Offerfeest door de jaren heen.

Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: offerfeest 2015

Bericht door xplosive »

Pilgrim schreef:Ik krijg bijna de indruk dat je je overtuigd racist noemt omdat linksen ons uitmaken voor racisten. Dat bedoel ik. :emm2:

Waarom zouden we doen alsof we die linksen hun zin geven?
Voor sommigen ben je al een racist als je de islam niet ziet zitten. In dat opzicht ben ik dan ook een "racist". Maar je hebt natuurlijk gelijk, Pilgrim. Dat hele totaal uit z'n verband gerukte racisme-gedoe (vooral vanuit het links politieke spectrum, maar niet uitsluitend van dat linkse politieke spectrum, terwijl er ook linksen zijn die fel anti-islam zijn en niets met dat idiote racisme-gedoe te maken willen hebben) slaat natuurlijk absoluut nergens op.

Verder gaat deze draad over het islamitische offerfeest, een gruwelijk en sadistisch gebeuren. Met mensen doen moslims hetzelfde als met dieren tijdens het islamitische offerfeest. Dat moslims het een "feest" durven noemen is al een duidelijk teken aan de wand van een volledige acceptatie van de meest gruwelijke barbarij. Om van te griezelen!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Offerfeest 2015. Zowel dier als mens.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef: Dat moslims het een "feest" durven noemen is al een duidelijk teken aan de wand van een volledige acceptatie van de meest gruwelijke barbarij. Om van te griezelen!
Wie zich met religie inlaat begeeft zich in troebel water dat met cholera besmet is.

OFFERFEEST. Inderdaad de waanzin ten top van het verloren verstand. Hoe is het mogelijk dat de mens van liefhebber van paardenbloemen net zo makkelijk liefhebbert in het dood maken van een dier voor de lol van God. Om nog maar niet te spreken over de logica van het christendom om (nota bene) de zoon van God te offeren - niet als de gewoonste zaak van de wereld - maar als een hoog dravende gebeurtenis met alle reden van de wereld om dit te vieren. Ik heb het over de afspiegeling van het weerzinwekkende mensenoffer van de psychopaat klootzak leugenaar misbaksel onmens Abraham die zijn eigen en enige geliefde zoon ging offeren omdat God dit als een dienstbetoon aan God gevraagd had. De bijbel is net zo slecht als de Koran geschreven. Met menselijk idiotisme die zijn weerga nooit zal evenaren in de geschiedenis van het corrupte denken.

De weg van het spiritisme naar godsdienstwaanzin is slechts een kwestie van slaapwandelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: offerfeest 2015

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Dat moslims het een "feest" durven noemen is al een duidelijk teken aan de wand van een volledige acceptatie van de meest gruwelijke barbarij. Om van te griezelen!
Pardon, niet alleen de moslims. De Joden zijn even gestoord wat dit betreft. Alleen al daarom vind ik het ongepast om over de "Joods-Christelijke wortels van onze beschaving" te spreken. Beschaving heeft niks te maken met het voor de religieuze lol doodmartelen van dieren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: offerfeest 2015

Bericht door xplosive »

mercator schreef:
xplosive schreef:Dat moslims het een "feest" durven noemen is al een duidelijk teken aan de wand van een volledige acceptatie van de meest gruwelijke barbarij. Om van te griezelen!
Pardon, niet alleen de moslims. De Joden zijn even gestoord wat dit betreft. Alleen al daarom vind ik het ongepast om over de "Joods-Christelijke wortels van onze beschaving" te spreken. Beschaving heeft niks te maken met het voor de religieuze lol doodmartelen van dieren.
Je hebt natuurlijk gelijk, maar joden doen dat ritueel slachten dan tenminste niet óók met mensen zoals moslims dat wèl doen. Er is dus verschil. De islam staat voor barbarij in de overtreffende trap. Daar kan geen enkele andere wijdverbreide religie tegenop.

Ik denk nog even terug aan Joodse sponsors boos op PVV om verbod rituele slacht. Gelukkig hield Geert Wilders zijn rug recht.
Laatst gewijzigd door xplosive op wo sep 02, 2015 10:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: offerfeest 2015

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Je hebt natuurlijk gelijk, maar joden doen dat ritueel slachten dan tenminste niet óók met mensen zoals moslims dat wèl doen. Er is dus verschil.
De Joden doen het stiekemer, dat is het grote verschil. Elk jaar huren ze een plek af in het centrum van Antwerpen waar ze hun slachtpartij aanrichten met onwelluidend gezang erbij van de rabijn . Er zijn zelfs weinig Antwerpenaren die dat weten. Het is typerend voor moslims dat ze hun wangedrag in ieders neus willen wrijven.
Mijn mening is gekend: Joden en moslims zijn elkaars excuus om niet bij te dragen tot de kennismaatschappij en kunnen er allebei beter uit verdwijnen.
En met "Joden" bedoel ik dus die waanzinnige types die vasthouden aan hun achterlijke rituelen, niet degenen die van Joodse afkomst zijn. Wat dat ook moge betekenen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De overtreffende trap in de religie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:Er is dus verschil. De islam staat voor barbarij in de overtreffende trap. Daar kan geen enkele andere wijdverbreide religie tegenop.
Inderdaad. Goed - Beter - Best. Er bestaat nergens zoveel competitie dan in de competentie van religie.

Bedenk hierbij wel dat er bijna geen joden meer zijn die geloven. Wat er nog van over is dat zijn de dolle honden, de joodse radicalen die er in Israël voor zorgen dat er nog steeds geen grondwet bestaat. Van zich christen noemende mensen heeft zeggen en schrijven geen mens meer last. BEST slaat dus met geweld op de aanhangers van islam die mogen wedijveren met de joodse orthodoxie in Israël die 15% uitmaakt van het geheel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: offerfeest 2015

Bericht door xplosive »

mercator schreef:niet degenen die van Joodse afkomst zijn. Wat dat ook moge betekenen.
Er is een relatief hoog percentage atheïsten onder mensen met een Joodse afkomst. Logisch, want de gemiddelde intelligentie onder mensen met een Joodse afkomst is relatief hoog. Zie bijvoorbeeld New Poll Shows Atheism on Rise, With Jews Found to Be Least Religious of het dit jaar verschenen bericht Poll shows 65 percent of Israelis not religious or convinced atheists. Je kunt dus gerust stellen dat Israël een atheïstisch land is. Daarom is "I stand with Israël" bijna synoniem aan "I stand with atheïsm".
Laatst gewijzigd door xplosive op wo sep 02, 2015 10:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De overtreffende trap in de religie

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Bedenk hierbij wel dat er bijna geen joden meer zijn die geloven.
Oh nee ? Dan moet je toch s in Antwerpen komen kijken, daar zitten er wss meer van die waanzinnigen dan in Israel zelf.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: offerfeest 2015

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Er is een relatief hoog percentage atheïsten onder mensen met een Joodse afkomst. Logisch, want de gemiddelde intelligentie onder mensen met een Joodse afkomst is relatief hoog].
Kan allemaal zijn, maar er is en was ook een hoog percentage Marxisten onder die Joden en we weten welke onherstelbare schade die aan de beschaving hebben toegebracht. Marx, Freud,Gramsci,Marcuse, Kohl-Benditt..ik zal maar stoppen zeker?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De joodse erfenis

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
xplosive schreef:Er is een relatief hoog percentage atheïsten onder mensen met een Joodse afkomst. Logisch, want de gemiddelde intelligentie onder mensen met een Joodse afkomst is relatief hoog].
Kan allemaal zijn, maar er is en was ook een hoog percentage Marxisten onder die Joden en we weten welke onherstelbare schade die aan de beschaving hebben toegebracht. Marx, Freud,Gramsci,Marcuse, Kohl-Benditt..ik zal maar stoppen zeker?
Slechts een klein percentage van het hoge percentage is voldoende om de massa te ketenen en in oorlog te storten. En intelligentie heeft helemaal niets te maken met goed gedrag.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: offerfeest 2015

Bericht door xplosive »

mercator schreef:Kan allemaal zijn, maar er is en was ook een hoog percentage Marxisten onder die Joden en we weten welke onherstelbare schade die aan de beschaving hebben toegebracht. Marx, Freud,Gramsci,Marcuse, Kohl-Benditt..ik zal maar stoppen zeker?
In ieder geval brachten Marxisten wel als eersten een satelliet in een baan om de Aarde. Achterlijk waren ze dus geenszins. Dit in tegenstelling tot wat je aan ontwikkeling ziet waar de islam domineert. Maar je hebt gelijk, de "heilstaat" van Marx was (en is) een gedrocht. Overal waar men het "heil" zoekt (denk ook aan "heil Hitler") is het foute boel. In de tijd van Marx leek het slim om de arbeidersklasse te emanciperen uit de erbarmelijke toestanden die onder anderen door Charles Dickens (en dan zelfs nog eufemistisch) beschreven werden. En eerlijk gezegd was die emancipatie toen ook hoognodig. Marx draafde alleen te ver door en kreeg het iets te hoog in zijn bol.
Laatst gewijzigd door xplosive op wo sep 02, 2015 10:48 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: offerfeest 2015

Bericht door xplosive »

'Hans van de Mortel' schreef:intelligentie heeft helemaal niets te maken met goed gedrag.
Dan heb je zeker nog nooit deze correlatie gezien :

Afbeelding

Hetgeen niet wil zeggen dat er geen intelligente criminelen kunnen zijn. Uitzonderingen op de regel heb je immers op velerlei gebied.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: offerfeest 2015

Bericht door Pilgrim »

Veel intellectuelen voelden zich vroeger (en helaas ook nu nog) aangetrokken door het Marxisme. Aangezien er onder Joden meer intellectuelen waren dan onder niet-Joden, vond je daardoor dus relatief veel Marxisten onder de Joden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Intellectuele Marxisten van joodse afkomst in de meerderheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Aangezien er onder Joden meer intellectuelen waren dan onder niet-Joden, vond je daardoor dus relatief veel Marxisten onder de Joden.
Bij niet-joden werd nooit genoemd dat ze niet-jood waren. Probeer maar eens jouw hier hierboven geponeerde kromme redenering hard te maken. Meer intellectuelen onder de joden betekent niet automatisch meer Marxisten. Ook niet meer bankiers. Dat gaat je niet lukken. Intellectuelen waren volgens mij onder de joden sterk in de minderheid. Ik zou zeggen . . . aan de slag Pilgrim!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: offerfeest 2015

Bericht door Pilgrim »

Meer intellectuelen betekent in onze wereld helaas meer Marxisten, ongeacht of ze Jood zijn of niet. Aangezien er procentueel erg veel intellectuelen zijn onder Joden (het IQ van Joden is gemiddeld 10 punten hoger dan die van de doorsnee Europeaan) waren er dus ook relatief veel Joodse Marxisten, d.w.z. Joods in de zin van Joodse afkomst. Gelovige Joden moesten niets hebben van die Marxisten.
'Hans van de Mortel' schreef:Bij niet-joden werd nooit genoemd dat ze niet-jood waren.
Uiteraard niet. Waarom zou dat nodig zijn? Maar waarom moet bij Joden dan wel genoemd dat ze van Joodse afkomst waren?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

IQ van joden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:(het IQ van Joden is gemiddeld 10 punten hoger dan die van de doorsnee Europeaan)
Ja vind je het gek met al die moslims in Europa.
Pilgrim schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Bij niet-joden werd nooit genoemd dat ze niet-jood waren.
Uiteraard niet. Waarom zou dat nodig zijn? Maar waarom moet bij Joden dan wel genoemd dat ze van Joodse afkomst waren?
Hoe kan ik dat nu weten? Misschien een voorrecht? [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: offerfeest 2015

Bericht door Pilgrim »

Ik bedoelde het gemiddelde IQ van de autochtone Europeaan. De importmoslims beschouw ik niet echt als Europeanen omdat ze geen Europese mentaliteit hebben. Het leidt inderdaad tot een verlaging van het gemiddelde IQ in Europa.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: offerfeest 2015

Bericht door Eliabe »

Pilgrim schreef:
Moslimgemeenschap dagvaardt minister Weyts om verbod op onverdoofd slachten
Drie weken voor het Offerfeest stelt de moslimgemeenschap in ons land een kortgedingprocedure in tegen de beslissing van Vlaams minister van Dierenwelzijn Ben Weyts (N-VA) om het onverdoofd slachten op tijdelijke slachtvloeren te verbieden. Dat laat de Coördinatieraad van Islamitische Instellingen van België (CIB) vandaag weten.
De moslimgemeenschap meent dat het verbod een onrechtmatige inbreuk vormt op de grondwettelijke vrijheid van godsdienst. "De beslissing om met onmiddellijke ingang van 2015 het ritueel slachten te verbieden op tijdelijke slachtvloeren, is een directe aanslag op het belangrijkste religieuze feest van een aanzienlijk deel van de Vlaamse bevolking", luidt het.

Minister Weyts steunt zijn verbod op Europese regelgeving. Maar volgens de moslimgemeenschap laat die verordening ruimte voor uitzonderingen en wordt er zelfs expliciet in onderstreept dat de toepassing moet gebeuren met respect voor de "religieuze riten en culturele tradities".

De moslimgemeenschap dreigde al langer met juridische stappen tegen het verbod en stuurde, naar eigen zeggen, begin augustus een brief naar de minister met juridische bezwaren tegen zijn beslissing én met de vraag om in onderling overleg naar een oplossing te zoeken. "Vandaag - nog maar drie weken voor het Offerfeest -, ziet de moslimgemeenschap geen andere uitweg meer dan een gerechtelijke procedure op te starten. Het is met tegenzin dat deze procedure wordt ingeleid", zegt de CIB.
http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren/ar ... ring.dhtml
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Offeren om God een plezier te doen. Ja hoor!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Eliabe schreef:
De moslimgemeenschap meent dat het verbod een onrechtmatige inbreuk vormt op de grondwettelijke vrijheid van godsdienst.
Het moet vooral bij een mening blijven. En ik begrijp nog steeds niet dat die achterlijke totaal overbodige voor moslims luxe wetsbepaling nog steeds niet bij het oud vuil is geplaatst.

Vrijheid van meningsuiting is totaal wat anders dan islamitisch carnaval onder de vlag van beheersbare primitieve heidense achterlijkheid van een paar duizend jaar geleden. Dat geldt net zo klip en klaar voor die paar joden (In Israël altijd nog 15%) die op dezelfde manier vergeten zijn zich van hun achterlijke heidense geloofsritueel te distantiëren. 99,9% van de mensenmassa is domweg dom.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: offerfeest 2015

Bericht door Zwartmeer »

Betekent een offer brengen niet dat je iets wat van jouw is weggeeft? Waarom moet er speciaal een dier voor vermoord worden? Ik begrijp wel dat deze traditie voortkomt uit dat een stel geitenhouders, wiens enige bezit een stel geiten was, een van deze voor hen waardevolle dieren offerden. Voor hen was het een offer. Maar het rare is dat ze het beest opvreten. Waarschijnlijk was dat zo'n lot sowieso al.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Offerfestijn anno 2015 alsof er niets veranderd is in de tijd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Betekent een offer brengen niet dat je iets wat van jouw is weggeeft? Waarom moet er speciaal een dier voor vermoord worden? Ik begrijp wel dat deze traditie voortkomt uit dat een stel geitenhouders, wiens enige bezit een stel geiten was, een van deze voor hen waardevolle dieren offerden. Voor hen was het een offer. Maar het rare is dat ze het beest opvreten. Waarschijnlijk was dat zo'n lot sowieso al.
Dit is een steengoeie van jou Zwartmeer. Heel scherp. Om je de waarheid te zeggen, heb ik dit ook nooit goed begrepen. En dan te bedenken - volgens mij, ik ga dit nog uitzoeken - ging het om het vet. Dat vette vet was voor God. Wat er overbleef - en dat was alles - mochten de joden lekker opeten. Vergelijk het maar met een gezellige barbecue. Het ging God per saldo om de welriekende geur die hij via zijn enorme neusgaten kon inhaleren. Ik heb het over de joden, het Oude Testament. Al die religie is een grote aanfluiting van het logische verstand. Maar tsja . . . als je dat niet hebt . . .

Terug naar het offer van Jezus. Nee, eerst maar naar die komedie met Abraham die zijn eigen zoon moest offeren. Had hij soms zijn eigen zoon moeten opeten? Nee! Het krankzinnige van al die doorzichtige waanzin is dat volgens de Bijbel er geen mensenoffers mochten worden gebracht. Maar dat was God even vergeten, de onnozele hals. Dat offeren van mensen moesten joden overlaten aan hun 'heidense' buren. Tijdens mijn succesvolle carrière bij de Jehovah's Getuigen heb ik geen moment getwijfeld aan God. De geraffineerde klootzak Abraham deed niet anders. En alsof dat nog niet genoeg was gooide hij er ook nog zijn leugenachtige kwaliteiten tegenaan.

En Jezus? Die offerde zichzelf. Op een aan de tand des tijds aangepaste manier. Hij werd NIET in de fik gestoken - dat deden de vervloekte rooms-katholieken, die de draak staken met de leringen van Jezus, later in de tijd - Jezus werd gehangen en in die theatrale toestand geofferd aan God die nota bene ook nog eens zijn vader was. Rot toch op met religie! Je wordt er toch onpasselijk van. Heeft iemand nog een fatsoenlijk geweten gelardeerd aan de zijkanten met wat gezond verstand? Nou, niet bij gelovigen dus die het offeren van mensen door God aanbevolen, blijkbaar de normaalste zaak van het mens-zijn beschouwen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Offerfestijn anno 2015 alsof er niets veranderd is in de tijd.

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef: En dan te bedenken - volgens mij, ik ga dit nog uitzoeken - ging het om het vet. Dat vette vet was voor God. Wat er overbleef - en dat was alles - mochten de joden lekker opeten. Vergelijk het maar met een gezellige barbecue. Het ging God per saldo om de welriekende geur die hij via zijn enorme neusgaten kon inhaleren. Ik heb het over de joden,
:thinking: Gunst...Weer wat geleerd. Ik wist niet dat Joden ook elk jaar het slachtfeest vieren en dan massaal schapen en geiten slachten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Offerfestijn anno 2015 alsof er niets veranderd is in de tijd.

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:Nee, eerst maar naar die komedie met Abraham die zijn eigen zoon moest offeren.

Dat zou wel een offer zijn geweest voor Abraham, maar ook weer niet. Als ie daadwerkelijk contact met god had, dan wist ie ook dat ie over zijn zoon niet over in hoefde te zitten. Dus, wat is het offer dan nog? Een offer moet toch iets zijn dat je voor altijd verliest?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Offeren is een rotsmoes om onnodig veel te vreten.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Nee, eerst maar naar die komedie met Abraham die zijn eigen zoon moest offeren.

Dat zou wel een offer zijn geweest voor Abraham, maar ook weer niet. Als ie daadwerkelijk contact met god had, dan wist ie ook dat ie over zijn zoon niet over in hoefde te zitten. Dus, wat is het offer dan nog? Een offer moet toch iets zijn dat je voor altijd verliest?
Je offert het een op voor het andere op. Wat dat betreft zijn moslims wel consequent in hun fantasie om zichzelf in het aardse leven volledig weg te cijferen en op te offeren voor Allah met als tegenprestatie een half gros maagdelijke mokkels in het Hiernamaals die ze eeuwig, dag in dag uit een beurt mogen geven.

Allah zal er in het Paradijs persoonlijk op toezien dat het bij de potentie van de moslim aan niets zal ontbreken. Niet na 360 ejaculaties in een jaar noch na de dagelijkse ejaculatie in 1 miljoen jaar. Ook na tien miljoen jaar is de volgeling van Mohammed (Terrorisme Zij Met Hem) nog altijd niet uitgeneukt. Een moslim is zo'n randdebiel van lage afkomst dat dit het enige is dat hem blijkbaar boeit in zijn leven. Want een boek anders dan de Koran lezen, kunst, muziek en elke andere vorm van uitwisselingscultuur waaronder een gezellige alcoholische versnapering met een wereldburger interesseert hem in het geheel niet. Het enige dat de moslim hoeft te doen in zijn aardse leven is net zoals straks na zijn dood in de hoerenkast van Allah: parasiteren op een ander zijn geloof.

En dat soort mensen wordt door onze Europese regeringen aangemoedigd om onze beschaving bij te scholen met hun walgelijk primitieve overtuiging die haaks staat op tweeduizend jaar Europese vooruitgang. Amerikanen hebben daar een speciaal uitgebalanceerd woord voor: sociopath.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: offerfeest 2015

Bericht door Manon »

En dan te bedenken - volgens mij, ik ga dit nog uitzoeken - ging het om het vet. Dat vette vet was voor God. Wat er overbleef - en dat was alles - mochten de joden lekker opeten. Vergelijk het maar met een gezellige barbecue. Het ging God per saldo om de welriekende geur die hij via zijn enorme neusgaten kon inhaleren. Ik heb het over de joden, het Oude Testament. Al die religie is een grote aanfluiting van het logische verstand. Maar tsja . . . als je dat niet hebt . . .
Het was wel zo dat de Levieten (de pastoors van die tijd) uitverkorenen waren en van Jahweh hadden te horen gekregen dat de beste stukken vlees ook voor hen waren.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie