Amerikaanse president Bush bijzonder lovend voor islam

Sjeng

Amerikaanse president Bush bijzonder lovend voor islam

Bericht door Sjeng »

Amerikaanse president Bush bijzonder lovend voor islam’Grote godsdienst die raciale en ethnische verdeelheid overstijgt’

Bron: RKnieuws.net

WASHINGTON - De Amerikaanse president Georges W. Bush heeft maandag zijn wensen overgemaakt aan alle moslims die het einde van de islamtische vastenmaand, de ramadan, vieren. Hij begroette in de islam "een grote godsdienst die raciale en ethnische verdeeldheid overschrijdt".

In een boodschap, gepubliceerd door het Witte Huis, wijst hij er op dat de islam voor veel mensen hoop en steun betekent.

"Amerika is sterker door de ontelbare bijdragen van onze moslim-medeburgers en wij waarderen onze banden met alle moslimlanden in de wereld", zei de president.

"Voor alle mensen van alle godsdiensten is het Aïd al-Fitr feest, dat gehouden wordt bij het einde van de ramadan, een gelegenheid om na te denken over de waarden die wij delen en over de vriendschap die allen verenigt die hun geloof betrekken van de God van Abraham", aldus de Amerikaanse president.

"Laura en ik bieden onze beste wensen aan voor een gelukkig Aid al-Fit feest en onze wensen voor een goede gezondheid, geluk en voorspoed tijdens het komende jaar", zo zei de president. (tb)
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)

Sjeng

Bericht door Sjeng »

Hij begroette in de islam "een grote godsdienst die raciale en ethnische verdeeldheid overschrijdt".
Beste George W., ben je Darfur nu al vergeten?
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)

Linda Danvers

Bericht door Linda Danvers »

Als ik cynisch ben, dan denk ik dat de Saoedische olie de reden is dat hij dit zegt.

Als ik optimitisch probeer te zijn, denk ik dat zijn vriendschap met Prins Bandar en andere Saoediërs de reden is.

BFA

Bericht door BFA »

"Amerika is sterker door de ontelbare bijdragen van onze moslim-medeburgers
Het militaire apparaat is in ieder geval gegroeid door hun bijdragen. De controle op de Amerikaanse burger ook.
wij waarderen onze banden met alle moslimlanden in de wereld", zei de president.
Dood aan Amerika, hak hun handen af, hak hun voeten af, hak hun hoofd af.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Chaimae

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
"Amerika is sterker door de ontelbare bijdragen van onze moslim-medeburgers
Het militaire apparaat is in ieder geval gegroeid door hun bijdragen. De controle op de Amerikaanse burger ook.
wij waarderen onze banden met alle moslimlanden in de wereld", zei de president.

Daar ben ik het met je mee eens.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

BFA

Bericht door BFA »

Daar ben ik het met je mee eens.
Kom je ineens een heel stuk radicaler en shariagezind uit de hoek dan je vooraf liet merken.
Hetgeen waar je het mee eens bent, is wat Moslims tijdens de Hajj op het stenigingsritueel van de duivel zingen.

Raar dat Moslims diegenen die voor het grootste deel: WHO, AZG, De meeste vormen van wereldwijd georganiseerde sociale hulp betalen enkel willen verminken. Dank zij Sharia en hun verbod op inentingen komen ziektes zoals Meningitis, die wereldwijd bijna uitgeroeid waren, terug op volle kracht op in Moslimlanden.
Ritueel moorden, ritueel verminken, ritueel gezondheidszorg afwijzen, allemaal onder Sharia, wet van GOd. Jullie worden echt hard op de proef gesteld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

DeSuper

Bericht door DeSuper »

Chaimae schreef:Daar ben ik het met je mee eens.
En daar komt de ware Moslim uit de mouw..
Raar dat Moslims diegenen die voor het grootste deel: WHO, AZG, De meeste vormen van wereldwijd georganiseerde sociale hulp betalen enkel willen verminken.
En trap je mij heel erg op mijn tenen..

Waarom denken Moslims altijd in termen van dood, haat en geweld?
Waarom zien Moslims altijd dood, haat en geweld?
(sorrie voor mijn generalisaties)

Valt me van je tegen Chaimae..

Islam is dus blijkbaar toch geen vrede, of durf jij nu nog te beweren van wel? Of was het gewoon een ondoordachte opmerking?
FFD olé

Chaimae

Bericht door Chaimae »

DeSuper schreef:
Chaimae schreef:Daar ben ik het met je mee eens.
En daar komt de ware Moslim uit de mouw..
Raar dat Moslims diegenen die voor het grootste deel: WHO, AZG, De meeste vormen van wereldwijd georganiseerde sociale hulp betalen enkel willen verminken.
En trap je mij heel erg op mijn tenen..

Waarom denken Moslims altijd in termen van dood, haat en geweld?
Waarom zien Moslims altijd dood, haat en geweld?
(sorrie voor mijn generalisaties)

Valt me van je tegen Chaimae..

Islam is dus blijkbaar toch geen vrede, of durf jij nu nog te beweren van wel? Of was het gewoon een ondoordachte opmerking?

islam=vrede.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

DeSuper

Bericht door DeSuper »

Behalve voor de mensen van wie jij de kop af wilt hakken?
FFD olé

Chaimae

Bericht door Chaimae »

DeSuper schreef:Behalve voor de mensen van wie jij de kop af wilt hakken?

De Amerikanen die de kop van moslims afhakken in Irak, Afghanistan en Palestina , nee dat mag wel he ?

Ariel

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:

De Amerikanen die de kop van moslims afhakken in Irak, Afghanistan en Palestina , nee dat mag wel he ?
Heb je hier voorbeelden van Chaimae? Dat dit gebeurd?
Wel graag met een link, zodat ook wij over deze gruwel daden die Amerikanen gepleegd hebben kunnen lezen en kunnen veroordelen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:

Heb je hier voorbeelden van Chaimae? Dat dit gebeurd?
Wel graag met een link, zodat ook wij over deze gruwel daden die Amerikanen gepleegd hebben kunnen lezen en kunnen veroordelen.

Het nieuws, al jazeera( dat alles uitzendt).

Ariel

Bericht door Ariel »

Waarom staat het nergens in een krant Chaimae?
Wat vreemd dat wij dit niet mogen lezen. :o
Ik kijk niet naar al jazeera. Ik heb geen schotel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Waarom staat het nergens in een krant Chaimae?
Wat vreemd dat wij dit niet mogen lezen. :o
Ik kijk niet naar al jazeera. Ik heb geen schotel.

Omdat het Westen natuurlijk het opneemt voor VS he, da's duidelijk:).

Jammer , als je al jazeera had dan zou je het met je eigen ogen kunne zien en geloof mij da;s niet om aan te zien.

Dutch

Bericht door Dutch »

Ik heb wel een schotel en moet meer naar Al-Jazeera kijken en luisteren dan me lief is ... word er soms gewoon kots-mis-se-lijk van !!! :twisted:
Al-Jazeera is zéééééér tendensieus, de miserie van moslims wordt er de ganse dag door uitgesmeerd, herhaald en nog eens herhaald, vele beelden zijn gewoon uit hun context gerukt, alles wordt begeleid door "aanwakkerende" islamitstische gezangen, het loont écht de moeite om er ook als europeaan eens naar te kijken, je hoeft enkel de woorden "falestinien" (Palestijnen), "jehudien" (joden), "harb" (oorlog), "Aïrak" (Irak), ... te verstaan en je ziet wel...

Tunesië heeft zijn ambassade gesloten in Oman (waar Al-Jazeera gevestigd is) omdat in een programma van Al-Jazeera Tunesië veroordeeld werd omdat het de sluier verbiedt in het openbaar...

Al-Jazeera stuurt aan op een islamitische wereld van het ergste soort. Er is een reden waarom Al-Jazeera ten tijde van de taliban in Aghanistan de enige was die reporters ter plaatse mocht hebben ...

DeSuper

Bericht door DeSuper »

Volgens mij heet dat propaganda.. En ik twijfel sterk over de betrouwbaarheid. Maar goed.. Ik kan je ongelijk niet bewijzen.. Ik kijk ook geen Al Jazeera en ik heb geen zin en tijd om beelden te gaan zoeken.

Er is vast wel wat te vinden op YouTube ofzo.. Ik nodig je uit..
Misschien op Memri tv: http://memritv.org/
of hier: http://english.aljazeera.net/HomePage

Propaganda (Pallywood): http://www.youtube.com/watch?v=c1oq7oGO_N8

Blijft het feit dat jij mensen de kop eraf wenst..
Dat getuigt niet van vredelievendheid, maar van haat.
Daar gaat het mij om.
FFD olé

BFA

Bericht door BFA »

90% van de Moslimdoden in Irak komen door de handen en zelfontploffende Moslims. De Amerikanen maken burgerslachtoffers, meer door dat de Iraakse onruststokers burgers als schild gebruiken. AMerikanen proberen zo juist mogelijk te richten en enkel hun doel te treffen. Moslimzelfontploffers
zoeken de drukbevolkste marktplaaatsen en moskees uit, en doden zonder onderscheid zoveel mogeljik in een slag. Heel zelden dat er een Amerikaan bij is.
Toen Moslims kloegen dat hun vrouwen bij wegcontroles door manneljike soldaten gecontroleerd werden, plaatsten de Amerikanen uit respect voor de Moslims Vrouwelijke soldaten. Geen enkel Moslimland doet dit.
Er zijn verschillende redenen voor de oorlog in Irak, olie is er maar een kleine van. Het gaat niet om diefstal van olie, maar over handelscontracten. Er is ook een zeer alruistische, dat is het brengen van Democratie en zelfbeschikkingsrecht aan de bevolking.
De oorlog in Irak heb ik niet goedgekeurd. De Moslims zelf hebben de situatie veranderd. In plaats van elkaar, om sectarische redenen, beginnen uit te moorden zonder onderscheid hadden ze ook de handen bij elkaar kunnen slaan. Buurlanden zoal Iran en Saudi-Arabië hadden zich ook niet hoeven te moeien. Al Quada heeft zich ook goed gemengd.
God kent de zijnen wel. God leidt de hand van de moordende Moslim. De goeden gaan naar het paradijs en de slechten naar de hel. Achterlijk.
Afghanistan. Het regime van de Taliban maakte met Shariarechtbanken 100 000 slachtoffers per jaar. Sinds de Amerikanen er zijn is dit gedaald tot 10 000. Dit zijn er nog 10 000 te veel. Weer valen 90% van de Moslimdoden door de hand van Moslims.
Palestina. Amerika is niet verwikkeld in Palestina. Integendeel het houdt samen met Europa de Palestijnen in leven. Hoeveel keer heeft Palestina vrede met Israel reeds verworpen. Palestina had vrede kunnen hebben. De beztte gebieden. Israel heeft die gebieden bezet als veiligheidsbuffer nadat de Arabieren oorlog tegen Israel begonnen waren. Palestijnse vluchtelingen. Er waren evenveel Palestijnse vluchtelingen als er Joden uit de Arabische wereld naar Israel gegaan zijn. Als elk arabisch land een palestijn had opgenomen, voor de Jood die uitweek was er geen vluchtelingenprobleem geweest. Wie onderhoud nu 3 generaties vluchtelingen. Amerika en Europa. Van de Moslims zien deze geen cent hulp.
Israel staat op gekochte grond. Geen enkel stuk ervan is gestolen van een Moslim. In 1830 zette het Groot-Ottomaanse rijk ONBEWOONDE stukken woestijgrond te koop. Van toen af zijn er Joden uit de Arabische wereld grond beginnen kopen voor de oprichting van de staat Israel. Deze stukken zijn geruild en samengevoegd; met betaling van schadevergoeding, zodat de andere bewoners zich ergens anders konden vestigen. Hoe komt het dat deze andere bewoners nog steeds in vluchtelingenkampen zitten? Door Moslims die niets geven om andere Moslims.
Israel is legitiem en heeft recht op bestaan. Israel heeft gefloreerd, de woestijn vruchtbaar gemaakt. Volgens de Islam hebben Joden geen recht op eigendom. Kunnen ze wel eigendom verwerven, kan deze eigendom hun ook direkt worden afgenomen.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

DeSuper schreef:Volgens mij heet dat propaganda.. En ik twijfel sterk over de betrouwbaarheid. Maar goed.. Ik kan je ongelijk niet bewijzen.. Ik kijk ook geen Al Jazeera en ik heb geen zin en tijd om beelden te gaan zoeken.

Er is vast wel wat te vinden op YouTube ofzo.. Ik nodig je uit..
Misschien op Memri tv: http://memritv.org/
of hier: http://english.aljazeera.net/HomePage

Propaganda (Pallywood): http://www.youtube.com/watch?v=c1oq7oGO_N8

Blijft het feit dat jij mensen de kop eraf wenst..
Dat getuigt niet van vredelievendheid, maar van haat.
Daar gaat het mij om.

Ik denk dat het westen meer aan propaganda doet .

DeSuper

Bericht door DeSuper »

Moslims mogen liegen voor de Islam.. Taqiyya (toch? Vergeef me als ik dingen dor elkaar haal, ik spreek geen arabisch)
FFD olé

Chaimae

Bericht door Chaimae »

DeSuper schreef:Moslims mogen liegen voor de Islam.. Taqiyya (toch? Vergeef me als ik dingen dor elkaar haal, ik spreek geen arabisch)

Taqiya? was da ..

Chaimae

Bericht door Chaimae »

(Taq) da's vertrouwen maar da's in het Marokkaans arabisch.

Spreek geen klassiek arabisch, een beetje maar.

DeSuper

Bericht door DeSuper »

FFD olé

DeSuper

Bericht door DeSuper »

En ik ben ervan overtuigd dat de pers hier vrijer is dan daar..

Hier wordt je niet bedreigd en/of vermoord als je iets slechts zegt over bv. Balkenende..

Daarentegen.. als hier iets slechts over Islam zegt kun je beter gaan schuilen.
FFD olé

Chaimae

Bericht door Chaimae »

nergens in de koran staat iets over taqqiya, en er is ook geen hadith over dus voor zover ik het weet.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ik zie dat het een soera is, 8:30

Kan je me mischien vertellen welke soera da?

Plaats reactie