LAATSTE NIEUWS UIT DE WETENSCHAP: islam is 2e hands religie

weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Islaminside schreef:Weda jij kan helemaal geen koran uit je hoofdt je hebt het helemaal niet gelezen , leugenaar dat je bent .

ik heb nergens geschreven dat ik de koran uit het hoofd ken. ik heb het wel gelezen. ik zal een onzinnige en gewelddadige boek NOOIT uit het hoofd leren. wederom: jij kunt niet lezen.


Degene die beweerdt dat de koran een oorlogshandboek is een leugenaar , ik zweer het op mijn geloof .

jij mag zweren tot je een ons weegt. elk normaal denkend mens, verwerpt geweld, haat, volteringen, agressie, onwetendheid. de koran barst ervan.

Ten tweede jij weet helemaal niks van de islam je volgt slechts de leugens van die Satanischitsche Aitheistische leugenaar koenraadt elst.

ik heb de site van Koenraadt Elst een keer bezocht. heel vlug iets gelezen. mijn dagelijkse site is dutchFFI. andere site's bezoek ik niet. dus, verwijt mij niet. en van de islam heb ik meer kennis als jij. waarom heb je mijn vragen niet beantwoord. daaruit blijkt dat ik meer verstand van heb dan jij.

Vroeger geloofden de christenen , ze dachten ten eerst dat ze Jezus(vzmh) hadden gedood maar dat was niet zo .
Ze heben mooie dingen verzonnen zoals de aarde was een platte panenkoek .
Onder de grond was de hel en boven in de hemel het paradijs .
Allemaal onzin was het niet columbus die had ondekt dat de aarde rondt was .
Ze hebben de hele bijbel perfect verandert. Om de zo veel jaar komt er een nieuwe testament , laten we het niet over de vroegere boeken hebben van mozes , en david vrede zij met hen .


ik heb het niet over het christendom. de islam gelooft ook dat de aarde plat is. volgens mij moet je die vers nog lezen en onthouden. jullie geloven dat de bijbel veranderd is: waarom is de koran niet veranderd, omdat allah het heeft bezegeld. waarom heeft allah dat met de bijbel niet gedaan? dan was de koran, oorlogshandboek, overbodig. waarom vergeet allah de bijbel te beschermen tegen manipulatie. geef antwoord, meneer leegte van binnen.


De glorieuze koran bevat vele wijze lessen en verhalen van 25 vroegere profeten , waaronder Adam , mozes , noach en jezus moge allah's vrede met hun allen zijn .

juist, de koran bevat verhalen over personen. niks goddelijks dus. een geschiedenisboek met verhalen en oorlogvoeren.

verder bevat dit boek een uitvoerige uiteenzetting van de taferelen van het hiernamaals , de maatstaf voor het monotheisme , een heldere richtlijn voor het leven. dit zijn slechts enkele opsomming van de vele onderwerpen die aan bod kommen in de edelmoedige koran.

de hiernamaals is een onzin. als de koran vertelt dat allah eeuwig is, dan kan van hiernamaals geen sprake zijn. als je wilt weten wat ik ermee bedoel, vraag het dan. je zult zien wie meer kennis van de koran heeft. de koran is niet edelmoedig, het komt van een pedofiel.


wanneer de dag des oordeels aanbreekt weet dan dat je niet meer terugkan gaan iedereen maakt zijn eigen beslissing .

onzin, de dag des oordeels komt niet als je gelooft dat god eeuwig is.

En ik ben overtuigd van de islam ik laat dit geloof voor geen biljoen euro vallen .

dat weet ik, daarom ben je ook leeg van binnen. jij kunt niet nadenken.

Let maar op waneer je op televisie gaat horen wat er allemaal gaat gebeuren van overstromingen tot er met aardbevingen de aarde die steeds warmer wordt , de noordpool die smelt enz .

tot nu toe zijn vele moslimlanden slachtoffer van aardbevingen, tsunamies, overstromingen etc. jullie allah heeft het niet goed voor jullie, omdat de koran geen godsboek is. probeer het in te zien.


Wanneer jij tegenover jou heer staat lijkt het net of je 1 uur op aarde geleeft hebt zo weinig .

heeft god een uiterlijk......... een vorm.......... jij bent echt dom.

En geloof mij maar alles gaat eraan, alles wat je ziet gaat er aan.

juist. in de "hemel" van jullie zal ook alles vergaan. alles wat je ziet gaat er aan. dat zijn de goddelijke regels en god maakt geen uitzondering. daarom is de koran in strijd met zichzelf.


Ziet toe! Zij zijn in twijfel over de ontmoeting met hun Heer. Voorwaar, Hij omvat alle dingen. (Surah Fussilat: 54 )

En aan Allah behoort het Oosten en het Westen; waarheen gij u ook wendt, daar zal het Aangezicht van Allah zijn. Zeker, Allah is Alomvattend, Alwetend. (Surat al-Baqarah: 115 )


Noorden en Zuiden was bij de pedo niet bekend. als het aangezicht van allah overal is, waarom moet je dan perse richting mekka bidden. is mekka heiliger dan allah?? de koran spreekt zichzelf wederom tegen.

En aan Allah behoort alles, wat in de hemelen en alles wat op aarde is en Allah omvat alle dingen. (Surat an-Nisa: 126 )

En toen Wij tot u zeiden: "Voorzeker, uw Heer heeft het volk in Zijn hand." (Surat al-Isra: 60 )

Allah! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent hetgeen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beiden vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote. (Surat al-Baqarah: 255 )

bla, bla, bla
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Joannes schreef:Lieve Monique,

Ik mis dat lieve gezichtje met dat eigenwijze brilletje,
Lieve Johannes, laat ik dan maar vast even oefenen voor mijn dhimmistatus en voor de verandering eens "gehoorzaam" zijn... :wink:
(best makkelijk eigenlijk... gewoon doen wat je gezegd wordt en niet nadenken... zal een hoop hoofdpijn schelen.. :evil: )
Ik vermaak me kostelijk met je grappige antwoorden. We willen meer.....Uitleg van jou, op dat gekrakeel van Islamoutsde, is volstrekt overbodig, maar je hebt zo'n geweldig gevoel voor humor. Dat maakt van jou ook best een religieus mens, jij gelooft in humor, toch?
Humor houdt de wereld draaiende. Overal zit iets "leuks" in... soms is het alleen even zoeken..
Ik vind I-I best hysterisch, maar tegelijk zou ik hem helemaal niet graag zien vertrekken, integendeel.
Hij is eigenlijk, vind ik, de mascotte van deze site. Dat moet hem toch wel strelen, niet?
Ik hou van islaminside. Zijn naïvitiet doet soms aandoenlijk aan. Hij is ook een "dankbaar" onderwerp... soms een beetje TE makkelijk moet ik toegeven. Wat ik wel jammer vind is dat hij absoluut NIET ingaat op vragen over zijn uitspraken. Gestelde vragen waar hij niet met een paar koranquotejes mee weg kan komen laat hij links liggen. Hieruit blijkt wel duidelijk dat van "nadenken" geen sprake is. Jammer dat dat het gevolg (of oorzaak?) is van dat hele islam gedoe.
Maar, ik wil islaminside ook absoluut niet kwijt....hij is mij dierbaar. :oops:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Wat straft Allah de moslims toch erg Moh. Hoe zou dat toch komen.
Al deze dingen en nog veel meer ellende zoals aardbevingen, overstromingen, enz, enz gebeuren nu in islamitische landen.
Allah heeft het niet op Moslims lijkt het bijna.
Hoe zou dat toch komen.
hoi Ariel,
Allah(sbht) kijkt niet naar een groep of een leger iedereen wordt voor zijn eigen daden beoordeelt .
Ik kan iemand zijn die heel goed is voor iedereen en iemand anders kan weer mensen gaan haten en slecht zijn .
Zo heb je overal goede mensen en slechte mensen .
In de meeste landen speelt alleen maar geld en macht en rol en het geloof is een bijzaak .
In sahih Boechaarie beste Ariel kunnen we de volgende overlevering vinden, op het gezag van Amr Ibn Awf (ra) waarin de profeet (saws) het volgende heeft gezegd: Ik zweer bij Allaah! Het is geen armoede wat ik voor jullie vrees. Echter, wat ik het meest vrees voor jullie, is dat de genoegens van deze wereld aan jullie gepresenteerd worden, zoals zij gepresenteerd werden aan zij die voor jullie waren. En jullie zullen elkaar ervoor beconcurreren, zoals zij elkaar beconcurrerden. En het zal jullie verwoesten, zoals het hen verwoestte. Dus toen het merendeel van de mensen ten prooi viel aan deze beide kwaden, begonnen ze de banden met elkaar te verbreken en ze begonnen elkaar te haten. Dit kwam nadat ze broeders waren geweest, die elkaar steunden en liefhadden. Het kwaad van begeertes werd normaal en geaccepteerd door het merendeel van de mensheid. Het test de mensen in het wereldse leven met zijn genoegens. Dit wereldse leven met zijn genoegens is het doel van streven geworden voor vele mensen. Mensen zoeken naar de genoegens van het wereldse leven en houden ervan, en vanwege deze begeertes haten ze elkaar, bestrijden ze elkaar en houden ze van elkaar. Hiervoor willen zij soms zelfs familiebanden verbreken en verspillen zij elkaars bloed. En omwille van hun begeertes zijn zij ongehoorzaam aan Allaah (sbht). Het kwaad van de twijfels en ijdelheid, werd voornamelijk veroorzaakt doordat Moeslims verdeeld werden en sektes gingen vormen, waar sommige groepen elkaar uitmaakten voor ongelovigen. Hierdoor werden zij vijanden van elkaar, die zich weer onderverdeelden in groepen. Dit alles gebeurde nadat men broeders van elkaar was geweest. Dus niet al deze sektes worden gered uit het vuur van de Hel. Er is slechts één de beschermde sekte (aHlu sunna wal jammah). Zoals vermeld wordt in een overlevering van de boodschapper van Allaah (saws): Er zal een groep van mijn oemmah niet ophouden te triomferen met de waarheid. Zij die hen tegen willen werken, zullen hen niet kunnen schaden (stoppen), noch zij die hen verstoten; tot de opdracht van Allah komt voor de Dag des Oordeels, zullen zij in die staat verkeren. Zij zullen de vreemdelingen zijn, degenen die in vorige ahadieth genoemd worden. Zij zullen degenen zijn die anderen zullen wijzen op hun fouten, wanneer de mensen zijn geworden. Zij zijn degenen die zullen rectificeren wat de mensen hebben besmet van de Soennah. Zij worden de vreemdelingen genoemd, omdat zij slechts een kleine groep zullen zijn. Moge Allaah, Soebhana wa ta'ala ons tot de groep van de vreemdelingen laten behoren, die standvastig het voorbeeld van de boodschapper van Allaah (saws) en de sahabah zullen blijven volgen, en mensen zullen waarschuwen tegen het besmetten van de Soennah, tegen het begaan van Ishirk, biddah en koefr en tegen het volgen van begeertes en twijfels en andere zaken die niet thuis horen in de Islaam ….. amien.

Met vriendelijke groeten islaminside
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ik zweer bij Allaah! Het is geen armoede wat ik voor jullie vrees. Echter, wat ik het meest vrees voor jullie, is dat de genoegens van deze wereld aan jullie gepresenteerd worden, zoals zij gepresenteerd werden aan zij die voor jullie waren. En jullie zullen elkaar ervoor beconcurreren, zoals zij elkaar beconcurrerden. En het zal jullie verwoesten, zoals het hen verwoestte. Dus toen het merendeel van de mensen ten prooi viel aan deze beide kwaden, begonnen ze de banden met elkaar te verbreken en ze begonnen elkaar te haten.
Eigenlijk zegt mohammedje hier dat moslims in de armoedige woestijn moeten blijven en in geen geval "rijkdom en genoegens" mogen kennen.
m.a.w. al die moslims die hier in het westen hun decadente leventjes leiden zijn volkomen verkeerd bezig.
Luister naar mohammed en ga armoedig in de woestijn leven , zoals het een "goed" moslim betaamd.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Eigenlijk zegt mohammed (vzmh) hier dat moslims in de armoedige woestijn moeten blijven en in geen geval "rijkdom en genoegens" mogen kennen.
m.a.w. al die moslims die hier in het westen hun decadente leventjes leiden zijn volkomen verkeerd bezig.
Luister naar mohammed en ga armoedig in de woestijn leven , zoals het een "goed" moslim betaamd.
Ik had het echt goed geraden je hebt geen breede visie Moniqwu.
Want dan zou je lezen dat de profeet vrede en zegenigen zij met hem zei: DAt de profeet GEEN ARMOEDE voor de mensen vreest maar dat de mensen dit wereldse leven lief gaan hebben en het hiernamaals totaal vergeten .
Wanneer de schatten van de Perzen en de Romeinen toegankelijk worden voor jullie, hoe zullen de mensen dan zijn? Abd-oer-Rahmaan lbn 'Awf (ra) zei: We zullen zeggen wat Allah ons heeft opgedragen te zeggen. Hij (saws) zei: Of anders dan dat. Jullie zullen elkaar beconcurreren, dan zullen jullie elkaar benijden (afgunst hebben voor elkaar), dan zullen jullie elkaar de ruggen toekeren. Dit wereldse leven met zijn genoegens is het doel van streven geworden voor vele mensen. Mensen zoeken naar de genoegens van het wereldse leven en houden ervan, en vanwege deze begeertes haten ze elkaar, bestrijden ze elkaar en houden ze van elkaar. Hiervoor willen zij soms zelfs familiebanden verbreken en verspillen zij elkaars bloed. En omwille van hun begeertes zijn zij ongehoorzaam aan Allaah (swt). Het kwaad van de twijfels en ijdelheid, werd voornamelijk veroorzaakt doordat Moeslims verdeeld werden en sektes gingen vormen, waar sommige groepen elkaar uitmaakten voor ongelovigen. Hierdoor werden zij vijanden van elkaar, die zich weer onderverdeelden in groepen. Dit alles gebeurde nadat men broeders van elkaar was geweest

Juist 'in landen als Irak en omgeving zijn verdeeldt geworden , kijk wat er nu gebeurt en dit vreeste de profeet 14 eeuw geleden.
Maar het is toch gebeurt er zullen in de islam 73 sektes opsplitsen geen 1 van hen gaat het paradijs binnen behalve 1.
En dat zijn degene die zich vastklampen aan de koran en de suna .

De meeste mensen denken dat ze maar 1 keer leven en vergeten het hiernamaals volkommen .Ze aanbidden geld , vrouwen en hun werk , vervloekt zijn degene die dit aanbieden .

Allah(svht) zegt het volgende over hen .

Zij verkiezen het wereldse leven terwijl het hiernamaals beter is en blijvernder voor eeuwig .

Degene die zijn gebed kan onderhouden ook al verliest hij de hele wereld , diegene behoort nog steeds tot degene die zullen slagen .

En wat is de juiste eindbestemming is dat niet het paradijs .

En Voorwaar Ja, Wij zijn in staat om de toppen van zijn vingers weer volmaakt in elkaar te zetten. (Qoer'aan 75:4 )


Het is geen deugd, dat gij uw gezicht naar het Oosten of naar het Westen wendt, maar waarlijke deugd is in hem, die in Allah, de laatste dag, de engelen, het Boek en de profeten gelooft en die van zijn vermogen geeft uit liefde voor Hem aan de verwanten, de wezen, de armen, de reiziger, de bedelaars en voor het vrijkopen van slaven en die het gebed onderhoudt en de zakaat betaalt; verder in degenen, die hun belofte nakomen, wanneer zij een belofte doen en de geduldigen in armoede, in kwellingen en in oorlogstijd; dezen zijn het, die bewezen hebben, waarachtig te zijn en dezen zijn vromen. (Surat al-Baqarah: 177

Wie Allah ook wenst te leiden, Hij verruimt zijn hart voor de islam en wie Hij wenst te laten dwalen, zijn hart maakt Hij eng en gesloten alsof hij een hoogte aan het beklimmen was. Zo legt Allah degenen die niet geloven, onreinheid op. (Surat Al-An'am: 125 )


M.V.G Islaminside
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Mohammed zei ook ooit dat de Moslims zich zo veel mogelijk aan de touw moeten vastklampen. Bereid je daarom voor op een zaak die je opeens zal treffen, voordat het je met een aanval verrast.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Mohammed zei ook ooit dat de Moslims zich zo veel mogelijk aan de touw moeten vastklampen
Geef eens wat uitleg.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Islaminside schreef:Ik had het echt goed geraden je hebt geen breede visie Moniqwu.
Want dan zou je lezen dat de profeet vrede en zegenigen zij met hem zei: DAt de profeet GEEN ARMOEDE voor de mensen vreest maar dat de mensen dit wereldse leven lief gaan hebben en het hiernamaals totaal vergeten .
Dat zeg ik toch ook?
mohammed is niet bang wanneer moslims arm zijn... maar.. wel wanneer moslims in aanraking komen met de rijkdom en geneugden van de (westerse) wereld.
Zodra DAT gebeurt gaat het fout met moslims.
Dus... allemaal in de armoedige woestijn blijven/gaan... dan kan er niets gebeuren.

Hier is ie nogmaals:
Ik zweer bij Allaah! Het is geen armoede wat ik voor jullie vrees. Echter, wat ik het meest vrees voor jullie, is dat de genoegens van deze wereld aan jullie gepresenteerd worden, zoals zij gepresenteerd werden aan zij die voor jullie waren. En jullie zullen elkaar ervoor beconcurreren, zoals zij elkaar beconcurrerden. En het zal jullie verwoesten, zoals het hen verwoestte. Dus toen het merendeel van de mensen ten prooi viel aan deze beide kwaden, begonnen ze de banden met elkaar te verbreken en ze begonnen elkaar te haten.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

mohammed is niet bang wanneer moslims arm zijn... maar.. wel wanneer moslims in aanraking komen met de rijkdom en geneugden van de (westerse) wereld.
Zodra DAT gebeurt gaat het fout met moslims.
Dus... allemaal in de armoedige woestijn blijven/gaan... dan kan er niets gebeuren.
Klopt' in armoede steunen de moslims elkaar en helpen ze elkaar , zijn ze broeders en zusters van elkaar .
Maar waneeer ze geld hebben dan gaan ze moorden, overvallen plegen .verkachten ze hebben wel maar ze willen steeds meer en meer en meer , GIERIG , Baatzucht .
Deze mensen denken alleen aan geld , geld maar wanneer zij zullen sterven, dan zullen ze zien .Wanneer de engel des doods komt die de geest uit je ziel zal meenemen .
Wat heb je dan aan geld, wat heb je dan aan vrouwen ,wat heb je dan aan auto's vertel me .
Niks al hetgeen wat je hebt is jouw heer en jou daden .


kijk alleen al naar de 2 wereld oorlog zegt genoeg .
Maar armoede is niet het ergste wat de profeet (Vzmh) vreest .
Het meeste wat hij vreest is dat de genoegen van deze wereld aan jullie gepresenteerdt worden , en dat jullie het hiernamaals gaan vergeten
En als we eerlijk zijn , dan zijn de meeste mensen in deze wereld verdwaalt .
Ik ben liever arm en ik geloof in Allah(sbht), dan dat ik rijk ben en niet geloof in Allah(sbht).

Wil je weten waarom ?

Omdat het paradijs voor eeuwig is en dit wereldse leven slechts tijdelijk.

Ook al verlies je de hele wereld , zelfs je auto of je moeder maar je weet je gebed te onderhouden dan behoor je nog steeds tot degene die zullen slagen .

Je hebt twee soorten mensen .
Je hebt mensen die vechten voor de wereldse leven.
En mensen die vechten voor het hiernamaals .

Een ware moslim kiest altijd voor het tweede hij vecht voor de zaak van Allah(sbht).
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Een ware moslim kiest altijd voor het tweede hij vecht voor de zaak van Allah
Dat belooft.
Wij gaan hier nog wat meemaken door jullie achterlijkheid.

Grieken en Kelten wisten dat zelfs voor Goden geen eeuwigheid bestaat.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie