Onaangepast gedrag van immigranten !

Logicus

Onaangepast gedrag van immigranten !

Berichtdoor Logicus » Vr Aug 25, 2006 10:23 pm

Wat zeok je in dit "satanische westen" als je er zo'n ziekelijke haat tegen koestert ?

Komt dat achterlijke denken Anno Domino 2006 nog steeds van die pedofiele woestijnrover, zo'n 1400 jaar geleden ? !

Lodewijk Nasser

Re: Onaangepast gedrag van immigranten !

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Vr Aug 25, 2006 10:58 pm

Logicus schreef:Wat zeok je in dit "satanische westen" als je er zo'n ziekelijke haat tegen koestert ?

Komt dat achterlijke denken Anno Domino 2006 nog steeds van die pedofiele woestijnrover, zo'n 1400 jaar geleden ? !

Zou u bijdrage iets inhoudelijker van aard mogen zijn?

Wellicht dat u anders u frustaties kwijt kunt op stormfront.org of het fortuyn-forum.

Het gaat er niet zozeer om dat men zo denkt, alswel waarom men zo denkt.

Logicus

Re: Onaangepast gedrag van immigranten !

Berichtdoor Logicus » Ma Aug 28, 2006 10:28 pm

Logicus schreef:Wat zeok je in dit "satanische westen" als je er zo'n ziekelijke haat tegen koestert ?

Waarom men (ik) zo ben gaan denken. Inhoudelijk:
1 30 jaar geleden gaf het kabinet Den Uyl/Van Agt de Nederlandse industrie toestemming om op basis van TIJDELIJKE kontrakten (!) goedkoop personeel te werven in Oost Turkije en in het Rifgebergte in Marokko.
2 Na enkele jaren waren kontrakten beëindigd of de bedrijven verdwenen, waarop dus - conform het kontrakt - het personeel huiswaarts diende te keren. Zoals ook het Spaanse, het Italiaanse en het Yugoslavisch personeel in de voorgaande jaren had gedaan.
3 In tegenstelling tot normaal personeel dat, evenals de werkgever, gehouden is kontrakten na te komen, besloten onze Moslimvrinden "gewoon" te blijven.
4 Met hongerstakingen en met andere vormen van chantage wisten duizenden Marokkanen op deze wijze een eeuwigdurende uitkering-met-verblijf af te dwingen - zonder evenwel de bedoeling te koesteren als immigrant in Nederland een bestaan op te bouwen. Men wilde beslist niet de taal leren want na "vergaarde rijkdom" wilde men alsnog terug.
5 Met dank aan onverantwoordelijke PVDA-ers als Ed van Thijn, Pa Tijn, Wallage, Kalsbeek, Wim Kok (onderbuikgevoelens !) en in mindere mate Cohen, werd Nederland op deze wijze binnen enkele decennia "verrijkt" met eremoordkulturen, met ouders die hun weerloze kinderen besnijden, en vrouwen minder (huwlijks)rechten toekennen, etc.
6 Verder werden andere wilden, zoals Afghaanse, Somalische, Turkse, Koerdische oorlogsmisdadigers binnengehaald zodat op dit moment - mede als gevolg van grote overbevolking in door de PVDA verloederde steden, Rotterdam een Derde wereldstad en Amsterdam een Moordstad is geworden.
7 Niet de immigranten zijn hiervan UITSLUITEND de oorzaak, maar de PVDA/GroenLinkse kultur van ontkennen en wegkijken heeft veroorzaakt dat Nederland ondanks de pogingen van kabinet Balkenende om de Paarse puinhopen te ruimen, in ekonomische zin een Derde Wereldland is geworden.

Zo zijn er na 65 jaar opnieuw duizenden mensen in Nederland, jonger dan 50 jaar, die van uitkeringen genieten terwijl ze de pest aan de Nederlandse kultur hebben. Zie de ouders van de Hofstadgroepleden die hun kinderen in anti-Westerse vroomheid en mèt schotelantennehaat hebben opgevoed ! Geen wonder dat mijn baas niet met anti-Nederlandse en anti-Joodse Marokkanen wil werken. Want wij willen geen oorlog in huis ! En opnieuw moeten goeden het met kwaden ontgelden.

weda

Berichtdoor weda » Di Aug 29, 2006 9:03 am

ik ben in grote lijnen eens met logicus. de nederlanders uiten hun frustratie meer en meer. in de jaren 80 mocht geen verkeerd woord gezegd worden over de islam. het heette discriminatie. de toekomst moet anders. de politieke correctheid moet plaatsmaken voor oprechte mening.

mijn motto: de toekomst begint vandaag. neem verstandige besluiten. als onze vrede en democratie in het geding is, dan moeten we harde maatregelen nemen. ook als dat betekent dat wij moslims moeten deporteren. (het lucht op)
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

Terug naar “Islam in het nieuws”