Gaat weer lekker allemaal in islamistan

Dhana

Gaat weer lekker allemaal in islamistan

Berichtdoor Dhana » Ma Aug 08, 2016 6:57 pm

Word je met loeiende sirenes naar de intensive care gebracht. Je familie helemaal gerust gesteld en dan kom je alsnog zo aan je eind.

Tientallen doden bij aanslag op ziekenhuis in Pakistan

Bij een aanslag op een ziekenhuis in Quetta, in het zuidwesten van Pakistan, zijn volgens de minister van Gezondheid van de provincie Baluchistan zeker zeventig mensen omgekomen.

Er zouden zo'n tweehonderd gewonden zijn gevallen. Dat zei de minister van Volksgezondheid van de provincie Baluchistan, waarin de stad ligt. Over het precieze dodental bestaat nog onduidelijkheid.

Jamaat-ur-Ahrar, een afdeling van de Pakistaanse Taliban, heeft de aanslag opgeëist.

http://www.nu.nl/buitenland/4303707/tie ... istan.html

Ik hoorde op het nieuws dat IS en de Taliban aan het steggelen zijn over wie de eer van deze geslaagde slachting toekomt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Schepsel

Re: Gaat weer lekker allemaal in islamistan

Berichtdoor Schepsel » Ma Aug 08, 2016 8:19 pm

Wat zou het toch prachtig zijn als ze in een verlaten stuk woestijn ergens dat allemaal tot de laatste man toe konden uitvechten.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Terug naar “Islam in het nieuws”