Islam is Tolerante Godsdienst

Nezh

Re: Islam is Tolerante Godsdienst

Bericht door Nezh »

De islam is helemaal geen tolerante godsdienst. De beste vergelijking die ik zie is die van een geloof dat nog het meest lijkt op een kwaadaardige vorm van kanker die zich door een groot deel van de wereld heeft verspeid.

Overal waar de islam aanwezig is proberen moslims hun achterlijke woestijngeloof op te dringen aan hun omgeving. De islamitische wereld is één grote bron van ellende, 99 procent van alle terroristen zijn moslim, de islamitische wereld draagt NIETS bij aan enige wetenschappelijke ontwikkeling etc etc etc.

Het enige dat de prototypische Arabische baardjurk wil is zijn "geloof" onder dreiging van geweld boven alles en iedereen stellen. Een geloof dat het toestaat afvalligen en ongelovigen te doden en de daders daarbij de hemel in het vooruitzicht stelt, is niets anders dan een vorm van fascistisch machtsdenken.

De islam IS een vorm van kanker, die het voortbestaan van de pluriforme rechtstaatdemocratie in gevaar brengt. Veel moslims zijn als kankercellen die parasiteren op hun omgeving en helemaal NIETS toevoegen aan de maatschappij.

En het allermooiste is dat deze sukkels zich menen te kunnen beroepen op een mandaat van God himself. Hoe je dat weet? Dat staat namelijk in de koran. En dat is het woord van God. Dat zegt hij zelf...in de koran. Gevaarlijke idioten.
Polleke

Bericht door Polleke »

Turken betogen voor seculiere staat

In de Turkse hoofdstad Ankara is een betoging gehouden tegen het islamitisch fundamentalisme. Er waren 200.000 mensen op de been. Ze riepen leuzen tegen premier Erdogan. Die zou de scheiding van islam en staat willen opheffen.

Mogelijk laat Erdogan zich in mei door het parlement tot president kiezen. Hij kan dat doen, omdat zijn partij daarin de meerderheid heeft. Het kan leiden tot spanningen met het leger, dat zich ziet als hoeder van de seculiere staat.

President Sezer waarschuwde gisteren voor een presidentschap van Erdogan. Hij zei dat de dreiging van het islamitisch fundamentalisme groter is dan ooit.

www.nos.nl
Ketter

Bericht door Ketter »

Polleke schreef:Turken betogen voor seculiere staat

In de Turkse hoofdstad Ankara is een betoging gehouden tegen het islamitisch fundamentalisme. Er waren 200.000 mensen op de been. Ze riepen leuzen tegen premier Erdogan. Die zou de scheiding van islam en staat willen opheffen.

Mogelijk laat Erdogan zich in mei door het parlement tot president kiezen. Hij kan dat doen, omdat zijn partij daarin de meerderheid heeft. Het kan leiden tot spanningen met het leger, dat zich ziet als hoeder van de seculiere staat.

President Sezer waarschuwde gisteren voor een presidentschap van Erdogan. Hij zei dat de dreiging van het islamitisch fundamentalisme groter is dan ooit.

www.nos.nl
WIj moeten de seculiere Turken steunen.
Seculier houdt in dat moslims hun religie moeten kunnen in vrede beoefenen.
Erdogan's Islam houdt in dat andere religieën beperkt of niet mogen toegelaten worden.
Het is duidelijk welk van beide systemem het meest humane is.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
tomc

Bericht door tomc »

ajax schreef:Helaas ik geloof niet in de hadiths
Desondanks geloof je wel in je moordcontract met "allah". Of ontken je de koran ook al ? Of ben je zo hypocriet gelijk Chaema ?

Wie ga jij trouwens vermoorden om in de hemel te geraken ajax ? Heb je dat al gepland ?
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Desondanks geloof je wel in je moordcontract met "allah". Of ontken je de koran ook al ? Of ben je zo hypocriet gelijk Chaema ?

Als er iemand is die hypocriet is, dan ben jij het wel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gerard

WIL JE WETEN HOE TOLERANT?

Bericht door Gerard »

WIL JE WETEN HOE TOLERANT?
Spannende thriller “De Vijfde Colonne” waarschuwt tegen extremisme.

Een nieuw, zeer spannend, boek van de Nederlandse auteur W.G. Van Dorian waarschuwt al voor een eventuele toekomstige escalatie van extremisme (politiek of religieus). Het is geschreven als een spannende Hollywood film, een echte fictie thriller! In het verhaal worden er geen doekjes om gewonden: wat gebeurt in het toekomstige Europa en Amerika is verschrikkelijk. Het dagelijks leven in een, door Radicalen bezet, Europa beschrijft tot in detail de verschrikkingen van discriminatie, religieus extremisme en eventuele nucleaire gevolgen ervan.

Zelfs voor iemand die niet van lezen houdt is deze fictie thriller een aanrader. “Je blijft lezen” is één van de reacties geweest van Amerikaanse, Duitse en Canadese lezers die de Engelstalige versie reeds hadden gelezen.

W.G. Van Dorian zelf is, na de moorden op Theo van Gogh en Pim Fortuyn, naar Zuid Amerika geëmigreerd uit angst dat hij in Nederland zijn mening niet meer vrij kan uiten zonder gevaar voor eigen leven. Dat zegt al wat over het controversiële boek dat te verkrijgen is bij www.bol.com .

Ik raad iedereen aan eens naar dit boek te kijken. Het komt in JUNI 2007 uit. Het zou me niets verbazen als dit een best-seller wordt. Als je meer over het boek wilt lezen: www.wisemanpublishing.com
Graslelie

Re: WIL JE WETEN HOE TOLERANT?

Bericht door Graslelie »

Gerard schreef:WIL JE WETEN HOE TOLERANT?
Spannende thriller “De Vijfde Colonne” waarschuwt tegen extremisme.

Een nieuw, zeer spannend, boek van de Nederlandse auteur W.G. Van Dorian waarschuwt al voor een eventuele toekomstige escalatie van extremisme (politiek of religieus). Het is geschreven als een spannende Hollywood film, een echte fictie thriller! In het verhaal worden er geen doekjes om gewonden: wat gebeurt in het toekomstige Europa en Amerika is verschrikkelijk. Het dagelijks leven in een, door Radicalen bezet, Europa beschrijft tot in detail de verschrikkingen van discriminatie, religieus extremisme en eventuele nucleaire gevolgen ervan.

Zelfs voor iemand die niet van lezen houdt is deze fictie thriller een aanrader. “Je blijft lezen” is één van de reacties geweest van Amerikaanse, Duitse en Canadese lezers die de Engelstalige versie reeds hadden gelezen.

W.G. Van Dorian zelf is, na de moorden op Theo van Gogh en Pim Fortuyn, naar Zuid Amerika geëmigreerd uit angst dat hij in Nederland zijn mening niet meer vrij kan uiten zonder gevaar voor eigen leven. Dat zegt al wat over het controversiële boek dat te verkrijgen is bij www.bol.com .

Ik raad iedereen aan eens naar dit boek te kijken. Het komt in JUNI 2007 uit. Het zou me niets verbazen als dit een best-seller wordt. Als je meer over het boek wilt lezen: www.wisemanpublishing.com
Wil je astublieft stoppen met spammen? :x
Als 1 persoon het gelooft is ie gek.
Als 2 personen het geloven is het een folie-a-deux.
Als een groepje mensen het geloven noemen we het een cult of sekte.
Als de meerderheid het gelooft noemen we het een godsdienst.
Gerard

okay

Bericht door Gerard »

excuses. Ik ben vrij ondervaren met forums. Ik heb hem als eigen topic onder boekbesprekingen geplaatst nu. ik hoop dat dat de corerecte manier is. Ik ben nl. ontzettend enthousiast over dit boek, vandaar. Ik wilde iedereen die tip geven.
Sorry
Ariel

Bericht door Ariel »

Geeft niks Gerard. :lol:
We zijn blij met de informatie.
Maar 5 keer de zelfde post maken was een beetje teveel van het goede.
Van harte welkom op ons forum.

Vriendelijke groet.
Ariel
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Plaats reactie