Man die 39 moslims afmaakte in moskee is ... moslim

tomc

Man die 39 moslims afmaakte in moskee is ... moslim

Bericht door tomc »

Is dit pakistan dat probeert een burgeroorlog te veroorzaken in India ?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/6690383.stm

Moslims, veel geluk met de samenzweringstheorieen te maken, maar ik hoop dat je voor een keer iets origineler kan zijn. Ik denk dat het aantal zionisten minimaal is in hyderabad.
tomc

Bericht door tomc »

De verdachten van de andere moskeeknal in India, in 1993, waarbij 257 moslims het leven lieten, en honderden meer gewond waren zijn zonder uitzondering ... moslims.
Ariel

Bericht door Ariel »

Ongelofelijk, en het westen de schuld geven dat wij Moslims afslachten.
Maar ja, het zal wel geen echte moslim geweest zijn, want die doen niet deze vreselijke dingen.

Het is vast cultuur.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Ketter

Bericht door Ketter »

Het is makkelijk. Zeg dat je enkel vrede wil. Vrede zolang de tegenpartij zich aan het "verbond" houdt. Liefst een "verbond" van onderwerping, dhimmitude.

Dan lijk je toch rechtvaardig, niet?

Maar het "verbond" is makkelijk gebroken, als één individu van de gehate ongelovigen het niet doet, doe het dan zelf. Of verzin een complot. Een zionistisch complot. Het zijn toch maar gebroed van apen en varkens, volgens de Koran zelf.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
mohyouknow19
Contacteer:

Bericht door mohyouknow19 »

Al die mensen die omgekommen zijn in de moskee kunnen van het paradijs verzekeren.
Ze sterven in het huis van god.

Diegene die de mensen heeft vermoordt kan verzekeren van de hel.
En dat is de slechte verblijfplaats.

Met vriendelijke groeten mohyouknow19
Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding
fucmoh

Bericht door fucmoh »

mohyouknow19 schreef:Al die mensen die omgekommen zijn in de moskee kunnen van het paradijs verzekeren.
Ze sterven in het huis van god.

Diegene die de mensen heeft vermoordt kan verzekeren van de hel.
En dat is de slechte verblijfplaats.

Met vriendelijke groeten mohyouknow19
En denken zij er ook zo over?
Hamid

Re: Man die 39 moslims afmaakte in moskee is ... moslim

Bericht door Hamid »

tomc schreef:Is dit pakistan dat probeert een burgeroorlog te veroorzaken in India ?

Moslims, veel geluk met de samenzweringstheorieen te maken, maar ik hoop dat je voor een keer iets origineler kan zijn. Ik denk dat het aantal zionisten minimaal is in hyderabad.
In India is het heel gewoon dat wanneer ze de echte dader niet kunnen opsporen, dat ze dan een onschuldig moslim oppakken en hem de schuld in de schoenen schuiven. Ik zou niet verbaasd zijn als dat hier ook het geval is.
Hamid
Niet geschoten is altijd mis :lol:
wahlers

Bericht door wahlers »

Hamid schreef:
tomc schreef:Is dit pakistan dat probeert een burgeroorlog te veroorzaken in India ?

In India is het heel gewoon dat wanneer ze de echte dader niet kunnen opsporen, dat ze dan een onschuldig moslim oppakken en hem de schuld in de schoenen schuiven. Ik zou niet verbaasd zijn als dat hier ook het geval is.
Hamid
Helemaal mee eens!

Voor de aanslagen op het WTC en het Pentagon hebben ze ook de schuld in de schoenen geschoven van 19 onschuldige Moslims!

Terwijl in werkelijkheid deze aanslag natuurlijk uitgevoerd is door samenzwerende zionistische mossad agenten!

...of toch niet!!!

Hamid,

Zie jij niet dat het gros van het terrorisme voortkomt uit moslimlanden en de moslim gemeenschap?
Waarom erken je dit niet en neig je er naar net zulke onzinnige excuses te verzinnen als ik juist gedaan heb!
Erken het probleem! Het erkennen van een probleem is namelijk de eerste fase tot een oplossing. En de Islam en zijn achterhaalde woestijnroversmentaliteit aangeduid met de naam 'ummah' heeft een gigantisch probleem!...zeker in Pakistan waar een tot het christendom bekeerde moslim moet vrezen voor zijn leven vanwege het justitiële hof, met zijn belachelijke blasfemie wetten, nota bene!

MvG, Wim Ahlers.

p.s. De kans bestaat natuurlijk dat de aanslag gepleegd is door een persoon die alleen nog maar in naam moslim is, maar geen praktiserend moslim. Maar in dat geval is de Islam de snelst slinkende religie ter wereld! Want iedere keer dat er zo'n incident is, en er zijn vele van dit soort incidenten in minder of ergere mate, dan hoor ik keer op keer: "Ja, maar dat zijn geen ware moslims!
Mijn vraag is dan ook steevast: "Wil de enige echte/ware moslim opstaan!?!
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Hamid

Bericht door Hamid »

Helemaal mee eens!
Voor de aanslagen op het WTC en het Pentagon hebben ze ook de schuld in de schoenen geschoven van 19 onschuldige Moslims!
Terwijl in werkelijkheid deze aanslag natuurlijk uitgevoerd is door samenzwerende zionistische mossad agenten!
Waarom waren de joodse medewerkers op WTC op die dag dan allemaal vrij?
Hamid
droevie

Bericht door droevie »

Hamid schreef:
Helemaal mee eens!
Hamid

uhh.. ik weet het, omdat de Mossad deze aanslag bereidt heeft. Zij hebben gezichten aangenomen van de terroristen..
Er is eerst gekeken welke in lijn Joods zijn.. om vervolgens via de post een hen mede gedeeld: Niet werken op 11 september 2001...

en... oja ..
de holecaust heeft ook niet bestaan..

3x raden uit welke hoek deze theorie vandaan komt..
Hamid

Bericht door Hamid »

droevie schreef:
Hamid schreef:
Helemaal mee eens!
Hamid

uhh.. ik weet het, omdat de Mossad deze aanslag bereidt heeft. Zij hebben gezichten aangenomen van de terroristen..
Er is eerst gekeken welke in lijn Joods zijn.. om vervolgens via de post een hen mede gedeeld: Niet werken op 11 september 2001...

en... oja ..
de holecaust heeft ook niet bestaan..

3x raden uit welke hoek deze theorie vandaan komt..
hoi Droevige christen,
dat was toch de waarheid wat ik had geschreven? als dat niet zo is, kom met de feiten en niet zo cynisch doen.
Jullie nederlanders zijn zo naief. Jullie geloven alles wat de zionisten aan jullie vertellen.
Hamid
Freya

Bericht door Freya »

http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:9/11#.22
De_Isra.C3.ABli.C3.ABrs_en_de_Joden_wisten_wat_er_ging_gebeuren.22

"De Israëliërs en de Joden wisten wat er ging gebeuren"

Volgens deze complottheorie zou de Israëlische veiligheidsdienst Mossad of Shabak hebben geweten wanneer de aanval op het World Trade Center zou plaatsvinden. Daarop zou de veiligheidsdienst duizenden Joden hebben ingelicht die in het World Trade Center werkzaam zouden zijn. Deze duizenden Amerikanen zouden op hun beurt op 11 september niet naar hun werk zijn gekomen, maar eensgezind de autoriteiten, hun vrienden en collega's niet hebben gewaarschuwd voor wat komen zou. De theorie wordt door velen als racistisch beschouwd omdat deze Joodse Amerikanen van onethisch, on-Amerikaans en oncollegiaal gedrag beschuldigd in verband met hun Joodse identiteit.

Argumenten voor
* Het argument is gebaseerd op het feit dat hoewel het WTC meer dan 30.000 arbeidsplaatsen heeft, er 'slechts' 3.000 aanwezigen de dood vonden.

Argumenten tegen
* Ook honderden Joden zijn gedood in de terroristische aanslagen op 11 september 2001.
* De theorie negeert het feit dat vele werknemers in het World Trade Center via de trappen uit de brandende torens wisten te vluchten.
* Voor zover bekend, werken de Israëlische veiligheidsdiensten samen met andere Westerse veiligheidsdiensten.
* Israël is een bondgenoot van de VS land in internationale arena's. Het is economisch, diplomatiek en militair volkomen afhankelijk van de Verenigde Staten van Amerika en kan het niet permitteren om in belangrijke zaken tegen de VS in te gaan, laat staan aan te vallen.
* De loyaliteit van de Joodse Amerikanen ligt bij de VS, hun eigen land.
* Er is geen enkel bewijs voor deze bewering geleverd.
Roelof

Bericht door Roelof »

Hamid schreef:Jullie nederlanders zijn zo naief. Jullie geloven alles wat de zionisten aan jullie vertellen.
Aldus iemand die in de verdorven hersenspinsels van een geesteszieke middeleeuwse pedofiele tiran gelooft...
wahlers

Bericht door wahlers »

Hamid schreef:
Helemaal mee eens!
Hamid
Hamid,

YOU GOT TO BE KIDDING!!!!

Geloof je dit sprookje, verspreid door de Arabische pers, nu werkelijk???
Ben je echt zo naïef???
Heb je deze leugen echt kritiekloos en zonder te verifiëren als zoete koek geslikt???

Weet je de waarheid echt niet??? Of speel je een spelletje met mij???

MvG, Wim Ahlers.
wahlers

Bericht door wahlers »

Hamid,

Even ter informatie...
Ik ben de precieze details vergeten en voel er op dit moment niets voor om het weer op te zoeken!
Er was een schrijven van een Joodse journalist die berichtte op de bewuste dag in een Israëlische krant dat er zo'n 4000 Joden in de buurt van het WTC woonde! Hij berichtte ook dat, voor zover hij kon nagaan, de meeste direct omwonende Joden niet in het WTC werkte.
Dit werd, al dan niet bewust, door een Arabisch nieuwskanaal 'vertaald' naar een verhaal dat 4000 Joden op die bewuste dag niet op het werk verschenen waren in het WTC gebouw!

Al dus is dit verhaal ontstaan! En bestaat het nog steeds in sommige Moslimkringen! En dat is de waarheid!!!

Nb. Ik ben niet (meer) zeker van de details van het verhaal, maar deze strekking klopt wel!

Ik heb met je te doen als je hardnekkig blijft ontkennen dat we al decennia lang (beginned zelfs voor de revolutie in Iran in 1979) een fundamentalistisch en extremistisch probleem hebben met de fundamenten van de Islam die zich wereldwijd uit in terroristische aanslagen.
Aan de andere kant begrijp ik je angst wel die je hebt om je geloof te verliezen en daarom grijpt naar deze laatste strohalm van fictieve en absurde excuses om het Islam probleem maar te blijven ontkennen.
Ik hoop van harte dat je je, vroeg of laat, kunt ontworstelen van de absurditeit, en gevaar, van deze achterhaalde woestijnroversfilosofie en de sekte die daaruit ontsprongen is genaamd Islam.

Ik vertel het bovenstaande maar even...omdat je een ander forumlid vroeg om de feiten. En dit zijn de feiten!

MvG, Wim Ahlers.
naar boven
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Meerkeuzevraagje:

1. Met de aanslag op de WTC torens heeft Al Qaeda de vijand (de USA) een gevoelige slag toegebracht.
Osama Bin Laden prees de martelaren (terroristen) en riep op tot verdere jihad.

2. De aanslag op de WTC torens is gepland door Bush in samenweking met Israel.
Zionistische mossad agenten hebben de aanslagen uitgevoerd.

a. Alleen stelling 1 is juist, stelling 2 is onjuist.
b. Alleen stelling 2 is juist, stelling 1 is onjuist.
c. Beide stellingen zijn onjuist.
d. Beide stellingen zijn juist.

Wie kiest voor welk antwoord?
Ariel

Bericht door Ariel »

stelling 1 is juist.

Mag ik door naar de 1000 euro vraag?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Roelof

Bericht door Roelof »

naar boven schreef:De aanslag op de WTC torens is gepland door Bush in samenweking met Israel.
Zionistische mossad agenten hebben de aanslagen uitgevoerd.
Alsof er één Mossad agent zo gek kunt krijgen dat te doen.

Afbeelding

Alleen Mohammedanen zijn vandaag de dag nog zo achterlijk...
naar boven
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:stelling 1 is juist.

Mag ik door naar de 1000 euro vraag?
Nee, want dat is het antwoord op de vraag niet.

De vraag is: Wie kiest voor welk antwoord?
Iznogoodh

Bericht door Iznogoodh »

Hamid schreef:
Helemaal mee eens!
Hamid
Meneer gelooft blijkbaar in sprookjes.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Hamid

Bericht door Hamid »

Roelof schreef:
Hamid schreef:Jullie nederlanders zijn zo naief. Jullie geloven alles wat de zionisten aan jullie vertellen.
Aldus iemand die in de verdorven hersenspinsels van een geesteszieke middeleeuwse pedofiele tiran gelooft...
TELL THE CHILDREN THE TRUTH
Aldus iemdand die in vuile leugens gelooft
droevie

Bericht door droevie »

Hamid schreef:hoi Droevige christen,
dat was toch de waarheid wat ik had geschreven? als dat niet zo is, kom met de feiten en niet zo cynisch doen.
Jullie nederlanders zijn zo naief. Jullie geloven alles wat de zionisten aan jullie vertellen.
Hamid

Hoi, vreugdevolle islamiet..

Of het de waarheid is wat jij had geschreven.. Helaas nee..
Of het jouw waarheid is.. dat kan jij alleen zeggen. De feiten zijn beschreven door Wahlers en Freya.

Ik hoef dit niet meer te gaan herhalen.
Hamid

Bericht door Hamid »

droevie schreef:
Hamid

Of het jouw waarheid is.. dat kan jij alleen zeggen. De feiten zijn beschreven door Wahlers en Freya.

Hoi Droevige kruisvaarder,
ja, wij hebben onze waarheid en jullie hebben jullie eigen leugens die jullie asl waarheid zien. die waalvis (zo klinkt haar naam) kan kletsen wat ze wil. Dat is jullie versie van het verhaal. Ik ben er niet bij geweest en jullie ook niet, de waarheid is ergens tussen in.
mohyouknow19
Contacteer:

Roelof schreef:
Bij roelof is het een persoonlijke kwetsie het gaat ze om de persoon.
en daarom zal je zien dat ze vaak meer op de persoon spelen en meer de persoon uitschelden dan zijn verwoordingen en uitspraken en meschien zullen ze je geeneens vertelen wat hij verkeerd doet
kijk uit voorhem hij is gevaarlijk , hij is dat hij is dat en wat heeft hij gedaan dat weten ze niet te zeggen.
dat is het probleem het is niks anders dan jaloerzie niks anders dan afgunst.
als je ziet dat een persoon zomaar scheld en niet kan basseren of feiten en bewijzen weet dat die persoon vervult is met afgunst.
Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding
mohyouknow19
Contacteer:

Hamid schreef:
droevie schreef:
Hamid

Hoi Droevige kruisvaarder,
ja, wij hebben onze waarheid en jullie hebben jullie eigen leugens die jullie asl waarheid zien. die waalvis (zo klinkt haar naam) kan kletsen wat ze wil. Dat is jullie versie van het verhaal. Ik ben er niet bij geweest en jullie ook niet, de waarheid is ergens tussen in.
Nee' beste Hamid zij volgen slechts de satan.
Maar zij bessefen dat niet,
Plaats reactie