LAATSTE NIEUWS UIT DE WETENSCHAP: islam is 2e hands religie

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

tomc schreef:Maak dat de ganzen wijs. :lol:
Lees het anders maar eens na of vraag het een Islamitische geleerde na! Je moet nog veel leren over de Islam..blijkbaar.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Razhik schreef:
PS: Als atheist zie ik alle mensen graag niet vanwege god maar omdat het mijn medemensen zijn.

Aitheisten zijn geen mensen maar erger dan beesten .
De grootste Satanistiche Athiestische leugenaars die op aarde bestaan .
ontkenners, verbergers. Niks anders dan dit .
Wie mijn boodschapper en mij heer tegenwerkt mag ik niet liefhebben ook al is dit mijn dichtbijste bloedverwant , ik hoop dat je het nu begrijpt Razhik .

Jij ook prettige vakantie,

Met vriendelijke groeten islaminside,
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Islaminside schreef:Razhik schreef:
PS: Als atheist zie ik alle mensen graag niet vanwege god maar omdat het mijn medemensen zijn.

Aitheisten zijn geen mensen maar erger dan beesten .
De grootste Satanistiche Athiestische leugenaars die op aarde bestaan .
ontkenners, verbergers. Niks anders dan dit .
Wie mijn boodschapper en mij heer tegenwerkt mag ik niet liefhebben ook al is dit mijn dichtbijste bloedverwant , ik hoop dat je het nu begrijpt Razhik .

Je bent gewoon een gestoorde psychiatrische patient.
Jouw fantasien zijn jouw de baas geworden ipv andersom.

Met geen enkel bewijs ben je gekomen dat jouw "heer" bestaat.
Het enige "bewijs" dat jij aandraagt is: Het staat toch in de koran!!

Met diezelfde koran veeg ik - als atheist en dus een smerig beest - mijn reet af.
En ook zo met de verzinner van dat boekje jouw pedofeet Mohammed.

maar ga gerust zo door Mo.
De mensen met de wite jassen wachten al op je...............



Jij ook prettige vakantie,

Met vriendelijke groeten islaminside,
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

habibti schreef :
Islam inside is een ijverige jongeman.

Goedzo, houden zo.

Maar beste jongeman, begrijp en zie je nu niet dat mereneel van de koran uit de bijbel is gehaald?
Tuurlijk zijn er genoeg teksten uit de bijbel en de zabor die in de koran te vinden zijn .
Allah (sbht) heeft 4 boeken gezonden de thora , bijbel , zabor en de koran .
Dus is het logisch dat Allah(sbht) naar de vroegere profeten en boeken verwijst .
En moslim gelooft in de 6 zuilen van de islam namelijk:
Het geloven in Allah (sbht)
Het geloven in zijn boeken de thora , de bijbel , de zabor en de koran.
Het geloven in zijn engelen .
Het geloven in zijn lotsbestemming zowel het goede als het slechte.
En het geloven in de laatste dag (dag des oordeels ) met zekerheid .

DUs ik weet daar er veel verwijst komt uit de bijbel LOGISCH de bijbel is ook van Allah(sbht0 , Alleen jammer dat de mensen het verandert hebben .

Met vriendelijke groeten islaminside de Katholieken beweerden zelf dat de aarde plat was vroeger, dat de hel onder de grond zat en dat de paradijs boven in de hemel was .
Was het niet colombus die beweerde dat de aarde rond was .
gelijk begonnen ze weer de bijbel te veranderen .
waarom het kwam allemaal doordat ze de profeet van god wouden dooden( Jezus is niet gedood ) ze hebben de bijbel vernietigd .
De metgezellen van de profeet Jezus(vzmh) hebben alleen zijn woorden nog een beetje kunnen weergeven .
Maar de metgezellen kwammen weer met allemaal andere interpertaties .
dus is het logisch dat er veel tegenstrijdigheden en oneenigheden in zitten .
De koran heeft al dit teniet gedaan , jezus(vzmh) heeft ze taak uitgebracht en 1 van de teken van de dag des oordeels is dat hij terug naar de aarde zal keren .

De koran is gezonden als bewijs, voorspraak en leiding en als enige geledig op de dag des oordeels .
En Allah(sbht) heeft er ook in vermeldt dat hij de godsdienst de islam voltooide (islam onderwerpen aan de wil van Allah wat al aan de eerste mens Adam was gegeven .voltooide . de islam als godsdienst voor jullie onderwezen en zijn genadde volledig aan jullie onderwezen .


Met vriendelijke groeten islaminside
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Welda schreef:
is chaimae echt zo dom? lijkt mij wel, want zij is een moslim.
Chaimae is niet dom , maar harstikke slim( massalah) . als jezus (vzmh) zoon van god zou zijn, dan zou iedereen gelijk zijn aan god .
Allah heeft in de koran geschreven :

zijn zij door niets geschappen of zijn zij hun eigen scheppers.

vraagstelling: je bent er nu eenmaal ,ben je door niets geschappen, ben je er gewoon, of heb jij gezelf gecreeerd.
en stel je voor als je een gek tegen die zegt ik heb me zelf gemaakt.

zegt Allah(sbht)

Of schiepen zij de hemelen en de aarde , want de hemel en de aarde is nog ingewikkelder nog lastiger dan de mens zelf

Je kunt de Bijbel niet openslaan, of er staan passages waarin onderkend wordt dat Jezus slechts een Profeet is. Zo staat er geschreven: “En in zijn vaderstad gekomen, leerde hij hun in hun synagoge; zodat zij versteld stonden en zeiden: Van waar heeft deze die wijsheid en die wonderkrachten? Is hij niet de zoon van den timmerman? Heet zijn moeder niet Maria, en zijn broeders Jacobus, Jozef, Simon en Judas? En zijn zusters, wonen zij niet allen onder ons? Van waar heeft hij dan dit alles? Zo was hij hun een aanstoot. Maar Jezus zeide tot hen: Een profeet is alleen ongeëerd in zijn vaderland en huis.(Mattheüs 13: 54-57 )

In de voorgenoemde tekst kunnen wij zien dat Jezus zichzelf als Profeet aankondigt. Elders in de Bijbel staat ook het volgende: “En toen hij Jeruzalem binnentrok, kwam de gehele stad in opschudding. Men vroeg: ,,Wie is dat?” En de scharen zeiden: ,,Dat is de profeet Jezus van Nazaret in Galilea.Mattheüs 21: 10-11 )

Dus ook onder de mensen van zijn tijd stond Jezus bekend als zijnde een Profeet. En ook staat het volgende vermeld in de Bijbel: “Kort daarop ging Jezus naar een stad Nain genaamd, en met hem gingen zijn leerlingen en een talrijke schare. Toen hij de poort der stad naderde, daar droeg men een dode uit, een enigen zoon zijner moeder; zij was een weduwe; een grote schare uit de burgerij vergezelde haar. Toen de Heer haar zag, kreeg hij innig medelijden met haar en zeide tot haar: Ween niet. En nadertredend, raakte hij de kist aan--de dragers stonden stil--en zeide: Jongeling, ik zeg u, ontwaak. Nu richtte de dode zich op en begon te spreken, en hij gaf hem aan zijn moeder. Vrees beving allen; zij verheerlijkten God en zeiden: Een groot profeet is onder ons opgestaan! en: God heeft op zijn volk achtgeslagen!” Lucas 7: 11-16.

Ondanks dat de mensen dit grote wonder hebben mogen aanschouwen, draafden zij niet te ver door met hun beweringen door bijvoorbeeld Jezus (vrede zij met hem) tot god of de zoon van god te betitelen. Zij beperkten zich namelijk tot het zeggen van: “Een groot profeet is onder ons opgestaan.” En dit was niet de eerste keer dat de Joden een Profeet zagen die iemand uit de dood ontwaakte. Zo vinden wij in de Bijbel de volgende tekst: “Daarop strekte hij (Elia) zich drie keren over den knaap uit, en riep tot den Heer: Heere God moge de ziel van dezen knaap in hem wederkeren! En de Heer verhoorde Elia: de ziel van den knaap keerde in hem terug, en hij herleefde.” (1 Koningen 17: 21-22

Met vriendelijke groeten islaminside .


JE HEBT DE KORAN NIET GELEZEN DUS JE KAN BETER JE MONDT HOUDEN. MET JE LEUGENS DE KORAN IS EEN LEIDING VOOR DEGENE DIE ALLAH VREZEN EN DIE ZICH GOED GEDRAGEN .
KOM MAAR OP , IK HEB AL GENOEG KENNIS OM JOU TE WEERLEGEN EN TEGEN TE SPREKEN.

Met vriendelijke groeten en als je op vakantie gaat prettige vakantie .
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Zonder twijfel heb je vaak de bewering dat Jezus God is, gehoord: de tweede persoon in de ‘heilige drie-eenheid’. Terwijl de Bijbel, die de bron is van kennis over Jezus en de basis is voor de Christelijke doctrine, dit duidelijk tegenspreekt.

Wij verzoeken jullie de Bijbel te lezen om de volgende conclusies met ons te beamen:

God is Alwetend. Jezus daarentegen niet. Toen Jezus sprak over de Dag des Oordeels, gaf hij duidelijk aan dat hij hier beperkte kennis over had, zeggende: “Maar wanneer, op welke dag en welk uur, deze dingen zullen gebeuren… dat weet niemand. De engelen niet. Zelfs ik niet. Dat weet alleen de Vader.Marcus 13: 32

God is Alwetend. Zijn kennis is zonder enige beperkingen. Het feit dat Jezus, zoals ook zelf door hem wordt toegegeven, niet wist wanneer de Dag des Oordeels zou plaatsvinden is een duidelijk bewijs dat hij niet alwetend is en dat Jezus daarom God niet is.

God is Almachtig. Jezus daarentegen niet. Ondanks het feit dat Jezus vele wonderen verrichtte, gaf hij zelf toe dat de kracht om dit te doen niet van hemzelf afkomstig was, maar kwam van God. Hij zei: “Het is waar wat ik zeg. De Zoon kan niets uit zichzelf. Hij doet alleen wat zijn Vader hem voordoet. (Johannes 5: 19

Verder zegt hij: “Ik kan niets uit mijzelf. Ik oordeel zoals God het mij zegt. Mijn oordeel is eerlijk en rechtvaardig. Het gaat niet om wat ik wil, maar om wat Hij wil, want Hij heeft mij gestuurd.(Johannes 5: 30

Niet alleen is God Almachtig, ook is Hij de bron van alle macht en soevereiniteit. Het feit dat Jezus, zoals ook zelf door hem wordt toegegeven, niets uit zichzelf deed is een duidelijk bewijs dat hij niet almachtig is en dat Jezus daarom God niet is.

God heeft geen god. Jezus daarentegen wel. God is de Ultieme Rechter en Degene tot Wie de toevlucht wordt gezocht. Hij Zelf roept geen anderen aan, noch verricht Hij het gebed voor hen. Jezus echter gaf toe dat hij God aanbad en voor hem het gebed verrichtte. Hij zei: “Ga naar mijn broeders en vertel hun dat ik terugga naar mijn Vader, die ook jullie Vader is. Naar mijn God die ook jullie God is. (Johannes 20: 17

Er is ook overgeleverd dat hij aan het kruis zou hebben gezegd: “Mijn God, mijn God, waarom hebt U mij verlaten? Mattheüs 27: 46.

Als Jezus werkelijk God was, dan zou dit ook op de volgende wijze gelezen kunnen worden: “Mijzelf, mijzelf, waarom hebt U mij verlaten?” Zou dit geen pure nonsens zijn? Toen Jezus het ‘Onze lieve

Heer’ gebed verrichtte (Lucas 11: 2-4) verrichtte hij toen het gebed voor zichzelf? Toen hij in de tuin Gethsemane bad: “Vader! Als het mogelijk is, laat deze beker aan mij voorbijgaan. En toch… niet wat ik wil,maar wat u wilt.(Mattheüs 26: 36-39

Was Jezus toen tot zichzelf aan het bidden? Het feit dat Jezus, zoals uit zijn eigen daden en uitspraken blijkt, God aanbad en het gebed voor hem verrichtte is een duidelijk bewijs dat hij God niet is.

Volgens de Bijbel is God onzichtbaar voor de mensen. Jezus daarentegen was van vlees en bloed. Duizenden hebben Jezus gezien en gehoord, terwijl hij zelf zei dat dit met God niet mogelijk is: “Geen mens heeft God ooit gezien. (Johannes 20: 17.

“God is geest, en we kunnen hem alleen aanbidden als onze aanbidding geestelijk en echt is .Johannes 4: 24

Het feit dat Jezus heeft gezegd dat niemand God ooit heeft gezien, terwijl zijn volgelingen hem hebben gezien en gehoord is een duidelijk bewijs dat Jezus God niet is.

Niemand is groter dan God en niemand kan Hem vertellen wat Hij moet doen. Jezus daarentegen erkende dat er Iemand was die groter was dan hem, wiens wil los stond van de zijne. Wellicht het duidelijkste bewijs dat aantoont dat Jezus en God niet gelijk zijn, en dus niet hetzelfde, komt uit de mond van Jezus zelf toen hij zei: “De Vader is groter dan ik.(Johannes 14: 28

Toen iemand hem aansprak met ‘goede meester’, antwoordde hij: “Besef je wel wat je zegt, als je mij ‘goed’ noemt? Er is toch niemand goed, behalve God? ,Lucas 18: 18-20

Verder maakt Jezus duidelijk onderscheid tussen zichzelf en God toen hij zei: “Want ik ben van God uit naar jullie toe gekomen. Ik ben niet uit mezelf gekomen, maar God heeft mij gestuurd. (Johannes 8: 42

Jezus gaf duidelijk zijn ondergeschiktheid aan God aan, zeggende: “Maar Uw wil telt, niet de mijne. Lucas 22: 43

Het feit dat Jezus toegaf dat hij niet uit eigen vrije wil is gekomen maar is gestuurd, dat hij Iemand erkende die groter is dan hijzelf en dat hij zijn eigen wil ondergeschikt maakt aan de wil van God is een duidelijk bewijs dat Jezus God niet is.

Jullie erkennen de Bijbel als primaire bron van kennis over God en Jezus. Hoe kan het dan dat, terwijl de Bijbel duidelijk maakt dat Jezus niet de Almachtige is en de Almachtige Jezus niet is, jullie hier anders over denken?

O, zoeker naar de Waarheid, de doctrine van de drie-eenheid is vals en volledig inconsistent met de woorden van Jezus zoals die worden genoemd in de Bijbel. God is één, niet drie. Hij is een volmaakte eenheid.

Mocht je geïnteresseerd zijn in de Waarheid omtrent God en jouw relatie met Hem, dan nodigen wij je uit om de Islam te onderzoeken.


Wat zegt God over Jezus?


“Dat is Jezus, zoon van Maria, het Woord van Waarheid waaraan zij twijfelen. Het is niet passend voor God om een zoon te hebben, Heilig is Hij, als Hij een zaak bepaalt, dan zegt Hij er slechts tegen: ,,Wees,” en het is. Interpretatie van de betekenis van de Koran; hoofdstuk Maria 19: 34-35

“En zij zeiden: ,,De Barmhartige heeft Zich een zoon genomen.” Voorzeker, jullie zijn met iets verwerpelijks gekomen. De hemelen staan daardoor op het punt om open te barsten en de aarde om open te splijten en de bergen om uiteen te vallen! Omdat zij een zoon toeschrijven aan de Barmhartige. Het is niet passend voor de Barmhartige om Zich een zoon te nemen. Er is niemand in de hemelen of (op) de aarde of hij zal als een dienaar naar de Barmhartige komen. (Interpretatie van de betekenis van de Koran; hoofdstuk: Maria 19: 88-93

“Voorwaar, de gelijkenis (van de schepping) van Jezus is bij God als de gelijkenis (van de schepping) van Adam. Hij schiep hem uit aarde en zei vervolgens tot hem: “Wees,” en hij was.(Interpretatie van de betekenis van de Koran; hoofdstuk: De familie van Imraan 3: 59

“O lieden van de Schrift, overdrijft niet in jullie godsdienst en zeg niets over God, dan de Waarheid. Voorwaar, de Messias, Jezus, zoon van Maria, is slechts een Boodschapper van God en Zijn Woord, dat Hij aan Maria zond en uit een Geest (Gabriël) van Hem voortkomend. Gelooft dus in God en Zijn Boodschappers en zegt niet dat God drie is. Houdt hiermee op, dat is beter voor jullie. Voorwaar slechts God is de Ene God. Verheven is Hij (boven de bewering dat) Hij een zoon heeft. Hem behoort wat in de Hemelen en op de aarde is. En Allah is voldoende als Getuige. (Interpretatie van de betekenis van de Koran; hoofdstuk: De vrouwen 3: 171

Over de bewering dat Jezus God is :

“En (gedenk) toen Allah zei: ,,O Jezus, zoon van Maria, heb jij tegen de mensen gezegd: ,,Neemt mij en mijn moeder tot twee goden naast Allah?” Hij zei: ,,Heilig bent U! Nooit zou ik kunnen zeggen waarop ik geen recht heb. Indien ik dat gezegd had, zou U dat zeker geweten. U weet wat er in mijn ziel is, en ik weet niet wat er in Uw ziel is. Voorwaar, U bent de Kenner van het verborgene.” (Interpretatie van de betekenis van de Koran; hoofdstuk: De tafel 5: 116 )

En wat betreft de kruisiging van Jezus:

“En (wegens) hun ongeloof en hun uitspraken over Maria, als geweldige verzinsels! En (wegens) hun uitspraak: ,,Wij hebben de Messias, Jezus, zoon van Maria, Boodschapper van God, gedood.” Maar zij doodden hem niet en zij kruisigden hem niet, maar hij (de gekruisigde) was voor hen (op Jezus) lijkend gemaakt. En voorwaar, degenen die daar van mening over verschillen, twijfelen daar onderling over. Zij hebben daar geen kennis over, zij volgen slechts vermoedens, en zij zijn er niet van overtuigd dat zij hem gedood hebben. Maar God heeft hem juist tot Zich opgeheven. En God is Almachtig, Alwijs. En er is niemand van de Lieden van de Schrift of hij moet voor zijn dood in hem geloven en op de Dag der Opstanding zal hij een getuige over hen zijn.” (Interpretatie van de betekenis van de Koran; hoofdstuk: De vrouwen 4: 157 .

Alle citaten uit de Bijbel zijn afkomstig uit ‘Het Levende Woord; het nieuwe testament in gewoon Nederlands’.

Ik snap echt niet waarom ze moslim dom noemen zeker gewoon Hoogmoed en jaloerzie 8) :cool: :cool:
Laatst gewijzigd door Islaminside op vr jul 06, 2007 11:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

M: .... 1487 woorden. Overschrijding 1187 woorden.

Bericht hiervoor van Islaminside: 612 woorden. Overschrijding meer dan 2 x.
ZOOOOOOOOOOOOOOOO please
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Thomas schreef:M: .... 1487 woorden. Overschrijding 1187 woorden.

Bericht hiervoor van Islaminside: 612 woorden. Overschrijding meer dan 2 x.
ZOOOOOOOOOOOOOOOO please
Voor Moslim-domoren als hij is kwantiteit hetzelfde als kwaliteit.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Thomas schreef:M: .... 1487 woorden. Overschrijding 1187 woorden.

Bericht hiervoor van Islaminside: 612 woorden. Overschrijding meer dan 2 x.
ZOOOOOOOOOOOOOOOO please

Je weet dat dit de waarheid is maar je kan er niet tegen dus ga je verbergen , verstoppen omdat je er niet tegen kan .
Jullie maken alleen jullie zelf belachelijk de christenen en de athiesten .
Ook al hou ik meer van de christenen dan van de athiesten .
waarom ? omdat de ongelovigen erger dan beesten zijn .

Met vriendelijke groeten islaminside
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Het geloof bij God is de islam en degene die een andere geloof zoekt dan de islam het zal niet van hem geacepteerdt worden en behoort in het hiernamaals tot de verliezers .

Met vriendelijke groeten Islaminside ,.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

We gapen ons lam...
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Islaminside schreef:
Thomas schreef:M: .... 1487 woorden. Overschrijding 1187 woorden.

Bericht hiervoor van Islaminside: 612 woorden. Overschrijding meer dan 2 x.
ZOOOOOOOOOOOOOOOO please

Je weet dat dit de waarheid is maar je kan er niet tegen dus ga je verbergen , verstoppen omdat je er niet tegen kan .
Jullie maken alleen jullie zelf belachelijk de christenen en de athiesten .
Ook al hou ik meer van de christenen dan van de athiesten .
waarom ? omdat de ongelovigen erger dan beesten zijn .

Met vriendelijke groeten islaminside
Door te "schreeuwen" worden jouw teksten nog niet waar.
Ik verberg me nergens voor en vooral niet voor zo'n blaaskaak als jij met je 19 onzinnige en vergooide jaren.
Zoals ik al zei: De mannen met de witte jassen staan al klaar voor je!!!!!!!!

Misschien dat ze in die kliniek nog iets aan die verschrompelde hersencellen kunnen doen.
maar ik vermoed dat jij even dwaas bent als die pedofeet waar je achteraan rent....
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Islaminside schreef:Het geloof bij God is de islam en degene die een andere geloof zoekt dan de islam het zal niet van hem geacepteerdt worden en behoort in het hiernamaals tot de verliezers .

Met vriendelijke groeten Islaminside ,.
Bla bla bla bla. Gaaaaaaaaaaap......
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Islaminside schreef:Aitheisten zijn geen mensen maar erger dan beesten .
Ja ja, we weten allang dat de islam uiterst vredig is en volledige vrijheid van godsdienst garandeert en dat discriminatie verboden is.
Satanistiche Athiestische
Wat is in hemelsnaam een "satanische atheist" ??????
Amorele atheistische nitwit
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

“Dat is Jezus, zoon van Maria, het Woord van Waarheid waaraan zij twijfelen. Het is niet passend voor God om een zoon te hebben, Heilig is Hij, als Hij een zaak bepaalt, dan zegt Hij er slechts tegen: ,,Wees,” en het is. Interpretatie van de betekenis van de Koran; hoofdstuk Maria 19: 34-35


Wie ben jij, om te stellen dat het ongepast is van god om een zoon te hebben? God de almachtige.......
Het is je reinste blasfemie, om het woord van de almachtige in twijfel te trekken, volgens je eigen islamitische wetten nog wel!
Hieruit blijkt dat de islamitische manier van beredeneren van de heilige schrift dictatoriaal is, en geen ruimte laat voor een tegengestelde mening.

groet Joannes
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

maar als een blijkt dat de persoon hardnekkig is en uit is op conflicten en ruzie en begint met gescheldt en getier.
dan lopen wij weg ,wij maken de waarheid (ons gelooft) bekent,aan de mensen. maar we gaan niet met hem zitten vechten we gaan ons niet verlagen tot zijn nivo.
dit is onze manage.wil je praten je bent welkom , kom .
maar laat je niet minachtend uit over andere mensen , praat op een gepaste manier gerespecteerde manier kom met je bewijzen.
zelfs god leert ons hoe wij een discussie moeten aangaan wij moeten met onze bewijzen kommen en niet alleen praten op basis van
verlangens ,van begeertes ,lusten noem het maar ,nee
ga de discussie aan met wie dan ook op een goede wijze.


het gaat ons altijd om de waarheid de persoon is onbelangrijk
maar het gaat ons om de uitsspraken die hij doet.
als hij iets beweerd wat in strijd is met de Suna dan zullen we hebben weerleggen, dan zullen we duidelijk maken aan de anderen.
want wij bekommeren ons over de gemeenschap , wij willen niet dat mensen door zijn woorden afdwalen.
maar bij andere groeperingen is het een persoonlijke kwetsie het gaat ze om de persoon.
en daarom zal je zien dat ze vaak meer op de persoon spelen en meer de persoon uitschelden dan zijn verwoordingen en uitspraken en meschien zullen ze je geeneens vertelen wat hij verkeerd doet
kijk uit voorhem hij is gevaarlijk , hij is dat hij is dat en wat heeft hij gedaan dat weten ze niet te zeggen.
dat is het probleem het is niks anders dan jaloerzie niks anders dan afgunst.
als je ziet dat een persoon zomaar scheld en niet kan basseren of feiten en bewijzen weet dat die persoon vervult is met afgunst.

de moslims daarin tegen alles basseren zij op bewijzen hij heeft dat gezegd en dat is in strijd met de volgende uitspraken van de profeet .

zo heeft god de tekeken duidelijk gemaakt hopelijk zullen jullie de leiding volgen .
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

islaminside: Chaimae is niet dom , maar harstikke slim
Inderdaad... iemand die denk dat vrouwen het geslacht van een kind bepalen kun je wel als uiterst slim bestempelen.

Of... staat dat soms in de koran?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Iznogoodh schreef:
Thomas schreef:M: .... 1487 woorden. Overschrijding 1187 woorden.

Bericht hiervoor van Islaminside: 612 woorden. Overschrijding meer dan 2 x.
ZOOOOOOOOOOOOOOOO please
Voor Moslim-domoren als hij is kwantiteit hetzelfde als kwaliteit.
Zo jammer dat hij niet inziet dat hij de islam meer kwaad dan goed doet.
Maar hij doet maar. FFI vaart wel bij. :D
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

athiest, bedoel je artiest?

Of is het toch atheist?
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

="Joannes"]“Dat is Jezus, zoon van Maria, het Woord van Waarheid waaraan zij twijfelen. Het is niet passend voor God om een zoon te hebben, Heilig is Hij, als Hij een zaak bepaalt, dan zegt Hij er slechts tegen: ,,Wees,” en het is. Interpretatie van de betekenis van de Koran; hoofdstuk Maria 19: 34-35
Wie ben jij, om te stellen dat het ongepast is van god om een zoon te hebben? God de almachtige.......
Het is je reinste blasfemie, om het woord van de almachtige in twijfel te trekken, volgens je eigen islamitische wetten nog wel!
Hieruit blijkt dat de islamitische manier van beredeneren van de heilige schrift dictatoriaal is, en geen ruimte laat voor een tegengestelde mening.
Ik ben een moslim en Jezus (vzmh) is geen zoon van god maar een profeet van god en uitverkorene , maar je kan blijkbaar niet lezen .
Dat is Jezus, zoon van Maria

En (gedenk) toen Allah zei: ,,O Jezus, zoon van Maria, heb jij tegen de mensen gezegd: ,,Neemt mij en mijn moeder tot twee goden naast Allah?” Hij zei: ,,Heilig bent U! Nooit zou ik kunnen zeggen waarop ik geen recht heb. Indien ik dat gezegd had, zou U dat zeker geweten. U weet wat er in mijn ziel is, en ik weet niet wat er in Uw ziel is. Voorwaar, U bent de Kenner van het verborgene.” (Interpretatie van de betekenis van de Koran; hoofdstuk: De tafel 5: 116)

O lieden van de Schrift, overdrijft niet in jullie godsdienst en zeg niets over God, dan de Waarheid. Voorwaar, de Messias, Jezus, zoon van Maria, is slechts een Boodschapper van God en Zijn Woord, dat Hij aan Maria zond en uit een Geest (Gabriël) van Hem voortkomend. Gelooft dus in God en Zijn Boodschappers en zegt niet dat God drie is. Houdt hiermee op, dat is beter voor jullie. Voorwaar slechts God is de Ene God. Verheven is Hij (boven de bewering dat) Hij een zoon heeft. Hem behoort wat in de Hemelen en op de aarde is. En Allah is voldoende als Getuige.” (Interpretatie van de betekenis van de Koran; hoofdstuk: De vrouwen 3: 171


Wat wil je nog meer weten het punt is je kan er gewoon niet tegen je wilt gewoon dat het zo niet is .

Kom maar met bewijs . aan de hand praten van verlangens en begeertes heb ik niks aan .

Met vriendelijke groeten islaminside

God! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent hetgeen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Joannes schreef:athiest, bedoel je artiest?

Of is het toch atheist?
ik bedoel Satanistische Atheistische leugenaars , Oke zo is het helemaal goed .

Met vriendelijke groeten islaminside ,.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Islaminside schreef:
Joannes schreef:athiest, bedoel je artiest?

Of is het toch atheist?
ik bedoel Satanistische Atheistische leugenaars , Oke zo is het helemaal goed .

Met vriendelijke groeten islaminside ,.
een Atheist gelooft niet in god maar ook niet in de duivel of welke andere denkbeeldige figuren die niet aan te tonen zijn.
En die uitsluitend bestaan tussen de oren van de VERZINNER.

Een Satanische Atheist is dus een onzinnige opmerking.
Maar dat zijn we van je gewend.
Je LEEFT er van!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Monique schreef: Inderdaad... iemand die denk dat vrouwen het geslacht van een kind bepalen kun je wel als uiterst slim bestempelen.
Of... staat dat soms in de koran?
Ze waren even in de war met de geslachtsbepaling bij de kippen.
Dat is het nadeel van zo'n onveranderlijk boekje: je kan de onzin die er in staat niet meer verbeteren..
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Beste I-I

En toch vind ik je een geschikte peer, ik moet ook hartelijk om je lachen soms, maar we zullen het toch nooit eens zijn, helaas.

Jouw manier van denken is niet de mijne, en ik blijf van mening dat je slachtoffer bent, van je leermeesters die globaal 1.2 mld. mensen in een stalen greep houden, zodat je ongewild, misschien ook onbewust toch een onderdeel van bedreiging van de wereldvrede op lange termijn zult zijn.

Hopelijk zal de vrede bewaard blijven, maar afgaande op de feiten zal het niet gaan lukken.

Groet Joannes
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Het geloof bij god is de islam
Laatst gewijzigd door Islaminside op za jul 07, 2007 12:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Plaats reactie