Islam betrapt op afgoderij

hans van de mortel

Islam betrapt op afgoderij

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Jun 10, 2007 4:21 pm

Zeg tegen een mohammedaan: ”Alle geloven doen aan afgoderij.” Wat zegt de mohammedaan dan? ”Allemaal, maar wij niet!”

De mohammedaan zal ons daarom vijf maal per dag vervloeken, omdat zij vijf maal per dag in de richting van de Ka'bah, een steen bidden.
Dit is nog niet alles. Er is nog een tweede punt, de bedevaart naar Mekka (dit is een fudamenteel punt in de islam). Zij gaan daar in Mekka om die steen heen wandelen en zij gaan die steen ook nog aanraken en kussen. Die steen is een afbeelding van alle vorige afgoden, die verenigd zijn in deze ene steen, die nu aanbeden wordt.

Maar nogmaals, wees heel voorzichtig met deze tekst! Een moslim is iemand die woont in een huis dat ieder moment in elkaar kan storten. Dus wat gebeurt er als wij zijn huis omver schoppen en hij zit er nog in? Zijn huis is weg en hij is weg! Wij willen dat natuurlijk niet doen, daarbij komt nog dat hijzelf denkt dat hij in een kasteel woont. Wat doen wij dus: wij gaan hem heel voorzichtig uit de bouwval halen waarin hij woont, dan brengen wij hem naar een kasteel in het vrije Westen en dan kan hij zelf zien waar hij uitgekomen is. Daarna zal de bouwval uit zichzelf in elkaar vallen. Een kwestie van tijd.

”Allah is waarlijk over alle ding machtig.”
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Jun 10, 2007 5:12 pm

Die steen is een afbeelding van alle vorige afgoden,

99 namen voor een God.
Een God wiens naam ze op 10 000 manieren kunnen schrijven.

Polytheisme is het juiste woord.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Abu Omar al-Baghdadi

Berichtdoor Abu Omar al-Baghdadi » Ma Jun 11, 2007 12:55 am

Oh? En wat wil je hier mee bereiken?
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.

weda

Berichtdoor weda » Ma Jun 11, 2007 11:54 am

Abu Omar al-Baghdadi schreef:Oh? En wat wil je hier mee bereiken?

omdat je nederlands niet goed is heb je de boodschap van Hans niet begrepen.

hij zegt dat MOLIMS de grootste beeldenaanbidders zijn.

als dat niet zo is, vernietig dan de kaba. want jullie lopen om de kaba heen en kussen die. lekker vies (alle speeksel op de kaba waarin je je lippen plakt). ik denk dat de taliban de kaba zouden vernietigen, want ze houden niet van beelden.
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Ma Jun 11, 2007 12:05 pm

als dat niet zo is, vernietig dan de kaba. want jullie lopen om de kaba heen en kussen die. lekker vies (alle speeksel op de kaba waarin je je lippen plakt). ik denk dat de taliban de kaba zouden vernietigen, want ze houden niet van beelden.

En dat zeg jij! Hoe stom kun je zijn? Je gaat toch geen beeldjes aanbidden, die de mens notabene zelf heeft gemaakt en zodra ze op de grond vallen zijn ze kapot. Dan zit er echt een steekje daarboven los denk ik dan. (giechel)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 11, 2007 12:14 pm

Chaimae schreef:

En dat zeg jij! Hoe stom kun je zijn? Je gaat toch geen beeldjes aanbidden, die de mens notabene zelf heeft gemaakt en zodra ze op de grond vallen zijn ze kapot. Dan zit er echt een steekje daarboven los denk ik dan. (giechel)

Dit is een dom antwoord Chaimae.
De beeldjes die van Goden worden gemaakt zijn naar hun aangezicht. Dus gemaakt zoals mensen denken dat de Goden zijn .
Er worden ontelbare beeldjes gemaakt. \
Dat betekend dus dat als er een beeldje stuk gaat, ze zo weer een nieuw beeldje kunnen kopen, want het is niet het beeldje wat men aanbid, maar de God zelf. Ze kijken alleen maar naar de gelijkenis.
Net zo als mensen een foto van een overleden dierbare op een kastje zetten met een bloemetje en kaarsje , en dan even in gedachten weer stil staan bij hun geliefde.
En ga nou niet zeggen dat deze mensen dood zijn en dat de goden dan ook dood zijn, want dan zal ik je het verhaal van Allah de maan god weer gaan vertellen.

Een beeldje van steen.

Hier hebben we Allah de maan god.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Ma Jun 11, 2007 12:28 pm

Het hindoeisme is geen monotheistische godsdienst in vergelijking met de Islam. In de Islam staat de Tawheed centraal en geloof je in één God.

De Tawheed is de basis van de Islam. Namelijk dat niemand het waard is aanbeden te worden behalve Allah SWT. Tawheed betekent letterlijk één noemen. Oftewel de éénheid. Waar het dus op neerkomt is dat de Tawheed in de Islam betekent: Het geloven in Allah als de Ene en Enige God bij alles dat we doen om Hem te behagen.

De Arabieren voor de komst van Mohammed geloofden wel in God, maar ze hadden daarnaast ook nog engelen en djinns als Goden genomen en zo is dat ook met het Hindoeisme.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 11, 2007 12:37 pm

Dat is waar.
In Islam staat deze God centraal.
Een God.....Van alle vier de kanten gefotografeerd.

Hier hebben we Allah.
Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Amazigh

Berichtdoor Amazigh » Ma Jun 11, 2007 1:51 pm

Dit is nog niet alles. Er is nog een tweede punt, de bedevaart naar Mekka (dit is een fudamenteel punt in de islam). Zij gaan daar in Mekka om die steen heen wandelen en zij gaan die steen ook nog aanraken en kussen. Die steen is een afbeelding van alle vorige afgoden, die verenigd zijn in deze ene steen, die nu aanbeden wordt.

Ariel nr 2?

Zo zij het. Wie dus de heilige geboden(10 geboden) van Allah eert, het zal voor hem goed zijn in de ogen van zijn Heer. En wettig voor u is alle vee behalve hetgeen u anderszins is verkondigd. Vermijdt derhalve de onreinheid der afgodsbeelden en vermijdt het valse woord.
A proud amazigh!

Abu Omar al-Baghdadi

Berichtdoor Abu Omar al-Baghdadi » Ma Jun 11, 2007 5:56 pm

weda schreef:
Abu Omar al-Baghdadi schreef:Oh? En wat wil je hier mee bereiken?

omdat je nederlands niet goed is heb je de boodschap van Hans niet begrepen.

oh oke?
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Jun 11, 2007 8:49 pm

Door al het zoenen en knuffelen is de steen uitgehold geraakt. Er zal misschien ooit een tijd komen dat de steen totaal weg-ge-sle-ten zal zijn. (ja die streepjes erin want anders leest men het woord 'dame' vanwege de spellingscontrole van dit forum.)
Maar misschien is de Islam eerder ver-sle-ten. Tegenwoordig zit die steen in een roestvrijstalen vatting. (of misschien is het zilver, wat ik niet denk omdat dat teveel opsmuk is voor de Wahabieten.)
Hier is een vooraanzicht. Waarom moet ik hierbij aan mijn vrouw denken?

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Roelof

Berichtdoor Roelof » Ma Jun 11, 2007 10:36 pm

:laugh1:

Alleen zijn ze vergeten deze te besnijden en dicht te naaien... :wink:

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jun 11, 2007 10:38 pm

Alleen zijn ze vergeten deze te besnijden

Zie jij een clitoris?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 11, 2007 10:41 pm

Een hele grote.
Een zwarte .
Volgens mij is Allah gek op seks.

Roelof

Berichtdoor Roelof » Ma Jun 11, 2007 10:51 pm

Ariel schreef:Volgens mij is Allah gek op seks.

Kan niet missen als je ziet welke beloning islamitische strijders in het 'hiernamaals' te wchten staat.

Het moet wel een perverse homofiel zijn die gek is op maagdelijke geslachtsdelen en op ongebruikte jongens kontjes. :wink:

weda

Berichtdoor weda » Di Jun 12, 2007 9:57 am

Chaimae schreef:Het hindoeisme is geen monotheistische godsdienst in vergelijking met de Islam. In de Islam staat de Tawheed centraal en geloof je in één God.

De Tawheed is de basis van de Islam. Namelijk dat niemand het waard is aanbeden te worden behalve Allah SWT. Tawheed betekent letterlijk één noemen. Oftewel de éénheid. Waar het dus op neerkomt is dat de Tawheed in de Islam betekent: Het geloven in Allah als de Ene en Enige God bij alles dat we doen om Hem te behagen.

De Arabieren voor de komst van Mohammed geloofden wel in God, maar ze hadden daarnaast ook nog engelen en djinns als Goden genomen en zo is dat ook met het Hindoeisme.

chaimae, jij hebt het mis. het hindoeisme is monotheistsich, het gelooft in een god. met de naam van God hebben wij geen persoon verbonden.

de islam is niet monotheistisch, want met de naam van allah is mohammed verbonden. er is geen god behalve allah en mohammed is zijn boodschapper, dat weet jij toch chaimae.

jullie zeggen toch niet: er is geen god dan allah. nee, want jullie halen altijd de vetgedrukte zin erbij.
m.a.w. de islam vereert beelden, is geen monotheistisch geloof. het is zelfs zo dat mohammed op de dag der oordeels komt getuigen. is dat monotheistisch??
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

BFA

Berichtdoor BFA » Di Jun 12, 2007 10:14 am

Een hele grote.
Een zwarte .

Ik dacht aan en zwarte worst die naar buiten komt.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Jun 12, 2007 3:04 pm

Ik heb wel eens horen zeggen over het hindoeisme:
Het Licht is Een, de Lampen zijn Velen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

nadia

Berichtdoor nadia » Di Jun 12, 2007 3:05 pm

Mahalingam schreef:Door al het zoenen en knuffelen is de steen uitgehold geraakt. Er zal misschien ooit een tijd komen dat de steen totaal weg-ge-sle-ten zal zijn. (ja die streepjes erin want anders leest men het woord 'dame' vanwege de spellingscontrole van dit forum.)
Maar misschien is de Islam eerder ver-sle-ten. Tegenwoordig zit die steen in een roestvrijstalen vatting. (of misschien is het zilver, wat ik niet denk omdat dat teveel opsmuk is voor de Wahabieten.)
Hier is een vooraanzicht. Waarom moet ik hierbij aan mijn vrouw denken?

Afbeelding

sorry maar dat moet er even uit....

ik schiet bijna van mij stoel van het lachen want als ik die steen zo in het groot zie dan schiet me heel wat anders te binnen dan een steen en meteen schiet me te binnen waarom die moslimmannen die steen zo graag kussen, deden ze dat thuis ook maar he, dan hadden die vrouwen ook nog wat.
oeps, mijn excuses.

nadia

nadia

Berichtdoor nadia » Di Jun 12, 2007 3:14 pm

ik zie nu dat er meerdere zijn die een andere gedachte kregen bij het zien van deze uitvergrote foto met daarop de heilige steen van mekka wat je maar heilig kunt noemen..

pffffff, ben ik blij zeg......
ik dacht al `foei nadia foei`zo mag je niet denken.

BaniIsrael

Berichtdoor BaniIsrael » Di Jun 12, 2007 4:28 pm

nadia schreef:ik zie nu dat er meerdere zijn die een andere gedachte kregen bij het zien van deze uitvergrote foto met daarop de heilige steen van mekka wat je maar heilig kunt noemen..

Entiya Haraki Wuahed Ashekem menek!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?

nadia

Berichtdoor nadia » Di Jun 12, 2007 4:54 pm

BaniIsrael schreef:
nadia schreef:ik zie nu dat er meerdere zijn die een andere gedachte kregen bij het zien van deze uitvergrote foto met daarop de heilige steen van mekka wat je maar heilig kunt noemen..

Entiya ik
Haraki zou gek zijn
Wuahed Ashekem menek!

Kun je het laatste deel voor me vertalen.
Thanks.

Nadia

BaniIsrael

Berichtdoor BaniIsrael » Di Jun 12, 2007 5:06 pm

nadia schreef:
BaniIsrael schreef:

Entiya ik
Haraki zou gek zijn
Wuahed Ashekem menek!

Thanks.

Nadia

Dat mag je zelf uitzoeken riffie!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?

nadia

Berichtdoor nadia » Di Jun 12, 2007 5:23 pm

BaniIsrael schreef:
nadia schreef:
BaniIsrael schreef:

Entiya ik
Haraki zou gek zijn
Wuahed Ashekem menek!

Thanks.

Nadia

Dat mag je zelf uitzoeken riffie!

Hoi,

Jij bent vriendelijk zeg !!

Eerst plaats je hier een tekst wat niet eens mag want het niet verstaanbaar voor derde en dan vraag ik jou omdat er veel verschillende dialecten in het berbers zijn of dat jij het laatste deel zou willen vertalen, ik vraag het je vriendelijk notabene ook al weet ik dat wat er staat niet fris ruikt en dan zeg jij tegen mij dat ik dat zelf mag uitzoeken.

ik ga helemaal niets uitzoeken en nu kan het me al helmaal niet interesseren wat je daar schreef.
het zal wel zo vunzig zijn dat je het lef niet hebt om dat er bij te vermelden, loser !

aju !

Amazigh

Berichtdoor Amazigh » Di Jun 12, 2007 6:01 pm

Ik begrijp het ook niet behalve dat ashekem verrader betekend of niet
A proud amazigh!

Terug naar “Islam in het nieuws”