45% Marokkanen fundamentalistisch

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jan 04, 2017 1:39 pm

Deugend Nederland staat weer op de kop. Foei!!!! : nono3: Mag je niet zeggen.

Van de moslims van Turkse en Marokkaanse komaf in Nederland moet 45% als fundamentalistisch worden beschouwd. Zij tolereren maar één interpretatie van de Koran en stellen die boven de Nederlandse wet.

50 tot 100 miljoen moslims wereldwijd zijn bereid geweld tegen burgers te accepteren om de islam te verdedigen. Dat zegt de Nederlandse hoogleraar sociologie en migratie-onderzoek Ruud Koopmans in het AD. Volgens hem zijn aanslagplegers helemaal geen 'lone wolves' zoals veel mensen denken, maar komen ze uit een grote gemeenschap van gelijkgezinden.

"Er bestaat een enorm gevoel van superioriteit binnen de islam. Kijk naar misstanden in moslimlanden: het ligt altijd aan de buitenwereld".

In de krant zegt Koopmans dat het Westen zich veel beter moet weren tegen de islam. "Er zit een klassenaspect aan: als je niet meedoet aan de lofzang op de islam, op diversiteit en multiculturele samenleving, ben je een tokkie: kwaadwillend en dom".

Koopmans, die sinds 2007 werkt bij een wetenschappelijk instituut in Berlijn, zegt dat de islamisering in Duitsland merkbaar is. Zijn zoon mocht geen stage lopen in een dokterspraktijk in een migrantenwijk omdat islamitische patiënten bezwaar hebben tegen mannen. Een ander werd om dezelfde reden geweigerd bij kinderdagverblijven.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Re: 45% Marokkanen fundamentalistisch

Berichtdoor mercator » Wo Jan 04, 2017 2:10 pm

Ariel schreef:Koopmans, die sinds 2007 werkt bij een wetenschappelijk instituut in Berlijn, zegt dat de islamisering in Duitsland merkbaar is.

Ach kom, ik wist dat al vanaf het moment dat ik frequent in contact kwam met Marokkanen in 1991. Wie nu pas merkt dat de meerderheid van die mocro's fundamentalist is heeft niet goed opgelet. Een pareltje uit de mond van mijn toenmalig hulpje, toen 18 jaar : wij Marokkanen willen alle Joden de keel oversnijden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ali Yas

Re: 45% Marokkanen fundamentalistisch

Berichtdoor Ali Yas » Wo Jan 04, 2017 8:11 pm

mercator schreef:
Ariel schreef:Koopmans, die sinds 2007 werkt bij een wetenschappelijk instituut in Berlijn, zegt dat de islamisering in Duitsland merkbaar is.

Ach kom, ik wist dat al vanaf het moment dat ik frequent in contact kwam met Marokkanen in 1991. Wie nu pas merkt dat de meerderheid van die mocro's fundamentalist is heeft niet goed opgelet. Een pareltje uit de mond van mijn toenmalig hulpje, toen 18 jaar : wij Marokkanen willen alle Joden de keel oversnijden.

Rot voor ze. Want de meeste joden zijn al uit dit deel van de wereld weg en de rest volgt binnenkort. De kanarie sterft niet in de mijn maar vliegt eruit weg.
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Terug naar “Islam in het nieuws”