Egypte: Hoe de Islamitische politie met een Christen omgaat

mohammedi
Berichten: 44
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 8:07 pm
Locatie: nijkerk

Bericht door mohammedi »

hoi

je schreef:

Heb je het nu over pedo's? Dan mag je hierbij ook wel naar mohammed kijken die trouwde met een kindje van negen. Of moet ik dan ook weer gaan nadenken?

meisje meisje: je zult het toch niet geloven laat staan begrijpen, geloof wat je wil geloven, ik kan me druk maken of niet,, het maakt toch niet uit, ik laat je in je waarde doei
allah heeft ons kennis gegeven, wat oneindig is. allaho akbar, allah heeft ons oren en ogen gegeven maar toch WILLEN we niet ( de waarheid) zien en horen.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

mohammedi schreef:hoi

je schreef:
Is het zo raar dat mensen in de fout gaan als Allah ze zelf misleid? Da's toch wat er in de Koran staat (4:157-158)?

je begrijpt het weer niet, net zoals de rest, hij bedoelt hiermee: als je voor mij kiest zal ik je erin helpen, als je dat niet wil dan zul je ook misleid worden door je alles schoonschijnend te maken,

net als de pedo's in hun kan dat gewoon wat ze doen...ze zien de waarheid niet...
Hoe bedoel je? Was het Christendom een grap van Allah?

Christenen willen Jezus volgen. Met al hun hart. Ze kiezen voor hem met heel hun hart... dus wat bedoel je?

Volgens de Koran heeft God ze misleid door ze te laten denken dat Jezus aan het kruis is gestorven... waarom?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Plaats reactie