Discriminatie door moslims

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Discriminatie door moslims

Bericht door Pilgrim »

Autochtonen-vijandige discriminatie: Taxichauffeur laat Oostenrijkse niet instappen – wegens “ongepaste” jurk

Geplaatst op 2 juli 2017

Afbeelding

Wenen – In Oostenrijk zorgt een ernstig geval van discriminatie voor verontwaardiging en woede. Het slachtoffer is een advocate, die in Wenen door een taxichauffeur demonstratief niet werd meegenomen. Haar jurk werd door de chauffeur als aanstootgevend beschouwd.

De juriste, berichtten lokale bladen, droeg een zomerjurk toen het incident plaatsvond. Toen ze bij de standplaats in de Piaristengasse in de Josefstadt in een taxi wilde stappen, werd ze door de chauffeur geringschattend gekeurd. Toen bromde hij tegen haar in gebroken Duits: “Neem een andere taxi, vrouw.”

Er restte de advocate niets anders dan een andere taxi te zoeken. Haar outfit zou absoluut gepast geweest zijn, vertelde ze. En ze is er zeker van dat een man zoiets niet overkomen zou zijn. Het gaat duidelijk om een ander soort “op zichzelf staand geval”, dat natuurlijk helemaal niets met de islam te maken heeft.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/02 ... aste-jurk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Discriminatie door moslims

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
Autochtonen-vijandige discriminatie: Taxichauffeur laat Oostenrijkse niet instappen
Een taxi is toch een particuliere zaak? Die chauffeur mag dus zelf kiezen wie hij in zijn auto laat. Als de klant ook maar kan kiezen bij welke chauffeur zij in de auto stapt, en de lokale overheid het niet zó heeft geregeld dat zij per se de voorste moet kiezen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Discriminatie door moslims

Bericht door Pilgrim »

Dan zou het dus legale discriminatie zijn? Maar het blijft desalniettemin een verwerpelijke vorm van discriminatie.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Discriminatie door moslims

Bericht door Pilgrim »

Hoe onze Duitse kinderen worden getreiterd door islamitische medeleerlingen: en niemand komt voor ze op

Geplaatst op 5 mei 2018

Afbeelding
Wie in de pauze een broodje worst eet, wordt bespuugd.

“Vandaag was er oudergesprek op de school van mijn zoon. Zoals ik al eens vermeldde, is hij het enige kind zonder migratieachtergrond in zijn klas. In het gesprek met de onderwijzeres en de maatschappelijk werker ben ik er nu eindelijk achter gekomen waarom mijn zoon nooit de door mij in zijn broodtrommel meegegeven broodjes, appels en kleine toetjes heeft opgegeten, maar ik de hele troep ’s avonds steeds bij het afval kon gooien...”

Hoe walgelijk voor “welkomstcultuurkinderen”: Brood met worst voor in de schoolpauze! Halal-luja!

Wij zijn intussen aan van alles gewend geraakt, en ons verrast het nauwelijks nog wat de welkomstgasten zo allemaal voor ons meebrengen – bijv. vreemde zeden en gewoonten, andere opvattingen over criminaliteit, over vrouwen en gezin, over eten en over tolerantie en dergelijke.


A propos eten. Eten is mijn – nee, niet heimelijke, maar openlijk getoonde hartstocht, wat ook niet over het hoofd te zien is. Ik kook graag, ik eet, en (een beetje beschaamd) ik drink ook graag een behoorlijke rode wijn. Waarvan mijn huisarts voor mijn eigen bestwil zegt “dat het rustig meer dan één glas mag zijn, maar niet teveel.” Gelukkig heeft hij mij nog nooit hoeven uitleggen wat “teveel” is!

Het is nu eenmaal zo, beste lezers, dat eten en drinken lichaam en ziel bij elkaar houden. En aangezien ik graag gasten uitnodig en daarbij heel ijverig debatteer, komen lichaam en ziel bij mij niet te kort. Mensen, die hier al langer wonen, kennen dat immers.

Bij hen, die pas sinds kort hier wonen, is het iets heel anders. Oh mijn God, wat díe allemaal NIET mogen eten! En drinken mogen ze al helemáál niet, wanneer er aangegeven percentages of promillages op geplakt zijn. In plaats daarvan mogen ze echter bijv. lamsvlees eten – wat ik ook graag eet, zolang ik de dieren maar niet uit de wei moet stelen en ze levend de keel moet doorsnijden.

Nou ja, wij hier in het Rijnland zien dat allemaal iets losser, en leven volgens het devies: “Man muss och jönne könne!” en “mir losse de leewe Jott en jute Mann sein.” (Dat hoef ik waarschijnlijk allemaal niet te vertalen.)*
*Vertaler: “Men moet elkaar wat gunnen” en “Mij laat onze lieve Heer een goed mens zijn.”

In mijn Rijnlandse eenvoud heb ik gemeend dat onze gasten, die de laatste tijd geacht worden bij Duitsland te horen, net zo’n lieve God hebben als wij. Maar hun Allah schijnt heel streng te zijn. Zelfs de kinderen moeten de rituele plichten vervullen.

“Nou ja”, zegt de Rijnlander daar dan weer over, “leven en laten leven.” Maar dat schijnt uitsluitend een Rijnlands basisprincipe te zijn. Daarmee weten moslims zich kennelijk absoluut geen raad. Zo proberen ze zelfs niet alleen hún, maar ook ónze kleintjes op te voeden in de “Ware Leer” – wat natuurlijk, zoals gezegd, ook geldt voor eten en drinken. Halal-luja!

En nu, geachte lezers, is het afgelopen met de “afdeling Rijnland” – nu wordt het serieus, want het gaat om kinderen en eten. Daar maakt niemand grapjes over. Een vriendin uit Berlijn vertelt daarover bijv. een totaal niet verheffende geschiedenis, die door de geachte satiricus Inge Steinmetz aan mij werd doorgestuurd:

Het enige kind zonder migratieachtergrond – te midden van de welkomstgasten-kinderen
“Vandaag was er oudergesprek op de school van mijn zoon. Zoals ik al eens eerder vermeldde, is hij het enige kind zonder migratie-achtergrond in zijn klas. In gesprek met de onderwijzeres en de maatschappelijk werker ben ik er nu eindelijk achtergekomen, waarom mijn zoon nooit de door mij in de broodtrommel meegegeven broodjes, appels en kleine toetjes heeft gegeten, maar ik de hele troep ´s avonds steeds weer in het afval kon kieperen:

Steeds wanneer hij zijn broodtrommel opengemaakt had om te eten, zijn alle andere leerlingen bij hem weg gaan zitten, omdat hij immers een “varkensvleeseter” is. Dat hem zo de lust vergaan is, daar kan ik werkelijk inkomen.

Ook ander min of meer subtiel getreiter is bijna aan de orde van de dag. Een andere jongen – ook blond – uit een andere klas loopt de hele tijd met een baseballcap op, zodat men zijn haar niet ziet.

Ik ben zowat aan het eind van mijn Latijn. Waarom is er dan überhaupt een maatschappelijk werker als hij zoiets niet verhindert?”


Ik speel de vraag van de vriendin graag door aan mevrouw Merkel
Zij heeft de gasten uitgenodigd en weet vast en zeker hoe het hoort in de omgang met medemensen. Tot mevrouw de Bondskanselier antwoordt, zal ik mij dan maar weer overgeven aan mijn hartstocht ( “eten en drinken houdt...”, nu ja, U weet wel...).

Hoe dan ook, binnenkort hoeven wij ons daarover waarschijnlijk niet langer druk te maken, want de hier al langer wonende “autochtonen” sterven uit – of zo.

Met een Rijnlandse “Tschüss zesamme!” (Vert.:Tabé allemaal!) groet Peter Helmes U en wenst hij U zowel een fantastische zonnige dag als een enthousiaste dans in de maand mei (daar zijn wij dan onder ons). Ach ja, een glaasje Mei-bowl past daar bijzonder goed bij.

Solange wir noch dürfen, lasst uns einen schlürfen! – Laten wij er één nemen, zolang het nog mag!

Door: Peter Helmes

Bron: https://michael-mannheimer.net

Vertaald uit het duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/05 ... oor-ze-op/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Discriminatie door moslims

Bericht door Pilgrim »

Scholier wordt door moslim-immigranten in elkaar geslagen omdat hij op zijn school Duits wilde spreken

Posted op september 22, 2018 door Rommel

Afbeelding
Migranten slaan Duitse leerling op brute wijze in elkaar. (Foto: Politie)

Het lijden van Duitse leerlingen op de overheidsscholen met een hoog moslimaandeel aan leerlingen is al jaren bekend. De in de minderheid bevindende Duitse leerlingen worden lastiggevallen, geslagen en simuleren – vaak uit angst – het “Makaken-accent” van de islamitische meerderheid.

Op een school in Hameln is een Duitse leerling op brute wijze in elkaar geslagen door klasgenoten met een migratieachtergrond. Zijn misdrijf: Hij had de tekst op een messenger in de klasgroep in het Duits gewenst, schrijft Jouwatch.

De Eugen-Reintjes school bevestigt de mishandeling op haar website onder de bagatelliserende titel “Auseinandersetzung an der Bushaltestelle – Kommunikation gelingt, wenn man gleicher Sprache spricht” – Meningsverschil op de bushalte, communicatie slaagt als men dezelfde taal spreekt.

“Op dinsdag 11.09.2018, rond 13.30 uur, was er een meningsverschil tussen twee jongeren op de bushalte van de Eugen-Reintjes school. De reden voor het argument leek het verzoek van een klasgenoot te zijn die een boodschap op een messenger in het Duits had gewenst om alles te begrijpen”.

https://fenixx.org/2018/09/22/scholier- ... e-spreken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Discriminatie door moslims

Bericht door Pilgrim »

“Kloten Oostenrijkers”: Een einde maken aan de horror in de klas!

Geplaatst op 23 september 2018

Afbeelding

De zaak van het 16-jarige meisje in Stockerau, dat al op de eerste schooldag op de handelsschool Stockerau door haar “schoolkameraden” dusdanig werd gepest dat het de school weer moest verlaten, heeft mij bijzonder gechoqueerd. De leerling zou ook uitgescholden zijn voor “kloten Oostenrijkse”. En dat midden in Oostenrijk!

Is dat nu “dankbaarheid”?

Het is het product van de compleet foute immigratie- en stimuleringspolitiek voor gezinnen van de afgelopen decennia dat jonge autochtone kinderen überhaupt zo in de minderheid zijn geraakt tegenover immigrantenkinderen. Nog erger is echter het gebrek aan respect tegenover de Oostenrijkse manier van leven en cultuur. Hoe in vredesnaam kunnen 16-jarige snotneuzen mensen zó haten, die uit het land komen waarin ze zelf wonen?

Het land, dat hun voorouders in veel gevallen bescherming bood voor oorlog en terreur? Het land, dat als nauwelijks een ander land in de wereld overvloedige sociale uitkeringen voor de start in een nieuw leven ter beschikking stelt? Let wel, sociale uitkeringen, waarvoor de gewone burger in het land met hoge belastingen, Oostenrijk, keihard moet zwoegen.

Volkssport Oostenrijker-discriminatie
Om de haat tegen die staat tot uitdrukking te brengen, waarin je ouders geïmmigreerd zijn, schijnt ondertussen de volkssport onder jonge migranten geworden te zijn. Steeds opnieuw komen we ook gevallen in stadsdelen van Linz te weten, waarin kinderen vanwege hun Oostenrijkse komaf geplaagd en gepest worden.

De volledig mislukte politiek van de SPÖ heeft met medewerking van een destijds meer sociaaldemocratisch geworden ÖVP zulke grote fouten begaan, dat het opruimen daarvan vermoedelijk tientallen jaren zal duren. Desondanks wordt de nieuwe ÖVP/FPÖ-regering afgemeten aan de snelle leniging van de problemen. Toestanden zoals in Stockerau moeten zo snel mogelijk gestopt worden. Geen schoolkind mag er bang voor hoeven zijn om op school vanwege zijn herkomst gepest te worden.

Verantwoordelijken en media zwijgen
In het concrete geval van Stockerau bestaat echter het gevaar van een “typisch Oostenrijkse” oplossing. De onderwijsdirecteur van Neder-Oostenrijk, Johann Heuras, deelde ons alleen maar mee dat de situatie direct ter plaatse met de school geanalyseerd zou worden.

Schooldirecteur Harald Rannert vond het überhaupt niet de moeite waard om op onze vragen te antwoorden. In plaats van consequenties voor de daders zal het er wel weer op uit draaien dat de situatie wel overwaait. De redactie van “Wochenblick” zal de vinger echter in de wonde blijven leggen en de zaak in Stockerau heel goed in de gaten houden. De rol van het zwijgen laten we in dit geval weer eens over aan de zelfbenoemde kwaliteitsmedia...

Bron: www.wochenblick.at

Door: Christian Seibert

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/09/23 ... n-de-klas/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Discriminatie door moslims

Bericht door Pilgrim »

1400 blanke kinderen in één stad zijn het slachtoffer geworden van moslims. Ouders worden afgedaan als racist en zijn beledigd en boos.
https://pressecop24.com



https://ejbron.wordpress.com/2020/01/13 ... dictatuur/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie