President Oostenrijk is tegen cartoons

Plaats reactie
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

President Oostenrijk is tegen cartoons

Bericht door Maroc_21 »

President Oostenrijk is tegen cartoons

STRAATSBURG - Media mogen geen profeet afbeelden als dat in die religie verboden is. Spotprenten zijn dan zelfs dubbel fout. President Heinz Fischer van huidig EU-voorzitter Oostenrijk heeft dat woensdag gezegd in het Europees Parlement.

„Respect voor religieuze gevoelens van wat mensen heilig vinden is een belangrijk element in het samenleven. Het is geen onaanvaardbare beperking van een fundamenteel recht”, zei hij.

De islam verbiedt het afbeelden van profeet Mohammed. Een Deense krant heeft recent spotprenten van Mohammed geplaatst. Dat leidde tot protesten van meerdere islamitische landen. Westerse politici verdedigen de prenten echter met een beroep op de vrijheid van meningsuiting.

„Journalistieke vrijheid vraagt bedachtzaamheid en respect”, vindt de president. „Als miljarden mensen op deze aarde vreedzaam willen leven, is het geen overbodige luxe om rekening te houden met de waarden van anderen. Dat geldt uiteraard ook in andere richtingen.”

De president zei in kranten vaak te lezen dat de vrijheid van meningsuiting boven alles gaat. „Ik zie dat anders”, zei hij. „De vrijheid van meningsuiting is verweven met andere vrijheden. Ze functioneren in relatie met elkaar”.

Hij trok een vergelijking met de vrijheid van kunstenaars, waar hij zich ooit in had verdiept. „Die vrijheid gaat ook niet boven alles.”

De Oostenrijker sprak zich uit tegen een gedragscode voor de media, waarvoor de laatste tijd stemmen opgaan. Hij vindt dat bijvoorbeeld niet alle karikaturen over één kam te scheren zijn.

Afbeelding

Bron: De volkskrant 15/02/2006
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Media mogen geen profeet afbeelden als dat in die religie verboden is.
Wat heb ik als niet-moslim te maken met geboden en verboden die voor moslims gelden??
Helemaal niks.
Dus als ik ene Mohammed wil tekenen dan is dat mij vrij om te doen.
Verder kan dit tekenen heilzaam werken, zo leert de Europese geschiedenis in de omgang tussen Europeanen en religies (het christendom).
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

En dan durven moslims nog te beweren dat de islam NIET middels geweld verspreid is.
Amorele atheistische nitwit
Peet
Berichten: 102
Lid geworden op: za feb 25, 2006 3:40 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Peet »

Griezelig, een Oostenrijkse premier die niet begrijpt dat de vrijheid van meningsuiting de belangrijkste vrijheid is. Zonder dat zijn er geen andere vrijheden. Deze man weet totaal niet waar hij over praat (helaas kan dit ook van JPB gezegd worden).
Degenen die om respect vragen verdienen dit het minst.
M.O.S.L.I.M. = Met Ons Samen Leven Is Moeilijk
Peet
Berichten: 102
Lid geworden op: za feb 25, 2006 3:40 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Peet »

pardon, het is president. :wink:
Degenen die om respect vragen verdienen dit het minst.
M.O.S.L.I.M. = Met Ons Samen Leven Is Moeilijk
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89877
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Peet schreef:pardon, het is president. :wink:
Maar het blijft eng... :(

Welkom Peet. Fijn dat je het FFI team komt versterken.

Groetjes.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Misschien dat die Oostenrijkse president zich wat dieper in islam zou kunnen verdiepen. Dan weet hij dat islam geen enkele afbeelding aanvaardt.

Zou hij dat ook willen volgen aub? Je wil toch geen moslimteentjes pijndoen mijnheer President?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Re: President Oostenrijk is tegen cartoons

Bericht door Serdar »

Maroc_21 schreef:President Oostenrijk is tegen cartoons

STRAATSBURG - Media mogen geen profeet afbeelden als dat in die religie verboden is. Spotprenten zijn dan zelfs dubbel fout. President Heinz Fischer van huidig EU-voorzitter Oostenrijk heeft dat woensdag gezegd in het Europees Parlement.

„Respect voor religieuze gevoelens van wat mensen heilig vinden is een belangrijk element in het samenleven. Het is geen onaanvaardbare beperking van een fundamenteel recht”, zei hij.

De islam verbiedt het afbeelden van profeet Mohammed. Een Deense krant heeft recent spotprenten van Mohammed geplaatst. Dat leidde tot protesten van meerdere islamitische landen. Westerse politici verdedigen de prenten echter met een beroep op de vrijheid van meningsuiting.

„Journalistieke vrijheid vraagt bedachtzaamheid en respect”, vindt de president. „Als miljarden mensen op deze aarde vreedzaam willen leven, is het geen overbodige luxe om rekening te houden met de waarden van anderen. Dat geldt uiteraard ook in andere richtingen.”

De president zei in kranten vaak te lezen dat de vrijheid van meningsuiting boven alles gaat. „Ik zie dat anders”, zei hij. „De vrijheid van meningsuiting is verweven met andere vrijheden. Ze functioneren in relatie met elkaar”.

Hij trok een vergelijking met de vrijheid van kunstenaars, waar hij zich ooit in had verdiept. „Die vrijheid gaat ook niet boven alles.”

De Oostenrijker sprak zich uit tegen een gedragscode voor de media, waarvoor de laatste tijd stemmen opgaan. Hij vindt dat bijvoorbeeld niet alle karikaturen over één kam te scheren zijn.

Afbeelding

Bron: De volkskrant 15/02/2006
Ik vraag me af waarom ze niet Jezus tekenen met een hakenkruis tulband om zijn arm die Joodse kinderen met een David-ster de gaskamers induwd.
Waarom kan ik in Nederland de boek van A.Hitler, "Mein Kampf" niet kopen?
Vrijheid van mening en persvrijheid toch?
Waarom worden sommige werknemers ontslagen van hun werk als ze openlijk zeggen dat de 11 september aanslag terecht was?
Vrijheid van mening toch?
Wij laten de vrijheid van de mensen niet bepalen door de normen en waarden, geloofsovertuiging en de kijk van christenen.
Een laffe aanval op onze geloof onder het non van "vrijheid van mening" en "persvrijheid" zullen wij moslims nooit tollereren.

Elke keer krijgen we klap na klap op ons gezicht en elke keer keren we onze andere wang toe, en fietsen we telkens tegen de tegenwind in, maar de wraak zal zoet zijn. Jullie kunnen nooit beseffen en voorstellen wat wij over hebben in wat wij geloven.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma jun 12, 2006 4:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Re: President Oostenrijk is tegen cartoons

Bericht door Maroc_21 »

Serdar schreef: Ik vraag me af waarom ze niet Jezus tekenen met een hakenkruis tulband om zijn arm die Joodse kinderen met een David-ster de gaskamers induwd.
Hoi Serdar,

Wij verlichte Moslims moeten het voorbeeld van fatsoen-failliete ongelovigen niet volgen. We moeten niet uit reaktie hun verduisterde pad bewandelen en een Groot profeet gaan beledigen. Want dan zijn wij en hun gelijk? niet waar?

De Koran leert ons fatsoen. Van onze Liefdevolle God mogen we (mensen) elkaar niet belachelijk maken. Ook mogen wij "ongelovigen" niet belachelijk maken.

Jullie die geloven! Mensen moeten elkaar niet belachelijk maken. Misschien zijn zij juist beter dan zij! (...) En maakt geen aanmerkingen op elkaar en geeft elkaar geen scheldnamen. (...) » (Koran 49:11)

Maar wanneer zij ons belachelijk maken of onze Geliefde profeet (vzmh) beledigen, moeten wij, verlichte Moslims, beheersen en hun bespottingen met geduld verdragen. De Koran leert ons hoe in zulk situatie om te gaan:

En zeg aan Mijn dienaren dat te zeggen wat het beste is, want de satan hitst op tot tweedracht onder hen; de satan is een verklaarde vijand van de mens. » (Koran 17:53)

Wanneer wij moslims "hen" ook gaan bespotten denk je dat zij ermee gaan stoppen? Nee de Koran vertelt ons "hen niet" te beledigen of te bespotten>

En hoont niet hen die zij in de plaats van God aanroepen, zodat zij God niet uit vijandigheid en zonder kennis gaan honen. » (Koran 6:108)

En broeder nog een opmerking. Jezus is een broeder van onze Heilige Profeet Moahammed. In de Bijbel heeft hij de komst van onze Geliefde Profeet voorspeld. Jezus (vzmh) is voor Moslims even belangrijk als de profeet Moahmmed. Want wij moslim maken geen onderscheid tussen de profeten van Allah.

Zegt: "Wij geloven in Allah en in hetgeen ons is geopenbaard en in hetgeen tot Abraham, Ismaël, Izaäk, Jacob en de stammen werd nedergezonden en in hetgeen aan Mozes en Jezus werd gegeven en in hetgeen aan alle andere profeten werd gegeven door hun Heer. Wij maken geen onderscheid tussen hen en aan Hem onderwerpen wij ons. (koran 2:136)

Assalaam Aleykoum,
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Re: President Oostenrijk is tegen cartoons

Bericht door Serdar »

Maroc_21 schreef:
Serdar schreef: Ik vraag me af waarom ze niet Jezus tekenen met een hakenkruis tulband om zijn arm die Joodse kinderen met een David-ster de gaskamers induwd.
Hoi Serdar,

Wij verlichte Moslims moeten het voorbeeld van fatsoen-failliete ongelovigen niet volgen. We moeten niet uit reaktie hun verduisterde pad bewandelen en een Groot profeet gaan beledigen. Want dan zijn wij en hun gelijk? niet waar?

De Koran leert ons fatsoen. Van onze Liefdevolle God mogen we (mensen) elkaar niet belachelijk maken. Ook mogen wij "ongelovigen" niet belachelijk maken.

Jullie die geloven! Mensen moeten elkaar niet belachelijk maken. Misschien zijn zij juist beter dan zij! (...) En maakt geen aanmerkingen op elkaar en geeft elkaar geen scheldnamen. (...) » (Koran 49:11)

Maar wanneer zij ons belachelijk maken of onze Geliefde profeet (vzmh) beledigen, moeten wij, verlichte Moslims, beheersen en hun bespottingen met geduld verdragen. De Koran leert ons hoe in zulk situatie om te gaan:

En zeg aan Mijn dienaren dat te zeggen wat het beste is, want de satan hitst op tot tweedracht onder hen; de satan is een verklaarde vijand van de mens. » (Koran 17:53)

Wanneer wij moslims "hen" ook gaan bespotten denk je dat zij ermee gaan stoppen? Nee de Koran vertelt ons "hen niet" te beledigen of te bespotten>

En hoont niet hen die zij in de plaats van God aanroepen, zodat zij God niet uit vijandigheid en zonder kennis gaan honen. » (Koran 6:108)

En broeder nog een opmerking. Jezus is een broeder van onze Heilige Profeet Moahammed. In de Bijbel heeft hij de komst van onze Geliefde Profeet voorspeld. Jezus (vzmh) is voor Moslims even belangrijk als de profeet Moahmmed. Want wij moslim maken geen onderscheid tussen de profeten van Allah.

Zegt: "Wij geloven in Allah en in hetgeen ons is geopenbaard en in hetgeen tot Abraham, Ismaël, Izaäk, Jacob en de stammen werd nedergezonden en in hetgeen aan Mozes en Jezus werd gegeven en in hetgeen aan alle andere profeten werd gegeven door hun Heer. Wij maken geen onderscheid tussen hen en aan Hem onderwerpen wij ons. (koran 2:136)

Assalaam Aleykoum,
Beste vriend, je hebt mijn bericht inhoudelijk totaal niet goed begrepen.
Ik heb het over hun, aangezien de meesten beweren dat ze "ongelovig" zijn en spreken over persvrijheid en vrijheid van mening.

Onze respect voor een groot profeet als Jezus is net zoveel als voor de Heilige Profeet, vrede zij met hem.

Jammer dat je mijn tekst niet goed hebt begrepen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Maroc: Wij verlichte Moslims moeten het voorbeeld van fatsoen-failliete ongelovigen niet volgen. We moeten niet uit reaktie hun verduisterde pad bewandelen en een Groot profeet gaan beledigen. Want dan zijn wij en hun gelijk? niet waar?
Maroc, ik ben het helemaal met je eens.
Er moet echte apartheid zijn....een gebied voor moslims en een gebied voor kafir..enne.. ze moegen elkaars gebied op geen enkele wijze betreden. Ik ben helemaal VOOR.
Amorele atheistische nitwit
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Re: President Oostenrijk is tegen cartoons

Bericht door Maroc_21 »

Serdar schreef: Beste vriend, je hebt mijn bericht inhoudelijk totaal niet goed begrepen.
Ik heb het over hun, aangezien de meesten beweren dat ze "ongelovig" zijn en spreken over persvrijheid en vrijheid van mening.

Onze respect voor een groot profeet als Jezus is net zoveel als voor de Heilige Profeet, vrede zij met hem.

Jammer dat je mijn tekst niet goed hebt begrepen.
Ik heb het woordje "ze" over het hoofd gezien. Vergeef het me!

Het feit dat in Nederland "Mein Kamf" niet te koop is komt omdat hier geen vrijheid van pers is noch vrijheid van meningsuiting is. In Nederland heersen duisere krachten die vrijheid van mening verbieden als deze tegen "hun" gebruikt wordt. En het volk is net een kudde schaap. Ze volgen alleen maar en denken niet na!

Hoezo is "Mein kamf" verboden? En het boek van Anne Frank in alle scholen gaan verplichten. Ik heb noch moeite met "Mein kamf" noch met Anne Frank. Ze zijn beiden een historisch schat aan informatie. Maar ze verboden het ene boek en geboden het andere... En dat noem ik propaganda! Want als ik de geschiedenis wil bestuderen moet toegang hebben tot alle informatie.

mvg,
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89877
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou Maroc.
Dat jij geen moeite hebt met "Mein kamf" kan ik heel goed begrijpen.
"Mein kamf" is namelijk een zelfde soort boek als de Koran.
In beide word haat gepredikt en in beide boeken worden Joden beschimpt en word er tot moord en haat opgeroepen naar de Joden toe.
Het zou goed mogelijk zijn dat Hitler geïnspireerd is door de Koran toen hij "Mein kamf" schreef.


Serdar.
Mein kamf" is gewoon een naslagwerk van Hitler’s gedachten.
Het geeft inzicht in de zieke geest van die man.
Ik walg van het boek, net als ik van veel boeken walg, maar misschien moeten ze dit boek niet meer bannen , want eigenlijk moeten ze de Koran dan ook verbieden omdat dit boek ook aanzet tot haat en volkenmoord!
Mein kamf geeft inzicht in Hitlers geest,
Koran geeft inzicht in Mohammed's geest.



Een voorbeeldje.
Qur'an 59.14 “The Jews will not unite and fight against you except from behind walls. They hate themselves. You would think they were united, but their hearts are divided. That is because these [Jews] are a people devoid of sense. Like those who recently preceded them [the Meccans at Badr], they [the Jews who were just sent into the desert to die] have tasted the evil result of their conduct. And (in the Hereafter there is) for them a grievous punishment.
Verander wat woorden zoals Polen voor Meccans, en de woestijn voor concentratie kamp en viola. :evil:
Volgens mij hadden deze twee mannen de zelfde script writer.
Namelijk een duivelse geest die deze twee mannen in bezit genomen had.

59: 14. Zij zullen u niet bestrijden zelfs allen tezamen, tenzij in versterkte steden of achter muren, ofschoon zij onderling grote dapperheid tonen. Gij denkt dat zij eensgezind zijn maar hun harten zijn verdeeld. Dat is omdat zij een volk zijn dat niet begrijpt.
59: 15. Evenals voor degenen die kort vóór hen het kwade gevolg hunner daden ondergingen, is er voor hen een pijnlijke straf.


Het is geen wonder dat Mein kamf in Islamitsche landen een bestseller is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Firebird
Berichten: 282
Lid geworden op: ma mar 20, 2006 8:01 pm

Bericht door Firebird »

Ariel schreef:Nou Maroc.
Dat jij geen moeite hebt met "Mein kamf" kan ik heel goed begrijpen.
"Mein kamf" is namelijk een zelfde soort boek als de Koran.
In beide word haat gepredikt en in beide boeken worden Joden beschimpt en word er tot moord en haat opgeroepen naar de Joden toe.
Het zou goed mogelijk zijn dat Hitler geïnspireerd is door de Koran toen hij "Mein kamf" schreef.


Serdar.
Mein kamf" is gewoon een naslagwerk van Hitler’s gedachten.
Het geeft inzicht in de zieke geest van die man.
Ik walg van het boek, net als ik van veel boeken walg, maar misschien moeten ze dit boek niet meer bannen , want eigenlijk moeten ze de Koran dan ook verbieden omdat dit boek ook aanzet tot haat en volkenmoord!
Mein kamf geeft inzicht in Hitlers geest,
Koran geeft inzicht in Mohammed's geest.



Een voorbeeldje.
Qur'an 59.14 “The Jews will not unite and fight against you except from behind walls. They hate themselves. You would think they were united, but their hearts are divided. That is because these [Jews] are a people devoid of sense. Like those who recently preceded them [the Meccans at Badr], they [the Jews who were just sent into the desert to die] have tasted the evil result of their conduct. And (in the Hereafter there is) for them a grievous punishment.
Verander wat woorden zoals Polen voor Meccans, en de woestijn voor concentratie kamp en viola. :evil:
Volgens mij hadden deze twee mannen de zelfde script writer.
Namelijk een duivelse geest die deze twee mannen in bezit genomen had.

59: 14. Zij zullen u niet bestrijden zelfs allen tezamen, tenzij in versterkte steden of achter muren, ofschoon zij onderling grote dapperheid tonen. Gij denkt dat zij eensgezind zijn maar hun harten zijn verdeeld. Dat is omdat zij een volk zijn dat niet begrijpt.
59: 15. Evenals voor degenen die kort vóór hen het kwade gevolg hunner daden ondergingen, is er voor hen een pijnlijke straf.


Het is geen wonder dat Mein kamf in Islamitsche landen een bestseller is.
:biggrin:
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: President Oostenrijk is tegen cartoons

Bericht door Iznogoodh »

Serdar schreef:Ik vraag me af waarom ze niet Jezus tekenen met een hakenkruis tulband om zijn arm die Joodse kinderen met een David-ster de gaskamers induwd.
Waarom kan ik in Nederland de boek van A.Hitler, "Mein Kampf" niet kopen?
Vrijheid van mening en persvrijheid toch?
Waarom worden sommige werknemers ontslagen van hun werk als ze openlijk zeggen dat de 11 september aanslag terecht was?
Vrijheid van mening toch?
Wij laten de vrijheid van de mensen niet bepalen door de normen en waarden, geloofsovertuiging en de kijk van christenen.
Een laffe aanval op onze geloof onder het non van "vrijheid van mening" en "persvrijheid" zullen wij moslims nooit tollereren.
Tjonge, wat errug toch. Ook erg leuk verzonnen.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Ariel schreef:Mein kamf" is gewoon een naslagwerk van Hitler’s gedachten.
Het geeft inzicht in de zieke geest van die man.
Ik ben erg ge-intresseerd in de geschiedenis. Ik denk dat Westerlingen met hun bezetting en hun kolonies over de wereld ééndezelfde gedachte hebben als Hitler. Hitler is ge-inspireerd door de drang naar bezetting van veel Westerse "blinde" bezettings-apparaten. Hitler is een misdadiger in de ogen van blinden omdat hij die zieke gedachte tegen "jullie" gebruikt heeft en niet tegen anderen.

Ik wil (lees: ik eis) in de tijd van informatie de beschikking hebben over de zieke gedachten die jullie voorganger is. Alleen dan kan ik objectief de geschiedenis bestuderen. Ze hebben "Mein Kamf" verboden omdat ze bang zijn "hun" plannen ontmaskerd te geraken.
59: 14. Zij zullen u niet bestrijden zelfs allen tezamen, tenzij in versterkte steden of achter muren, ofschoon zij onderling grote dapperheid tonen. Gij denkt dat zij eensgezind zijn maar hun harten zijn verdeeld. Dat is omdat zij een volk zijn dat niet begrijpt.

59: 15. Evenals voor degenen die kort vóór hen het kwade gevolg hunner daden ondergingen, is er voor hen een pijnlijke straf.
Godswoord is de waarheid

Doet me bovenstaande denken aan de misdadigers kruisvaarders die palestina binnen vielen en Jerusalem hebben ingenomen. Jerusalem is omringd door muren. De kruisvaarders bleven in de stad en durfden niet buiten de stad te komen vechten. Salahdien (moge God tevreden om hem zijn) nodigde ze uit buiten de stad te vechten als ze echt dapper zijn. Toen ze de stad verlieten met een ongelofelijke vertoning van macht en mankracht zijn ze echter door de dappere Moslim strijders verslagen. Allah oe Akbar.

Hetzelfde geld voor de dag van vandaag. Je ziet de onrechtvaarders in Israel en denkt dat ze eensgezind zijn. Nee. Het tegendeel is waar hun harten zijn verdeeld. En degenen die hen helpen evenzo hun harten zijn verdeeld. Als ze dapper zijn waarom vechten ze niet buiten de apartheidsmuur tegen de Palestijnen.

Israel is een 4de wereldmacht. Maar ik zweer dat ze Palestijnen niet zullen en kunnen verslaan. Want God is met de Palestijnen zolang de Palestijnen alleen God aanbidden. En als het een man-man gevecht wordt maken ze geen schijn van kans.

Maar nee ze schuilen in steden achter muren net als vrouwen en bewapennen zich met alle mogelijke wapens die maar te denken valt. Maar de Palestijnse jongen met zijn steen is machtiger dat die tank daar.

Afbeelding

Allah oe Akbar
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Gebruikersavatar
Firebird
Berichten: 282
Lid geworden op: ma mar 20, 2006 8:01 pm

Bericht door Firebird »

de islamitische legers hebben heel wat meer doden op hun geweten dan die kruisvaarders beste Maroc. Wist je dat ze rond de tijd van de kruistochten tientallen miljoenen mensen in India hebben vermoord? Wist je dat hindu kush in het Parsi "slachting van de hindu's " betekent??
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89877
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Het blijkt dat Maroc niet het onderscheid kan maken tussen je land verdedigen en een land aanvallen.
Maroc wil graag dat elk land dat gedwongen word om zich te onderwerpen aan de Islam dat zonder tegenstand doet.

Maar ja, ik krijg ook niet altijd wat ik wil.
Ik wil graag een laptop voor mijn verjaardag, maar ik heb het angstige gevoel dat deze wens niet verwezenlijkt word.
Misschien moet ik mijn toekomstige laptop op Islamitische wijze afdwingen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
oppertovenaar
Berichten: 97
Lid geworden op: ma feb 06, 2006 2:18 am

Bericht door oppertovenaar »

Maroc_21 schreef: Ik wil (lees: ik eis) in de tijd van informatie de beschikking hebben over de zieke gedachten die jullie voorganger is. Alleen dan kan ik objectief de geschiedenis bestuderen. Ze hebben "Mein Kamf" verboden omdat ze bang zijn "hun" plannen ontmaskerd te geraken.
Uhm.. Mein Kampf is gewoon verkrijgbaar bij de meeste bibliotheken. Een simpele zoekopdracht op internet voldoet ook. Dat laatste heeft ook de voorkeur als je liever niet in lijstjes van de AIVD wilt voorkomen.
Atheisme is een religie zoals het niet verzamelen van postzegels een hobby is.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

oppertovenaar schreef:
Maroc_21 schreef: Ik wil (lees: ik eis) in de tijd van informatie de beschikking hebben over de zieke gedachten die jullie voorganger is. Alleen dan kan ik objectief de geschiedenis bestuderen. Ze hebben "Mein Kamf" verboden omdat ze bang zijn "hun" plannen ontmaskerd te geraken.
Uhm.. Mein Kampf is gewoon verkrijgbaar bij de meeste bibliotheken. Een simpele zoekopdracht op internet voldoet ook. Dat laatste heeft ook de voorkeur als je liever niet in lijstjes van de AIVD wilt voorkomen.
Het is de vraag of Maroc21 eens in de twee dan wel eens in de drie berichten een pertinente leugen plaatst. Wel interessant, dat dwangmatige liegen.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Plaats reactie