Is Jacko nu echt Wacko ?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Is Jacko nu echt Wacko ?

Bericht door sprot »

Michael Jackson zou zich hebben bekeerd tot de islam. De 'king of pop' zou dat hebben gedaan nadat hij Louis Farrakhan, een verantwoordelijke van de Amerikaanse islamitische zwarte beweging 'Nation of Islam', opnam in zijn entourage.

"Jackson heeft zich een nieuwe persoonlijkheid, die van 'Jacko X' aangemeten", aldus de krant New York Post. De naam verwijst naar de Afro-Amerikaanse militant Malcolm X die in 1965 werd vermoord. De televisiezender Fox News heeft het op zijn internetsite over het feit dat een van Michaels broers, Jermaine Jackson, die zich in 1989 bekeerde, vorige week een 'Nation of Islam'-verantwoordelijke zou hebben aangenomen op Michaels ranch Neverland. Die man, Leonard Muhammad, zou momenteel lijfwacht zijn van 'Wacko Jacko'. Samen zouden ze geprobeerd hebben Michael Jackson te bekeren door te beweren dat enkel dit hem kon helpen bij zijn huidige moeilijkheden met de Amerikaanse justitie. De beweging 'Nation of Islam' is omstreden voor zijn opvattingen over joden en homoseksuelen. (LVR)
(Belga)
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Hij zal het wel gedaan hebben omdat mohammed niet vies was van kleine kinderen.... hij is dus is "goed" gezelschap, denkt ie... 8)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

De bekering van MJ tot de islam komt steeds meer en meer in het nieuws. Nooit rook zonder vuur, dus zal er wel iets van aan zijn.
Zijn lijfwachten behoren allen tot the Nation of Islam (NOI), een zwarte moslimgroep die ijvert voor een eigen moslimstaat. Blijkbaar heeft NOI Michael volledig "in handen genomen", zelfs zijn advokaat werd door hen gekozen, zij beslissen ook wat er al dan niet in de pers komt. Sectegedoe dus, iets wat de islam niet vreemd is, hersenspoeling inbegrepen.
Het gebeurt zelfs zeer dikwijls dat iemand (zelfs zeer intelligente mensen overkomt het) op een bepaald moment in zijn/haar leven dusdanig psychologisch fragiel is, dat recuperatie door één of andere secte mogelijk wordt. In casu dus MJ en islam...
Nu is MJ in de islam wel aan het goede adres : de profeet mohamed was zelf een pedofiel (zijn vrouwtje Aïsha was pas 9 toen hij met haar betrekkingen had) en beloofde aan zijn volgelingen in de hemel "jongelingen met ogen als parels"...bovenop de hoeri's (die ook al parelogen hebben).
Trouwens heden ten dage huwen in Saoudi Arabië mannen met jonge knapen (huwelijksfeest voor vrienden en kennissen incluis) zich baserend op die verzen uit de koran!
Ook in de madrassa's (koranscholen) in strenge moslimlanden kan je als jonge knaap best niet teveel de aandacht van de leraar trekken, anders zou je wel eens "privé-les" kunnen krijgen, met als prijs een mooie nieuwe koran (dit overkwam het zoontje van een vriendin van mij).
Nu weet ik ook wel dat pedofilie van alle tijden en van alle godsdiensten is, MAAR bij mijn weten is islam de enige religie die pedofilie normaal vindt.

In plaats van soelaas bij de islam te zoeken zou MJ er beter aan doen een goede psychotherapeut te vinden, of de beschuldigingen tegen hem geuit nu al dan niet waar zijn.

Dutch
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Heeft Jacko relatie met islamitisch kindermeisje?[/]

Uit Het Laatste Nieuws 21/01/2004 :

Heeft Jacko relatie met kindermeisje?

Los Angeles - De Amerikaanse popster Michael Jackson zou een relatie hebben met de verzorgster van zijn kinderen, Grace Rwarmba. De jonge vrouw is lid van de Nation of islam een erg omstreden en extremistische Amerikaanse beweging, die de superioriteit van het zwarte ras predikt en blanken als duivels bestempelt. Op de website van de sekte staat een artikel over hoe 'zuster Rwarmba' Jackson overtuigde om toe te treden. Grace Rwarmba zou zelfs al een woordje te zeggen hebben over wie wel en niet toegang heeft tot de King of Pop. De kinderoppas was in 2002 bij Jackson en zijn kinderen toen die zijn jongste zoon Prince Michael II uit het raam van een hotelkamer in Berlijn liet bengelen.
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Hij zal het wel gedaan hebben omdat mohammed niet vies was van kleine kinderen.... hij is dus is "goed" gezelschap, denkt ie...
Wat is dat nou weer voor belediging voor de profeet Mohamed,vrede zij met hem,,,ja 1 van zijn vrouwen was 9 toen hij met haar trouwde,maar de overgrote meerderheid (de rest!) waren 17 en ouder! ook 40 en ouder trouwens. Hij trouwde Aisha (het 9 jarige meisje toendertijd) om de banden met iemand sterker te maken,niet om sex te hebben met een klein meisje.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jasmijn schreef:
Hij zal het wel gedaan hebben omdat mohammed niet vies was van kleine kinderen.... hij is dus is "goed" gezelschap, denkt ie...
Wat is dat nou weer voor belediging voor de profeet Mohamed,vrede zij met hem,,,ja 1 van zijn vrouwen was 9 toen hij met haar trouwde,maar de overgrote meerderheid (de rest!) waren 17 en ouder! ook 40 en ouder trouwens. Hij trouwde Aisha (het 9 jarige meisje toendertijd) om de banden met iemand sterker te maken,niet om sex te hebben met een klein meisje.
Mohammed was gewoon een ouwe snoeperd... :lol:
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Ook verder niks meer over Michael Jackson gehoord........... :?:
Maar goed het is zijn zaak.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Michael Jackson: "Joden zijn bloedzuigers"

Bericht door sprot »

Een Amerikaanse groep joden eist excuses van Michael Jackson voor antisemitische uitlatingen. In een telefoongesprek met een adviseur stelde de zanger dat „de joden“ schuldig waren aan zijn financiële problemen. Hij vergeleek ze met bloedzuigers.

De Amerikaanse zender ABC bemachtigde een opname van het gesprek, dat ongeveer twee jaar geleden zou hebben plaatsgevonden. De joodse organisatie Anti-Defamation League (ADL), die tegen laster strijdt, vindt verontschuldigingen op zijn plaats.

Volgens ADL-voorzitter Foxman lijkt het erop dat Jackson elke tegenslag in zijn leven in de schoenen schuift van de joden. In 1995 veroorzaakte Jackson al enorm veel ophef onder joodse organisaties door een anti-joodse tekst in het lied They Don't Care About Us.

Afbeelding
Met rijke arabieren, zoals de prins van Dubai, heeft Jacko minder problemen.
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Gesluierde Michael Jackson betrapt op damestoilet
De Amerikaanse popster Michael Jackson is betrapt op een damestoilet in een winkelcentrum in Dubai. De King of Pop droeg volgens ooggetuigen een sluier die traditioneel door vrouwen wordt gedragen. Dat berichtten media in de Verenigde Arabische Emiraten maandag.

Toen Jackson zijn sluier afdeed om zijn make-up bij te werken, herkende een vrouw hem. Zij begon met haar mobieltjes foto's te maken van de popster, die vervolgens probeerde het toestel van haar af te pakken. Het tumult trok de aandacht van het beveiligingspersoneel, dat de politie belde.

Onder druk van de politie leverde de vrouw alsnog haar telefoon in. Toen zij om schadevergoeding vroeg, weigerde Jackson echter te betalen. Hij liet het aan twee vrouwelijke metgezellen over om de situatie aan de autoriteiten uit te leggen.

Jackson is na zijn vrijspraak in een geruchtmakend proces over vermeend kindermisbruik neergestreken in het naburige Bahrein. Ruim twee maanden geleden bracht hij al een kort bezoek aan Dubai, waarbij hij zich uitgebreid liet fotograferen in het gezelschap van een zoon van de Bahreinse vorst Hamad Bin Eisa Al Khalifa.
:lol: :lol:
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Plaats reactie