Rel om schorsen juf na dragen hoofddoek.

Chaimae

Rel om schorsen juf na dragen hoofddoek.

Bericht door Chaimae »

ROERMOND - Een gedragsdeskundige en een verpleegkundige hebben maandagochtend de leerlingen van groep 8 van de Montessorischool in Roermond opgevangen, die overstuur waren geraakt na het schorsen van hun juf.

Dat heeft directeur directeur Chrit Achten van de Stichting Samenwerkingsbestuur Primair Onderwijs Roermond (SPOR), waar de school onder valt, maandag verklaard.

Naar eigen zeggen mag de leerkracht geen les meer geven, nadat ze vorige week woensdag een hoofddoek voor de klas had gedragen om voor meer tolerantie te pleiten. Vrijdag werden de kinderen van groep 8 tijdelijk in de gymzaal opgesloten, omdat ze totaal overstuur waren door de plotse afwezigheid van hun juf, bevestigen ouders.

Volgens Achten zijn tegen de leerkracht ,,ordemaatregelen'' genomen omdat zij een gedragscode overtreden had door ,,uit de school te klappen'' tegen buitenstaanders, waaronder de media. Hij ontkent dat het dragen van de hoofddoek met het lesverbod te maken heeft.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Islaminside

Re: Rel om schorsen juf na dragen hoofddoek.

Bericht door Islaminside »

En dan nog zeggen dat het een land is van vrijheidt van meningsuiting en doen en zeggen wat je wilt als je maar de wet aanhoudt .

Waarin staat je mag belijden wat je wilt en als je een hoofddoek moet dragen van je religie dan mag dat .
Want je mag belijden en zeggen wat je wilt .
En niet kommen zeggen en pet is is hetzelfde als een hoofdoek .
Pet is niet voor geloofsovertuiging maar gewoon omdat je haren niet gefikst hebt en omdat en pet gewoon stoer is geen goede motivatie dus.
Als wat je doet moet je motiveren ik draag en hoofddoek omdat het moet van Allah(sbht) het is een plicht voor mij .
En het gaat niet om het uiterlijk maar om het innerlijk van een persoon .enz dan leg je waarom uit .
En mijn Lerares draagt ook gewoon een hoofddoek biologielerrares, nooit over geklaagdt of iets over gezegd .

Er zij mensen die vechten voor het wereldse leven terwijl als hun de dood overtreft of een aardbeving alles weg is .
Wij moeten juist vechten voor het hiernamaals wat beter is en blijvender.
Wie het welbehagenen van Allah(sbht) verkrijgt heeft duidelijk gewonnen ook al heeft hij of zij de hele wereld verloren degene die het gebed onderhoudt heeft daadwerkelijk gewonnen .

Met vriendelijke groeten Islaminside
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html

BFA

Bericht door BFA »

Mo,
er staat:
,uit de school te klappen'' tegen buitenstaanders, waaronder de media
Zou het voor de hoofddoek zijn.
Ons onderwijs is seculier.
Voor het bewaren van die seculariteit draagt men geen religieuze symbolen of symbolen van een andee levensovertuiging.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Islaminside

BFA schreef:Mo,
er staat:
,uit de school te klappen'' tegen buitenstaanders, waaronder de media
Zou het voor de hoofddoek zijn.
Ons onderwijs is seculier.
Voor het bewaren van die seculariteit draagt men geen religieuze symbolen of symbolen van een andee levensovertuiging.

Scheiding tussen religie en staat oftewel wij moeten maar islamistische scholen bouwen en khatolieken bouwen dan maar khatolikie scholen en protestanten bouwen dan maar protestante scholen en ongelovige bouwen dan seculiere scholen.
Oftewel verschillende groepen maken onderscheidt, onderverdelen noem maar op .
Zonder meer kan je gewoon zeggen zo heb je zwarte , witte , gelovige , ongelovige , noem maar op scholen .
Iedereen krijgt verschillend onderwijs en wanneer we een baantje hebben ga je naar elkaar WIJZEN.

Ik heb liever 1 school waar je een leraar heb met hoofdoek , zonder hoofdoek , zwart , wit verschillend zo leer je van ieder wat .
Je kan hier boven op van elkaar cultuur leren , jullie denken gelijk door OO'' die heeft een hoofdoek gelijk een terrorist of iemand die vet streng is of iemand die geen vrijheidt kent .
Juliie weten niks echt helemaal niks .

Kijk naar het innerlijk van een persoon en niet naar het uiterlijk .
Wat voor onrecht heeft de hoofdoek gedaan zij de lerares gelooft gewoon in god (sbht) ze bedekt haar haren toch niks mis mee .
Hoofdoek staat voor zelfvertrouwen en vetrouwen op god .
Een hoofdoek is in iedere geval een verplichting voor elke moslim vrouw die getrouwd is .
Dit scheiding van religie en staat heeft niks met hoofdoek te maken maar met afgunst , angst waarom omdat jullie onwetend zijn .
En het gaat daarom ook om gedachtens hoe denken mensen en daarom heb je ook motivatie gesprekken , proef tijden .
Kijk hoe iemand is, beoordeel dan of je verder kunt of niet .

Mijn lerares met hoofdoek was tenslotte en zeer intelligent vrouw die zeer goed biologie les gaf .

Met vriendelijke groeten Islaminside .

www.islamleer.nl
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

Monique

Bericht door Monique »

islaminside: Als wat je doet moet je motiveren ik draag en hoofddoek omdat het moet van Allah(sbht) het is een plicht voor mij .
En het gaat niet om het uiterlijk maar om het innerlijk van een persoon .enz dan leg je waarom uit .
Sorry hoor islaminside , ben je hier niet een beetje tegenstrijdig bezig?
- hoofddoek is verplicht = uiterlijk
- maar....het gaat om het innerlijk

Wanneer het om het innerlijk gaat is die hoofddoek dus een bijkomstigheid en niet de hoofdmoot?
Die hoofddoek kan dus af..immers..het uiterlijk vertoon wordt verwijderd en het innerlijk blijft over.
Toch?
Amorele atheistische nitwit

Manon

Bericht door Manon »

Scheiding tussen religie en staat oftewel wij moeten maar islamistische scholen bouwen en khatolieken bouwen dan maar khatolikie scholen en protestanten bouwen dan maar protestante scholen en ongelovige bouwen dan seculiere scholen.
Wordt eens even wakker aub? Katholieken HEBBEN hun scholen gebouwd, Protestanten HEBBEN hun scholen gebouwd, de staatsscholen ZIJN seculier. De enigen die overal wensen te infiltreren en hun eisen op te leggen zonder ZELF verantwoordelijkheid te nemen zijn de moslims.

Indien ik mijn kind naar een katholieke school stuur wens ik géén hoofddoek voor de klas, idem dito indien ik mijn kind naar een seculiere school stuur. En indien ik ze naar een seculiere school stuur wens ik evenmin een nonnetje in habijt voor de klas te zien.

:shock:
Mijn lerares met hoofdoek was tenslotte en zeer intelligent vrouw die zeer goed biologie les gaf .

Hoezo? wat leerde ze je dan in bioligie? Dat Allah de mens geschapen heeft en er geen evolutie plaatsvindt? Dat de zon in een modderpoel ondergaat en de aarde plat is?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Islaminside

Sorry hoor islaminside , ben je hier niet een beetje tegenstrijdig bezig?
- hoofddoek is verplicht = uiterlijk
- maar....het gaat om het innerlijk

Wanneer het om het innerlijk gaat is die hoofddoek dus een bijkomstigheid en niet de hoofdmoot?
Die hoofddoek kan dus af..immers..het uiterlijk vertoon wordt verwijderd en het innerlijk blijft over.
Toch?
Je begrijpt me denk niet helemaal beste moniqeu ik zeg vrouwen moeten een Hidjaab (hoofddoek) dragen van Allah(sbht) dat is een Fard (plicht) voor elke moslimvrouw .

Maar de leraren, directeur op school moeten niet kijken naar het uiterlijk maar naar het innerlijk van de persoon wat heeft de hoofdoek gedaan ,niks misdaan toch.
Ze moeten gewoon proeftijd krijgen dat krijgt toch elke leraar. mijn juf draagt ook gewoon een hoofdoek en er is nooit over geklaagt .
EN ze is zeer intelligent met vriendelijke groeten islaminside,

Islaminside

Manon schreef:
Wordt eens even wakker aub? Katholieken HEBBEN hun scholen gebouwd, Protestanten HEBBEN hun scholen gebouwd, de staatsscholen ZIJN seculier. De enigen die overal wensen te infiltreren en hun eisen op te leggen zonder ZELF verantwoordelijkheid te nemen zijn de moslims.
DEEHHHHHHHHH dat ze dat hebben moslims hebben ook hun eigenscholen gaan maar naar Amsterdam-west .
Je ziet het gewoon de zware scholen en de witte scholen .
De khatholieke scholen waar geen 1 moslim zit en weer een islamistschebasisschool waar geen 1 ongelovige zit .
Ze zijn al verdeelt en dat wil ik niet .
Indien ik mijn kind naar een katholieke school stuur wens ik géén hoofddoek voor de klas, idem dito indien ik mijn kind naar een seculiere school stuur. En indien ik ze naar een seculiere school stuur wens ik evenmin een nonnetje in habijt voor de klas te zien.

Ik weet het al bang dat ze gaan geloven jij bent niks anders dan een SAtanischische Aithiestische leugenaar die geloven gewoon haat.
Je kan niet zeggen wat de vrouw met een hoofdoek gedaan heeft of die vrouw met habijt kijk uit voor haar zij is gevaarlijk , zij is dat zij is dat en wat heeft zij gedaan dat weten ze niet te zeggen.
dat is het probleem het is niks anders dan jaloerzie niks anders dan afgunst.

Kom met bewijzen en niet alleen praten op basis van
verlangens ,van begeertes ,lusten noem het maar daar HEB IK NIKS AAN IK KAN OOK ZEGGEN IK WIL GEEN JOOD ALS LERRAAR HEBBEN OF GEEN HOMO .

Laat me alstublieft niet lachen .

Hoezo? wat leerde ze je dan in bioligie? Dat Allah de mens geschapen heeft en er geen evolutie plaatsvindt? Dat de zon in een modderpoel ondergaat en de aarde plat is?

Nee'' dit wat je opnoemt kreeg ik te horen van een leugenachtige AIthiesitsche SAtanistische leugenaar genaamd Manon .
Zij leer ons leugens over dat de aarde plat is .
Leugens dat de evolutietheorie plaats vondt .
DAt de zon onder een modderpoel ondergaat allemaal LEUGENS .
haters , boelschit .

Deze lerares gaf ons van alles van cellen tot voorplanting .
We hadden het bijna nooit over geloof behalve ik dan ik heb het daar altijd over :D

Ik heb veel geleerd van alle leraren en imaams maar nog nooit zoveel geleerd als wat ik zelf heb ondernomen en dat is zelf kennis ik heb teveel me best gedaan om dingen te snappen ik moet het gewoon weten .
EN dat is 1 van mijn goede eigenschappen ik ben een door zetter ook al zakt iedereen ik blijf door gaan .
Ook al valt iedereen van zijn geloof ik blijf door zetten ook al zitten we in lastige perioden mij kan je niet breken .

Met vriendelijke groeten islaminside Het ware geloof bij Allah(sbht) is de islam .

En wie de mensen wil laten afdwalen van het geloof van Jezus(vzmh) van Mozes(vzmh) van Mohammed (vzmh) van David(vzmh) van Noach(vzmh) namelijk de islam moet niet tegen de Vreemdelingen vechten want ze gaan verliezen de islam is als iets vreemds begonnen en zal als iets vreemds eindigen ,toba , toba een boom in het paradijs en goede tijdingen voor de vreemdelingen

Chaimae

Bericht door Chaimae »

verlangens ,van begeertes ,lusten noem het maar daar HEB IK NIKS AAN IK KAN OOK ZEGGEN IK WIL GEEN JOOD ALS LERRAAR HEBBEN OF GEEN HOMO .
Dan ben je gelijk een anti-Jood! Aldus de Nederlanders. Maar als een Nederlander geen vrouw met hijaab voor de klas wilt hebben dan..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Monique

Bericht door Monique »

Islaminside schreef:Je begrijpt me denk niet helemaal beste moniqeu ik zeg vrouwen moeten een Hidjaab (hoofddoek) dragen van Allah(sbht) dat is een Fard (plicht) voor elke moslimvrouw .
Ik denk dat jij mij niet begrijpt?
Je zegt dat alleen het innerlijk telt.... behalve voor allah...daar telt het uiterlijk.?
Maar de leraren, directeur op school moeten niet kijken naar het uiterlijk maar naar het innerlijk van de persoon wat heeft de hoofdoek gedaan ,niks misdaan toch.
Vrouwen die een hoofdoek dragen doen dat om zich te "onderscheiden" van kafira.
Dat "onderscheiden" gebeurt middels UITERLIJK vertoon.
Waarom dus bij een hoofddoekdraagster naar het innerlijk kijken? Ze WIL tenslotte op haar uiterlijk beoordeeld worden.

Monique

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: Dan ben je gelijk een anti-Jood! Aldus de Nederlanders. Maar als een Nederlander geen vrouw met hijaab voor de klas wilt hebben dan..
..... ben je anti hoofddoek....

Islaminside

Ik denk dat jij mij niet begrijpt?
Je zegt dat alleen het innerlijk telt.... behalve voor allah...daar telt het uiterlijk.?
Allah(sbht) kijkt naar het innerlijk van de persoon en de beste persoon in de ogen van allah(sbht) zijn degene die zich goed gedragen en die allah(sbht) vrezen want degene die god vrezen vermijden het slechte doen wat god WIL dragen een hoofdoek zodat mensen niet worden afgeleidt door vrouwen en vrouwen beginnen te aanbidden . daarom moeten de vrouwen een hoofdoek op .En de mensen kunnen ook zien zij gelooft in Allah , heeft zelfvertrouwen , respect , enz .

Beste Moniqeu jij gaat toch ook niet les geven zonder onderbroek , dat mag niet van de wet en bij ons geldt de wet van Allah (sbht) .

En daarom zal je zien beste moniqeu dat je een soort afgunst hebt jij kijkt naar het uiterlijk terwijl allah kijkt of je heb gehouden aan het verbondt van hem de koran en de overleveringen van de profeet (vzmh) Hij de almachtige geeft ons een boek en de suna van de profeet .
Waarin alles wat je moet doen in je leven beschreven is in de kleinste detail . zelfs een smeekbede wat je moet gaan zeggen waneer het regent of waneer de zon schijnt of wanneer de ochtend aanbreekt .
wanneer je wat opruimt , waneer je maar welke handeling doet .
Dit heb je in geen 1 andere geloof daarom is het geloof bij god de islam .
en degene die een andere godsdienst opzoekt dan de islam het zal niet van hem geacepteerdt worden en behoort in het hiernamaals tot de verliezers.

Ik hoop dat je het nu inziet met vriendelijke groeten islaminside .

Islaminside

Luister is naar God daarna naar je profeet Mohamed(vzmh) daarna naar je moeder daarna weer naar je moeder daarna weer naar je moeder daarna naar je vader:

http://www.dailymotion.com/search/Anash ... her_family

Met vriendelijke groeten islaminside

Monique

Bericht door Monique »

Islaminside schreef: Allah(sbht) kijkt naar het innerlijk van de persoon en de beste persoon in de ogen van allah(sbht) zijn degene die zich goed gedragen en die allah(sbht) vrezen want degene die god vrezen vermijden het slechte doen wat god WIL dragen een hoofdoek zodat mensen niet worden afgeleidt door vrouwen en vrouwen beginnen te aanbidden . daarom moeten de vrouwen een hoofdoek op .En de mensen kunnen ook zien zij gelooft in Allah , heeft zelfvertrouwen , respect , enz .
Beste islaminside, (blij dat je er weer bent trouwens...maarre... niet meer van die ellenlange verhaln aub :wink:) de reden dat ik zo "hamer" op dat uiterlijk/innerlijk binnen islm is omdat er gezegd wordt dat alles om het "innerlijk" draait...maar... het enige waar op gelet wordt is het "uiterlijk". Ik vind dat heel verwarrend. Wanneer namelijk alleen het "innerlijk" telt dan maakt het uiterlijk niet uit; dan maakt een hoofddoek dus niets uit.
Echter , in islam draait JUIST alles om het "uiterlijk". Hierboven geef je daar weer een mooi voorbeeldje van:
En de mensen kunnen ook zien zij gelooft in Allah , heeft zelfvertrouwen , respect , enz
Je zegt hier dat de hoofddoek (=uiterlijk) laat zien hoe iemand "innerlijk" is/geacht wordt te zijn.
ma.w. het UITERLIJK bepaalt hoe iemand "gezien" wordt van binnen.
Beste Moniqeu jij gaat toch ook niet les geven zonder onderbroek , dat mag niet van de wet en bij ons geldt de wet van Allah (sbht) .
Huh? Er is geen enkele wet die mij verplicht een onderbroek te dragen?
Wat is dit voor rare vergelijking?
En daarom zal je zien beste moniqeu dat je een soort afgunst
Zijn we weer met die "afgunst".
Voor de zoveelste keer:
WAAR BEN IK JALOERS OP?
hebt jij kijkt naar het uiterlijk terwijl allah kijkt of je heb gehouden aan het verbondt van hem de koran en de overleveringen van de profeet (vzmh) Hij de almachtige geeft ons een boek en de suna van de profeet .
Nee hoor. ALLAH kijkt juist naar het uiterlijk.
Waarom anders de hoofddoek verplichten? Hoofddoek = uiterlijk.
Vrouw met hoofddoek = goed
Vrouw zonder hoofddoek = slecht.
Vrouwen worden op de hoofddoek , dus op het UITERLIJK, beoordeeld.
Waarin alles wat je moet doen in je leven beschreven is in de kleinste detail . zelfs een smeekbede wat je moet gaan zeggen waneer het regent of waneer de zon schijnt of wanneer de ochtend aanbreekt .
wanneer je wat opruimt , waneer je maar welke handeling doet .
Dit heb je in geen 1 andere geloof daarom is het geloof bij god de islam .
Hier heb je alweer een opsmming van "uiterlijkheden":
"wat je moet zeggen"= uiterlijkheid"
"wanneer je wat opruimt = "uiterlijkheid"
Welke handeling je doet = "uiterlijk".
Ik kan geen "innerlijkheidje" bekennen islaminside.
en degene die een andere godsdienst opzoekt dan de islam het zal niet van hem geacepteerdt worden en behoort in het hiernamaals tot de verliezers.
= geen hoofddoek (= uiterlijk) = hel

Weer gebaseerd op dat uiterlijk.

Al die rituelen in islam (wassen, plassen, hadj etc) dat zijn allemaal uiterlijkheden. Het zijn allemaal dingen die je moet doen.... handelingen!
Ik hoop dat je het nu inziet met vriendelijke groeten islaminside .
Ik hoop dat jij de betekenis van "uiterlijk" en "innerlijk" eens gaat opzoeken.. :wink:

Islaminside

Allah(sbht) kijkt naar het innerlijk van de persoon en de beste persoon in de ogen van allah(sbht) zijn degene die zich goed gedragen en die allah(sbht) vrezen want degene die god vrezen vermijden het slechte doen wat god WIL dragen een hoofdoek zodat mensen niet worden afgeleidt door vrouwen en vrouwen beginnen te aanbidden . daarom moeten de vrouwen een hoofdoek op .En de mensen kunnen ook zien zij gelooft in Allah , heeft zelfvertrouwen , respect , enz

Een moslim onderwerpt zich aan de wil van god .
En Allah(sbht) gebied aan een vrouw om een hoofdoek te dragen maar dat betekent niet meeteen dat de almachtige naar het uiterlijk hoeft te kijken wie zegt dat JIJ.
Het dient als bescherming voor jezelf en voor anderen .
God heeft het beste voor ons en niet het slechte .
Allah(sbht) kijkt of je zijn verbond bent nagekommen de koran en de suna .

Iedereen die zegt La Ilaha ilallah Wa asshadoe Anna Muhammadu Rassualah heeft een verbond met Allah(sbht) aangesloten .
God komt zijn verbondt altijd na maar de mens niet .
Hij oordeelt dus over GOED GEDRAG en TAGWA godsvrees als je ziet dat iemand zijn leven en bezittingen geeft op de weg van de islam dan weet je dat hij een goede gelovige is .
dat merk je gewoon op , maar ALlah weet wat er verborgen is in jou hart .

Monique

Bericht door Monique »

Islaminside, geef eens antwoord en hou eens op met die "algemeenheden"?

anna

Bericht door anna »

Islaminside

Ik heb altijd gedacht dat jij een man bent! :razz: :razz: Maar in feite ben je dus een regfelrecht fundi Islamkwezeltje! :razz: :razz: :razz:
Je begrijpt me denk niet helemaal beste moniqeu ik zeg vrouwen moeten een Hidjaab (hoofddoek) dragen van Allah(sbht) dat is een Fard (plicht) voor elke moslimvrouw .
En dát betekent dat jij jouw hoofddoek 'opgelegd door Allah' ( :roll: ) NOOIT af mag leggen want ALS je die aflegt 'ben ik geen moslima meer en zondig ik tegen dfe geboden van 'Allah' - toch! :roll:

Die Islam van jou is een gevaar én een belediging voor onze cultuur en onze samenleving en hoort helemaal niet thuis in Nederland met die Godslasterende 'Allah' in de Koran met zijn verachtelijke 'jihad', zijn haat voor christen, Joden en 'infidels' - en die daarom helemaal géén juf onder hoofddoek voor een klas willen zien! NOOIT EN TE NIMMER!

Jij bent een lopende religie, een belediging ook voor mij - zo ook die hele Is-lam die haar moslimvrouwen opdoekt onder hoofddoeken en in Lugubere Doodsgewaden stopt, waarin kinderen van 9 jaar uitgehuwelijkt worden 'omdat de profeet met Aisha trouwde', waarin stenigen, vrouwenbesnijdenis, handenafhakken .......en nogwat aan ellende voor de mensheid toegestaan zijn.

Jij bent gewoon vergiftigd door de Islam! En wat DOE jij hier in ons Nederland anders dan daarop scheiten op onze cultuur? Donder daarom op met je Islamgedonder/ga in zo'n 'geweldig Islamitisch land'wonen. Hier ben jij persona non grata en dat zal niét veranderen.

Jij zegt dat 19 jaar bent. Moet je niet werken om je brood te verdienen, of zit jij in een uitkering dagenlang op Internet met die Islam te hannessen, of wordt je onderhouden door een man en mág je niet werken van hem? :evil:

Hoe dan ook je bent geen aanwinst voor Nederland. :roll: Islamkwezel!

Ze moeten gewoon proeftijd krijgen dat krijgt toch elke leraar. mijn juf draagt ook gewoon een hoofdoek en er is nooit over geklaagt .
EN ze is zeer intelligent met vriendelijke groeten islaminside,

http://www.dailymotion.com/mfanaji/vide ... e-of-islam

Terug naar boven

Islaminside

Geplaatst: Di Jun 26, 2007 9:17 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Manon schreef:Citaat:

Citaat:

DEEHHHHHHHHH dat ze dat hebben moslims hebben ook hun eigenscholen gaan maar naar Amsterdam-west .
Je ziet het gewoon de zware scholen en de witte scholen .
De khatholieke scholen waar geen 1 moslim zit en weer een islamistschebasisschool waar geen 1 ongelovige zit .
Ze zijn al verdeelt en dat wil ik niet .

Citaat:

Ik weet het al bang dat ze gaan geloven jij bent niks anders dan een SAtanischische Aithiestische leugenaar die geloven gewoon haat.
Je kan niet zeggen wat de vrouw met een hoofdoek gedaan heeft of die vrouw met habijt kijk uit voor haar zij is gevaarlijk , zij is dat zij is dat en wat heeft zij gedaan dat weten ze niet te zeggen.

Kom met bewijzen en niet alleen praten op basis van

Laat me alstublieft niet lachen .

Islaminside

Anna als blijkt dat de persoon hardnekkig is en uit is op conflicten en ruzie en begint met gescheldt en getier.
dan lopen wij weg ,wij maken de waarheid (ons gelooft) bekent,aan de mensen. maar we gaan niet met hem zitten vechten we gaan ons niet verlagen tot zijn nivo.
dit is onze manage.wil je praten je bent welkom , kom .
maar laat je niet minachtend uit over andere mensen , praat op een gepaste manier gerespecteerde manier kom met je bewijzen.
zelfs god leert ons hoe wij een discussie moeten aangaan wij moeten met onze bewijzen kommen en niet alleen praten op basis van
verlangens ,van begeertes ,lusten noem het maar ,nee
ga de discussie aan met wie dan ook op een goede wijze.

Kan je dat niet dan praat ik niet met je maar weerleg ik je en spreekt ik jou leugens en bedrog tegen van die satansiche Aithiesten van je .

het gaat ons altijd om de waarheid de persoon is onbelangrijk
maar het gaat ons om de uitsspraken die hij doet.
als hij iets beweerd wat in strijd is met de Suna dan zullen we hebben weerleggen, dan zullen we duidelijk maken aan de anderen.
want wij bekommeren ons over de gemeenschap , wij willen niet dat mensen door zijn woorden afdwalen.
maar bij andere groeperingen is het een persoonlijke kwetsie het gaat ze om de persoon.
en daarom zal je zien dat ze vaak meer op de persoon spelen en meer de persoon uitschelden dan zijn verwoordingen en uitspraken en meschien zullen ze je geeneens vertelen wat hij verkeerd doet
kijk uit voorhem hij is gevaarlijk , hij is dat hij is dat en wat heeft hij gedaan dat weten ze niet te zeggen.
als je ziet dat een persoon zomaar scheld en niet kan basseren of feiten en bewijzen weet dat die persoon vervult is met afgunst.

de moslims daarin tegen alles basseren zij op bewijzen hij heeft dat gezegd en dat is in strijd met de volgende uitspraken van de profeet .

Manon

Bericht door Manon »

islamINSIDE (dus niet aan de buitenkant) meiske, vertel me nu eens wat jij onder een "satanistische atheist" verstaat? Een atheist gelooft nl. niet in Satan dus weet ik begot niet wat die ermee te maken kan hebben.

En waar zie jij steeds "persoonlijke" beledigingen? wij hebben het over de islamitische ideologie, de stichter ervan, de excessen, de uitwassen... jij noemt dat dus "persoonlijk"?

Heb je me nu al verteld welke lessen je gesluierde biologielerares gaf? de evolutietheorie of het "allah schept mannetje uit klei" sprookje? En ging de zon onder in een modderpoel en was de aarde plat?
Want anders heeft uw gesluierde juf toch een probleem: de koran klopt dus niet!

Raszlik

Bericht door Raszlik »

Islaminside schreef:Allah(sbht) kijkt naar het innerlijk van de persoon en de beste persoon in de ogen van allah(sbht) zijn degene die zich goed gedragen en die allah(sbht) vrezen want degene die god vrezen vermijden het slechte doen wat god WIL dragen een hoofdoek zodat mensen niet worden afgeleidt door vrouwen en vrouwen beginnen te aanbidden . daarom moeten de vrouwen een hoofdoek op .En de mensen kunnen ook zien zij gelooft in Allah , heeft zelfvertrouwen , respect , enz

Een moslim onderwerpt zich aan de wil van god .
En Allah(sbht) gebied aan een vrouw om een hoofdoek te dragen maar dat betekent niet meeteen dat de almachtige naar het uiterlijk hoeft te kijken wie zegt dat JIJ.
Dat is jouw interpretatie van de islam.
Ik denk dat er evenveel versies van de islam zijn als er moslims zijn.
Ga jij een beetje bepalen wie er gelijk heeft.
Freedom in danger!

Islaminside

Dat is jouw interpretatie van de islam.
Ik denk dat er evenveel versies van de islam zijn als er moslims zijn.
Ga jij een beetje bepalen wie er gelijk heeft.
Ik zeg het je nog 1 keer duidelijk ik kijk niet naar de persoon of groep maar naar zijn uitspraken als iets tegen de koran en de suna is dan zullen we je weerlegen en tegenspreken .
De koran is niet wat bin laden zegt of wat jij zegt of wat mensen in Irak doen NEE ! .
De koran is het Boek van Allah dat 14 eeuw geleden nedergezonden is .
.

Omdat slechts de waarheid niet te herkennen is aan het aantal mensen. maar de mensen te herkenen zijn aan de hand van de waarheid .

Maakt mij niks uit wat er maar waar gebeurt Mohammed (vzmh) heeft het al gezegd de islam zal zich uitsplitsen tussen de 70 en 75 sekten geen 1 van hen zal het paradijs intreden behalve 1 groep namelijk degen die zich helemaal terug trekken van hun traditie , gewoonte en cultuur .Degene die zich vastklampen aan de de koran en de Overlevering van de profeet (vzmh).
EN zij verkondigen de naam van hun heer zij zijn wel vreemd he .

Zoals de profeet al zei : de islam is als iets vreemds begonnen en zal als iets vreemds eindigen toba een boom in het paradijs en goede tijdingen voor de vreemdelingen

Er zal een tijd van rampspoeden, kwaad en dwaling aanbreken waarbij niemand de waarheid nog vertegenwoordigt, behalve enkelen, die als vreemden worden beschouwd door de mensen om hen heen. De Profeet (vrede zij met hem) werd gestuurd in een tijd dat de hele wereld ondergedompeld was in ongeloof en dwaling. Hij nodigde de mensen uit en vond in het begin slechts gehoor bij een enkeling.

Het is ook het woord van Allah, de Verhevene dat de meerderheid de weg van de afdwaling volgt. Allah zegt wat als volgt vertaald kan worden:

En de meeste mensen geloven niet ook al zou jij dat graag willen. (Soerat Yoesoef: 103 )

Met vriendelijke groeten mohyouknow19 ongeveer 300 woorden

Manon

Bericht door Manon »

De Profeet (vrede zij met hem) werd gestuurd in een tijd dat de hele wereld ondergedompeld was in ongeloof en dwaling. Hij nodigde de mensen uit en vond in het begin slechts gehoor bij een enkeling.
Je vraagt je af waarom Allah aan Mohammed niet ineens een auto, een vliegtuig of een raket heeft meegestuurd.
In plaats van een paar gebieden in het Saoudische schiereiland had hij ineens tot aan Amerika kunnen gaan preken en de indianen gaan overtuigen, of de chinezen, of de europeanen!
Nu moesten ze altijd maar na zijn dood die mensen met het zwaard gaan overtuigen!

Stom dat Allah enkel voor een paar kamelen heeft gezorgd toch?

Vera

Bericht door Vera »

Chaimae schreef:Naar eigen zeggen mag de leerkracht geen les meer geven, nadat ze vorige week woensdag een hoofddoek voor de klas had gedragen om voor meer tolerantie te pleiten.
Dus niet uit geloofsovertuiging, maar om meer tolerantie te eisen?

Islaminside

Je vraagt je af waarom Allah aan Mohammed niet ineens een auto, een vliegtuig of een raket heeft meegestuurd.
In plaats van een paar gebieden in het Saoudische schiereiland had hij ineens tot aan Amerika kunnen gaan preken en de indianen gaan overtuigen, of de chinezen, of de europeanen!
Nu moesten ze altijd maar na zijn dood die mensen met het zwaard gaan overtuigen! Stom dat Allah enkel voor een paar kamelen heeft gezorgd toch?
Ten eerst God daagt jullie uit met 1 zin kom met een hoofdstuk gelijk aan de koran en roep buiten god jullie helpers als jullie waarachtig zijn>

1 zin voor nodig geen auto of weet ik veel 1 aardbeving of een blaas op de buizin en alles is weg .

Ten eerst wat ik je mag verduidelijken niks is de schuldt van Allah(sbht) de mens heeft het aan zich zelf te verwijten.
Laten we beginnen beste Manon Als je de koran zou gelezen hebben dan tenminste:
Allah zegt het volgende
En Wij hebben voor jou niemand gezonden behalve degenen die Wij onder de bewoners van de steden geïnspireerd hebben. Hebben zij niet over de aarde gereisd en het einde gezien van degenen die voor hen waren? En waarlijk, het huis in het hiernamaals is het beste voor degenen die Allah vrezen en Hem gehoorzamen. Begrijpen jullie dan niet? Tot de Boodschappers de hoop hebben opgegeven en dachten dat zij ontkend werden, toen kwam tot hen Onze hulp en iedereen die Wij wilden werd gered. En Onze bestraffing kan niet van de mensen die misdadigers zijn afgewend worden. Voorwaar, in hun verhalen is er een les voor de mensen van begrip. Het is niet een gedwongen uitspraak maar een bevestiging van het bestaan van de Boeken van Allah en een nauwkeurige uitleg van alles en een leiding en een genade voor de mensen die geloven. (Qoer-aan Soerah Yoesoef 109-111 )

Hier in 1 Ayat wat een stuk is van een vers legt Allah (sbht) alles uit .
Overal waar je maar komt de woorden van God zijn verspreidt iedereen weet er van want de iSLAM IS AL ONDERWEWZEN aan de eerste mens Adam hij was moslim hij onderwerpte zich aan de wil van God.
En uit zijn nakomelingen waren mensen die god aanbeden maar er waren ook mensen die de weg van de satan kozen en nog steeds kiezen.
Dus de mensen zijn verdeelt je hebt de gelovigen en ongelovigen .
Maar nadat de islam kwam is alles teniet gedaan want allah zegt namelijk in de koran ik heb vandaag de islam volledig aan jullie onderwezen de islam als godsdienst voor jullie gekozen en mijn genaddevolledig aan jullie onderwezen .

Is het geen leiding voor hen (te weten) hoeveel generaties Wij voor hen vernietigd hebben, in wiens verblijfplaatsen zij lopen? Waarlijk hierin zijn beslist tekenen voor mensen van begrip. (Qoer-aan Soerah Ta-Ha: 128 )

Zeg: "Dit is mijn weg: ik roep tot God in zeker weten, ik en mijn volgelingen. Heilig is God en ik behoor niet tot de afgodendienaren."
En Wij zonden vóór u slechts mensen uit de inwoners der steden, die Wij inspireerden. Hebben zij dan niet op aarde gereisd en gezien wat het einde was dergenen die vóór hen waren? En het tehuis van het Hiernamaals is voorzeker beter voor degenen, die vrezen. Wil je dan niet begrijpen?
Totdat, wanneer de boodschappers wanhoopten en zij dachten dat zij voor leugenaars verden gehouden, Onze hulp tot hen kwam en dan werd gered, wie Ons behaagde. En Onze kastijding wordt van een zondig volk niet afgewend.
Er is in hun verhaal gewis een les voor mensen van begrip. Het is niet iets, dat is verzonnen, doch een vervulling van hetgeen er vóór is en een uiteenzetting van alle dingen en een leiding en een barmhartigheid voor een volk, dat gelooft.

Navane

Bericht door Navane »

Islaminside schreef:En dan nog zeggen dat het een land is van vrijheidt van meningsuiting en doen en zeggen wat je wilt als je maar de wet aanhoudt .

Waarin staat je mag belijden wat je wilt en als je een hoofddoek moet dragen van je religie dan mag dat .
Want je mag belijden en zeggen wat je wilt .
De vrijheid van meningsuiting is een individueel recht dat je niet zo maar overal mag gebruiken. Een school mag regels stellen en is geen openbare ruimte.

Mag een seculier een moskee binnenlopen om uit te leggen waarom Mohammed een fout voorbeeld is?
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?

Plaats reactie