daar bij het goede). Op de televisie zien ze nog wel eens slechte rechtse mensen voorbij komen (wat dat dan ook zijn mag), maar die worden stevig aangepakt en krijgen zo geen kans.

Voor dit soort bedrijven is het een gegeven dat over pakweg 10 jaar meer dan de helft van de jeugd uit moslims bestaat en het eind is nog niet in zicht. Dat is de groep waar je je spullen aan kunt verkopen, want opgroeiende jeugd heeft veel meer nodig dan de groep zure ouden van dagen die bijna niets eet en verder ook niet veel nodig heeft. Bovendien zijn de moslims vooral een bevolkingsgroep die nog niets bezit. Met behulp van de asielindustrie en op kosten van de oorspronkelijke bevolking vertegenwoordigen ze een enorme koopkracht.

Voor de jongens en meisjes van Albert Heijn en Jumbo is het dus geen enkele vraag of een morele belemmering hoe ons land er over een beperkt aantal jaren uit gaat zien. De stelling is gerechtvaardigd dat ze net zo kwaadaardig naïef zijn als hun collega’s uit de politiek en van de pers en televisie. Ze komen ook allemaal uit dezelfde post 1968 koker, dus een ander geluid dringt in hun goedmenschelijke wereldje niet door.

Voor argumenten zijn deze mensen dus niet meer bevattelijk. In hun naïeve domheid denken ze voorts dat (op een paar slechteriken na) alle andere mensen ook dezelfde denkwijze en overtuiging hebben als zijzelf.

Sinterklaas, Kerstfeest en Pasen eruit, Suikerfeest erin
Zo dachten de frisse jonge managers van Jumbo: als over tien jaar Nederland zo ver geïslamiseerd is, dan kunnen wij het beter nu al invoeren en dan zijn wij de eersten. Dan hebben wij de boeren uit het dorp nog als klant en de moslims erbij, dan laten we de concurrentie een poepie ruiken. Dus werd alvast Kerstmis afgeschaft, Pasen afgeschaft en het Suikerfeest ingevoerd. Iedereen werd met extra suikerfeestcadeautjes alvast in de gelegenheid gesteld kennis te maken met die prachtige toekomst.

Maar de boeren dachten daar anders over. Die lui van Jumbo hadden echt helemaal niet in de gaten wat het effect was op mensen die nog wel moraal hebben, de geschiedenis kennen en dank zij internet ook weten welk een enorme ellende de islamisering voor een land betekent. Maar ook welk een verdriet het oplevert voor de oorspronkelijke bevolking dat de tradities en de daarbij behorende gevoelens waarmee ze zijn opgegroeid en die generaties lang doorgegeven zijn door een clubje betweterige snuiters van Jumbo overboord worden gegooid. Ongegeneerd durven ze de bestaande bevolking te schofferen, maar als je ze er mee confronteert, zullen ze zeggen: “Waar heb je het over?”

Nu waren Albert Heijn en de HEMA al eens door de Nederlandse bevolking teruggefloten, dus die hielden zich de laatste jaren tamelijk rustig. Zij zijn overgeschakeld op een stiekeme manier van islamisering. Ze hebben ontdekt dat er tot hun domme verbazing protest uit de maatschappij kan komen, dus slaan ze zich niet meer op de borst, maar schaffen in het geniep christelijke en traditionele symbolen af. ”Kerstbrood” wordt “feestbrood”, “Kerstmis” wordt “lichtjesfeest”, “Paasfeest” wordt “lentefeest” en nergens is meer een Zwarte Piet te koop. Volgend jaar de volgende stap. Die domme Nederlanders hebben dat toch niet door en als ze het door hebben, kunnen ze er toch niets aan doen. De overige winkelbedrijven, waaronder ALDI en LIDL, gaan geen confrontatie aan met de Nederlandse bevolking en hebben zich bij de stiekemerds aangesloten.

De actie van Jumbo om maar meteen volledig te islamiseren, viel volledig in het water. Er kwam onverwacht veel protest. Daar hadden ze niet op gerekend. Carel van Eerd (de medeoprichter en voorzitter van Jumbo) moest er op zijn oude dag aan te pas komen om zijn jonge wilde honden tot de orde te roepen. In aller haast werd er een speciale sinterklaasactie op poten gezet met grote cadeaus om te laten zien dat Jumbo helemaal geen hekel heeft aan dat feest. Met Kerstmis werd vervolgens een speciale folder bij de Telegraaf gevoegd met daarin zelfs een paar keer het woord “kerst” en met overdreven veel varkensvlees. Kijk, voorlopig is varkensvlees nog bij Jumbo te koop. Je moet ook rekening houden met de Brabantse boeren waar je bedrijf ooit is begonnen, toch. Zo lang als het duurt...

Alleen een trendbreuk kan die lui uit hun winterslaap halen
Totdat er een verschrikkelijke verkiezingsuitslag komt die hun gezapige wereldje volkomen overhoop haalt. Die hun vriendjes van de zoete politiek en de leugen-pers volledig in hun hemd zet. Een uitslag die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden en ook door geen van de leugenachtige opiniepeilers was voorspeld. Het Nederlandse volk pakt zijn macht terug en laat Geert Wilders met de PVV een knallende overwinning behalen. Dat is het moment van de definitieve trendbreuk.

Dan is er ineens het keerpunt dat het afglijden naar de donkere middeleeuwen geblokkeerd wordt. Dat er plaats blijft voor de verlichte joods-christelijke traditie en het land niet afglijdt naar een verachtelijke moslimstaat zoals Libanon, dat van een prachtig vrij en christelijk oosters land in een paar decennia afzakte tot een dom islamitisch derdewereldland.

Groot zal de paniek zijn, net als bij de plotselinge overwinning van Trump in de Verenigde Staten. Ook daar tekent zich nu een snelle trendbreuk af die de gezapige elite in volledige paniek brengt. Ook Albert Heijn met grote bezittingen in de VS heeft nu al een groot probleem, omdat het concern in zijn arrogante domheid vol de kant van Clinton heeft gekozen en nu al gedwongen wordt anders te gaan denken. De toekomst wordt niet zo groen en lieflijk als de jongetjes van Albert Heijn daar gedacht hebben. The Climate Change is niet datgene waar je de mensen in de toekomst mee zoet kunt houden. De aanlokkelijke wereldburger die geen tradities en verleden heeft en daarom lid wil worden van de multiculti-Albert Heijn community (inclusief eigen TV Kanaal) komt er niet.

Nee, er komen weer community’s van mensen die een eigen cultuur hebben, een eigen taal spreken, hun eigen tradities hebben. Gewoon landen dus. Ze zijn bereid nieuwe mensen op te nemen, maar slechts op hún voorwaarden, en passen ervoor door verraderlijke bestuurders en mee heulende winkelbedrijven uitgeruild te worden voor armlastige veroveraars.

De trendbreuk zal een zegen zijn
Er gaan beslist extra mensen nadenken bij zo’n trendbreuk. De kans is groot dat de islamisering gestopt wordt en zelfs teruggedraaid. Dan moeten de grootwinkelbedrijven uit overlevingsdrang wel handelen, anders zitten ze dik naast de trend. Ze moeten er rekening mee gaan houden dat de Nederlandse cultuur blijft bestaan en dat ze op het verkeerde paard gewed hebben. Dan durft de Partij van de Dieren misschien uit z’n linkse schulp te kruipen, omdat ze dan niet meer tegelijk vóór islamisering en tégen halal slacht hoeft te zijn. Kans dat korte metten gemaakt wordt met de halal afdeling. Geen goede sier meer maken met feestbroden en lichtjesfeest, met suikerbeestjes en ramadancadeautjes. Als de oude Carel van Eerd dan nog leeft, zullen als de wiedeweerga de Zwarte Pieten terug zijn in de Jumbo en zal het Paasfeest weer Paasfeest heten. De trend is your friend.

Albert Heijn heeft dan in de VS al de nodige ervaring opgedaan hoe zonder veel kleerscheuren de trendbreuk van Trump te overleven. Want het zijn de centjes die tellen en als in de VS de toekomst aan het volk is en niet meer aan de elite, dan geldt dat ook voor Albert Heijn. Zo opportunistisch zijn ze wel en anders zullen de aandeelhouders ze dat wel laten weten. Twee winkelbedrijven zullen in eerste instantie net doen alsof er niets aan de hand is. Dat zijn de ALDI en de LIDL. Beide bedrijven zijn in Duitsland gevestigd en worden van daaruit bestuurd. De minachting voor de eigen bevolking en de eigen cultuur is in Duitsland bij de elite zo mogelijk nog erger dan in Nederland, dus beide bedrijven gaan vol voor de islamisering. Met die twee bedrijven kan de Duitse bevolking het beste zelf afrekenen. Dat kan door een oerknal van de AfD. Het worden spannende tijden.

Door: “Weethetwel”

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/02 ... verlossen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

'Ik waarschuw niet voor niets'

Ruud Koopmans, 02-02-17

Een interview in deze krant met socioloog Ruud Koopmans onder de kop 'Het Westen moet zich beter weren tegen de islam' deed veel stof opwaaien. De hoogleraar neemt geen letter terug van zijn eerdere uitspraken.

In een gesprek met Wierd Duk beweer ik dat minstens 50 miljoen moslims wereldwijd geweld in de naam van de islam goedkeuren. Dat heeft veel stof doen opwaaien. NRC Handelsblad concludeer¬de dat de bewering waar was. Vervolgens werd die factcheck in de sociale media in het verdachtenbankje geplaatst.

De Volkskrant concludeerde dat de bewering feitelijk juist was, maar vond dat 'de nuance ontbrak'. Zo zou onduidelijk zijn in welke situaties moslims geweld goedkeuren en of dat niet net zo goed voor christenen geldt. De ombudsman van NRC Handelsblad uitte kritiek op de factcheck van de eigen krant en stel¬de dat het bij dit soort feiten niet zozeer gaat om de vraag of ze waar zijn, maar om hoe ze geïnterpreteerd moeten worden.

Dat lijkt mij niet het geval: een factcheck gaat over feiten, zodat we het minstens daarover eens kunnen zijn. Factchecks die alleen toegepast worden als de uitkomst bevalt, verdienen die naam niet meer. Onenigheid was er ook over de vraag of het nu ging om de bereidheid om zelf geweld te gebruiken of om de goedkeuring van geweldgebruik door anderen. Antwoord: het gaat om beide.

De stelling in een Nederlands onderzoek was: 'Er zijn situaties waarin het voor mij vanuit mijn geloof toegestaan is dat ik geweld gebruik'. Daarmee was 11 procent van de moslims het eens. De stelling in een Duits onderzoek was: 'Als het de islamitische gemeenschap dient, ben ik bereid geweld tegen ongelovigen te gebruiken'.

Daarmee was 8 procent van de moslims het eens. In een derde onderzoek, in vele islamitische landen uitgevoerd, was de vraagstelling gericht op goedkeuring van geweld. Van de moslims wereldwijd vond 14 procent dat 'zelfmoordaanslagen en ander geweld tegen burgers gerechtvaardigd zijn om de islam tegen zijn vijanden te verdedigen'. De vraagstelling in dat onderzoek maakt glashelder dat het niet gaat om geweld in een militair conflict.

Kortom, of we nu naar bereidheid tot geweld of goedkeuring van geweld vragen, de percentages ontlopen elkaar niet veel. Mijn schatting van 50 miljoen die geweld voor het geloof goedkeuren (5 procent van de volwassen wereldmoslimbevolking), was dus geenszins een overdrijving, maar aan de heel voorzichtige kant. Meer context is zeker verhelderend bij het interpreteren van deze cijfers, daar hebben mijn critici gelijk in. Alleen worden we er niet vrolijker van als we dat doen.

Twee zaken zijn van belang. Ten eerste: hoeveel moslims menen dat de islam bedreigd wordt? Nou, dat zijn er nogal wat. In mijn onderzoek onderschreef 53 procent van de moslims in zes West-Europese landen de stelling 'Westerse landen zijn eropuit om de islam te vernietigen'. Veel moslims geloven dus dat hun religie met vernietiging bedreigd wordt en zien het Westen als de doodsvijand van de islam.

Ten tweede: wat voor 'bedreigingen' worden als geldige redenen voor het gebruik van geweld gezien? Ook het antwoord op die vraag is allerminst geruststellend. Er hoeft namelijk geen moslim fysiek ook maar een haar gekrenkt te worden om de toorn van gewelddadige moslims en hun sympathisanten op te wekken.

Karikaturen, onwelgevallige romans, islamkritische films, ontheiliging van de Koran, bekering tot een ander geloof, liefdesrelaties met mensen met een ander geloof, geloofsafvalligheid of simpelweg een westerse levensstijl zijn zogenaamde 'bedreigingen van de islam' die vele mensen met de dood hebben moeten bekopen. Van de Britse moslims vindt 31 procent dat de doodstraf moet staan op geloofsafvalligheid en in een BBC-enquête na de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo zei 11 procent van de moslims dat media die afbeeldingen van de profeet Mohammed publiceren het verdienen te worden aangevallen.

In België vindt een kwart van de moslimjongeren dat geweld tegen homoseksuelen geoorloofd is; drie keer zo veel als onder niet-moslimjongeren. Daar ligt ook het grote verschil met christenen. Ik wil best geloven dat er extreme situaties zijn waarin sommige christenen hun geloof met geweld zouden verdedigen, al is er geen uitspraak of daad van Jezus die dat zou rechtvaardigen.

We kunnen in elk geval vaststellen dat de lat daarvoor bij christenen van nu extreem hoog ligt. Zelfs de recente massamoorden en culturele genocide op christenen in het Midden-Oosten hebben er niet toe geleid dat door haatpastoors opgehitste Limburgse extremisten willekeurige moslims opblazen of met vrachtwagens omverrijden. En Kim Holland hoeft niet voor haar leven te vrezen nadat ze een pornofilm liet opnemen in een kerk. Wat er gebeurd zou zijn als ze dat in een moskee had gedaan? Ik raad niemand aan het uit te proberen.

Ruud Koopmans is hoogleraar sociologie en migratie-onderzoek in Berlijn.

http://www.ad.nl/nieuws/ik-waarschuw-ni ... ~a30d58c2/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Paul Joseph Watson: 20 vragen voor moslims
Gepubliceerd op 31 jan. 2017



Als het Westen zo slecht en onderdrukkend tegenover moslims is, waarom wonen hier dan 50 miljoen van jullie!?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Vlaams Belang roept op de 'Moslimbeurs' te Brussel te verbieden

Moslimbeurs wel degelijk extremistisch

vlaamsbelang . persbericht . 08 februari 2017

Afbeelding

Uit een recent rapport van het Coördinatieorgaan voor de dreigingsanalyse (Ocad) blijkt dat de zogenaamde 'Moslimbeurs' in Brussel wel degelijk een fundamentalistisch evenement is. Vlaams Belang roept de stad Brussel, de Brusselse regering én minister van Veiligheid en Binnenlandse Zaken Jan Jambon dan ook op om het evenement voortaan niet meer te laten plaatsvinden.

Nadat de bewering van onze partij dat de Grote Moskee van Brussel een verspreidingscentrum van radicaal islamisme zou zijn werd bevestigd, blijkt nu ook dat onze vermoedens over de zogenaamde 'Moslimbeurs' in Brussel correct zijn.

Volgens Ocad blijkt immers dat er op deze 'Moslimbeurs' uitsluitend publicaties te vinden zijn met een salafistische inslag. Vlaams Belang kaartte het extremistische karakter van deze beurs reeds verschillende malen aan en trachtte een aantal keer een manifestatie tegen deze beurs op poten te zetten, maar werd daarbij telkens gedwarsboomd door het Brussels stadsbestuur. Steeds motiveerden de Brusselse coryfeeën hun verbod “omwille van veiligheidsredenen”.

Fractieleider in het Brussels Parlement Dominiek Lootens: “Als de Brusselse PS echt met de veiligheid was begaan, dan had ze zelf actie ondernomen tegen extremisten die oproepen tot het plegen van zelfmoordaanslagen in niet-islamitische landen, in plaats van ze ongestoord hun boodschap te laten verkondigen in Brussel. We hebben er de resultaten van gezien.” Lootens zal de Brusselse Minister-President Rudi Vervoort hierover dan ook interpelleren.

Vlaams Belang wil geen halve maatregelen en roept de stad Brussel, de Brusselse regering én minister van Binnenlandse Zaken en Veiligheid Jan Jambon op om eindelijk de juiste conclusies te trekken en dit evenement in de toekomst niet meer te laten plaatsvinden. “Wie na de gebeurtenissen van vorig jaar nog vrij spel geeft aan moslimextremisme, is medeverantwoordelijk voor de gevolgen,” vult Bob De Brabandere (voorzitter Vlaams Belang Brussel-19) aan.

Stijn Hiers
Fractiesecretaris

https://vlaamsbelang.org/persberichten/2788
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

OPEN BRIEF VAN CDU-DISSIDENTE

Geplaatst op 12 februari 2017

Afbeelding

“Niet meer met mij”

Beste collega’s,

Zolang de CDU het recht breekt, ben ik niet langer bereid mijn geloofwaardigheid en mijn goede naam voor de CDU in de verkiezingsstrijd te grabbel te gooien. Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan de No-Bailout clausule in het Verdrag van Maastricht, waarvoor ik mij in 1998 in de verkiezingsstrijd van de CDU honorair heb ingezet, waarbij ik de kiezers beloofde dat Duitsland nooit de schulden van een andere EU-staat zou betalen. Nooit had ik verwacht dat de CDU met deze rechtsverkrachting haar eigen kiezers zou bedriegen.

Het geldend recht geminacht

Ik denk hierbij aan Artikel 16a paragraaf 2 van onze grondwet, die door het individuele besluit van de kanselier, zonder hierover ooit contact op te nemen met het parlement, buiten werking werd gesteld.

Als afgevaardigde heb ik destijds in het parlement voor wijziging van het betreffende artikel gestemd en ben daarvoor uitgescholden en bestraft door de SPD. De Juso´s (Jonge Socialisten) verspreidden vol van haat een karikatuur waarop ik, hangend aan de galg, stond afgebeeld. Daarnaast hebben ze de erfenis van de Verlichting, waarvoor Voltaire reeds borg stond, “Ik ben niet jouw mening toegedaan, maar zal er alles aan doen opdat jij jouw mening vrij en openlijk naar voren kunt brengen”, met voeten getreden.

Ik heb zelf moeten leven in een onrechtstaat, ben toegetreden tot de politieke oppositie van de DDR, en was oneindig dankbaar voor de Duitse Eenheid, waarvoor ik heb meegestreden. Mevrouw Merkel houdt zich niet eens aan de door de meerderheid genomen beslissingen van de CDU, zoals bijvoorbeeld de afwijzing van het dubbele paspoort.

Als honorair rechter (schepen) begrijp ik niet dat kindhuwelijken in Duitsland plotseling worden geduld, hoewel dit voor het Duitse recht strafbaar is. “In Berlijn zijn meer dan 100 kinderen getrouwd. Wie helpt ze?”, vraagt de “Berliner Zeitung”. Dat is pure sharia. Sabatina James, een vanuit de islam bekeerde christin en sindsdien bedreigd met een doods-fatwa, zet zich al jaren in voor de slachtoffers van de sharia en eist de naleving van de grondwet. Bovendien is het racistisch als islamitische meisjes minder bescherming wordt geboden dan Duitse meisjes.

Polygamie bij moslims
Polygamie wordt door moslimmigranten acceptabel in de samenleving, doordat het strafrechtelijk niet wordt vergolden en daarbij financieel wordt ondersteund. De voormalige burgemeester van Berlin-Neukölln, Heinz Buschkowsky, eist reeds lang een verbod van in de moskeeën gesloten, meervoudige huwelijken: Dit is een voor vrouwen onderdrukkende en voor het Duitse recht illegale praktijk.

Het is voor mij onbegrijpelijk dat de CDU het racistische “islamo-fascisme” – Hamed Abdel Samad leeft vanwege zijn boeken zelfs onder constante doodsbedreiging – niet bestrijdt, maar het hof maakt. Abdel Samad stelt in zijn geniale analyse minstens vijf met de nazi-ideologie vergelijkbare criteria vast: 1. het leidersprincipe, 2. het gehoorzaamheidsprincipe, 3. het repressie-apparaat (religiepolitie), 4. nagestreefde wereldheerschappij, 5. principe van de strijd.

Hij eist dat de islamitische rechtsgeleerden, imams en vertegenwoordigers van Duitse islamitische federaties de 25 aansporingen tot doding tegen ongelovigen uit de koran laten vallen. Zowel Abdel Samad als Necla Kelek en Seyran Ates werden van de islamconferentie uitgesloten, omdat zij de gelijkberechtiging van vrouwen eisten, zoals het grondbeginsel der gelijkheid in onze grondwet voorschrijft.

Ik begrijp noch de voormalige minister van Binnenlandse Zaken, Schäuble, noch de huidige minister van Binnenlandse Zaken, De Maizière, (beide CDU), die aan de chanterende eisen der islamitische federaties,die nog geen 30% van alle in Duitsland levende moslims vertegenwoordigen, hebben toegegeven en zodoende de vrouwen – ik voel me met de moslimvrouwen solidair verbonden – hebben verraden.

De “hoofddoek-islam” heeft gewonnen
Bassam Tibi, een Syrische moslim en islamoloog, ontwikkelde de euro-islam, die van de vertegenwoordigers der islam eist om principes die integratie in Europa onmogelijk maken, op te geven: 1. scheiding van kerk en staat – privatisering van het geloof, 2. opgeven van jihad en sharia, 3. acceptatie van de democratie, 4. tolerantie, waarbij andersgelovigen gelijkberechtigd, niet ondergeschikt zijn, 5. opgeven van het overwicht van de Siyadat-hegemonie en de religieuze superioriteit der moslims, 6. moslims te beschouwen als individuen, niet als collectief van de Umma. Maar Tibi verklaart berustend bij Cicero: “Waarom ik capituleer”. Hij beschouwt de euro-islam als mislukt, omdat de “hoofddoek-islam” de bovenhand zou hebben verkregen. De jurist en islamitische geleerde Said al Ashmawi toonde aan dat het dragen van de hoofddoek een politieke partijkeuze zou betekenen ten gunste van het leven in parallelle samenlevingen.

Ook de bisschop van Regensburg, Rudolf Vorderholzer, houdt integratie van de islam voor onmogelijk. Hij schijnt de eerste bisschop te zijn die de koran heeft gelezen en die de verguizing van alle “ongelovigen” – dus Joden, christenen, Jezidi, Koerden, boeddhisten en overigen – voor kennis aanneemt en serieus neemt. Want de islam is geen religie, maar een totalitaire ideologie, die geen vrijheid van religie kent – maar een aanspraak op superioriteit en heerschappij vertegenwoordigt.

Racistische ideologie
Ikzelf heb de definitie van het begrip racisme van Richard Schröder, “Racisme is een aanspraak op superioriteit op grond van biologische kenmerken”, getoetst aan de hand van enige soera’s in de koran.

Soera 2, vers 228, zegt: “En vóór haar geldt hetzelfde als tegen haar, hetgeen billijk is, de mannen hebben voorrang boven haar, Allah is Machtig, Alwijs.” Mijn conclusie dat de islam dientengevolge een racistische ideologie is, werd openlijk beaamd door de islamitische politicoloog Aladin El-Maafaalani tegenover 130 verbijsterde toehoorders in Dresden.

Als, volgens media, kerken en politiek, de “strijd tegen het racisme” intensief gevoerd zou moeten worden, vraag ik me af wanneer hij zich dan eindelijk ook eens tegen de openlijk racistische ideologie van de islam richt. Ik wens geen derde dictatuur – en al helemaal geen islamitische – op Duitse bodem te moeten beleven, nadat reeds mijn grootvader onder grote opofferingen weerstand heeft geboden tegen het nationaalsocialisme en ik tegen het communisme.

Helaas heerst ook thans het principe om het politieke standpunt dat men niet deelt, te verguizen. In de DDR gold zulks als “vijandig-negatief,” tegenwoordig als “populisme”.

De onrechtvaardigheid in de omgang met migranten en de autochtone bevolking maakt mij radeloos. Asielzoekers krijgen in Berlijn voor € 11,- en in de deelstaat Nordrhein-Westfalen voor € 16,- drie keer per dag te eten, terwijl een ontvanger van Hartz-4 daar slechts € 4,72 voor ter beschikking heeft.

Onrechtvaardige rechtsstaat
In mijn kennissenkring bevinden zich eenvoudige Oost-Duitse burgers, die met de kleinste salarissen, Hartz-4-uitkeringen, vroegtijdig pensioen wegens werkeloosheid, minimale pensioenen – voormalige politiek vervolgden die ook nog met renteopbrengst van hun moeizaam bijeen gespaarde geld worden bedrogen -, leen-overeenkomsten en tijdelijk afgesloten arbeidsovereenkomsten, zogenaamde mini-jobs, het hoofd boven water moeten houden en niet tot de uitverkorenen behoren die ons voortdurend vertellen dat Duitsland een “rijk land” zou zijn. De staat moet rechtvaardig zijn – barmhartig zijn kan de enkeling.

Niemand van hen begrijpt bovendien dat inkomens met 35% en meer worden belast, maar kapitale vermogens -waarover slechts goed betaalden, waartoe ook politici behoren, beschikken – slechts met 25%. Geen politicus heeft deze wantoestand uit de weg geruimd, ook de CDU niet.

Transfer-uitbuiting van het gezin
Schandalig wat betreft de pensioenberekening is de behandeling van vrouwen die kinderen hebben groot gebracht. De econoom Friedrich Liszt zei honderd jaar geleden al sarcastisch: “Wie varkens grootbrengt, is een nuttig lid van de samenleving, wie kinderen grootbrengt een nutteloos lid.” In twee uitspraken van het Constitutioneel Hof in 1992 en 2001 werd het grootbrengen van kinderen als “generatieve bijdrage” aan de pensioenverzekering gewaardeerd en daarmee het “bijdrage-equivalent der kinderopvoeding” vastgesteld. De Bondsdag werd verzocht om de moeders deze bijdrage aan het pensioen naar behoren toe te kennen en niet met een belachelijk pensioenpuntje per kind. Tot op heden heeft ook de CDU aan de “transfer-uitbuiting van het gezin”, zoals Sociaal rechter Jürgen Borchert het noemt, geen einde gemaakt.

Ik heb Paul Kirchhof persoonlijk bedankt voor de uitspraak en gevraagd waarom dit dan niet gebeurt. Hij wees er op dat het Constitutioneel Hof weliswaar wantoestanden kon vaststellen, maar dat de Bóndsdag moest hándelen. De oudedag-armoede van veel moeders is daarmee politiek voorgeprogrammeerd, waarbij men de burgers ook nog hun trots en gevoel van eigenwaarde afneemt.

Minachting van de burgers
Voor inactieve politici zal ik in elk geval in geen enkele verkiezingsstrijd meer reclame maken en ook niet meer op ze stemmen. Voor mevrouw Erika Steinbach spreek ik mijn grote waardering uit voor haar geweldige politieke verdiensten en haar moed met betrekking tot de waarheid. Zij was de enige die mij antwoordde op mijn protest tegen de rechtsverkrachting betreffende de No-Bailout in verband met het Griekenland-krediet.

Ook vroeg ik de CDU-afgevaardigde voor Berlin-Neukölln, Christina Schwarzer, meerdere keren schriftelijk – en zeer nadrukkelijk – waarom zij de rechtsverkrachting begaat. Daarop kreeg ik geen antwoord. Zij schreef uitsluitend dat het gaat om een vredesproject en dat zij Schäuble vertrouwt. Dat schijnt een nieuwe methode te zijn om de burgers met niet-achting – men zou ook van vèrachting kunnen spreken – te straffen. In de DDR ontving men tenminste nog een bevestiging van ontvangst.

Angelika Barbe

Afbeelding

(Angelika Barbe is een Duitse politica. Ze was lid van de oppositie in de DDR, mede-oprichtster van de DDR-SPD, afgevaardigde van de SPD in de Bondsdag en is thans lid van de CDU.)

Noot vertaler: Het behoeft geen betoog dat vertaler over bijna de gehele linie ten volle instemt met deze schitterende open brief van een dappere politica. Slechts op één punt wens ik afstand te nemen: Met de categorie moslima’s die, ook na een lang verblijf in het Westen, hardnekkig de rol van de vrouw binnen de islam blijven verdedigen, de hoofd- en/of lichaamsbedekking even hardnekkig blijven dragen als een soort van provocatie en elkaar – en buitenstaanders, als het zo uitkomt – blijven verraden “wegens onze plicht als goed moslima” wens ik mij uitdrukkelijk NIET solidair verbonden te voelen.

Bron: https://michael-mannheimer.net

Auteur: Angelika Barbe

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/12 ... issidente/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Hij (Hamed Abdel Samad) eist dat de islamitische rechtsgeleerden, imams en vertegenwoordigers van Duitse islamitische federaties de 25 aansporingen tot doding tegen ongelovigen uit de koran laten vallen.
Halve heelmeesters maken blijvend stinkende wonden.

Je moet niet iets eisen van godsdienstwaanzinnige viezeriken. Die hele achterlijk christelijk ouderwetse kolere wetgeving die ooit goed bedoeld was, moet aan de herstelpaal. Alle teksten in relatie tot God, godsdienstvrijheid, belediging van God of gelovigen, moeten uit Europese wetboeken verdwijnen. Mij is het een keiharde revolutie waard. Laten alle atheïsten opstaan en een laatste waarschuwing doen uitgaan. We gaan natuurlijk eerst als redelijke mensen om de tafel zitten. Dat ingebeelde kankergezwel God, dat ontstaan is uit het vastgeroeste brein van zwakzinnige mensen van de geest, dient - ik herhaal - niet langer als een bestaande ongeneeslijke psychische ziekte beschouwd te worden.

Bij de vrijheid van meningsuiting past het niet eens zijn met God. Sterker nog, het goedrecht om God - ook al bestaat hij wel of niet - te kleineren en tot aan het bot toe af te kraken als de grootste vieze gore onmenselijke pus-achtige gedachtekronkel uit het brein van naar fascisme neigende mensen die door de tijd heen bijna uitsluitend voor pijn en verdriet hebben gezorgd. BEWUST! Of zullen we maar vaststellen dat de mens geen vrije wil heeft? Zodoende kunnen we er nog enigszins begrip voor opbrengen.

De dierenwereld is gezegend met het gemis aan religieuze overtuigingen.

De hoop op leven na de dood, heeft mensen tot beesten gemaakt. Pardon? Beesten mogen van geluk spreken dat zij niet op mensen lijken, zodat zij onbekommerd hun leven kunnen leiden zonder in de evolutietheorie te moeten geloven. Of . . . net zo zielig en geestelijk bekrompen: in God.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Tijd voor optimisme?

Geplaatst op 17 februari 2017

Afbeelding

Professor Dijkgraaf (foto) bepleitte in het programma ‘De Wereld draait door’ van 16 februari 2017 om de wetenschap de vrijheid te geven om van over de hele wereld samen te werken. In het belang van die wetenschap. In wezen een prachtig streven en hij nam in dat kader afstand van het inreisverbod van president Trump voor een aantal ISLAMITISCHE landen. Voor de duidelijkheid stel ik vast dat Professor Dijkgraaf het woord islam niet in de mond nam. Hij kwam met voorbeelden van zeer getalenteerde wetenschappers, o.a. van zijn instituut aan de Princeton Universiteit, met een burgerlijke achtergrond uit zo’n land dat getroffen wordt door de ban van president Trump. Althans als Trump het wint van de rechterlijke macht, die door interpretatie van de grondwet het inreisverbod heeft opgeschort.

Ik heb een aantal van de wetenschappelijke voorstellingen gezien, die Professor Dijkgraaf op tv heeft gegeven. Dit op instigatie van, maar zeker in nauwe samenwerking met, het programma De Wereld draait door. Dat is een genot om naar te kijken. Het is een man met een fenomenale kennis die toch de zaken op een eenvoudige, begrijpelijke wijze uit kan leggen.

Ik vind het, met groot respect voor deze wetenschapper, jammer dat hij bij het pleiten voor een open wereld voor de wetenschap en de wetenschappers geen oog heeft voor het aspect veiligheid. De landen die getroffen worden door de ban munten uit in het bevorderen en toestaan van islamitisch terrorisme.

Trump is een vastgoedmagnaat met belangen over de hele wereld, die hij ook intensief bereisd heeft. Het kan niet anders of hij is een groot voorstander van de toegankelijkheid van zoveel mogelijk landen voor zoveel mogelijk mensen, ongeacht hun nationaliteit. En toch, ondanks zijn instelling als globetrotter, heeft hij in zijn verkiezingscampagne de nadruk gelegd op America First. Dat hield verband met economische belangen, maar hij voerde ook steeds het aspect van de veiligheid aan. Hij wil het risico van in-reizende terroristen zo klein mogelijk houden in het belang van de bevolking van de Verenigde Staten. In wezen gaat het om LEVENSBELANG.

De meest spectaculaire aanslag door islamitische terroristen is zonder enige twijfel de verwoesting van het Wereld Handels Centrum in New York. Hoewel de aanslag met de meeste impact, is het daar niet bij gebleven. Op verschillende andere plaatsen in de VS zijn aanslagen gepleegd. Wereldwijd is de serie islamitische aanslagen van de laatste jaren enorm groot. Op dat totaal is de aanslag op het WTC slechts en klein element. Het gaat namelijk om tienduizenden (10.000-en) aanslagen met een veelvoud (honderdduizenden) aan slachtoffers van deze moorddadige sekte, die een levensgevaarlijke ideologie verbergt achter een religieuze dekmantel.

Op gevaar af dat ik beschuldigd wordt van het nog maar eens afdraaien van een reeds grijs gedraaide grammofoonplaat, het volgende: Historici hebben geschat dat de islam vanaf de oprichting, dus gedurende meer dan 1400 jaar, meer dan 275.000.000 mensen gedood heeft, omdat ze geen moslim waren. Hele steden in Afrika, in Azië en tijdens de overheersing in Spanje zijn geheel uitgemoord. En dat gaat nog steeds door.

De Verenigde Staten hebben een tweetal termijnen achter de rug van een president, Obama, die de islam goed gezind was. Er gaan stemmen op die beweren dat hij in het geniep eigenlijk zelf ook moslim was (is). Hij heeft met zijn beleid veel kwaad aangericht in eigen land, maar ook wereldwijd door de islam te gedogen en meer dan dat. In eigen land kreeg hij weinig tegenspraak. De linkse Democraten hebben dit beleid breed gedoogd.

Trump heeft een geheel andere kijk op het wereldgebeuren en durft stelling te nemen tegen de islam. Door links wordt hij om die reden verguisd, omdat zij toch, verblind als ze is, de islam een godsdienst blijft noemen. Hetzelfde treffen we in eigen land, Nederland, en de omringende landen in Europa aan. Deze verblinding leidt ertoe dat er afgegeven wordt op Wilders, op Le Pen, op het Vlaams Belang, op de AfD in Duitsland en nog andere partijen in Europa, die de invloed van de islam terug willen dringen.

We moeten onze ogen er voor open houden dat de links gerichte programma’s op radio en tv in aanloop naar de verkiezingen in maart zullen proberen het bestrijden van de islam te bemoeilijken. Het is zaak om de krachten te bundelen om de anti-islampartijen zoveel mogelijk te steunen. Tweemaal zijn we als Europa ontsnapt aan een totale overheersing door de islam. Ze zijn voor de poorten van Wenen teruggeslagen en vanuit Frankrijk en Spanje weer verdreven. Thans komen ze op ‘vreedzame’ wijze binnen om onze samenleving om te vormen tot een moslimstaat. Ziet u dat zitten?

Door: “M.A.L. Sion”

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/17 ... optimisme/
Conclusie: het is nog geen tijd voor optimisme!! :no1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Oproep tot crowd-funding: Opdat we niet vergeten!

Geplaatst op 17 februari 2017

Afbeelding

Terwijl onze overheden de islam tot vredelievend bombarderen, als ware hij DE verlossing zelf, en via media en medefinanciering van de subsidiestromen dit voornamelijk richting islampromotie gaat (of dat nu is via de vrouwenmars, diversiteit of globalisering ), verzaken diezelfde bronnen op grote schaal ook via onderwijs en media en zelfs via allerlei commissies om de correlatie nazi-islam te benoemen of in herinnering te brengen, laat staan een boek daarover in het Nederlands uit te brengen en op te nemen als zijnde geschiedenis, verplicht onderwerp.

Ik breng u in herinnering een artikel in HP de Tijd betreffende de Marokkanen-claim een bijdrage geleverd te hebben Nederland te bevrijden. Zonder pardon werd deze claim overgenomen door kranten, media en journalisten. Totdat de claim ontkracht werd, maar het kwaad al geschied was, namelijk al € 43.000,- subsidie van VWS en ministerie van Justitie voor promotiemateriaal in de vorm van een pakket onderwijsmateriaal; boek, cd en cd-rom. Uiteraard was er ook een PvdA-raadslid dat vond dat dit op lagere en middelbare scholen moest worden onderwezen, wat ook gebeurde. Niet alleen dat, maar ook in buurthuizen en jongerencentra. De aanvraag voor die subsidie werd gedaan via allerlei multiculturele stichtingen, Verzetsmuseum en Vredeseducatie.

Dit boek, dat alle aandacht verdient en eindelijk in het Nederlands vertaald is, willen we uitgeven. De auteurs zijn Barry Rubin & Wolfgang G. Schwanitz, die dit boek hebben opgedragen aan de ouders van Wolfgang en in herinnering aan familieleden van Rubin die gedood zijn in de Shoah.

Het boek gaat over een unieke en voortdurende alliantie tussen de leiders van het Derde Rijk, Arabische nationalisten en religieuze moslimautoriteiten. Vanuit deze alliantie vonden er opeenvolgende dramatische gebeurtenissen plaats die, ondanks hun enorme impact op het verloop van de Tweede Wereldoorlog, geheim gebleven waren, totdat bepaalde archieven ze vrijgaven.

In augustus 1943 bezocht al-Husaini Nederland voor een week en bezocht o.a. Volendam, Rotterdam, Amsterdam en Den Haag, alwaar zijn sabotageschool gelegen was, ontmoette daar zestig Arabieren incluis overgelopen Sovjet Turkse officieren (in het gebouw dat nu het Catshuis heet). Die moslimdivisies die Al Husaini in heel Europa en ook in Den Haag trainde, hebben bloedbaden aangericht en vochten voor Hitler en niet tegen Hitler om Nederland te bevrijden...

Wolfgang. G. Schwanitz, medeauteur van dit geweldige boek, zal hier in een volgend boek meer over vertellen. Het was al-Husaini, de islamitische groot-moefti van Jeruzalem, die er mede voor gezorgd heeft dat de Joden vermoord werden. Netanyahu refereert hieraan in een speech gehouden op het 37ste Zionistische Congres

Je zou toch verwachten dat allerlei uitgevers en WOII instituties, verenigingen etc. gelijk stonden te popelen dit boek in het Nederlands uit te brengen en als verplichte kost op scholen zouden leveren. Niets van dit alles. Dit in tegenstelling tot het lespakket van de vermeende Marokkaanse bijdrage in WOII Nederland te bevrijden.

Uitgeverij De Blauwe Tijger is bereid om de uitgave te verzorgen. Een van de auteurs, Wolfgang G. Schwanitz ( de andere auteur, Barry Rubin, is overleden), heeft zijn akkoord gegeven om dit boek in het Nederlands uit te geven. Dat contact met hem heb ik gelegd via het Rubin Centrum, alwaar hij in het bestuur zit. En er zijn 2 vrijwilligers gebleken dit boek te vertalen, wat totaal 1,5 jaar in beslag nam.

Wij zijn een crowd-funding gestart om de kosten te dragen voor het kopen van de rechten en misschien een kleine bijdrage te kunnen leveren aan het werk van de vertalers. De rechten bedragen ongeveer € 1000.- Dus als we iets meer ophalen, dan kunnen we die vertalers ook tegemoetkomen voor al hun werk.

Iedere bijdrage is welkom en word zeer gewaardeerd. Met uw bijdrage vereeuwigt u een stukje WOII-geschiedenis in de Nederlandse taal. Met uw bijdrage vereeuwigen wij een stukje islamitische-nazi geschiedenis, opdat we nooit vergeten.....

U kunt uw geld storten op rekeningnummer NL62SNSB0913881147 van J. Molleman onder vermelding van “BOEK”

Door: J. Molleman

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/17 ... -vergeten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52326
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Mahalingam »

Zou dit nu Verzet tegen de islamisering zijn?
Moskee in centrum van Kampen waarschijnlijk doelwit van vandalen
Bij de moskee aan de Groenestraat in Kampen zijn afgelopen nacht twee ruiten vernield.

Een woordvoerder van het islamitische gebedshuis gaat uit van een actie van vandalen, omdat de ruiten zijn vernield tijdens een uitgaansnacht. Hij heeft geen aanwijzingen voor een politieke daad omdat er geen boodschap is achtergelaten.

Wel schrik, geen angst
Niettemin is het moskeebestuur geschrokken. Buren alarmeerden vanochtend de voorzitter van het gebedshuis toen zij gerinkel hoorden. Bestuursleden gingen direct poolshoogte nemen. De politie was toen al aanwezig. Het moskeebestuur heeft aangifte gedaan van vernielingen.

Inmiddels zijn de kapotte ruiten direct naast de hoofdingang vervangen. Woordvoerder Tozan zegt dat de moskee nog nooit in opspraak is geweest.

Burgemeester betreurt incident
Burgemeester Koelewijn betreurt de actie. 'Ik zag het nieuws op Twitter voorbijkomen. Ik zal snel contact opnemen met het bestuur van de moskee.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=263803

Maar navraag bij de buren wijst eerder op een theologisch dispuut:
Een Arabisch sprekende man heeft volgens buurtbewoners zondagmorgen tegen 05:30 ruiten ingegooid van de Nebi moskee aan de Groenestraat. Enkele buren werden gewekt door het glasgerinkel.
https://kampen.online/ruiten-kamper-neb ... ingegooid/
Hoe ze de taal van de dader weten? Misschien heeft hij Allah Hakbar of zo geroepen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door Pilgrim »

Boeddhisme versus islam: De weerbare monniken van Myanmar

Geplaatst op 26 februari 2017

Afbeelding
De monnik Ashin Wirathu, leider van de boeddhistische “Ma Ba Tha”-beweging in Myanmar.

Islamisering is niet alleen een thema in het Westen. Ook de mensen in het Verre Oosten moeten zich bezighouden met de toenemende radicalisering en gewelddadige uitbreiding van moslims. In Myanmar, het voormalige Birma, is deze taak na het wegvallen van de militaire regering nu overgenomen door boeddhistische monniken.

De afgelopen tijd wordt er in de media steeds weer bericht over de Rohingya en hun tragische lot. De Rohingya zijn de enige islamitische etniciteit in het anders boeddhistische stammenmengsel van het huidige Myanmar. Het verhaal van de om religieuze redenen vervolgde minderheid komt de media bijzonder goed uit, want het bedient opnieuw het versleten sprookje van de zielige, vervolgde moslim.

De Rohingya werden vooral bekend, omdat zij het hoofdzakelijk zijn die over zee naar Australië proberen te komen en daar in de omstreden opvangkampen terechtkomen als ze daarvoor al niet door de Thaise, Maleisische of Indonesische kustwacht werden onderschept. Maar ook in Thailand bestaan grote opvangkampen, waarin massaal Rohingya als vluchtelingen leven.

We stellen vast: opnieuw “vluchten” moslims en zeldzaam genoeg gaan ze niet naar aangrenzende, eveneens islamitische landen, maar naar het christelijke Australië en naar het boeddhistische Thailand. Verder valt op dat moslims er naar neigen om juist grote afstanden te overbruggen om naar rijke landen te vluchten in plaats van in de directe nabijheid in een arm land in veiligheid te zijn.

Hoe het ook zij – de reden om te vluchten zou in dit bijzondere geval werkelijk wel eens voorhanden kunnen zijn. Want in Myanmar hebben na het wegvallen van de militaire regering uitgerekend boeddhistische monniken de taak op zich genomen om hun land vrij te houden van de islam. De spirituele leider van deze “Ma Ba Tha” genoemde beweging “ter bescherming van ras en religie” is de in 1968 geboren monnik Ashin Wirathu (foto).

Wirathu laat een heel duidelijke, onverbiddelijke houding tegenover de islam zien: “Ook al ben je nog zo vol van zachtaardigheid en liefde, dan kun je toch niet naast een hondsdolle hond slapen. Als wij zwak zijn, zal ons lans islamitisch worden.” Veel van zijn preken zouden door hun scherpte het potentieel hebben om complete cohorten goedmenschen te laten flauwvallen.

De boeddhisten hebben van de geschiedenis geleerd, want ook zij werden in de loop van de afgelopen duizend jaar door de woestijnreligie teruggedrongen; maar al te graag wordt vergeten dat Afghanistan ooit een boeddhistisch land was, Pakistan en Bangladesh werden van de Hindoes afgepakt en de islam was ook niet oorspronkelijk gevestigd in Indonesië en Maleisië. In al deze landen maakten de vredelievende en tolerante hindoeïstische en boeddhistische bevolkingen dezelfde fout om zich niet vastberaden te weer te stellen tegen de uitbreiding van de islam. Het treurige hoogtepunt van deze onderwerping was vermoedelijk het opblazen van de Boeddhabeelden van Bamyan in 2001 door zich op de koran beroepende barbaren van de Taliban.

Deze fout willen de boeddhisten blijkbaar niet nog eens maken, zodat zich nu de monniken zelf opwerpen als beschermers van hun geloof. Ashin Wirathu heeft in Myanmar een brede en kleurrijke beweging van alle boeddhistische volksgroepen achter zich verzameld. De brede instemming, die de Ma Ba Tha”-beweging van de monnik krijgt, komt niet in de laatste plaats door het feit dat de Rohingya traditioneel helemaal niet thuishoren in het noordwesten van het land; ze kwamen hier pas in het kader van de Britse bezetting van India langzamerhand vanuit het huidige Bangladesh naartoe – en brachten zodoende de islam mee.

Op de voor moslims al bijna typische manier om zich met opstanden en onlusten tot aan onafhankelijkheidsbewegingen toe impopulair te maken (waarvan men in het Westen gewoon nooit iets meekreeg zolang daar het leger nog heerste), staan de Rohingya nu tegenover een vastberaden meerderheidssamenleving, die bovendien door de monniken absolute spirituele legitimering bezit.

Daarom is het ook geen wonder dat dit succesvolle model zich inmiddels begint uit te breiden: in het buurland Thailand heeft met Phra Apichart Punnajanto al een andere boeddhistische monnik de strijd opgenomen; hij beperkt zich weliswaar tot de sociale media, maar ook hij stuit in een Thailand, wiens zuiden regelmatig door islamitische aanslagen wordt geterroriseerd, op brede instemming voor zijn model van een “weerbaar boeddhisme”.

Bron: www.contra-magazin.com

Door: Marcello Dallapiccola

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/26 ... n-myanmar/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verzet tegen de islamisering

Bericht door King George »

Van der Staaij (SGP): islam is wel bedreiging

De islam is wel een bedreiging, zei Kees van der Staaij vanmorgen in NOS-uitzendingen op radio en Facebook. De SGP-leider heeft gisteravond niet naar het RTL-debat gekeken. Hij hield zich aan de zondagsrust die zijn geloof voorschrijft.

Het eerste dat hij er vanmorgen van zag, was het Teletekstbericht met de kop: "Lijsttrekkers: islam geen bedreiging". "Dat vond ik heel opvallend", zei hij.

De SGP-leider vindt de islam persoonlijk wel een bedreiging. Niet alleen als het gaat om de zogenoemde radicale islam. "Ik vind dat je moet oppassen met het maken van onderscheid tussen de brave islam en de radicale islam. Helaas zijn de verschillen niet altijd even duidelijk."

Volgens hem is het grote verschil tussen de islam en het christendom, dat zijn eigen religie oproept tot geweldloosheid en de islam tot geweld om andersdenkenden tot inkeer te brengen.

Hij benadrukt dat hij niets heeft tegen moslims, die "vaak heel prettige burgers" zijn. Maar hij wijst erop dat de leerstellingen van de islam uit de middeleeuwen stammen en dat er weinig flexibiliteit lijkt te bestaan om die aan te passen.

Van der Staaij was de eerste lijsttrekker die bij de NOS op bezoek was. Vanaf vandaag is elke werkdag een hoofdrolspeler in de campagne te gast in het Radio 1 Journaal en vervolgens op de NOS Facebook-pagina. Het radiogesprek is elke ochtend tussen 08.30 uur en 09.00 uur. De Facebook-sessie begint om 9.15 uur en is ook live te zien op NPO Politiek.


http://nos.nl/artikel/2160364-van-der-s ... iging.html
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie