Stop de islamisering

Manon

Stop de islamisering

Berichtdoor Manon » Vr Jun 15, 2007 10:55 am

Bron: Het Vrije Volk

Demonstratie: stop de islamatisering

Op 11 september, voor het EU parlement ...

GENOEG IS GENOEG!

GEEN SHARIA HIER!

DEMOCRATIE EN GEEN THEOCRATIE!

Deze kreten worden geroepen door mensen vanuit geheel Europa tegen de islamieten, zowel in Europa als in andere landen, die de sharia in Europa willen invoeren.

Het is niet alleen gericht tegen de moslims die de islam over geheel Europa willen verspreiden. Europeanen zeggen ook “GENOEG” tegen onze politici die samenwerken met de islamieten om onderhuids de sharia in te voeren.

Van bouwwetgeving tot begrafenisrechten, de Europese bevolking wordt steeds meer verwacht om te voldoen aan de sharia.

De nieuwe 'antidiscriminatiewetten' maken het onmogelijk om je uit te spreken tegen de islam. Wat slechts weer een totalitair politiek systeem is.

Onze vrijheid van meningsuiting, een vrijheid opgebouwd door het verslaan van tirannieke regimes in vele bloederige oorlogen over een periode van eeuwen, wordt nu opgebroken alleen om te voorkomen dat moslims beledigd kunnen raken. Niemand heeft het recht om niet beledigd te raken!

SIOE is een pan-Europese beweging die vastbesloten is om niet alleen de islamisering van Europa te stoppen. Maar ook om het al gedane ongedaan te maken.

De eerste stap is een mars van mensen uit Europese landen, mensen die eisen dat alle niet-islamitische Europese landen niet-islamitisch blijven. En dat de binnensluipende sharia gestopt wordt.

Andres Gravers (Oprichter van SIOE Denemarken en leider van de politieke partij SIAD) zei : “We geloven niet in het concept van ‘gematigde moslims’. Het bewijs laat zien dat de islam het tegenovergestelde van gematigd is. Het hart van de soennitische islam is in Saudi-Arabië en het middelpunt van de shiitische islam is Iran. Geen rationeel mens kan één van deze landen beschrijven als ‘gematigd’; zeker niet in vergelijking tot Europese normen en waarden. We hebben nu kinderen in Deense scholen die gedwongen worden om halal te eten zodat moslimkinderen niet beledigd worden. Wat komt hierna? Moeten Deense vrouwen, net als in Iran, gestenigd worden omdat ze verkracht worden? Moeten mensen, net als in Soudi Arabie, onthoofd worden omdat ze geen moslim meer willen zijn? Nee! We zullen niet toestaan dat Europa een gigantisch Iran of Saudi Arabie wordt!”
Dr. Udo Ulfkotte (Oprichter en president van het non-profit goede doel "Pax Europa") zei: “We voelen overduidelijk de druk van de islamisering in Duitsland. Duitse politie en rechtbanken zijn toleranter tegenover moslims dan tegenover niet-moslims. Een van de hoogste Duitse rechtbanken (Bundesgerichtshof) heeft zojuist de straffen voor islamieten die in het openbaar openroepen tot een gewelddadige jihad in Europa verlaagd. Sommige rechters citeren de Koran in plaats van de Duitse wetgeving. Polygamie, vroeger verboden, is nu toegestaan voor moslimmannen, die zelfs overheidssteun kunnen claimen voor hun vrouwen.

Het Duitse leven is aan het veranderen om de moslims niet voor het hoofd te stoten. Christelijke kruizen worden uit publieke ruimtes verwijderd. Er zijn aparte zwemtijden voor moslims in zogenaamd openbare zwembaden (Waar de ‘niet-moslims’ belasting voor betalen).

Duitse moslims eisen een minimumquotum aan ‘positieve artikelen’ van de Duitse media, maar zelf trappen ze de religieuze groep Bahai uit een interreligieuze conferentie omdat ze deze groep weigeren te accepteren in de ‘dialoog’.

Eens werd dit omschreven als hypocriet, tegenwoordig wordt dit gepromoot door onze ruggengraatloze politici.

Stephen Gash (Oprichter van SIOE England) zei : "Appeasement van de islamieten is te gek voor woorden geworden. Van niet-moslims wordt verwacht dat ze begraven worden met het gezicht richting Mekka. Op toiletten moet je afgewend van Mekka zitten. Dit omdat begraafplaatsen en nieuwbouw moeten conformeren aan de moslimgevoeligheden. Speelgoedvarkens mogen niet meer in werkruimtes en Kerstverlichting heet nu ‘Winter Festival lichten’ zodat moslims niet beledigd worden. Aan geen van deze onderdrukkende maatregelen werd ook maar gedacht toen alleen Joden beledigd konden worden door varkens en ‘vrolijk kerstfeest’.

Als je dan al kritiek hebt, wordt je absurd genoeg aangeklaagd wegens racisme. Ik zag racisme altijd al als de laagste vorm van menselijke achterlijkheid, maar islamofilie als het hoogste in gezond verstand.”

Charlotte Westergaard (Bestuurslid SIAD) zei : “Het grootste gevaar komt van onze eigen politici die islamitische waarden promoten ten koste van onze eigen normen en waarden. Als de huidige weg vervolgd wordt zullen alle Europese niet-moslims een Jizzya-belasting betalen aan moslims zoals dat gebeurde ten tijde van het Ottomaanse rijk. Natuurlijk geloven the politici dat zij hiervan zullen worden uitgezonderd – totdat de lokale imam op hun deur klopt.”

Anti-totalitarian stance of SIOE - http://sioe.wordpress.com/brussels-demo-2007

http://sioe.wordpress.com/ New website under construction
http://siad.wordpress.com/
http://siad.dk/ 15,500 hits per day average
http://akte-islam.de/1.html
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

tomc

Berichtdoor tomc » Vr Jun 15, 2007 1:00 pm

Hier ga ik heen gaan denk ik. Kheb nog nooit betoogd in mijn leven.

Dutch

Berichtdoor Dutch » Vr Jun 15, 2007 5:11 pm

Zal er ook zijn, zeker weten !!!!

Afghan

ik wil er ook bij zijn

Berichtdoor Afghan » Vr Jun 15, 2007 5:42 pm

Ik ben waarschijnlijk weer in Canada, maar als ik nog hier ben, ga ik ook mee.
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?

BFA

Berichtdoor BFA » Za Jun 16, 2007 10:41 am

Latest info from SIOE coordinators. Please get in touch if you can assist in your country's protest:

http://sioe.wordpress.com/2007/06/14/br ... mo-update/

"After a lengthy process of application, we are now working with the Brussels police to assemble the demonstration. The police require us to furnish them with the following details:

Coordinators from each individual country. (Names.)
Stewards for each country. (1 steward for every 50 participants. Names.)
Method of transportation to Brussels from each country.

The formal process of demonstration is decided by our provision of these details. If we can show a clear organisation for the event, then we will be allowed to demonstrate freely in Brussels. The police are, of course, responsible for the security necessary for the event. Basically, we have our permission, we merely have to follow the formal procedure outlined above.

This then, is an appeal for all interested parties to get involved. We have representatives from Denmark, Norway, Germany, and the UK. We have possible candidates for Sweden.

If you wish to be involved in the organisation of this demo either as a coordinator, steward or press officer then contact [email protected] stating your interest. You can also sign up for the demo at this e-mail address, whereafter you will be directed to your country coordinator.

The demonstration is now a reality. Everyone wishing to join us under the banner of Stop Islamisering of Europe is welcome to join in.

Now is the time for action."
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Manon

Berichtdoor Manon » Za Jun 16, 2007 10:48 am

Kunnen we dit item niet van een sticker voorzien?

Waarschijnlijk zal er nog wel meer nieuws volgen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Jun 16, 2007 11:13 am

Doe ik Manon, en als het mogelijk is kom ik ook.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Za Jun 16, 2007 12:05 pm

Hehe, eindelijk! Het werd tijd.
Je gaat toch een beginnend brandje niet tegemoettreden met ”Ohh, maak je geen zorgen, het is een klein brandje, en als het straks gaat regenen gaat het brandje vanzelf wel uit. En dan is er ook nog de brandweer.”

Als Jehovah’s Getuige zou ik natuurlijk nooit mee gaan lopen. Het is toch wonderbaarlijk gelopen in mijn leven. Maar nu ben ik weer na twaalf jaar de ouderwetse mijzelf (sinds oktober 2006) en verheug me al op de manifestatie. Let maar eens op hoe dan die PvdA bakzijl zal halen. Huichelaars zijn het. Ik verafschuw de politiek, ik walg ervan, hij is smerig. Wij moeten het zelf doen mensen. Kijk, dit wordt nu bedoeld met de evolutie van de mens.

Ik zal tijdens de manifestatie niet schreeuwen ”Weg met die moslims,” ik hoop slechts van binnen dat zij eindelijk zullen begrijpen dat vooruitgang door de mens zelf tot stand moet worden gebracht en dat Allah daarom al die islamieten die dan niet willen luisteren zal vervloeken en terugsturen naar hun woestijnen en grotten om daar weer als primitieve geitenhoeders hun bestaan ’nieuw leven’ in te blazen. Verbannen van enige vorm van kennis, wetenschap en vooruitgang.

Alle mohammedanen zijn dus vanaf nu gewaarschuwd in Nederland.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

anna

Berichtdoor anna » Za Jun 16, 2007 2:37 pm

Bedankt voor de link want ik behoor tot een groep mensen die zich al onafhankelijk organiseren tegen de Islamitisering van Europa. Wij komen allemaal en sluiten ons aan bij PAX Europa tijdens de demonstratie.

Zegt het voort, zegt het voort, zegt het voort .....

want hopelijk komen er tien duizenden ... mensen uit alle landen van Europa.

BFA

Berichtdoor BFA » Za Jun 16, 2007 2:44 pm

mensen uit alle landen van Europa.

Ik denk dat er aanwezigen gaan zijn uit alle landen van de Moderne Wereld.
Wereldwijd wordt deze betogong al enkele maanden als belangrijk gezien.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Thomas

Berichtdoor Thomas » Zo Jun 17, 2007 11:53 pm

Islaminside schreef:Ik kom ook met een paar moslimbroeders van me , ik hoop dat het leuk wordt .

dan kan ik je zien , haha .

met vriendelijke groeten mohyouknow19

Een welgemeend advies: Ik zou het nie doen!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Jun 18, 2007 12:11 am

En, nog steeds is islam vrede?
Nou, islaminside.... je maakt weer eens haarfijn duidelijk dat zo'n demonstratie geen overbodige luxe is. Dank je wel.
Amorele atheistische nitwit

naar boven

Berichtdoor naar boven » Ma Jun 18, 2007 3:12 am

En onze regeringen?
Ze zullen reageren met nog meer knievallen, nog meer toegevingen, nog meer subsidies, nog meer "investeringen" en nog meer faciliteiten richting het zwarte gat van de ideologie.
Ze zullen de deelnemerslijsten doorspelen en genadeloos op de menigte gaan inmeppen als de infiltranten relletjes ontketenen.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Jun 18, 2007 8:58 am

Jammer alleen dat het niet waar is wat je zegt over de islam en over je zelf.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jun 18, 2007 9:58 am

Wij zullen iedereen tegenwerken die de koran en de suna tegenwerkt geloof mij maar .

Ach ja, het oude liedje dat voor Moslims intimidatie en bedreiging vredelievend is.

Polleke

Berichtdoor Polleke » Ma Jun 18, 2007 10:06 am

Islaminside schreef:Thousands of danish People turning to Islam in Denmark

http://www.dailymotion.com/mfanaji/vide ... le-turning

Prachtig' ik wordt alleen maar standvastiger

Prima, da's jouw goed recht! Ik heb net uitgebreid gezocht en behalve twee islamitische bronnen (islamonline.net) kan ik geen bronnen vinden voor jouw bewering, dat duizenden Denen zich bekeren tot de islam. Een zwaluw maakt nog geen zomer.....

Sterker nog, over heel Europa organiseren zich momenteel (ex)moslims die geen trek hebben in de salafistische islam.

Mvg, Polleke

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Jun 18, 2007 11:06 am

De demonstratie is nodig om te benadrukken dat het echt nodig is om de toenemende brutaliteit van de islam in Europa zichtbaar te maken, in te perken en vervolgens terug te dringen.
De commentaren van Islaminside (Moslimoutside) doen deze noodzaak lekker vet onderstrepen .

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 18, 2007 11:20 am

Islaminside schreef:
We zouden in vrede leven als we elkaars geloven zouden respecteren.
Ik respecteer iedereen zijn geloof iedereeen mag belijden wat hij of zij wil als hij maar het geloof van een ander respecteert dan kunnnen we zeker in vrede leven.Huis van vrede .

Wat moet ik respecteren Moh, om straks 5 keer per dag de azaan te beluisteren?

Om niet meer in badpak op strand te mogen.
Om niet meer van muziek en kunst te genieten?
Ik kan duizend dingen opnoemen die een doorn in jullie ogen zijn. Als jullie hier de wet gaan uitmaken dan kunnen we alleen in vrede leven als we ons zullen houden aan jullie achterlijke wetten.

maar de islam wordt continu in een kwaaddag licht gezet .

Dat doet Islam zelf. Islam zet zich continu in een kwaad daglicht. Daar heb je ons niet voor nodig.

Hierboven op komt nog eens de storm aan vijandige aanvallen die in gang wordt gezet door somige mediaorganan.

Moet ik toekijken ,

Dat valt wel mee. Wat moet de pers doen? Alle rotte dingen van de islam met de mantel der liefde bedekken? Niks zeggen over eremoord? Hun mond docht houden over oorlogen en andere narigheden?
Als je verstandig ben, dan doe je er wat aan. Dan zorg je er voor dat je broeders een beter leven krijgen door de salafisten een halt to te roepen. Maar dat zal je niet doen. Ik krijg de indruk dat jij ook een salafist ben,.

Dat doe ik absoluut niet en dan kommen er mensen zeggen dat de islam niet te verdedigen is , dan zeg ik laat me niet lachen.

Het is je tot nu toe nog niet gelukt Moh. Met grote gekleurde letters en veel tekst kom je er niet. Dat is juist Islam belachelijk maken.

De islam is puur te verdedigen dit is het enige geloof dat telt op de dag des oordeels "de enigste overtuiging die je zal redden van het vuur"

Als ik in een vuur zou geloven, dan weet ik zeker dat Islam de enige weg tot dit vuur is. Islam is van de duivel en niet van God.

Of je tekst weg tehalen omdat dat natuurlijk de waarheid is zoals M oftewel Ariel deed. vindt het wel jammer van haar .

Je bent een paar keer gewaarschuwd Moh. Elke keer weer het zelfde verhaal. Een woorden bom. Niemand die het nog las.
Maar, ik heb het voor je opgelost, net zoals ik alle problemen oplos.
Je hebt nu je eigen sub forum, en daar mag je net zoveel bommen los laten als je zelf wil.
Op dit forum kan je KORT commentaar geven, maar je preken horen in de Zoo thuis.

Vriendelijke groet.
Ariel
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Jun 18, 2007 11:46 am

Islaminside schreef:
Teva Teff schreef:De demonstratie is nodig om te benadrukken dat het echt nodig is om de toenemende brutaliteit van de islam in Europa zichtbaar te maken, in te perken en vervolgens terug te dringen.
De commentaren van Islaminside (Moslimoutside) doen deze noodzaak lekker vet onderstrepen .

Zoals ik altijd zeg in mijn leven " Doe je best want ik doe namelijk ook mijn best .

Een domme opmerking van je, welke behalve genadeloze blootstelling van die domheid verder geen enkel waarde heeft.
Deze demonstratie is nodig juist omdat er zo veel, te veel moslims net als I.I. in Europa zijn.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 18, 2007 11:47 am

Islaminside schreef:
Zijn de ex-moslims ook nog in grote aantallen , onwaarschijnlijk .
Ik ken persoonlijk geen 1 bekeerde moslim .
En moet je zien ik leef nog wel in een plek waar vet veel moslims zijn.

Je probeert je wanhopig moed in te spreken Moh.
Een wonder dat jij geen afvallige kent. Jij zit in een islam cocon , dus is jouw blik gewent naar Islam. Verder kijk je niet.

En de afvallige die er zijn zullen het niet in jouw gezicht zeggen. Doodsbang dat jij hun wat aandoet.
Maar… Overal op de wereld worden er commissies van afvallige moslims opgericht .
Overal. Als je maar om je heen kijkt dan zie je ze. Lees kranten moh, en kijk eens naar de TV.

Zoals in somalia daar doen of deden ze aan vrouwenbesnijdenis als je dan maar ook een klein beetje kennis hebt over de islam dan weet je dat dit verboden is in de islam.

Lachen....:D Je profeet heeft gezegd: Laten we even samen lezen.

Abu Dawoed Boek 41, Nummer 5251

Verteld door Umm Atiyyah al-Ansariyyah:
Een vrouw verrichte vroeger besnijdenissen in Medina. De profeet zei tegen haar: snij niet te diep want dat is beter voor de vrouw en fijner voor de echtgenoot.

Abu Dawud Book 41, Number 5251:

Narrated Umm Atiyyah al-Ansariyyah:
A woman used to perform circumcision in Medina. The Prophet (peace_be_upon_him) said to her: Do not cut severely as that is better for a woman and more pleasing for a husband.

In deze hadith wordt dus duidelijk gezegd dat Mohammed besnijdenis bij vrouwen toestond.

En lees dit.
Sahih Moslim Boek 003, Nummer 0684, (fragment)

Zij (Aisha) antwoorde: De boodschapper van Allah zei: als iemand tussen de vier delen (van een vrouw) zit en de besneden delen elkaar raken dan word het nemen van een bad verplicht.

Als je een goede moslim wil zijn Moh, dan zou ik maar op zoek gaan naar een besneden vrouw.

Vriendelijke groet.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Jun 18, 2007 4:05 pm

Ook elders steekt de tegenwind op in Europa.
Neem nu het laatste protest in Köln. 500 anti-moskee protesters, ongeveer 1000 politiemannen en een paar helicopters. De voorstanders (die een tegendemonstratie hielden) waren zo'n 300 van de usual suspects: reaalen, chaoten,groenen, socio-marxisten, islamfascisten.
De politie slaagde erin de beide groepen uit elkaar te houden en er werden eieren van daken op de anti-moskeegangers gegooid (geen dakpannen, dat valt weer mee). En passant hield de politie ook een groep neo-nazies in bedwang zodat die zich toen niet bij de demonstratie konden aansluiten teneinde die te kidnappen.
Afbeelding
Een verslag is hier:
http://www.politicallyincorrect.de/2007/06/koeln-moscheegegner-erreichen-kundgebungsplatz/#more-2090
Köln: Erfolg für Moscheegegner
en foto's zijn hier:
http://www.gruene-pest.de/bilder-galerie/showphoto.php?photo=62
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 18, 2007 4:42 pm

Islaminside schreef:

Ariel wat heb je gestudeert eigenlijk of heb je eigen islamstudie gemaakt.

LIeve schat, luister naar je forum moeder.
Nog maar een keer, ik heb geen hekel aan je. Ik vind je een geweldige jongen. Ik heb het al vaker gezegd en ik meen het.
Misschien ben jij wel een beter mens als ik.
Het feit dat je vrouwen besnijdenis veroordeeld is in je te eren.

Ik heb me jaren in de Koran en hadith verdiept Moh, ik heb mijn eigen verstand gebruikt toen ik las en niet de " wijsheid" van imams overgenomen.
Elke imam heeft weer zijn eigen verklaring over de koran. Er is er bijna niet een gelijk. Daarom ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn eigen verstand maar eens moest gaan gebruiken tijdens het lezen van jouw heilige boeken.
Ik weet dat er zwakke en goede hadiths bestaan. Het is alleen jammer dat ze in sommige Islamitische landen dit nog niet weten.
In Egypte worden nog steeds vrouwen besneden. Niet eens zo ver van huis. Je bent er zo met een vliegtuig, en daar worden dus nog steeds arme meisjes verminkt.

Sahih Moslim word wel erkend door Moslims niet waar?

Sahih Moslim Boek 003, Nummer 0684, (fragment)

Zij (Aisha) antwoorde: De boodschapper van Allah zei: als iemand tussen de vier delen (van een vrouw) zit en de besneden delen elkaar raken dan word het nemen van een bad verplicht.

Sahih Muslim Book 003, Number 0684, (fragment)
She (Aisha) answered: The Messenger of Allah (may peace be upon him) said: When anyone sits amidst four parts (of the woman) and the circumcised parts touch each other a bath becomes obligatory.

Dit gaat toch niet om seks tussen mannen hoop ik? Ik weet dat het me uitgelegt hebt, maar ik ga niet met je uitleg mee accoord.
Muhammad Lutfi al-Sabbagh zegt veel, maar eigenlijk zegt hij niks.
Ik begrijp dat hij zijn best doet, en dat waardeer ik in hem, maar het feit blijft bestaan dat honderden andere geleerden het niet met hem eens zijn.
Minimale vrouwenbesnijdenis blijft verminking . Trouwens wat God perfect gemaakt heeft, daar moet de mens van met zijn vingers van afblijven.
Ik ben blij dat we het eens zijn.

Kijk beste ariel ( en trouwens die naam komt uit een plek in Israel :o )
Ik heb 12 jaar in de moskee gezeten als de islam onrechtvaardig was dan had ik dat nu niet gevolgt .

Schat, Ik heb de naam Ariel gekozen omdat ik mijzelf een vrije geest noem.
Ariel is de vrije geest in een toneelstuk.
Ik weet niet of je ooit wel eens van William Shakespeare en zijn toneelstuk tempest gehoord hebt?

De islam is de hoogste en rechtvaardigste geloof dat er in de wereld maar kan bestaan .
Dit komt van god en niet van een mens.

Een mens heeft jou dat verteld, en niet God.

Nogmaals Moh, ik vind je een fijn mens, maar wat religie betreft worden we het waarschijnlijk nooit eens.

Ik hoop dat jij voortaan korte antwoorden zal geven, wat ik moet streng zijn en alle preken naar de Zoo verhuizen.

Vreindelijke groet, en vrede toegewenst Moh.

Amazigh

Berichtdoor Amazigh » Ma Jun 18, 2007 6:55 pm

Gossie alle bejaarden verzamelen :D
Misschien kom ik met een knuppel
A proud amazigh!

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jun 18, 2007 7:00 pm

Gossie alle bejaarden verzamelen Very Happy

Waarom wil je erechten die een ander niet mag hebben van jou?

Thomas

Berichtdoor Thomas » Ma Jun 18, 2007 7:10 pm

ajax schreef:Gossie alle bejaarden verzamelen :D

Be my gast.....
:D :D :D
Context???

Uitleg???

Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Terug naar “Islam in het nieuws”