Onthoofden is een islamitische traditie

Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Onthoofden is een islamitische traditie

Bericht door Vrijdenker »

Onthoofden is een islamitische traditie
Lux et Libertas, 22 april 2007

Afgelopen vrijdag meldde ANP dat islamitische terroristen op het Zuid-Filipijnse eiland Jolo zeven christenen hebben onthoofd. De terroristen hadden de zes arbeiders en een visser enkele dagen eerder ontvoerd.

Onthoofden is een islamitische traditie. Volgens verschillende islamitische bronnen gaf de "profeet" Mohammed in 627 opdracht om 600 à 700 mannen van de joodse Qurayza-stam te onthoofden. Volgens de door moslims als authentiek bestempelde biografie van Ibn Ishaq waren het zelfs 900 joodse mannen.

Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat in de koran het onthoofden wordt aangemoedigd in soera 8, vers 12 en soera 47, vers 4. De koran kwam immers voort uit de hersenspinsels van Mohammed. Door "Allah" in de koran het vermoorden van tegenstanders - bijvoorbeeld door onthoofding - te laten aanmoedigen, probeerde Mohammed zijn eigen misdaden te legitimeren.

De gedragingen van Mohammed inspireerden overigens de moslimterrorist Abu Musab al-Zarqawi (1966-2006). Voor de onthoofding van Nick Berg zei al -Zarqawi: "De profeet heeft ons opdracht gegeven om een aantal gevangenen te onthoofden. Hij is ons voorbeeld en ons rolmodel.'' Zo denken andere islamitische terroristen, bijvoorbeeld op de Filipijnen, er ook over.

Bron: http://www.luxetlibertas.com/artikel22042007a.html
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

En wat roepen moslimmoordenaars als ze iemands hoofd afsnijden?

Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar !
Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar !
Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar !
Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar ! Allâhoe Akbar !
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Barbaarse God
Barbaarse profeet.
Barbaarse volgelingen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Afbeelding

Allah akhbar !
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Mag het een onsje minder?

Ik wordt een beetje moe van al die foto´ s van lijken.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Linda Danvers schreef:Mag het een onsje minder?

Ik wordt een beetje moe van al die foto´ s van lijken.
Islamfascisten sparen niemand ... ook geen leeftijdsgenoten(van gelijk welke overtuiging) van onze actieve moslima's ...
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Jemig.. een traditie.. zolang je in vrede naast elkaar kunt leven hoeft er toch niet gedood te worden? En zelfs áls je niet in vrede naast elkaar kunt leven, wij zijn gezegend met een stel hersens, we kennen het poldermodel..
Ook al die drie christenen in turkije... :( Je wordt er gewoon moe van..
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

12. Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

13. Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, (wete) Allah is voorzeker streng in vergelding.


Dus duidelijk in det tijd van Mohammed vzmh die hem trachten te doden.

En die andere ook(dat je hem moet vrijlaten):
Ook in de tijd van Mohammed vzmh die hem trachten te doden.

4. Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast. En wanneer de oorlog opgehouden is, laat hen dan vrij uit gunst of voor een losprijs. Zo zij het. En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken.

Joden mythe:

http://www.jews-for-allah.org/jewish-my ... killed.htm
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wat wil je hiermee zeggen ajax?
Ik begrijp je niet goed.
Denk jij dat deze dingen nu niet meer gedaan worden?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Wat wil je hiermee zeggen ajax?
Ik begrijp je niet goed.
Denk jij dat deze dingen nu niet meer gedaan worden?
Nee dat wil ik niet zeggen ik wil alleen duidelijk maken dat je niemand mag doodmaken met wie je een verbond hebt.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dus deze mannen die deze zeven christenen hebben onthoofd hadden geen verbond met ze?

Het is nooit goed om iemand te vermoorden ajax.
Ook niet als je geen verbond met iemand hebt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Dus deze mannen die deze zeven christenen hebben onthoofd hadden geen verbond met ze?

Het is nooit goed om iemand te vermoorden ajax.
Ook niet als je geen verbond met iemand hebt.
Het is inderdaad nooit goed maar wat deze mannen deden zou ik zeker verbieden.
Mocht er iemand jou willen doden mag je jezelf verdedigen net als de Profeet vzmh?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Daar heb ik wel eens over nagedacht ajax.
Wat zal ik doen als ik aangevallen word.
Ik denk dat ik liever zelf dood ga dan dat ik een ander mens dood maak.
Ik kan niet een vlieg doodslaan. Als ik dat wel eens probeer dan mep ik er met opzet een stuk naast.
Dat zeg ik nu, maar ik weet niet wat ik zal doen als mijn leven echt in gevaar komt.

Maar dit onderwerp gaat over de onthoofde christenen.

Ik vermoed niet dat de daders deze mensen onthoofd heeft uit zelf bescherming.
Dit was een kwaadaardige daad. Een wraakactie voor de dood van verscheidene leiders van hun beweging Abu Sayyaf.

Deze christenen waren onschuldig.

Het nare is dat Moslims het tegenwoordig gewoon gaan vinden om mensen te onthoofden.
Ze treden in het voetspoor van Mohammed, die 600 à 700 mannen van de joodse Qurayza-stam in een nacht liet onthoofden.

Denk je eens in ajax. 600 man in een nacht. Dat moet een klus geweest zijn.
Daar moet een bloed gevloeid zijn….Met hun enkels moeten ze in het bloed gestaan hebben.
Zou jij dat kunnen, iemand zijn hoofd afhakken of slaan?

En deze stam was geen gevaar voor Mohammed.
Mohammed wilde zelf al weggaan, maar toen kwam Gabriel langs en die heeft in Allahs naam verteld dat hij de hele stam moet uitroeien.

Wat een liefde volle god ajax.
On the day of the Meccans' withdrawal, Muhammad led his forces against the Banu Qurayza neighborhood. According to the Muslim tradition, he was visited by the angel Gabriel, who asked Muhammad if he had abandoned fighting. When Muhammad answered that he had, the angel urged to attack the Qurayza: "God commands you, Muhammad, to go to Banu Qurayza. I am about to go to them to shake their stronghold!" The Banu Qurayza retreated into their stronghold and endured the siege for 25 days. As the Banu Qurayza morale waned, Ka'b ibn Asad made a speech to them, suggesting three alternative ways out of their predicament: embrace Islam; kill their own children and women, then rush out for a charge to either win or die; or make a surprise attack on Saturday (the Sabbath, when by mutual understanding no fighting would take place). None of these alternatives were accepted. Instead the Qurayza asked that Abu Lubaba ibn Abd al-Mundhir, an ally of the Aws, come to them for a council. When they asked him if they should surrender to Muhammad, Abu Lubaba answered affirmatively, but, as Ibn Ishaq puts it, Abu Lubaba "made a sign with his hand toward his throat, indicating that it would be slaughter".[26]
http://en.wikipedia.org/wiki/Banu_Qurayza
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Daar heb ik wel eens over nagedacht ajax.
Wat zal ik doen als ik aangevallen word.
Ik denk dat ik liever zelf dood ga dan dat ik een ander mens dood maak.
Ik kan niet een vlieg doodslaan. Als ik dat wel eens probeer dan mep ik er met opzet een stuk naast.
Dat zeg ik nu, maar ik weet niet wat ik zal doen als mijn leven echt in gevaar komt.

Maar dit onderwerp gaat over de onthoofde christenen.

Ik vermoed niet dat de daders deze mensen onthoofd heeft uit zelf bescherming.
Dit was een kwaadaardige daad. Een wraakactie voor de dood van verscheidene leiders van hun beweging Abu Sayyaf.

Deze christenen waren onschuldig.

Het nare is dat Moslims het tegenwoordig gewoon gaan vinden om mensen te onthoofden.
Ze treden in het voetspoor van Mohammed, die 600 à 700 mannen van de joodse Qurayza-stam in een nacht liet onthoofden.

Denk je eens in ajax. 600 man in een nacht. Dat moet een klus geweest zijn.
Daar moet een bloed gevloeid zijn….Met hun enkels moeten ze in het bloed gestaan hebben.
Zou jij dat kunnen, iemand zijn hoofd afhakken of slaan?

En deze stam was geen gevaar voor Mohammed.
Mohammed wilde zelf al weggaan, maar toen kwam Gabriel langs en die heeft in Allahs naam verteld dat hij de hele stam moet uitroeien.

Wat een liefde volle god ajax.
On the day of the Meccans' withdrawal, Muhammad led his forces against the Banu Qurayza neighborhood. According to the Muslim tradition, he was visited by the angel Gabriel, who asked Muhammad if he had abandoned fighting. When Muhammad answered that he had, the angel urged to attack the Qurayza: "God commands you, Muhammad, to go to Banu Qurayza. I am about to go to them to shake their stronghold!" The Banu Qurayza retreated into their stronghold and endured the siege for 25 days. As the Banu Qurayza morale waned, Ka'b ibn Asad made a speech to them, suggesting three alternative ways out of their predicament: embrace Islam; kill their own children and women, then rush out for a charge to either win or die; or make a surprise attack on Saturday (the Sabbath, when by mutual understanding no fighting would take place). None of these alternatives were accepted. Instead the Qurayza asked that Abu Lubaba ibn Abd al-Mundhir, an ally of the Aws, come to them for a council. When they asked him if they should surrender to Muhammad, Abu Lubaba answered affirmatively, but, as Ibn Ishaq puts it, Abu Lubaba "made a sign with his hand toward his throat, indicating that it would be slaughter".[26]
http://en.wikipedia.org/wiki/Banu_Qurayza

Dat heb ik al laten zien Nooit gebeurd een mythe,

Nee ik zou mijzelf verdedigen want ik heb mijn recht en die zal ik gebruiken.
Zoals ik al zei verbied ik het ook ik sta namelijk achter de Heilige Koran Godsdienstvrijheid!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

ajax schreef:[

http://en.wikipedia.org/wiki/Banu_Qurayza


Dat heb ik al laten zien Nooit gebeurd een mythe,

Nee ik zou mijzelf verdedigen want ik heb mijn recht en die zal ik gebruiken.
Zoals ik al zei verbied ik het ook ik sta namelijk achter de Heilige Koran Godsdienstvrijheid!
Helemaal geen mythe maar een werkelijk gebeurde misdaad (1 van de vele door uw zogenaamde 'profeet' gepleegde misdaden tegen de menselijkheid)

Zelfs islamapologete karen armstrong er niet onderuit en kan die misdaad niet kan ontkennen, al doet ze er wel alles aan (als volleerde islamapologete) die misdaad (1 van de vele van misdadiger mohammed) te minimaliseren.

"Muhammad showed no mercy. The seven hundred men of the Qurayzah were killed, and their women and children sold as slaves. The massacre of the Qurayzah was a horrible incident"

Karen Armstrong

http://www.globalwebpost.com/farooqm/st ... ayzah.html
Laatst gewijzigd door pd7835 op zo apr 22, 2007 11:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

pd7835 schreef:

Dat heb ik al laten zien Nooit gebeurd een mythe,

Nee ik zou mijzelf verdedigen want ik heb mijn recht en die zal ik gebruiken.
Zoals ik al zei verbied ik het ook ik sta namelijk achter de Heilige Koran Godsdienstvrijheid!
Helemaal geen mythe maar een werkelijk gebeurde misdaad (1 van de vele door uw zogenaamde 'profeet' gepleegde misdaden tegen de menselijkheid)

Zelfs islamapologete karen armstrong er niet onderuit en kan die misdaad niet kan ontkennen, al doet ze er wel alles aan (als volleerde islamapologete) die misdaad (1 van de vele van misdadiger mohammed) te minimaliseren.

"Muhammad showed no mercy. The seven hundred men of the Qurayzah were killed, and their women and children sold as slaves. The massacre of the Qurayzah was a horrible incident"

Karen Armstrong

http://www.globalwebpost.com/farooqm/st ... ayzah.html[/quote]

Wie is Karen Armstrong?

En trouwens kan me niet schelen wie het zegt de feiten zijn op tafel het is een Mythe
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

ajax schreef: Wie is Karen Armstrong?

En trouwens kan me niet schelen wie het zegt de feiten zijn op tafel het is een Mythe
Karen armstrong is iemand die de islam en haar profeet zit te bejubelen. Je zou blij moeten zijn met zulk een islampromotrice. Doch die vreselijke misdaad van uw zogenaamde profeet kan zelfs een islamapologete zoals zij nu echt niet ontkennen. Er zijn trouwens nog meer feiten die moslims van vandaag hardnekkig blijven ontkennen, dat de islam met het zwaard werd verspreid bvb. U mag nog zo hard ontkennen maar feiten zijn en blijven feiten.

Face it your so called prophet was a criminal and that's a fact.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Ariel schreef:Daar heb ik wel eens over nagedacht ajax.
Wat zal ik doen als ik aangevallen word.
Ik denk dat ik liever zelf dood ga dan dat ik een ander mens dood maak.

beste ariel, het is niet de bedoeling om jouw te bekritiseren. maar het vet gedrukte is iets wat de moslims willen, zodat zij ons naar willekeur kunnen vermoorden. en als wij een moslim vermoorden dan voelen zij zich gerechtvaardigd om meerdere kafirs te vermoorden. waarom denk je dat ze onschuldigen in malaisie, thailand, filipijnen vermoorden? om een tegenreactie te veroorzaken, zodat zij massaal de jihad toepassen. moslims weten dat Niet moslims vredelievend zijn en proberen door willekeurige mensen te vermoorden dat te veranderen om hun doel te bereiken. ik vind ook dat een ander dood maken NIET KAN, maar daar moet ik voor oppassen, want de matschappelijke situatie is aan het veranderen.

Ik kan niet een vlieg doodslaan. Als ik dat wel eens probeer dan mep ik er met opzet een stuk naast.
Dat zeg ik nu, maar ik weet niet wat ik zal doen als mijn leven echt in gevaar komt.

Maar dit onderwerp gaat over de onthoofde christenen.

Ik vermoed niet dat de daders deze mensen onthoofd heeft uit zelf bescherming.
Dit was een kwaadaardige daad. Een wraakactie voor de dood van verscheidene leiders van hun beweging Abu Sayyaf.

Deze christenen waren onschuldig.

Het nare is dat Moslims het tegenwoordig gewoon gaan vinden om mensen te onthoofden.
Ze treden in het voetspoor van Mohammed, die 600 à 700 mannen van de joodse Qurayza-stam in een nacht liet onthoofden.

Denk je eens in ajax. 600 man in een nacht. Dat moet een klus geweest zijn.
Daar moet een bloed gevloeid zijn….Met hun enkels moeten ze in het bloed gestaan hebben.
Zou jij dat kunnen, iemand zijn hoofd afhakken of slaan?

ik denk dat ajax en rust in staat zijn om mohammed te volgen en onschuldigen te onthoofden. temeer omdat zij geen kritiek hebben op moslim moordenaars. zij maken zich eerder druk geen PM's te kunnen versturen.

En deze stam was geen gevaar voor Mohammed.
Mohammed wilde zelf al weggaan, maar toen kwam Gabriel langs en die heeft in Allahs naam verteld dat hij de hele stam moet uitroeien.

Wat een liefde volle god ajax.

wat mij opvalt bij de moslims: alles wat normaal denkende mensen moeite mee hebben, daar hebben moslims geen moeite mee. neem het recht op zelf verdediging. zelf verdediging hoeft niet met de dood te eindigen. bij moslims mag/moet je uit zelfverdediging gelijk vermoorden. overigens: zij verstaan iets anders onder zelfverdediging. normaal denkenden vinden pedofilie niet kunnen, moslims hebben daar geen moeite mee. wij vinden dat liegen en bedrog (taqyia) niet kan en moslims vinden dat doodnormaal. wij vinden dat je je leven moet verbeteren en de waarheid accepteren, moslims doen dat niet doordat ze selectief lezen en dat aanmenen wat in hun straatje past. waarheid is bij hun net zover verwijderd als horens bij een ezel.


On the day of the Meccans' withdrawal, Muhammad led his forces against the Banu Qurayza neighborhood. According to the Muslim tradition, he was visited by the angel Gabriel, who asked Muhammad if he had abandoned fighting. When Muhammad answered that he had, the angel urged to attack the Qurayza: "God commands you, Muhammad, to go to Banu Qurayza. I am about to go to them to shake their stronghold!" The Banu Qurayza retreated into their stronghold and endured the siege for 25 days. As the Banu Qurayza morale waned, Ka'b ibn Asad made a speech to them, suggesting three alternative ways out of their predicament: embrace Islam; kill their own children and women, then rush out for a charge to either win or die; or make a surprise attack on Saturday (the Sabbath, when by mutual understanding no fighting would take place). None of these alternatives were accepted. Instead the Qurayza asked that Abu Lubaba ibn Abd al-Mundhir, an ally of the Aws, come to them for a council. When they asked him if they should surrender to Muhammad, Abu Lubaba answered affirmatively, but, as Ibn Ishaq puts it, Abu Lubaba "made a sign with his hand toward his throat, indicating that it would be slaughter".[26]
http://en.wikipedia.org/wiki/Banu_Qurayza
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

ajax schreef: En trouwens kan me niet schelen wie het zegt de feiten zijn op tafel het is een Mythe
Inderdaad, ajax, feiten kunnen jou niet schelen. Je zult ze toch allemaal afschilderen als een mythe.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
mohyouknow19
Berichten: 437
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 12:09 pm
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht door mohyouknow19 »

Ik luister niet naar deze onzin het enigste wat ik heb in deze wereld is mijn geloof en mijn woord.

En ik zal het voor niemand verbergen de media die leugens, onzin verteld over moslims wat ze doen terwijl zij geen eens kennis over de islam hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=1o-2K6vUaYM

Laat me niet lachen .

Het woord van god is de waarheid en ik zal het blijven volgen .
Tot dat de dag des oordeels aanbreekt.
Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Den Haag Connection :D
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

mohyouknow19 schreef:Ik luister niet naar deze onzin het enigste wat ik heb in deze wereld is mijn geloof en mijn woord.
Welkom, m.

Jouw uitspraak doet me wel denken aan een kind die niet naar rede wil luisteren, en keihard "IK HOOR JE NIET" roept, met de handen op de oren.

Er zijn heel veel dingen ontdekt buiten je geloof om, vele volkeren hebben mooie en juiste dingen gecreëerd.

Sluit je je voor dat alles?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

mohyouknow19 schreef:Ik luister niet naar deze onzin het enigste wat ik heb in deze wereld is mijn geloof en mijn woord.

En ik zal het voor niemand verbergen de media die leugens, onzin verteld over moslims wat ze doen terwijl zij geen eens kennis over de islam hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=1o-2K6vUaYM

Laat me niet lachen .

Het woord van god is de waarheid en ik zal het blijven volgen .
Tot dat de dag des oordeels aanbreekt.
heb je het al gehoord van de dag des oordeels?

Die komt er niet!
mohyouknow19
Berichten: 437
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 12:09 pm
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht door mohyouknow19 »

heb je het al gehoord van de dag des oordeels?

Die komt er niet!

Voor mij komt hij wel en wanneer die is aankomen dan zal jij het ook bessefen maar dan is het al telaat voor jouw.

:shock: :shock: :? :razz:
Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Dreigen met de Hel is een zwaktebod.
"Geloof in mijn religie of mijn god gaat je martelen!"

Ik wordt een beetje moe van Moslims en Christenen die dreigen met de Dag des Oordeels.

Dreigen is inderdaad veel makkelijker dan bewijzen dat je religie de waarheid is.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op ma apr 23, 2007 5:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie