Depressies, angsten en bezetenheid van moslims.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Depressies, angsten en bezetenheid van moslims.

Bericht door Ariel »

Kennen jullie hem nog ? Maiwand de Thuisblijver , aka Shabir Burhani ? Eeuwige student bestuurskunde te Leiden ooit eens gevlucht uit Afghanistan?
Afbeelding
Maiwand de Thuisblijver op vakantie in Afghanistan.
Welnu. Shabir is erg actief op twitter, en daar volg ik hem zolang hij mij niet blokkeert. De laatste keer dat ik een blok van hem kreeg was na aanleiding van de vraag van hem hoe het komt dat veel moslims depressief en angstig zijn.

Mijn oplossing was toen het geloof in djinns en nog een paar opmerkingen.

Bam ...Daar kwam de ban.

Shabir blokkeert regelmatig half twittervolk, en waarschijnlijk begrijpt hij dat als hij iedereen en zijn moeder een ban geeft, er weinig mensen overblijven om dawah op te praktiseren en zo nu en dan worden zijn volgelingen dus ontblokt.

Zoals nu , nu hij weer een soort van algemene amnestie voor alle kafirs die hem lastig vallen uitgeschreven heeft.

Anyway...Ik kom nu to the point. Shabir is er nu gelukkig achter waar de depressies, angsten en bezetenheid van moslims vandaan komen.

Dit dus....
Waarom hebben steeds meer moslims last van depressies, angsten en bezetenheid?

1. Er wordt geen koran meer gereciteerd of afgespeeld in huis
2. Engelen blijven buitenshuis vanwege opgehangen foto's van levende wezens
3. Duivels vullen de huizen, wanneer de engelen wegblijven
4. De zonden via de smartphones en tv's nemen met de dag toe
5. Er worden geen gebeden verricht in huis, waardoor het kerkhoffen worden
6. De huizen worden op een verboden wijze middels rente gekocht
7. Muziek wordt thuis afgespeeld en beluisterd waardoor de harten versteend raken en waar men zelfs dood aan kan gaan (Avicii)
8. Beschermende smeekbeden worden niet meer uitgesproken
9. Voorschriften van Allah worden aan de laars gelapt met als excuus: 'Ik ben er nog niet klaar voor'
10 Men verdient zijn/haar geld op verboden wijze
11 Men weigert de instructies van de arts (Allah) en weigert het medicijn tegen deze ziekten: berouw en terugkeer naar Allah!
Een ieder die depressief, angstig of bezeten is, doe je voordeel met dit lijstje
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie