Stop de islamisering

Islaminside

Berichtdoor Islaminside » Zo Aug 05, 2007 8:33 pm

Niemand dwaalt zozeer als wie meent de enige juiste weg te hebben gevonden

En van wie heb je dat piet of klaas.

Wij hebben puur bewijs de koran en de suna .

Geen leugens en bedrog net zoals de ongelovigen .

De koran is 14 eeuw geleden nedergezonden en daarvoor de bijbel en de zabor en de thora als teken en leiding voor degene die god vrezen.
En die zich onderwerpen aan de wil van allah ( sbht) .
onderwerpen wat islam betekent en islam zit ook het woordje vrede .

Koran 4:90. Als zij zich van u op een afstand houden en jullie niet bestrijden en jullie vrede aanbieden, heeft God jullie niet toegestaan iets tegen hen te ondernemen.

Koran 8:61. En als zij tot vrede neigen, negt u er dan ook toe en legt uw vertrouwen op God. Zeker Hij is Alhorend, Alwetend.

Koran 9:190. En strijdt voor de zaak van God tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, God heeft de overtreders niet lief.

Koran 60:8. God verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, God heeft de rechtvaardigen lief.

Koran 2:193. En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor God wordt. Maar indien zij [met strijden] ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen

De koran is de waarheid

Koran 14:1. Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij u hebben geopenbaard, opdat gij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht moogt brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene.

Koran 10:37. En deze Koran kon door niemand buiten God worden voortgebracht. Integendeel, hij is de vervulling van datgene wat er vóór was en is een uiteenzetting van de Wet door de Heer der Werelden, daaraan is geen twijfel.

Koran 47:24. Willen zij dan niet over de Koran nadenken, of zijn er sloten op hun hart?

Koran 4:82. Was deze van iemand anders dan van God dan hadden zij zeker menige tegenstrijdigheid daarin ontdekt.

Koran 2:23. En, indien gij in twijfel zijt omtrent hetgeen Wij aan Onze dienaar hebben geopenbaard, probeert dan een dergelijk hoofdstuk voort te brengen en roept uw helpers buiten God, als gij waarachtig zijt.

Ik ga met vriendelijke groeten islaminisde
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html

Ketter

Berichtdoor Ketter » Zo Aug 05, 2007 8:41 pm

Islaminside schreef:Wij hebben puur bewijs de koran en de suna .

Geen leugens en bedrog net zoals de ongelovigen .

Islam is blijkbaar vernederen van eenieder die anders denkt.

Koran 10:37. En deze Koran kon door niemand buiten God worden voortgebracht. Integendeel, hij is de vervulling van datgene wat er vóór was en is een uiteenzetting van de Wet door de Heer der Werelden, daaraan is geen twijfel.

Natuurlijk is er geen twijfel. Geen "god" zo zo'n misbaksel neerplaatsen die mensen in de hel dreigt en zonder kennis van zaken spreekt, zoals zeggen dat het leven al 6 dagen na het ontstaan van het universum al bestond.

Koran 47:24. Willen zij dan niet over de Koran nadenken, of zijn er sloten op hun hart?

Dat doen we nu juist wel en jij lekker niet, Islaminside.

Koran 4:82. Was deze van iemand anders dan van God dan hadden zij zeker menige tegenstrijdigheid daarin ontdekt.

Lees wat ik eerder schreef.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Silly

Berichtdoor Silly » Zo Aug 05, 2007 11:21 pm

puur bewijs dat meerdere malen vervalst blijkt te zijn ja...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

Roelof

Berichtdoor Roelof » Zo Aug 05, 2007 11:32 pm

copy-past mongool schreef:
Niemand dwaalt zozeer als wie meent de enige juiste weg te hebben gevonden

En van wie heb je dat piet of klaas.

Auteur staat erbij vermeld.

Wij hebben puur bewijs de koran en de suna.

Geen leugens en bedrog net zoals de ongelovigen.

De koran is 14 eeuw geleden nedergezonden en daarvoor de bijbel en de zabor en de thora als teken en leiding voor degene die god vrezen.
En die zich onderwerpen aan de wil van allah ( sbht) .
onderwerpen wat islam betekent en islam zit ook het woordje vrede.

Met daar op volgend de bekende partij teksten uit één of ander eeuwenoud boek van onze copy-past mongool.

En dan zegt hij nog:

De koran is de waarheid

Waarna er weer een partij teksten in schreeuwende dikgedrukte rode letters uit het zelfde achterlijke boek worden gequote die zogenaamd moeten bewijzen dat hetgeen in dit boek staat de waarheid zou zijn.

Men noemt dit ook wel "circelredenatie".
    "De koran is de absolute waarheid"
    Waarom is dat zo?
    "Omdat het in de koran staat"
Kun je dan echt niet zelf nadenken Moh? :roll:

Er zijn honderd-duizenden boeken in de wereld, waarom denk jij dat juist dit boek van een god afkomstig zou zijn?
Niets wijst daarop..., sterker nog, er staan vele fouten en tegenstrijdigheden in die op dit forum al verschillende malen zijn aangekaart. Waaronder de grootste fout over het onstaan van menselijk leven die ik al op pagina 4 van dit forum aanhaalde, maar waarop ik tot nu toe nog geen zinnig antwoord van jou heb gekregen:

Roelof schreef:
de leer van PedoMo schreef:Soera 23, vers 14:
Daarna schiepen Wij de druppel tot een bloedklonter, dan schiepen Wij de bloedklonter tot een vleesklomp tot gebeente en dan bedekten Wij het gebeente met vlees. Daarna lieten Wij het als een nieuwe schepping ontstaan.

1e fout:
      "Daarna schiepen Wij de druppel [sperma] tot een bloedklonter"
    Sperma muteert niet in bloedcellen. De cellen die bloed vormen, en in mindere mate stollingsfactor, beginnen de vorming niet tot de vierde week van zwangerschap. Na het samengaan van het sperma en het eicel in een morula, is er nog geen bloed of stollingsfactor in vorming. Echter, vele andere celtypes zijn gevormd voor de vorming van bloed en stollingsfactor.

2e fout:
      "dan schiepen Wij de bloedklonter tot een vleesklomp"
    Dit wordt genoemd als een additionele fout omdat de koran het idee presenteert dat menselijk leven gegroeid is uit een bloedklonter tot een latere verzameling van andere cellen (vleesklomp). Zoals hierboven genoemd, is dat niet het geval.

3e fout:
      "tot gebeente"...
    De volgorde gepresenteerd in de koran is bevruchting, bloed (of cellen) vorming, beenderen, dan vlees. Dit is niet waar. Cellen voor organen en vlees beginnen zich te vormen vóór het beenweefsel. Later, als het kind groeit, beginnen botstructuren zich te ontwikkelen samen met organen en vlees.

4e fout:
      "en dan bedekten Wij het gebeente met vlees."
    Zoals hierboven genoemd, celscheiding dat botweefsel vormt, vindt plaats nadat vlees en organen zich beginnen te ontwikkelen. Het beeld geschetst in de koran is erg anders. Iedere moderne observering van foetusvorming laat beslissend zien dat de volgorde van de koran erg foutief is.
Ieder van deze, en andere volop beschikbare feiten ten aanzien van het onstaan van menselijk leven kunnen worden nageslagen in een encyclopedie, of medische database op het Internet, en vergeleken met de koran.
Kan de koran het Woord van God zijn en fout zijn over menselijke voortplanting, de goddelijke schepping?

De koran beweert te zijn geautoriseerd door God, openbarend niets dan waarheid en geen fouten bevattend. Als de koran dit soort fouten bevat zoals we hierboven zien dan kunnen we er rustig vanuit gaan dat de rest van dit boek verre van betrouwbaar is.

Zeg maar eens waar b.v. iets cruciaals voor de menselijke voortplanting als de eicel staat beschreven in dit zogenaamde 'perfecte' foutloze' boek, want tot nu toe heb je op deze vraag van Monique nog steeds geen antwoord gegeven!

Maar dan wel in je eigen woorden zonder weer een batterij koran teksten te quoten, want misschien wist je het nog niet maar praktisch een ieder op dit forum heeft de koran allang gelezen. Voor jouw mag dit boek dan de absolute waarheid zijn, voor mij is het niets anders als een boek zoals er zoveel zijn waar de auteur al zijn fantasieën in kwijt kan!

Probeer eens je hersens te gebruiken zonder je denkwijze te laten beïnvloeden door de koran a.u.b, want tot nu toe kom je over als een robot die geprogrammeerd is door de islam...

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Aug 06, 2007 12:10 am

Ik laat niks zien dat is wat jij beweerdt Ariel allemaal mis interpertaties om te ontkennen .Dit vers laat het volgende zien Het volgende werd geopenbaard toen zij Profeet (vzmh) vroegen om een leidende figuur tussen hem en zelf te benoemen. Zeg: ,Zal ik als rechter iemand anders zoeken dan God . naar een leidende figuur tussen u streven en me, wanneer hij die aan u het Boek wordt geopenbaard, verklaarde koran, duidelijk , waarin de waarheid van valsheid wordt onderscheiden. Die aan wie wij tekst hebben gegeven, Torah, houden van van 'Abd Allāh b. Salām en zijn metgezellen, weten dat het (gelezen munzal of munazzal) van uw heer is. in waarheid wordt geopenbaard; zo ben niet van twijfelaars, betreffende het: dit is bedoeld om te bevestigen aan ongelovigen dat het de waarheid is.

Oké Moh….
Dank je wel voor je uitleg. Ik begin het te begrijpen.
Laat ik het jou nu even vertellen hoe ik het begrepen heb.
Voor het geval dat ik weer een dom figuur sla.. :oops:

De volgelingen van Mohammed vroegen dus aan jouw profeet om een leidende figuur tussen Allah en hun zelf te benoemen.

Mohammed heeft toen gezegd….
“Zal ik als rechter iemand anders zoeken dan Allah”

Maar beste Moh.. vergeef me als ik weer dom overkom…Maar…Als ik het nu goed begrijp zijn deze woorden dus niet van Allah, maar van Mohammed.

En de volgende verzen die jij me gaf?
Zijn dat woorden van Allah of Mohammed?

115. En het woord van uw Heer is in waarheid en rechtvaardigheid vervuld. Niemand kan Zijn woorden veranderen; Hij is de Alhorende, de Alwetende.

116. En als gij het merendeel dergenen die op aarde zijn, volgt, zullen zij u van God's weg doen afdwalen. Zij volgen slechts vermoedens en zij doen niets dan gissen.

117. Voorzeker, uw Heer weet het beste wie van Zijn weg afdwaalt en Hij kent degenen, die recht geleid zijn.

Vriendelijke groet terug moh,
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Menneke

Berichtdoor Menneke » Ma Aug 06, 2007 12:56 am

Er valt helemaal niet te discussiëren met een moslim, want die moet gewoon zichzelf onderwerpen aan het geloof (Gewoon aan de mensen die zeggen alles van de koran te weten)
Er is al helemaal niet te discussiëren met een moslim vrouw, want die moet zich niet alleen onderwerpen aan het geloof, maar mag ook geen man tegenspreken.
Het enige wat ze geleerd hebben is het opzeggen van spreuken en wetsverzen uit de koran en suna. Ze gebruiken die dan ook als of het toverspreuken zijn.
Maar zeg nou eerlijk, het is toch ook geen leven, als je het huidige leven compleet moet opofferen aan de man en het geloof, omdat het de enige manier is om na de dood in de hemel te kunnen komen.
Ja en hoe beroerder de omgeving jouw leven maakt, hoe harder je naar de hemel verlangt, hoe beter je naar de pestkoppen die zich godsdienstleraar noemen luistert en hoe beroerder je leven wordt. Op een gegeven moment wil je niet anders meer.

Vraag niet in welke verzen dit staat, want zulke dingen kan ik zelf bedenken.
Roep maar hardop dat het niet zo is, en huil in stilte omdat je weet dat ik gelijk heb.

Islaminside

Berichtdoor Islaminside » Ma Aug 06, 2007 2:38 am

Ik weet niet waar jij het over hebt Menneke ik eet , drink , werk , chil, eet geen varken drink geen alcohol hoeft niet je hebt genoeg andere lekere dingen .
Hierboven op verricht ik het gebed en je weet het toch, het verschil tussen een gelovige en een ongelovige is het nalaten van het gebed .

En iedereen doet zijn eigen ding , waar hij of zij zin in heeft.
Voorwaar er is geen dwang in de religie en ik ben ook geen bewaker over u .Iedereen wordt door zijn eigen daden beoordeelt .

Er zijn vele poorten die naar de hel lijden .

Boven 1poort staat alleen de leugenaar's gaan hier in naar binnen .
1 andere poort voor degene die dingen doen die Allah verboden heeft gemaakt .
1 poort voor degene die hun ouders verwaarlozen .
nog 16 andere poorten wat ik later zal vertellen met vriendelijke groeten islaminside .

Met vriendelijke groeten islaminside
Laatst gewijzigd door Islaminside op Ma Aug 06, 2007 11:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Aug 06, 2007 6:25 am

Islaminside schreef:Ik weet niet waar jij het over hebt Menneke ik eet , drink , werk , chil, eet geen varken drink geen alcohol hoeft niet je hebt genoeg andere lekere dingen .
Hierboven op verricht ik het gebed en je weet het toch, het verschil tussen een gelovige en een ongelovige is het nalaten van het gebed .

En iedereen doet zijn eigen ding , waar hij of zij zin in heeft.
Voorwaar er is geen dwang in de religie en ik ben ook geen bewaker over u .Iedereen wordt door zijn eigen daden beoordeelt .

Er zijn vele poorten die naar de hel lijden .

Boven 1poort staat alleen de leugenaar's gaan hier in naar binnen .
1 andere poort voor degene die dingen doen die Allah verboden heeft gemaakt .
1 poort voor degene die hun ouders verwaarlozen .
nog 4 andere poorten wat ik later zal vertellen met vriendelijke groeten islaminside .

Met vriendelijke groeten islaminside

Er zijn geen poorten.

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Aug 06, 2007 6:37 pm

faith schreef:volgens mij is in dit land vrijheid van meningsuiting, dat betekend dat ik dus ook mag zeggen wat ik vind. Het probleem is wat ik zeg word niet door jullie geacepteerd. dus voor dat je begint te dreigen met mij te deleten, zou ik eerst maar eens naar jullie zelf kijken!

Inderdaad... vrije meningsuiting.
Maar Faith, het probleem met jou is dat GEEN MENING HEBT.
Je hebt nog helemaal niets geuit.. behalve dat je zegt dat we gemeen zijn tegen ME.
Verder kom je met ongelooflijk domme oneliners en plakwerk.
Antwoorden op vragen die je gesteld worden die negeer je volkomen.
Wanneer je mening gevraagd wordt... negeer je die vraag volkomen of je komt weer met zo'n ongelooflijk domme oneliner uit de hoek zetten die werkelijk nergens op slaat.

Dus... beste Faith... ik stel voor dat jij je NIET meer beroept op "vrijheid van meningsuiting" ... maar... dat overlaat aan mensen die ook daadwerkelijk een mening hebben.
Amorele atheistische nitwit

Luchenl

Berichtdoor Luchenl » Ma Aug 06, 2007 6:57 pm

Citaat:
Wij zullen iedereen tegenwerken die de koran en de suna tegenwerkt geloof mij maar .

WWW.BANG,NL :D

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Aug 06, 2007 8:35 pm

Islaminside schreef:Ik ben trots op mijn geloof op mijn

Waar ben je dan precies "trots" op?
Amorele atheistische nitwit

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Aug 06, 2007 8:41 pm

Luchenl schreef:Citaat:
Wij zullen iedereen tegenwerken die de koran en de suna tegenwerkt geloof mij maar .

WWW.BANG,NL :D

Welkom op FFI Luchenl.
Ik heb je link een beetje veranderd want ik zag op de site die jij gaf alleen maar linken naar seks sites geven.

Mag ik je vragen of jij een moslim ben?
Ik kan het nog niet goed uit je posten opmerken.

Vriendelijke groet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Roelof

Berichtdoor Roelof » Ma Aug 06, 2007 10:54 pm

Islaminside schreef:En iedereen doet zijn eigen ding , waar hij of zij zin in heeft.

Dat doen mensen die in vrijheid leven Moh, jij leeft niet in vrijheid...

Je kunt nooit dingen doen waar je zin in hebt als je jouw leven volledig laat beïnvloeden door een ideologie die jouw dingen ge- en verbied.
Een ideologie die jouw een complete levenswijze voorschrijft.

Jij laat jezelf onderdrukken door een middeleeuwse ideologie uit angst voor het zogenaamde 'hiernamaals'.

Zo ga jij b.v. 5X per dag op de knieën omdat die ideologie jouw dat verplicht. (kan me niet voorstellen dat een mens daar zin in heeft. :? )
En dat is nog maar één voorbeeld van de vele dingen die jij doet of juist niet doet omdat die ideologie jouw dat verplicht of juist verbied.

Islaminside schreef:Er zijn vele poorten die naar de hel lijden.

De islam maakt het leven van veel mensen hier op aarde tot een hel Moh.

Doormiddel van bedreiging met vreselijke straffen in het zogenaamde 'hiernamaals' voor degene die niet strikt volgens de dominante regels van deze sekte leven, en het beloven van hemelse beloningen voor in dat zelfde 'hiernamaals' voor degene die dat wel doen probeert de islam mensen in zijn macht te krijgen, ze op die manier van hun menselijke vrijheden te beroven en ze aan te zetten tot een bepaalde levensstijl die ze tevens voorschrijft om hun medemens die niet bereid is zijn vrijheden op te geven door zichzelf aan deze sekte te onderwerpen te onderdrukken, te discrimineren, er tegen te strijden, en zelfs doormiddel van geweld van het leven te beroven.

Je zou de koran eens moeten lezen door de ogen van iemand die NIET denkt dat het boek van een god afkomstig is, pas dan zul je inzien waarom de islam ervoor verantwoordelijk is dat er zoveel ongerechtigheid is, en waarom er zoveel bloed vloeit in de wereld...

Islaminside

Berichtdoor Islaminside » Di Aug 07, 2007 12:10 am

Nee hoor beste Roelof niet alleen mensen die in vrijheid leven .
Kijk maar naar landen als Marroko , Egypte , Tunesie, Dubai , Algerij noem maar op van landen waar vrijheidt van menings uiting bestaat .
Waar ten eerste en het belangrijkste veiligheid is en niet groeperingen de dienst uitmaken ,Maar de regering en de politie en het leger .

En het gebed dat is voor je eigen best wil .
Ik heb soms ook geen zin om te werken of om huis te houden .
Maar dat moet toch gebeuren , het is geen dwingen het is beter voor je zelf hygiene en het gebed reinigt de mens van baatzucht en jaloerzie houdt de mens standvastig , het geloven in de ene heer en hulp vragen aan die ene heer toevlucht zoeken bij die ene heer .

En moslim is verplicht zich te houden aan de 5 zuilen van de islam .
Het geloofsovertuiging
Het gebed
De zakaat
Vasten
EN de hadj

En de 6 innerlijke zuilen van imaan

Het geloven in god in zijn engelen , in zijn profeten , in zijn boeken ,in zijn lotsbestemming en de dag des oordeels .

En alles wat slecht is laten en alles wat goed is verrichten .

Maar het belangrijkste is je moet respect hebben voor andere geloofsoveruigingen en niet iedereen hoeft jou mening te horen .

Als je wat goeds te zeggen hebt zeg het .
Toen spanje Met de verovering van Jeruzalem, werd de stad een veilige haven waarin alle drie de religies konden samenleven in vrede. John Esposito schrijft:

Toen de Arabische legers Jeruzalem veroverden in 638, bezetten ze een centrum, wiens heiligdommen een pelgrimsoord van de christenen vormden. Kerken en de christelijke bevolking werden niet lastig gevallen. Joden, die lange tijd waren verbannen door de christelijke heersers, mochten terugkeren, leven en bidden in de stad van Solomon en David.

Toen kalief Omar Jeruzalem binnentrad, ondertekende hij de onderstaande overeenkomst met de patriarch van Jeruzalem:

Dit is de verzekering, dat Omar de dienaar van God, de beveelhebber van de gelovigen, aan het volk van Elia geeft. Hij garandeert allen, ziek of gezond, veiligheid voor hun levens, bezittingen, kerken en hun kruisen en voor alles wat hen religie betreft. Hun kerken zullen niet veranderd worden in woonplekken, noch worden verwoest. Hun vroegere rechten zullen worden gehandhaafd. De crucifixen van de bewoners, noch hun bezittingen zullen beschadigt worden, noch zullen enige beperkingen worden opgelegd op hun geloofsbelijdenis, noch zal iemand verwond worden.

Met vriendelijke groeten islaminside ,

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Di Aug 07, 2007 12:49 am

Islaminside schreef:Toen kalief Omar Jeruzalem binnentrad, ondertekende hij de onderstaande overeenkomst met de patriarch van Jeruzalem:

Dit is de verzekering, dat Omar de dienaar van God, de bevelhebber van de gelovigen, aan het volk van Elia geeft. Hij garandeert allen, ziek of gezond, veiligheid voor hun levens, bezittingen, kerken en hun kruisen en voor alles wat hen religie betreft. Hun kerken zullen niet veranderd worden in woonplekken, noch worden verwoest. Hun vroegere rechten zullen worden gehandhaafd. De crucifixen van de bewoners, noch hun bezittingen zullen beschadigt worden, noch zullen enige beperkingen worden opgelegd op hun geloofsbelijdenis, noch zal iemand verwond worden.

Toen kalief Omar Jeruzalem binnentrad (...) Je bedoelt veroverde?

Het is een bekende strategie van veroveraars om hun overwonnen volkeren goed te behandelen. Dit hebben meer machthebbers in de geschiedenis toegepast, zoals Alexander de Grote. Geloofde hij in Allah? Wat dacht je? Hij was een Griek. Maar had net zo goed een Arabier kunnen zijn. Of een Mongool. Of een combinatie van beiden.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 07, 2007 2:04 am

Tja…. We hadden het kunnen weten.
Dit verhaal is weer van een islamitische site afgeplukt.
Misschien moet je de volgende keer eens een link geven Moh.
Dit is stelen wat je doet, en stelen mag niet van Allah.
Bovendien steel je ook nog eens van je broeders, dus dat is helemaal uit de boze.

Wat betreft jouw binnentreden Moh. Erg leuk gevonden. Maar zoals Hans je al verteld heeft was het toch echt een verovering.

Misschien moeten we voortaan ook maar het woord binnentreden gebruiken als we het over Palestina, Iran, en Afghanistan hebben. Het staat veel eleganter.

Dus toen de Amerikanen Iran en Afghanistan binnentraden garandeert Amerika alle inwoners ziek of gezond, veiligheid voor hun levens en bezittingen. Moskeeën en de halve maan en voor alles wat hen religie betreft kon blijven zoals het was.
De Moskeeën werden niet veranderd worden in woonplekken, noch worden ze verwoest.
Hun vroegere rechten bleven gehandhaafd.
Leuk is dat …. :D Binnentreden. I like it.

Islaminside

Berichtdoor Islaminside » Di Aug 07, 2007 9:42 pm

Ariel als je denkt dat ik dit als enige heb gekopieert van een site dan ben je een beetje gek .Ik gebruik alleen dingen die waarheid zijn .
En die geleerde die dit geschreven heeft wilt dat zoveel mensen dit lezen.En het is altijd beter om dit te gebruiken dan bedrog en leugens .

Stel je eens voor ik zou weinig kennis hebben over de islam dan was de kans voor jullie veel hoger dat ik in jullie leugens zou trappen .

Daarom is kennis belangrijk , ik leer elke dag meer .

En ten tweede het is niet stelen en ook niet lenen ik gebruik het gewoon omdat die Proffesor het gewoon gezegdt heeft Prof. Thomas Arnold De verspreiding van Islam in de Geschiedenis van de Wereld van het Vreedzame Prediken pagina 56.

En de islam heeft het eerst verovert en is daarna binnengetreden in vrede .
Als de bewoners van Jeruzalem de moslim gelijk zouden acepteren dan zou er geen oorlog zijn geweest maar zou het gelijk ondertekend worden . Dus toen Omar ibn Khatab Jeruzalam binnentrad schreef hij een verbondt met de inwoners .En Amerika heeft het niet verovert en is niet binnengetreden ze hebben alles PLAT GEBOMBADEERT en zijn er weer van door gegaan .Ze hebben alleen maar onheil en verderf gebracht .
Kijk nu alleen al naar de totale doden en verwoestingen zegt genoeg .

En de moslims vallen nooit aan als zij niet worden aangevallen .

Voorwaar, Allah gelast u goed met goed (te vergelden) en wel te doen aan anderen en te geven als aan verwanten; en verbiedt onbetamelijkheid, kwaad en opstand. Hij raadt u aan dat gij er lering uit trekt. (Koran 16: 90 )

Met vriendelijke groeten islaminside,

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 07, 2007 10:07 pm

Lieve Moh… Soms ben je echt om te knuffelen.
Je bent zo naïef en nog zo kinderlijk.

Het is jouw waarheid Moh, en niet de mijne.
En trouwens, en zijn duizenden geleerde die ook de waarheid spreken, maar het niet eens zijn met jouw geleerde.
Wie moet ik geloven?

Weet je Moh,

Als ik ergens lang over doe, ben ik langzaam.
Als jij ergens lang over doet, ben jij grondig.
Als ik het niet doe, ben ik lui.
Als jij het niet doet, dan heb jij het te druk.
Als ik een fout maak, ben ik onzorgvuldig.
Als jij fouten maakt, ben je menselijk.
Als ik mijn mening verdedig, ben ik een stijfkop.
Als jij je mening verdedigd dan ben je volhardend.

Zo kan ik nog even door gaan Moh…

Dus moraal van het verhaal…
Als een moslim een land binnenvalt ( na het veroveren) dan is het binnentreden.
Als Amerika een land binnenvalt ( om vrede te brengen) dan is het verwoesting.

Een beetje raar vind je ook niet Moh?

Weet je jongen , weet je wie er onheil en verderf brengen in islamitische landen? Dat is de taliban. Dat zijn al jouw extremistische broeders.
Iran had al een pracht land kunnen zijn als Moslims elkaar niet zouden uitmoorden, en mee geholpen hadden hun land op te bouwen.
Ik ben het met je eens dat Amerika beter niet Iran had kunnen “bevrijden” want moslims willen niet bevrijd worden onder het juk van een tiran.
Amerika had zoveel geld bespaard als ze niet Hoessein verdreven hadden.
Moslims moeten het wat mij betreft zelf maar uitzoeken.
Moslims moeten zelf maar weten of ze in de zevende eeuw willen leven.

En de moslims vallen nooit aan als zij niet worden aangevallen

En deze zin ga ik inlijsten…. :D

Wat gebeurde er ook alweer op 9/11.
Mijn geheugen is zo slecht, De jouwe ook Moh?

Trouwens, wil je nog even naar deze post kijken?

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 914#106914
Vriendelijk dank.

Islaminside

Berichtdoor Islaminside » Di Aug 07, 2007 10:12 pm

het kleine uittreksel van TV- Rapport over een finse wetenschappelijke vrouw zette in islam om op de Conferentie van de Wetenschappelijke Mirakelen in Quran in Dubai 2007.
Zij kwam uit Finland aan de internationale wetenschappelijke Conferentie deelnemen die in Dubai dit jaar was, maar na lang het studeren en het bespreken zij de Waarheid van islam vond en besliste islam op de zelfde Conferentie voor alle deelnemers onmiddellijk te omhelzen.

http://nl.youtube.com/watch?v=LhxjvSeTu54

Roelof

Berichtdoor Roelof » Di Aug 07, 2007 10:20 pm

Islaminside schreef:Nee hoor beste Roelof niet alleen mensen die in vrijheid leven .
Kijk maar naar landen als Marroko , Egypte , Tunesie, Dubai , Algerij noem maar op van landen waar vrijheidt van menings uiting bestaat .
Waar ten eerste en het belangrijkste veiligheid is en niet groeperingen de dienst uitmaken ,Maar de regering en de politie en het leger.

Is het zo moeilijk voor jouw te begrijpen dat ik geestelijke onderdrukking bedoelde?

Islaminside schreef:En het gebed dat is voor je eigen best wil .
Ik heb soms ook geen zin om te werken of om huis te houden .
Maar dat moet toch gebeuren , het is geen dwingen het is beter voor je zelf hygiene en het gebed reinigt de mens van baatzucht en jaloerzie houdt de mens standvastig , het geloven in de ene heer en hulp vragen aan die ene heer toevlucht zoeken bij die ene heer.

Ik ben heel goed in staat om zelf te bepalen wat goed voor me is, daar heb ik geen sekte voor nodig die me voorschrijft wat ik doen of laten moet omdat het zogenaamd voor mijn eigen bestwil is terwijl de sekte daar een heel ander doel mee voor ogen heeft.

Islaminside schreef:En moslim is verplicht zich te houden aan de 5 zuilen van de islam .
Het geloofsovertuiging
Het gebed
De zakaat
Vasten
EN de hadj

Joh..., "verplicht"? :shock:

En wat is verplichting volgens jou?
Was jij het niet die hier continu aan het verkondigen is dat er geen dwang is in de islam?

Islaminside schreef:En de 6 innerlijke zuilen van imaan

Het geloven in god in zijn engelen , in zijn profeten , in zijn boeken ,in zijn lotsbestemming en de dag des oordeels .

En alles wat slecht is laten en alles wat goed is verrichten .

Wacht even..., wat is slecht en wat is goed volgens jou?
    - Vindt jij het 'goed' om een medemens te discrimineren om zijn geloofsovertuiging?
    - Vindt jij het 'goed' om tegen je medemens te strijden omdat deze een andere geloofsovertuiging heeft?
    - Vindt jij het 'goed' om geweld te gebruiken tegenover een medemens?
    - Vindt jij het 'goed' om een medemens van het leven te beroven?
Islaminside schreef:Maar het belangrijkste is je moet respect hebben voor andere geloofsoveruigingen en niet iedereen hoeft jou mening te horen .

Hier kan ik kort over zijn, jouw absolute waarheid schrijft:

de leer van PedoMo schreef:Hoofdstuk 3, vers 85:
En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

Wie liegt hier nu Moh, jij of je zogenaamde almachtige?

Islaminside schreef:Als je wat goeds te zeggen hebt zeg het .
Toen spanje Met de verovering van Jeruzalem, werd de stad een veilige haven waarin alle drie de religies konden samenleven in vrede. John Esposito schrijft:

Toen de Arabische legers Jeruzalem veroverden in 638, bezetten ze een centrum, wiens heiligdommen een pelgrimsoord van de christenen vormden. Kerken en de christelijke bevolking werden niet lastig gevallen. Joden, die lange tijd waren verbannen door de christelijke heersers, mochten terugkeren, leven en bidden in de stad van Solomon en David.

Toen kalief Omar Jeruzalem binnentrad, ondertekende hij de onderstaande overeenkomst met de patriarch van Jeruzalem:

Dit is de verzekering, dat Omar de dienaar van God, de beveelhebber van de gelovigen, aan het volk van Elia geeft. Hij garandeert allen, ziek of gezond, veiligheid voor hun levens, bezittingen, kerken en hun kruisen en voor alles wat hen religie betreft. Hun kerken zullen niet veranderd worden in woonplekken, noch worden verwoest. Hun vroegere rechten zullen worden gehandhaafd. De crucifixen van de bewoners, noch hun bezittingen zullen beschadigt worden, noch zullen enige beperkingen worden opgelegd op hun geloofsbelijdenis, noch zal iemand verwond worden.

John Esposito kan zoveel schrijven..., jij hebt je te houden aan de wil van je almachtige dictator, en die schrijft iets geheel anders...
Laatst gewijzigd door Roelof op Di Aug 07, 2007 10:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 07, 2007 10:20 pm

Als de bewoners van Jeruzalem de moslim gelijk zouden acepteren dan zou er geen oorlog zijn geweest maar zou het gelijk ondertekend worden . Dus toen Omar ibn Khatab Jeruzalam binnentrad schreef hij een verbondt met de inwoners

Als de bewoners van Irak de Amerikanen gelijk geaccepteerd hadden, dan zou er geen oorlog zijn.

Waarom is het wel goed wat Moslims deden en doen, en niet goed wat de Amerikanen doen Moh…

Leg me dat eens uit. Wat is het verschil.

Islaminside

Berichtdoor Islaminside » Di Aug 07, 2007 10:39 pm

Alles wat jij zegt is onzin over de islam ik weet niet waar je het van dan haalt.

Als Amerika die landen niet zou aanvallen dan was het gewoon zoals het was geen geweld niks .
Hoeveel onschuldige doden waren er gevallen in Irak en afganistan vele malen meer dan dan terroristen gedood werden .
Allemaal onzin Moslims verwoesten geen huizen het waren eerder bouwers dan vernielers .
En kijk hoe bagdad eruit zag toen Saddam er was moet je nu even gaan kijken alleen maar verderf en ruzie en de helf van de huizen is verwoest ,Onschuldige mensen die vermoordt zijn.

Als die vieze Israelische en Amerikaanse regering niks had gedaan was er nog steeds vrede en geen oorlog .
En degene die kern en nuclaire wapens hebben dat zijn geen moslims nee maar die Amerikaanse en Israelische HONDEN.
Die met leugens en bedrog hun zin willen hebben maar kennis is macht .
En de koran is de waarheid .

En onthou 1 ding goed iedereen kan wat doen in de naam van wat dan ook , dat betekent niet gelijk dat die naam toebehoort aan die groep .

En dat gene waar ik naar moest kijken is Allah heeft de koran geschreven en Mohamed is een bemiddelaar voor hun .

Meschien dat je het in het Engels begrijpt .

114. [Say:] "Shall I seek a judge other than Allah while it is He Who has sent down unto you the Book, explained in detail." Those unto whom We gave the Scripture know that it is revealed from your Lord in truth. So be not you of those who doubt.)

115. And the Word of your Lord has been fulfilled in truth and in justice. None can change His Words. And He is the All-Hearer, the All-Knower.) Allah tells His Prophet to say to these polytheists who worship others besides Allah,

Shall I seek a judge other than Allah...) between you and I,

while it is He Who has sent down unto you the Book, explained...) in detail

and those unto whom We gave the Scripture) the Jews and the Christians,

know that it is revealed from your Lord in truth.) because the previous Prophets have conveyed the good news of you coming to them. Allah's statement

(So be not you of those who doubt.) is similar to His other statement,

So if you are in doubt concerning that which We have revealed unto you, then ask those who are reading the Book before you. Verily, the truth has come to you from your Lord. So be not of those who doubt (it 10:94] The conditional `if' in this Ayah does not mean that doubt' will ever occur to the Prophet . Allah said,

And the Word of your Lord has been fulfilled in truth and in justice.) Qatadah commented, "In truth concerning what He stated and in justice concerning what He decided.'' Surely, whatever Allah says is the truth and He is Most Just in what He commands. All of Allah's statements are true, there is no doubt or cause for speculation about this fact, and all His commandments are pure justice, besides which there is no justice. All that He forbade is evil, for He only forbids what brings about evil consequences. Allah said in another Ayah,

He commands them with good; and forbids them from evil...) [7:157] until the end of the Ayah.

None can change His Words.) meaning, none can avert Allah's judgment whether in this life or the Hereafter,

De koran is het boek van allah de heer der werelden .

En het is niet alleen min waarheid hoor maar van alle moslims met vriendelijke groeten islaminside ,

Roelof

Berichtdoor Roelof » Di Aug 07, 2007 10:40 pm

Islaminside schreef:En de moslims vallen nooit aan als zij niet worden aangevallen.

Één van de vele voorbeelden:

Wikipedia schreef:14 mei 1948: David Ben-Gurion roept de Staat Israël uit. Een dag later vallen ongeveer 30.000 strijders uit zeven Arabische landen de nieuwe staat aan.

Bron: "Geschiedenis van Israël"

En jij durft ons (ongelovigen) voor leugenaars uit te maken?!? :huh:

By the way;
Er staan nog een aantal vragen open, zou je het fatsoen op kunnen brengen daar ook even antwoord op te geven a.u.b?

Dank U

Islaminside

Berichtdoor Islaminside » Di Aug 07, 2007 10:44 pm

IK moet gaan ik antwoordt je zo snel mogelijk Roelof

Roelof

Berichtdoor Roelof » Di Aug 07, 2007 11:02 pm

Islaminside schreef:Alles wat jij zegt is onzin over de islam ik weet niet waar je het van dan haalt.

Als Amerika die landen niet zou aanvallen dan was het gewoon zoals het was geen geweld niks .
Hoeveel onschuldige doden waren er gevallen in Irak en afganistan vele malen meer dan dan terroristen gedood werden .
Allemaal onzin Moslims verwoesten geen huizen het waren eerder bouwers dan vernielers .
En kijk hoe bagdad eruit zag toen Saddam er was moet je nu even gaan kijken alleen maar verderf en ruzie en de helf van de huizen is verwoest ,Onschuldige mensen die vermoordt zijn.

En door wie zijn die huizen verwoest en die onschuldige mensen vermoord Moh?

En waarom denk jij dat de Amerikanen nog steeds in Irak zijn Moh?

En hoe zit het in landen als::
    - Irak
    - Israel
    - Darfur
    - Thailand
    - Pakistan
    - Soedan
    - Indonesië
    - Nigeria
    - Afghanistan
    - Algerije
    - Bali
    - Somalie
    - Tsjaad
Waar moslimgeweld nog dagelijks voorkomt.

Door wie zijn de moslims daar aangevallen Moh?

Islaminside schreef:Als die vieze Israelische en Amerikaanse regering niks had gedaan was er nog steeds vrede en geen oorlog .
En degene die kern en nuclaire wapens hebben dat zijn geen moslims nee maar die Amerikaanse en Israelische HONDEN.
Die met leugens en bedrog hun zin willen hebben maar kennis is macht .
En de koran is de waarheid .

Vreemd dat de moslims dan nog geen enkele macht hebben hè Moh... (terwijl hun sekte ze toch zo duidelijk aanzet om doormiddel van strijd en het gebruik van geweld te proberen om de macht in de wereld te grijpen)

Islaminside schreef:En onthou 1 ding goed iedereen kan wat doen in de naam van wat dan ook , dat betekent niet gelijk dat die naam toebehoort aan die groep.

Dat is juist, maar een ieder onbevooroordeelt mens die de ideologie achter de sekte die men "islam" noemt kent weet dat dit in het geval van de gewelddadige aanhangers van deze sekte wel klopt.

Of moet ik de verzen uit de koran die daar toe aanzetten soms nog een keer quoten?

Islaminside schreef:En dat gene waar ik naar moest kijken is Allah heeft de koran geschreven en Mohamed is een bemiddelaar voor hun .

"Moest"? Van wie moest dat?

Is "moeten" geen dwang Moh?

Islaminside schreef:Meschien dat je het in het Engels begrijpt .

Gaan we weer..., copy-past..., deze keer in het Engels... :mad:

Islaminside schreef:De koran is het boek van allah de heer der werelden .

Waarom is dat zo?

Islaminside schreef:En het is niet alleen min waarheid hoor maar van alle moslims

Wat wil je daarmee zeggen Moh?

Als de halve wereld beweert dat gras blauw is, dan is dat volgens jou ook zo?

Terug naar “Islam in het nieuws”