Jonge moslims gevoelig voor radicalisering

De Bruyne Stef
Berichten: 19
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 7:46 pm
Locatie: Leuven

I hate Allah ???

Bericht door De Bruyne Stef »

I hate Allah dat gaat me duidelijk veel te ver.In de bijbel staat dat op het einde God tussen de mensen zal wonnen.
Als God dan pas geboren word,tegen deze mens zeggen I hate you.Dit vind ik echt niet meer van het jaar 2006.
Wat kan God eraan doen dat hij graag mensen ziet.God is dan uiteindelijk ook maar een mens,met zorgen,gevoelens enz...
Ik zie God heel graag en zal hem helpen met wat ik maar kan.
Als God groot is zal hij zeker als onze Lieven Heer door het leven gaan.Hij zal ook zijn levensweg bewandeld hebben.Wat is er dan verkeerd aan een Lieve mens.
I hate Allah is duidelijk voor gefustreerden zonder levenservaring.

De groeten van de kosmo.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Neem hem niet kwalijk! De duivels zijn bang voor de koran. En sporen hun aanhangerts tegen de Koran en moslims... en fluisert hen in om God en de molsims te haten.

Afbeelding
De duivel is bang voor de Koran, zo ook zijn aanhangers!
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Maroc_21 schreef:Neem hem niet kwalijk! De duivels zijn bang voor de koran. En sporen hun aanhangerts tegen de Koran en moslims... en fluisert hen in om God en de molsims te haten.

De duivel is bang voor de Koran, zo ook zijn aanhangers!
wat gebeurd er als je de koran verbrand !
krijg je dan een vloek of iets dergelijks maroc.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Neem hem niet kwalijk! De duivels zijn bang voor de koran. En sporen hun aanhangerts tegen de Koran en moslims... en fluisert hen in om God en de molsims te haten.

De duivel is bang voor de Koran, zo ook zijn aanhangers!
Welnee joh. De weg naar de hel is juist geplaveid met korans. De duivel is namelijk dol op aandacht! :shock:
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Maroc_21 schreef:Neem hem niet kwalijk! De duivels zijn bang voor de koran. En sporen hun aanhangerts tegen de Koran en moslims... en fluisert hen in om God en de molsims te haten.

Afbeelding
De duivel is bang voor de Koran, zo ook zijn aanhangers!
Leuk plaatje maroc.
Heb je al gezien hoeveel gelijkenis er is met je avatar?????
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Maroc_21 schreef:Neem hem niet kwalijk! De duivels zijn bang voor de koran. En sporen hun aanhangerts tegen de Koran en moslims... en fluisert hen in om God en de molsims te haten.

Afbeelding
De duivel is bang voor de Koran, zo ook zijn aanhangers!
de koran is zo slecht dat de duivel zelf van geschrokken en bang is. zoveel slechts had de duivel niet verwacht.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Ik zou zeggen, als de duivel zo bang is van de Koran, waarom is er zoveel miserie in landen waar de Koran in elke kast ligt?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik zou zeggen, als de duivel zo bang is van de Koran, waarom is er zoveel miserie in landen waar de Koran in elke kast ligt?
Moelijk om daar materiele vooruitgang te brengen, die de beproeving van God lichter maakt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Thomas schreef:
Chaimae schreef:
Thomas schreef: Joh.
Ik had gedacht: daar komt ze he....zet je schrap Thomas......
Valt me een beetje tegen.

Ben je misschien bang van de antwoorden die je gaat krijgen Chaimae???

Met vr. gr.
Hahaha , valt het je tegen.. Ach ja waarom zou ik bang moeten zijn voor de antwoorden die ik zal krijgen.
Omdat die een ontluisterend beeld geven van de islam. Omdat die antwoorden jouw hele wereldbeeld op zijn kop gaan zetten. Daar ben je bang voor. Omdat als je de gegeven antwoorden werkelijk tot je door laar dringen je misschien weleens de islam vaarwel kunt gaan zeggen.
DAAR ben je bang voor.

Nou Chaimae, ik niet.
En als het werkelijk zover komt staan er hier een hele bos lieve mensen klaar om jou te helpen!!!!!

Met vr. gr.

Thomas
Nee denk niet dat die antwoorden mijn wereldbeeld op de kop zouden zetten.
Vaarwel tegen de islam zeggen zal ik nooit doen, de islam zal altijd in me hart zitten :).
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

nadia schreef:
Chaimae schreef:
Thomas schreef: Joh.
Ik had gedacht: daar komt ze he....zet je schrap Thomas......
Valt me een beetje tegen.

Ben je misschien bang van de antwoorden die je gaat krijgen Chaimae???

Met vr. gr.
Hahaha , valt het je tegen.. Ach ja waarom zou ik bang moeten zijn voor de antwoorden die ik zal krijgen.
CHAIMAE,

zoals jij nu probeert weg te lopen zo doen vele dit, dit laat zien dat jij NIET in staat bent om een dialoog aan te gaan.

ik ga overleg plegen met ariel over het soort mansen zoals jij nu ....maroc ook trouwens.

ik vind dat er veel tijd word gestoken om jullie iets duidelijk te maken, waneer het heet wordt dan lopen jullie weg...dit behoort iedereen te weten dus we gaan iets bedenken waardoor iedereen kan zien wat we in de kuip hebben.
ga je geregeld discussie's uit de weg dan ontvang je een teken !! zo kunnen we jullie eens gaan opvoeden, wil je niet dan hoef je hier ook niet rond te hangen, mijn menig en niet die van de hele forum

ik ben het nu wel een beetje zat, ik wil vragen/antwoorden/lekker gesprek en geen doodlopende discussie's.. we kunnen dan beter een speciale tpoic voor doodlopers openen, kun je weglopen waneer je wilt.

nadia


Dan steek je tog geen tijd in ons, als je het niet wilt.
Heb je immers niks verplicht gesteld he.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

dus we gaan iets bedenken waardoor iedereen kan zien wat we in de kuip hebben.
ga je geregeld discussie's uit de weg dan ontvang je een teken !! zo kunnen we jullie eens gaan opvoeden, wil je niet dan hoef je hier ook niet rond te hangen, mijn menig en niet die van de hele forum
Je kan moeilijk mensen gaan brandmerken met een teken. gele ster voor de joden, blauwe sjaal voor de christenen, zwarte doek voor het gelaat voor de moslims... pfff... waar gaat dat ophouden. Je vecht niet tegen een apartheidssysteem met een nieuw apartheidssysteem in leven te roepen.
Heb vertrouwen in de mens en de menseljkheid die nooit volledig onderdrukt kan raken. Zijn menseljkheid kan de mens zelf opvoeden. Niet alle vragen zijn niet direkt te beantwoorden, sommigen vergen jaren. Vertrouw erop dat het woord dat hier gelezen is blijft hangen en misschien een tijd naar de achtergrond, maar nooit echt uitgewist raakt.
Vind het goed dat deze site vrij is. Voor iedereen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef: Nee denk niet dat die antwoorden mijn wereldbeeld op de kop zouden zetten.
Vaarwel tegen de islam zeggen zal ik nooit doen, de islam zal altijd in me hart zitten :).
Ik ben agnost vanuit een Katholieke achtergrond. Het Christendom blijft een groot deel van mijn menselijke waarden bepalen. Ik onhou de goeie dingen, maar vergeet niet dat het Katholicisme ooit diende om mijn voorouders onder de hiel van hun onderdrukkers te houden.

Immers, de truuk van sommige religies is simpel: verkondig heel wat goeie menselijke waarden (vrijgevigheid, afstand houden van verslavingen, trouw aan partner, enz...), die een warm gevoel geven, geef hoop op een beter leven na de dood. Mooi en goed. En da's ook de reden waarom ik vrome mensen die voor hun geloof uitkomen blijf respecteren.

Maar diezelfde religies wringen er ondertussen ook even bij dat je je moet onderwerpen naar je heersende klasse (de clerus, want die kent God beter alhoewel ze toch het telefoonnummer van God niet kennen) en dat de rest van de mensheid minderwaardig is (klaar voor eeuwige marterling in de hel en zo). En da's niet zo mooi en goed. Weet je, vrijheid, democratie en respect werken bovenop die eerste goeie menselijke waarden gewoon nog beter.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Radicalisering Britse moslimjongeren neemt toe

Bericht door Sjeng »

Radicalisering Britse moslimjongeren neemt toe

Bron: Elsevier

Steeds meer Britse moslimjongeren raken geïnspireerd door de sharia en hebben het gevoel dat zij minder gemeen hebben met niet-moslims dan hun ouders hebben.

Dat meldt de Britse krant the Guardian, die zich baseert op een enquête onder 1.003 moslimjongeren in de leeftijd van 16 tot 24 jaar. Een op de drie is voorstander van de sharia (de islamitische wetgeving), islamitische scholen en het verplicht dragen van sluiers in het openbaar. In de leeftijdscategorie boven de 55 is 17 procent voorstander.

Geëxecuteerd
Ruim 86 procent van de jongeren vindt religie het belangrijkste in het leven. Bijna een derde van de jongeren vindt dat moslims die zich bekeren tot een ander geloof, moeten worden geëxecuteerd. Minder dan een vijfde van de ouderen denkt er hetzelfde over.

Uit het onderzoek blijkt ook dat de Britse autoriteiten en sommige moslimorganisaties de zogenaamde 'islamofobie' behoorlijk hebben overdreven: 84 procent van de ondervraagden zegt goed te worden behandeld binnen de Britse samenleving.

Ook in Nederland zijn het vooral de moslimjongeren, tussen de 16 en 18 jaar, die het snelst radicaliseren.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Jonge Britse moslims radicaler dan ouders

Bron: Elsevier

(Novum/AP) - Jonge Britse moslims zijn veel meer dan de generatie van hun ouders geneigd de invoering van de islamitische wet en groeperingen als Al-Qaida te steunen. Dat blijkt uit een maandag gepubliceerde opiniepeiling onder 1.003 moslims in Groot-Brittannië.

Volgens het onderzoek zou 37 procent van de groep ondervraagde jongeren graag de sharia willen invoeren, tegen 17 procent van de groep ondervraagde 55-plussers. Van de jongeren uitte 13 procent bewondering voor groeperingen die het Westen bestrijden. Van de ondervraagde ouderen deed slechts 3 procent dat. Drievijfde deel van de ondervraagden tussen de 16 en 24 zei evenveel gemeen te hebben met niet-moslims als met moslims.

Hoofdonderzoekster Munira Mirza stelde dat de sterke islamitische identiteit van vooral jonge Britse moslims rechtstreeks het gevolg is van het overheidsbeleid. Volgens Mirza zijn sinds de jaren '80 verschillen in plaats van overeenkomsten benadrukt. Dat zou ten koste gaan van de ontwikkeling van een sterke nationale identiteit.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Jonge Britse moslims radicaler dan ouders

(Novum/AP) - Jonge Britse moslims zijn veel meer dan de generatie van hun ouders geneigd de invoering van de islamitische wet en groeperingen als Al-Qaida te steunen. Dat blijkt uit een maandag gepubliceerde opiniepeiling onder 1.003 moslims in Groot-Brittannië.
Volgens het onderzoek zou 37 procent van de groep ondervraagde jongeren graag de sharia willen invoeren, tegen 17 procent van de groep ondervraagde 55-plussers. Van de jongeren uitte 13 procent bewondering voor groeperingen die het Westen bestrijden. Van de ondervraagde ouderen deed slechts 3 procent dat. Drievijfde deel van de ondervraagden tussen de 16 en 24 zei evenveel gemeen te hebben met niet-moslims als met moslims.

Hoofdonderzoekster Munira Mirza stelde dat de sterke islamitische identiteit van vooral jonge Britse moslims rechtstreeks het gevolg is van het overheidsbeleid. Volgens Mirza zijn sinds de jaren '80 verschillen in plaats van overeenkomsten benadrukt. Dat zou ten koste gaan van de ontwikkeling van een sterke nationale identiteit.

Van de jongeren vindt 37 procent dat de Amerikaanse president George Bush het imago van moslims de meeste schade heeft berokkend, maar van de ouderen vindt 33 procent dat die twijfelachtige eer Osama bin Laden ten deel valt. Ongeveer 84 procent van alle ondervraagden meent dat moslims in Groot-Brittannië netjes worden behandeld en van de ouderen is zelfs 94 procent die mening toegedaan.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Britse moslims willen van bad guy-imago af, JAJA.

Wel beetje tegenstrijdige stellingen. :roll: Hoe willen ze dat gaan verklaren en oplossen?
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Radicalisering van een deel van de moslimjongeren zet door.

Bericht door Polleke »

DEN HAAG - De radicalisering van een deel van de moslimjongeren zet door. Dat staat In het jaarverslag over 2006 van...

Sybrand van Hulst, hoofd van de AIVD, benadrukte dat radicalisering niet per definitie tot geweld hoeft te leiden, maar het kan een bedreiging op zich zijn, omdat het zorgt voor spanningen tussen groepen in de samenleving en tot polarisatie leidt. Een tegengeluid moet volgens de veiligheidsdienst onderdeel van de aanpak van radicalisering zijn. Dat zou de wind uit de zeilen van radicale stromingen kunnen nemen.

Op internet gaat het er wat betreft het jihadisme professioneler aan toe. ,,Behalve min of meer open en toegankelijke websites bestaan er inmiddels ook professioneel afgeschermde jihadistische websites'', schrijft de AIVD. De functie van internet is ook iets verschoven. Eerder gebruikten radicale moslims het vooral om hun boodschap te verspreiden, in 2006 zag de dienst dat zij internet meer en meer inzetten om te netwerken.

De AIVD heeft vorig jaar geen concrete aanwijzingen gehad dat moslimterroristen een aanslag in Nederland wilden plegen. In het jaarverslag staat verder dat het nog wel voorstelbaar is dat een dergelijke aanslag in Nederland, bijvoorbeeld op een politicus, wordt gepleegd.

In het algemeen stelt de AIVD dat de dreiging van het zogenoemde jihadistische terrorisme van eigen bodem vorig jaar minder groot was dan in 2005. Onder meer de strafrechtelijke vervolging van terreurverdachten en het uitzetten van leden van extremistische moslimnetwerken, die mede door AIVD-informatie tot ongewenst vreemdeling waren verklaard, heeft daarbij geholpen. Ook is de dreiging minder acuut door interne verdeeldheid en het (tijdelijk) ontbreken van ,,echte leidersfiguren''.

(ANP)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Steeds meer moslimjongeren radicaliseren
Van onze verslaggeefsters Janny Groen en Annieke Kranenberg



DEN HAAG - De radicalisering van moslimjongeren zet onverminderd door. De groei van het salafisme, een ultra-orthodoxe islamitische stroming, ondermijnt de Nederlandse samenleving. De terreurdreiging neemt niet onmiddellijk toe, maar steeds meer moslimjongeren wijzen integratie af en keren de democratische rechtstaat de rug toe. Deze trend werkt polarisatie tussen bevolkingsgroepen in de hand.


Dit zei AIVD-baas Sybrand van Hulst vrijdag bij de presentatie van het jaarrapport over 2006. Van Hulst meldde, evenals de Nationale Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) eerder deze week, dat de acute terreurdreiging in Nederland vorig jaar is verminderd. De dienst, 'hofleverancier van informatie' aan de NCTb, schrijft dit ten dele toe aan de 'succesvolle aanpak' van jihadistische netwerken in Nederland.

Waakzaamheid geboden
Een aantal kopstukken van het Hofstadnetwerk is opgepakt en vervolgd, enkele Hofstadleden zijn als ongewenst vreemdeling uitgezet, evenals een paar belangrijke figuren uit andere netwerken. Overigens is de verminderde terreurdreiging niet alleen toe te schrijven aan het overheidsoptreden. Intern zijn de groepen ook verdeeld geraakt over de jihadistische koers en de doelwitten. Verder ontbreken echte leidersfiguren.

Waakzaamheid blijft echter geboden, waarschuwde Van Hulst. Radicaliseringsprocessen voltrekken zich soms razendsnel, waardoor netwerken en cellen in korte tijd kunnen ontstaan. Onverwachte gebeurtenissen kunnen gewelddadige acties triggeren. Hij duidde op gebeurtenissen als de Deense cartooncrisis en de oorlog in Libanon. Ook uitspraken van Tweede Kamerlid Geert Wilders zouden tot acuut gebruik van geweld kunnen leiden.

Op het gesprek dat NCTb-directeur Tjibbe Joustra in dat verband met Wilders had, wilde Van Hulst niet nader ingaan. Hij herhaalde slechts dat de AIVD constateert dat ‘de toon van het debat en de taal die wordt gebruikt’ radicalisering in de hand werken.

Groei extreem-rechts
Als reactie op de islamitische radicalisering is ‘een zekere groei’ van extreem-rechts waarneembaar. Maar in de beeldvorming is de dreiging die uitgaat van neonazistische groeperingen, zoals Blood&Honour, volgens Van Hulst nogal overtrokken. Hij noemt de dreiging ‘relatief laag’. Het gaat om enkele tientallen jongeren, tussen de 20 en 30 jaar, die zelf zeggen dat ze zich fysiek voorbereiden op een rassenstrijd. Die voorbereiding bestaat voornamelijk uit ‘survivaltraining’.

Onderbelicht bij confrontaties tussen extreem-rechtse en extreem-linkse groeperingen is de soms ‘provocerende en intimiderende’ rol van de laatste groepen. Activisten uit antifascistische kringen beperken zich lang niet altijd tot verbaal geweld. In sommige steden achtervolgen ze en gebruiken ze persoonlijk geweld tegen (vermeende) rechtse extremisten.

Vooral de Anti Fascistische Actie (AFA) is actief. De groep doet zelf onderzoek naar extreem-rechts, waarbij dat begrip ruim wordt gedefinieerd. AFA probeert extreem-rechts op alle mogelijke manieren te dwarsbomen. Daarbij kunnen grondrechten in het gedrang komen, waarschuwde Van Hulst. Hij noemde de vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van vergadering.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... icaliseren
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Dit valt ook onder radicalisering:

Een jonge jochie van 11 heeft op z,n website de 5 zuilen van Islam geplaatst.

Is dat radicalisering???
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Islam is nu eenmaal een moordenaarsreligie he ajax. Alles wat ermee te maken heeft is nu eenmaal "radicaal". Hoe draag jij die schande eigenlijk ?
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

ajax schreef:Dit valt ook onder radicalisering:

Een jonge jochie van 11 heeft op z,n website de 5 zuilen van Islam geplaatst.

Is dat radicalisering???
Dat hangt er van af wat er voor de rest op die site stond.

Die jongen uit dat nieuws bericht had die site opgezet met behulp van zijn fundamentalistische ooms.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6246 ... bsite.html

De vraag is of dat wel geheel zijn idee was of dat zijn ooms hem op dat idee hebben gebracht. Het is lekker makkelijk om zogenaamd een kind een website te laten opzetten. Voor eventuele strafbare feiten komt dat kind toch niet voor de rechter.
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Linda Danvers schreef:
ajax schreef:Dit valt ook onder radicalisering:

Een jonge jochie van 11 heeft op z,n website de 5 zuilen van Islam geplaatst.

Is dat radicalisering???
Dat hangt er van af wat er voor de rest op die site stond.

Die jongen uit dat nieuws bericht had die site opgezet met behulp van zijn fundamentalistische ooms.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6246 ... bsite.html

De vraag is of dat wel geheel zijn idee was of dat zijn ooms hem op dat idee hebben gebracht. Het is lekker makkelijk om zogenaamd een kind een website te laten opzetten. Voor eventuele strafbare feiten komt dat kind toch niet voor de rechter.
Typisch om zich achter kinderen en vrouwen te verschuilen, zoals Hamas en Hezbollah.
Scientia vincere tenebras
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Voor eventuele strafbare feiten komt dat kind toch niet voor de rechter.
De punkjihadis van intimidatie en kleine criminaliteit zijn ook kinderen.

KAn het slachtofeer nog eens nagewezen ook, bij eventuele verdediging.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

ajax schreef:Dit valt ook onder radicalisering:

Een jonge jochie van 11 heeft op z,n website de 5 zuilen van Islam geplaatst.

Is dat radicalisering???

Jaaa. Ik wou een hijaab dragen en toen was ik volgens twee schoolcoordinators een terrorist en sloten ze op in een kamer van 2 bij 2.


Jammer dat ik het mijn vader niet heb gezegd. Mijn vader had niks heel gelaten van die mensen. Hij had ze echt afgemaakt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:
ajax schreef:Dit valt ook onder radicalisering:

Een jonge jochie van 11 heeft op z,n website de 5 zuilen van Islam geplaatst.

Is dat radicalisering???

Jaaa. Ik wou een hijaab dragen en toen was ik volgens twee schoolcoordinators een terrorist en sloten ze op in een kamer van 2 bij 2.
Domme actie van de schoolcoordinators. Maar vonden ze je een terroriste of wouden ze gewoon het schoolreglement op een bedenkelijke wijze afdwingen?
Chaimae schreef:Jammer dat ik het mijn vader niet heb gezegd. Mijn vader had niks heel gelaten van die mensen. Hij had ze echt afgemaakt.
Gelukkig maar, dat zou natuurlijk ook redelijk onnozel geweest zijn.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Plaats reactie