LAATSTE NIEUWS UIT DE WETENSCHAP: islam is 2e hands religie

Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Bericht verwijderd.

720 woorden.

Islaminside, je houdt je niet aan onze afspraak! Wat zei je over beloftes , weet je nog ?

M.


dit is voor iemand ik doe het wel op de voorpagina
Laatst gewijzigd door Islaminside op wo jul 04, 2007 12:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

"In de koran zit geen enkele tegenstrijdigheid"

En deze idiotie blijf je verkondigen nadat je ontelbare keren aangetoond bent geweest dat het niet zo is. Ondermeer de "verdeel" eens een erfenis verzen, vind ik het mooiste voorbeeld. De islam eist dat je 9/8ste van de erfenis van een man onder zijn vrouw, ouders en dochters verdeelt (verzen 4:10 en 11)

En uiteraard kan je maar 8/8ste van de erfenis verdelen. Als je een taart in 8 stukken verdeelt kan je geen 9 stukken uitdelen uiteraard.

En geloof jij echt dat de sterren kogels zijn waarmee allah naar spoken schiet ? Lijkt me de correcte bezigheid voor fictieve karakters, daar niet van, maar ik vrees toch dat elke telescoop je kan vertellen dat dat onzin is.

Maar goed : als jij echt gelooft dan stel ik een test voor. Aangezien allah ziektes controleert volgens de koran is er geen enkele manier dat ik jouw ooit een inspuiting zou kunnen geven die je ziek maakt. Immers allah beslist over infecties en die hebben niets te maken met dat hele bacterien en virussen gedoe waar we altijd onzin over horen. Maar goed geen probleem. We schrapen met een klein mesje een klein beetje van je eigen tand af (dat kleine gele laagje dat daarover zit), ik doe daar wat gedistilleerd water en wat suiker bij. Goed schuddden, en ik spuit het bij je in.

Volgens jouw religie heeft dat niets met ziekte te maken en kan je dus niet ziek worden daarvan. Volgens de medische wetenschap ga je 6 maanden medicatie nodig hebben, ALS je het einde van de week haalt (ik zou oppassen met de dosering als je het zelf wilt doen, als je een korreltje ervan kan zien in de proefbuis heb je VEEL te veel).

Dus een perfecte tegenstrijdigheid, een mooi experiment, laat ons testen. Je kan het ook zelf doen, om het aan jezelf te bewijzen.

En geen zorgen : zwart zaad in je neus steken helpt tegen elke ziekte (zo zegt jouw pedofiel profeetje toch), dus als je toch ziek zou worden hebben we een perfecte islamitische "uitweg".

Kom, zullen we testen ? Laat eens zien of je gelooft of niet.

Indien de test lukt, en herhaalbaar is, dan garandeer ik persoonlijk dat er een nobelprijs geneeskunde zal uitgeschreven worden in jouw naam die zegt dat islam de waarheid is. Indien je niet wil testen, is voor eens en altijd bewezen dat jij niet gelooft ... Uiteraard ga jij blijken niet te geloven. Maarja.
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Ja hij moet 8/9 onderverdelen aan zijn vrouw enz . en hij moet de overige 1-8 deel geven aan de arme of aan degene die de erfenis geregeld heeft als je de koran natuurlijk verder zou lezen .
Maar dat kan jij niet .

maar bij Tomc is het een persoonlijke kwetsie het gaat hem om de persoon.
en daarom zal je zien dat hij vaak meer op de persoon speelt en meer de persoon uitscheldt dan zijn verwoordingen en uitspraken en meschien zullen ze je geeneens vertelen wat hij verkeerd doet
kijk uit voorhem hij is gevaarlijk , hij is dat hij is dat en wat heeft hij gedaan dat weten ze niet te zeggen.
dat is het probleem het is niks anders dan jaloerzie niks anders dan afgunst. als je ziet dat een persoon zomaar scheld en niet kan basseren of feiten en bewijzen weet dat die persoon vervult is met afgunst.
de moslims daarin tegen alles basseren zij op bewijzen hij heeft dat gezegd en dat is in strijd met de volgende uitspraken van de profeet

Met vriendelijke groeten islaminside
Laatst gewijzigd door Islaminside op wo jul 04, 2007 2:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Islaminside schreef:Tomc ik kom altijd mijn beloft na jammer dat je zo snel oordeelt over mensen .
Hoi Moh,

Goed geslapen of weer zo laat naar bed gegaan? Je bent toch negentien jaar jong? Werk je, of zit je thuis?

We mogen niemend oordelen, noch veroordelen. We moeten ook lief voor elkaar zijn en elkaar bijstaan in tijden van nood.

Ik vroeg mij iets af, Moh.

Waarom verbrandde Osman alle bestaande kopieën van de Koran, als hij niets te verbergen had?

Er is genoeg bewijs om de claim te ondersteunen dat er met de Koran geknoeid is, zoals met de Bijbel. Niemand weet waar de originele Koran is. De Koran (uiteraard in het onbegrijpelijke Arabisch) die wij nu in onze handen hebben, wordt de Koran van Osman genoemd, en werd verzameld lang na de dood van Mohammed. Delen van de originele Koran moeten verloren zijn gegaan nadat vele van de vertellers van de Koran gestorven waren of gedood in de strijd. Osman, de derde kalief (opvolger van Mohammed) verzamelde wat er van de Koran over was, schikte het meer volgens de sura’s dan chronologisch en verbrandde daarna alle andere bestaande kopieën.

Fijne dag nog verder en groet,
Hans
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Islaminside schreef:Ja hij moet 9/8 onderverdelen aan zijn vrouw enz . en hij moet de overige 1-8 deel geven aan de arme of aan degene die de erfenis geregeld heeft als je de koran natuurlijk verder zou lezen .
Maar dat kan jij niet .

Natuurlijk kan hij dat niet.
DAT KAN NIEMAND.
Als ik € 8.000,= moet verdelen met de breuk/formule 9/8 dan....
KOM IK 1/8 DEEL (of te wel € 1.000,=) TE KORT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dom, dom, dom, allah en jij!!!!!


Met vriendelijke groeten islaminside
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Goed geslapen of weer zo laat naar bed gegaan? Je bent toch negentien jaar jong? Werk je, of zit je thuis?
Hoi beste hans ik zit nog op school , heb vakantie alleen nog me diploma ophalen ,
We mogen niemend oordelen, noch veroordelen. We moeten ook lief voor elkaar zijn en elkaar bijstaan in tijden van nood.
Hier heb je helemaal gelijk in ,
Ik vroeg mij iets af, Moh. Waarom verbrandde Osman alle bestaande kopieën van de Koran, als hij niets te verbergen had?
Beste hans ik weet niet of je de geschiedenis van de islam kent maar ik denk het niet .
Ik persoonlijk ken 1/4 deel van de heilige koran uit mijn hoofd, ik ben nu ook bezig met het leren van de nederlandse koran uit me hoofd de vertalling ervan.
Kalief Oethmaan stuurde een officiele reciteur van de Koran met elke kopie mee, om alle problemen die later zouden blijken op te helderen. Hij gaf ook opdracht om alle andere kopieën van de Koran zouden worden vernietigd, want mensen hadden aantekeningen gemaakt in hun persoonlijke kopieen en sommige kopieen waren incompleet. Alle nieuwe kopieën werden daarna gemaakt van de officiële kopie ‘Mushaf Oethmaan’ genoemd, en op die manier werd de Koran gered van elke vorm van verandering of verlies. Dit proces werd afgerond in het jaar 646, twee jaar nadat Oethmaan de nieuwe Kalief werd.

Als je 1 site wilt van de geschiedenis van de koran dan moet je het me vertellen dan geef ik het je .

pretig dag met vriendelijke groeten islaminside
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Dr. Zakir Naik - Quran cannot have Grammatical Errors

http://www.youtube.com/watch?v=xSyDIhcKzaY

Deze Arabist in het filmje staat echt voor gek , maar toch knap van hem dat hij vragen durft te stellen dan onzin uit tekrammen net zoals jullie , je hebt niks bestudeert dus je kan er niks over zeggen.

De koran is in de Arabischewereld de hoogste wiskundigeboek die er is er kunnen geen fouten in zitten zelfs de Europeanen vroeger kwamen in Contacten door pelgrims, sinds de 3e eeuw naar het land waar Christus had geleefd.

Ze hadden wetenschappelijke contacten.

Door het werk van Arabische kaartenmakers en sterrenkundigen kwam men in Europa er achter dat de aarde rond was.
Op het gebied van de wiskunde werden de Arabische cijfers en het tientallige stelsel overgenomen. Maar het zou nog eeuwen duren voordat iedereen in Europa er gebruik van maakte.

God bepaalt hoe het berekendt moet worden hij heeft tenslotte de koran aan ons onderwezen.

Met vriendelijke groeten islaminside,.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Islaminside schreef:
Goed geslapen of weer zo laat naar bed gegaan? Je bent toch negentien jaar jong? Werk je, of zit je thuis?
Hoi beste hans ik zit nog op school , heb vakantie alleen nog me diploma ophalen ,

Als je 1 site wilt van de geschiedenis van de koran dan moet je het me vertellen dan geef ik het je .

pretig dag met vriendelijke groeten islaminside
Bedankt voor de info Moh en geef maar op.

Groet,
Hans
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Islaminside schreef:De koran is in de Arabischewereld de hoogste wiskundigeboek die er is er kunnen geen fouten in zitten
Afbeelding

Excuseer ik heb een vraagje, beste i(dioot)inside, waar in de koran vind ik de vergelijkingen voor inverse kinematiek ? Ik hoop dat de koran de nadruk legt op de 8 verschillende kwadranten, en bijbehorende tekenverschillen in de worteltrekking.

En om het echt interessant te maken waar vind ik de vergelijkingen voor omgekeerde 4d kinematiek ? Waar vind ik hoeveel kwadranten de 4d ruimte heeft ? Weet je het zelfs maar ?
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Ok ... jouw bewering :
Islaminside schreef:De koran is in de Arabischewereld de hoogste wiskundigeboek die er is er kunnen geen fouten in zitten
Mijn vraag :

Toon mij de vergelijkingen voor inverse 4d kinematiek in de koran. Begin met te zeggen waar staat hoeveel kwadranten 4 de dimensionele ruimte heeft. Waar het staat he. Het antwoord interesseert mij niet, dat ken ik immers al. Maar als jij beweerd dat alles in de koran staat, dan staat dit er ook in.

Toon mij waar.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Thomas schreef:
Islaminside schreef:Ja hij moet 9/8 onderverdelen aan zijn vrouw enz . en hij moet de overige 1-8 deel geven aan de arme of aan degene die de erfenis geregeld heeft als je de koran natuurlijk verder zou lezen .
Maar dat kan jij niet .

Natuurlijk kan hij dat niet.
DAT KAN NIEMAND.
Als ik € 8.000,= moet verdelen met de breuk/formule 9/8 dan....
KOM IK 1/8 DEEL (of te wel € 1.000,=) TE KORT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dom, dom, dom, allah en jij!!!!!


Met vriendelijke groeten islaminside
Oooo, en als je nog ff tijd over hebt krijg ik zeker ook nog een antwoordje toch????
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Deovolanthe
Berichten: 118
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 5:59 pm

Bericht door Deovolanthe »

Best Moh,

Ik zie dat je vaak terug grijpt naar vers 4:82 namelijk

Als het van een ander dan van Allah was geweest, hadden zij daar zeker veel tegenstrijdigheden in gevonden. (koran 4:82 )

Dit lijkt voor jouw een beslisseende factor voor de waarheid van de qur'an te zijn.Als dit zo is zou je jouw geloof moeten laten varen, want er zijn genoeg tegenstrijdigheden te vinden in de Qur'an.

Ik zal een voorbeeld geven:
In soera 70:4 word gesproken dat 50.000 jaar staat voor 1 dag van Allah
maar in soera 32:5 staat dat 1000jaar staat voor 1 dag voor Allah.
(het excuus dat het niet in de context staat valt hier niet toe te passen.Want ik haal dit voorbeeld aan de hand van de Kathir)

Zo zijn er nog genoeg voorbeelden.

Verder zo je kunnen zeggen dat de begrippen 'Nasiekh' en “Mansoekh” (2:106) geld als een stok achter de deur.Deze begrippen moeten de ongewenste tegenstrijdigheden tegen gaan.De Quran is Uniek in dit geval want geen enkel ander ''Heilig' Boek heeft ooit gebruik gemaakt van deze begrippen.
Vaak komen mensen met het excuus dat God de mens dingen geleidelijk wou leren.Het zou teveel gevraagd zijn voor de mens om in 1 keer een draai van 180 graden te maken.Maar helaas gaat dit excuus niet op.Zo zijn er openbaringen die dezelfde dag nog werden geabrogeerd(mansoekh).En het lijkt mij niet dat een mens als hij een paar uur de tijd heeft wel ineeens die draai van 180 graden kan maken.

Verder gaf je aan dat de Quran 100% het woord van Allah bevat geopenbaard aan Mohammed.Deze 2 claims zijn echter ook niet juist.Zo is Soera 66:5 aan omar geopenbaard en niet aan Mohammed(dit blijkt uit de Kathir)

Ook de Quran bevat niet 100% het woord van God zo blijkt uit soera 19:64 dat verwijst naar de engelen.Zij spraken hier naar de auteur en niet Allah.

Ook soera 1 bevat niet het woord van god.Kijk bijvoorbeeld naar Soera 1:5"U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp".Dit si duidelijk van een mens.God smeekt tenslotte niet tot zichzelf.
soera 1:66." Leid ons op het rechte pad" De mens vraagt naar het rechte pad en niet Allah zelf.
Soera 1 is gewoon een smeekbede gericht tot God en niet van God
en bevat dus ook niet het woord van God

Ik wou het nog hebben over de ontstaans geschiedenis van de qur'an en de islam maar dit zou ten koste gaan van het overzicht.

Wel wil ik kwijt dat de qur''an niet door Mohammed maar dooor Kalief Oethmaan gecollationeerd is.Ook liet hij de afwijkende versies verbranden (Sahieh al-Boechari, Vol.6, p.479)
Deze daad laat zien dat er dus afwijkende Qurans in omloop waren en dat hij ter bescherming van zijn Versie de overige liet verbranden..Ik zal hier later wat meer over uitwijden
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Oooo, en als je nog ff tijd over hebt krijg ik zeker ook nog een antwoordje toch????
Heb ik al gegeven 8/9 deel dan blijft er 1 deel over die geef je aan de armen of aan degene die de erfenis regelt .

Er zijn geen wiskunige fouten in de koran waarom niet omdat de koran het hoogste bron was van wiskunden .
De Arabische leters gebruiken zij als cijfers en leters dus a+1 b+ 2 enz .
De koran was hun rekenmachine dus kan er nooit een fout inzitten behalve als je onwetend bent namelijk net zoals deze ARABIST die vierkant gedist werdt .

Zakir Naik - Quran cannot have Grammatical Errors

http://www.youtube.com/watch?v=xSyDIhcKzaY

Echt hardt gedist en dit is een Arabist tegen een dr. namelijk dr Zakir Niak een van mijn grootste Favorieten .


Met vriendelijke groeten islaminside ,
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Deovolanthe
Berichten: 118
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 5:59 pm

Bericht door Deovolanthe »

Dr zakir Naik is een populist met inhoudloze argumenten.Waneer je zijn argumenten bestudeert kom je erachter dat ze nauwelijk tot geen waarheid bevatten.Echter in Debats is hij heel succesvol omdat het daar voornamelijk gaat om goedkoop punten scoren.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Moslims boekten wetenschappelijke vooruitgang op vele gebieden, maar ze blonken het meest uit op het gebied van geneeskunde, wiskunde en astronomie.
Aan geneeskunde en astronomie heben Mosilms niets toegevoegd.
Wiskunde hebben ze de tangens gegeven, ze hadden dit nodig om de hoek van de bidrichting op Mekka te kunnen berekenen.

Geneeskunde. Mosims beschikten over de erfenis van de Egyptenaren. Hetgeen naar hun toekwam, via de zijderoute uit China. Hetgeen ze geroofd hebben uit India + nog de kennis van de Grieken. Zelf hebben ze niets toegevoegd. Hett intellectueel eigendom van anderen geroofd, dit samengevoegd.

Aan hetgeen de Egyptenaren wisten van astronomie is door Moslims niets toegevoegd. In Dendera ligt een sterrenkaart die 20 000j sterrenbeweging beslaat. Het hele heelal.

Arabische cijfers zijn Indische cijfers.
Grieken hadden reeds honderden jaren voor er Moslims op aarde liepen, de omtrek van de aarde berekend, de aarde haar plaats in het zonnestelsel gegeven. Al Fargani heeft met zijn graad/lentegraadberekening niets anders gedaan dan Pythagoras nagebootst.
Lenzen, licht en reflectie, De griekenstaken de Romeinse vloot in brand met parabolische spiegels, ook weer honderden jaren voor er een Moslim rondliep.
islamitische getallen
Indische cijfers. In gebrtuik in Griekenland en Perzie rond -200.

Mooi zicht op de toekomst van je dromen die je geeft. Alle ontdekkingen van de mensheid gaan Islamitisch genoemd worden.
Schaamte kennen jullie blijkbaar niet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Deovolanthe schreef:Best Moh,

Ik zie dat je vaak terug grijpt naar vers 4:82 namelijk

Als het van een ander dan van Allah was geweest, hadden zij daar zeker veel tegenstrijdigheden in gevonden. (koran 4:82 )

Dit lijkt voor jouw een beslisseende factor voor de waarheid van de qur'an te zijn.Als dit zo is zou je jouw geloof moeten laten varen, want er zijn genoeg tegenstrijdigheden te vinden in de Qur'an.

Ik zal een voorbeeld geven:
In soera 70:4 word gesproken dat 50.000 jaar staat voor 1 dag van Allah
maar in soera 32:5 staat dat 1000jaar staat voor 1 dag voor Allah.
(het excuus dat het niet in de context staat valt hier niet toe te passen.Want ik haal dit voorbeeld aan de hand van de Kathir)

Zo zijn er nog genoeg voorbeelden.
Oeiii,

We hebben hier een expert in huis. Hardstikke mooi! Welkom. Moh is er stil van en hopelijk ook van onder de indruk. Verwacht dat hij jou vragen zal gaan stellen en niet andersom.

Wel, Deovolanthe, je bent een kenner van de Koran. Dat is duidelijk. Het zal je niet verbazen dat wat je aanhaalt uit de Koran - uiteraard - te relateren is aan de Bijbel. God schiep de aarde en alles erop en eraan in zes dagen. Dat kan niet roept de wetenschap. Dat snapte Paulus ook wel en hij zei toen dat voor God één dag als duizend jaar telde. Ik heb toen die stomme Jehovah’s Getuigen die dit altijd aanhalen ter verdediging van Gods onmogelijkheid, duidelijk gemaakt dat ik zo sterk ben ALS een beer. Maar ben ik dan ook een beer? Nee, natuurlijk niet. Net zo goed als die hele bijbel een boek van flauwekul is, is de koran dat ook. Het is geredigeerd door mensen. Dat is de keiharde realiteit. God bestaat? Dan kan hij ook de wereld in 6 dagen geschapen hebben. Ik twijfel hier niet aan. EN (!) HET STAAT ZO IN DE BIJBEL! Maar het zijn juist die listige verderfelijke intens gemene en valse gluiperige - ik heb er geen andere woorden voor - geestelijke leiders uit Brooklyn van de Wachttoren die zich maifesteren als de engelen des lichts. En dat staat synoniem voor Satan. Gooi dus de bijbel maar in het vuur.

En wat te denken van mijn visioen dat er een gigantische theepot om de aarde cirkelde die goddelijke thee liet neerdalen over de aarde waardoor de mens thee is gaan drinken.

De norm in religie wordt steeds achteraf gesteld. Anders gezegd: al het geestelijke van boven komt van beneden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:
Moslims boekten wetenschappelijke vooruitgang op vele gebieden, maar ze blonken het meest uit op het gebied van geneeskunde, wiskunde en astronomie.
Aan geneeskunde en astronomie heben Mosilms niets toegevoegd.
Wiskunde hebben ze de tangens gegeven, ze hadden dit nodig om de hoek van de bidrichting op Mekka te kunnen berekenen.

Zelf hebben ze niets toegevoegd. Het intellectueel eigendom van anderen geroofd, dit samengevoegd.
Dat is ook de reden van hun minderwaardigheidscomplex. Ik heb het al eens gezegd en ik cusiveer: In één jaar tijd zijn er in Spanje meer boeken vertaald dan in 1000 jaar in de Arabische landen. (ik weet de bronvermelding niet meer , maar het stond in een Engels wetenschappelijk tijdschrift in 2003).
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Deovolanthe
Berichten: 118
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 5:59 pm

Bericht door Deovolanthe »

Hoi beste Deovolanthe ik hou het vriendelijk ook al ben je een klein beetje onwetend .
DIt had ik ook maar toen ik het vroeg aan een geleerde hij legde het mij uit , en ik dacht he hoe had ik hier nou niet op kunnen kommen
Ik ben blij dat je het vriendelijk houdt,Mijn onwetendheid moet eerst nog aangetoond worden :wink:
In soera 70:4 word gesproken dat 50.000 jaar staat voor 1 dag van Allah

Klopt beste forumlid laat ik je dit uitleggen:

Hij leidt het bevel van de hemel aan de aarde, voor de duur van deze
wereld, dan stijgt het, dan het bevel en de richtings daarvan
winst, aan hem in een dag de van wie maatregel duizend jaar door uw
rekening, in deze wereld is. In sa'ala srat, iemand vroeg ( de
maatregel wordt gezegd aan be: ' vijftig duizend jaar ' ( Q. 70:4) 2
- en dit '' dag' is de Dag van zo berekende Verrijzenis, wegens de
strengheid van zijn verschrikkingen voor de ongelovigen. Zoals voor
gelovigen, echter, voor hem zal het gemakkelijker dan uitvoerend om het even wie van zijn verplichte gebeden in deze wereld zijn - zoals in hadith wordt verklaard.

In naam van God, de Barmhartige, de Genadevolle.
7:4. De engelen en de geest gaan tot Hem op, in een Dag waarvan de maat vijftig duizend jaren is.

Stijg tot hem, aan de plaats in de hemel waaraan Zijn bevel daalt,
(gelezen [ vrouwelijke persoon of [ mannelijke persoon ]
ya'ruju) de engelen en de Geest, Gabriel, in een dag wordt
semantisch verbonden met een weggelaten clausule, d.w.z., ( in een
dag ) waarin chastisement hen ' overkomt, op de Dag van Verrijzenis)
de waarvan spanwijdte vijftig duizend jaar, vanuit het perspectief van
ongelovigen is, wegens de rampen die hij daarin zal ontmoeten - maar
zoals voor gelovigen, het [ de vermelde dag ] zijn=zal= gemakkelijker
voor hem dan een verplicht gebed dat hij uitvoert in deze wereld,
zoals verklaard in hadith.

Dus beste Forumlid hiermee bedoelt de almachtige het zal voor jullie ( Ongelovigen) een zware dag worden , omdat dan de waarheid onthuldt wordt .
Terwijl het voor de ongelovigen wel een hele makelijke dag is zo kort
Ten eerste heb je een aparte interpretatie,Echter spreekt jouw interpretatie wederom de Kathir tegen.

Er staat namelijk duidelijk dat het beiden over de eindtijd gaat(tot zover zat je goed)echter word er met geen woord gesproken over dat de ene voor gelovige en de ander voor ongelovige is.
eze interpretatie vind geen grond in de geschriften.(het staat er simpelweg niet)

In deze versen gaat het over hoelang het duurt om de hemel te bereiken.

Mohammed deed er bijvoorbeeld nog korter over.Was hij dan een super Gelovige???Hoe geloviger je bent hoe sneller het gaat?

Zo absurd is jouw interpretatie


Ik zou ze graag willen weten want jou interperatie is heel makelijk te herkennen.
Het is mijn interpretatie niet mijn Beste Moh.Maar die van de Kathir
ik zou zeggen lees het eens na www.al-islam.com.Jou interpratie is juist diegene die afwijkt van de Kathir.


Verder zo je kunnen zeggen dat de begrippen 'Nasiekh' en “Mansoekh” (2:106) geld als een stok achter de deur.Deze begrippen moeten de ongewenste tegenstrijdigheden tegen gaan.De Quran is Uniek in dit geval want geen enkel ander ''Heilig' Boek heeft ooit gebruik gemaakt van deze begrippen.

dit staat er bij surat 2:106 dus ik weet niet waar je het over hebt .

2; 106. Welk teken Wij ook opheffen of doen vergeten, daarvoor brengen Wij betere of daaraan gelijke. Weet je niet, dat God macht heeft over alle dingen?

Je hebt toch geen orantaliesten ontmoet want die hebben nep versies van de koran op internet geplaatst zodat zij de moslim tegenwerken en in een zwart dag licht zetten en valse Ahadiths , PAS OP MET WAT JE LEEST.
Ik zie dat jouw kennis in deze tekort schiet.Ik haalde namelijk het juiste vers aan.

2:106 Welk Vers Wij ook afschaffen [nansiekh] of doen vergeten: Wij brengen er iets beters voor in de plaats, of iets wat daaraan gelijk is(mansoekh). Weet jij niet dat Allah macht heeft over alle dingen?

(wanneer je het Arabisch genoeg had beheerst had je deze opmerking niet gemaakt)

Ik kan uit deze opmerking dus opmerken dat je de Quran niet in zijn oorspronkelijke taal leest.Iik stel voor om navraag te doen bij je imam omtrent deze begrippen
tijd heeft wel ineeens die draai van 180 graden kan maken.

Allah (sbht) zegt slechts WEES en het is .
Hoe verkaar je dan het volgende voorbeeld
-Alcohol eerst toegestaan
-alcohal niet toegestaan tijdens gebed
-alcohol helemaal niet meer toegestaan met als als belofte dat er rivieren van alcohol in de Djenna zullen zijn.

hier was sprake van abrogratie.en geleidelijk proces tot het uiteindelijk doel.AWaarom heeft Allah niet gelijk de Alcohol afgeschaft??

Kom niet met het argument dat hij de mensen het geleidelijk wou leren.Want dat verklaart niet de abrograties die in 1 dag plaats vonden


Verder gaf je aan dat de Quran 100% het woord van Allah bevat geopenbaard aan Mohammed.Deze 2 claims zijn echter ook niet juist.Zo is Soera 66:5 aan omar geopenbaard en niet aan Mohammed(dit blijkt uit de Kathir)[/q

ik zou zeggen bekijk het vers en neem de Kathir bij de hand(al-islam.com)
eigendom van
Kingdom of Saudi Arabia
Ministry of Islamic Affairs, Endowments, Da‘wah and Guidance


Nogmaals dit zijn niet mijn woorden,Maar die van de Kathir.Als jij de moed hebt om de Kathir Satanisch te noemen moet je dat vooral doen.Dit zijn jouw woorden en niet de mijne.
JE bent een leugenaar ,SATANISTSCHE Aithiest , Orantaliest met jullie Verheven schone VALSE AHADIHT EN VALSE KORAN TEKSTEN .
JULLIE WILLEN DE MENSEN MISLEIDEN MET JULIE VALSE AHADIT EN NEPPE VALSE KORAN TEKSTEN IK ZWEER HET IK ZAL DAT TEGENWERKEN.
IK BEN ECHT NIET DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wanneer men argumenten tekort komt neemt het verbale geweld toe.Ik citeer hier uitsluitend uit de quran en de Kathir.

Dom is een relatief begrip.Maar wanneer je ongefundeerde uitpraken doet komt dit niet slim over.


laat ik het hierbij houden je hebt niks gebeurt van tasfirs je liegt gewoon , waarom moet je dat doen dat snap ik echt niet .
Ik heb de koran vaker doorgelezen dan je denkt hoor ''
Met vriendelijke groeten islaminside

Puur islam van binnen in
.

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn Gasten.Weer een spreekwoord dat mogelijk op jouw slaat.Het is duidelijk aan de hand van jouw antwoorden dat je niet bekend ben met de tasfir noch met de Kathir




Sorry er was iets mis gegaan met het Quoten
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Oja BFA praten aan de hand zonder bewijs is niks .
Wat bedoel je, dat ik een thesis moet schrijven om je te behagen?

Wat bedoel je, hetgeen jij aanvoerdt toont dat de kennis van Moslims van elders kwam. Ze niet meer deden dan het zich toeeigenen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Deovolanthe
Berichten: 118
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 5:59 pm

Bericht door Deovolanthe »

God schiep de aarde en alles erop en eraan in zes dagen. Dat kan niet roept de wetenschap. Dat snapte Paulus ook wel en hij zei toen dat voor God één dag als duizend jaar telde. Ik heb toen die stomme Jehovah’s Getuigen die dit altijd aanhalen ter verdediging van Gods onmogelijkheid, duidelijk gemaakt dat ik zo sterk ben ALS een beer. Maar ben ik dan ook een beer? Nee, natuurlijk niet. Net zo goed als die hele bijbel een boek van flauwekul is, is de koran dat ook. Het is geredigeerd door mensen. Dat is de keiharde realiteit. God bestaat? Dan kan hij ook de wereld in 6 dagen geschapen hebben. Ik twijfel hier niet aan. EN (!) HET STAAT ZO IN DE BIJBEL! Maar het zijn juist die listige verderfelijke intens gemene en valse gluiperige - ik heb er geen andere woorden voor - geestelijke leiders uit Brooklyn van de Wachttoren die zich maifesteren als de engelen des lichts. En dat staat synoniem voor Satan. Gooi dus de bijbel maar in het vuur.

Ik en vrijwel elke nieuwe testamentaci zijn er over eens dat de 6 dagen in genesis daadwerkelijk 6 dagen zijn,en zoals jij al beschreef God kan dit doen in 6 dagen.Om de Bijbel onzin te noemen zonder deze bewering te onderbouwing is voor mij een Holle kreet.Ik vraag jouw om de Bijbel met dezelfde criterea te toetsen zoals wij met elke Historich document doen.Je zal zien dat de Bijbel deze toets glansrijk zal doorstaan.Zo onderzocht een Eminent Archeoloog de beweringen die in Lucas gedaan werd , en bezocht in totaal meer als 9 eilanden,55 steden in 4 landen(bron.Bewijs genoeg/Lee strobel).De uiteindelijk conclusie was dat Lucas zeer nauwkeurig is hetgeen hij beschreven had.Als deze onbelangrijke gegevens al met zoveel nauwkeurigheid zijn weergegeven hoe meer nauwkeurig zou hij dan wel niet wezen over de belangrijke dingen waarvan hij getuigde.(zoals het lege Graf en de verschijningen na de kruisiging)
Zo zijn er nog de seculiere bronnen die de Bijbel bevestigen .(denk bijvoorbeeld aan thacitus,philip de jonge,Josephus flavus etc)en een zeer vijandige bron namelijk de Talmud.IWanneer een vijandige getuigen jouw verhaal bevestigt kan je concluderen dat hij de waarheid spreekt.Afgezien de Bewijzen moet ook jij bekennen dat het Leven van Jezus meer invloed heeft gehad op deze hedendaagse sameleving dan alle grote filosofen bijelkaar.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: LAATSTE NIEUWS UIT DE WETENSCHAP: islam is 2e hands reli

Bericht door Iznogoodh »

hans van de mortel schreef:29 juni 2007

Van onze speciale verslaggever Hans van de Mortel.


Hoe kan het zijn dat nauwelijks één grote godsdienst naar de wetenschap heeft gekeken en tot de slotsom kwam:

’Dit is nog beter dan we dachten! Het heelal is nog veel groter dan onze profeten zeiden - grootser ook, geraffineerder, eleganter. Niet één Melkwegstelsel, nee, miljarden Melkwegstelsels bevinden zich om ons heen.’

In plaats daarvan zeggen ze: ”Nee, nee, nee! Mijn god is een kleine god, en ik wil dat dat zo blijft.’

Een godsdienst, een tweedehands (islam) of een nieuwe, die de luister van het heelal in de verf durft te zetten zoals de moderne wetenschap dat doet, zou in staat zijn reserves aan eerbied en ontzag tevoorschijn te halen die door conventionele godsdiensten maar nauwelijks zijn aangesproken.

(Vrij naar Richard Dawkins)
Niets nieuws. Religies kijken niet verder dan de beperkte horizon van de wereld waarin ze zijn ontstaan.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Deovolanthe
Berichten: 118
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 5:59 pm

Bericht door Deovolanthe »

Kijk zelf maar verzen die uit de bijbel die het verbieden van VARKENSVLEES:

Leviticus 11:7-8 blz. 90 …Ook het zwijn,…, Van hun vlees zult gij niet eten…
Handelingen 10
. 10 Maar hij kreeg honger en wilde iets eten. Terwijl er eten voor hem werd klaargemaakt, werd hij gegrepen door een visioen. 11 Hij zag hoe vanuit de geopende hemel een voorwerp dat op een groot linnen kleed leek aan vier punten op de aarde werd neergelaten. 12 Op het kleed bevonden zich alle lopende en kruipende dieren van de aarde en alle vogels van de hemel. 13 Hij hoorde een stem zeggen: ‘Ga je gang, Petrus, slacht en eet.’ 14 Maar Petrus antwoordde: ‘Nee, Heer, in geen geval, want ik heb nog nooit iets gegeten dat verwerpelijk of onrein is.’ 15 En voor de tweede maal hoorde hij de stem: ‘Wat God rein heeft verklaard, zul jij niet als verwerpelijk beschouwen.’ 16 Tot driemaal toe hoorde hij de stem, en direct daarna werd het voorwerp weer in de hemel opgenomen.

Deze openbaring betekent zo blijkt uit handelingen dat zowel al het voedsel als de ongelovige(heidenen)rein zijn geworden.

Mattheus 15
Nadat hij(Jezus) de mensen bij zich geroepen had, zei hij tegen hen: ‘Luister en kom tot inzicht. 11 Niet wat de mond ingaat maakt een mens onrein, maar wat de mond uitkomt, dat maakt een mens onrein.’ 12 Daarop kwamen de leerlingen bij hem en zeiden: ‘Weet u dat de Farizeeën uw uitspraak gehoord hebben en dat ze die stuitend vinden?

Hier zeg Jezus dat niks wat jouw mond ingaat jouw onrein maakt maar wat jou mond uitkomt maakt jouw onrein(hiermee word bedoeld ,Kwaadspreekerij,leugens,roddel etc)
De Farizeers(joodse geleerde) vonden deze uitspraak stuitend
,Omdat zij besefte dat hij rein maakte wat onrein was.
ALCOHOL:

Spreuken 20:1 blz. 592…De wijn is een spotter, de drank een luidruchtige, ieder die zich daaraan overgeeft, is onwijs…
Aparte vertaling heb je daar zeg!!!
1 Van wijn word je een spotter, van drank een braller,
wie zich bedrinkt, verliest zijn verstand.

Er staat wie zich bedrinkt aan de wijn.De bijbels uitleg is dat wanneer je je dus beschenkt(overmatig alcohol gebruik,dronken),Wanneer je beschenkt zal er bandeloosheid(spotten,luidruchtig etc) ontstaan.OVERMATIG ALCOHOL GEBRUIK WORD HIER DUS VEROORDEELD
Spreuken 31:4-7 blz. 604…het past koningen niet wijn te drinken… en …Geeft bedwelmende drank aan wie ten gronde gaat en wijn aan wie bitter bedroefd zijn


Zoals ik al in mijn eerder post aangaf:Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.Je citeerd hier op een gemene manier.Laat ik het hel stuk citeren:

Spreuken 31 vanaf 4
En, Lemuël, een koning mag zich evenmin te buiten gaan aan wijn,
dat past hem niet,
een leider mag niet hunkeren naar drank.
5 Hij mag niet drinken en zijn plicht vergeten,
de rechten van verschoppelingen schenden.


Hier spreekt de Bijbel wederom over overmatig alcohol gebruik.Laat hem niet TER BUITEN GAAN aan wijn,Waardoor hij zijn plichten vergeet.[/b

Maar laten wij is verder kijken wat er staat(en wat Moh "vergeten" te citeren is)

vanaf spreuken 31;6
6 Geef drank aan wie een kommervol bestaan leiden,
geef wijn aan wie diep ongelukkig zijn.
7 Laat ze maar drinken en hun armoede vergeten,
moge hun gezwoeg uit hun herinnering verdwijnen.
8 Spreek voor hen die weerloos zijn,
bescherm het recht van de vertrapten.
9 Spreek, oordeel rechtvaardig,
geef de armen en behoeftigen hun recht.


Dit spreekt voor zichzelf


Efeziërs 5:18 blz. 175 …En bedrinkt u niet aan wijn…


Wederom word hier gesproken over overmatig Alcohol gebruik,

Bedrinken

be·drin·ken (wk.ww., zich ~)
1 zich dronken drinken => zich bezatten, zich bezuipen

(http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenb ... =bedrinken)

Lucas 1:15 blz. 50…Want hij (Johannes) zal groot zijn voor de Here en wijn en sterke drank zal hij niet drinken…




Als je niet zomaar iets klakkeloos i van internet had gekopieerd had je geweten dat het hier de komst van Johannes de Doper werd geprofeteerd do.(Het gaat hier dus uitsluitend over Johannes).Hij leefde van sprinkhanen en honing in de woestijn en was eigenlijk de Bijbels elia.Het is geen gebod of wat dan ook.maar slecht een profetie over Johannes.


Lucas 1 vanf 11
11 Opeens verscheen hem een engel van de Heer, die aan de rechterkant van het reukofferaltaar stond. 12 Zacharias schrok hevig bij het zien van de engel en hij werd door angst overvallen. 13 Maar de engel zei tegen hem: ‘Wees niet bang, Zacharias, je gebed is verhoord: je vrouw Elisabet zal je een zoon baren, en je moet hem Johannes noemen. 14 Vreugde en blijdschap zullen je ten deel vallen, en velen zullen zich over zijn geboorte verheugen. 15 Hij zal groot zijn in de ogen van de Heer, en wijn en andere gegiste drank zal hij niet drinken. Hij zal vervuld worden met de heilige Geest terwijl hij nog in de schoot van zijn moeder is, 16 en hij zal velen uit het volk van Israël tot de Heer, hun God, brengen. 17


BESNIJDENIS:

Genesis 17:10 + 13-14 blz. 11…dat bij u al wat mannelijk is besneden worden, gij zult het vlees van uw voorhuid laten besnijden, en dat zal tot een teken van het verbond zijn tussen Mij en u…
…moet voorzeker besneden worden,…, En de onbesnedene, de man namelijk, die het vlees van zijn voorhuid niet laat besnijden, die mens zal uitgeroeid worden uit zijn volksgenoten: hij heeft mijn verbond verbroken…

Leviticus 12:3 blz. 91…En op de achtste dag zal het vlees van zijn voorhuid besneden worden…

Exodus 12:43 + 49 blz. 54…wanneer gij hem besneden hebt… en … dan zal ieder van het mannelijk geslacht, die bij hem behoort, besneden worden…


Ik zal aan de hand van een aantal versen uit het oude Testament en het Nieuwe testament aantonen dat de besnijding van het hart het belangrijkste is..Dat is waar het om draait


Romeinen 2
26 En wanneer iemand die niet besneden is de voorschriften van de wet in acht neemt, zal hij dan door God niet als besneden worden beschouwd? 27 Wie onbesneden is gebleven maar zich aan de wet houdt, zal zijn oordeel vellen over u die, ook al hebt u de wet op schrift en bent u besneden, de wet overtreedt. 28 Jood is men niet door zijn uiterlijk, en de besnijdenis is geen lichamelijke besnijdenis. 29 Jood is men door zijn innerlijk, en de besnijdenis is een innerlijke besnijdenis. Het is het werk van de Geest, niet een voorschrift uit de wet, dus wie innerlijk een Jood is, ontvangt geen lof van mensen maar van God.


Romeinen 3
30 want er is maar één God, en hij zal zowel besnedenen als onbesnedenen op grond van hun geloof als rechtvaardigen aannemen. 31 Stellen wij door het geloof de wet buiten werking? Integendeel, wij bevestigen de wet juist.


Deuteronomium 10
De HEER, die vrij kan beschikken over de hoogste hemel en over de aarde en alles wat daarop leeft, 15 heeft toch alleen voor úw voorouders liefde opgevat en uit alle volken juist u, hun nazaten, uitgekozen! 16 Besnijd daarom uw hart en wees niet langer halsstarrig.

matteus 5:3
3 ‘Gelukkig wie nederig van hart zijn,
want voor hen is het koninkrijk van de hemel.


8 Gelukkig wie zuiver van hart zijn,
want zij zullen God zien



matteus 15
8 “Dit volk eert mij met de lippen,
maar hun hart is ver van mij


Dit is nog niks wij geloven in de bijbel en de thora maar we volgen het niet het is verandert door de geschiedenis heen .


Hier volg je Ibn Khazem claim en spreek je de Historische feieten tegen.Ik zou zeggen draag bewijs aan voor je claim.Ondergraaf de betkenis van de dode zeerollen,ondergraaf al onze 24000 manuscripten..
ik wens je veel succes :razz:

Ik heb jouw hier ontmaskert..Je bent niet alleen selectief met jouw versen maar trekt ze vervolgens ook nog heel opzichtig uit zijn context.
wees eerlijk tegen jezelf en begin een objectief onderzoek.Verder zal ik het op prijs stellen wanneer je je bron eronder zet.anders is het plagiaat


ps:Ik zou nog reageren op jouw Kathir en jouw andere claims.Ik heb namelijk mijn stukken alleen in het arabisch en zoek nog een geaccepteerde bron voor de vertaling(wat ik maak uit in jouw reacties dat je het woord van een al kafroen niet gelooft)
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Beste leegte van binnen, jij schreef:

Wil je dit in het nederlands hebben heb ik ook , je begrijpt de koran niet dus je hebt de recht niet om over de koran te spreken .
Je bent geen moslim dus je hebt geen recht om over de koran te spreken.
Je hebt al gelogen bij de vorige tekst dus ik mag je zo in zo al niet meer geloven .


en:

Hier ik geef je een paar fouten uit de bijbel over is jezus (vzmh)
Als je wilt weten dat jezus een profeet is vraag het .
Wil je weten over de 3 eenheid vraag het .
Wil je weten dat jezus niet gekruizigd is vraag het .
Wil je weten dat jezus (vzmh) een van de tekenen is van de dag des oordeels vraag het .
Wat wil je weten over jezus hij is een profeet van Allah en uitverkorene .

als je geen christen ben heb je geen recht om over de bijbel te spreken of heb jij dat recht ineens wel.


jij bent gepakt op argumenten en kan niet tegen op. daarom ga je gillen dat hij geen moslim is en geen recht heeft om over de koran te spreken. dom, dom, dom.

ik blijf om je lachen :D :D :D :D :D
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
olafo
Berichten: 51
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 11:11 am

Bericht door olafo »

En wederom zakt hier een moslim genadeloos door het ijs.

Lovin it.
:razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
Zij die niets te zeggen hebben zoeken het gezelschap van anderen op.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Versus de koran die "gedicteerd" zou zijn aan een pedofiele massamoordenaar door een "engel" die niemand anders kon zien, tijdens epilepsieaanvallen. Oh wauw. Ook waren er relevaties als de pedofiel knappe meisjes zag :
een van de sexuele kindslachtoffers van de pedofiel schreef:'A'isha reported: I felt jealous of the women who offered themselves to Allah's Messenger (may peace be upon him) and said: Then when Allah, the Exalted and Glorious, revealed this:" You may defer any one of them you wish, and take to yourself any you wish; and if you desire any you have set aside (no sin is chargeable to you)" (xxxiii. 51), I ('A'isha.) said: It seems to me that your Lord hastens to satisfy your desire.
Waarom, islaminside, staat er eigenlijk in jouw pedofielreligie dat de profeet zijn lul overal mag insteken ? Alle waarom moet dat er specifiek bijstaan ? Mag hij zijn lul in jouw dochter steken op haar 9 jaar dan ook ?

Hoe ging dat dicteren concreet ? Wel die pedofiel lag bewusteloos te trillen op de grond en hoorde soms een bel, soms een stem "van god". Als hij geen kinderen aan het verkrachten was of Joden aan het vermoorden was natuurlijk.

En beweerde jij niet (uiteraard zonder de minste basis) dat de bijbel radicaal verkeerd was ? Als jij gelooft in de bijbel, dan geloof jij in de goddelijkheid van Jezus Christen en ben je dus geen pedofiel-aanbidder.

Dus leg misschien es uit, "islaminside", want ik denk niet dat iemand hier je kan volgen. Ik denk zelfs niet dat jij zelf snapt wat je zegt.
Plaats reactie